De Jong misschien iets te vroeg verkochtquote:Op woensdag 17 april 2019 00:07 schreef Le_Professeur het volgende:
Na dit gedoe maar gelijk de hele selectie verkopen, lekker profiteren.
quote:Op woensdag 17 april 2019 00:16 schreef HPLC het volgende:
[..]
De Jong misschien iets te vroeg verkocht
Wanneer ga jequote:Op dinsdag 16 april 2019 22:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA WE GAAN NAAR DE HALVE FINALE KOEKOEK
Nee, is kut man.. werd vannacht wakker met loopneus enzoquote:
Misschien hooikoorts?quote:Op woensdag 17 april 2019 06:19 schreef Driepink het volgende:
[..]
Nee, is kut man.. werd vannacht wakker met loopneus enzo
Ook gelijk nergens trek in dan want eten smaakt nergens naar
Okay, beterschap man.quote:Op woensdag 17 april 2019 06:21 schreef Driepink het volgende:
[..]
Dit kan, maar temp is ook erg aan het schommelen geweest de laatste tijd
Ben je ongesteld?quote:Op woensdag 17 april 2019 07:07 schreef Working_Class_Hero het volgende:
kristus wat een verwijfd gemiep hier, ze kunnen jullie wel roze maken, staat ook wat vrolijker dan effen blauw in de SC
Ook goedemorgenquote:Op woensdag 17 april 2019 07:07 schreef Working_Class_Hero het volgende:
kristus wat een verwijfd gemiep hier, ze kunnen jullie wel roze maken, staat ook wat vrolijker dan effen blauw in de SC
Wejooooquote:Op woensdag 17 april 2019 07:13 schreef McGrath het volgende:
Ben het met WCH eens, driepink heeft gewoon een ontsteking aan zijn aansteller.
Met zijn loopneusquote:Op woensdag 17 april 2019 07:13 schreef McGrath het volgende:
Ben het met WCH eens, driepink heeft gewoon een ontsteking aan zijn aansteller.
Niet mijn temperatuur, stom stuk vreten.quote:Op woensdag 17 april 2019 07:16 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Met zijn loopneusen zijn schommelende temperatuur ... lijkt wel een wijf in de overgang
quote:Op woensdag 17 april 2019 07:20 schreef Driepink het volgende:
[..]
Niet mijn temperatuur, stom stuk vreten.
De buitentemperatuur
Ik vul alleen je moederquote:Op woensdag 17 april 2019 07:21 schreef McGrath het volgende:
[..]
Zijn voornamelijk die blauwen. Zouden ze het doen om hun cv te vullen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |