abonnement Unibet Coolblue
pi_186392092
Hier zijn ze allebei nog steeds zo verkouden, dat de nachten prut zijn. Ik begin te merken dat het bij mij en mijn man ook wat op gaat breken. Dus wij staan in de survival stand al een paar dagen.

Overdag zijn ze allebei gelukkig vrolijk 😀
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 24 april 2019 @ 08:14:44 #102
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_186392380
quote:
1s.gif Op woensdag 24 april 2019 02:56 schreef Loj het volgende:


Ja we zijn echt wel een goed team Fuchsia O+ komt ook door het verleden. Al was hij net wel een beetje aangebrand. Want het is mijn niet slaap nacht, maar hij moest eruit omdat de batterij van de rookmelder leeg is :( Altijd ‘s nachts hè -O_
Die rookmelder ligt nu trouwens onder een stapel kussens op de bank beneden, we hadden de goede batterijen niet ;)
Alleen met dat niet slapen, waar ik me nu al druk over maak. Ik ga in juni drie nachten op vakantie zonder het gezin. Ik heb manlief alleen beloofd niet te gaan als ze niet slaapt.. en daar ziet het dus helaas wel naar uit :’(
Wat voor iets is het? Als het iets is waar je heel erg naar uitkijkt... Je man komt toch wel over drie nachten bijna geen slaap heen? Ik snap wel dat het niet leuk is, maar get over yourself :+

Vanuit mijn eigen perspectief dan, ik ben onlangs ook een paar dagen en nachten (1 nacht waren de oudsten logeren trouwens) alleen geweest, en over een paar maanden is dat weer op de planning. Het is wel vermoeiend ja, maar je stelt je erop in en je komt er wel weer overheen hoor.

Desnoods spreek je af dat hij daarna 2 weekenden uitslaapt, ofzo.
pi_186392840
Ik zou het wel lastig vinden hoor, 3 dagen op zo weinig slaap. Zeker als je dan ook nog fulltime voor 3 kinderen moet zorgen, alleen. Al zou ik het denk ik mijn partner ook wel gunnen.

Boh, mijn O slaapt in principe goed. Hij is alleen zoooo vreog wakker. Vanmorgen was het 5 uur. En ik ben de hele dag chagarijnig van om 5 uur opstaan...
  woensdag 24 april 2019 @ 09:20:59 #104
319308 Tink89
To live is to dance
pi_186392895
Jagar, dat kan ik me voorstellen. 5 uur is ook wel echt vroeg. Al doe ik dat drie dagen per week standaard om nog enigszins op tijd thuis te kunnen zijn van mijn werk (uur reistijd).

Ik probeer bij te lezen, maar prul is nog steeds ziek, al begint ze langzaam wel weer wat te drinken. Ik ben zo, zo, zo moe. Het kost uren om haar in slaap te krijgen en dan komt ze nog 4 keer per nacht. En waar dat vroeger gewoon voedenenweertukken was, is het nu voeden, krijsen, nog een beetje voeden, wiegen, bijna slapen, krijsen, nog een klein slokje en dan eindelijk in slaap vallen. En dan om half zeven klaar wakker.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar komen strakke deadlines op m'n werk, een ziek en dus afwezig teamlid en een hoop tijd voor kolven bij en je kunt mij bij elkaar vegen.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_186392947
Pfoe dat is ook wel vroeg zeg jagar! Dan is het ook wel een lange dag voor je.

Jip is een beetje ziekig dus slaapt maar mwah, maar vannacht ging nog best okay. Tussen 11 en 12 een beetje liggen spoken en daarna nog wel 2 keer wakker, maar we hoefden er toen niet uit om hem te troosten. Hij viel steeds binnen 5 minuten zelf weer in slaap. Uiteindelijk was ie om half 7 echt wakker, maar heeft hij een beetje in bed liggen spelen. Volgens mij gaat het toch wel heel langzaam steeds iets beter.
  woensdag 24 april 2019 @ 09:44:07 #106
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_186393215
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2019 09:16 schreef Jagärtrut het volgende:
Ik zou het wel lastig vinden hoor, 3 dagen op zo weinig slaap. Zeker als je dan ook nog fulltime voor 3 kinderen moet zorgen, alleen. Al zou ik het denk ik mijn partner ook wel gunnen.

Boh, mijn O slaapt in principe goed. Hij is alleen zoooo vreog wakker. Vanmorgen was het 5 uur. En ik ben de hele dag chagarijnig van om 5 uur opstaan...
Ik zou het ook lastig vinden hoor, maar in alle eerlijkheid ook niet zo onoverkomelijk dat mijn vriend er zijn vakantie van een paar dagen voor zou moeten afzeggen.

En sterkte, om 5u de dag beginnen sucks.

Aure, wat knap dat hij binnen een paar minuten zelf weer in slaap kon vallen! 👏

Ik ben alweer vanaf 8u af en aan bezig om O in slaap te krijgen :'). Om iets voor 8 begon ie aan zn oren te trekken en een beetje te gapen. Krijsen, werkelijk waar :') alleen al als we zn kamer op komen... Er zit vast ergens een little girl ghost in een hoekje.

Toen in de wandelwagen, en maar vechten tegen de slaap. Dan maar niet slapen. Huilen en stervende zwaan van moeheid. En nu zit ik toch weer hem in slaap te voeden op zn kamer :')
pi_186393351
Ik ben al regelmatig een paar dagen alleen geweest met kind(eren). Schoolreis van man, tourtje van zijn band... Het zijn niet de makkelijkste dagen maar inderdaad niet zo onoverkomelijk dat hij er alles voor moet afzeggen.

Welpje is vandaag 7 maanden! *O* En omdat ik zelf gisteren 384 maanden oud was gingen we een dag met het hele gezin naar Keulen. Hij deed het super - niet veel geslapen maar wel zijn ogen uit gekeken, alle Duitsers om zijn vinger gewonden en lekker brood gesmikkeld. En op de terugweg in de trein mama uitgebreid ondergepoept en -gespuugd - fijne verjaardag mama! *O* O+ :')
pi_186393666
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2019 09:20 schreef Tink89 het volgende:
Jagar, dat kan ik me voorstellen. 5 uur is ook wel echt vroeg. Al doe ik dat drie dagen per week standaard om nog enigszins op tijd thuis te kunnen zijn van mijn werk (uur reistijd).

Ik probeer bij te lezen, maar prul is nog steeds ziek, al begint ze langzaam wel weer wat te drinken. Ik ben zo, zo, zo moe. Het kost uren om haar in slaap te krijgen en dan komt ze nog 4 keer per nacht. En waar dat vroeger gewoon voedenenweertukken was, is het nu voeden, krijsen, nog een beetje voeden, wiegen, bijna slapen, krijsen, nog een klein slokje en dan eindelijk in slaap vallen. En dan om half zeven klaar wakker.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar komen strakke deadlines op m'n werk, een ziek en dus afwezig teamlid en een hoop tijd voor kolven bij en je kunt mij bij elkaar vegen.
Klinkt wel heel heftig allemaal, je wordt er ook zo wanhopig van. Hoop dat prul snel beter is. Wat heeft ze?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Helsinki en jagar allebei lekker vroeg :(. En zo sneu al die zieke babies. En het weer werkt ook niet mee.. zo is het weer warm dan weer koud dan dit dan dat. Pff.


@lunapuella gefeliciteerd met je verjaardag en met welpje! :D
  woensdag 24 april 2019 @ 10:18:48 #109
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_186393747
Nou ik roep ook wel eens godverdomme of dat ie zn klep moet houden hoor :+ en daar ga ik me echt niet schuldig over voelen.

Een halve minuut geleden rolde er ook een grote godverdomme uit, maar dan richting de buren, ik heb godverdegodver dat kind na twee uur hannesen in slaap, beginnen ze te boren, "WEEEEHHHHH"

Dus ik ga maar weer naar boven, mijn oververmoeide kind dat tien heerlijke minuten geslapen heeft naar beneden halen :')

Had ik al godverdomme gezegd :')
pi_186393914
Aaaaah al die leuke kindjes! Wat een mooie babies hebben jullie toch gemaakt.

Juul is het luie leven wat zat geloof ik, van de ene op de andere dag probeert ze uit haar stoel te klimmen, over de rand van de box en bed te gaan etc etc. Bed en box naar beneden dus.

Loj, juni is gelukkig nog even. Ik snap het aan de ene kant wel, maar aan de andere kant, garanties heb je niet met kleine kinderen. Het weekend dat mijn vrouw 3 dagen weg was, spookten B en Juul om en om wat eigenlijk nooit (meer) voorkomt. Ik had overdag vermaak ingeschakeld dat scheelt ook een hoop.

Ik heb dus vakantie....en ik moet dus bereikbaar zijn. Ik word gek, echt de mailtjes vliegen me om de oren. Ik heb geheel tegen mijn natuur in meerdere collega's geparkeerd. 6 mei ben je de eerste. 1 gaf aan contact op te nemen met mijn manager. Succes zei ik, als jij weet wie mijn manager is, vertel je het ook even aan mij?

Vrijdag op vakantieeee, zoveel zin in, gewoon met zijn 4en zijn. Geen huishouden, geen afspraken, geen praktische dingen. Die hele regen voorspellingen zal ons een zorg zijn, zoveel zin hebben we erin.
pi_186393994
quote:
1s.gif Op woensdag 24 april 2019 10:18 schreef Spees_Eend het volgende:
Nou ik roep ook wel eens godverdomme of dat ie zn klep moet houden hoor :+ en daar ga ik me echt niet schuldig over voelen.

Een halve minuut geleden rolde er ook een grote godverdomme uit, maar dan richting de buren, ik heb godverdegodver dat kind na twee uur hannesen in slaap, beginnen ze te boren, "WEEEEHHHHH"

Dus ik ga maar weer naar boven, mijn oververmoeide kind dat tien heerlijke minuten geslapen heeft naar beneden halen :')

Had ik al godverdomme gezegd :')
Oh man, dat is echt wel een godverdommen waard. O heeft hier ook wel meer naar z’n hoofd gehad. Maar goed, hij snapt er toch nog niets van.
pi_186394136
Ohhh Spees, wat een ellende zeg. Daar zou ik ook even goed kwaad om zijn.

Ik geloof niet dat ik al heel erg ben uitgevallen tegen Jip. Alleen soms een beetje geïrriteerd, maar dat moet kunnen. Ik zou er geloof ik ook niet mee zitten als ik wel een keertje tegen hem uitval. We zijn allemaal maar gewoon mensen :)

Exode, ugh gedoe. Lekker genieten van je vakantie straks! Maar dat komt vast wel goed.

Nog 5.5 week en Jip is gewoon 1. Wat gaat zo'n jaar hard zeg. Bizarrrrr. Ben benieuwd of ie tegen die tijd kan lopen. Hij doet het al wel achter zijn loopwagen, maar dat gaat nog wel langzaam en hij doet het ook nog niet heel vaak. Kruipen gaat tenslotte een stuk sneller :P
pi_186394162
Ik vind het nog lastig om te reageren hier. Ik lees wel braaf mee haha

Ik zie allemaal mooie baby's! O+

Veel beterschap voor je schoonvader @NicolasJoy

@Solodelphi wat schattig! Ik ben altijd benieuwd hoe het is om een tweeling te hebben. 1 baby vind ik al heftig zeg maar, laat staan 2 baby's :) Veel beterschap ook, hopelijk zijn ze gauw weer beter!

Allemaal zieke baby's, zo vervelend.. Het is ook zo verraderlijk weer nu. Lijkt warm, maar het waait ook, waardoor je niet weet hoe je je baby nou moet kleden.

@lunapuella nog gefeliciteerd! Altijd gezellig zo'n dagje weg ;)

Wij proberen nog te wennen aan slapeloze nachten. Mijn man is gisteren begonnen met werken, waardoor ik de nachten doe en overdag alleen ben (alhoewel mijn mama gisteren kwam helpen). Het is nog best even wennen merk ik :P

M is aan het groeien, 2,5 kg inmiddels. We mogen niet naar buiten, omdat ze haar temperatuur waarschijnlijk nog niet kan behouden. Ik zit dus voorlopig thuis. Dus dan maar volop online shoppen :P
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 woensdag 24 april 2019 @ 10:46:48 #114
74056 crew  ToT
pi_186394163


I, Mini-ToT, filler of diapers, maker of stains, releaser of farts, sentence you to join the Night’s watch to defend the realm of men against the army of the White Walkers.
And now I will take an afternoon nap, for I am tired. :O


In werkelijkheid:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 21% gewijzigd door ToT op 24-04-2019 12:04:58 ]
pi_186394805
We zijn inderdaad allemaal maar mensen, en straks zijn het kleuters en dan floept er vaak zat een "trek verdomme nu je schoen eens aan want anders kom je te laat op school" uit..

Sterkte met prul tink, het klinkt pittig!

Jagar juni duurt nog wel even toch? Ik snap dat hij er tegen op ziet maar tijd voor jezelf is toch ook belangrijk? Mijn vriend gaat binnenkort een week naar zijn beste vriend, veel plezier ik overleef het wel. Maar nu heb ik natuurlijk ook 2 makkelijk slapende baby's en kleuter mag dan als feestje bij mij in bed slapen.

Het is hier vakantie, en ik schrok vanmorgen om half 9 wakker :o iedereen sliep verder ook nog dus ik was heel erg in de war of ik soms een nachtvoeding had gemist.. niet dus.

Ontwikkeling gaat hard ineens, allebei van rug naar buik rollen, en dan wel zo zodat ze boven op elkaar terecht komen en niet meer terug kunnen. Of allebei net dezelfde knuffel pakken en dan niet begrijpen waarom er geen beweging in zit.

Heel eerlijk, ik had een zwaar leven voorgesteld met twee baby's en een kleuter maar ik kan oprecht zeggen dat elke dag een feestje is tegenwoordig!
  woensdag 24 april 2019 @ 14:37:54 #116
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_186397638
Het viel hier trouwens heel erg mee 👍👍 ik had verwacht dat hij het heel zwaar zou krijgen na zijn kwartiertje slaap en dat het alleen maar gejengel zou worden, maar ik ben lekker met hem naar de stad gegaan, we hebben samen op een terrasje gezeten, ik heb geshopt met hem in de draagzak en na een paar uurtjes kletsen viel hij heerlijk met zijn hoofd tegen mij aan in slaap O+

Ollie is als je alles rondom slaap niet meetelt zo'n gezellige baby O+

Annie, fijn dat het allemaal zo goed gaat bij jullie!
pi_186403965
Fijn dat het meeviel met een chaggo O, wel heel rot dat de buren net gingen boren toen hij net sliep..
pi_186412928
Ah, Spees, wat klinkt dat heerlijk met je Ollie O+ Gaat het slapen ‘s nachts wel wat beter? Zo irritant, van die buren met een klotetiming.
Hier is het de vuilniswagen, al-tijd }:|

Phi kruipt! Ok, we zitten nog in de opstartfase en het gaat om centimeters, maar ze doet het :D Zo leuk om te zien, want Caesar heeft nooit gekropen.

We hebben ook de box weggedaan, dat ruimt lekker op. Wippertjes ook de deur uit. Langzaam maar zeker ontbaby’en we. Gek, maar goed. Ik merk wel dat ik een beetje zit te loeren naar zwangeren om me heen; een baby hoef ik niet meer, maar zwanger zijn vond ik prachtig. Dat contact met je kindje, het gewriemel in je buik.. ik voelde me beide keren zo bijzonder :)
Mijn nichtje is nu zwanger en dat vind ik dus fantastisch, maar ik merk ook dat ik denk: ‘Zo, als die geboren wordt, is Phi al 14 maanden. Hallelujah.’ Het voelt echt alsof wij nu de basis hebben liggen en alleen nog maar verder hoeven te bouwen. The only way is up, zeg maar. Lekker wel :)
  donderdag 25 april 2019 @ 11:06:48 #119
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_186413910
@Framblij89, ik heb kleine borrelglaasjes van de Ikea. Zag ze volgens mij bij Minilot voorbij komen. De eerste keer had ik hem op m'n arm en pakte ik zelf een glas water en keek hij naar mij. Daarna bood ik het hem aan en hoewel het meeste er gewoon langsliep, deed hij wel wat hij moet doen (hoofdje iets naar achteren, mondje open, dat soort dingen). Nu wil hij nog wel eens zijn hoofdje zelf naar het glas brengen en dan drinken alsof hij uit een drinkbak drinkt :'), maar als ik het glaasje dan wat hoger houd lukt het wel. Hij is ook wel érg enthousiast.

Het is niet veel wat hij dan drinkt, maar het is nu nog om te oefenen. Met het warme weer deed ik het in z'n flesje bij gebrek aan een beker en heeft hij zo een aantal slokjes kunnen drinken.

@Solodelphi, beterschap voor de jongens en sterkte voor jullie :*.

@Tink89, ik denk dat dit voor veel ouders wel herkenbaar is. Natuurlijk wil je dat niet en is het verre van ideaal maar soms loopt het ook gewoon heel hoog op en wordt het even veel. Ik heb het een aantal maanden geleden ook wel gehad, toen ik nog zo worstelde met mezelf. Nu het wat beter gaat lukt het me om dat niet te doen. Tot gisteren. Ik was gewoon boos op mezelf omdat ik niet wist wat ik voor I. kon doen (die had gisteren z'n dag echt niet) en dan heb ik ook veel minder geduld met hem.

@exode, wat jammer dat je daar nog mee moet dealen. Maar het is al bijna vrijdag! Fijne vakantie toegewenst :).

@aapieannie, dat klinkt fijn bij jullie! O+.

@Spees_Eend, had je dat boek nog bij de bieb gevonden (over het droomritme)?

I. hoest nog steeds zo veel. Gisteren lag hij in de box en verslikt zich dan ook in de slijm, lijkt wel. Hij drinkt wel goed en wil ook wel nog z'n hapjes eten. Hij heeft geen koorts verder en ook voldoende luiers. Ik merk dat het me ondanks dat wel bezig houdt. Weet niet goed of ik naar de huisarts moet om even naar z'n longen te laten luisteren, of dat dit zichzelf wel op gaat lossen. Met name opmerkingen van m'n moeder helpen daar niet bij. Die vindt dat ik al veel eerder naar de huisarts had moeten gaan terwijl ik weet dat verkoudheid best even kan duren. Is nu een goede maand aan de gang, dat snotteren en hoesten.
pi_186414184
@Helsinki, dankje voor de tips! Moeten toch binnenkort naar de Ikea voor een nieuwe bank dus gelijk even kijken voor de borrelglaasjes! Maakt dus niet uit dat het glas is?

Verkoudheid duurt sowieso mega lang idd bij babies, mijn baby is nu ook al bijna een maand verkouden, dan niet zo erg als die van jou/jullie maar er zit constant wat in haar neus en ‘s nachts hoor je haar lekker snotteren.
Als het je niet zo lekker zit zou ik gewoon naar de huisarts gaan, kan de huisarts even luisteren, dat kan geen kwaad. Vind die drempel zelf ook altijd lastig overigens.

Mijn vader is ook zo panisch, die wast zn handen ook 1000 keer voordat hij de kleine aanraakt :9.

Hoe gaan jullie trouwens om met mensen (ook vreemden) die je baby altijd maar willen aanraken? We zaten gisteren op een terras en mensen raakten haar om de haverklap aan, wil daar niet te overbezorgd in zijn maar vind het soms niet echt prettig.

@ToT ik moest hardop lachen :D geweldig
pi_186414620
Hier een baby die al 5 maanden ziek / verkouden is en 6 oorontstekingen heeft gehad. Ik hoop zo dat als het straks warmer weer gaat worden dat het over gaat want ik heb nu dus ook al 5 maanden een baby die niet lekker in zijn vel zit en slecht slaapt. Hopelijk kan ik dan wat meer van de kleine genieten.
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
  donderdag 25 april 2019 @ 11:51:30 #122
319308 Tink89
To live is to dance
pi_186414691
quote:
1s.gif Op donderdag 25 april 2019 11:24 schreef Framblij89 het volgende:
@:Helsinki, dankje voor de tips! Moeten toch binnenkort naar de Ikea voor een nieuwe bank dus gelijk even kijken voor de borrelglaasjes! Maakt dus niet uit dat het glas is?

Verkoudheid duurt sowieso mega lang idd bij babies, mijn baby is nu ook al bijna een maand verkouden, dan niet zo erg als die van jou/jullie maar er zit constant wat in haar neus en ‘s nachts hoor je haar lekker snotteren.
Als het je niet zo lekker zit zou ik gewoon naar de huisarts gaan, kan de huisarts even luisteren, dat kan geen kwaad. Vind die drempel zelf ook altijd lastig overigens.

Mijn vader is ook zo panisch, die wast zn handen ook 1000 keer voordat hij de kleine aanraakt :9.

Hoe gaan jullie trouwens om met mensen (ook vreemden) die je baby altijd maar willen aanraken? We zaten gisteren op een terras en mensen raakten haar om de haverklap aan, wil daar niet te overbezorgd in zijn maar vind het soms niet echt prettig.

@:ToT ik moest hardop lachen :D geweldig
Ik pik dat aanraken door vreemden niet. Punt. Laatst iemand die pruls fiep wel even terug ging stoppen en een mevrouw die aan haar gezicht ging zitten. Dat gebeurt gewoon niet, dus zeg meestal iets als 'dat doe ik zelf wel even' of 'liever niet aanzitten'. Sommige mensen vinden dat belachelijk, maar de meesten wel prima. Overigens reageer ik niet heel heftig ofzo, maar op een vriendelijke toon even aangeven dat ik het liever niet heb.

En txs voor de herkenning! Ik heb me even schuldig gevoeld, maar ben gisterenmiddag door manlief een uur naar m'n bed gestuurd voor wat hoognodige slaap en daarna voelde ik me een stuk beter. Prul knapt ook heeeeel langzaam een beetje op. Ze heeft geen koorts meer, wel nog diarree en overduidelijk nietlekkerinhaarvelzitteritus, maar ze drinkt ook langzamerhand weer wat beter en at gisteren een paar hapjes van haar favoriete bloemkoolprutje. Ik durf dus heel langzaam weer wat verder vooruit te kijken.

Dit weekend komt als klap op de vuurpijl mijn zusje logeren (lang verhaal, maar we kunnen er echt niet onderuit) en ik denk dat ik die maar op de bank parkeer. Prul wordt momenteel overal wakker van en ik trek het echt niet als mijn zusje haar per ongeluk wakker maakt en ik vervolgens met de gebakken peren zit.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_186415119
Wolken, stom, gelukkig komt mei eraan! Dan zijn hopelijk al die virusjes eindelijk eens weg.

Jentin, soooo eeeej! Ik zal het Juul melden, wie weet neemt ze het over. Ze drinkt sinds 2 dagen wel ineens supergoed uit een rietjesfles. Water, thee, alles. En ze houdt hem zelf vast, ze verdome alles zelf vast te houden tot 2 dagen geleden.
Ze komt overigens inmiddels overal waar ze wilt, wurmend, draaiend, rollend, dus we moeten al beter opletten wat we laten slingeren.
pi_186432077
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2019 11:51 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Ik pik dat aanraken door vreemden niet. Punt. Laatst iemand die pruls fiep wel even terug ging stoppen en een mevrouw die aan haar gezicht ging zitten. Dat gebeurt gewoon niet, dus zeg meestal iets als 'dat doe ik zelf wel even' of 'liever niet aanzitten'. Sommige mensen vinden dat belachelijk, maar de meesten wel prima. Overigens reageer ik niet heel heftig ofzo, maar op een vriendelijke toon even aangeven dat ik het liever niet heb.

En txs voor de herkenning! Ik heb me even schuldig gevoeld, maar ben gisterenmiddag door manlief een uur naar m'n bed gestuurd voor wat hoognodige slaap en daarna voelde ik me een stuk beter. Prul knapt ook heeeeel langzaam een beetje op. Ze heeft geen koorts meer, wel nog diarree en overduidelijk nietlekkerinhaarvelzitteritus, maar ze drinkt ook langzamerhand weer wat beter en at gisteren een paar hapjes van haar favoriete bloemkoolprutje. Ik durf dus heel langzaam weer wat verder vooruit te kijken.

Dit weekend komt als klap op de vuurpijl mijn zusje logeren (lang verhaal, maar we kunnen er echt niet onderuit) en ik denk dat ik die maar op de bank parkeer. Prul wordt momenteel overal wakker van en ik trek het echt niet als mijn zusje haar per ongeluk wakker maakt en ik vervolgens met de gebakken peren zit.
Ja van binnen zit ik dan echt te borrelen als de malle, dus ben dan ‘bang’ dat ik als ik wat zeg helemaal tekeer ga ofzo :’) maar je weet nooit waar al die vieze handen hebben gezeten weet je, beetje viezigheid maakt niet uit maar zeker nu met al die virusjes die rond zwerven vind ik het gewoon 3x niks. Dus ga maar proberen beleefd te zeggen dat ze van hun tengels van mijn kind af moeten blijven :9.

Ben blij dat het wat beter gaat met prul, en jij ook lekker even bij kunnen slapen! Heeft je zusje daar wel begrip voor dat ze op de bank moet slapen? Ik snap het trouwens, frummel wordt ook wakker van het kleinste geluidje en mensen begrijpen dat vaak niet :/.
Aan het begin ging sommige kraambezoek extra hard praten in de hoop dat ze wakker zou worden, zo gemeen.

Frummel was vanmorgen al 4:30 wakker, heel vrolijk dat wel maar pfffffff
  vrijdag 26 april 2019 @ 09:18:59 #125
319308 Tink89
To live is to dance
pi_186432363
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2019 08:52 schreef Framblij89 het volgende:

[..]

Ja van binnen zit ik dan echt te borrelen als de malle, dus ben dan ‘bang’ dat ik als ik wat zeg helemaal tekeer ga ofzo :’) maar je weet nooit waar al die vieze handen hebben gezeten weet je, beetje viezigheid maakt niet uit maar zeker nu met al die virusjes die rond zwerven vind ik het gewoon 3x niks. Dus ga maar proberen beleefd te zeggen dat ze van hun tengels van mijn kind af moeten blijven :9.

Ben blij dat het wat beter gaat met prul, en jij ook lekker even bij kunnen slapen! Heeft je zusje daar wel begrip voor dat ze op de bank moet slapen? Ik snap het trouwens, frummel wordt ook wakker van het kleinste geluidje en mensen begrijpen dat vaak niet :/.
Aan het begin ging sommige kraambezoek extra hard praten in de hoop dat ze wakker zou worden, zo gemeen.

Frummel was vanmorgen al 4:30 wakker, heel vrolijk dat wel maar pfffffff
Serieus, expres extra hard praten? Die had ik buiten gegooid. En voor mij helpt het om standaardzinnetjes in m'n hoofd klaar te hebben staan, zegmaar. Dus dat ik nu al bedenk 'als er iemand ongevraagd aan Prul zit, zeg ik....'. Dat voorkomt dat ik met m'n bek vol tanden sta of juist te kortaf reageer. Mensen bedoelen het niet rot, maar denken er gewoon niet bij na.

Prul is (weer/nogsteeds) ziek, dus ik heb de huisarts gebeld voor overleg. Die wil haar toch nog even zien voor het weekend, vooral omdat ze echt veel slechter drinkt dan anders... Ik vind het lastig, ze komt 's nachts ieder uur krijsend, eet dan twee slokken of niks en is niet te troosten. Ze is doodmoe en ik ook. Man heeft een klus voor de zaak waarvoor hij de hele dag weg is en ik zit nu dus een poging te doen tot 1/2 dag thuiswerken terwijl ik na elke zin die ik typ een rondje loop zodat prul nog even in de draagzak blijft slapen. Ik heb een deadline, dus vrij nemen kan niet en ik moet poepen, maar dat is sowieso te lang stil zitten, dus dat kan niet...
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')