abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zaterdag 20 april 2019 @ 21:54:20 #51
447051 crew  Peejtur
MierAlsHuisdier
pi_186335489
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2019 20:39 schreef Malteser het volgende:

[..]

L. is zijn echte naam (ergens bovenin de post). Tijn is de Foknaam.
Nee de O was voluit geschreven.
Gek op mieren? Kijk eens op MierAlsHuisdier
pi_186336171
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 april 2019 21:54 schreef Peejtur het volgende:

[..]

Nee de O was voluit geschreven.
Het gaat om de post van Priemgirl :)
pi_186336972
Dank voor jullie reacties!

@Tink89 Ik werk nu 26 uur gemiddeld en ga terug naar 20 uur. Ik werkte vroeger ook wel 40+, maar was al terug naar 32 (voor/tijdens zwangerschap), omdat er niet meer overgewerkt mocht worden :')

Ik mis momenteel ook gewoon wat passie voor mijn werk. Ik werk met special needs kinderen en de constante zorgtaak ("aan" staan) valt mij wel zwaar.

Oppas zoeken is vooral voor de extra momenten, we werken allebei enigzins flexibel maar krijgen het niet altijd afgestemd en ik wil ook wel eens 's avonds weg etc. Nu doet mijn man gelukkig echt heel veel in de zorg O+ Ik hoor ook weleens anders en nog valt het mij zwaar. Snap dan ook goed dat je zo'n extra dag alleen zwaar vindt.

:D Ik hou de hapjes nog even zelf in de vriezer :P

O en arm Prulleke zo ziek. Die oren zijn echt vervelend, zo sneu! Draakje is er net beter van, dus snap het helemaal. Sterkte :*

@Mrs.Peel dat snap ik en het is ook maar even. 4-5 dagen werken klinkt voor mij echt als super veel, dus vind het heel knap!

@Helsinki op de broodkorst is flink gesabbeld :9 Ik mocht alleen echt geen stukjes brood in zijn mond doen.
En grappig ik herken dus heel veel in jouw fotoshoot verhaal :@ We krijgen het hier notabene, maar ik weet niet wat ik wil en wil zelf eigenlijk er niet op, want ben momenteel echt niet blij met mijzelf, nul fotogeniek, heb geen leuke kleding etc Maar ik wil ook een mooie foto samen. Nog steeds niks gepland dus :+ En daar baal ik dan weer van, want mijn kleine baby wordt zo groot al ;(
Ik hoop en duim dat er toch mooie foto's bij zitten van je lieve I en jullie. Op welke locatie hebben jullie de shoot gedaan?

@Stroopwafelmeisje Draakje is 7,5 maand oud. Ik weet ook echt dat het beter wordt, maar m'n lichaam is momenteel behoorlijk uitgeput. Helpt dan ook niet dat ik vannacht kon slapen op m'n werk en dan nadat ik er even uit moest om half 5 en 5 uur, niet meer in slaap kom :{
En zo pats boem zwanger van de 2e verhalen hoor ik genoeg, dus daarom extra voorzichtigheid geboden :') Je weet het gewoon niet en valt niet te plannen, maar hij moet wat mij betreft nu, minimaal 2 jaar zijn.
Ik duim ook voor jou voor mooie foto's!

@Malteser! Je kleine man gewoon alweer 1! *O* Wat bijzonder. Van harte gefeliciteerd! Fijn dat jullie zo'n fijne dag hadden! En prachtig weer ja. Tot over een paar maanden bij de dreumesen :W

@NicolasJoy jullie schoonmaakster klinkt ideaal _O_ Dat zijn inderdaad de grote dingen die ik nauwelijks gedaan krijg. Alleen dan iemand 1x in de 2 weken.
En sterkte met je schoonvader!

Zo! Nu ga ik nog even de was ophangen en de planten buiten water geven als Draakje klaar is met drinken. #mommylife

[ Bericht 1% gewijzigd door Fuchsia_roze op 20-04-2019 23:15:06 ]
  zaterdag 20 april 2019 @ 23:48:29 #54
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_186337919
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2019 18:19 schreef Peejtur het volgende:

[..]

Staat de naam bij de originele post in de laatste alinea?
Thanks ^O^ , maar dat is ook een koosnaampje :) afgeleid van zijn echte naam.

Malteser: gefeliciteerd met je leuke dreumesje!!
pi_186338799
Malteser gefeliciteerd! tot over 1,5 week :W

Ik kom niet meer bijgelezen/aangehaakt. Mijn baby gedraagt zich als een dreumes en slaapt uren in bed waardoor ik ineens alle tijd heb om een mega voorjaarsschoonmaak te houden. Ben nu gesloopt dus heb vandaag weer teveel gedaan. Veel dingen zijn al meer dan een jaar niet gedaan dus het is echt wel hard nodig.

[ Bericht 2% gewijzigd door Elleska op 21-04-2019 09:39:04 ]
  zondag 21 april 2019 @ 21:09:31 #56
319308 Tink89
To live is to dance
pi_186352841
Wat heerlijk elleska!

Prul is echt ziek nu. Volle bak diarree, jammeren, kreunen, verhoging tot koorts en overduidelijk oorpijn. Ik vind het intens zielig en doodvermoeiend. In slaap krijgen duurde net twee uur, inclusief dikke diarreeluier tussendoor. Arm kind schrikt steeds wakker van buikpijn. Paracetamol helpt maar zo zo en ik weet nu ook niet meer zo goed wat ik nog voor haar kan doen.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_186352866
Mss kun je via de ha(p) vloeibare ibuprofen krijgen tegen de pijn? Dat kreeg Ceasar hier eens toen hij echt heel ziek was; ik moest dat geven in combinatie met pcm.

@Malteser: gefeliciteerd met je marsje. Ik miste je van de week nog hier, maar dacht dat ik me vergist had in data en dat je dus “allang” in het dreumestopic zat 8)7 Ik vind je posts altijd heel fijn, dus tot gauw!

[ Bericht 44% gewijzigd door Jentin op 21-04-2019 21:20:55 ]
pi_186352958
Draakje kreeg Nurofen (ibuprofen drankje) bij de apotheek in de handverkoop verkrijgbaar, heb je nu niks aan. Daar deed hij het beter op dan de paracetamol.
Beterschap voor Prul en sterkte :*
pi_186353275
Gefeliciteerd met Mars Malteser! Tot over anderhalve maand alweer :o

Beterschap met prul Tink. Vervelend als ze zo ziek zijn, hopelijk knapt ze snel weer op.

Vandaag Jip weer opgehaald, hij had in totaal maar 1 goede nacht bij opa en oma en verder was het net zoals thuis :D gelukkig vonden ze het niet erg en hebben ze het enorm naar hun zin gehad met hem. Wel fijn om hem weer lekker te knuffelen hoor. Maar ook genoten van de nachten met slaap en een zeer tof festival hier in de stad. Wat een vrijheid opeens weer zo zonder baby :D

Zijn waterpokken zijn inmiddels alweer bijna weg, maar nu is ie snotverkouden met van dat vieze groene snot en inclusief prutogen. Dat je zijn neus wilt afvegen met een zakdoek en dat hij dan in die ene milliseconde dat je nog van zijn neus verwijderd bent met zijn hele hand het snot van zijn neus over zijn hele gezicht wrijft :9 :')
pi_186354563
Oh jongens, wat gaat die ontwikkeling snel soms :X

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(Wel alleen als ze geholpen wordt om goed te gaan staan, uit zichzelf gaan staan is er nog niet bij, maar dat ze in principe kan blijven staan zonder hulp vind ik magisch en raar :9)

Voor nu: welterusten!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_186354609
Alvast een 'tot ziens' dan @Elleska ? Maak jezelf nog niet te druk hé, geniet ook van de (vrije) tijd!! Voor @Tink89 beterschap voor Prul.. Hopelijk snel wat verbetering.. @Aure Stiekem toch ook wel fijn dat het daar niet ineens maar perfect ging daar ook :9 Nagenieten nog even van wat je allemaal hebt kunnen doen :D En herkenbaar haha, snot zelf overal opsmeren :9
pi_186358043
Nog gefeliciteerd Malteser en alvast gefeliciteerd Elleska (want grote kans dat ik er volgende week niet aan denk ;) )

Hoe gaat het met je meisje Tink? :* zo zielig!

Haha, die snot! Zo herkenbaar Aure :D

Wow knap hoor NJ! Dat zie ik Li nog lang niet doen. Ze heeft ook geen enkele interesse in staan en geen idee hoe dat moet... komt nog wel!

Zo en meer kan ik niet onthouden. Ik had de 3 uur slaap sessie ;) . Li is echt haar broers en heeft weinig slaap nodig. Ze slaapt nu al een paar weken slechts 8 uur op een dag :o (van 9.00-10.00 , 14.00-15.00 , 19.00-22.00 en 3.00-6.00 ) gelukkig is deze dame de wakkere tijd vrolijk. En helpt manlief mee, dus we wisselen af. De ene nacht slaapt hij, de andere nacht slaap ik ;)
pi_186358060
Als ze enigszins de kans krijgt @Loj .. Dan zit ze op schoot en strekt ze haar armpjes uit om zichzelf omhoog te trekken. Dat lukt nog nét niet zelf, dus als je haar dan helpt dan staat ze fier rechtop als een aap met zeven lullen. :9 (Zo werd de uitdrukking zo mooi gebruikt toch? :P ) Als je haar bij de bank neer wil zetten, gewoon zitten of liggen en ze krijgt de kans dat ze blijft staan dan staat ze of met haar buik tegen de bank gerust een kwartier te stralen, of sinds gisteren dus ook zo. Meer te zien zo natuurlijk. Na 5-15 minuten zie je wel van die zwabberbeentjes, sowieso als ze ineens wil lopen dan moet je haar snel opvangen. :')

Verder @Loj c_/ c_/ c_/ Wordt een powerdame zo met zo weinig slaap... Wij kwamen gisteren op maar 11 uur en dat vond ik al weinig. ('s nachts uurtjes en dan drie dutjes). Nu werken, de dames slapen dus ik mag weg. :+
pi_186358740
Wow Loj! Das weinig slaap! Slapen haar broers nu wel een lang stuk aan één in de nacht? Of slapen ze nog steeds relatief kort?

En NJ wat is ze dan groot zeg! En het gaat zeker hard. Voor je het weet trekt ze zichzelf op hoor :D

Jip had een enorme baggernacht en volgens mij had ie ook verhoging. Ik denk weer een beetje ziek van t snot. Maar verder is ie best gezellig gelukkig *;
pi_186359856
Oh nou idd door dufheid z’n echt naam neergezet oops... :@ ahja... en thx voor de input, we geven voorlopig gewoon weer toe aan de nachtvoeding en gaan hapjes opvoeren en brood smiddags proberen. Wellicht door overdag wat meer, dat we uiteindelijk weer de nachtvoeding kunnen laten vallen.
Afgelopen nacht hebben mijn ouders zich opgeofferd en Tijn bij ze gepakt zodat wij een nacht konden bijslapen. Meneertje is enorm verkouden en neus zit weer helemaal dicht. Elk uur weer wakker in paniek en met fiepje kan hij niet ademen, wat is dat toch sneu...

En WoW Loj hoe houden jullie het vol :o flink wat koffie :*
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_186362162
Gisteren naar het strand geweest; Phi zat te gloriëren in de bolderkar, getrokken door Caesar. Mijn hart O+

Vanmorgen zat ze op t gemakje een croissantje weg te smikkelen aan het paasontbijt. Och, ze is zo leuk O+

Verder niet bijgelezen, zulk lekker weer!

Edit: iemand ervaring met baby’s die naar 1 slaapje gaan met 10 maanden? Ik krijg ‘r ‘s ochtends amper op bed, ze lijkt dan ook niet echt moe. De ochtendslaap is al langzaam verschoven van 9.30 naar 11.00 ‘s Middags kan ik het zeker schudden als ze dan ‘s ochtends 1,5/2 uur geslapen heeft. Maar één keer slapen vind ik zo weinig voor zo’n frummel. Maar haar broer sliep nog tot ruim 3,5 jaar elke dag dik twee uur, misschien is mijn beeld verknipt. ‘s Nachts slaapt ze vaak goed overigens 19.00-7.00 ongeveer).

[ Bericht 27% gewijzigd door Jentin op 22-04-2019 15:45:35 ]
  maandag 22 april 2019 @ 16:03:47 #67
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_186363961
Jentin, mijn dochter ging toen ook al over naar 1 slaap. Ik vond het gevoelsmatig ook niet fijn en het leek alsof ze meer nodig had, maar toch aan toegegeven want twee keer slapen werkte of niet, of ze sliep wel een tweede keer maar dan s avonds helemaal niet. Haar broer sliep ook nog 2 x tot bijna 3 jaar, dus ik vond het ook even wennen maar het was nou eenmaal zo :+
  maandag 22 april 2019 @ 20:15:30 #68
319308 Tink89
To live is to dance
pi_186368096
Even tussendoor: voor de medepureereninvriezers, de zeeman heeft die heel handige diepvriesbakjes met dekseltjes voor bijna niks weer *O* kosten een euro en zijn zo handig voor gepureerd spul.

Verder is prul nog steeds ziek... Arm ding -O-
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_186368158
Wij hebben een onwijs goede paasactiviteit gedaan. Filerijden. :9 Mijn hemel, wat zijn er veel mensen op de weg met Pasen, daar had ik niet op gerekend, ik doe dan normaal niets. Qua reizen dan. Vanochtend vroeg gewerkt en daarna op ziekenhuisbezoek geweest. 't is niet echt top allemaal.
pi_186368284
Heeft iedereen lekkere paasdagen gehad :9?

En heeft hier iemand ervaring met een slaapregressie/sprong zo rond de 7 maanden? Man man man die kleine frummel is meeeega druk (dat is ze sowieso al wel), ze heeft alleen maar HONGER en als we haar in bed leggen gaat ze eerst zo’n 3000 keer omdraaien en op dr handen en knieën zitten (is dat trouwens een voorbode van kruipen?), om dan vervolgens weer te miepen.

Normaal slaapt ze perfect om 19:00 en nu dus telkens 1 uur of 1.5 uur later 😂.

Kom echt ff met de deur in huis vallen dus heb ook niet veel bij gelezen, excuus :9.

Oh een paar reacties in de tijd dat ik aan het typen was! @Tink89 thanks voor de tip, super chill ga ze gelijk halen morgen :)

@NicolasJoy, ja het is extreem druk dezer dagen, wij wonen vlakbij het strand en nooo way dat we daar betijds komen met dit weer. Dus hoop maar opgegeven. Wat naar van het ziekenhuisbezoek trouwens, hoop dat het niet heel ernstig is. Sterkte iig
pi_186368464
@Framblij89

Hier viel het gelukkig mee rond de 7 maanden. Ze ging misschien zelfs beter slapen. We hebben nu wel rommeligere nachten .. Maar wel ook veel slapen op haar buik en zeker op handen en knieën zitten. Verdere actie nog niet. :9

Voor jullie later de avond aan jezelf dus..

't is nog vrij onbekend hoe het nu verder gaat. Vannacht echt slecht, zeer hoge koorts, overdag wel weer iets beter. Infectie, vleesetende bacterie en dan al langer problemen m.b.t. infecties.. Kan zomaar weer snel beter gaan, maar zoals het nu is moet er stom gezegd niet nog iets anders bij komen. Dan kan het heel hard achteruit gaan.
pi_186371301
_O- Er landde een vlieg op een klein metertje afstand van mini-ToT! :')
Beest liep een beetje heen en weer, vloog een paar keer op en landde 10 - 20 cm verderop weer en mini-ToT zat echt volkomen gefascineerd met ogen als schoteltjes naar dat kleine vliegende wezentje te kijken en maakte serieuze kruip-pogingen om er bij in de buurt te komen om hem natuurlijk te grijpen en in zijn mondje te stoppen of whatever, maar barstte op een gegeven moment toch gefrustreerd in huilen uit omdat hij er niet bij kon komen! :')

Foto van een paar dagen geleden:

SPOILER
Mevrouw ToT was blijkbaar nog in kerststemming toen ze hem aankleedde! _O-
pi_186375148
Thanks, @spees_eend. Het is precies wat jij zegt: ze kan dan soms uiteindelijk wel slapen, maar dan is het ‘s avonds feest. Dus al ze voor 16.00 niet slaapt, dan moet ze het maar doortrekken tot 18.30 Ik heb m’n kinderloze avonden echt nodig om enigszins mentaal in orde te blijven :+ Niet dat dat altijd werkt, gister heeft Phi gezellig GoT mee zitten kijken.

@ToT, wat een lekker binkie is miniToT toch.

Framblij, ik koppel het nooit zo aan sprongen, want ik weet niet hoe die zouden moeten werken :P, maar ook hier periodes waarin het ritme ineens pleite is. Diep zuchten en wachten tot het overgaat.

@Tink89, je arme prul. Heeft ze nog zo’n pijn?

@NicolasJoy, filerijden en dan ook nog met zo’n bestemming is echt ruk :{
pi_186376306
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2019 20:31 schreef NicolasJoy het volgende:
@:Framblij89

Hier viel het gelukkig mee rond de 7 maanden. Ze ging misschien zelfs beter slapen. We hebben nu wel rommeligere nachten .. Maar wel ook veel slapen op haar buik en zeker op handen en knieën zitten. Verdere actie nog niet. :9

Voor jullie later de avond aan jezelf dus..

't is nog vrij onbekend hoe het nu verder gaat. Vannacht echt slecht, zeer hoge koorts, overdag wel weer iets beter. Infectie, vleesetende bacterie en dan al langer problemen m.b.t. infecties.. Kan zomaar weer snel beter gaan, maar zoals het nu is moet er stom gezegd niet nog iets anders bij komen. Dan kan het heel hard achteruit gaan.
Ja we konden gelukkig nog wel GoT kijken hehe :3.

Oh jezus wat heftig man. Om wie gaat het? (Als je dat liever niet wil vertellen ook goed) hoop dat er niets anders bij komt en dat het snel beter gaat.

@ToT haha die kerstkleertjes :’) krijg het er spontaan warm van. Frummel draagt ook nog wel eens een kerst romper aan bij gebrek aan rompertjes die in de was zitten. Knap kind!

@Jentin ja normaal geloof ik ook niet echt in die sprongen, idd diep zuchten en accepteren ;)

SPOILER
Geven jullie trouwens ook meer water bij dit warme weer? Vind dat ook zo moeilijk om te bepalen. Dacht er wel aan om dr flesjes aan te lengen met water maar ze drinkt de flesjes nu niet meer helemaal op dus dat kennie hehhh
pi_186376326
Eej wat is dit nou Jentin, Phi moet wel op Juul blijven lijken. Juul heeft echt nog 2 slaapjes nodig. Met name de ochtendslaap. Ze valt om 09:30 gewoonweg om. En dan slaapt ze 1,5 tot 2 uur en 's middag 1 a 1,5 uur.

Rare dagen hier, er gaat duidelijk een darmvirusje in het gezin rond, maar we worden verder niet echt ziek. Ik was vrijdag echt super beroerd maar zaterdag was dat alweer voorbij. B en Juul moeten we met regelmaat onder de douche zetten zeg maar. Ze zijn wel allebei vrolijk, eten en drinken en slapen goed.

Gisteren de vouwwagen op de dagcamping gezet. Zo ideaal, is 15 minuutjes fietsen van ons huis aan een grote recreatieplas. We doen dat nu al 4 jaar en het is zo leuk. Je mag er niet slapen, maar wel je kampeermiddel laten staan. We staan nu met zijn 10en denk ik, dus lekker rustig. De plassen zijn bij mooi weer nogal druk maar in de bocht van de dagcamping is het altijd heel rustig, dat is voor de kampeerders gereserveerd, dus wij hebben letterlijk een prive strand voor onze vouwwagen.
We laten hem nu minstens 2 weken staan, voorgaande jaren lieten we hem steeds tot we op vakantie gingen staan.

En Juul vond het er geweldig. Goed geslapen in de vouwwagen en maar kletsen en rondkijken. Zwager, schoonzus, neef en nichtje kwamen nog langs en dat was super gezellig. B had de tijd van zijn leven en Juul vond alle aandacht top. Echt hilarisch, je zet haar op een picknickkleed en daat blijft ze zitten. B die zette de hele wereld al op zijn kop op deze leeftijd maar Juul vind dat teveel gedoe denk ik. _O- Ze vindt gras en zand leuk en gaat er zo op liggen, maar waar je haar neerzet, blijft ze gewoonweg zitten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')