Sowiesoquote:Op dinsdag 16 april 2019 22:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Liverpool-Ajax in de finale.
LFC
Vieze meuk kopenquote:Op dinsdag 16 april 2019 23:00 schreef Myrr het volgende:
Ahha white walker by johhny walker Nice ik ga kopen.
Gelukkig owe ik jou niets.quote:Op dinsdag 16 april 2019 23:33 schreef Le_Professeur het volgende:
Myrr begint op Crack te lijken, geen fijn vooruitzicht
Je wordt nog eens een echte ventquote:Op dinsdag 16 april 2019 22:56 schreef JimmyDean het volgende:
Zowaar een voetbalwedstrijd zitten kijken. Mooi wel.
Hoewel ik niks heb gedaan, bedankt. Juventus heeft ook echt nauwelijks een kans gehad en dat vind ik nog het meest verrassende eigenlijk.quote:
zwakquote:Op dinsdag 16 april 2019 22:56 schreef JimmyDean het volgende:
Zowaar een voetbalwedstrijd zitten kijken. Mooi wel.
Ook knap dat je terugkomt van een achterstand, zo volwassen en zo zonder handrem met dank aan Amsterdamse arrogantiequote:Op dinsdag 16 april 2019 23:58 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hoewel ik niks heb gedaan, bedankt. Juventus heeft ook echt nauwelijks een kans gehad en dat vind ik nog het meest verrassende eigenlijk.
Geen idee hoe ze dat doen, maar op een één of andere manier doen ze dat al het hele seizoen in de CLquote:Op woensdag 17 april 2019 00:02 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ook knap dat je terugkomt van een achterstand, zo volwassen en zo zonder handrem met dank aan Amsterdamse arrogantie
Ajax is toch een maatje te groot voor de eredivisiequote:Op woensdag 17 april 2019 00:04 schreef HPLC het volgende:
[..]
Geen idee hoe ze dat doen, maar op een één of andere manier doen ze dat al het hele seizoen in de CL.
Ja nu moet je over paar dagen tegen Groningen, het contrast kan niet groter.quote:Op woensdag 17 april 2019 00:04 schreef HPLC het volgende:
[..]
Geen idee hoe ze dat doen, maar op een één of andere manier doen ze dat al het hele seizoen in de CL.
Heracles Almelo is gewoon beter dan Juventus en Real blijkt maar weerquote:Op woensdag 17 april 2019 00:05 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ajax is toch een maatje te groot voor de eredivisie
De Jong misschien iets te vroeg verkochtquote:Op woensdag 17 april 2019 00:07 schreef Le_Professeur het volgende:
Na dit gedoe maar gelijk de hele selectie verkopen, lekker profiteren.
quote:Op woensdag 17 april 2019 00:16 schreef HPLC het volgende:
[..]
De Jong misschien iets te vroeg verkocht
Wanneer ga jequote:Op dinsdag 16 april 2019 22:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA WE GAAN NAAR DE HALVE FINALE KOEKOEK
Nee, is kut man.. werd vannacht wakker met loopneus enzoquote:
Misschien hooikoorts?quote:Op woensdag 17 april 2019 06:19 schreef Driepink het volgende:
[..]
Nee, is kut man.. werd vannacht wakker met loopneus enzo
Ook gelijk nergens trek in dan want eten smaakt nergens naar
Okay, beterschap man.quote:Op woensdag 17 april 2019 06:21 schreef Driepink het volgende:
[..]
Dit kan, maar temp is ook erg aan het schommelen geweest de laatste tijd
Ben je ongesteld?quote:Op woensdag 17 april 2019 07:07 schreef Working_Class_Hero het volgende:
kristus wat een verwijfd gemiep hier, ze kunnen jullie wel roze maken, staat ook wat vrolijker dan effen blauw in de SC
Ook goedemorgenquote:Op woensdag 17 april 2019 07:07 schreef Working_Class_Hero het volgende:
kristus wat een verwijfd gemiep hier, ze kunnen jullie wel roze maken, staat ook wat vrolijker dan effen blauw in de SC
Wejooooquote:Op woensdag 17 april 2019 07:13 schreef McGrath het volgende:
Ben het met WCH eens, driepink heeft gewoon een ontsteking aan zijn aansteller.
Met zijn loopneusquote:Op woensdag 17 april 2019 07:13 schreef McGrath het volgende:
Ben het met WCH eens, driepink heeft gewoon een ontsteking aan zijn aansteller.
Niet mijn temperatuur, stom stuk vreten.quote:Op woensdag 17 april 2019 07:16 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Met zijn loopneusen zijn schommelende temperatuur ... lijkt wel een wijf in de overgang
quote:Op woensdag 17 april 2019 07:20 schreef Driepink het volgende:
[..]
Niet mijn temperatuur, stom stuk vreten.
De buitentemperatuur
Ik vul alleen je moederquote:Op woensdag 17 april 2019 07:21 schreef McGrath het volgende:
[..]
Zijn voornamelijk die blauwen. Zouden ze het doen om hun cv te vullen?
ZO DANquote:
Ja echt wel, dit is de laatste schooldag voor mijn dochter en heeft ze 2,5 week vakantie. Dus mooi weer en rustig aan doen is een mooie combinatiequote:
quote:Op woensdag 17 april 2019 07:48 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ja echt wel, dit is de laatste schooldag voor mijn dochter en heeft ze 2,5 week vakantie. Dus mooi weer en rustig aan doen is een mooie combinatie
Volkswagen zeker?quote:Op woensdag 17 april 2019 08:05 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Gatver zelfs zonder de zekering gooit die auto zijn ramen open
Tijd voor een nieuwe en je krot naar de schroot doen.quote:Op woensdag 17 april 2019 08:05 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Gatver zelfs zonder de zekering gooit die auto zijn ramen open
Mijn eigen is gister al naar de schroot gegaan, dit is even tijdelijk autootje. Wat een drama bakquote:Op woensdag 17 april 2019 08:09 schreef xcachet het volgende:
[..]
Tijd voor een nieuwe en je krot naar de schroot doen.
Balenquote:Op woensdag 17 april 2019 08:10 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Mijn eigen is gister al naar de schroot gegaan, dit is even tijdelijk autootje. Wat een drama bak
Ja hij kan al niet op slot, maar als de ramen open gaan staan is het helemaal van NEEM MIJ MEE!!!!quote:
En wat als die gestolen wordt?quote:Op woensdag 17 april 2019 08:13 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ja hij kan al niet op slot, maar als de ramen open gaan staan is het helemaal van NEEM MIJ MEE!!!!
Eigenlijk een beetje een Chloro op wielenquote:Op woensdag 17 april 2019 08:10 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Mijn eigen is gister al naar de schroot gegaan, dit is even tijdelijk autootje. Wat een drama bak
Hahahaha koekoekquote:Op woensdag 17 april 2019 08:17 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Eigenlijk een beetje een Chloro op wielen
Ja maakt blijkbaar weinig uit, maar trek als ik straks weer thuis kom een van de polen eraf, dan heeft hij gewoon helemaal geen stroom meer.quote:
Slim.quote:Op woensdag 17 april 2019 08:18 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ja maakt blijkbaar weinig uit, maar trek als ik straks weer thuis kom een van de polen eraf, dan heeft hij gewoon helemaal geen stroom meer.
Zal ze vast aardig vindenquote:Op woensdag 17 april 2019 08:17 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Eigenlijk een beetje een Chloro op wielen
Ja zou mij zo schuldig voelen als hij ineens weg is, ben altijd wel zuinig op de spullen die ik leen.quote:
Risico dat je neemt als je zo’n bak leent ja. Maar ook verantwoordelijkheid van de eigenaar. Toch?quote:Op woensdag 17 april 2019 08:20 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ja zou mij zo schuldig voelen als hij ineens weg is, ben altijd wel zuinig op de spullen die ik leen.
Ja heb hem net uit bed gebeld dat de ramen weer open stonden, toen was oh nou ja. Denk dat ik mij er drukker om maak dan hijquote:Op woensdag 17 april 2019 08:24 schreef xcachet het volgende:
[..]
Risico dat je neemt als je zo’n bak leent ja. Maar ook verantwoordelijkheid van de eigenaar. Toch?
Macaroniquote:Op woensdag 17 april 2019 08:25 schreef xcachet het volgende:
En dan heb ik het over een bord macaroni voor ruim 5 euro.
ja is altijd hèquote:Op woensdag 17 april 2019 08:23 schreef xcachet het volgende:
Gisteren was het de Nationale dag van de Gezonde Schoolkantine. Op mijn school is een bord warm avondeten met wat te drinken 7,05 euro en een patatje, kroket, bolletje, mayo, mosterd en drinken 4,45.![]()
Wel macaroni gegeten omdat ik dit weekend ook al fast good ga eten.quote:Op woensdag 17 april 2019 08:47 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ja is altijd hèkanjertriest dat soort acties
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |