Maar dat zijn de leukste cadeautjes voor na de bevallingquote:Op donderdag 18 april 2019 08:33 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik heb beide keren wel iets gekregen van mijn vriend (geen romantische dingen hoor, maar wel lief bedoelt en hij stond 4 uurtjes na de bevalling met een verse èèn meter stokbrood filet american naast mijn beddat vond ik het allerliefste) maar een push present was mij iig niet bekend
Wat moederdag betreft... ik verwacht dat hij de kinderen helpt (of geld geeft als ze oud genoeg zijn) met iets uitzoeken, maken of whatever. En dat doe ik ook voor vaderdag.
Mijn ouders kwamen de dag van de bevalling KFC brengen voor ons allemaalquote:Op donderdag 18 april 2019 08:37 schreef krijgerrtje het volgende:
[..]
Maar dat zijn de leukste cadeautjes voor na de bevalling
Ja! Dat vind ik ook het leukste. En ik vind het ook zo lief als L. dan met iets voor de baby thuiskomt. Gewoon, omdat hij iets zag en dat wel leuk vondquote:Op woensdag 17 april 2019 22:27 schreef NicolasJoy het volgende:
[..]
Daar kan ook niets tegenop.Soms is het toch ook gewoon lekker jezelf te verwennen met fijne cadeautjes?
Al moet ik zeggen dat leuke dingen kopen voor de baby wel echt op één staat.
[..]
Dit vind ik inderdaad echt duizend keer makkelijker bij de tweede. Rationeel weet je bij de eerste ook wel dat dat huilen en niet-slapen ooit wel over zal gaan, maar je hebt het nog niet ervaren en dan voelt het soms eindeloos.quote:Op donderdag 18 april 2019 08:51 schreef exode het volgende:
EN ik denk bij veel dingen 'ook dit gaat over, het is een fase' ik maak me veel minder druk en ben daardoor een stuk relaxter waardoor alles beter gaat.
Hier maakte ik me vooraf echt nog zorgen om, maar die bleken geheel onterecht.quote:Ik stiekem al die tijd denken dat jullie eigenlijk minder van jullie tweede/derde kinderen hielden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heerlijk toch zo’n gemiddeld kindquote:Op donderdag 18 april 2019 13:05 schreef NicolasJoy het volgende:
Consultatiebureau stats!
8 maanden oud, nu ~ 8,5 kilo (+0,75) met bijna 69 cm (+4cm).
Gewicht buigt iets af richting het gemiddelde, lengte ligt nog steeds net iets onder het gemiddelde en hoofdomtrek stijgt naar het gemiddelde. Gemiddeld kind dus.
Zeker! Bij geboorte was ze erg groot, maar daarna stond het even stil.quote:Op donderdag 18 april 2019 16:59 schreef Framblij89 het volgende:
[..]
Heerlijk toch zo’n gemiddeld kind(en mooi kind trouwens ook) En wat een leuke hydroliele doek haha die hebben wij ook
. En je gevoel bij dat ze niet heel veel was aangekomen klopt dan wel!
Oh en trouwens!; ik heb een kikker na gedaan en ja hoor, frummel gierde het uit ze stikte er zowat in :’) dus thanks voor de tip![]()
Wij zitten heel erg te twijfelen of we ooit een 2e willen, nou is na 7 mnd daarover nadenken ook wel snel (denk ik). Mijn vriend is vooral angstig van wat allllsss de 2e een huilbaby blijkt te zijn ofzo. Omdat we nu een moeilijk relaxte baby hebben, en ik ben zelf huiverig voor de periode na de bevalling, vond die wel echt extreem heftig. Mooiste baby natuurlijk maar sjesus al die gevoelens die ik geen plek kon geven. En inderdaad de angst of je net zoveel van een tweede kan houden als van een eerste haha. We zijn zelf allebei enig kind trouwens (mn vriend heeft wel een halfzusje) en niet zielig dus daar zal het niet aan liggen mochten we het bij één houden.
Hoe vaak ‘mag’ je trouwens foto’s posten hier? Ben echt geneigd om babyspam te doen :’)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het omacomaquote:Op vrijdag 19 april 2019 09:47 schreef Aure het volgende:
Haha Spees wat een leuke foto! En ja Jip maakt die beweging ook wel eens. Altijd bij enthousiasme!
Ik slaap dus al 2 nachten super goed omdat Jip er niet isnou heeft hij vannacht van 20.00 tot 06.00 uur geslapen vertelde mijn moeder, dus hij kan het wel!
![]()
Hij heeft het helemaal naar zijn zin daar, "leest" alle reclamefolders (en scheurt ze kapot) en staat regelmatig tegen de katten aan te kletsen. Heeft ook de eerste tik van de kat al binnen
maar hij is hardleers dus gaat stug door met "aaien" (vacht vastpakken en trekken)
Ja hier doet ze dat altijd als ze boos is!quote:Op vrijdag 19 april 2019 09:16 schreef Spees_Eend het volgende:
P.p.s. Dit is ook de grap van de eeuw 👍👍
Maken die van jullie trouwens ook steeds brommerbewegingen met hun handen/polsen? O doet dat altijd bij enthousiasme/boosheid, die beweging alsof je een brommerhandvat aandraait
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@exode Beterschap! Hopelijk kan je gauw genieten van je vakantie. Is wel een beetje typisch met dat soort dingen.
quote:Op vrijdag 19 april 2019 16:35 schreef Mrs.Peel het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier even heel erg druk... Druk op het werk maar thuis was het ziek zijn en alles na elkaar.. Vorige week donderdag een Tijn met enorme buikvirus; om de 2u overgeven, het was ontzettend sneu en mijn vriend had net ook de griep dus ik had het maar druk haha.
Even een vraag voor die met een 6 maanden baby: Wat is jullie voedingsschema momenteel? Nu heeft Tijn dus echt een goeie week echt veel minder gedronken; moesten echt kleine slokjes geven en uiteindelijk flesjes van 90 en nu sinds 2 dagen wil hij weer veel drinken.. Maar zoveel dat we denken dat hij iets te kort komt... Smorgens krijgt ie fruithapje, eind van de middag groentehapje. Daarnaast nog steeds schema van 7 - 11 - 15 - 19; krijgt ie 180 en dan om 21.30 ongeveer nog een flesje.. normaal werd dit steeds minder maar nu werd hij ook weer met enorme honger wakker en ja hoor; flesje van 180 ging helemaal op. Kan het door het ziek-zijn geweest zijn dat ie nu even wat meer wil? Of moeten we de flesjes gaan ophogen? Of... meer hapjes of zelfs brood/aardappeltjes toevoegen? Ik twijfel heel erg momenteel
[ Bericht 0% gewijzigd door SQ op 22-04-2019 10:55:03 ]No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
quote:Op vrijdag 19 april 2019 08:10 schreef Framblij89 het volgende:
@:NicolasJoy haha heb precies hetzelfde met frummel! Bij geboorte aardig op gewicht (3805) en daarna ging het gewicht echt heeeel langzaam. Lengte wel heel snel, ze is super lang. Nja ze zal er als ze ouder is wel blij mee zijn, lang en slank. Hoeveel was spookje?
@:krijgerrtje ja je hebt ook gelijkmoet gewoon gaan genieten van nu en voorderest zien we wel wanneer en of! En als antwoord op je vraag:
Bij geboorte was onze frummel (ook werknaam tijdens zwangerschap, dus vind je berichten steeds heerlijk herkenbaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.) 3,6 kilo. Scheelt dus niet veel! Maar ook al ~ 54 cm. Al denk ik dat er wel een cm bij gesprokkeld is met meten. Wij zijn zelf niet onwijs groot, dus ik verwacht eigenlijk geen grote dame..
quote:Op vrijdag 19 april 2019 08:51 schreef Spees_Eend het volgende:
Wat een leuke baby hebben jullie toch NJ
Ben benieuwd naar de stats van O, volgens mij moeten we over een week of 2 weer. Hij kruipt nog niet, hij wil het inmiddels graag en gaat helemaal in de starthouding zitten, maar snapt gewoon niet wat hij moet doen om vooruit te komen![]()
Hij wil / gaat wel continu staan. Heb het gevoel dat hij nog steeds lekker bol ismaar we zullen zien.
P.s. Vrijblijvende tip: zet je baby van Ollies leeftijd naast een lade vol speelgoed en hij/zij is drie kwartier zoet met in- en uitladen![]()
![]()
Ben benieuwd ook! Grappig hoe dat zo kan verschillen op dezelfde leeftijd hé.. Hier is het wel echt tijgeren, kruipen probeert ze wel, maar dat schiet niet op.
Ze kunnen zichzelf steeds beter vermaken hé.
Weer de foto gemist.quote:Op vrijdag 19 april 2019 09:16 schreef Spees_Eend het volgende:
P.p.s. Dit is ook de grap van de eeuw 👍👍
Maken die van jullie trouwens ook steeds brommerbewegingen met hun handen/polsen? O doet dat altijd bij enthousiasme/boosheid, die beweging alsof je een brommerhandvat aandraait![]()
Spookje is meer van het schudden, 'dansen' op de plaats, heen en weer wippen en met speelgoed het met twee handen omhoog steken.Genieten van de slaap!quote:Op vrijdag 19 april 2019 09:47 schreef Aure het volgende:
Haha Spees wat een leuke foto! En ja Jip maakt die beweging ook wel eens. Altijd bij enthousiasme!
Ik slaap dus al 2 nachten super goed omdat Jip er niet isnou heeft hij vannacht van 20.00 tot 06.00 uur geslapen vertelde mijn moeder, dus hij kan het wel!
![]()
Hij heeft het helemaal naar zijn zin daar, "leest" alle reclamefolders (en scheurt ze kapot) en staat regelmatig tegen de katten aan te kletsen. Heeft ook de eerste tik van de kat al binnen
maar hij is hardleers dus gaat stug door met "aaien" (vacht vastpakken en trekken)
![]()
De katten gaan hem dus niet uit de weg?Snel opknappen dan..quote:Op vrijdag 19 april 2019 11:14 schreef exode het volgende:
Eerste dag vakantie en ik ben ziek. Ik ben nooit ziekBuikvirusje.
B lijkt er ook wat last van te hebben maar die stuitert wel door. Juul drinkt al een paar dagen wat minder en heeft dunne luiers maar verder poepjevrolijk.
![]()
@krijgerrtje / @CaVaBienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah wat vervelend. Kunnen jullie geen pasen in het ziekenhuis vieren en wat van de lekkere dingen meenemen?quote:Op vrijdag 19 april 2019 21:34 schreef NicolasJoy het volgende:
We hebben (hadden?) 'paasplannen' met m'n schoonouders. Vandaag ~13 uur gewerkt, maar in de pauze(s) boodschappen gedaan. Slager, visboer, groenteboer, bakker.. Alles in huis. Nu ziet het er naar uit dat m'n schoonvader weer in het ziekenhuis komt te liggen.Zelfde klachten als voor ongeveer 2 maanden terug waarmee hij toen ruim anderhalve week in het ziekenhuis lag. Zo balen.
quote:Op vrijdag 19 april 2019 21:25 schreef PriemGirl het volgende:
Ik zit eigenlijk met hetzelfde ‘probleem’, kleine wilt echt zo veel drinken tis niet normaal. Gisteren zat ze ook weer op bijna 1 liter. We zijn nu rustig aan aan het opbouwen met vaste voeding en geven haar gewoon wat ze wilt. Zou gewoon doorgaan met hoe je nu bezig bent en geven naar behoefteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier even heel erg druk... Druk op het werk maar thuis was het ziek zijn en alles na elkaar.. Vorige week donderdag een Tijn met enorme buikvirus; om de 2u overgeven, het was ontzettend sneu en mijn vriend had net ook de griep dus ik had het maar druk haha.
Even een vraag voor die met een 6 maanden baby: Wat is jullie voedingsschema momenteel? Nu heeft Tijn dus echt een goeie week echt veel minder gedronken; moesten echt kleine slokjes geven en uiteindelijk flesjes van 90 en nu sinds 2 dagen wil hij weer veel drinken.. Maar zoveel dat we denken dat hij iets te kort komt... Smorgens krijgt ie fruithapje, eind van de middag groentehapje. Daarnaast nog steeds schema van 7 - 11 - 15 - 19; krijgt ie 180 en dan om 21.30 ongeveer nog een flesje.. normaal werd dit steeds minder maar nu werd hij ook weer met enorme honger wakker en ja hoor; flesje van 180 ging helemaal op. Kan het door het ziek-zijn geweest zijn dat ie nu even wat meer wil? Of moeten we de flesjes gaan ophogen? Of... meer hapjes of zelfs brood/aardappeltjes toevoegen? Ik twijfel heel erg momenteeldenk dat ze inderdaad een mega inhaalslag aan het maken zijn dus zullen het wel nodig hebben!
En hier kreeg ik ook wat tips zoals (olijf)olie door het eten heen doen, boter op brood e.d dat ze lekker veel vetten en verzadiging krijgen!
@NicolasJoy haha jeetje tis idd allemaal herkenbaar! Frummel was ook 54cm bij de geboorte. Geniaal
[ Bericht 0% gewijzigd door SQ op 22-04-2019 19:09:37 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@PriemGirl, z'n naam staat in je post. Het kan inderdaad een inhaalslag zijn. Herken het van I. ook en bied hem dan ook maar wat extra aan. Zelf heb ik soms ook wat meer honger of maak ik een inhaalslag (meestal na ziekte). Ons schema is ongeveer zo (soms een uur eerder of iets later, dus even in grote lijnen):
08:00: flesje van 180/6
09:30: fruithapje
11:30: brood en water (paar stukjes en slokjes, om te oefenen)
12:30: flesje van 180/6
15:00: tussendoortje (2 maisvingers)
16:00: flesje van 180/6
17:30: groentehapje
19:00: flesje van 180/6
Soms nog een nachtvoeding of anders een droomvoeding voordat wij naar bed gaan (180/6). Ben zelf nog een beetje zoekende, merk ik. Vooral: hoeveel tijd ertussen? Maar ik probeer I. zo goed mogelijk te volgen hierin en tot nu toe lijkt dit wel te werken.
@NicolasJoy, wat vervelend voor iedereen. Goed idee van @Rebubbled, kan dat?
@Fuchsia_roze, zo herkenbaar wat je schrijft over het terugblikken op de zwangerschap! Fijn dat je wat ruimte voor jezelf kunt maken en een hulp in het huishouden... lijkt me heerlijk. Ben benieuwd hoe het met het brood eten gaat.
Wij hebben straks een fotoshoot met I. en ik zie er zo tegenop. Zit niet lekker in m'n vel (door de zwangerschapskilo's) en vind mezelf totaal niet fotogeniek als een ander me op de foto zet. Laat staan een vreemde. Maar dat loopt vast wel los. We zetten I. in ieder geval mooi op de foto
. Dat heb ik altijd al eens willen doen.
Staat de naam bij de originele post in de laatste alinea?quote:Op vrijdag 19 april 2019 08:51 schreef Spees_Eend het volgende:
Wat een leuke baby hebben jullie toch NJ
Ben benieuwd naar de stats van O, volgens mij moeten we over een week of 2 weer. Hij kruipt nog niet, hij wil het inmiddels graag en gaat helemaal in de starthouding zitten, maar snapt gewoon niet wat hij moet doen om vooruit te komen![]()
Hij wil / gaat wel continu staan. Heb het gevoel dat hij nog steeds lekker bol ismaar we zullen zien.
P.s. Vrijblijvende tip: zet je baby van O's leeftijd naast een lade vol speelgoed en hij/zij is drie kwartier zoet met in- en uitladen![]()
quote:Op donderdag 18 april 2019 20:35 schreef krijgerrtje het volgende:
Je hoeft natuurlijk ook niet nu al te beslissen over wel/niet een tweede he, framblij? Misschien komt die wens over 2, 5, 8 of zelfs 10 jaar ineens. Of niet. Beide is goed![]()
Toen S. klein was rammelde ik e-norm maar relatie liep niet lekker en ik moest afstuderen. Toen dat eenmaal achter de rug was en we verhuisd waren vond ik de rust zó fijn dat ik dat niet wilde verpesten met een babyToen hebben we nog een mooie reis gemaakt met z’n drieeën en hoewel ik vlak daarvoor nog dacht het bij één kind te houden begon vriend ineens te rammelen en toen was ik ook om
De maand na onze reis was ik zwanger
![]()
Goede stats NJ! Mooi meisje hebben jullie![]()
Baby ligt alweer sinds 7u in bedgewoon een hele avond met z’n tweetjes zo
![]()
Nog even een vraag voor de bevallen vrouwen onder onsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
L. is zijn echte naam (ergens bovenin de post). Tijn is de Foknaam.quote:Op zaterdag 20 april 2019 18:19 schreef Peejtur het volgende:
[..]
Staat de naam bij de originele post in de laatste alinea?
Aaah, ik ga je hier missen! Ook al was ik mars' verjaardag door een zieke prul even vergeten: alsnog heel erg van harte gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 20 april 2019 20:41 schreef Malteser het volgende:
Zo, ik hoor hier niet meer. Mijn allerlaatste baby blies gisteren zijn allereerste kaarsje uit.
We hadden een topdag met ons gezinnetje, gevolgd door een heel fijn feestje vandaag bij ons in de tuin.
Bedankt voor alle adviezen, alle jompels, alle opbeurende woorden, alle mooie verhalen en tot ziens bij de dreumesen!
Nee de O was voluit geschreven.quote:Op zaterdag 20 april 2019 20:39 schreef Malteser het volgende:
[..]
L. is zijn echte naam (ergens bovenin de post). Tijn is de Foknaam.
Thanksquote:Op zaterdag 20 april 2019 18:19 schreef Peejtur het volgende:
[..]
Staat de naam bij de originele post in de laatste alinea?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(Wel alleen als ze geholpen wordt om goed te gaan staan, uit zichzelf gaan staan is er nog niet bij, maar dat ze in principe kan blijven staan zonder hulp vind ik magisch en raar)
Voor nu: welterusten!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mevrouw ToT was blijkbaar nog in kerststemming toen ze hem aankleedde!![]()
Ja we konden gelukkig nog wel GoT kijken hehe :3.quote:Op maandag 22 april 2019 20:31 schreef NicolasJoy het volgende:
@:Framblij89
Hier viel het gelukkig mee rond de 7 maanden. Ze ging misschien zelfs beter slapen. We hebben nu wel rommeligere nachten .. Maar wel ook veel slapen op haar buik en zeker op handen en knieën zitten. Verdere actie nog niet.
Voor jullie later de avond aan jezelf dus..
't is nog vrij onbekend hoe het nu verder gaat. Vannacht echt slecht, zeer hoge koorts, overdag wel weer iets beter. Infectie, vleesetende bacterie en dan al langer problemen m.b.t. infecties.. Kan zomaar weer snel beter gaan, maar zoals het nu is moet er stom gezegd niet nog iets anders bij komen. Dan kan het heel hard achteruit gaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geven jullie trouwens ook meer water bij dit warme weer? Vind dat ook zo moeilijk om te bepalen. Dacht er wel aan om dr flesjes aan te lengen met water maar ze drinkt de flesjes nu niet meer helemaal op dus dat kennie hehhh
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.haha, herkenbaar. Eergisteren The Silence op Netflix gekeken, Guus was alles behalve silent.quote:Op dinsdag 23 april 2019 10:05 schreef ToT het volgende:
@:Framblij89 GoT kijken gaat hier steeds met de pauze-knop in de aanslag omdat mini-ToT zijn onderdanen steeds weer nodig heeft!![]()
quote:Op dinsdag 23 april 2019 09:51 schreef Framblij89 het volgende:
[..]
Ja we konden gelukkig nog wel GoT kijken hehe :3.
Oh jezus wat heftig man. Om wie gaat het? (Als je dat liever niet wil vertellen ook goed) hoop dat er niets anders bij komt en dat het snel beter gaat.
@:ToT haha die kerstkleertjes :’) krijg het er spontaan warm van. Frummel draagt ook nog wel eens een kerst romper aan bij gebrek aan rompertjes die in de was zitten. Knap kind!
@:Jentin ja normaal geloof ik ook niet echt in die sprongen, idd diep zuchten en accepterenJa, ik heb (zelfs best veel) extra water gegeven. Ik geef nog bv dus ik had in theorie hem elk uur aan kunnen leggen, maar dat heb ik niet gedaan. Wel 1 of 2 extra voedingen, en verder gewoon koud water uit zijn melkfles, dronk hij graag. Nou is die van mij ruim 8 maanden en eet er al het een en ander naast, en daarnaast tankt die op een etmaal genoeg melk bij mij, bij jonge baby's kun je dat beter niet doen omdat ze dan misschien hun melk laten staan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geven jullie trouwens ook meer water bij dit warme weer? Vind dat ook zo moeilijk om te bepalen. Dacht er wel aan om dr flesjes aan te lengen met water maar ze drinkt de flesjes nu niet meer helemaal op dus dat kennie hehhh
quote:Op dinsdag 23 april 2019 10:57 schreef Jagärtrut het volgende:
O begint te stralen als hij z’n munchkin beker ziet, zijn grootste hobby is water drinken, en het uit z’n mond laten lopen. We waren dit paasweekend veel in speeltuinen, en het is al zo’n grote ontdekker. Z’n grote broer en vader ‘helpen’ met tunnels graven, van de glijbaan, in de schommel, op de picknickleden van andere mensen kijken...
En nu doet hij een monsterdut, al 2.15. Tijd om wakker te worden!
Ik zeg; mini ToT zit gewoon straks op de iron thronequote:Op dinsdag 23 april 2019 10:05 schreef ToT het volgende:
@:Framblij89 GoT kijken gaat hier steeds met de pauze-knop in de aanslag omdat mini-ToT zijn onderdanen steeds weer nodig heeft!![]()
En guitig koppie zeg!Dat haar!
![]()
quote:Op dinsdag 23 april 2019 19:50 schreef Framblij89 het volgende:
[..]
Ik zeg; mini ToT zit gewoon straks op de iron thronemoet wel trouwens echt heel erg lachen om die verhalen over mini ToT, geniaal. Wat een boefie ♥
Hahahaha als the mountain, omg geweldigquote:Op dinsdag 23 april 2019 19:57 schreef ToT het volgende:
[..]WHAHA!
Wel leuk idee; dat ga ik denk ik morgen wel ff photoshoppen als verrassing voor mevrouw ToT!Ik had hem al wel als The Mountain gemaakt.
(Wel heel simpel deze keer.)
En fijn te horen!
quote:Op dinsdag 23 april 2019 20:01 schreef Framblij89 het volgende:
[..]
Hahahaha als the mountain, omg geweldig! Beter post je die foto van mini ToT hier als je wil. Ze hebben op instagram ook allerlei katten op de throne gephotoshopt, echt hilarisch. Brengt mij trouwens ook wel op ideeen, miss dat ik frummel op een draak ga photoshoppen hahaha
Oké je kan me echt opvegen gewoon, dit is te hilarisch 😂. Klinkt als een goed plan met die iron throne, kan niet wachten om ‘m te zienquote:Op dinsdag 23 april 2019 20:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Ff heel quick & dirty gedaan, niet gelet op scherpte en contrasten enzo en amper op de kleur, was gewoon ff voor de gein.
Voor de iron throne wil ik een foto van hem maken als hij echt zit, en dan hem dus zo op de troon zetten. Daar wil ik wel meer tijd in steken; letten op schaduwen enzo.
Jij shopt dus ook? Tof!
Haha okee dan!quote:Op dinsdag 23 april 2019 20:11 schreef Framblij89 het volgende:
[..]
Oké je kan me echt opvegen gewoon, dit is te hilarisch 😂. Klinkt als een goed plan met die iron throne, kan niet wachten om ‘m te zien! En ja, ik heb een aantal jaar op het grafisch lyceum gezeten in een verrrr verleden dus kan wel redelijk wat photoshoppen
. Tot grote ergernis van m’n vriend en pa soms, dat dan wel :’). Zei net al tegen vriend dat ik frummel op een draak ga photoshoppen en kreeg alweer een blik hahaha
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus gaat het vast wel lukken om iets leuks met mini-ToT te maken!
Oh ja, en deze had ik ook gemaakt:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 23 april 2019 21:09 schreef Fuchsia_roze het volgende:
Team GoT kijken met babyHoort bij de opvoeding toch? Hij heeft ook al The Walking Dead gezien
![]()
O en ja water bijgeven. Uit zijn melkfles of uit een oefenbeker waar hijzelf uit kan lebberen.
@:Loj fijn dat jij en je man zo'n goed team zijn in deze pittige fase. Het leek toch even dat het beter zou zijn, maar toch weer een nachtbrakertje.
@:Jentin nu al naar 1 slaapje
@:Framblij hier een baby van 7,5 maand oud die ook moeilijker in slaap komt. Dat eeuwige opdrukken. Zo lang die blij is, is het niet erg, maar dat is ook vaak niet het geval. Hij is echt een kei in vechten tegen zijn slaap.
@:Helsinki, je hebt helemaal gelijk, moeten het gewoon echt even gaan regelen. Ik ga mijn man weer instrueren, want dit het enige wat hij moet doen.
En lekker zo'n hapje brood
@:ToT zo lekker mandarijntjes etenEn jouw omschrijving met de ervaring met de vlieg
Mijn baby eet ineens weer van een lepel![]()
Wat hebben jullie baby's nu 's nachts aan in bed? Draakje heeft het snel warm en pyjama en dunne slaapzak was veelste heet. Dus hij lag of in pyjama of in romper in de slaapzak. Ik ben dan alleen bang dat hij richting de ochtend te veel afkoelt.
quote:Op dinsdag 23 april 2019 20:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha okee dan!
Ja tegenwoordig photoshop ik bijna alleen nog maar om m'n foto's te verbeteren, maar in [ONZ] heb ik echt honderden en honderden photoshopjes gemaakt als:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus gaat het vast wel lukken om iets leuks met mini-ToT te maken!
Oh ja, en deze had ik ook gemaakt:Haha jij bent wel echt stukken beter in photoshop dan ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zijn echt super tof! Ook een grafische opleiding gedaan of jezelf aangeleerd?
@Fuchsia_roze
Yaaaay nog een GoT aanbidder! En inderdaad zelfde hier, dat eeuwige gevecht om maar niet in slaap te vallen want slapen is voor babies.
Frummel slaapt trouwens overdag als het echt warm is alleen in een rompertje, en ‘s nachts rompertje en redelijk dunne slaapzak, anders komt ze helemaal niet in slaap. En ‘s nachts hebben wij sowieso wel het raam open staan dus iig wat frisse lucht. Je zou denken dat toen we vorig jaar zwanger waren onze babies wel redelijk gewend zouden raken aan dat warme weer :’) jemig wat was het heet.
Zelf aangeleerd, voornamelijk met Youtube video's.quote:Op dinsdag 23 april 2019 21:41 schreef Framblij89 het volgende:
[..]
Haha jij bent wel echt stukken beter in photoshop dan ikzijn echt super tof! Ook een grafische opleiding gedaan of jezelf aangeleerd?
@:Fuchsia_Roze
Yaaaay nog een GoT aanbidder! En inderdaad zelfde hier, dat eeuwige gevecht om maar niet in slaap te vallen want slapen is voor babies.
Frummel slaapt trouwens overdag als het echt warm is alleen in een rompertje, en ‘s nachts rompertje en redelijk dunne slaapzak, anders komt ze helemaal niet in slaap. En ‘s nachts hebben wij sowieso wel het raam open staan dus iig wat frisse lucht. Je zou denken dat toen we vorig jaar zwanger waren onze babies wel redelijk gewend zouden raken aan dat warme weer :’) jemig wat was het heet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Breitling - Instruments for Professionals
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |