Succulentquote:Op dinsdag 16 april 2019 21:02 schreef Lonaa het volgende: [..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Pilea_peperomioides
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkheidsbaas van alles.
Zo dankbaar voor die paar scherpe foto's van jullie. Ik had er maar zo weinig.quote:
Ik vermoed nog steeds dat ik nog een serie moet hebben ergens, maar kan ze nog niet vindenquote:Op dinsdag 16 april 2019 21:23 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Zo dankbaar voor die paar scherpe foto's van jullie. Ik had er maar zo weinig.
Komt wel dan. Is extra cadeautjequote:Op dinsdag 16 april 2019 21:26 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik vermoed nog steeds dat ik nog een serie moet hebben ergens, maar kan ze nog niet vinden
Ik wil ook niet in jouw bedquote:Op dinsdag 16 april 2019 21:36 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Haha.. Jij weet niet waar m'n bed slaapt
quote:Op dinsdag 16 april 2019 21:37 schreef Molo het volgende:
Vanmiddag vroeg een collega of ze de titel van een beleidsstuk nog korter kon omschrijven. Ze snapte me niet toen ik "MAND!!!" schreeuwde naar haar![]()
Tijd voor een andere baan
quote:Op dinsdag 16 april 2019 21:37 schreef Molo het volgende:
Vanmiddag vroeg een collega of ze de titel van een beleidsstuk nog korter kon omschrijven. Ze snapte me niet toen ik "MAND!!!" schreeuwde naar haar![]()
Hahahaquote:Op dinsdag 16 april 2019 21:37 schreef Molo het volgende:
Lekker bezigquote:Op dinsdag 16 april 2019 21:45 schreef Sunnythesun het volgende:
Oh en vuurdoop gehad op mijn werk. Sessie met docenten/hoogleraren voorgezeten en geleidGing goed. Veel opgeleverd en werkvormen vielen in de smaak
Bij ons op de afdeling krijg je het woord kort nog niet uitgesprokenquote:Op dinsdag 16 april 2019 21:37 schreef Molo het volgende:
Top.quote:Op dinsdag 16 april 2019 21:48 schreef Tele6 het volgende:
Hier ook goed nieuws
Ondanks alle zooi en gedoe en stress heb ik vanavond mijn Java-programmeeropdracht ingeleverd
Ik zou eigenlijk begin april presenteren, maar dat was de ochtend na een nacht die ik deels op de huisartsenpost heb doorgebracht, dus dat werd hem niet helemaal.Tweede kans gekregen, nu mag ik morgen presenteren, en ik heb dus de tijd gehad om echt een heel mooi programma bij elkaar te schrijven
ik ben er enorm trots op, want ik heb nog nooit zoiets groots gemaakt, en ik heb allemaal mooie diagrammen gemaakt om te kunnen uitleggen wat ik heb gedaan
Ga ik ook eens invoeren hier. Misschien werkt het welquote:Op dinsdag 16 april 2019 21:43 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]![]()
![]()
Dat wordt hier soms ook naar Sam geroepen
Uitdaging wel met zulke beroepsgroepenquote:Op dinsdag 16 april 2019 21:45 schreef Sunnythesun het volgende:
Oh en vuurdoop gehad op mijn werk. Sessie met docenten/hoogleraren voorgezeten en geleidGing goed. Veel opgeleverd en werkvormen vielen in de smaak
Aalscholversquote:Op dinsdag 16 april 2019 21:50 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik kan soms zo genieten van berichten in lokale kranten.
Visvereniging heeft een nieuwe visvijver, zetten daar vis uit voor de “hengelsport”
Nog voor de officiële opening is de vijver leeggevreten door aalscholvers.
https://www.destentor.nl/(...)ening-leeg~aa4586f4/
Lekker man, zoiets opleverenquote:Op dinsdag 16 april 2019 21:48 schreef Tele6 het volgende:
Hier ook goed nieuws
Ondanks alle zooi en gedoe en stress heb ik vanavond mijn Java-programmeeropdracht ingeleverd
Ik zou eigenlijk begin april presenteren, maar dat was de ochtend na een nacht die ik deels op de huisartsenpost heb doorgebracht, dus dat werd hem niet helemaal.Tweede kans gekregen, nu mag ik morgen presenteren, en ik heb dus de tijd gehad om echt een heel mooi programma bij elkaar te schrijven
ik ben er enorm trots op, want ik heb nog nooit zoiets groots gemaakt, en ik heb allemaal mooie diagrammen gemaakt om te kunnen uitleggen wat ik heb gedaan
Een vrij specifieke bioinformatica-klus: het voorspellen van waterstofbruggen in helices in eiwitstructuren. Dus het downloadt de bedoelde eiwitstructuren, haalt van een andere website info over de structuren, geeft alle structuren die je wilt vergelijken eenzelfde nummering, berekent voor iedere zuurstof in de backbone van de helix welke backbone stikstofatomen er in de buurt zitten, maakt een CSV met per positie per eiwitstructuur de afstand en hoek van de waterstofbrug als die er is.quote:
Die orka ook echtquote:Op dinsdag 16 april 2019 21:50 schreef Pietverdriet het volgende:
Visvereniging heeft een nieuwe visvijver, zetten daar vis uit voor de “hengelsport”
Goed te snappenquote:Op dinsdag 16 april 2019 21:54 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Een vrij specifieke bioinformatica-klus: het voorspellen van waterstofbruggen in helices in eiwitstructuren. Dus het downloadt de bedoelde eiwitstructuren, haalt van een andere website info over de structuren, geeft alle structuren die je wilt vergelijken eenzelfde nummering, berekent voor iedere zuurstof in de backbone van de helix welke backbone stikstofatomen er in de buurt zitten, maakt een CSV met per positie per eiwitstructuur de afstand en hoek van de waterstofbrug als die er is.
Edit: met excuses voor eventueel jargon
Wil jij met me trouwen en talk this dirty to me elke dag?quote:Op dinsdag 16 april 2019 21:54 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Een vrij specifieke bioinformatica-klus: het voorspellen van waterstofbruggen in helices in eiwitstructuren. Dus het downloadt de bedoelde eiwitstructuren, haalt van een andere website info over de structuren, geeft alle structuren die je wilt vergelijken eenzelfde nummering, berekent voor iedere zuurstof in de backbone van de helix welke backbone stikstofatomen er in de buurt zitten, maakt een CSV met per positie per eiwitstructuur de afstand en hoek van de waterstofbrug als die er is.
Ik snap het grotendeels hoorquote:Op dinsdag 16 april 2019 21:54 schreef Tele6 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 16 april 2019 21:50 schreef Pietverdriet het volgende:
Een extra partner kan er vast nog bijquote:Op dinsdag 16 april 2019 21:58 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wil jij met me trouwen en talk this dirty to me elke dag?![]()
![]()
Hahahaquote:Op dinsdag 16 april 2019 21:58 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wil jij met me trouwen en talk this dirty to me elke dag?![]()
![]()
quote:Op dinsdag 16 april 2019 21:59 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Een extra partner kan er vast nog bij
Jup. Koppige hoog opgeleide professionals. Het was net of ik weer voor groep 7 stondquote:
Goed bezig dusquote:Op dinsdag 16 april 2019 22:01 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Hahahamet alle liefde. Vandaag heb ik sowieso zowat over niks anders gepraat
[..]
Ja, je kunt er een heleboel mee. We hebben al een half-af artikel liggen over patronen in welke waterstofbruggen er ontbreken, zodat de structuren flexibeler worden en bepaalde bewegingen kunnen maken. Vind ik heel interessantquote:Op dinsdag 16 april 2019 21:58 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik snap het grotendeels hoor
Lijkt me wel een nuttig ding
quote:Op dinsdag 16 april 2019 22:03 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ja, je kunt er een heleboel mee. We hebben al een half-af artikel liggen over patronen in welke waterstofbruggen er ontbreken, zodat de structuren flexibeler worden en bepaalde bewegingen kunnen maken. Vind ik heel interessant
Tot nu toe hadden we alleen plaatjes, maar nu heb ik getallen, dus kan ik statistiek gaan doen
Brrrrquote:Op dinsdag 16 april 2019 22:03 schreef Tele6 het volgende:
maar nu heb ik getallen, dus kan ik statistiek gaan doen
Ik had vanmiddag twee professoren voor me die zich misselijk hadden gegeten aan paaseitjes. Heb ze maar voor kleuters uitgemaaktquote:Op dinsdag 16 april 2019 22:01 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Jup. Koppige hoog opgeleide professionals. Het was net of ik weer voor groep 7 stond![]()
![]()
Nee was echt leuk. Betrokken groep mensen dit. En zelfs de weerstand van de oude garde smolt een beetje
Statistieken zijn als bikinis: ze tonen het voornaamste,maar bedekken het essentiele.quote:Op dinsdag 16 april 2019 22:03 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ja, je kunt er een heleboel mee. We hebben al een half-af artikel liggen over patronen in welke waterstofbruggen er ontbreken, zodat de structuren flexibeler worden en bepaalde bewegingen kunnen maken. Vind ik heel interessant
Tot nu toe hadden we alleen plaatjes, maar nu heb ik getallen, dus kan ik statistiek gaan doen
Ik vind het top-collega'squote:Op dinsdag 16 april 2019 22:07 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik had vanmiddag twee professoren voor me die zich misselijk hadden gegeten aan paaseitjes. Heb ze maar voor kleuters uitgemaakt
Toen konden we weer door met waar we echt voor kwamen![]()
![]()
![]()
Heerlijk, van die idioten bij elkaar, ik hou er wel van. Top dat je ze omgeturnd hebt, uitdaging wel soms
En je kunt met statistieken nog steeds aantonen dat God bestaat of de aarde plat is...quote:Op dinsdag 16 april 2019 22:09 schreef z80 het volgende:
[..]
Statistieken zijn als bikinis: ze tonen het voornaamste,maar bedekken het essentiele.
there is lie, damn lie and statistics.quote:Op dinsdag 16 april 2019 22:10 schreef derLudolf het volgende:
[..]
En je kunt met statistieken nog steeds aantonen dat God bestaat of de aarde plat is...
quote:Op dinsdag 16 april 2019 22:11 schreef z80 het volgende:
[..]
there is lie, damn lie and statistics.
[ afbeelding ]
Oh ja, 'nee' is ook wel bekend edoch weinig effectief.quote:Op dinsdag 16 april 2019 22:55 schreef Kaatje1 het volgende:
Thuis...k-vergadering met toch goede besluiten.
Fijn Tele dat je klaar bent, wat je schreef klinkt voor mij als abracadabra.
Lonaa![]()
De diva’s kennen hun eigen naam (luisteren niet altijd) en de woorden dames, eten, snoepjes, nee (luisteren ook niet).
Ooit iemand ontmoet op Texel, zijn bijnaam was Lola.quote:Op dinsdag 16 april 2019 23:16 schreef Lucky_Strike het volgende:
Bami de hond![]()
Ik ken een jongen met de bijnaam Bami. Hij reageert ook op Baam.
Oh, ik had iemand in de klas die we simpelweg pleeborstel noemden ja. Rechtopstaand witblond haarquote:Op woensdag 17 april 2019 08:21 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ooit iemand ontmoet op Texel, zijn bijnaam was Lola.
Niet vanwege dat nummer van The Kinks, maar omdat hij rechtopstaand borstelig haar had. Lola afwasborstel
Had hem dan nog pleeboy genoemdquote:Op woensdag 17 april 2019 08:24 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Oh, ik had iemand in de klas die we simpelweg pleeborstel noemden ja. Rechtopstaand witblond haar
Wij hadden een kat die Loempia heettequote:Op dinsdag 16 april 2019 23:02 schreef Bluezz het volgende:
Mijn zus had een hond die heette Basje.
Maar reageerde alleen op Bami.
Hier ook geen mand.
Er gebeurt ook niks als ik hier MAND roep/zeg of tortel.
Dat filmpje met Maxim ken ik wel hoor, maar dan zegt het me nog geen mand
Hehehee. Wat leuk!quote:Op woensdag 17 april 2019 08:44 schreef Aure het volgende:
Mijn kat Noedels zou daar een prima trio mee maken
Tnxquote:Op woensdag 17 april 2019 08:46 schreef Aure het volgende:
Prachtfoto van Sally en jou trouwens op de eerste pagina!
quote:Op woensdag 17 april 2019 08:44 schreef Aure het volgende:
Mijn kat Noedels zou daar een prima trio mee maken
Kattenquote:Op woensdag 17 april 2019 09:01 schreef Aure het volgende:
Cat![]()
Ik heb ook zo'n autistische kat die precies weet hoe laat het is en dan haar eten wil. En bij elk blikje dat we open trekken denkt ze dat het voor haar is
Ik las niet goed en zag een mouw voor me met allemaal eierstruif eropquote:Op woensdag 17 april 2019 08:58 schreef Cat-astrophe het volgende:
Mijn katten:
NEE (als ik geluk heb, 50/50 kans dat de ongewenste activiteit stopt)
Koelkastdeur
De eiermauw*
Poes heeft als bonus:
Klokkijken (rond een uur of vier begint ze te jengelen om haar diner, sinds de wintertijd staat haar klok een uur later)
Breken van een eierschaal*
*als ik een eitje tik en opklop wordt poes helemaal gek, begint te jammeren en te krijsen en kopjes te geven en dan MOET er een bakje ei-met-water (water omdat vocht en teveel eiwitten is niet goed en ze lebberen het net zo blijmoedig op) in. Kater reageert niet op het eitje tikken, maar wel op de eiermauw van poes.
Beetje jammer (vooral voor poes) dat de eiermauw ook wordt aangeslingerd als ik bij voorbeeld maizena oid met water in een bakje meng.
Het is maar 20 minuten met tramlijn 6 richting Den Haag Leyenburg van waar ik woon.quote:Op maandag 15 april 2019 11:52 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Mogge. Het lijkt me zo tof om een goede markt in de buurt te hebben.
Ja gelukkig wel, ik zat wel scheef naar links hangend op de fiets. Weet niet extact waar het afbrak maar een tijd geleden moest er een nieuwe zadelpen in en omdat ik niet zo groot ben was het lastig zoeken naar één die niet te hoog was, dus heb ik een tweedehands gekregen. Best kans dat dat het probleem was.quote:Op woensdag 17 april 2019 09:49 schreef Isabeau het volgende:
Zadel brak af, kaatje!Onder het fietsen?
Alles verder goed met jou?
Zo brak m'n ma ooit d'r zadel. Gewoon origineel spul op een jonge Batavusquote:Op woensdag 17 april 2019 10:12 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ja gelukkig wel, ik zat wel scheef naar links hangend op de fiets. Weet niet extact waar het afbrak maar een tijd geleden moest er een nieuwe zadelpen in en omdat ik niet zo groot ben was het lastig zoeken naar één die niet te hoog was, dus heb ik een tweedehands gekregen. Best kans dat dat het probleem was.
Oh gelukkig dat het zo afliep. Volgens mij kan je lelijk vallen als zoiets plots gebeurt.quote:Op woensdag 17 april 2019 10:12 schreef Kaatje1 het volgende:
Ja gelukkig wel, ik zat wel scheef naar links hangend op de fiets. Weet niet extact waar het afbrak maar een tijd geleden moest er een nieuwe zadelpen in en omdat ik niet zo groot ben was het lastig zoeken naar één die niet te hoog was, dus heb ik een tweedehands gekregen. Best kans dat dat het probleem was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |