Die zijn er zeker maar het kan echt een lastig moeilijk oplosbaar probleem zijn. Zeker daar met de slechte hygiëne.quote:Op dinsdag 16 april 2019 22:19 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Er zijn wel middelen op de markt om het tegen te gaan.
Ik vind het wel lollige streamsquote:Op dinsdag 16 april 2019 22:21 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Wij zijn de enigen die het leuk vinden. En misschien mootie.
Beter dan dat enge gekwijl tussen die andere stelletjes.quote:Op dinsdag 16 april 2019 22:23 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik vind ze heerlijk samen, allebei niet op hun mondje gevallen en heel direct
Ik kan daar van genieten
quote:
Geen zelfreflectie heeft ze, ze kan niet zien dat zij doet waar ze een ander van beschuldigt ,maar dat hebben er meer daarquote:
Ja, die vroeg ik me ook al af.quote:Op dinsdag 16 april 2019 22:26 schreef sjampoeh het volgende:
zenuwachtig voor morgen ?
spannend, benieuwd hoe t gaat lopen
waar ging dat over ?
Wie hadden het daarover?quote:
ik zap ze meestal wegquote:Op dinsdag 16 april 2019 22:27 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Geen zelfreflectie heeft ze, ze kan niet zien dat zij doet waar ze een ander van beschuldigt ,maar dat hebben er meer daar
Ik kan ook zo om ze lachen, soms zelfs hardopquote:Op dinsdag 16 april 2019 22:23 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik vind ze heerlijk samen, allebei niet op hun mondje gevallen en heel direct
Ik kan daar van genieten
Gerrit wordt gedist.quote:Op dinsdag 16 april 2019 22:29 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ik zap ze meestal wegze is zelf een player met adje
Exactquote:Op dinsdag 16 april 2019 22:29 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ik zap ze meestal wegze is zelf een player met adje
Ik ookquote:Op dinsdag 16 april 2019 22:30 schreef juul. het volgende:
[..]
Ik kan ook zo om ze lachen, soms zelfs hardop![]()
Ging over de vader van Jessie. Die moet een kijkoperatie aan zijn hart ondergaanquote:Op dinsdag 16 april 2019 22:26 schreef sjampoeh het volgende:
zenuwachtig voor morgen ?
spannend, benieuwd hoe t gaat lopen
waar ging dat over ?
quote:Op dinsdag 16 april 2019 22:34 schreef Mjelleke het volgende:
[..]
Ging over de vader van Jessie. Die moet een kijkoperatie aan zijn hart ondergaan
oh bahquote:Op dinsdag 16 april 2019 22:34 schreef Mjelleke het volgende:
[..]
Ging over de vader van Jessie. Die moet een kijkoperatie aan zijn hart ondergaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |