Ja, geweldig script van de FEBO toch?quote:Op woensdag 17 april 2019 00:23 schreef snetje het volgende:
Wat een knauw wordt dat ..Mylene denkt nu dus dat ze wat deelt met Jessie alleen ..terwijl Jens het al vanaf het begin al wist ..ik voorspel scheurtjes ...tekeningen gaan doorgescheurd worden...
Welke tekeningen, van de prefab villa, de tuin, die voor papa en mama.quote:Op woensdag 17 april 2019 00:23 schreef snetje het volgende:
Wat een knauw wordt dat ..Mylene denkt nu dus dat ze wat deelt met Jessie alleen ..terwijl Jens het al vanaf het begin al wist ..ik voorspel scheurtjes ...tekeningen gaan doorgescheurd worden...
Kinderboek toch...quote:Op woensdag 17 april 2019 00:25 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Welke tekeningen, van de prefab villa, de tuin, die voor papa en mama.
Ach joh, dat hele financiële gebeuren daar moet je helemaal niet meer bij willen houden.quote:Op woensdag 17 april 2019 00:58 schreef Sambalbaai het volgende:
Financiële opdate: 8400 in de min, maar de vorige keer was het 5800 of was het nou 9000? Adriaan: ja dacht ik wel. Er zijn toch geen gekke dingen gebeurd? 700 euro voor Wim, 700 voor ehhh o ja kist en kistjes 2x is ja. O daarom. O ja, nieuw plotterapparaat, helemaal vergeten.
Top administratie.
Ow, we moeten gewoon een bitcoin kopen.![]()
En dit is een geloofwaardig verhaal?quote:Op woensdag 17 april 2019 01:07 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Ach joh, dat hele financiële gebeuren daar moet je helemaal niet meer bij willen houden.
Er klopt toch niks van. Talpa betaald alles en degene die de financiën doet moet er in het Centraal gewoon een geloofwaardig verhaal van zien te maken zodat het er op TV netjes uit ziet.
Als je de TV uitzendingen bekijkt dan komt het heel geloofwaardig over.quote:Op woensdag 17 april 2019 01:10 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
En dit is een geloofwaardig verhaal?
Daarom is zijn boekhouding geheel ongeloofwaardig. En dat je aan iemand anders moet vragen wat de stand een week eerder was, maakt het niet veel beter.quote:Op woensdag 17 april 2019 01:13 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Als je de TV uitzendingen bekijkt dan komt het heel geloofwaardig over.
Maar de regie moet wel flink knippen en plakken, maar dat is altijd al zo geweest.
Ik zie Gio nog dozen vol bankafschriften en bonnetjes doorvoeren in het boekhoudprogramma, dat heb ik Jessie nog nooit zien doen.
Maar die vraag omtrent de stand van vorige week zal vast de uitzending op TV niet halen.quote:Op woensdag 17 april 2019 01:20 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Daarom is zijn boekhouding geheel ongeloofwaardig. En dat je aan iemand anders moet vragen wat de stand een week eerder was, maakt het niet veel beter.
Dat hele verhaal was dan ook te droevig om aan te zien op de streams.quote:Op woensdag 17 april 2019 02:00 schreef freaky40 het volgende:
Dat hele hypnose verhaal van Jessie en Gerrit van vorige week woensdag heeft de uitzending ook niet gehaald, ik bedoel maar...
ik vind het prima, dat is er tenminste eentje die het wel naar zn zin heeft zoquote:Op woensdag 17 april 2019 06:41 schreef Dotteke het volgende:
Ha, David is weer een nachtje logeren geweest.
daarom, die man heeft al niet veel mee, dus mag hij ook een keertje shinenquote:Op woensdag 17 april 2019 06:51 schreef Elounda2019 het volgende:
GM!
En Dave heeft een tattoejjj van Dyl en Kayl
Ja hoor.quote:Op woensdag 17 april 2019 06:54 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
daarom, die man heeft al niet veel mee, dus mag hij ook een keertje shinen
tegen ONS!quote:Op woensdag 17 april 2019 07:16 schreef Elounda2019 het volgende:
Jessie geeft de planten water. Plantjus, bloemutjus, roept hij. Tegen niemand.
Kan ze weer met haar depressie aan het werk.quote:Op woensdag 17 april 2019 07:25 schreef Bramenstruik het volgende:
Centenbak voor de show wat aan het brabbelen en harken (halleken), dan is ze voor de rest van de dag weer klaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |