Dank voor jullie reacties!
@Tink89 Ik werk nu 26 uur gemiddeld en ga terug naar 20 uur. Ik werkte vroeger ook wel 40+, maar was al terug naar 32 (voor/tijdens zwangerschap), omdat er niet meer overgewerkt mocht worden
Ik mis momenteel ook gewoon wat passie voor mijn werk. Ik werk met special needs kinderen en de constante zorgtaak ("aan" staan) valt mij wel zwaar.
Oppas zoeken is vooral voor de extra momenten, we werken allebei enigzins flexibel maar krijgen het niet altijd afgestemd en ik wil ook wel eens 's avonds weg etc. Nu doet mijn man gelukkig echt heel veel in de zorg

Ik hoor ook weleens anders en nog valt het mij zwaar. Snap dan ook goed dat je zo'n extra dag alleen zwaar vindt.

Ik hou de hapjes nog even zelf in de vriezer

O en arm Prulleke zo ziek. Die oren zijn echt vervelend, zo sneu! Draakje is er net beter van, dus snap het helemaal. Sterkte
@Mrs.Peel dat snap ik en het is ook maar even. 4-5 dagen werken klinkt voor mij echt als super veel, dus vind het heel knap!
@Helsinki op de broodkorst is flink gesabbeld

Ik mocht alleen echt geen stukjes brood in zijn mond doen.
En grappig ik herken dus heel veel in jouw fotoshoot verhaal

We krijgen het hier notabene, maar ik weet niet wat ik wil en wil zelf eigenlijk er niet op, want ben momenteel echt niet blij met mijzelf, nul fotogeniek, heb geen leuke kleding etc Maar ik wil ook een mooie foto samen. Nog steeds niks gepland dus

En daar baal ik dan weer van, want mijn kleine baby wordt zo groot al
Ik hoop en duim dat er toch mooie foto's bij zitten van je lieve I en jullie. Op welke locatie hebben jullie de shoot gedaan?
@Stroopwafelmeisje Draakje is 7,5 maand oud. Ik weet ook echt dat het beter wordt, maar m'n lichaam is momenteel behoorlijk uitgeput. Helpt dan ook niet dat ik vannacht kon slapen op m'n werk en dan nadat ik er even uit moest om half 5 en 5 uur, niet meer in slaap kom
En zo pats boem zwanger van de 2e verhalen hoor ik genoeg, dus daarom extra voorzichtigheid geboden

Je weet het gewoon niet en valt niet te plannen, maar hij moet wat mij betreft nu, minimaal 2 jaar zijn.
Ik duim ook voor jou voor mooie foto's!
@Malteser! Je kleine man gewoon alweer 1!

Wat bijzonder. Van harte gefeliciteerd! Fijn dat jullie zo'n fijne dag hadden! En prachtig weer ja. Tot over een paar maanden bij de dreumesen
@NicolasJoy jullie schoonmaakster klinkt ideaal

Dat zijn inderdaad de grote dingen die ik nauwelijks gedaan krijg. Alleen dan iemand 1x in de 2 weken.
En sterkte met je schoonvader!
Zo! Nu ga ik nog even de was ophangen en de planten buiten water geven als Draakje klaar is met drinken. #mommylife
[ Bericht 1% gewijzigd door Fuchsia_roze op 20-04-2019 23:15:06 ]