Hij is ook weer gaan roken.quote:Op dinsdag 16 april 2019 22:13 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Maar ze moet eerst 25kg afvallen van hem
Gerrit, de idioot in blik.quote:
Hahaha, als hij bestaat, springt hij een gat in de lucht en heeft hij de kurk al laten knallen.quote:
Stinkvoeten kunnen soms echt een probleem zijn. Valt niet tegenaan te wassen.quote:Op dinsdag 16 april 2019 22:16 schreef ThunderBitch het volgende:
Ik snap echt niet dat mensen daar zulke stinkvoeten hebben. Ik heb daar geen last van.
quote:
Ja, dat klopt, maar het lijkt alsof ze er bijna allemaal last van hebben, vandaar.quote:Op dinsdag 16 april 2019 22:17 schreef tonja het volgende:
[..]
Stinkvoeten kunnen soms echt een probleem zijn. Valt niet tegenaan te wassen.
Wees blij dat je daar geen last van hebt.
Ik denk het ookquote:Op dinsdag 16 april 2019 22:17 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Hahaha, als hij bestaat, springt hij een gat in de lucht en heeft hij de kurk al laten knallen.
Heerlijk, ik kan niet wachten. Nu is het nog leuk. Hij heeft vast last van een zware zak.quote:
Er zijn wel middelen op de markt om het tegen te gaan.quote:Op dinsdag 16 april 2019 22:17 schreef tonja het volgende:
[..]
Stinkvoeten kunnen soms echt een probleem zijn. Valt niet tegenaan te wassen.
Wees blij dat je daar geen last van hebt.
Wij zijn de enigen die het leuk vinden. En misschien mootie.quote:
Hij blijkbaar ook, voor zolang het duurt dan.quote:Op dinsdag 16 april 2019 22:21 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Wij zijn de enigen die het leuk vinden. En misschien mootie.
quote:Op dinsdag 16 april 2019 22:21 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
juul. vindt het ook leuk!quote:
Ik vind ze heerlijk samen, allebei niet op hun mondje gevallen en heel directquote:Op dinsdag 16 april 2019 22:21 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Die zijn er zeker maar het kan echt een lastig moeilijk oplosbaar probleem zijn. Zeker daar met de slechte hygiëne.quote:Op dinsdag 16 april 2019 22:19 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Er zijn wel middelen op de markt om het tegen te gaan.
Ik vind het wel lollige streamsquote:Op dinsdag 16 april 2019 22:21 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Beter dan dat enge gekwijl tussen die andere stelletjes.quote:Op dinsdag 16 april 2019 22:23 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik vind ze heerlijk samen, allebei niet op hun mondje gevallen en heel direct
Ik kan daar van genieten
quote:
Geen zelfreflectie heeft ze, ze kan niet zien dat zij doet waar ze een ander van beschuldigt ,maar dat hebben er meer daarquote:
Ja, die vroeg ik me ook al af.quote:Op dinsdag 16 april 2019 22:26 schreef sjampoeh het volgende:
zenuwachtig voor morgen ?
spannend, benieuwd hoe t gaat lopen
waar ging dat over ?
Wie hadden het daarover?quote:
ik zap ze meestal wegquote:Op dinsdag 16 april 2019 22:27 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Geen zelfreflectie heeft ze, ze kan niet zien dat zij doet waar ze een ander van beschuldigt ,maar dat hebben er meer daar
Ik kan ook zo om ze lachen, soms zelfs hardopquote:Op dinsdag 16 april 2019 22:23 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik vind ze heerlijk samen, allebei niet op hun mondje gevallen en heel direct
Ik kan daar van genieten
Gerrit wordt gedist.quote:Op dinsdag 16 april 2019 22:29 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ik zap ze meestal wegze is zelf een player met adje
Exactquote:Op dinsdag 16 april 2019 22:29 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ik zap ze meestal wegze is zelf een player met adje
Ik ookquote:Op dinsdag 16 april 2019 22:30 schreef juul. het volgende:
[..]
Ik kan ook zo om ze lachen, soms zelfs hardop![]()
Ging over de vader van Jessie. Die moet een kijkoperatie aan zijn hart ondergaanquote:Op dinsdag 16 april 2019 22:26 schreef sjampoeh het volgende:
zenuwachtig voor morgen ?
spannend, benieuwd hoe t gaat lopen
waar ging dat over ?
quote:Op dinsdag 16 april 2019 22:34 schreef Mjelleke het volgende:
[..]
Ging over de vader van Jessie. Die moet een kijkoperatie aan zijn hart ondergaan
oh bahquote:Op dinsdag 16 april 2019 22:34 schreef Mjelleke het volgende:
[..]
Ging over de vader van Jessie. Die moet een kijkoperatie aan zijn hart ondergaan
quote:
Oja, dat was woensdag. Oh, was het een kijkoperatie? Wist wel dat hij naar het ziekenhuis moest, maar wat ze zouden doen, wist ik niet.quote:Op dinsdag 16 april 2019 22:34 schreef Mjelleke het volgende:
[..]
Mooi dit he?quote:Op dinsdag 16 april 2019 22:43 schreef snetje het volgende:
Shelley: Ik wordt daar automatisch aan gekoppeld...
En dat geflikflooi van Shelley met Adriaan dan ...hoe staat ze er dan op.....
Wie zei dat?quote:Op dinsdag 16 april 2019 22:44 schreef sjampoeh het volgende:
jij hebt daar ook een mondje in![]()
waar is de tegelboer
hij is jaloersquote:Op dinsdag 16 april 2019 22:48 schreef snetje het volgende:
Man man Gerrit ...laat gaan dat mokkel...
De kut is te mooi verpakt.quote:Op dinsdag 16 april 2019 22:48 schreef snetje het volgende:
Man man Gerrit ...laat gaan dat mokkel...
Nee ze wilT nooit wat van hem ...maar hij mag ook niet wat met een ander anders wordt ze verkeerd uitgestraald...quote:
Hij voelt zich aan de kant gezet. Hij was ook klaar met haar toen hij dacht dat ze daar uitgerangeerd was. Nu lijkt het alsof ze weer wat voeten aan de grond krijgt.quote:Op dinsdag 16 april 2019 22:48 schreef puzziepie het volgende:
Gerrie is nog gek op Sjell en dat zal voorlopig ook altijd zo zijn
Hij is zo desperate.quote:Op dinsdag 16 april 2019 22:56 schreef Yaksa het volgende:
Gerrit: "Ik zie aan niets dat je nog om me geeft en ik vind dat raar".
Gewoon zielig.quote:
Hij is een roepende in de woestijn en zij is nooit thuis...quote:Op dinsdag 16 april 2019 23:03 schreef tonja het volgende:
Arme Gerrit. (nou ja beetje dom ook wel) die kan er niet bij dat een Shelley totaal niet voor rede vatbaar is. Dat er mensen zijn die niet verder komen dan 'dat mag jij vinden' en 'dat is mijn mening'. Hij blijft het proberen om haar iets aan het verstand te peuteren. .
Dat jaquote:Op dinsdag 16 april 2019 23:05 schreef Elounda2019 het volgende:
[..]
Hij is een roepende in de woestijn en zij is nooit thuis...
Nee hoor, hij weet dondersgoed hoe ze in elkaar zit. Hij weet anderen perfect te vertellen hoe ze is.quote:Op dinsdag 16 april 2019 23:03 schreef tonja het volgende:
Arme Gerrit. (nou ja beetje dom ook wel) die kan er niet bij dat een Shelley totaal niet voor rede vatbaar is. Dat er mensen zijn die niet verder komen dan 'dat mag jij vinden' en 'dat is mijn mening'. Hij blijft het proberen om haar iets aan het verstand te peuteren. .
Ja, de dorpsgek.quote:Op dinsdag 16 april 2019 23:03 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Als ik hem daar zo zie staan lijkt het net Quasimodo. Pfff nnet een boog er om heen
Zei die dat of is dat een waarneming van u zelf?quote:Op dinsdag 16 april 2019 23:10 schreef ThunderBitch het volgende:
Als het wat wordt tussen Merel en Jessie, zal Gerrit ook op de achterbank moeten plaatsnemen.
Hij kan dan bij de 2 dames His en Chris terecht, that's it.
Er spelen meer dingen volgens mij. Het is nou niet zo dat ze een spetterend sexleven hadden, dat elke nacht de spetters in het rond vlogen. Gerrit doet deels ook aan damage control.quote:Op dinsdag 16 april 2019 23:09 schreef Yaksa het volgende:
Gerrit zijn ballen moeten wel heel erg blauw zijn dat hij nu zo aandringt en zelfs "Sorry" zegt.
Het zijn beiden zogenaamde Utopianen die er alleen maar zijn om te shinen...maar o wee als er 1 van die 2 een ander te kakken zet...quote:Op dinsdag 16 april 2019 23:11 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Er spelen meer dingen volgens mij. Het is nou niet zo dat ze een spetterend sexleven hadden, dat elke nacht de spetters in het rond vlogen. Gerrit doet deels ook aan damage control.
Zoals ik het zie. Hij is goed met Chris en His (ook noodgedwongen ten tijde van Tim) en tussen hem en Jessie zal het in het geval dat hij wat krijgt met Merel, mag je op je vingers natellen dat Merel dat niet pikt.quote:Op dinsdag 16 april 2019 23:11 schreef Mjelleke het volgende:
[..]
Zei die dat of is dat een waarneming van u zelf?
Inderdaad. Vreselijk mens die Shelley.quote:Op dinsdag 16 april 2019 23:14 schreef snetje het volgende:
Shelley: Ik heb mijn familie voor jou aan de kant gezet...
Walgelijke opmerking .... dat heeft ze helemaal zelf gedaan en doet ze nog steeds...
Klopt. De meeste Utopianen zijn dat, maar deze heel duidelijk.quote:Op dinsdag 16 april 2019 23:13 schreef snetje het volgende:
[..]
Het zijn beiden zogenaamde Utopianen die er alleen maar zijn om te shinen...maar o wee als er 1 van die 2 een ander te kakken zet...
Wat doe jij als je je jeuk hebt en je dikke vingertjes kunnen er niet bij komen?quote:Op dinsdag 16 april 2019 23:16 schreef MacDeMarco het volgende:
Waarom laat Gerrit die clown toch niet gewoon links liggen?
Bij Shelley is alles stijf ...het is net een oud lijk...quote:Op dinsdag 16 april 2019 23:15 schreef juul. het volgende:
Gerrit gaat diep door het stof, hopelijk houdt Sjel haar poot stijf
en keihardquote:Op dinsdag 16 april 2019 23:17 schreef snetje het volgende:
[..]
Bij Shelley is alles stijf ...het is net een oud lijk...
quote:Op dinsdag 16 april 2019 23:15 schreef FreshFruit72 het volgende:
Volgens mij heeft Shelley het zelf uitgemaakt met Ro.
Shelley heeft sinds ze in Utopia zit geen contact meer gehad met haar vriend omdat ze met Gerrit 'optrok'. Nadat haar vriend niet op bezoek kwam (2x geloof ik, weet ik niet zeker) Heeft ze besloten dat het uit is.quote:Op dinsdag 16 april 2019 23:15 schreef FreshFruit72 het volgende:
Bij haar beslissing om Utopia in te gaan al...quote:Op dinsdag 16 april 2019 23:15 schreef FreshFruit72 het volgende:
Jeukende eikel?quote:Op dinsdag 16 april 2019 23:16 schreef MacDeMarco het volgende:
Waarom laat Gerrit die clown toch niet gewoon links liggen?
quote:Op dinsdag 16 april 2019 23:17 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Wat doe jij als je je jeuk hebt en je dikke vingertjes kunnen er niet bij komen?
Dat denk ik dus ook.quote:Op dinsdag 16 april 2019 23:11 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Er spelen meer dingen volgens mij. Het is nou niet zo dat ze een spetterend sexleven hadden, dat elke nacht de spetters in het rond vlogen. Gerrit doet deels ook aan damage control.
Dat geloof ik dus nietquote:
Dat zal dan wel een mannendingetje zijn. Zo'n mooie verpakking is leuk, maar als de inhoud niet te vreten is dan pleur je dat toch weg?quote:Op dinsdag 16 april 2019 23:18 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Dat geloof ik dus niet
Ik denk dat hij het gewoon zo zonde vindt van Shelley, omdat hij wel een zwak voor haar houdt.
Geldt net zo voor Adriaan.
Beiden tegen beter weten in
Ja. Lijkt mij ook. Maar Gerrit is nog al een kletser en komt er graag uit volgens mij. Dat het gewoon weer oké is en niet die spanningquote:Op dinsdag 16 april 2019 23:20 schreef tonja het volgende:
[..]
Dat zal dan wel een mannendingetje zijn. Zo'n mooie verpakking is leuk, maar als de inhoud niet te vreten is dan pleur je dat toch weg?
quote:Op dinsdag 16 april 2019 23:22 schreef FreshFruit72 het volgende:
Het gaat er bij Gerrit ook om het idee dat hij haar nu niet maar kan krijgen.
Dat denk ik hoor.
Nee hahahaquote:Op dinsdag 16 april 2019 23:23 schreef DeKenau het volgende:
Er is toch geen gesprek met haar te voeren
Ja maar ergens houdt het toch een keer op....toch?..quote:Op dinsdag 16 april 2019 23:18 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Dat geloof ik dus niet
Ik denk dat hij het gewoon zo zonde vindt van Shelley, omdat hij wel een zwak voor haar houdt.
Geldt net zo voor Adriaan.
Beiden tegen beter weten in
quote:Op dinsdag 16 april 2019 23:24 schreef tonja het volgende:
[..]
Nee hahaha
Hier is het onderschrift van FF van toepassing
Ja eensquote:Op dinsdag 16 april 2019 23:23 schreef PoezeligDing het volgende:
Ik vind Shel, zeket voor haar doen, vrij sterk nu en dat al langer dan een uur.
Greet één grote wanhopige slappe hap met een stijfje.
Ja. Lijkt mij ook. Het wordt ook wel een beetje zielig. Als ik hem was liet ik haar enorm in haar sop gaar koken. Ze kon wat mij betrof stikken. Al lang voor vandaag ookquote:Op dinsdag 16 april 2019 23:24 schreef snetje het volgende:
[..]
Ja maar ergens houdt het toch een keer op....toch?..
Ze wult niet met hem geassocieerd maar hij moet wel rekening met haar houdenquote:Op dinsdag 16 april 2019 23:23 schreef PoezeligDing het volgende:
Ik vind Shel, zeket voor haar doen, vrij sterk nu en dat al langer dan een uur.
Greet één grote wanhopige slappe hap met een stijfje.
Ook, en ook nog een portie gezichtsverlies.. Mylene die niet op hem bleef wachten en op Jens dook. Shell die meerdere mannen het hoofd op hol brengt. Hij staat er bij en kijkt er naar.quote:Op dinsdag 16 april 2019 23:22 schreef FreshFruit72 het volgende:
Het gaat er bij Gerrit ook om het idee dat hij haar nu niet meer kan krijgen.
Dat denk ik hoor.
quote:Op dinsdag 16 april 2019 23:26 schreef Mumbojumbo het volgende:
[..]
Ook, en ook nog een portie gezichtsverlies.. Mylene die niet op hem bleef wachten en op Jens dook. Shell die meerdere mannen het hoofd op hol brengt. Hij staat er bij en kijkt er naar.
quote:Op dinsdag 16 april 2019 23:25 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ja. Lijkt mij ook. Het wordt ook wel een beetje zielig. Als ik hem was liet ik haar enorm in haar sop gaar koken. Ze kon wat mij betrof stikken. Al lang voor vandaag ook
En wat Merel vanmiddag noemde. Shelley wilt niet in het 'verhaal' betrokken worden, terwijl ze zelf overal een ding van maakt waardoor het heel groots wordquote:Op dinsdag 16 april 2019 23:26 schreef DeKenau het volgende:
[..]
Ze wult niet met hem geassocieerd maar hij moet wel rekening met haar houden
Adje, Dilluh en Geile Greetquote:
Uhhh. Omgekeerd lijkt me meer van toepassingquote:Op dinsdag 16 april 2019 23:27 schreef Yaksa het volgende:
Lang verhaal kort: Shelley wil gewoon dat Gerrit normaal tegen haar doet.
Ik hoorde daarstraks Andrea nog zeggen dat ze het er eens met Shelley over ging hebben morgen. Of ze met opzet die dingen over Dylan verspreidtquote:
Dat was de samenvatting die Shelley er aan gaf, niet ik.quote:Op dinsdag 16 april 2019 23:29 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Uhhh. Omgekeerd lijkt me meer van toepassing
Zou Hiske ook niet nog met Shelley daarover gaan praten?quote:Op dinsdag 16 april 2019 23:30 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ik hoorde daarstraks Andrea nog zeggen dat ze het er eens met Shelley over ging hebben morgen. Of ze met opzet die dingen over Dylan verspreidt
Die uitspatting en haar voor domme zeug uitschelden?quote:Op dinsdag 16 april 2019 23:30 schreef sjampoeh het volgende:
Ik keek de uitzending en zag daar pas, wat een haat Myl heeft naar shel
Vast welquote:Op dinsdag 16 april 2019 23:31 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Zou Hiske ook niet nog met Shelley daarover gaan praten?
En nu lachen ze weer samenquote:Op dinsdag 16 april 2019 23:30 schreef sjampoeh het volgende:
Ik keek de uitzending en zag daar pas wat een haat Myl heeft naar shel
Tja,quote:
Idd, daar kwam wel ff een theelepeltje mee, als het niet meer was.quote:Op dinsdag 16 april 2019 23:31 schreef yaello het volgende:
Ondertussen op stream 2 laat Greet even een veel te harde, natte, gore scheet
Gezamenlijke 'vijand' Gerrit hequote:
Terwijl zij kiert en roekoert naar Adriaan die onderwijl al zijn veren (die inmiddels al in zijn anus zitten) naar buiten werpt om haar te versieren...quote:Op dinsdag 16 april 2019 23:27 schreef Yaksa het volgende:
Lang verhaal kort: Shelley wil gewoon dat Gerrit normaal tegen haar doet.
quote:Op dinsdag 16 april 2019 23:35 schreef yaello het volgende:
Gerrit luistert nu naar Halo van Beyonce, de emotionele jongen
Tsja, hij moet zich toch ergens op af kunnen trekken.quote:Op dinsdag 16 april 2019 23:35 schreef yaello het volgende:
quote:Op dinsdag 16 april 2019 23:35 schreef yaello het volgende:
Ah ..het valt Andrea dus ook al op ....quote:Op dinsdag 16 april 2019 23:30 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ik hoorde daarstraks Andrea nog zeggen dat ze het er eens met Shelley over ging hebben morgen. Of ze met opzet die dingen over Dylan verspreidt
Merel vertelde dat tegen Franny en Andrea (Andrea heeft logeerpartijtje bij Franny en Merel)quote:Op dinsdag 16 april 2019 23:37 schreef snetje het volgende:
[..]
Ah ..het valt Andrea dus ook al op ....
Ja. Vooral ook dat gevaarlijke trapje bij de ingangquote:Op dinsdag 16 april 2019 23:41 schreef Yaksa het volgende:
Shelley: "De kapsalon in de caravan is handig voor mensen die slecht ter voet zijn".
Tegeltje
Het moet voor Erik toch niet zo moeilijk zijn om dat trapje te vervangen door een veiliger exemplaar.quote:Op dinsdag 16 april 2019 23:41 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ja. Vooral ook dat gevaarlijke trapje bij de ingang
quote:Op dinsdag 16 april 2019 23:41 schreef Yaksa het volgende:
Shelley: "De kapsalon in de caravan is handig voor mensen die slecht ter voet zijn".
Tegeltje
Nu haar Fan Store nog ..toen maakte het niet uit..quote:Op dinsdag 16 april 2019 23:41 schreef Yaksa het volgende:
Tegeltje
Ah ja ...quote:Op dinsdag 16 april 2019 23:41 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ja. Vooral ook dat gevaarlijke trapje bij de ingang
grap?quote:Op dinsdag 16 april 2019 23:58 schreef snetje het volgende:
De grap met de 2e pc is dus naar morgen doorgeschoven?..
Iets met een mailtje wat Jessie vanaf de PC in de boot zou versturen naar de PC in de Silo.quote:
Leuk hoor. Hilarische grap.quote:Op woensdag 17 april 2019 00:11 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Iets met een mailtje wat Jessie vanaf de PC in de boot zou versturen naar de PC in de Silo.
Is volgens mij idd niet doorgegaan, maar meer als de helft van bewoners weet al dat er een 2e PC in de boot staat.
Dat is juist de grap ..iedereen weet het inmiddels en denkt als enige ingelicht te zijn door een Jessie en Gerrit ..vooral Mylene straalde toen Jessie het haar vertelde..quote:Op woensdag 17 april 2019 00:11 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Iets met een mailtje wat Jessie vanaf de PC in de boot zou versturen naar de PC in de Silo.
Is volgens mij idd niet doorgegaan, maar meer als de helft van bewoners weet al dat er een 2e PC in de boot staat.
grappigquote:Op woensdag 17 april 2019 00:20 schreef snetje het volgende:
[..]
Dat is juist de grap ..iedereen weet het inmiddels en denkt als enige ingelicht te zijn door een Jessie en Gerrit ..vooral Mylene straalde toen Jessie het haar vertelde..
Gewoon een groot toneelstuk. Ze vertellen alles aan elkaar door en dit zouden ze niet doorvertellen?quote:Op woensdag 17 april 2019 00:20 schreef snetje het volgende:
[..]
Dat is juist de grap ..iedereen weet het inmiddels en denkt als enige ingelicht te zijn door een Jessie en Gerrit ..vooral Mylene straalde toen Jessie het haar vertelde..
Ja, geweldig script van de FEBO toch?quote:Op woensdag 17 april 2019 00:23 schreef snetje het volgende:
Wat een knauw wordt dat ..Mylene denkt nu dus dat ze wat deelt met Jessie alleen ..terwijl Jens het al vanaf het begin al wist ..ik voorspel scheurtjes ...tekeningen gaan doorgescheurd worden...
Welke tekeningen, van de prefab villa, de tuin, die voor papa en mama.quote:Op woensdag 17 april 2019 00:23 schreef snetje het volgende:
Wat een knauw wordt dat ..Mylene denkt nu dus dat ze wat deelt met Jessie alleen ..terwijl Jens het al vanaf het begin al wist ..ik voorspel scheurtjes ...tekeningen gaan doorgescheurd worden...
Kinderboek toch...quote:Op woensdag 17 april 2019 00:25 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Welke tekeningen, van de prefab villa, de tuin, die voor papa en mama.
Ach joh, dat hele financiële gebeuren daar moet je helemaal niet meer bij willen houden.quote:Op woensdag 17 april 2019 00:58 schreef Sambalbaai het volgende:
Financiële opdate: 8400 in de min, maar de vorige keer was het 5800 of was het nou 9000? Adriaan: ja dacht ik wel. Er zijn toch geen gekke dingen gebeurd? 700 euro voor Wim, 700 voor ehhh o ja kist en kistjes 2x is ja. O daarom. O ja, nieuw plotterapparaat, helemaal vergeten.
Top administratie.
Ow, we moeten gewoon een bitcoin kopen.![]()
En dit is een geloofwaardig verhaal?quote:Op woensdag 17 april 2019 01:07 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Ach joh, dat hele financiële gebeuren daar moet je helemaal niet meer bij willen houden.
Er klopt toch niks van. Talpa betaald alles en degene die de financiën doet moet er in het Centraal gewoon een geloofwaardig verhaal van zien te maken zodat het er op TV netjes uit ziet.
Als je de TV uitzendingen bekijkt dan komt het heel geloofwaardig over.quote:Op woensdag 17 april 2019 01:10 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
En dit is een geloofwaardig verhaal?
Daarom is zijn boekhouding geheel ongeloofwaardig. En dat je aan iemand anders moet vragen wat de stand een week eerder was, maakt het niet veel beter.quote:Op woensdag 17 april 2019 01:13 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Als je de TV uitzendingen bekijkt dan komt het heel geloofwaardig over.
Maar de regie moet wel flink knippen en plakken, maar dat is altijd al zo geweest.
Ik zie Gio nog dozen vol bankafschriften en bonnetjes doorvoeren in het boekhoudprogramma, dat heb ik Jessie nog nooit zien doen.
Maar die vraag omtrent de stand van vorige week zal vast de uitzending op TV niet halen.quote:Op woensdag 17 april 2019 01:20 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Daarom is zijn boekhouding geheel ongeloofwaardig. En dat je aan iemand anders moet vragen wat de stand een week eerder was, maakt het niet veel beter.
Dat hele verhaal was dan ook te droevig om aan te zien op de streams.quote:Op woensdag 17 april 2019 02:00 schreef freaky40 het volgende:
Dat hele hypnose verhaal van Jessie en Gerrit van vorige week woensdag heeft de uitzending ook niet gehaald, ik bedoel maar...
ik vind het prima, dat is er tenminste eentje die het wel naar zn zin heeft zoquote:Op woensdag 17 april 2019 06:41 schreef Dotteke het volgende:
Ha, David is weer een nachtje logeren geweest.
daarom, die man heeft al niet veel mee, dus mag hij ook een keertje shinenquote:Op woensdag 17 april 2019 06:51 schreef Elounda2019 het volgende:
GM!
En Dave heeft een tattoejjj van Dyl en Kayl
Ja hoor.quote:Op woensdag 17 april 2019 06:54 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
daarom, die man heeft al niet veel mee, dus mag hij ook een keertje shinen
tegen ONS!quote:Op woensdag 17 april 2019 07:16 schreef Elounda2019 het volgende:
Jessie geeft de planten water. Plantjus, bloemutjus, roept hij. Tegen niemand.
Kan ze weer met haar depressie aan het werk.quote:Op woensdag 17 april 2019 07:25 schreef Bramenstruik het volgende:
Centenbak voor de show wat aan het brabbelen en harken (halleken), dan is ze voor de rest van de dag weer klaar
D'r depressie?quote:Op woensdag 17 april 2019 07:32 schreef Bramenstruik het volgende:
Frutsel gaat iets online gooien, wat, is een verassing
Die óókquote:Op woensdag 17 april 2019 07:39 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik erger me meer aan die zeikerige poedel en Mylene met dr praatjes
Mylene is gewoon irritant, maar ik kan daar wel mee dealen, want ik denk echt dat ze voor de rest wel ok is, en de zeikerig poedel is om te lachenquote:Op woensdag 17 april 2019 07:39 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik erger me meer aan die zeikerige poedel en Mylene met dr praatjes
Dylan hangt alweer over haar heen, ze zal wel weer iets te zeiken hebben dus mag meneerquote:Op woensdag 17 april 2019 07:46 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Mylene is gewoon irritant, maar ik kan daar wel mee dealen, want ik denk echt dat ze voor de rest wel ok is, en de zeikerig poedel is om te lachen
is ook de enige waarbij ik zeg, smeer asjeblieft wat makeup op je gezicht, want zonder is geen poremquote:Op woensdag 17 april 2019 07:49 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Dylan hangt alweer over haar heen, ze zal wel weer iets te zeiken hebben dus mag meneer
het hok nog niet verlaten voor die 10x zijn excuus heeft aangeboden
En doe die coltrui uit, het wordt 20 gradenquote:Op woensdag 17 april 2019 07:56 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
is ook de enige waarbij ik zeg, smeer asjeblieft wat makeup op je gezicht, want zonder is geen porem
Blote billenkopquote:Op woensdag 17 april 2019 07:56 schreef Bramenstruik het volgende:
is ook de enige waarbij ik zeg, smeer asjeblieft wat makeup op je gezicht, want zonder is geen porem
Wat zo fijn is aan die inktpot handen en armen en nekquote:
ach dat zal wel meevallen, dan zou nu half Nederland werkeloos zijnquote:Op woensdag 17 april 2019 08:01 schreef PTLe het volgende:
[..]
Wat zo fijn is aan die inktpot handen en armen en nek, dat je er later een mooie baan aan kan overhouden
![]()
Braam ik ben het niet met je eensquote:Op woensdag 17 april 2019 08:04 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ach dat zal wel meevallen, dan zou nu half Nederland werkeloos zijn
dat weet je van mij, geen probleemquote:Op woensdag 17 april 2019 08:05 schreef PTLe het volgende:
[..]
Braam ik ben het niet met je eensmaar dat mag toch hé
morgen pasquote:Op woensdag 17 april 2019 07:58 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En doe die coltrui uit, het wordt 20 graden
Ja ze tegen Adje ik kom zoquote:Op woensdag 17 april 2019 08:28 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Vogens mij zit Sherry buiten te ouwehoeren met HitsigeHiske
u2 is tijdloosquote:Op woensdag 17 april 2019 08:10 schreef Elounda2019 het volgende:
Dit weekend wordt het mooi weer, maar volgend weekend met Pasen, wordt het niet zo best, zegt Erik.
Kweenie niet hoor..
die liegt over alles wat los en vast zit, met haar lengte ook, de ene keer is ze 1.60 dan 1.62, 1.64, kan allemaalquote:Op woensdag 17 april 2019 08:49 schreef Mjelleke het volgende:
[..]
Nou dan vliegen de kilo's erbij haar af. Gisteren waren het er nog 4
Verandert per dag iddquote:Op woensdag 17 april 2019 08:50 schreef Bramenstruik het volgende:
die liegt over alles wat los en vast zit, met haar lengte ook, de ene keer is ze 1.60 dan 1.62, 1.64, kan allemaal
Merel is van het "fake it till you make it" en dat kan grappig zijn en zinvol, maar bij haar vind ik het net allemaal een beetje "te"quote:
echt het spat ervan af, verveeld, totaal geen interessequote:Op woensdag 17 april 2019 09:06 schreef schizolientje het volgende:
Christel luistert niet eens naar Dave, hij verteld net dat de koning komt naar Amersfoort
die Febo denkt ook als we het maar lang genoeg door hun strot douwen dan vreten ze het wel, al heel vaak gezienquote:Op woensdag 17 april 2019 09:17 schreef Mjelleke het volgende:
T script shelly is weer volle bak uit de kast gehaald.
Groetjes aan de opvang en geef je brug ff 'n knuffel van mequote:Op woensdag 17 april 2019 09:11 schreef StruisZVeugelT het volgende:
![]()
![]()
daaaaaahaaaaaaaaaaaaaag
wel thuis
Dave
o wacht
. nah fijn dag zoiets
die slaapt niet buiten heurquote:Op woensdag 17 april 2019 09:20 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Groetjes aan de opvang en geef je brug ff 'n knuffel van me
Morgen!quote:Op woensdag 17 april 2019 02:00 schreef freaky40 het volgende:
Dat hele hypnose verhaal van Jessie en Gerrit van vorige week woensdag heeft de uitzending ook niet gehaald, ik bedoel maar...
misschien komt ze er eerst weer 2 aan? en dan is ze totaal 4 kilo afgevallen, maar het verschil is maar 2 kiloquote:Op woensdag 17 april 2019 09:23 schreef Poezewoes het volgende:
Merel valt 2 kilo per dag af, gisteren was ze 4 kilo kwijt
wow.. das lkkrquote:Op woensdag 17 april 2019 09:23 schreef Poezewoes het volgende:
Merel valt 2 kilo per dag af, gisteren was ze 4 kilo kwijt, nu 6 kilo
Zal ze ook gekrompen zijn of zitten er weer centimeters bij haar lengte?
Gelukkig liep hij weer zonder krukken. Weet niet wat gebeurd is, maar was wel verbaasd, had het niet verwacht. Blijkbaar kan het wel. Gelukkig voor hem. Als je dakloos bent en je kunt niet goed lopen, ben je niet blij.quote:Op woensdag 17 april 2019 06:49 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ik vind het prima, dat is er tenminste eentje die het wel naar zn zin heeft zoik gun het hem wel
Ze voelt het vooral in haar gezicht dat ze afvaltquote:Op woensdag 17 april 2019 09:23 schreef Poezewoes het volgende:
Merel valt 2 kilo per dag af, gisteren was ze 4 kilo kwijt, nu 6 kilo
Zal ze ook gekrompen zijn of zitten er weer centimeters bij haar lengte?
Zo hoor je nog eens watquote:Op woensdag 17 april 2019 09:29 schreef juul. het volgende:
Wow Jessie heeft een tijdje wat gehad met Do van Bas
Had niet verwacht dat hij zichzelf zo debiel zou neerzetten. Maar het schijnt leuk te zijn. Voor 5 minuten is het leuk, maar de godganse dag, word je toch gestoord van!quote:Op woensdag 17 april 2019 07:16 schreef Elounda2019 het volgende:
Jessie geeft de planten water. Plantjus, bloemutjus, roept hij. Tegen niemand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |