SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bovenste team ging er met een doelsaldo (incl oefenwedstrijden ) van 12-1 eraf tegen Juventus dat seizoen (lol)quote:
Het is 1 uur, ik moet eigenlijk slapen, maar wil alle reacties van alles en iedereen in binnen- en buitenland lezen.quote:Op woensdag 17 april 2019 01:01 schreef ForzaMilan het volgende:
Kan niet slapen zit nog vol adrenaline
Schone en Blind speelden ook mokergoed zeg boh. Sinkgraafje was niet best, maja.quote:Op woensdag 17 april 2019 01:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
Frenkie en De Ligt zijn gewoon twee wereldtoppers hèEcht bizar hoe goed die zijn.
Sinkgraven deed toch niet zoveel verkeerd? Speelde af en toe nog goed de bal in.quote:Op woensdag 17 april 2019 01:09 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Schone en Blind speelden ook mokergoed zeg boh. Sinkgraafje was niet best, maja.
Succes is grotendeels aan Marcgod te danken. Wat een baasje.quote:Op woensdag 17 april 2019 01:09 schreef Landgeld het volgende:
Heerlijk toch die Overmars. Directeurtje hoor... Haha.
Kan die pic niet in de OP?
Geen Mexicaanse topper voor Ajax? :’)quote:Op woensdag 17 april 2019 01:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wel jammer dat ze in Mexico alleen PSV kunnen ontvangen, gun je die mensen ook niet.
De OP raakt wel een beetje vol zo.quote:Op woensdag 17 april 2019 01:09 schreef Landgeld het volgende:
Heerlijk toch die Overmars. Directeurtje hoor... Haha.
Kan die pic niet in de OP?
Verloor eerste helft paar keer heel gevaarlijk de bal. En werd ook makkelijk opzij gezet. Dom van Juve dat ze daar niet van wisten te profiteren, maar Schone hielp Sink goed mee.quote:Op woensdag 17 april 2019 01:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sinkgraven deed toch niet zoveel verkeerd? Speelde af en toe nog goed de bal in.
Speelde echt prima, niet raar dat je even moet wennen wanneer je zo koud zo'n wedstrijd in moet lol.quote:Op woensdag 17 april 2019 01:09 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Schone en Blind speelden ook mokergoed zeg boh. Sinkgraafje was niet best, maja.
Eens eens.quote:Op woensdag 17 april 2019 01:10 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Succes is grotendeels aan Marcgod te danken. Wat een baasje.
Blind is een van de beste verdedigende spelers als het gaat om coachen en positie kiezen. Hij ziet heel veel op het veld. Het is geen standaard verdediger ala Chiellini, maar een moderne voetbalvariant daarvan die inlevert op zijn verdedigende kwaliteiten, maar die weer goedmaakt op tactisch gebied.quote:Op woensdag 17 april 2019 01:11 schreef Landgeld het volgende:
Ik denk dat we Blind niet moeten onderschatten...Zowel in als buiten het veld.
Hij is niet zo zichtbaar als de Ligt maar de ideale aankoop geweest wat mij betreft.
Europa League gewonnen
Vier keer kampioen met Ajax
Vier jaar Manchester United
Wk finale gespeeld
Nu weer halve finale CL
Wat mij betreft een echte baas....
Werkt nooit tegen, kan op posities uit de voeten. Met Ajax hart.
Daley blind. Topper
Tja Frenkie leverde op het begin ook een paar keer de bal in, Sinkgraven heeft ook nauwelijks ritme hè.quote:Op woensdag 17 april 2019 01:10 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Verloor eerste helft paar keer heel gevaarlijk de bal. En werd ook makkelijk opzij gezet. Dom van Juve dat ze daar niet van wisten te profiteren, maar Schone hielp Sink goed mee.
Verloor paar keer heel gevaarlijk de bal rond de 20-25 meter. Slappe inspeelballen ook etc.quote:Op woensdag 17 april 2019 01:12 schreef Class het volgende:
[..]
Speelde echt prima, niet raar dat je even moet wennen wanneer je zo koud zo'n wedstrijd in moet lol.
Dit dus. Daarin minder zichtbaar als de Ligt maar onderschat Daley Blind niet i dit elftal. Echt een topper. Altijdquote:Op woensdag 17 april 2019 01:13 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Blind is een van de beste verdedigende spelers als het gaat om coachen en positie kiezen. Hij ziet heel veel op het veld. Het is geen standaard verdediger ala Chiellini, maar een moderne voetbalvariant daarvan die inlevert op zijn verdedigende kwaliteiten, maar die weer goedmaakt op tactisch gebied.
Ik heb er vertrouwen in dat Ten Hag weer een goed plan bedenkt.quote:Op woensdag 17 april 2019 01:11 schreef Poepz0r het volgende:
Tegen Spurs liggen de kansen voor Ajax opnieuw bij de backs en ook gedeeltelijk bij Vertonghen. Goede verdediger, maar niet de allersnelste. Tegen City vooral druk zetten op Delph, Otamendi en Laporte.
bLiNd kAn nIeT vErDeDiGeN - Opportunistisch Nederland.quote:Op woensdag 17 april 2019 01:11 schreef Landgeld het volgende:
Ik denk dat we Daley Blind niet moeten onderschatten...Zowel in als buiten het veld.
Hij is niet zo zichtbaar als de Ligt maar de ideale aankoop geweest wat mij betreft.
Europa League gewonnen
Vier keer kampioen met Ajax
Vier jaar Manchester United
Wk finale gespeeld
Nu weer halve finale CL
Wat mij betreft een echte baas....
Schat aan ervaring.
Werkt nooit tegen, kan op posities uit de voeten. Met Ajax hart.
Daley blind. Topper
Heeft mijn plan tegen Juve uitstekend uitgevoerd moet ik zeggen. Na 20 minuten zat ik al te schreeuwen naar de tv: GEEF EEN STEEKBAL, ZE STAAN GVD ALLEMAAL ROND DE MIDDENLIJN!quote:Op woensdag 17 april 2019 01:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb er vertrouwen in dat Ten Hag weer een goed plan bedenkt.
Vond Juventus het toen nog wel aardig vast zetten, maar in de tweede helft hebben ze alleen maar achter Ajax aangelopen. Maar die ene aanval over die vele schijven van achteruit (die Ziyech helaas weer te snel schoot) was zo briljant.quote:Op woensdag 17 april 2019 01:14 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Heeft mijn plan tegen Juve uitstekend uitgevoerd moet ik zeggen. Na 20 minuten zat ik al te schreeuwen naar de tv: GEEF EEN STEEKBAL, ZE STAAN GVD ALLEMAAL ROND DE MIDDENLIJN!
Er stond werkelijk geen 1 verdediger op de helft van Juve
De beste speler aller tijden is daar dan helaas wat lastiger uit te schakelen.quote:Op woensdag 17 april 2019 01:17 schreef Poepz0r het volgende:
Als we de finale halen dan hoop ik wel op Barca. Die verdediging van hun
Eerste helft stond Juve veel te hoog. Ze wilden hoog druk zetten, maar je kan ook overdrijven. Zelfs Bonucci stond op onze helft, toen dacht ik; Als we nu 1 steekbal geven staan er 2 voor de keeper maarjaquote:Op woensdag 17 april 2019 01:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vond Juventus het toen nog wel aardig vast zetten, maar in de tweede helft hebben ze alleen maar achter Ajax aangelopen. Maar die ene aanval over die vele schijven van achteruit (die Ziyech helaas weer te snel schoot) was zo briljant.
Mwa zie vandaag. Een Messi moet de ballen dan wel krijgen he, dus plan de campagne is hetzelfde als tegen Juve, namelijk het middenveld vastzetten/blocken. Tegen Barca heb je bijzonder veel kans met die mokerslechte verdediging van ze. Lenglet, Sergi Roberto, Semedo zomaar wat namen die er geen reet van kunnen natuurlijk.quote:Op woensdag 17 april 2019 01:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De beste speler aller tijden is daar dan helaas wat lastiger uit te schakelen.
Ja maar in de eerste helft ontbrak het bij Ajax even aan het vermogen om er goed uit te spelen, toen dat in de tweede helft wel weer kwam was Juventus nergens meer. Maar echt razendknap.quote:Op woensdag 17 april 2019 01:18 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Eerste helft stond Juve veel te hoog. Ze wilden hoog druk zetten, maar je kan ook overdrijven. Zelfs Bonucci stond op onze helft, toen dacht ik; Als we nu 1 steekbal geven staan er 2 voor de keeper maarja
Ja leuk, maar nu ook all the way.quote:Op woensdag 17 april 2019 01:22 schreef Brammess het volgende:
Jongens
We staan in de halve finale van de sjempjens liek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |