Leuke zelfspot van mij inderdaad.quote:Op dinsdag 16 april 2019 21:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja de ajacieden die nu op fok zitten zijn inderdaad de échte kneuzen
Heerenveen thuis genotquote:Op dinsdag 16 april 2019 21:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Alsof Sinkgraven zo slecht is.
Hij speelt alleen nooit.
Het is gvd gratis op de NLe TV, niemand heeft een stream voor je zwerverquote:Op dinsdag 16 april 2019 21:08 schreef MMaRsu het volgende:
Hoezo ligt de fucking Ziggo go app nou weer eruit. Mijn tv kastje heb ik niet eens aangesloten
iemand een stream?
Tijdrekkenquote:Op dinsdag 16 april 2019 21:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mazraoui staat gewoon weer
wat een paniek
Er werkt ook niets bij jou thuis.quote:Op dinsdag 16 april 2019 21:08 schreef MMaRsu het volgende:
Hoezo ligt de fucking Ziggo go app nou weer eruit. Mijn tv kastje heb ik niet eens aangesloten
iemand een stream?
Bij mij werkt ie gewoon hoorquote:Op dinsdag 16 april 2019 21:08 schreef MMaRsu het volgende:
iemand een stream?
NIet dus.quote:Op dinsdag 16 april 2019 21:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
wat een paniek
Okquote:Op dinsdag 16 april 2019 21:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
wat een paniek
https://www.kijk.nl/veron(...)league-juventus-ajaxquote:Op dinsdag 16 april 2019 21:08 schreef MMaRsu het volgende:
iemand een stream?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |