SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Neem die rust, verdoriequote:Op woensdag 17 april 2019 20:14 schreef peaceman het volgende:
En als ik me wel goed voel, vergeet ik rust te pakken die ik wel moet pakken. Is me vanavond weer verteld door de fysio. Het is gewoon broos. Lastig om aan toe te geven dat je niks moet doen, maar komt wel weer goed.
Helemaal met spijkerbroek eensquote:Op woensdag 17 april 2019 20:16 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Neem die rust, verdorie![]()
Als je dat niet doet, kan je er in het slechtste geval je hele leven last van houden.
Ja, dat probeer ik ook wel, maar kan gewoon niet altijd. En daarbij wil ik me ook niet de hele tijd patiënt voelen. Gewoon de meeste dingen met beleid proberen te doen.quote:Op woensdag 17 april 2019 20:16 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Als je dat niet doet, kan je er in het slechtste geval je hele leven last van houden.
Dat verklaart waarom jij 5 seconden eerder was.quote:Op woensdag 17 april 2019 20:17 schreef spijkerbroek het volgende:
Heb nog in de file gestaan om Robbie
Kan niet ligt op het kerkhof en wil niet ligt er naast. En met veel pech jij daar weer naastquote:Op woensdag 17 april 2019 20:17 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ja, dat probeer ik ook wel, maar kan gewoon niet altijd. En daarbij wil ik me ook niet de hele tijd patiënt voelen. Gewoon de meeste dingen met beleid proberen te doen.
Amenquote:Op woensdag 17 april 2019 20:18 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Kan niet ligt op het kerkhof en wil niet ligt er naast. En met veel pech jij daar weer naast![]()
Kallem an en rap een beetje
Hij neemt ook wel rust hoorquote:Op woensdag 17 april 2019 20:16 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 17 april 2019 20:17 schreef spijkerbroek het volgende:
Heb nog in de file gestaan om Robbie
Het klinkt niet echt heel volwassen anders.quote:
Wat ik het meest klote vind is het nu soms gestressed achter het stuur kom te zitten, omdat er een ongeluk is gebeurd. Dat is een idioot en naar gevoel. Trekt vast wel weer weg, maar nu is dat extra vervelend omdat dat ook weer in je rug/nek trekt.quote:Op woensdag 17 april 2019 20:18 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Kan niet ligt op het kerkhof en wil niet ligt er naast. En met veel pech jij daar weer naast![]()
Kallem an en rap een beetje
Vraag ff of je met de praktijkondersteuner ggz van je huisarts kunt praten daarover.quote:Op woensdag 17 april 2019 20:22 schreef peaceman het volgende:
[..]
Wat ik het meest klote vind is het nu soms gestressed achter het stuur komen te zitten, omdat er een ongeluk is gebeurd. Dat is een idioot en naar gevoel. Trekt vast wel weer weg, maar nu is dat extra vervelend omdat dat ook weer in je rug/nek trekt.
Enfin morgen nog werken en dan 4 dagen vrij
quote:Op woensdag 17 april 2019 20:22 schreef livelink het volgende:
[..]
Het klinkt niet echt heel volwassen anders.
Ik wil niet eens weten hoe je hier aan kwamquote:
Heeft in 1995 nog op nummer 27 gestaan.quote:Op woensdag 17 april 2019 20:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik wil niet eens weten hoe je hier aan kwam
Is zijn windows achtergrond.quote:Op woensdag 17 april 2019 20:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik wil niet eens weten hoe je hier aan kwam
Ja, zoiets...quote:Op woensdag 17 april 2019 20:13 schreef livelink het volgende:
[..]
Je verloor je oordopjes tijdens het opstarten?
Als het mocht blijven qua rijden is dat idd te overwegen, maar daar is het nu nog te vroeg voor.quote:Op woensdag 17 april 2019 20:23 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Vraag ff of je met de praktijkondersteuner ggz van je huisarts kunt praten daarover.
Windows 95 achtergondquote:Op woensdag 17 april 2019 20:25 schreef Melting het volgende:
[..]
Heeft in 1995 nog op nummer 27 gestaan.
Google translatequote:Op woensdag 17 april 2019 20:26 schreef Melting het volgende:
Klop, klop, kloppen
Kloppen op de achterkant van je deur.
Klop klop?quote:Op woensdag 17 april 2019 20:26 schreef Melting het volgende:
Klop, klop, kloppen
Kloppen op de achterkant van je deur.
Zou er juist nu mee aan de slag gaan, het hoeft niet heel zwaar te worden, gewoon wat handvattenquote:Op woensdag 17 april 2019 20:26 schreef peaceman het volgende:
[..]
Als het mocht blijven qua rijden is dat idd te overwegen, maar daar is het nu nog te vroeg voor.
Ik wacht heel eigenwijs eerst ff af wat 4 dagen rust voor positief effect heeft.quote:Op woensdag 17 april 2019 20:28 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Zou er juist nu mee aan de slag gaan, het hoeft niet heel zwaar te worden, gewoon wat handvatten
precies en anders wordt het toch een EMDR psycholoogquote:Op woensdag 17 april 2019 20:28 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Zou er juist nu mee aan de slag gaan, het hoeft niet heel zwaar te worden, gewoon wat handvatten
Ik ga niet voor de usual suspect met zonnebril.quote:
quote:Op woensdag 17 april 2019 20:30 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik wacht heel eigenwijs eerst ff af wat 4 dagen rust voor positief effect heeft.
Deze week mag daar een dagje afquote:
Ik ben vrijdag ook vrij.quote:Op woensdag 17 april 2019 20:31 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Deze week mag daar een dagje af![]()
Vandaag in de Friese kolonie telde voor twee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |