Succulentquote:Op dinsdag 16 april 2019 21:02 schreef Lonaa het volgende: [..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Pilea_peperomioides
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkheidsbaas van alles.
Zo dankbaar voor die paar scherpe foto's van jullie. Ik had er maar zo weinig.quote:
Ik vermoed nog steeds dat ik nog een serie moet hebben ergens, maar kan ze nog niet vindenquote:Op dinsdag 16 april 2019 21:23 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Zo dankbaar voor die paar scherpe foto's van jullie. Ik had er maar zo weinig.
Komt wel dan. Is extra cadeautjequote:Op dinsdag 16 april 2019 21:26 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik vermoed nog steeds dat ik nog een serie moet hebben ergens, maar kan ze nog niet vinden
Ik wil ook niet in jouw bedquote:Op dinsdag 16 april 2019 21:36 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Haha.. Jij weet niet waar m'n bed slaapt
quote:Op dinsdag 16 april 2019 21:37 schreef Molo het volgende:
Vanmiddag vroeg een collega of ze de titel van een beleidsstuk nog korter kon omschrijven. Ze snapte me niet toen ik "MAND!!!" schreeuwde naar haar![]()
Tijd voor een andere baan
quote:Op dinsdag 16 april 2019 21:37 schreef Molo het volgende:
Vanmiddag vroeg een collega of ze de titel van een beleidsstuk nog korter kon omschrijven. Ze snapte me niet toen ik "MAND!!!" schreeuwde naar haar![]()
Hahahaquote:Op dinsdag 16 april 2019 21:37 schreef Molo het volgende:
Lekker bezigquote:Op dinsdag 16 april 2019 21:45 schreef Sunnythesun het volgende:
Oh en vuurdoop gehad op mijn werk. Sessie met docenten/hoogleraren voorgezeten en geleidGing goed. Veel opgeleverd en werkvormen vielen in de smaak
Bij ons op de afdeling krijg je het woord kort nog niet uitgesprokenquote:Op dinsdag 16 april 2019 21:37 schreef Molo het volgende:
Top.quote:Op dinsdag 16 april 2019 21:48 schreef Tele6 het volgende:
Hier ook goed nieuws
Ondanks alle zooi en gedoe en stress heb ik vanavond mijn Java-programmeeropdracht ingeleverd
Ik zou eigenlijk begin april presenteren, maar dat was de ochtend na een nacht die ik deels op de huisartsenpost heb doorgebracht, dus dat werd hem niet helemaal.Tweede kans gekregen, nu mag ik morgen presenteren, en ik heb dus de tijd gehad om echt een heel mooi programma bij elkaar te schrijven
ik ben er enorm trots op, want ik heb nog nooit zoiets groots gemaakt, en ik heb allemaal mooie diagrammen gemaakt om te kunnen uitleggen wat ik heb gedaan
Ga ik ook eens invoeren hier. Misschien werkt het welquote:Op dinsdag 16 april 2019 21:43 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]![]()
![]()
Dat wordt hier soms ook naar Sam geroepen
Uitdaging wel met zulke beroepsgroepenquote:Op dinsdag 16 april 2019 21:45 schreef Sunnythesun het volgende:
Oh en vuurdoop gehad op mijn werk. Sessie met docenten/hoogleraren voorgezeten en geleidGing goed. Veel opgeleverd en werkvormen vielen in de smaak
Aalscholversquote:Op dinsdag 16 april 2019 21:50 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik kan soms zo genieten van berichten in lokale kranten.
Visvereniging heeft een nieuwe visvijver, zetten daar vis uit voor de “hengelsport”
Nog voor de officiële opening is de vijver leeggevreten door aalscholvers.
https://www.destentor.nl/(...)ening-leeg~aa4586f4/
Lekker man, zoiets opleverenquote:Op dinsdag 16 april 2019 21:48 schreef Tele6 het volgende:
Hier ook goed nieuws
Ondanks alle zooi en gedoe en stress heb ik vanavond mijn Java-programmeeropdracht ingeleverd
Ik zou eigenlijk begin april presenteren, maar dat was de ochtend na een nacht die ik deels op de huisartsenpost heb doorgebracht, dus dat werd hem niet helemaal.Tweede kans gekregen, nu mag ik morgen presenteren, en ik heb dus de tijd gehad om echt een heel mooi programma bij elkaar te schrijven
ik ben er enorm trots op, want ik heb nog nooit zoiets groots gemaakt, en ik heb allemaal mooie diagrammen gemaakt om te kunnen uitleggen wat ik heb gedaan
Een vrij specifieke bioinformatica-klus: het voorspellen van waterstofbruggen in helices in eiwitstructuren. Dus het downloadt de bedoelde eiwitstructuren, haalt van een andere website info over de structuren, geeft alle structuren die je wilt vergelijken eenzelfde nummering, berekent voor iedere zuurstof in de backbone van de helix welke backbone stikstofatomen er in de buurt zitten, maakt een CSV met per positie per eiwitstructuur de afstand en hoek van de waterstofbrug als die er is.quote:
Die orka ook echtquote:Op dinsdag 16 april 2019 21:50 schreef Pietverdriet het volgende:
Visvereniging heeft een nieuwe visvijver, zetten daar vis uit voor de “hengelsport”
Goed te snappenquote:Op dinsdag 16 april 2019 21:54 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Een vrij specifieke bioinformatica-klus: het voorspellen van waterstofbruggen in helices in eiwitstructuren. Dus het downloadt de bedoelde eiwitstructuren, haalt van een andere website info over de structuren, geeft alle structuren die je wilt vergelijken eenzelfde nummering, berekent voor iedere zuurstof in de backbone van de helix welke backbone stikstofatomen er in de buurt zitten, maakt een CSV met per positie per eiwitstructuur de afstand en hoek van de waterstofbrug als die er is.
Edit: met excuses voor eventueel jargon
Wil jij met me trouwen en talk this dirty to me elke dag?quote:Op dinsdag 16 april 2019 21:54 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Een vrij specifieke bioinformatica-klus: het voorspellen van waterstofbruggen in helices in eiwitstructuren. Dus het downloadt de bedoelde eiwitstructuren, haalt van een andere website info over de structuren, geeft alle structuren die je wilt vergelijken eenzelfde nummering, berekent voor iedere zuurstof in de backbone van de helix welke backbone stikstofatomen er in de buurt zitten, maakt een CSV met per positie per eiwitstructuur de afstand en hoek van de waterstofbrug als die er is.
Ik snap het grotendeels hoorquote:Op dinsdag 16 april 2019 21:54 schreef Tele6 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 16 april 2019 21:50 schreef Pietverdriet het volgende:
Een extra partner kan er vast nog bijquote:Op dinsdag 16 april 2019 21:58 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wil jij met me trouwen en talk this dirty to me elke dag?![]()
![]()
Hahahaquote:Op dinsdag 16 april 2019 21:58 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wil jij met me trouwen en talk this dirty to me elke dag?![]()
![]()
quote:Op dinsdag 16 april 2019 21:59 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Een extra partner kan er vast nog bij
Jup. Koppige hoog opgeleide professionals. Het was net of ik weer voor groep 7 stondquote:
Goed bezig dusquote:Op dinsdag 16 april 2019 22:01 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Hahahamet alle liefde. Vandaag heb ik sowieso zowat over niks anders gepraat
[..]
Ja, je kunt er een heleboel mee. We hebben al een half-af artikel liggen over patronen in welke waterstofbruggen er ontbreken, zodat de structuren flexibeler worden en bepaalde bewegingen kunnen maken. Vind ik heel interessantquote:Op dinsdag 16 april 2019 21:58 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik snap het grotendeels hoor
Lijkt me wel een nuttig ding
quote:Op dinsdag 16 april 2019 22:03 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ja, je kunt er een heleboel mee. We hebben al een half-af artikel liggen over patronen in welke waterstofbruggen er ontbreken, zodat de structuren flexibeler worden en bepaalde bewegingen kunnen maken. Vind ik heel interessant
Tot nu toe hadden we alleen plaatjes, maar nu heb ik getallen, dus kan ik statistiek gaan doen
Brrrrquote:Op dinsdag 16 april 2019 22:03 schreef Tele6 het volgende:
maar nu heb ik getallen, dus kan ik statistiek gaan doen
Ik had vanmiddag twee professoren voor me die zich misselijk hadden gegeten aan paaseitjes. Heb ze maar voor kleuters uitgemaaktquote:Op dinsdag 16 april 2019 22:01 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Jup. Koppige hoog opgeleide professionals. Het was net of ik weer voor groep 7 stond![]()
![]()
Nee was echt leuk. Betrokken groep mensen dit. En zelfs de weerstand van de oude garde smolt een beetje
Statistieken zijn als bikinis: ze tonen het voornaamste,maar bedekken het essentiele.quote:Op dinsdag 16 april 2019 22:03 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ja, je kunt er een heleboel mee. We hebben al een half-af artikel liggen over patronen in welke waterstofbruggen er ontbreken, zodat de structuren flexibeler worden en bepaalde bewegingen kunnen maken. Vind ik heel interessant
Tot nu toe hadden we alleen plaatjes, maar nu heb ik getallen, dus kan ik statistiek gaan doen
Ik vind het top-collega'squote:Op dinsdag 16 april 2019 22:07 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik had vanmiddag twee professoren voor me die zich misselijk hadden gegeten aan paaseitjes. Heb ze maar voor kleuters uitgemaakt
Toen konden we weer door met waar we echt voor kwamen![]()
![]()
![]()
Heerlijk, van die idioten bij elkaar, ik hou er wel van. Top dat je ze omgeturnd hebt, uitdaging wel soms
En je kunt met statistieken nog steeds aantonen dat God bestaat of de aarde plat is...quote:Op dinsdag 16 april 2019 22:09 schreef z80 het volgende:
[..]
Statistieken zijn als bikinis: ze tonen het voornaamste,maar bedekken het essentiele.
there is lie, damn lie and statistics.quote:Op dinsdag 16 april 2019 22:10 schreef derLudolf het volgende:
[..]
En je kunt met statistieken nog steeds aantonen dat God bestaat of de aarde plat is...
quote:Op dinsdag 16 april 2019 22:11 schreef z80 het volgende:
[..]
there is lie, damn lie and statistics.
[ afbeelding ]
Oh ja, 'nee' is ook wel bekend edoch weinig effectief.quote:Op dinsdag 16 april 2019 22:55 schreef Kaatje1 het volgende:
Thuis...k-vergadering met toch goede besluiten.
Fijn Tele dat je klaar bent, wat je schreef klinkt voor mij als abracadabra.
Lonaa![]()
De diva’s kennen hun eigen naam (luisteren niet altijd) en de woorden dames, eten, snoepjes, nee (luisteren ook niet).
Ooit iemand ontmoet op Texel, zijn bijnaam was Lola.quote:Op dinsdag 16 april 2019 23:16 schreef Lucky_Strike het volgende:
Bami de hond![]()
Ik ken een jongen met de bijnaam Bami. Hij reageert ook op Baam.
Oh, ik had iemand in de klas die we simpelweg pleeborstel noemden ja. Rechtopstaand witblond haarquote:Op woensdag 17 april 2019 08:21 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ooit iemand ontmoet op Texel, zijn bijnaam was Lola.
Niet vanwege dat nummer van The Kinks, maar omdat hij rechtopstaand borstelig haar had. Lola afwasborstel
Had hem dan nog pleeboy genoemdquote:Op woensdag 17 april 2019 08:24 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Oh, ik had iemand in de klas die we simpelweg pleeborstel noemden ja. Rechtopstaand witblond haar
Wij hadden een kat die Loempia heettequote:Op dinsdag 16 april 2019 23:02 schreef Bluezz het volgende:
Mijn zus had een hond die heette Basje.
Maar reageerde alleen op Bami.
Hier ook geen mand.
Er gebeurt ook niks als ik hier MAND roep/zeg of tortel.
Dat filmpje met Maxim ken ik wel hoor, maar dan zegt het me nog geen mand
Hehehee. Wat leuk!quote:Op woensdag 17 april 2019 08:44 schreef Aure het volgende:
Mijn kat Noedels zou daar een prima trio mee maken
Tnxquote:Op woensdag 17 april 2019 08:46 schreef Aure het volgende:
Prachtfoto van Sally en jou trouwens op de eerste pagina!
quote:Op woensdag 17 april 2019 08:44 schreef Aure het volgende:
Mijn kat Noedels zou daar een prima trio mee maken
Kattenquote:Op woensdag 17 april 2019 09:01 schreef Aure het volgende:
Cat![]()
Ik heb ook zo'n autistische kat die precies weet hoe laat het is en dan haar eten wil. En bij elk blikje dat we open trekken denkt ze dat het voor haar is
Ik las niet goed en zag een mouw voor me met allemaal eierstruif eropquote:Op woensdag 17 april 2019 08:58 schreef Cat-astrophe het volgende:
Mijn katten:
NEE (als ik geluk heb, 50/50 kans dat de ongewenste activiteit stopt)
Koelkastdeur
De eiermauw*
Poes heeft als bonus:
Klokkijken (rond een uur of vier begint ze te jengelen om haar diner, sinds de wintertijd staat haar klok een uur later)
Breken van een eierschaal*
*als ik een eitje tik en opklop wordt poes helemaal gek, begint te jammeren en te krijsen en kopjes te geven en dan MOET er een bakje ei-met-water (water omdat vocht en teveel eiwitten is niet goed en ze lebberen het net zo blijmoedig op) in. Kater reageert niet op het eitje tikken, maar wel op de eiermauw van poes.
Beetje jammer (vooral voor poes) dat de eiermauw ook wordt aangeslingerd als ik bij voorbeeld maizena oid met water in een bakje meng.
Het is maar 20 minuten met tramlijn 6 richting Den Haag Leyenburg van waar ik woon.quote:Op maandag 15 april 2019 11:52 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Mogge. Het lijkt me zo tof om een goede markt in de buurt te hebben.
Ja gelukkig wel, ik zat wel scheef naar links hangend op de fiets. Weet niet extact waar het afbrak maar een tijd geleden moest er een nieuwe zadelpen in en omdat ik niet zo groot ben was het lastig zoeken naar één die niet te hoog was, dus heb ik een tweedehands gekregen. Best kans dat dat het probleem was.quote:Op woensdag 17 april 2019 09:49 schreef Isabeau het volgende:
Zadel brak af, kaatje!Onder het fietsen?
Alles verder goed met jou?
Zo brak m'n ma ooit d'r zadel. Gewoon origineel spul op een jonge Batavusquote:Op woensdag 17 april 2019 10:12 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ja gelukkig wel, ik zat wel scheef naar links hangend op de fiets. Weet niet extact waar het afbrak maar een tijd geleden moest er een nieuwe zadelpen in en omdat ik niet zo groot ben was het lastig zoeken naar één die niet te hoog was, dus heb ik een tweedehands gekregen. Best kans dat dat het probleem was.
Oh gelukkig dat het zo afliep. Volgens mij kan je lelijk vallen als zoiets plots gebeurt.quote:Op woensdag 17 april 2019 10:12 schreef Kaatje1 het volgende:
Ja gelukkig wel, ik zat wel scheef naar links hangend op de fiets. Weet niet extact waar het afbrak maar een tijd geleden moest er een nieuwe zadelpen in en omdat ik niet zo groot ben was het lastig zoeken naar één die niet te hoog was, dus heb ik een tweedehands gekregen. Best kans dat dat het probleem was.
Ja, volgens mij is het meer een kwestie van toeval en pech dan dat het per se die tweedehands pen was.quote:Op woensdag 17 april 2019 10:27 schreef derLudolf het volgende:
Zo brak m'n ma ooit d'r zadel. Gewoon origineel spul op een jonge Batavus
Toepasselijke naam zo rond pasen.quote:Op woensdag 17 april 2019 08:21 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ooit iemand ontmoet op Texel, zijn bijnaam was Lola.
Niet vanwege dat nummer van The Kinks, maar omdat hij rechtopstaand borstelig haar had. Lola afwasborstel
Ik kan al lelijk vallen als ik gewoon fietsquote:Op woensdag 17 april 2019 10:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh gelukkig dat het zo afliep. Volgens mij kan je lelijk vallen als zoiets plots gebeurt.
Waar brak het af dan?quote:Op woensdag 17 april 2019 09:41 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge allemaal!
Vanochtend opgehaald door een collega. Gisteren op weg naar huis ging het niet helemaal goed met de fiets, zadel brak af (enorm onverwacht gat in de weg) maar ook deden nu beide remmen het niet meer goed. 1 slechtwerkende daar kon ik wel me overweg, maar 2, dat werd eng.
Nu gaan ze m helemaal nakijken en in orde maken Kassa!
Laatste restje lasagna. Na fysio geen zin in koken, dat weet ik nu al.quote:
Ovenschotel met gekleurde wortel, pompoen, aardappel en kip.quote:
Wellicht omdat deze schenkers nu weten wat er met hun geld gebeurt: er is een visueel, toetsbaar resultaat.quote:Op woensdag 17 april 2019 10:42 schreef Isabeau het volgende:
ok, ik weet dat de Notre Dame een beroemde kerk is. En historisch van belang. Maar het knaagt ook wel dat er in 1 dag 800 miljoen euro is opgebracht voor het herstel van een gebouw terwijl er zoveel humanitaire rampen overal zijn. Wij zijn met miljarden en zijn toch verdwenen binnen 70-100 jaar en er is maar 1 Notre Dame, maar toch.
Ik heb er ook veel moeite mee ja. Op 100 meter van de Notre Dame staan tentjes waar mensen en kleine kinderen moeten wonen. Die worden regelmatig vernietigd door de politie, mensen worden in elkaar geslagen. En dit kan wel. Heel heel wrangquote:Op woensdag 17 april 2019 10:42 schreef Isabeau het volgende:
ok, ik weet dat de Notre Dame een beroemde kerk is. En historisch van belang. Maar het knaagt ook wel dat er in 1 dag 800 miljoen euro is opgebracht voor het herstel van een gebouw terwijl er zoveel humanitaire rampen overal zijn. Wij zijn met miljarden en zijn toch verdwenen binnen 70-100 jaar en er is maar 1 Notre Dame, maar toch.
Wat ik denk:quote:Op woensdag 17 april 2019 10:42 schreef Isabeau het volgende:
En dat zo'n paradigma shift actief tegengewerkt gaat worden door diegenen die in de geschonken bedragen een mooie bron van gemakkelijke inkomsten zien.quote:Op woensdag 17 april 2019 11:14 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Wat ik denk:
Dit is zichtbaar, tastbaar en direct oplosbaar met een eenmalige actie, daarna gaan ze weer door in het normale leven.
Armoede, honger, ongelijkheid e.d. bestrijden vraagt om een totale en blijvende paradigma shift van zo ongeveer iedereen. Heb je dan nog het idee dat je een verschil kunt maken?
Asperges met krieltjes ham en ei. Het is de tweede keer dat we asperges eten deze week. Afgelopen maandag met risotto n.a.v. een post van Molo.quote:
Dit ja. Wereldwijd liggen er mensen te creperen en de Franse staat moet gesponsord worden bij het opbouwen van hun eigen cultureel erfgoed. Ik vind het echt niet ok.quote:Op woensdag 17 april 2019 10:42 schreef Isabeau het volgende:
Dat moet je ook niet vergelijken. Het zijn Franse bedrijven die geld in Frankrijk uitgeven aan de nationaal symbool. Het is logisch dat die niet met humanitaire hulp bezig zijn. Verder kunnen ze 90% aftrekken of zoiets. Ik neem aan dat ze elk jaar schenkingen doen en wie weet waar dat naartoe gaat.quote:Op woensdag 17 april 2019 10:42 schreef Isabeau het volgende:
Maar het doet wel zeer als je weet dat er vandaag een kennis naar toe gaat met oa een soort aggregaat (door veel mensen die al vaak geld storten 100 euro bij elkaar geschraapt om zo'n ding 2e hands te kunnen kopen) zodat de mensen daar hun mobieltjes kunnen opladen.quote:Op woensdag 17 april 2019 11:28 schreef Bramito het volgende:
[..]
Dat moet je ook niet vergelijken. Het zijn Franse bedrijven die geld in Frankrijk uitgeven aan de nationaal symbool. Het is logisch dat die niet met humanitaire hulp bezig zijn. Verder kunnen ze 90% aftrekken of zoiets. Ik neem aan dat ze elk jaar schenkingen doen en wie weet waar dat naartoe gaat.
Dat is wel pervers ja, maar dat heeft niet zoveel met die bedrijven te maken.quote:Op woensdag 17 april 2019 11:31 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Maar het doet wel zeer als je weet dat er vandaag een kennis naar toe gaat met oa een soort aggregaat (door veel mensen die al vaak geld storten 100 euro bij elkaar geschraapt om zo'n ding 2e hands te kunnen kopen) zodat de mensen daar hun mobieltjes kunnen opladen.
Het staat een ieder vrij om zelf te doneren aan hetgeen je belangrijk vind. Dus als iedereen het zo erg vind dat die bedrijven niet doneren (misschien doen ze dat ook), zelf wat geeft...quote:Op woensdag 17 april 2019 11:24 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dit ja. Wereldwijd liggen er mensen te creperen en de Franse staat moet gesponsord worden bij het opbouwen van hun eigen cultureel erfgoed. Ik vind het echt niet ok.
quote:Op woensdag 17 april 2019 08:45 schreef Lonaa het volgende:
Hehehee. Wat leuk!![]()
Bami, Noedels en Loempia.
Ik moest Cobb Salade googlen. Eigenlijk heb ik een pesthekel aan al die salades die ze vol gooien me zooi dat niet groen is.quote:Op woensdag 17 april 2019 11:47 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb een weekmenu!
Vanavond: Griekse nacho's met o.a. pita, lamsgehakt, feta, tomaat, courgette.
Morgen: Cobb salade.
Vrijdag: gnocchi
Zaterdag: lam, asperges, aardappel
Zondag: kaasfondue
Maandag: soep.
Denk niet dat dat het eerste probleem is. Het is wel een goed excuus voor velen om er niet aan te beginnen.quote:Op woensdag 17 april 2019 11:20 schreef fietsie het volgende:
[..]
En dat zo'n paradigma shift actief tegengewerkt gaat worden door diegenen die in de geschonken bedragen een mooie bron van gemakkelijke inkomsten zien.
quote:Op woensdag 17 april 2019 10:42 schreef Isabeau het volgende:
Cobb salad is briljantquote:Op woensdag 17 april 2019 11:56 schreef Bramito het volgende:
Ik moest Cobb Salade googlen. Eigenlijk heb ik een pesthekel aan al die salades die ze vol gooien me zooi dat niet groen is.
Dus jullie eten Kugel?quote:Op woensdag 17 april 2019 12:06 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Vip
Vlis
Kis
of
Klip
/melige mailwisseling met g vanaf mijn werk
Cobb salade is heerlijk, ik eet er ook een voor de lunchquote:Op woensdag 17 april 2019 11:56 schreef Bramito het volgende:
[..]
Ik moest Cobb Salade googlen. Eigenlijk heb ik een pesthekel aan al die salades die ze vol gooien me zooi dat niet groen is.
We hebben beloofd aan vrienden dat we het een kans geven dus ja. En het is in onze oude stad dus dat maakt het wellicht draaglijk.quote:Op woensdag 17 april 2019 12:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Cobb salad is briljantZoooo lekker.
En Lucky. The Passion. For real?Ik vind dat zo wanstaltig. Jezus lijden als show
Oh, je gaat er echt heen? Dus niet voor de tv kijken?quote:Op woensdag 17 april 2019 12:09 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
We hebben beloofd aan vrienden dat we het een kans geven dus ja. En het is in onze oude stad dus dat maakt het wellicht draaglijk.
Nee joh. We gaan met een bord afhaalgrieks op de bank kijken.quote:Op woensdag 17 april 2019 12:10 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Oh, je gaat er echt heen? Dus niet voor de tv kijken?
Da's een melig kipgerecht..quote:
Ik kan tv-programma's met steeds weer dezelfde BNN'ers die zichzelf geweldig vinden en elkaar geweldig vinden (en vooral zichzelf) niet uitstaan. En een commercieel succes maken van een best tragisch bijbelverhaal jeukt (er zijn destijds veel mensen op zo'n nare manier gedood). Maar goed, de kerk zelf is ook altijd erg succesvol geweest in het maken van een commercieel succes van het product Jezus.quote:Op woensdag 17 april 2019 12:09 schreef Lucky_Strike het volgende:
We hebben beloofd aan vrienden dat we het een kans geven dus ja. En het is in onze oude stad dus dat maakt het wellicht draaglijk.
Ik zie het meest op tegen die BN'ers. Ik hou jullie op de hoogte.quote:Op woensdag 17 april 2019 12:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik kan tv-programma's met steeds weer dezelfde BNN'ers die zichzelf geweldig vinden en elkaar geweldig vinden (en vooral zichzelf) niet uitstaan. En een commercieel succes maken van een best tragisch bijbelverhaal jeukt (er zijn destijds veel mensen op zo'n nare manier gedood). Maar goed, de kerk zelf is ook altijd erg succesvol geweest in het maken van een commercieel succes van het product Jezus.
Vertel ons hoe het was
Nou ja zegquote:Op woensdag 17 april 2019 12:12 schreef Bluezz het volgende:
@:Zadel van kaatje:
Wij kwamen ooit aanrijden voor bezoekje aan broer die met vrouw en kinderen op een soort boerderij woonde en zagen dat neefje wel heel raar scheef op zijn fietsje zitten (was nog klein, denk kleuter).
Stapt ie af voor begroeting: geen zadel!!!!
lukte mij niet zo goed gisteren (al had ik wel een zadel, maar dat zat dus scheef en los)quote:Op woensdag 17 april 2019 12:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou ja zegKinderen kinnen dat, staand op hun beentjes fietsen
Dat komt natuurlijk omdat je het nog nooit gezien hebt.quote:Op woensdag 17 april 2019 12:13 schreef golfer het volgende:
Ik heb nog nooit naar de passion gekeken en zal dat ook nooit gaan doen. Snap die nationale ophef over dat programma ook niet zo goed.
quote:Op woensdag 17 april 2019 12:30 schreef Tele6 het volgende:
Weet je nog m'n programmeeropdracht van gisteravond. Vanochtend heb ik hem gepresenteerd.
EN IK HEB EEN 9.5!!!!1!1!!1![]()
![]()
Weet je nog m'n programmeeropdracht van gisteravond. Vanochtend heb ik hem gepresenteerd.
![]()
Jezus die Marco Borsato liedjes zingt, hoe kun je daar nu niet naar willen kijkenquote:Op woensdag 17 april 2019 12:13 schreef golfer het volgende:
Ik heb nog nooit naar de passion gekeken en zal dat ook nooit gaan doen. Snap die nationale ophef over dat programma ook niet zo goed.
Netjesquote:Op woensdag 17 april 2019 12:30 schreef Tele6 het volgende:
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Exact!quote:Op woensdag 17 april 2019 11:28 schreef Bramito het volgende:
[..]
Dat moet je ook niet vergelijken. Het zijn Franse bedrijven die geld in Frankrijk uitgeven aan de nationaal symbool. Het is logisch dat die niet met humanitaire hulp bezig zijn. Verder kunnen ze 90% aftrekken of zoiets. Ik neem aan dat ze elk jaar schenkingen doen en wie weet waar dat naartoe gaat.
De betere paasvieringquote:Op woensdag 17 april 2019 13:02 schreef Cat-astrophe het volgende:
Oké, ik ben blijkbaar de enige Passion kijker hierHet ene jaar boeit meer dan het andere.
Maar dit jaar ga ik hem ook missen want ik ga naar de bioscoop: life of BrianMet goodybag (ja, het is zo’n voorstelling
)
Ik drink niet, maar zoiets zou voor mij aanleiding zijn. Sterkte..quote:Op woensdag 17 april 2019 12:09 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik ben de bobquote:Op woensdag 17 april 2019 13:12 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik drink niet, maar zoiets zou voor mij aanleiding zijn. Sterkte..
Ja natuurlijkquote:Op woensdag 17 april 2019 13:18 schreef fietsie het volgende:
Zouden jullie kip (dijvlees) voorgaren voor het 20 minuutjes bij 200 graden in de ovenschotel gaat?
Zeker wel.quote:Op woensdag 17 april 2019 13:18 schreef fietsie het volgende:
Zouden jullie kip (dijvlees) voorgaren voor het 20 minuutjes bij 200 graden in de ovenschotel gaat?
Zet je die ook onder stroom?quote:Op woensdag 17 april 2019 13:22 schreef FranticDJ het volgende:
Zo. Laatste stopcontacten aangesloten. Stond slechts 1x onder stroomgroep indeling is nogal raar in dit huis.
Zo verder met project rolgordijn :’)
Is nog een idee om die twee stukken metaal uit elkaar te krijgen :pquote:
Het werd vis. Tongscharfilets om precies te zijn.quote:Op woensdag 17 april 2019 12:11 schreef golfer het volgende:
Ik laat het straks afhangen van de eventuele spullen en aanbiedingen van de lokale poelier en viswinkel. Kip of vis dus.
Twee planken tussen twee lijmklemmen?quote:Op woensdag 17 april 2019 13:27 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Is nog een idee om die twee stukken metaal uit elkaar te krijgen :p
Moet eigenlijk een lijmklem van ongeveer 1 meter hebben..
Chocoladesalade.quote:Op woensdag 17 april 2019 13:45 schreef Barreltje het volgende:
Ik moet nog steeds uit bed komen..![]()
En dan ga ik mijn chocolade paashaas eens opsmikkelen..
Vanavond wil ik graag iets makkelijks met veel groenten.. wie heeft er ideeën?
Mijn lievelingsvlipquote:Op woensdag 17 april 2019 13:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Het werd vis. Tongscharfilets om precies te zijn.
Bluezzquote:
Dat dacht ikquote:Op woensdag 17 april 2019 13:03 schreef minilot het volgende:
[..]
De betere paasviering
Was het een beetje een kek stageverslag?
Jouw fietsquote:Op woensdag 17 april 2019 13:46 schreef Kaatje1 het volgende:
Gefeliciteerd Tele, en een 9,5. Fijn dat zij net als jij dachten dat het verrekte goed was.
@:Cat ik heb Passion ook vaak aanstaan en doe van alles ondertussen. Zo werd ik een r jaar geleden wel blij verrast door Jeroen van Koningbrugge. Vond/vind (en nu nog meer) een irritante kerel, maar hij heeft wel een geweldige stem.
Fiets is terug, remmen doen het weer en een nieuwe zadelpen en zadel. Zo nog wel even terug want het staat iets te laag.
Maar nu eerst m’n moeders naaimachine naar een sociale organisatie brengen, ik er vanaf, mensen blij ermee
Dat is wel de bedoeling ja. Ik ben in ieder geval van plan om eraan verder te werken en het dan te gebruiken: ik heb nog een wetenschappelijk artikel liggen dat wel wat cijfertjes-onderbouwing kan gebruiken en die hoop ik te verzamelen met dit programma.quote:Op woensdag 17 april 2019 12:59 schreef minilot het volgende:
Tele, wat goed!![]()
Je was er zelf ook hartstikke mee in je nopjes, maar helemaal te gek als daar zo'n goed cijfer tegenover staat! Bravo!
Ik begreep ongeveer een kwart van je omschrijving, maar voor mij als leek klonk het wel als iets dat daadwerkelijk in de praktijk nuttig gebruikt kan worden, is dat ook de bedoeling?
[..]
Exact!
quote:Op woensdag 17 april 2019 14:32 schreef FranticDJ het volgende:
Ha! Rolgordijn is gered
Toch weet 400 euro uitgespaard.
Lekkerquote:
Tofheidquote:Op woensdag 17 april 2019 14:36 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Dat is wel de bedoeling ja. Ik ben in ieder geval van plan om eraan verder te werken en het dan te gebruiken: ik heb nog een wetenschappelijk artikel liggen dat wel wat cijfertjes-onderbouwing kan gebruiken en die hoop ik te verzamelen met dit programma.
Uiteindelijk, een paar stappen verderop in de hele onderzoeksmolen, draag ik dan een minibeetje bij aan het ontwikkelen van medicijnen met minder bijwerkingen
En dood eenvoudig zelf te makenquote:
De mens is geen rationeel wezen,quote:Op woensdag 17 april 2019 10:42 schreef Isabeau het volgende:
![]()
Dat past precies in jouw straatjequote:Op woensdag 17 april 2019 15:57 schreef borisz het volgende:
Fijn gesprek gehad met een sportief goed doel. Was weinig aan de hand dus we konden het over de inhoud hebben.
herkenbaar en vergeet niet als ergens het woord opa in zat dat mijn oider nog leefde..... (oww en mijn oude lab pakte standaard de port ook in een bovenhuis met brienbus beneden......)quote:Op woensdag 17 april 2019 08:42 schreef Lonaa het volgende:
Poes en poes luisteren naar hun naam.
Sally begreep zoooo ontzettend veel.
kom eens, hier, zit, poot, andere poot, nee, wachten, uit de keuken, waar is je bal?, ga zoeken!, kusje, HEY JOH DOE EENS NIET, ga je mee?, kom brengen, kijk eens!, koekje?, mooi zitten (alleen op de achterpootjes), toe maar, over (springen), hoog (ergens opspringen), op/klaar, LAAT DAT, wie is dat?, waar is je touw? (soms kreeg je dan wel de bal...), waar is je botje? (soms kreeg je dan wel de bal...) en nog zo veel meer.
Mooi nummerquote:
![]()
Wat eet je zoal op een dag en wanneer? Mss ligt het daaraan? Wat minder suikers/khd's of zoiets?quote:Op woensdag 17 april 2019 17:53 schreef Myraela het volgende:
Mensennnnn. Hebben jullie de ideale oplossing tegen een borrelende buik/darmen? Ik heb er nu al een aantal dagen last van, en los van dat het gewoon irritant is, is het ook een beetje beschamend op kantoor.
Meer vezels eten?quote:Op woensdag 17 april 2019 17:53 schreef Myraela het volgende:
Mensennnnn. Hebben jullie de ideale oplossing tegen een borrelende buik/darmen? Ik heb er nu al een aantal dagen last van, en los van dat het gewoon irritant is, is het ook een beetje beschamend op kantoor.
Ligt er natuurlijk nogal aan wat het achterliggende probleem isquote:Op woensdag 17 april 2019 17:53 schreef Myraela het volgende:
Dat laatste is natuurlijk een grapje van je. Maar dat dus vermijden als de pestquote:
Daarom ook die duivel erbijquote:Op woensdag 17 april 2019 18:02 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat laatste is natuurlijk een grapje van je. Maar dat dus vermijden als de pest
Iberogast?quote:Op woensdag 17 april 2019 17:53 schreef Myraela het volgende:
quote:Op woensdag 17 april 2019 17:56 schreef Bluezz het volgende:
Wat eet je zoal op een dag en wanneer? Mss ligt het daaraan? Wat minder suikers/khd's of zoiets?
Poep iets vaker/zachter dan normaal. Eten gaat prima. Eet alleen vaak iets kleins voordat ik naar kantoor ga, en daarna pas weer wanneer ik thuis ben. Want door het onrustige gevoel in m'n buik durf ik niet meer te eten op kantoor. Maar eet verder wel gewoon dezelfde dingen als normaal. En vandaag bijvoorbeeld vanuit huis gewerkt, dus gewoon de hele dag normaal gegeten en alsnog zo'n buik.quote:Op woensdag 17 april 2019 18:01 schreef Molo het volgende:
Ligt er natuurlijk nogal aan wat het achterliggende probleem is
Poepen en eten gaat wel gewoon goed? Geen andere klachten?
Hmmm da's 1/8 van wat ik hier hebquote:Op woensdag 17 april 2019 17:58 schreef Pietverdriet het volgende:
Eindelijk snel internet. Net een speedtest gedaan.
536Mbit download, 459 Mbit upload.
Wow
Ken grote bedrijven met langzamere verbindingen
Mijn DSL verbinding is 10 down en 1,4 upquote:Op woensdag 17 april 2019 18:11 schreef fietsie het volgende:
[..]
Hmmm da's 1/8 van wat ik hier heb(niet thuis he, op t werk)
Ik kreeg vandaag een mailtje van Sicko dat ik mn modem even moet restarten, voor een nieuwe snelheidsverhoging. 250/25 zou het moeten zijn daarna.quote:Op woensdag 17 april 2019 18:12 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Mijn DSL verbinding is 10 down en 1,4 up
Helemaal omdat ik een aantal vermoedens ook bevestigd heb gekregen uit de sportwereld. Had dan niet direct met de toetsing te maken, maar kwam zijdelings wel aan de orde. Maar inhoudelijk verder ook een prima gesprek.quote:Op woensdag 17 april 2019 16:02 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat past precies in jouw straatje
Wowquote:Op woensdag 17 april 2019 12:30 schreef Tele6 het volgende:
![]()
Ja, die kreeg ik ook. Moet nog even de modems resetten.quote:Op woensdag 17 april 2019 18:14 schreef fietsie het volgende:
Ik kreeg vandaag een mailtje van Sicko dat ik mn modem even moet restarten, voor een nieuwe snelheidsverhoging. 250/25 zou het moeten zijn daarna.
Dus er komt vast een prijsverhoging aan.
Start eens met gewoon weer normaal qua soort voeding, hoeveelheid en tijdstippen te gaan eten. Zeker voor je allerlei middelen gaat proberenquote:Op woensdag 17 april 2019 18:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
[..]
Poep iets vaker/zachter dan normaal. Eten gaat prima. Eet alleen vaak iets kleins voordat ik naar kantoor ga, en daarna pas weer wanneer ik thuis ben. Want door het onrustige gevoel in m'n buik durf ik niet meer te eten op kantoor. Maar eet verder wel gewoon dezelfde dingen als normaal. En vandaag bijvoorbeeld vanuit huis gewerkt, dus gewoon de hele dag normaal gegeten en alsnog zo'n buik.
Omdat tijden veranderen?quote:Op woensdag 17 april 2019 18:19 schreef Isabeau het volgende:
Ik snap dat niemand meer belt, maar ik heb mijn telefoon zelden in de buurt en ik kijk er al helemaal nooit de hele tijd op. Iemand dacht dat het handig was een belangrijk bericht via whatsapp te doen. Over vanmiddag. Ja, dat lees ik dus nu pasWaarom belt niemand meer, zelfs niet als het belangrijk is
![]()
Ik zie echt geen reden om mijn telefoon de hele dag te controleren of ik geen ping van een tekstberichtje heb gemistquote:Op woensdag 17 april 2019 18:56 schreef Molo het volgende:
Omdat tijden veranderen?
Je had dit tig jaar geleden ook kunnen schrijven over langs gaan bij de persoon ipv bellen.
is je vader zelfs nog ouderwetser dan jij bent?!quote:Op woensdag 17 april 2019 19:00 schreef FranticDJ het volgende:
M'n pa over z'n theewater
Hij heeft een pakketje via GLS gemist en nu moet ie het in de lingeriewinkel op gaan halen
quote:Op woensdag 17 april 2019 19:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
is je vader zelfs nog ouderwetser dan jij bent?!
Kan -haast- geen collega van je geweest zijn want ik ben nog nooit ergens grotere telefoon-en-bel-fetishisten tegengekomen als in de ziekenhuiswereld.quote:Op woensdag 17 april 2019 18:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zie echt geen reden om mijn telefoon de hele dag te controleren of ik geen ping van een tekstberichtje heb gemistEn deze persoon wéét dat ook wel van mij, dat is het stomme
Dit na jouw vorige post is wel vermakelijk trouwensquote:Op woensdag 17 april 2019 19:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
is je vader zelfs nog ouderwetser dan jij bent?!
Ik had de ironie zelf ook door jaquote:Op woensdag 17 april 2019 19:12 schreef Molo het volgende:
Dit na jouw vorige post is wel vermakelijk trouwens
Het was geen collegaquote:Op woensdag 17 april 2019 19:06 schreef fietsie het volgende:
Kan -haast- geen collega van je geweest zijn want ik ben nog nooit ergens grotere telefoon-en-bel-fetishisten tegengekomen als in de ziekenhuiswereld.
-alles- moet met telefoons afgehandeld kunnen worden daar...
Oh, ik vind het prima! Maar als je wilt dat ik vanmiddag iets doe/ergens kom en ik reageer niet op je appje, misschien kan je dan eens bellen?!quote:Op woensdag 17 april 2019 19:14 schreef Aure het volgende:
Ik haat bellen, dus ik ben wel blij met het mail- en whatsapptijdperk
Is er al zeker een jaar! Treurigheid ten topquote:Op woensdag 17 april 2019 19:21 schreef Barreltje het volgende:
Echt wtf?!? Is er nu soep voor katten
Lekker slobberen en spetteren.?quote:Op woensdag 17 april 2019 19:21 schreef Barreltje het volgende:
Echt wtf?!? Is er nu soep voor katten
Ik ga vanavond spijbelen bij mijn zingenquote:Op woensdag 17 april 2019 19:28 schreef AnneX het volgende:
[..]
Lekker slobberen en spetteren.?![]()
Nu nog 2 uur staan bij zingen.
Een vermoeiend dagje, de woensdag vandaag.
De beller is sneller lijkt men vergeten te zijn...quote:Op woensdag 17 april 2019 18:19 schreef Isabeau het volgende:
Ik snap dat niemand meer belt, maar ik heb mijn telefoon zelden in de buurt en ik kijk er al helemaal nooit de hele tijd op. Iemand dacht dat het handig was een belangrijk bericht via whatsapp te doen. Over vanmiddag. Ja, dat lees ik dus nu pasWaarom belt niemand meer, zelfs niet als het belangrijk is
![]()
Zeker weten dat het niet door de ontwikkelaar komt?quote:Op woensdag 17 april 2019 20:02 schreef derLudolf het volgende:
Zal morgen even bellen naar een Duitse webshop, die reageren niet hard op hun mailtjes.
Zeer ontevreden met film die ze geleverd hebben, op alle foto's zitten zulke stippen. Is een fout in de film/emulsie. Heb er vijf gekocht en nu dus een gebruikt, maar even vragen wat we met de andere vier gaan doen...
[ afbeelding ]
Speeltjes voor de kittens en voor hen een bon voor een kittenfotoalbumquote:Op woensdag 17 april 2019 21:40 schreef uniekhoorn het volgende:
Tele!!! wat een prestatie (of presentatie) Wat ongelooflijk goed.![]()
Kaatje, zit de fiets weer goed?
Dit weer![]()
Weer 3 rekeningen van de tandarts... alle wortelen reinigen gespecificeerd per tand/kies. 32 euro per stuk :,)
Wat moet je kopen voor je stiefzoon en vriendin voor het vieren van de geboorte van een paar raggdolls??
Welke film is het? Staat er een houdbaarheidsdatum op?quote:Op woensdag 17 april 2019 20:02 schreef derLudolf het volgende:
Zal morgen even bellen naar een Duitse webshop, die reageren niet hard op hun mailtjes.
Zeer ontevreden met film die ze geleverd hebben, op alle foto's zitten zulke stippen. Is een fout in de film/emulsie. Heb er vijf gekocht en nu dus een gebruikt, maar even vragen wat we met de andere vier gaan doen...
[ afbeelding ]
Rekeningenquote:Op woensdag 17 april 2019 21:40 schreef uniekhoorn het volgende:
Tele!!! wat een prestatie (of presentatie) Wat ongelooflijk goed.![]()
Kaatje, zit de fiets weer goed?
Dit weer![]()
Weer 3 rekeningen van de tandarts... alle wortelen reinigen gespecificeerd per tand/kies. 32 euro per stuk :,)
Wat moet je kopen voor je stiefzoon en vriendin voor het vieren van de geboorte van een paar raggdolls??
Fomapan 200. Goed tot september 2021, de eerste verse z/w film die ik gebruik notabenequote:Op woensdag 17 april 2019 21:52 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Welke film is het? Staat er een houdbaarheidsdatum op?
Niks?quote:Op woensdag 17 april 2019 21:40 schreef uniekhoorn het volgende:
Ja. Neerslag uit de ontwikkelaar zou wit zijn geweestquote:Op woensdag 17 april 2019 21:38 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zeker weten dat het niet door de ontwikkelaar komt?
QFT. Bellen sucks, alleen voor mijn werk doe ik het zonder tegenzin.quote:Op woensdag 17 april 2019 19:14 schreef Aure het volgende:
Ik haat bellen, dus ik ben wel blij met het mail- en whatsapptijdperk
Leuk voor jou om te geven of voor de katten? Een doos of een bolletje wol doet het prima bij die beesiesquote:Op woensdag 17 april 2019 22:12 schreef uniekhoorn het volgende:
Nee natuurlijk niet maar ik wil wel eens met iets leuks aankomen
Burrie = burgemeester.quote:
quote:Op woensdag 17 april 2019 22:28 schreef borisz het volgende:
[..]
Burrie = burgemeester.
edit: Burrie blijkt net als boskippen West-Fries te zijn
Met je wijffiequote:Op woensdag 17 april 2019 23:28 schreef Bluezz het volgende:
Burrie
Nou Borrie dat zit je goed in je wijkie
CulSC is echt jouw dagboek hč?quote:Op woensdag 17 april 2019 22:25 schreef borisz het volgende:
In het kader van Ken je Buurt aangeschoven bij de ALV van de Wijkraad. Was interessant Burrie Wienen was er ook, want het ging ook over veiligheid in de wijk. Mooi om te zien welke stappen er de afgelopen jaren allemaal gezet zijn, maar ook dat Europawijk de 'beste' wijk is van Schalkwijk.![]()
Niet zo'n verrassing, dat kan je ook inschatten gegeven allerlei wijkgegevens, maar de cijfers wijzen (inbraak, afval en nog veel meer) het ook uit. Alleen ja veiligheid is niet echt een onderwerp dat om cijfers draait.
Ja, dat is het voor veel mensen? Ik vind het van de mensen die ik ken altijd leuk om te lezen en van de mensen die ik wel zou willen leren kennen ook. Ik reageer niet op alles, want er is soms niet echt iets om op te reageren of het is al 12 uur later, maar het meeste wordt wel gelezen.quote:
Zijn het papieren die makkelijk te reproduceren zijn of gaat hem dat niet worden? Die moeten toch echt nog ergens zijn johquote:Op donderdag 18 april 2019 08:15 schreef Lot_1 het volgende:
#dagboek: ik ben super gestresst want ik ben een stapeltje belangrijke papieren van een cliënt kwijtgeraakt sinds afgelopen dinsdag. Ik heb honderd keer mijn gangen nagegaan maar 't lijkt van de aardbodem verdwenen. En aangezien de cliënt het vandaag nodig heeft, moet ik het zo maar op gaan biechten. Vind het echt kut
Nog nooit van deze fabrikant gehoordquote:Op woensdag 17 april 2019 22:09 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Fomapan 200. Goed tot september 2021, de eerste verse z/w film die ik gebruik notabene![]()
Je leest nogal wisselende dingen over die fabrikant. Voor mij niet meer, dan maar eurootje meer lappen voor Ilford.
^^ eens met Lot @Myraelaquote:Op donderdag 18 april 2019 08:11 schreef Lot_1 het volgende:
Gmorgen
Myra, het lijkt me dat je maag juist gaat rommelen als je niets/weinig eet op je werk? Ik vind je angstklachten toch wel zorgelijk klinken. En ik vind het bizarre nonsens dat je niet geholpen zou kunnen worden als je geen angstgedachte kunt formuleren. Zou je niet toch weer opnieuw kijken of je goede hulpverlening kunt inschakelen?
Jeetjequote:Op donderdag 18 april 2019 08:15 schreef Lot_1 het volgende:
#dagboek: ik ben super gestresst want ik ben een stapeltje belangrijke papieren van een cliënt kwijtgeraakt sinds afgelopen dinsdag. Ik heb honderd keer mijn gangen nagegaan maar 't lijkt van de aardbodem verdwenen. En aangezien de cliënt het vandaag nodig heeft, moet ik het zo maar op gaan biechten. Vind het echt kut
Bestaat al bijna 100 jaarquote:Op donderdag 18 april 2019 08:24 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Nog nooit van deze fabrikant gehoord
quote:Op donderdag 18 april 2019 08:47 schreef Tele6 het volgende:
#dagboek: ik werd vannacht midden in de nacht wakker omdat ik mijn hoofd in mijn kussensloop had gestoken
Haha ja was vorig jaar toen ik op Hotel in Noorwegen moest ook.. is schijnbaar heel normaal daar. Toen hebben ze maar een appartement gehuurd. Er was echt heel veel dicht. Restaurants enzo waren ook niet open.quote:Op donderdag 18 april 2019 09:50 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge!
Juist leuk om elkaars dagboekdelen te lezen! Zeker van mensen die je kent.
Ik had net een wtf momentje. Wilde van de week kamers boeken in een hotel in Noorwegen (vlak naast het hoofdkantoor), stuur een mail, geen reactie, stuur nog een mail, nog geen reactie (via de mails krijg ik een prima korting dus daarom niet via de website boeken). Vanochtend nog maar eens een mail en nu wel antwoord: ze zijn de week voor pasen gesloten. 23 april weer aanwezig. Gewoon DICHT!!!
Dat er niemand te spreken is op het hoofdkantoor in de week voor pasen wist ik, maar een hotel aan een prachtig fjord. Nu wel geboekt via de website en ben dus mooi duurder uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
quote:Op donderdag 18 april 2019 10:36 schreef TAV74 het volgende:
Goedemorgen, wat een weerDagje thuis wat laatste dingen wegwerken en dan lang weekend.
En even snel met Sam op pad geweest, uiteraard ook snel camera even omgehangen om er een beetje aan te wennen.HerefordsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En wat rot LotHopelijk komen ze miraculeus weer tevoorschijn! Cliënt heeft de papieren niet toevallig zelf meegenomen (hopen tegen beter weten in natuurlijk) ?
Lekkerquote:Op donderdag 18 april 2019 10:41 schreef kwakz0r het volgende:
Bruine koes
Myra, rommelbuik is darmen die ofwel knorren omdat leeg, ofwel lekker aan t kneden. Ik zou idd eerst priveren op normale tijden normale hoeveelheden te eten, genoeg vezels, genoeg drinken, en niet verwachten dat t in 1 dag over is...
That being said: iedereen heeft wel een paar keer per dag darmgeluid. Zou het kunnen dat je door je angst er meer op gefixeerd bent?
Eens met Lot dat er echt wel hulp moet zijn als je niet kunt verwoorden. Heb je vrijgevestigde tweedelijns GGZ al geprobeerd ipv een eerstelijns of een instelling?
#dagboek ik ben voor t eerst sinds de operatie weer echt wezen sporten! (Wel veel gewandeld de afgelopen weken). Ging super lekker! Hatsaa!
👍feli, was het waard, dus.quote:Op donderdag 18 april 2019 12:00 schreef Pietverdriet het volgende:
Darmspiegeling gehad.
Geen pretje zoiets, vooral de voorbereiding. Slordige 24 uur om je geheel leeg te maken met behulp van tabletjes en een heel smerige drank (2 keer een halve liter)
Wel een lekker roesje gekregen, uurtje geslapen.
Geen poliepen, geen kanker.
Mooi resultaat dus.
quote:Op donderdag 18 april 2019 12:00 schreef Pietverdriet het volgende:
Darmspiegeling gehad.
Geen pretje zoiets, vooral de voorbereiding. Slordige 24 uur om je geheel leeg te maken met behulp van tabletjes en een heel smerige drank (2 keer een halve liter)
Wel een lekker roesje gekregen, uurtje geslapen.
Geen poliepen, geen kanker.
Mooi resultaat dus.
Mooi dat ze zolang overleefd hebben, maar de kwaliteit is dus niet geweldigquote:Op donderdag 18 april 2019 08:51 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Bestaat al bijna 100 jaar
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Foma_Bohemia
Ahquote:Op donderdag 18 april 2019 12:10 schreef Bluezz het volgende:
Altijd fijn te weten Piet
Mooie foto, mooie koeiensoort Tav
Wij hebben hier verderop de Sinneveld boerderij waar je vleespakketten kunt kopen van hun koeien.
De beesten staan ook in 2 weilanden in het dorp, Marchigiana's, prachtbeesten.
Ze hebben ook een mooi soort schapen lopen vind ik, Gotlandpelsschapen.
Weet niet. Zou ff moeten googlen. Tis wel Italiaans.quote:Op donderdag 18 april 2019 12:13 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ah
Marchigiana is toch dat Italiaanse ras waar de steak florentine van gesneden wordt?
quote:De Echte Bistecca Fiorentina komt immers van Het Chianina rund !
Het vlees is de basis voor de wereldvermaarde “bistecca fiorentina” (Florentijnse biefstuk). De hoogstaande kwaliteit wordt verkregen door strenge, traditionele fokmethodes en door de zorg en toewijding van de boeren. De dieren eten vrijwel uitsluitend graan, wat de bijzondere smaak stimuleert. Chianinavlees is het meest begeerde vlees van Italië. Het Chianinaras is zeldzaam en het vlees is vet- en cholesterolarm.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |