SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bovenste team ging er met een doelsaldo (incl oefenwedstrijden ) van 12-1 eraf tegen Juventus dat seizoen (lol)quote:
Het is 1 uur, ik moet eigenlijk slapen, maar wil alle reacties van alles en iedereen in binnen- en buitenland lezen.quote:Op woensdag 17 april 2019 01:01 schreef ForzaMilan het volgende:
Kan niet slapen zit nog vol adrenaline
Schone en Blind speelden ook mokergoed zeg boh. Sinkgraafje was niet best, maja.quote:Op woensdag 17 april 2019 01:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
Frenkie en De Ligt zijn gewoon twee wereldtoppers hèEcht bizar hoe goed die zijn.
Sinkgraven deed toch niet zoveel verkeerd? Speelde af en toe nog goed de bal in.quote:Op woensdag 17 april 2019 01:09 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Schone en Blind speelden ook mokergoed zeg boh. Sinkgraafje was niet best, maja.
Succes is grotendeels aan Marcgod te danken. Wat een baasje.quote:Op woensdag 17 april 2019 01:09 schreef Landgeld het volgende:
Heerlijk toch die Overmars. Directeurtje hoor... Haha.
Kan die pic niet in de OP?
Geen Mexicaanse topper voor Ajax? :’)quote:Op woensdag 17 april 2019 01:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wel jammer dat ze in Mexico alleen PSV kunnen ontvangen, gun je die mensen ook niet.
De OP raakt wel een beetje vol zo.quote:Op woensdag 17 april 2019 01:09 schreef Landgeld het volgende:
Heerlijk toch die Overmars. Directeurtje hoor... Haha.
Kan die pic niet in de OP?
Verloor eerste helft paar keer heel gevaarlijk de bal. En werd ook makkelijk opzij gezet. Dom van Juve dat ze daar niet van wisten te profiteren, maar Schone hielp Sink goed mee.quote:Op woensdag 17 april 2019 01:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sinkgraven deed toch niet zoveel verkeerd? Speelde af en toe nog goed de bal in.
Speelde echt prima, niet raar dat je even moet wennen wanneer je zo koud zo'n wedstrijd in moet lol.quote:Op woensdag 17 april 2019 01:09 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Schone en Blind speelden ook mokergoed zeg boh. Sinkgraafje was niet best, maja.
Eens eens.quote:Op woensdag 17 april 2019 01:10 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Succes is grotendeels aan Marcgod te danken. Wat een baasje.
Blind is een van de beste verdedigende spelers als het gaat om coachen en positie kiezen. Hij ziet heel veel op het veld. Het is geen standaard verdediger ala Chiellini, maar een moderne voetbalvariant daarvan die inlevert op zijn verdedigende kwaliteiten, maar die weer goedmaakt op tactisch gebied.quote:Op woensdag 17 april 2019 01:11 schreef Landgeld het volgende:
Ik denk dat we Blind niet moeten onderschatten...Zowel in als buiten het veld.
Hij is niet zo zichtbaar als de Ligt maar de ideale aankoop geweest wat mij betreft.
Europa League gewonnen
Vier keer kampioen met Ajax
Vier jaar Manchester United
Wk finale gespeeld
Nu weer halve finale CL
Wat mij betreft een echte baas....
Werkt nooit tegen, kan op posities uit de voeten. Met Ajax hart.
Daley blind. Topper
Tja Frenkie leverde op het begin ook een paar keer de bal in, Sinkgraven heeft ook nauwelijks ritme hè.quote:Op woensdag 17 april 2019 01:10 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Verloor eerste helft paar keer heel gevaarlijk de bal. En werd ook makkelijk opzij gezet. Dom van Juve dat ze daar niet van wisten te profiteren, maar Schone hielp Sink goed mee.
Verloor paar keer heel gevaarlijk de bal rond de 20-25 meter. Slappe inspeelballen ook etc.quote:Op woensdag 17 april 2019 01:12 schreef Class het volgende:
[..]
Speelde echt prima, niet raar dat je even moet wennen wanneer je zo koud zo'n wedstrijd in moet lol.
Dit dus. Daarin minder zichtbaar als de Ligt maar onderschat Daley Blind niet i dit elftal. Echt een topper. Altijdquote:Op woensdag 17 april 2019 01:13 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Blind is een van de beste verdedigende spelers als het gaat om coachen en positie kiezen. Hij ziet heel veel op het veld. Het is geen standaard verdediger ala Chiellini, maar een moderne voetbalvariant daarvan die inlevert op zijn verdedigende kwaliteiten, maar die weer goedmaakt op tactisch gebied.
Ik heb er vertrouwen in dat Ten Hag weer een goed plan bedenkt.quote:Op woensdag 17 april 2019 01:11 schreef Poepz0r het volgende:
Tegen Spurs liggen de kansen voor Ajax opnieuw bij de backs en ook gedeeltelijk bij Vertonghen. Goede verdediger, maar niet de allersnelste. Tegen City vooral druk zetten op Delph, Otamendi en Laporte.
bLiNd kAn nIeT vErDeDiGeN - Opportunistisch Nederland.quote:Op woensdag 17 april 2019 01:11 schreef Landgeld het volgende:
Ik denk dat we Daley Blind niet moeten onderschatten...Zowel in als buiten het veld.
Hij is niet zo zichtbaar als de Ligt maar de ideale aankoop geweest wat mij betreft.
Europa League gewonnen
Vier keer kampioen met Ajax
Vier jaar Manchester United
Wk finale gespeeld
Nu weer halve finale CL
Wat mij betreft een echte baas....
Schat aan ervaring.
Werkt nooit tegen, kan op posities uit de voeten. Met Ajax hart.
Daley blind. Topper
Heeft mijn plan tegen Juve uitstekend uitgevoerd moet ik zeggen. Na 20 minuten zat ik al te schreeuwen naar de tv: GEEF EEN STEEKBAL, ZE STAAN GVD ALLEMAAL ROND DE MIDDENLIJN!quote:Op woensdag 17 april 2019 01:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb er vertrouwen in dat Ten Hag weer een goed plan bedenkt.
Vond Juventus het toen nog wel aardig vast zetten, maar in de tweede helft hebben ze alleen maar achter Ajax aangelopen. Maar die ene aanval over die vele schijven van achteruit (die Ziyech helaas weer te snel schoot) was zo briljant.quote:Op woensdag 17 april 2019 01:14 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Heeft mijn plan tegen Juve uitstekend uitgevoerd moet ik zeggen. Na 20 minuten zat ik al te schreeuwen naar de tv: GEEF EEN STEEKBAL, ZE STAAN GVD ALLEMAAL ROND DE MIDDENLIJN!
Er stond werkelijk geen 1 verdediger op de helft van Juve
De beste speler aller tijden is daar dan helaas wat lastiger uit te schakelen.quote:Op woensdag 17 april 2019 01:17 schreef Poepz0r het volgende:
Als we de finale halen dan hoop ik wel op Barca. Die verdediging van hun
Eerste helft stond Juve veel te hoog. Ze wilden hoog druk zetten, maar je kan ook overdrijven. Zelfs Bonucci stond op onze helft, toen dacht ik; Als we nu 1 steekbal geven staan er 2 voor de keeper maarjaquote:Op woensdag 17 april 2019 01:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vond Juventus het toen nog wel aardig vast zetten, maar in de tweede helft hebben ze alleen maar achter Ajax aangelopen. Maar die ene aanval over die vele schijven van achteruit (die Ziyech helaas weer te snel schoot) was zo briljant.
Mwa zie vandaag. Een Messi moet de ballen dan wel krijgen he, dus plan de campagne is hetzelfde als tegen Juve, namelijk het middenveld vastzetten/blocken. Tegen Barca heb je bijzonder veel kans met die mokerslechte verdediging van ze. Lenglet, Sergi Roberto, Semedo zomaar wat namen die er geen reet van kunnen natuurlijk.quote:Op woensdag 17 april 2019 01:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De beste speler aller tijden is daar dan helaas wat lastiger uit te schakelen.
Ja maar in de eerste helft ontbrak het bij Ajax even aan het vermogen om er goed uit te spelen, toen dat in de tweede helft wel weer kwam was Juventus nergens meer. Maar echt razendknap.quote:Op woensdag 17 april 2019 01:18 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Eerste helft stond Juve veel te hoog. Ze wilden hoog druk zetten, maar je kan ook overdrijven. Zelfs Bonucci stond op onze helft, toen dacht ik; Als we nu 1 steekbal geven staan er 2 voor de keeper maarja
Ja leuk, maar nu ook all the way.quote:Op woensdag 17 april 2019 01:22 schreef Brammess het volgende:
Jongens
We staan in de halve finale van de sjempjens liek
Lichaam van Huntelaar trouwens KOEKOEKquote:Op woensdag 17 april 2019 01:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
Labyad, De Wit, Lamprou, Ekkelenkamp, Magallan
quote:Op woensdag 17 april 2019 01:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
Labyad, De Wit, Lamprou, Ekkelenkamp, Magallan
Die man had nooit naar dkt Juve moeten gaan. Lekker vertrekken straks. Geen eer twquote:Op woensdag 17 april 2019 01:23 schreef Poepz0r het volgende:
Wel genoten van CR7 trouwens hoor. Wat is die toch mokersnel en een winnaar. Dat op die leeftijd nog.
Dat interesseert hem geen reet. Hij wil het overal laten zien. Iets voor te zeggenquote:Op woensdag 17 april 2019 01:29 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Die man had nooit naar dkt Juve moeten gaan. Lekker vertrekken straks. Geen eer tw
Hij heeft nog een aantal kansen natuurlijk.quote:Op woensdag 17 april 2019 01:29 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Die man had nooit naar dkt Juve moeten gaan. Lekker vertrekken straks. Geen eer tw
Het is trouwens 14 jaar geleden dat een Nederlandse club zich kwalificeerde voor de halve finale. JOHANGOD.quote:Op woensdag 17 april 2019 01:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
Van de Beekdie is zich aardig aan het ontwikkelen hoor
Waar hadden we nu gestaan als hij niet had ingegrepenquote:Op woensdag 17 april 2019 01:31 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Het is trouwens 14 jaar geleden dat een Nederlandse club zich kwalificeerde voor de halve finale. JOHANGOD.
Die man had nooit naar dkt Juve moeten gaan. Lekker vertrekken straks. Geen eer twquote:Op woensdag 17 april 2019 01:23 schreef Poepz0r het volgende:
Wel genoten van CR7 trouwens hoor. Wat is die toch mokersnel en een winnaar. Dat op die leeftijd nog.
Respect voor zijn keus ja. Niet zo laf als Messi. Alleen met zo'n treurig middenveld en bijbehorende aanval kun je jezelf nooit onderscheiden.quote:Op woensdag 17 april 2019 01:30 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dat interesseert hem geen reet. Hij wil het overal laten zien. Iets voor te zeggen
Wel bizar al die 14 verwijzingen, vrij engquote:Op woensdag 17 april 2019 01:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waar hadden we nu gestaan als hij niet had ingegrepen
Donny scoorde vandaag in de 34e minuut, ook bijzonderquote:Op woensdag 17 april 2019 01:33 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wel bizar al die 14 verwijzingen, vrij eng1-4 tegen Real in de 14e pot ofzoiets geloof ik? Het is god hoor ik zweer het je.
Ja niet voor de eerste keer trouwens.quote:Op woensdag 17 april 2019 01:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Donny scoorde vandaag in de 34e minuut, ook bijzonder
Juve wordt jaarlijks minder. Het centrum wordt ouder en is over zijn top. Middenveld is al jaren minder dan 3 jaar terug toen ze de finsle haalden. 0 Italiaanse aanwas. Nee dit wordt alleen maar slechter. Alleen Kean is een lichtpuntje. Heb De Juve hype nooit begrepen. Minste elftal im jaren en wordt steeds minder.quote:Op woensdag 17 april 2019 01:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij heeft nog een aantal kansen natuurlijk.
Kunnen ze niet wat kopen? Al zal dat lastig worden aangezien clubs als Real/PSG/Bayern ook flink moeten kopen de komende jaren. En dan zal Ajax nu wel de lul zijn met biedingenquote:Op woensdag 17 april 2019 01:35 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Juve wordt jaarlijks minder. Het centrum wordt ouder en is over zijn top. Middenveld is al jaren minder dan 3 jaar terug toen ze de finsle haalden. 0 Italiaanse aanwas. Nee dit wordt alleen maar slecht
Achja we zullen wel leegekocht worden, jammer dan. Wel denk ik dat nieuwe spelers niet sneller zullen komen door dit succes. Die weten ook dat dat lastig te herhalen is etc etc.quote:Op woensdag 17 april 2019 01:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kunnen ze niet wat kopen? Al zal dat lastig worden aangezien clubs als Real/PSG/Bayern ook flink moeten kopen de komende jaren. En dan zal Ajax nu wel de lul zijn met biedingen
Kopen kan ja, maar een CV van 80 mil. CAM van 100 mil. RB van 50 mil. CM van 80 mil. En RB van 80 mil. Kansloos lol.quote:Op woensdag 17 april 2019 01:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kunnen ze niet wat kopen? Al zal dat lastig worden aangezien clubs als Real/PSG/Bayern ook flink moeten kopen de komende jaren. En dan zal Ajax nu wel de lul zijn met biedingen
Salarisjes van 15-20 miljoen per speler genot.quote:Op woensdag 17 april 2019 01:38 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Kopen kan ja, maar een CV van 80 mil. CAM van 100 mil. RB van 50 mil. CM van 80 mil. En RB van 80 mil. Kansloos lol.
Pjanic werd goed vastgezet door o.a. Schone. Exact wat we hier voorspelde wat moest gebeuren.quote:Op woensdag 17 april 2019 01:40 schreef LordVoldermort het volgende:
Pjanic mogen jullie wel hebben voor 10 mil gr gr.
Netto genotquote:Op woensdag 17 april 2019 01:39 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Salarisjes van 15-20 miljoen per speler genot.
Met alle respect voor Schone, maar dat zegt alles. Pirlo op zijn 48e lacht hardop nu.quote:Op woensdag 17 april 2019 01:41 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Pjanic werd goed vastgezet door o.a. Schone. Exact wat we hier voorspelde wat moest gebeuren.
quote:Op woensdag 17 april 2019 01:43 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
De Ligt is zo'n bonk spieren he bohhh. Volgens mij heeft die ook een mokerdikke vleeslul.
Je had gelijk aangaande dit tweeluik, ouwe rukker.quote:Op woensdag 17 april 2019 01:43 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
De Ligt is zo'n bonk spieren he bohhh. Volgens mij heeft die ook een mokerdikke vleeslul.
STIJN JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op woensdag 17 april 2019 01:44 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Je had gelijk aangaande dit tweeluik, ouwe rukker.
Stijngod. Ik heb nooit aan die user getwijfeld.quote:Op woensdag 17 april 2019 01:44 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Puur genieten maat.quote:Op woensdag 17 april 2019 00:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij ook daarmee uiteraard.
Ben echt blij.(ondanks m'n ten hag moet ontslagen worden topic)
Minder spanning gehad dan tijdens AJA-PSV lol.quote:
quote:Op woensdag 17 april 2019 01:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Puur genieten maat.
Ja dat topic begint wel een beetje ongepast te worden.
Bizar dat dit Ajax in uitwedstrijden Bayern, Real Madrid en Juventus wegtikt maar in uitwedstrijden tegen PSV, Feyenoord, Heracles en AZ juist flink onderuit gaatquote:Op woensdag 17 april 2019 01:46 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Minder spanning gehad dan tijdens AJA-PSV lol.
quote:
Antoine is fan.twitter:AntoGriezmann twitterde op dinsdag 16-04-2019 om 23:05:42👏🏼👏🏼👏🏼 FOOTBALL ⚽ Bravo @AFCAjax reageer retweet
Wat nog veel knapper is dat je UIT tegen die grootmachten gewoon even iedereen KOLONISEERTquote:Op woensdag 17 april 2019 01:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bizar dat dit Ajax in uitwedstrijden Bayern, Real Madrid en Juventus wegtikt maar in uitwedstrijden tegen PSV, Feyenoord, Heracles en AZ juist flink onderuit gaatVoetbal blijft een maf spel.
Die had ik al gelinkt, ja. Evenals Del Pierogod.quote:Op woensdag 17 april 2019 01:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]Antoine is fan.twitter:AntoGriezmann twitterde op dinsdag 16-04-2019 om 23:05:42👏🏼👏🏼👏🏼 FOOTBALL ⚽ Bravo @:AFCAjax reageer retweet
Griezmann is een raar kereltjequote:Op woensdag 17 april 2019 01:49 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Die had ik al gelinkt, ja. Evenals Del Pierogod.
deze is ook goed; https://twitter.com/btsportfootball/status/1118275494984781826
Ik onderschatte meer dit team. Ik kwam mezelf al lelijk tegen toen hij met Utrecht nét onderuit ging tegen Zenit.quote:Op woensdag 17 april 2019 01:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Denk dat zelfs jij hem nog wat hebt onderschat hoe goed hij is in knock-outwedstrijden.
zijn broer is raarder denk ikquote:
quote:Op woensdag 17 april 2019 01:49 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
deze is ook goed; https://twitter.com/btsportfootball/status/1118275494984781826
Kijk de pot nog eens terug chef. Paar keer levensgevaarlijk balverlies en stond 2-3x lucht te dekkenquote:Op woensdag 17 april 2019 01:52 schreef maxi-mus het volgende:
Ik was trouwens het meest onder de indruk van Sinkgraven. Na zoveel blessureleed en kritiek, zonder ritme, zo spelen. Knap.
Del Piero? Nooit van gehoordquote:Op woensdag 17 april 2019 01:49 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Gefeliciteerf Stijn. Jou gun ik dit wel.quote:Op woensdag 17 april 2019 01:44 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hij speelde prima.quote:Op woensdag 17 april 2019 01:52 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Kijk de pot nog eens terug chef. Paar keer levensgevaarlijk balverlies en stond 2-3x lucht te dekken
3/4e van de verdediging heeft genoeg gezeik te verduren gekregenquote:Op woensdag 17 april 2019 01:52 schreef maxi-mus het volgende:
Ik was trouwens het meest onder de indruk van Sinkgraven. Na zoveel blessureleed en kritiek, zonder ritme, zo spelen. Knap.
Blind was ook weer geweldig. Veltman heb ik ook genoeg kritiek op gehad, maar viel me in dit tweeluik alleszins mee.quote:Op woensdag 17 april 2019 01:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
3/4e van de verdediging heeft genoeg gezeik te verduren gekregen
Dankzij de hulp van het middenveld iddquote:
Bohh dan gaan we heerlijk naar de Bocaccio. Lekker man.quote:Op woensdag 17 april 2019 01:54 schreef KingRoland het volgende:
Als Ajax de Champions League wint dan zie ik JR op het museumplein
Misschien heb je een beetje een onrealistisch verwachtingspatroon van iemand zonder ritme die eigenlijk geen back is.quote:Op woensdag 17 april 2019 01:54 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dankzij de hulp van het middenveld iddVerloor rond de 20 meter de bal en had het geluk dat De Jong de tackle inzette om de bal te veroveren, anders liep Bernadeschi zo richting Onana
Ik ook hoor, al kreeg hij vandaag ook een flinke pannaquote:Op woensdag 17 april 2019 01:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Blind was ook weer geweldig. Veltman heb ik ook genoeg kritiek op gehad, maar viel me in dit tweeluik alleszins mee.
Deal.quote:Op woensdag 17 april 2019 01:54 schreef KingRoland het volgende:
Als Ajax de Champions League wint dan zie ik JR op het museumplein
Ik was even bang dat Veltman een speler van Juventus een enorme schop ging geven wegens madheidquote:Op woensdag 17 april 2019 01:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ook hoor, al kreeg hij vandaag ook een flinke pannaEn sommige aanvallende keuzes konden wat beter. Maar verder uitstekend gedaan.
Echt heh, prima pot van Sinkgraven, helemaal tegen zo'n tegenstanderquote:Op woensdag 17 april 2019 01:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Misschien heb je een beetje een onrealistisch verwachtingspatroon van iemand zonder ritme die eigenlijk geen back is.
Lekker neusje volstoppen en aan meisjes zitten en de hele tijd roepen GEKOLONISEERD GEKOLONISEERDquote:
Vooral die ene voorzet (zonder te kijken?) was vrij droevig.quote:Op woensdag 17 april 2019 01:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ook hoor, al kreeg hij vandaag ook een flinke pannaEn sommige aanvallende keuzes konden wat beter. Maar verder uitstekend gedaan.
Dan ben ik weg ouwe reus.quote:Op woensdag 17 april 2019 01:56 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Lekker neusje volstoppen en aan meisjes zitten en de hele tijd roepen GEKOLONISEERD GEKOLONISEERD
Ja dat is zo dom, gewoon kijken naar de loopacties van je ploeggenoten als je zoveel tijd hebtquote:Op woensdag 17 april 2019 01:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vooral die ene voorzet (zonder te kijken?) was vrij droevig.
Bedankt maat. Jij vooral sterkte met de nederlaag. Juventus' middenveld was echt bizar slecht. Pjanic is geen Pjanic terwijl ervoor Matuidi en Can rondbanjeren.quote:Op woensdag 17 april 2019 01:53 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Gefeliciteerf Stijn. Jou gun ik dit wel.
En dan moet ik volgend jaar een kamer delen met klaasweetalles en bianconeri.quote:Op woensdag 17 april 2019 01:56 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Lekker neusje volstoppen en aan meisjes zitten en de hele tijd roepen GEKOLONISEERD GEKOLONISEERD
Ook tegen City heb je kans met Delph, Otamendi en Laporte.quote:Op woensdag 17 april 2019 01:58 schreef KingRoland het volgende:
Als Spurs daadwerkelijk van City wint..
damn, maar alles is mogelijk als Son echt in vorm is. Kane zal een groot gemis zijn, maar ik zeg het nogmaals we hebben gekkere dingen gezien
Pjanic werd gewoon goed aangepakt. Kwam niet in zijn spel (mede door Ajax) en raakte frustie etc etc.quote:Op woensdag 17 april 2019 01:58 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Bedankt maat. Jij vooral sterkte met de nederlaag. Juventus' middenveld was echt bizar slecht. Pjanic is geen Pjanic terwijl ervoor Matuidi en Can rondbanjeren.
Die had zowel naar Vd Beek als naar Tadic gekund, over de grond. Ach details. Sliding in the semi's like overmars.gifquote:Op woensdag 17 april 2019 01:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dat is zo dom, gewoon kijken naar de loopacties van je ploeggenoten als je zoveel tijd hebt
We staan 1e qua meeste punten behaalt dit seizoen (van geheel Europa).quote:Op woensdag 17 april 2019 02:00 schreef KingRoland het volgende:
Ik ben benieuwd hoe het nu met de punten zit op die lijst van de uefa. kunnen we nog verder schuiven?
Tegen City heb je vooral kans omdat Pep ook niet in gaat zakken. Wat hij tegen Liverpool probeerde was om het hoge tempo laag te houden maar dat heeft tegen Ajax ook weinig zin. Dat zou een gigantisch open wedstrijd worden.quote:Op woensdag 17 april 2019 01:59 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ook tegen City heb je kans met Delph, Otamendi en Laporte.
Dit jaar niet meer volgens mij. Is wel een aardig gat.quote:Op woensdag 17 april 2019 02:00 schreef KingRoland het volgende:
Ik ben benieuwd hoe het nu met de punten zit op die lijst van de uefa. kunnen we nog verder schuiven?
Hopelijk schoppen ze de Kev en Aguero de tering in GENOTquote:Op woensdag 17 april 2019 02:00 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Tegen City heb je vooral kans omdat Pep ook niet in gaat zakken. Wat hij tegen Liverpool probeerde was om het hoge tempo laag te houden maar dat heeft tegen Ajax ook weinig zin. Dat zou een gigantisch open wedstrijd worden.
We moeten kritisch blijven op de details natuurlijkquote:Op woensdag 17 april 2019 01:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die had zowel naar Vd Beek als naar Tadic gekund, over de grond. Ach details. Sliding in the semi's like overmars.gif
Tadic was ook heerlijk deze pot. Continu zuigen bij die verdedigers genot.quote:Op woensdag 17 april 2019 02:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
We moeten kritisch blijven op de details natuurlijk![]()
Grenzen verleggenANSCHLUSSED
tsja in Nederland is dat Robben, in Duitsland is het Reus en bij België is het Kevinquote:Op woensdag 17 april 2019 02:01 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Hopelijk schoppen ze de Kev en Aguero de tering in GENOT
Zoals de City - Monaco wedstrijden twee jaar terug, dat was ook genot.quote:Op woensdag 17 april 2019 02:00 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Tegen City heb je vooral kans omdat Pep ook niet in gaat zakken. Wat hij tegen Liverpool probeerde was om het hoge tempo laag te houden maar dat heeft tegen Ajax ook weinig zin. Dat zou een gigantisch open wedstrijd worden.
Aguero en Otamendi staan op scherpquote:Op woensdag 17 april 2019 02:01 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Hopelijk schoppen ze de Kev en Aguero de tering in GENOT
DE KEV is zijn naam. Ken wel ballen hoor.quote:Op woensdag 17 april 2019 02:02 schreef KingRoland het volgende:
[..]
tsja in Nederland is dat Robben, in Duitsland is het Reus en bij België is het Kevin
Sterling met zijn homo loopjequote:Op woensdag 17 april 2019 02:02 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Aguero en Otamendi staan op scherp
Als iemand voor het seizoen zei: we gaan de halve finale CL halen met Sink en Veltman op de back was je afgevoerd.quote:Op woensdag 17 april 2019 02:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
We moeten kritisch blijven op de details natuurlijk![]()
Grenzen verleggenANSCHLUSSED
Matuidi is wel oke als cvm voor CL winst. Die andere 2 zeker niet. Benieuwd wat voor keuzes er gemaakt worden. Ben wel klaar met die Italiaanse aids want dat is sowiesi niks. (De Siglio, Bernardeschi) En nu komt die Chiessa van Fiorentina pff.quote:Op woensdag 17 april 2019 01:58 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Bedankt maat. Jij vooral sterkte met de nederlaag. Juventus' middenveld was echt bizar slecht. Pjanic is geen Pjanic terwijl ervoor Matuidi en Can rondbanjeren.
Klopt, die Turken halen we niet in.quote:Op woensdag 17 april 2019 02:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dit jaar niet meer volgens mij. Is wel een aardig gat.
Volgens mij moet PSV dan ook Europees een sterk seizoen hebben. Ik denk niet dat het met 1 club haalbaar is om nog verder te stijgen.quote:Op woensdag 17 april 2019 02:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Klopt, die Turken halen we niet in.
Clubranking is het nog een strijd met Benfica trouwens, kan wel wat schelen of je daar boven komt voor lotingen.
Ik heb gelezen dat Agnelli Allegri vooralsnog aan zijn contract houdt maar die gaan de komende week nog om de tafel.quote:Op woensdag 17 april 2019 02:03 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Matuidi is wel oke als cvm voor CL winst. Die andere 2 zeker niet. Benieuwd wat voor keuzes er gemaakt worden. Ben wel klaar met die Italiaanse aids want dat is sowiesi niks. (De Siglio, Bernardeschi) En nu komt die Chiess van
Ik wilde bijna mijn gelijk halen omtrent Sinkgraven, maar over Veltman heb ik dan weer de nodige kritiek gehad en zelfs toen Sink er vandaag in kwam leek me dat geen verstandig planquote:Op woensdag 17 april 2019 02:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als iemand voor het seizoen zei: we gaan de halve finale CL halen met Sink en Veltman op de back was je afgevoerd.
Daarom is het heel goed voor het Nederlands voetbal dat de Europacup 2 terug gaat komen. Meer kansen voor ons.quote:Op woensdag 17 april 2019 02:04 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Volgens mij moet PSV dan ook Europees een sterk seizoen hebben. Ik denk niet dat het met 1 club haalbaar is om nog verder te stijgen.
Volgens mij kom je er wel mee als er 4 clubs dan in elk geval de groepsfase van een Europees toernooi halen en dan twee overwinteren.quote:Op woensdag 17 april 2019 02:04 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Volgens mij moet PSV dan ook Europees een sterk seizoen hebben. Ik denk niet dat het met 1 club haalbaar is om nog verder te stijgen.
daarnaast is het leuk als een ik noem maar een AZ europees ook erg veel geluk heeft
Ik snapte die wissel van Magallan ook niet helemaal, hoewel hij wel wat sterker is qua koppen.quote:Op woensdag 17 april 2019 02:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik wilde bijna mijn gelijk halen omtrent Sinkgraven, maar over Veltman heb ik dan weer de nodige kritiek gehad en zelfs toen Sink er vandaag in kwam leek me dat geen verstandig plan. Wel liever dan Magallan erin trouwens.
Toen Sinkgraven erin kwam was het ook erg billenknijpen hier. Die jongen heeft een geschiedenisquote:Op woensdag 17 april 2019 02:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik wilde bijna mijn gelijk halen omtrent Sinkgraven, maar over Veltman heb ik dan weer de nodige kritiek gehad en zelfs toen Sink er vandaag in kwam leek me dat geen verstandig plan. Wel liever dan Magallan erin trouwens.
Ik denk wel dat er meer had ingezeten. Alleen ook kwaliteirsgebrek. Wel bizar hoe dat Ajax balde. Tegen Heracles Heracles werden ze nog weggrspeeld.quote:Op woensdag 17 april 2019 02:04 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik heb gelezen dat Agnelli Allegri vooralsnog aan zijn contract houdt maar die gaan de komende week nog om de tafel.
Toch niet heel gek? Cancelo kwam erin bij Juve.quote:Op woensdag 17 april 2019 02:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik snapte die wissel van Magallan ook niet helemaal, hoewel hij wel wat sterker is qua koppen.
Tegen Heracles konden ze nog geen bal naar elkaar overspelen. Dat was wel maf, ja.quote:Op woensdag 17 april 2019 02:06 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Ik denk wel dat er meer had ingezeten. Alleen ook kwaliteirsgebrek. Wel bizar hoe dat Ajax balde. Tegen Heracles Heracles werden ze nog we
Heb hem verder ook niet zoveel gezien op één momentje bij de zijlijn na.quote:Op woensdag 17 april 2019 02:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik snapte die wissel van Magallan ook niet helemaal, hoewel hij wel wat sterker is qua koppen.
Ja precies, dus meer voorzetten? Vond Magallan zo'n onzekere indruk maken in de andere wedstrijden.quote:Op woensdag 17 april 2019 02:06 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Toch niet heel gek? Cancelo kwam erin bij Juve.
Niet? Een van de grootste talenten uit de academy.quote:Op woensdag 17 april 2019 02:06 schreef maxi-mus het volgende:
Ik moet ook eerlijk bekennen dat ik nooit had gedacht dat vd Beek dit niveau zou aantikken.
Zou raar zijn als hij geen geschiedenis had.quote:Op woensdag 17 april 2019 02:06 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Toen Sinkgraven erin kwam was het ook erg billenknijpen hier. Die jongen heeft een geschiedenis
Sinkgraven stond zoals ik net al zei een aantal x lucht te dekken. O.a. Kean kwam steeds los.quote:Op woensdag 17 april 2019 02:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja precies, dus meer voorzetten? Vond Magallan zo'n onzekere indruk maken in de andere wedstrijden.
Nee, niet wat hij op dit niveau laat zien.quote:Op woensdag 17 april 2019 02:07 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Niet? Een van de grootste talenten uit de academy.
Natuurlijk. Veel anders te bieden had Juve vandaag niet. Ik heb dit hele tweeluik mezelf gewoon zeker gevoeld als Ajax moest inzakken op eigen helft en Juve oplossingen moest bedenken.quote:Op woensdag 17 april 2019 02:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja precies, dus meer voorzetten? Vond Magallan zo'n onzekere indruk maken in de andere wedstrijden.
Ik denk dat Kean een renato sanches 2.0 gaat wordenquote:Op woensdag 17 april 2019 02:07 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Sinkgraven stond zoals ik net al zei een aantal x lucht te dekken. O.a. Kean kwam steeds los.
Ik vreesde vooral heel erg bij elke standaardsituatie.quote:Op woensdag 17 april 2019 02:08 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Natuurlijk. Veel anders te bieden had Juve vandaag niet. Ik heb dit hele tweeluik mezelf gewoon zeker gevoeld als Ajax moest inzakken op eigen helft en Juve oplossingen moest bedenken.
Muah die was in de jeugd toch vaak al genieten in het combinatiespel, en nog jong genoeg dus om zich zo te ontwikkelen.quote:Op woensdag 17 april 2019 02:06 schreef maxi-mus het volgende:
Ik moet ook eerlijk bekennen dat ik nooit had gedacht dat vd Beek dit niveau zou aantikken.
Ik doe de komende week mijn hafc shirt maar aan. Die van Juve verstop ik in een diep dal.quote:Op woensdag 17 april 2019 02:07 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Tegen Heracles konden ze nog geen bal naar elkaar overspelen. Dat was wel maf, ja.
Ajax wilde hem graag huren he. Wel een beest hoor voor zijn leeftijd sow.quote:Op woensdag 17 april 2019 02:08 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik denk dat Kean een renato sanches 2.0 gaat worden
Ten Hag gaat ook weg denk ik.quote:Op woensdag 17 april 2019 02:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Muah die was in de jeugd toch vaak al genieten in het combinatiespel, en nog jong genoeg dus om zich zo te ontwikkelen.
Ben wel bang dat we hem ook gaan kwijtraken, kan je ook meer dan 50 miljoen voor krijgen nubizar.
Voor die 1-0 ging ik alvast plassen omdat ik wist dat hij erin zou gaanquote:Op woensdag 17 april 2019 02:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vreesde vooral heel erg bij elke standaardsituatie.
PSG wil hem hebben.quote:Op woensdag 17 april 2019 02:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Muah die was in de jeugd toch vaak al genieten in het combinatiespel, en nog jong genoeg dus om zich zo te ontwikkelen.
Ben wel bang dat we hem ook gaan kwijtraken, kan je ook meer dan 50 miljoen voor krijgen nubizar.
Ja, dat. Daar is Juve normaal gesproken goed in. Alleen niet als je Ronaldo de vrije trappen geeft.quote:Op woensdag 17 april 2019 02:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vreesde vooral heel erg bij elke standaardsituatie.
Daarom snapte ik niet dat we in de 1ste helft kozen voor zone-dekking ipv De Ligt op CR7.quote:Op woensdag 17 april 2019 02:09 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ja, dat. Daar is Juve normaal gesproken goed in. Alleen niet als je Ronaldo de vrije trappen geeft.
Voor Juve hoef je pas weer over tien maanden te brullen als de knock-out begint (lol).quote:Op woensdag 17 april 2019 02:09 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Ik doe de komende week mijn hafc shirt maar aan. Die van Juve verstop ik in een diep dal.
Nieuwe TD hmmmm. Wie zou dat moeten worden ja. Tarik Oulidagod?quote:Op woensdag 17 april 2019 02:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hele club weg.
Volgend jaar Martin van Geel als TD en Heitinga als hoofdtrainer.
Frank is tegen die tijd ook wel weer vrij.quote:Op woensdag 17 april 2019 02:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hele club weg.
Volgend jaar Martin van Geel als TD en Heitinga als hoofdtrainer.
Die komt nooit meer terug.quote:Op woensdag 17 april 2019 02:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Frank is tegen die tijd ook wel weer vrij.
Ik ga wat Football Manager screens verzamelen, dit komt goed.quote:Op woensdag 17 april 2019 02:11 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nieuwe TD hmmmm. Wie zou dat moeten worden ja. Tarik Oulidagod?
Dat vind ik lastig te zeggen. Uiteindelijk kan je in zonedekking ook weer in de problemen komen want de sprongkracht van CR7 is immens.quote:Op woensdag 17 april 2019 02:10 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Daarom snapte ik niet dat we in de 1ste helft kozen voor zone-dekking ipv De Ligt op CR7.
Hennie Spijkerman ook weer beschikbaar.quote:Op woensdag 17 april 2019 02:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Frank is tegen die tijd ook wel weer vrij.
Van beste competitie in de wereld naar mongolen leaque. Het gaat hard iquote:Op woensdag 17 april 2019 02:10 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Voor Juve hoef je pas weer over tien maanden te brullen als de knock-out begint (lol).
Juve mag best een extra technicus halen op het middenveld.quote:Op woensdag 17 april 2019 02:13 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Van beste competitie in de wereld naar mongolen leaque. Het gaat hard i
Eriksen problem solvedquote:Op woensdag 17 april 2019 02:13 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Juve mag best een extra technicus halen op het middenveld.
Dat is altijd ergens op een donderdagochtend.quote:Op woensdag 17 april 2019 02:13 schreef Poepz0r het volgende:
Wanneer is de wereldbeker? Dan neem ik alvast vrij genot.
Tegen Gremiogoden. Never forgetquote:Op woensdag 17 april 2019 02:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is altijd ergens op een donderdagochtend.
xdquote:Op woensdag 17 april 2019 02:13 schreef El-Stinho het volgende:
Oh nee wacht lol sorry verkeerd gelezen ahahah
Het clowntje kijkt nog altijd naar wedstrijdbeelden in de hoop dat Ronaldo alsnog een voorzet erin kopt.quote:
Hij is ingelogd als klaasweetalles Hansquote:Op woensdag 17 april 2019 02:14 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Het clowntje kijkt nog altijd naar wedstrijdbeelden in de hoop dat Ronaldo alsnog een voorzet erin kopt.
quote:Op woensdag 17 april 2019 02:14 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Het clowntje kijkt nog altijd naar wedstrijdbeelden in de hoop dat Ronaldo alsnog een voorzet erin kopt.
Interesseert mij dat kampioenschap joh.quote:Op woensdag 17 april 2019 02:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
Maar ik ben nu gewoon alsnog zenuwachtig voor Groningen-uit.
Al denk ik dat we ze wel kunnen wegtikken puur op de doping van dit geweldige resultaat.
TREBLEDquote:Op woensdag 17 april 2019 02:16 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Interesseert mij dat kampioenschap joh.
QUADRUPLED incl Super Cup GENOTquote:Op woensdag 17 april 2019 02:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
TREBLED
Wel benieuwd wat ze gaan doen met de bekerfinale
Die gaan ze wel winnen joh, dit geeft zo'n boost. Wanneer zijn eigenlijk de halve finales? (daar durfde ik nog niet naar te kijken)quote:Op woensdag 17 april 2019 02:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
Maar ik ben nu gewoon alsnog zenuwachtig voor Groningen-uit.
Al denk ik dat we ze wel kunnen wegtikken puur op de doping van dit geweldige resultaat.
In de week voor en na de bekerfinalequote:Op woensdag 17 april 2019 02:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die gaan ze wel winnen joh, dit geeft zo'n boost. Wanneer zijn eigenlijk de halve finales? (daar durfde ik nog niet naar te kijken)
Al over 2 weken dus. Genot.quote:Op woensdag 17 april 2019 02:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In de week voor en na de bekerfinale
En de wedstrijd tegen De Graafschap wordt nu een dag eerder gespeeld. Het hele schema bij de KNVB ligt nu overhoop, want die moeten dan PSV ook eigenlijk eerder laten spelen.
WHITE GIRL SUCKS BLACK DICK AND HER HUSBAND IS WATCHINGquote:Op woensdag 17 april 2019 02:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
We blijven in het schema van om de drie dagen een wedstrijd voorlopig.
Logo van Ajax dan. Soort smurf met een baard en jodenneus. Zelfs Ajacieden vinden het een vreselijk lelijk logo. Maar het is wel een logo wat internationaal herkenbaar is. "Ohja die club met dat logo" zeggen ze dan.quote:Op woensdag 17 april 2019 04:08 schreef Moustachio het volgende:
[..]
Wat is dat logo van Juventus toch ook een draak van een logo. Nooit begrepen.
Ook zo genoten van Ajax?quote:Op woensdag 17 april 2019 04:12 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Logo van Ajax dan. Soort smurf met een baard en jodenneus. Zelfs Ajacieden vinden het een vreselijk lelijk logo.
Absoluut. Ik sluit niet uit dat Frenkie inmiddels internationaal een beetje naam heeft opgebouwd en wat shirtjes verkoopt her en der. Speelde wel lekker moet ik toegeven.quote:
Kampioen worden levert niet zoveel geld op. Europees is waar de knaken te verdienen zijn. Overigens mogen jullie best kampioen worden hoor. We staan nog voldoende titels voor GENOT.quote:Op woensdag 17 april 2019 04:16 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Absoluut. Ik sluit niet uit dat Frenkie inmiddels internationaal een beetje naam heeft opgebouwd en wat shirtjes verkoopt her en der. Speelde wel lekker moet ik toegeven.
En ik gun jullie de CL. Als wij maar kampioen worden. Lijkt me een eerlijke deal.
quote:Op woensdag 17 april 2019 04:16 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Absoluut. Ik sluit niet uit dat Frenkie inmiddels internationaal een beetje naam heeft opgebouwd en wat shirtjes verkoopt her en der. Speelde wel lekker moet ik toegeven.
We hebben nog wat prijzen in te halen van de laatste jarenquote:En ik gun jullie de CL. Als wij maar kampioen worden. Lijkt me een eerlijke deal.
Wij doen niet aan Europees voetbal. Dag feest op het stadhuisplein en meelallen met Guus Meeuwis die Brabant zingt daar doen wij het voor.quote:Op woensdag 17 april 2019 04:17 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Kampioen worden levert niet zoveel geld op. Europees is waar de knaken te verdienen zijn. Overigens mogen jullie best kampioen worden hoor. We staan nog voldoende titels voor GENOT.
Bekertje tikt ook aan qua prijs.quote:Op woensdag 17 april 2019 04:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]![]()
[..]
We hebben nog wat prijzen in te halen van de laatste jaren
Dan sturen we het dameselftal gezien de lekkere programmering van de KNVB.quote:Op woensdag 17 april 2019 04:23 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Bekertje tikt ook aan qua prijs.
Gelukkig hebben wij bij PSV geen last van een druk schema.quote:Op woensdag 17 april 2019 04:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan sturen we het dameselftal gezien de lekkere programmering van de KNVB.
Snap ik wel, door die Europese wedstrijden verspeel je toch veel punten in de competitie.quote:Op woensdag 17 april 2019 04:26 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Gelukkig hebben wij bij PSV geen last van een druk schema.
Daarom. Dat risico willen we niet nemen. Al viel het dit seizoen mee. Alleen Feyenoord uit verloren maar daar verliezen we sowieso standaad elk jaar.quote:Op woensdag 17 april 2019 04:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Snap ik wel, door die Europese wedstrijden verspeel je toch veel punten in de competitie.
Ajax wint de cl had ik voorspeldquote:Op woensdag 17 april 2019 02:14 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Praat voor jezelf. Schitterende avond gisteren, maar we hebben nog niks.quote:Op woensdag 17 april 2019 04:17 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Kampioen worden levert niet zoveel geld op. Europees is waar de knaken te verdienen zijn. Overigens mogen jullie best kampioen worden hoor. We staan nog voldoende titels voor GENOT.
heerlijk "day after" een beetje nieuws checken...quote:Op woensdag 17 april 2019 06:32 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Toch lekker dat het nieuws van RTL 4 meteen opent met de overwinning van Ajax
quote:Op woensdag 17 april 2019 04:26 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Gelukkig hebben wij bij PSV geen last van een druk schema.
Blind vond ik gisteren de beste.quote:Op woensdag 17 april 2019 01:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
Frenkie en De Ligt zijn gewoon twee wereldtoppers hèEcht bizar hoe goed die zijn.
Die zijn inderdaad bizar goed. Ook echt heel lekker dat je dus net een jaar hebt waarin je twee van zulke talenten in je team hebt.quote:Op woensdag 17 april 2019 01:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
Juventus had je nooit gepakt met Chiellini in de basis.quote:Op woensdag 17 april 2019 08:16 schreef KingRadler het volgende:
even serieus had Juve een offday net als Madrid had ze veel sterker verwacht
dat was echt lucky voor Ajaxquote:Op woensdag 17 april 2019 08:18 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Juventus had je nooit gepakt met Chiellini in de basis.
Blijkbaar speelt Ajax op een bepaalde manier waardoor het lijkt alsof Juve en daarvoor ook Real een offday hadden. Maar het dus eigenlijk de kwaliteit is van Ajax.quote:Op woensdag 17 april 2019 08:16 schreef KingRadler het volgende:
even serieus had Juve een offday net als Madrid had ze veel sterker verwacht
Er is altijd wel iets, Ajax was ook niet op zijn best:quote:Op woensdag 17 april 2019 08:18 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Juventus had je nooit gepakt met Chiellini in de basis.
Bedankt Hansquote:Op woensdag 17 april 2019 08:24 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Er is altijd wel iets, Ajax was ook niet op zijn best:
• Mazraoui uitgevallen
• Semi-geblesseerde de Jong
• Tadgliafico geschorst
• Geen wedstrijdritme van Sinkgraven
Dus je kunt het tegen elkaar wegstrepen.²
Structureel overwinteren in CL vanaf nu, Mark heeft het voor elkaarquote:Op woensdag 17 april 2019 08:27 schreef KingRadler het volgende:
Als Ajax het nu niet lukt om de CL te winnen moeten ze weer 25 jaar wachten
Mwah, vind deze prestatie opzicht al fantastisch. Mochten ze nu geen prijs pakken kan ik er nog best mee leven ook.quote:Op woensdag 17 april 2019 08:29 schreef franklop het volgende:
Kan het nog niet vatten haha, wat een seizoen zeg
Probleem alleen... je hebt nog niks. In een absoluut doemscenario geeneens een prijs
Dat betwijfel ik, van deze selectie blijft er niks over en wij kunnen geen directe vervangers halen ben ik bangquote:Op woensdag 17 april 2019 08:30 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Structureel overwinteren in CL vanaf nu, Mark heeft het voor elkaar
Het kan ook niet zo zijn dat het verschil tussen een slecht seizoen en het beste seizoen in 25 jaar hem zit in 1 wedstrijdje.quote:Op woensdag 17 april 2019 08:31 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Mwah, vind deze prestatie opzicht al fantastisch. Mochten ze nu geen prijs pakken kan ik er nog best mee leven ook.
Boeiend. Liever een seizoen met dit soort bizarre hoogtepunten zonder schaal, dan een laf seizoen met een schaal. Dit herinner ik me over 10 jaar nog als de dag van gister.quote:Op woensdag 17 april 2019 08:29 schreef franklop het volgende:
Kan het nog niet vatten haha, wat een seizoen zeg
Probleem alleen... je hebt nog niks. In een absoluut doemscenario geeneens een prijs
Ik vind dat halve finale CL veel goed maakt.quote:Op woensdag 17 april 2019 08:34 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Het kan ook niet zo zijn dat het verschil tussen een slecht seizoen en het beste seizoen in 25 jaar hem zit in 1 wedstrijdje.
Structureel overwinteren betwijfel ik idd ook. Wel zou je met al dat geld goede spelers kunnen kopen, alleen of die beter zijn dan wat er nu staat (?), en je hebt ook niet gelijk zo'n hecht team.quote:Op woensdag 17 april 2019 08:32 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik, van deze selectie blijft er niks over en wij kunnen geen directe vervangers halen ben ik bang
precies, wat mij betreft is het seizoen al fantastisch, ik vind deze halve finale ook mooier dan een eventuele landstitel.quote:Op woensdag 17 april 2019 08:35 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ik vind dat halve finale CL veel goed maakt.
Ja, goed gezegd idd, dan kan je er wel mee leven. Neemt niet weg dat ze die schaal en beker ook moeten pakken natuurlijk. Alleen de druk is misschien iets minder vanuit de supporters nu, en dat is dan wellicht een voordeel.quote:Op woensdag 17 april 2019 08:31 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Mwah, vind deze prestatie opzicht al fantastisch. Mochten ze nu geen prijs pakken kan ik er nog best mee leven ook.
wel mooi dittwitter:btsportfootball twitterde op woensdag 17-04-2019 om 00:10:29"The Ajax boys have kicked over the Old Lady!" 👏The voice to take you through the latest Champions League upset...All yours, Peter Drury 🙌 https://t.co/zS6e840NZx reageer retweet
Lekker man. Als PSV-fan heb ik zelfs zitten genieten en kan me voorstellen hoe gaaf dit is voor iedere clubfan. Op naar Manchester en Madrid.quote:Op woensdag 17 april 2019 08:35 schreef patrickt37 het volgende:
He-le-maal naar de klote. Hiervoor ben je nou Ajacied.
Zal nog wel meevallen met Ziyech denk ik uiteraard afhankelijk wat hij in de halve finales laat zien en Veltman hield zich staande, dat was op zich al knapquote:Op woensdag 17 april 2019 08:39 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Lekker man. Als PSV-fan heb ik zelfs zitten genieten en kan me voorstellen hoe gaaf dit is voor iedere clubfan. Op naar Manchester en Madrid.
Kanttekening: Ziyech heeft zichzelf gister geen dienst bewezen, de echt grote clubs haken af. En Veltman blijft een onsportieve lul.
Hij was wel man of the match op de BBC:quote:Op woensdag 17 april 2019 08:39 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Lekker man. Als PSV-fan heb ik zelfs zitten genieten en kan me voorstellen hoe gaaf dit is voor iedere clubfan. Op naar Manchester en Madrid.
Kanttekening: Ziyech heeft zichzelf gister geen dienst bewezen, de echt grote clubs haken af. En Veltman blijft een onsportieve lul.
Veltman gewoon prima. Die tackle van Ronaldo was vies en daar hoor je niemand over.quote:Op woensdag 17 april 2019 08:39 schreef Ciscus het volgende:
[..]
wtf, heeft Jules de Corte een Britse neef?quote:Op woensdag 17 april 2019 08:42 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hij was wel man of the match op de BBC:
https://www.bbc.com/sport/football/47939282²
Veltman zelf zei "hij was net te laat, maar ik ging ook wel graag liggen"quote:Op woensdag 17 april 2019 08:42 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Veltman gewoon prima. Die tackle van Ronaldo was vies en daar hoor je niemand over.
Het gevoel alsof je op een roze wolk rond zweeftquote:Op woensdag 17 april 2019 08:45 schreef MaxC het volgende:
Wanneer je wakker wordt en beseft dat het geen droom was
Voorzet op De Ligt plus die mooie buitenspel-goal. Toch prima rendement weer.quote:Op woensdag 17 april 2019 08:42 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hij was wel man of the match op de BBC:
https://www.bbc.com/sport/football/47939282²
Ook drie moment gefaalt waar een goal uit zou moeten komen.quote:Op woensdag 17 april 2019 08:49 schreef Perrin het volgende:
[..]
Voorzet op De Ligt plus die mooie buitenspel-goal. Toch prima rendement weer.
Lenglet slecht noemenquote:Op woensdag 17 april 2019 01:19 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Mwa zie vandaag. Een Messi moet de ballen dan wel krijgen he, dus plan de campagne is hetzelfde als tegen Juve, namelijk het middenveld vastzetten/blocken. Tegen Barca heb je bijzonder veel kans met die mokerslechte verdediging van ze. Lenglet, Sergi Roberto, Semedo zomaar wat namen die er geen reet van kunnen natuurlijk.
Snap best wat hij zegt. Is Langlet niet meer de defensie wat ze paar jaar geleden hadden.quote:Op woensdag 17 april 2019 09:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Lenglet slecht noemen
Jij kijkt duidelijk geen Barcelona
je ziet dat hij tekort komt maar hij verzaakt nietquote:Op woensdag 17 april 2019 08:55 schreef KingRadler het volgende:
Dat Veltman nog belangrijk kan zijn voor Ajax
+9%twitter:parool twitterde op woensdag 17-04-2019 om 09:18:43Ajax is in trek op de beurs, terwijl Juventus een flinke val lijkt te maken https://t.co/a6FgFVIeMd reageer retweet
Afschuwelijke voorzetten. Verdedigend was het prima inderdaad.quote:Op woensdag 17 april 2019 09:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
je ziet dat hij tekort komt maar hij verzaakt niet
0-17quote:
+1quote:Op woensdag 17 april 2019 09:21 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Stoppen met gas uit de grond halen.
Valentijntwitter:televoetbal twitterde op woensdag 17-04-2019 om 00:14:19Analyse Valentijn Driessen: ’Sprookje Ajax kan eindigen met Cup’ https://t.co/c8bPyiDC8G reageer retweet
Die was gisteren echt weergaloos.quote:Op woensdag 17 april 2019 09:25 schreef Simmertje het volgende:
En iemand die hier riep dat Blind matig is
Enorme opportunistische eikel is het ook.quote:Op woensdag 17 april 2019 09:25 schreef Houtenbeen het volgende:
Valentijntwitter:televoetbal twitterde op woensdag 17-04-2019 om 00:14:19Analyse Valentijn Driessen: ’Sprookje Ajax kan eindigen met Cup’ https://t.co/c8bPyiDC8G reageer retweet
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |