SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Neem die rust, verdoriequote:Op woensdag 17 april 2019 20:14 schreef peaceman het volgende:
En als ik me wel goed voel, vergeet ik rust te pakken die ik wel moet pakken. Is me vanavond weer verteld door de fysio. Het is gewoon broos. Lastig om aan toe te geven dat je niks moet doen, maar komt wel weer goed.
Helemaal met spijkerbroek eensquote:Op woensdag 17 april 2019 20:16 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Neem die rust, verdorie![]()
Als je dat niet doet, kan je er in het slechtste geval je hele leven last van houden.
Ja, dat probeer ik ook wel, maar kan gewoon niet altijd. En daarbij wil ik me ook niet de hele tijd patiënt voelen. Gewoon de meeste dingen met beleid proberen te doen.quote:Op woensdag 17 april 2019 20:16 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Als je dat niet doet, kan je er in het slechtste geval je hele leven last van houden.
Dat verklaart waarom jij 5 seconden eerder was.quote:Op woensdag 17 april 2019 20:17 schreef spijkerbroek het volgende:
Heb nog in de file gestaan om Robbie
Kan niet ligt op het kerkhof en wil niet ligt er naast. En met veel pech jij daar weer naastquote:Op woensdag 17 april 2019 20:17 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ja, dat probeer ik ook wel, maar kan gewoon niet altijd. En daarbij wil ik me ook niet de hele tijd patiënt voelen. Gewoon de meeste dingen met beleid proberen te doen.
Amenquote:Op woensdag 17 april 2019 20:18 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Kan niet ligt op het kerkhof en wil niet ligt er naast. En met veel pech jij daar weer naast![]()
Kallem an en rap een beetje
Hij neemt ook wel rust hoorquote:Op woensdag 17 april 2019 20:16 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 17 april 2019 20:17 schreef spijkerbroek het volgende:
Heb nog in de file gestaan om Robbie
Het klinkt niet echt heel volwassen anders.quote:
Wat ik het meest klote vind is het nu soms gestressed achter het stuur kom te zitten, omdat er een ongeluk is gebeurd. Dat is een idioot en naar gevoel. Trekt vast wel weer weg, maar nu is dat extra vervelend omdat dat ook weer in je rug/nek trekt.quote:Op woensdag 17 april 2019 20:18 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Kan niet ligt op het kerkhof en wil niet ligt er naast. En met veel pech jij daar weer naast![]()
Kallem an en rap een beetje
Vraag ff of je met de praktijkondersteuner ggz van je huisarts kunt praten daarover.quote:Op woensdag 17 april 2019 20:22 schreef peaceman het volgende:
[..]
Wat ik het meest klote vind is het nu soms gestressed achter het stuur komen te zitten, omdat er een ongeluk is gebeurd. Dat is een idioot en naar gevoel. Trekt vast wel weer weg, maar nu is dat extra vervelend omdat dat ook weer in je rug/nek trekt.
Enfin morgen nog werken en dan 4 dagen vrij
quote:Op woensdag 17 april 2019 20:22 schreef livelink het volgende:
[..]
Het klinkt niet echt heel volwassen anders.
Ik wil niet eens weten hoe je hier aan kwamquote:
Heeft in 1995 nog op nummer 27 gestaan.quote:Op woensdag 17 april 2019 20:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik wil niet eens weten hoe je hier aan kwam
Is zijn windows achtergrond.quote:Op woensdag 17 april 2019 20:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik wil niet eens weten hoe je hier aan kwam
Ja, zoiets...quote:Op woensdag 17 april 2019 20:13 schreef livelink het volgende:
[..]
Je verloor je oordopjes tijdens het opstarten?
Als het mocht blijven qua rijden is dat idd te overwegen, maar daar is het nu nog te vroeg voor.quote:Op woensdag 17 april 2019 20:23 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Vraag ff of je met de praktijkondersteuner ggz van je huisarts kunt praten daarover.
Windows 95 achtergondquote:Op woensdag 17 april 2019 20:25 schreef Melting het volgende:
[..]
Heeft in 1995 nog op nummer 27 gestaan.
Google translatequote:Op woensdag 17 april 2019 20:26 schreef Melting het volgende:
Klop, klop, kloppen
Kloppen op de achterkant van je deur.
Klop klop?quote:Op woensdag 17 april 2019 20:26 schreef Melting het volgende:
Klop, klop, kloppen
Kloppen op de achterkant van je deur.
Zou er juist nu mee aan de slag gaan, het hoeft niet heel zwaar te worden, gewoon wat handvattenquote:Op woensdag 17 april 2019 20:26 schreef peaceman het volgende:
[..]
Als het mocht blijven qua rijden is dat idd te overwegen, maar daar is het nu nog te vroeg voor.
Ik wacht heel eigenwijs eerst ff af wat 4 dagen rust voor positief effect heeft.quote:Op woensdag 17 april 2019 20:28 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Zou er juist nu mee aan de slag gaan, het hoeft niet heel zwaar te worden, gewoon wat handvatten
precies en anders wordt het toch een EMDR psycholoogquote:Op woensdag 17 april 2019 20:28 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Zou er juist nu mee aan de slag gaan, het hoeft niet heel zwaar te worden, gewoon wat handvatten
Ik ga niet voor de usual suspect met zonnebril.quote:
quote:Op woensdag 17 april 2019 20:30 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik wacht heel eigenwijs eerst ff af wat 4 dagen rust voor positief effect heeft.
Deze week mag daar een dagje afquote:
Ik ben vrijdag ook vrij.quote:Op woensdag 17 april 2019 20:31 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Deze week mag daar een dagje af![]()
Vandaag in de Friese kolonie telde voor twee
Ik moet vrijdag wel gewoon werken...quote:Op woensdag 17 april 2019 20:31 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Deze week mag daar een dagje af![]()
Vandaag in de Friese kolonie telde voor twee
Krijg jij provisie ofzo?quote:Op woensdag 17 april 2019 20:31 schreef just me het volgende:
[..]
precies en anders wordt het toch een EMDR psycholoog
quote:Op woensdag 17 april 2019 20:32 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik moet vrijdag wel gewoon werken...
Provisie?quote:
moet toch het beroep van Junior promotenquote:
Vorig jaar wel, maar dit jaar is het weer een vrije dag...quote:Op woensdag 17 april 2019 20:32 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik moet vrijdag wel gewoon werken...
Ik niet hoor. Ik moet vrijdag gewoon werken...quote:Op woensdag 17 april 2019 20:32 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik ben vrijdag ook vrij.
Nog 1 dagje te gaan.
Diaan 2?quote:Op woensdag 17 april 2019 20:35 schreef Doedezemaar het volgende:
Ooit geweldig gedaan in de sterrenplaybackshow. Tien punten voor de naam van de uitvoerenden toen
Zijn er eindelijk eens punten te verdienen, weet ik het nietquote:Op woensdag 17 april 2019 20:35 schreef Doedezemaar het volgende:
Ooit geweldig gedaan in de sterrenplaybackshow. Tien punten voor de naam van de uitvoerenden toen
Plaats en tijdstip van de drugsdeal.quote:
Kun je niet thuis "werken"?quote:Op woensdag 17 april 2019 20:35 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik niet hoor. Ik moet vrijdag gewoon werken...
Tijdstip van springen.quote:Op woensdag 17 april 2019 20:36 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Plaats en tijdstip van de drugsdeal.
Die vrijdag moet ik dan weer werken.quote:Op woensdag 17 april 2019 20:36 schreef Diaan73 het volgende:
Maar ik ben wel volgende week vrijdag vrij/thuis werken. Dus alleen dinsdag en donderdag werken.
Komende tijd ook niet echt tijd om vrij te nemen. We gaan van pand verhuizen en ben daarmee ook erg druk.
Amstel Hotel is niet zo hoog. Zal wel Pijn doen, maar dan moet je Van Dik Hout er weer bij hebben.quote:
Ik denk toch dat je het niet overleefd als je daar vanaf springt.quote:Op woensdag 17 april 2019 20:37 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Amstel Hotel is niet zo hoog. Zal wel Pijn doen, maar dan moet je Van Dik Hout er weer bij hebben.
Het is dan meivakantie, dus ook wel zo leuk voor Lennon dat ik dan een dagje extra thuis ben. Ik had eerst dinsdag gepland, zodat ik ook een extra lang weekend had, maar er is een overleg gepland dinsdag waarbij ik aanwezig moet zijn. Dus dan maar vrijdag thuis. Dan twee lange weekenden achter elkaar.quote:Op woensdag 17 april 2019 20:36 schreef Melting het volgende:
[..]
Die vrijdag moet ik dan weer werken.
Dat snap ik.quote:Op woensdag 17 april 2019 20:38 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het is dan meivakantie, dus ook wel zo leuk voor Lennon dat ik dan een dagje extra thuis ben.
Heb ik het antwoord gemist?quote:Op woensdag 17 april 2019 20:35 schreef Doedezemaar het volgende:
Ze kregen 10 punten voor de naam van de uitvoerenden toen.quote:
quote:Op woensdag 17 april 2019 20:41 schreef spijkerbroek het volgende:
Hebben we eindelijk het punt bereikt dat Melting door zijn collectie bekende muziek heen is en vanaf nu alleen maar onbekend obscuur spul draait?
Hebben we eindelijk het punt bereikt dat Melting door zijn collectie bekende muziek heen is en vanaf nu alleen maar onbekend obscuur spul draait?
Ik vroeg het me ook al af.quote:Op woensdag 17 april 2019 20:41 schreef spijkerbroek het volgende:
Klopt.quote:Op woensdag 17 april 2019 20:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dit is niet de Davy Jones die veel beroemder is geworden
quote:Op woensdag 17 april 2019 20:44 schreef spijkerbroek het volgende:
Way down, maar de artiest zal ook wel weer een C-artiest zijn...
Ah, nee, niet gezien.quote:Op woensdag 17 april 2019 20:43 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Nee hoor, was ff bezig met iets. Maar het waren de schaatsers Jan Bos en Erben Wennemars
Ik herken alleen de stem...quote:Op woensdag 17 april 2019 20:46 schreef livelink het volgende:
Er gaat een vaag herkenningsbelletje rinkelen bij het refrein.
Same.quote:Op woensdag 17 april 2019 20:46 schreef livelink het volgende:
Er gaat een vaag herkenningsbelletje rinkelen bij het refrein.
Welterusten brother. Hopelijk morgen beter.quote:Op woensdag 17 april 2019 20:46 schreef brother52 het volgende:
Ik ga afhaken, ben wel klaar met deze dag geloof ik.
Thanks Melting!
Ciao!quote:Op woensdag 17 april 2019 20:46 schreef brother52 het volgende:
Thanks Melting!
Klaarze! Morgen weer een nieuw beginquote:Op woensdag 17 april 2019 20:46 schreef brother52 het volgende:
Thanks Melting!
Fijne avond.quote:Op woensdag 17 april 2019 20:46 schreef brother52 het volgende:
Thanks Melting!
Ik dacht gewoon homoquote:Op woensdag 17 april 2019 20:49 schreef Doedezemaar het volgende:
Was die nou genderfluid of gewoon een beetje verwijfd?
Die was tegenwoordig vlogger geweest met make-upjes en zo...quote:Op woensdag 17 april 2019 20:49 schreef Doedezemaar het volgende:
Toen gewoon verwijfd.quote:Op woensdag 17 april 2019 20:49 schreef Doedezemaar het volgende:
Ben je nou gewoon random aan het raden?quote:
quote:
Oh ja, van die mannen met make-up videos en eigen make-up lijn enzo, ik heb daar wel eens wat van gezienquote:Op woensdag 17 april 2019 20:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die was tegenwoordig vlogger geweest met make-upjes en zo...
quote:Op woensdag 17 april 2019 20:52 schreef MadMaster het volgende:
Melting, dank voor het herstellen van de muziekjes!
Ik ben er weg van...
Fijne avond.quote:Op woensdag 17 april 2019 20:52 schreef MadMaster het volgende:
Ik ben er weg van...
Daar zou Elf nog een show van maken.quote:Op woensdag 17 april 2019 20:52 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
De slipstreamhit waarschijnlijk. Net zo’n geval als van Carl Douglas
quote:Op woensdag 17 april 2019 20:54 schreef livelink het volgende:
Nederlandse zangeres in ieder geval. Ik kom er niet op.
quote:Op woensdag 17 april 2019 20:52 schreef MadMaster het volgende:
Ik ben er weg van...
En toch vind ik het een mooi nummer.quote:
Dacht er iets in te herkennen.quote:Op woensdag 17 april 2019 20:51 schreef livelink het volgende:
[..]
Ben je nou gewoon random aan het raden?
Mijn allergiemeter gaat af bij Sting, dus gelukkig zat je fout.quote:Op woensdag 17 april 2019 20:57 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dacht er iets in te herkennen.
Fijne avond.quote:Op woensdag 17 april 2019 20:58 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Thanks, Melt! Even horen wat Mad uitvreet.
quote:Op woensdag 17 april 2019 20:58 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn allergiemeter gaat af bij Sting, dus gelukkig zat je fout.
Wie is haar man?quote:Op woensdag 17 april 2019 20:58 schreef Doedezemaar het volgende:
Haar man kan beter zingen, en daar ben ik al geen fan van
quote:Op woensdag 17 april 2019 20:58 schreef livelink het volgende:
[..]
quote:
Absoluut, zo mooi ditquote:Op woensdag 17 april 2019 20:59 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
![]()
Dit had toch gewoon het ESF moeten winnen.
Welk jaar was dat?quote:Op woensdag 17 april 2019 20:59 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
![]()
Volgens mij is Italië na dit nummer ook langere tijd afgehaakt van ESF.quote:
Ik las alarmgieter en was even confused.quote:Op woensdag 17 april 2019 20:58 schreef livelink het volgende:
[..]
De Herreys spraken meer aan, denk ik. Ook leukquote:Op woensdag 17 april 2019 20:59 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
![]()
In 87 waren het Tozzi en Rafquote:Op woensdag 17 april 2019 21:01 schreef livelink het volgende:
[..]
Volgens mij is Italië na dit nummer ook langere tijd afgehaakt van ESF.
quote:Op woensdag 17 april 2019 21:03 schreef spijkerbroek het volgende:
Frenkie goes to Hollywood Barcelona?
Fijne avond nog.quote:Op woensdag 17 april 2019 21:04 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga afsluiten en op de bank tv kijken
Bedankt voor de muziekjes Melting. Fijn dat er toch een alternatieve manier gevonden is om te draaien![]()
quote:Op woensdag 17 april 2019 21:03 schreef spijkerbroek het volgende:
Frenkie goes to Hollywood Barcelona?
Oh ja, ook zo mooi ja. En ook niet gewonnen.quote:Op woensdag 17 april 2019 21:04 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
In 87 waren het Tozzi en RafIk denk dat toen mijn liefde voor de taal is ontstaan
quote:Op woensdag 17 april 2019 21:04 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga afsluiten en op de bank tv kijken
Bedankt voor de muziekjes Melting. Fijn dat er toch een alternatieve manier gevonden is om te draaien![]()
quote:
quote:
Ik ben de baas niet hè?quote:Op woensdag 17 april 2019 21:06 schreef livelink het volgende:
Basil![]()
Dank je wel Melting. Dat was leuk om weer een show te hebben. Hoe tijdelijk is deze oplossing?
Nee, niet de baas, wel de onderkoning (en de zondebok/het pispaaltje)quote:Op woensdag 17 april 2019 21:08 schreef Melting het volgende:
[..]
[..]
Ik ben de baas niet hè?
Maar wat mij betreft blijft het dit, tot we een goed alternatief gevonden hebben.
Dus tijdelijk als in minimaal een paar weken.
quote:Op woensdag 17 april 2019 21:08 schreef Melting het volgende:
Ik ben de baas niet hè?
Maar wat mij betreft blijft het dit, tot we een goed alternatief gevonden hebben.
Dit is een prima tussenoplossingquote:Op woensdag 17 april 2019 21:08 schreef Melting het volgende:
[..]
[..]
Ik ben de baas niet hè?
quote:Op woensdag 17 april 2019 21:09 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Nee, niet de baas, wel de onderkoning (en de zondebok/het pispaaltje)
Nou, het "anders" zou zijn: helemaal geen shows. Dan is dit een prima oplossingquote:Op woensdag 17 april 2019 21:10 schreef Melting het volgende:
De OP is aangepast........ het is even niet anders....
quote:Op donderdag 18 april 2019 05:44 schreef Melting het volgende:
Slechte bak
De waarschuwing gold voor iedereen die er werkte
De koffie was op eigen risico, op de automaat stond immers: sterkte
Goedemorgen vroege vogel.quote:
Ik moet om 07.45 verzamelen ivm de golfwedstrijdquote:Op donderdag 18 april 2019 06:49 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen vroege vogel.![]()
Wat ben je vroeg?
Die Champions League van jullie is gewoon keihard werken, niks hobby op den ouden dagh....quote:Op donderdag 18 april 2019 06:49 schreef just me het volgende:
[..]
Ik moet om 07.45 verzamelen ivm de golfwedstrijd
Goedemorgen just me.quote:
Goedemorgen MadMasterquote:Op donderdag 18 april 2019 06:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die Champions League van jullie is gewoon keihard werken, niks hobby op den ouden dagh....
Hi...
succesquote:Op donderdag 18 april 2019 07:14 schreef just me het volgende:
Vandaag spelen we in Wassenaar, we beginnen pas om 09.30 uur maar ja die files...
Zin in
Succes!quote:Op donderdag 18 april 2019 07:14 schreef just me het volgende:
Vandaag spelen we in Wassenaar, we beginnen pas om 09.30 uur maar ja die files...
Zin in
quote:
Goedemorgen dame en heer.quote:
quote:Op donderdag 18 april 2019 08:24 schreef Doedezemaar het volgende:
En bedankt, nu heb ik Wassenaar van Ros&Iba in mijn hoofd
Gewoon doen.... of 1 oortje in.quote:Op donderdag 18 april 2019 08:24 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ben weer onderweg naar Zwolle...
Ik wil graag muziek luisteren maar er zit een collega tegenover me. Niet zo netjes dan.
Daarom: Altijd alleen reizen...quote:Op donderdag 18 april 2019 08:24 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ben weer onderweg naar Zwolle...
Ik wil graag muziek luisteren maar er zit een collega tegenover me. Niet zo netjes dan.
quote:Op donderdag 18 april 2019 08:48 schreef MadMaster het volgende:
Nu even in rdam vragen hoe het voetbal daar gaat...
Vanavond honkbal tegen rdam...
Wat een feest!
Ik heb hem nog proberen te ontwijken in de trein. Maar hij zag mij zitten en kwam erbij zitten.quote:
quote:Op donderdag 18 april 2019 08:54 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik heb hem nog proberen te ontwijken in de trein. Maar hij zag mij zitten en kwam erbij zitten.
Is toch een compliment dat 'ie je wel zag zitten...quote:Op donderdag 18 april 2019 08:54 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik heb hem nog proberen te ontwijken in de trein. Maar hij zag mij zitten en kwam erbij zitten.
Ze zat vast te playbackenquote:Op donderdag 18 april 2019 09:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is toch een compliment dat 'ie je wel zag zitten...
Hmmm....quote:Op donderdag 18 april 2019 09:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is toch een compliment dat 'ie je wel zag zitten...
Dat vind ik zo'n onzin.... dat krijgt de rest toch ook niet?quote:Op donderdag 18 april 2019 13:28 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hmmm....
Nu weer in Almelo. En ik heb zo geen zin om nog te werken. Ik ga vanmiddag maar eens beginnen met opruimen. Dat moet toch voor de verhuizing.
Ow en ik ga bloemen uitreiken aan de secretaresses ivm Nationale Secretaressedag.
Nee dat klopt. Maar als organisatie doe je er toch aan mee...quote:Op donderdag 18 april 2019 14:04 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat vind ik zo'n onzin.... dat krijgt de rest toch ook niet?
Afbouwen is niet beterquote:Op donderdag 18 april 2019 15:46 schreef Doedezemaar het volgende:
Nou, hart lijkt gewoon in orde, geen ritmestoornissen vastgesteld. Ik zou evt naar eigen inzicht mijn medicatie mogen ophogen, dus even kijken of ik dat ga proberen.
Mooi dat er geen hartritmestoornis is. Mijn broer en neef hebben daar wel last van. Mijn broer is er onlangs aan geopereerd. Geen pretje.quote:Op donderdag 18 april 2019 15:46 schreef Doedezemaar het volgende:
Nou, hart lijkt gewoon in orde, geen ritmestoornissen vastgesteld. Ik zou evt naar eigen inzicht mijn medicatie mogen ophogen, dus even kijken of ik dat ga proberen.
Nope, want zonder die medicatie is mijn bloeddruk veel te hoog en heb ik vaak migraine. Mijn bloeddruk is nog wat aan de hoge kant, maar niet meer zo verontrustend hoog, dus ik mag zelf kijken of evt ophogen beter bevalt, maar ik moet die betablokker levenslang blijven slikken.quote:
Mijn vader heeft anderhalf jaar geleden een ablatie ondergaan en hij voelt zich een nieuw mens. Daarvoor paar keer met de ambulance afgevoerd en hij had een geimplanteerde hartmonitor omdat ze geen idee hadden wat er aan de hand was. Zijn aandoening schijnt voornamelijk bij vrouwen en met name op jonge leeftijd voor te komen, dus geen arts kwam op het idee dat het dat kon zijnquote:Op donderdag 18 april 2019 15:51 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Mooi dat er geen hartritmestoornis is. Mijn broer en neef hebben daar wel last van. Mijn broer is er onlangs aan geopereerd. Geen pretje.
Ze hebben wel veel vertrouwen in je eigen inzicht, zeg.quote:Op donderdag 18 april 2019 15:46 schreef Doedezemaar het volgende:
Och, ik had een goede klik met de cardioloog en hij kon wel aardig inschatten dat mijn eigen inzicht wel goed is. Ik verdraag het medicijn goed, dus dan is ophogen te proberen. Hij geeft het ook zo door aan mijn huisarts: continueren en evt ophogen. Desnoods kan ik ook nog in overleg met de huisarts gaan.quote:Op donderdag 18 april 2019 16:13 schreef livelink het volgende:
[..]
Ze hebben wel veel vertrouwen in je eigen inzicht, zeg.
Ik zou helemaal onzeker worden van zo'n advies. Maar fijn dat je hart in orde lijkt
Lekker dan. Weet je meteen dat als bedrijf A je nog eens om advies vraagt, je terug kunt schrijven "Ik geef geen advies meer op vertrouwelijke basis, want ondanks de toezegging dat het als zodanig behandeld zou worden, is het toch naar buiten gebracht".quote:Op donderdag 18 april 2019 16:25 schreef livelink het volgende:
Ik heb een tijdje geleden een emailwisseling gehad (werkgerelateerd), waarin mij om een advies werd gevraagd. Ik had ook advies gegeven, maar omdat het een precair onderwerp was, had ik wel verzocht om het vertrouwelijk te behandelen. Dat was me ook toegezegd.
Gisteren kreeg ik een mailtje onder ogen van een directeur van een heel ander bedrijf met mijn mailwisseling als bijlage en die had het mailtje weer ontvangen van een directeur van weer een ander bedrijf.
Dus mijn mailwisseling met bedrijf A is doorgestuurd naar bedrijf B, die het weer doorgestuurd heeft naar bedrijf C, die het weer door heeft gestuurd naar mijn leidinggevende![]()
Nou had ik de oorspronkelijke mailwisseling wel afgestemd met mijn leidinggevende en ik sta ook volledig achter mijn advies van destijds, dus het is niet dat ik me persoonlijk beschadigd voel, maar netjes kan ik dit toch niet noemen. Heeft me wel doen realiseren dat ik voortaan nog voorzichtiger moet zijn. Jammer.
Ja, helaas wel. Dat is eigenlijk liever niet de manier waarop ik wil werken, maar het is niet anders.quote:Op donderdag 18 april 2019 16:33 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Lekker dan. Weet je meteen dat als bedrijf A je nog eens om advies vraagt, je terug kunt schrijven "Ik geef geen advies meer op vertrouwelijke basis, want ondanks de toezegging dat het als zodanig behandeld zou worden, is het toch naar buiten gebracht".
Precies, dat soort advies geven ze niet aan iemand die ze er niet mee vertrouwen. En zeker als je een goed contact hebt met je artsen, kan je ook altijd nog vragen hoe en wat als je het even niet weet.quote:Op donderdag 18 april 2019 16:18 schreef Doedezemaar het volgende:
Och, ik had een goede klik met de cardioloog en hij kon wel aardig inschatten dat mijn eigen inzicht wel goed is. Ik verdraag het medicijn goed, dus dan is ophogen te proberen. Hij geeft het ook zo door aan mijn huisarts: continueren en evt ophogen. Desnoods kan ik ook nog in overleg met de huisarts gaan.
Nee, absoluut niet. Maar ja, ze hebben het er zelf naar gemaakt. En dat mag je hen ook wel laten weten.quote:Op donderdag 18 april 2019 16:34 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, helaas wel. Dat is eigenlijk liever niet de manier waarop ik wil werken, maar het is niet anders.
Ik zou bedrijf A even uitnodigen voor een bak koffie...quote:Op donderdag 18 april 2019 16:25 schreef livelink het volgende:
Ik heb een tijdje geleden een emailwisseling gehad (werkgerelateerd), waarin mij om een advies werd gevraagd. Ik had ook advies gegeven, maar omdat het een precair onderwerp was, had ik wel verzocht om het vertrouwelijk te behandelen. Dat was me ook toegezegd.
Gisteren kreeg ik een mailtje onder ogen van een directeur van een heel ander bedrijf met mijn mailwisseling als bijlage en die had het mailtje weer ontvangen van een directeur van weer een ander bedrijf.
Dus mijn mailwisseling met bedrijf A is doorgestuurd naar bedrijf B, die het weer doorgestuurd heeft naar bedrijf C, die het weer door heeft gestuurd naar mijn leidinggevende![]()
Nou had ik de oorspronkelijke mailwisseling wel afgestemd met mijn leidinggevende en ik sta ook volledig achter mijn advies van destijds, dus het is niet dat ik me persoonlijk beschadigd voel, maar netjes kan ik dit toch niet noemen. Heeft me wel doen realiseren dat ik voortaan nog voorzichtiger moet zijn. Jammer.
Ik ben zeker geen anti-vacinatie gekkie, maar ik geloof ook niet in meer en meer medicijnen toedienen.quote:Op donderdag 18 april 2019 16:12 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Nope, want zonder die medicatie is mijn bloeddruk veel te hoog en heb ik vaak migraine. Mijn bloeddruk is nog wat aan de hoge kant, maar niet meer zo verontrustend hoog, dus ik mag zelf kijken of evt ophogen beter bevalt, maar ik moet die betablokker levenslang blijven slikken.
Goed nieuws dus! Fijn.quote:Op donderdag 18 april 2019 15:46 schreef Doedezemaar het volgende:
Jeetje....quote:Op donderdag 18 april 2019 16:25 schreef livelink het volgende:
Zonder betablokkers loop ik op termijn hart- en vaatschade op, dus dan is de keuze snel gemaakt, mijn hartslag en bloeddruk moeten verlaagd worden en dat kan alleen met medicatie en daar kom ik dus niet meer vanaf.quote:Op donderdag 18 april 2019 17:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben zeker geen anti-vacinatie gekkie, maar ik geloof ook niet in meer en meer medicijnen toedienen.
Vandaar mijn huivering als ik lees (of zie) wat mensen allemaal naar binnen gooien...
Dat laatste begrijp ik, maar meer medicijnen/de dosis verhogen?quote:Op donderdag 18 april 2019 17:21 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Zonder betablokkers loop ik op termijn hart- en vaatschade op, dus dan is de keuze snel gemaakt, mijn hartslag en bloeddruk moeten verlaagd worden en dat kan alleen met medicatie en daar kom ik dus niet meer vanaf.
Ja, dat was ook mijn verwachting dat dit op basis van wederzijds vertrouwen is.quote:Op donderdag 18 april 2019 16:18 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Och, ik had een goede klik met de cardioloog en hij kon wel aardig inschatten dat mijn eigen inzicht wel goed is. Ik verdraag het medicijn goed, dus dan is ophogen te proberen. Hij geeft het ook zo door aan mijn huisarts: continueren en evt ophogen. Desnoods kan ik ook nog in overleg met de huisarts gaan.
Ze beginnen vaak ook wel redelijk terughoudend. Eerst kijken of je geen bijwerkingen krijgt enzo.quote:Op donderdag 18 april 2019 17:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat laatste begrijp ik, maar meer medicijnen/de dosis verhogen?
Het is nog steeds aan de hoge kant, die bloeddruk en hartslag, dus ik zou kunnen proberen om het nog wat lager te krijgen tot een nog iets gezondere waarde door te medicatie op te hogen, en misschien voel ik me dan ook nog wel wat beter. Maar misschien krijg ik dan wel last van de bijwerkingen zoals te koude handen en voeten, of ‘s nachts een erg lage bloeddruk waardoor ik bij nachtelijk toiletbezoek duizelig zou kunnen worden. Voor het voorkomen van migraine wordt eigenlijk altijd al de hogere dosis voorgeschreven, dus ik moet even kijken of het daarvoor nodig gaat zijn. En daarin heb ik dus wat speelruimte.quote:Op donderdag 18 april 2019 17:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat laatste begrijp ik, maar meer medicijnen/de dosis verhogen?
Schandalig....quote:Op donderdag 18 april 2019 16:25 schreef livelink het volgende:
Gelukkig weet je zelf wat het beste voor je is en fijn dat die speelruimte er is.quote:Op donderdag 18 april 2019 17:37 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Het is nog steeds aan de hoge kant, die bloeddruk en hartslag, dus ik zou kunnen proberen om het nog wat lager te krijgen tot een nog iets gezondere waarde door te medicatie op te hogen, en misschien voel ik me dan ook nog wel wat beter. Maar misschien krijg ik dan wel last van de bijwerkingen zoals te koude handen en voeten, of ‘s nachts een erg lage bloeddruk waardoor ik bij nachtelijk toiletbezoek duizelig zou kunnen worden. Voor het voorkomen van migraine wordt eigenlijk altijd al de hogere dosis voorgeschreven, dus ik moet even kijken of het daarvoor nodig gaat zijn. En daarin heb ik dus wat speelruimte.
Dat sowieso, vergeef me mijn medicijnen argwaan...quote:Op donderdag 18 april 2019 17:38 schreef just me het volgende:
[..]
Gelukkig weet je zelf wat het beste voor je is en fijn dat die speelruimte er is.
Niks mis met die argwaan hoor, en ik leg graag uit wat de overwegingen zijn.quote:Op donderdag 18 april 2019 17:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat sowieso, vergeef me mijn medicijnen argwaan...
Zet je dat wel even in Airtime? Dan is het in ieder geval zichtbaar voor iedereen.quote:Op donderdag 18 april 2019 18:04 schreef Symphonic het volgende:
Morgenavond ga ik draaien![]()
Van 19:00 - 21:00
Ook lekker met dit weer.quote:Op donderdag 18 april 2019 18:19 schreef Rafeiro het volgende:
Pfieuw, geen ijskoude doucheMaar nu is het warme water wel echt op
Nah, maar vind altijd dat voordat je naar de kapper gaat je haar gewassen moet zijn, voordat je naar de tandarts/kaakchirurg gaat je smoel geschrobd moet zijn enzo. Laat ze maar met schoon materiaal werkenquote:
Wast de kapper je haar niet dan?quote:Op donderdag 18 april 2019 18:23 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Nah, maar vind altijd dat voordat je naar de kapper gaat je haar gewassen moet zijn, voordat je naar de tandarts/kaakchirurg gaat je smoel geschrobd moet zijn enzo. Laat ze maar met schoon materiaal werken
Nee joh dat duurt te langquote:Op donderdag 18 april 2019 18:25 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Wast de kapper je haar niet dan?
quote:Op donderdag 18 april 2019 18:26 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Nee joh dat duurt te lang
Al is het nu bij iemand voor haar examen. Dus zal wel iets langer duren dan normaal, maar wel gratis
Donequote:Op donderdag 18 april 2019 18:07 schreef Melting het volgende:
[..]
Zet je dat wel even in Airtime? Dan is het in ieder geval zichtbaar voor iedereen.
Rustig aan jijquote:
Ik ga helemaal losquote:
Met eieren vervenquote:
Eieren gooien naar oude vrouwtjesquote:
Ja, dat.quote:
Klopt.quote:
Niks mee te makenquote:Op donderdag 18 april 2019 19:03 schreef Melting het volgende:
[..]
Klopt.
Zijn vandaag toppers, dus dan is het raden niet zo moeilijk.
Nee, is niet nodig. Gewoon niet refreshen, dan zie je ze ook niet.quote:
Die houdt niet van muziek?quote:Op donderdag 18 april 2019 19:04 schreef peaceman het volgende:
Wij kunnen even niet meeluisteren. Letselschadespecialist komt zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |