Vive la republiquequote:Op dinsdag 16 april 2019 20:01 schreef t4600c het volgende:
De president heeft nu een lezing, zie RT livestream. Kan iemand vertalen?
lijkt me geen man zo te zien .. maar eerder een vrouw ..quote:Op dinsdag 16 april 2019 20:03 schreef LXIV het volgende:
Er is een filmpje opgedoken van een man die gezien is 30 minuten nadat de brand was uitgebroken op een plek waar niemand geacht werd te zijn.
Het filmpje is onduidelijk maar het is zeker géén brandweerman of bouwvakker!!
Dat is het dus wel (een brandweerman).quote:Op dinsdag 16 april 2019 20:03 schreef LXIV het volgende:
Er is een filmpje opgedoken van een man die gezien is 30 minuten nadat de brand was uitgebroken op een plek waar niemand geacht werd te zijn.
Ga 's BNW vervelen met je nonsens.quote:Op dinsdag 16 april 2019 20:03 schreef LXIV het volgende:
Hij heeft geen brandweerpak aan?quote:Op dinsdag 16 april 2019 20:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat is het dus wel (een brandweerman).
Filmpje is al lang debunked.
in Parijs hebben ze toch Rode brandweer pakken aan ?quote:Op dinsdag 16 april 2019 20:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat is het dus wel (een brandweerman).
Filmpje is al lang debunked.
Godensite.quote:Op dinsdag 16 april 2019 20:09 schreef Nikonlover het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
http://niburu.co/index.ph(...)nd-actueel&Itemid=71
Volgens niburu is het een moslimquote:Op dinsdag 16 april 2019 20:09 schreef t4600c het volgende:
[..]
Hij heeft geen brandweerpak aan?
Lijkt op een bouwvakker, gele hes en witte bouwhelm.
https://mobile.twitter.com/FactcheckEU/status/1118146494224371713quote:Op dinsdag 16 april 2019 20:09 schreef t4600c het volgende:
[..]
Hij heeft geen brandweerpak aan?
Lijkt op een bouwvakker, gele hes en witte bouwhelm.
En Frankrijk is een conservatief land volgens mij, zal ook wel gebeuren. Ik zou er zelf niets tegen hebben als het modern zou worden herbouwd, je hoeft niet altijd naar het verleden te kijken.quote:Op dinsdag 16 april 2019 19:57 schreef RAVW het volgende:
[..]
ik werk zelfs als Congierge in een omgebouwde kerk , die is helemaal van binnen veranderd tot een Diaconaal centrum , alleen het orgel en de buiten muren zijn nog van de kerk zichtbaar , maar binnen is er niets meer lijkt op een kerk , en vaak staan dat soort gebouwen ook op de monumenten lijst of beeldbepalend pand , dan mag er dus geen verandering meer komen aan de buiten kont of zelf no go voor een sloop hamer
dus dan maar een herinrichting van de binnen kant
notre dame staat ook op de monumenten lijst ( Monumentale status, Monument historique sinds 1862. Werelderfgoed )
dus ergens zijn ze verplicht om dat hele ding weer in oude staat terug te brengen
Rood met gele strepen, of zwart met gele strepen.quote:Op dinsdag 16 april 2019 20:09 schreef RAVW het volgende:
[..]
in Parijs hebben ze toch Rode brandweer pakken aan ?
Ah ja, in de bewegende beelden is het duidelijk een brandweerman.quote:Op dinsdag 16 april 2019 20:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
https://mobile.twitter.com/FactcheckEU/status/1118146494224371713
Ze konde tog gwn dat hele dak met een helikopter eraf hale en dan in de senne dumpe?? Dan brant ie nie meer!quote:Op dinsdag 16 april 2019 20:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
Nu nog weer iemand over blusvliegtuigen of -helicopter is het cirkeltje is voor de 300e keer rond
mmm zo lang ze het maar niet zo doen , deze staat hier zo wat om de hoek ...quote:Op dinsdag 16 april 2019 20:12 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
En Frankrijk is een conservatief land volgens mij, zal ook wel gebeuren. Ik zou er zelf niets tegen hebben als het modern zou worden herbouwd, je hoeft niet altijd naar het verleden te kijken.
Ik vind die moderne vierkante kerken maar niks...quote:Op dinsdag 16 april 2019 20:18 schreef RAVW het volgende:
[..]
mmm zo lang ze het maar niet zo doen , deze staat hier zo wat om de hoek ...
[ afbeelding ]
Helemaal in oude staat is niet waarschijnlijk; er zou een bos aan eeuwenoude bomen moeten worden gekapt om de houten constructie terug te brengen. Die vervolgens dan bijna niemand ooit weer zal zien. Er zijn vast oplossingen die minder slecht voor het milieu zijn die toch leiden tot een resultaat dat de kerk nagenoeg in oude glorie is hersteld.quote:Op dinsdag 16 april 2019 20:12 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
En Frankrijk is een conservatief land volgens mij, zal ook wel gebeuren. Ik zou er zelf niets tegen hebben als het modern zou worden herbouwd, je hoeft niet altijd naar het verleden te kijken.
quote:Op dinsdag 16 april 2019 20:22 schreef t4600c het volgende:
[..]
Ik vind die moderne vierkante kerken maar niks...
Maar goed, rechthoekig is natuurlijk het goedkoopste om te maken, je kan het beton zo in elkaar klikken,
Een van de schitterendste kerken van NL inderdaad.quote:Op dinsdag 16 april 2019 20:29 schreef RAVW het volgende:
[..]![]()
ja ik vind het ook niets ..
geef mij dit dan maar
maria van Jesse kerk Delft
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Er is/was ook metaal, zoals lood. Het was niet 100% hout.quote:Op dinsdag 16 april 2019 20:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
Artikel is al een paar uur oud, maar laswerkzaamheden aan de HOUTstructuur?!
Is dat niet wat raar? Of mis ik iets?
https://www.ad.nl/buitenl(...)en-ongeluk~a1adfa31/
Een grote stad als Parijs neemt dan natuurlijk een wereldberoemde architect in de hand om een statement te maken.quote:Op dinsdag 16 april 2019 20:18 schreef RAVW het volgende:
[..]
mmm zo lang ze het maar niet zo doen , deze staat hier zo wat om de hoek ...
[ afbeelding ]
geef mij dan maar en beetje de oude style van een kerk als er dan toch een neer gezet mag worden ..
deze staat dan weer iets de andere kant op ook om de hoek zo wat
[ afbeelding ]
deze staat bij mij om de hoekquote:Op dinsdag 16 april 2019 20:29 schreef RAVW het volgende:
[..]![]()
ja ik vind het ook niets ..
geef mij dit dan maar
maria van Jesse kerk Delft
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, ok, maar visueel vrijwel hetzelfde als het was.quote:Op dinsdag 16 april 2019 20:28 schreef HiZ het volgende:
[..]
Helemaal in oude staat is niet waarschijnlijk; er zou een bos aan eeuwenoude bomen moeten worden gekapt om de houten constructie terug te brengen. Die vervolgens dan bijna niemand ooit weer zal zien. Er zijn vast oplossingen die minder slecht voor het milieu zijn die toch leiden tot een resultaat dat de kerk nagenoeg in oude glorie is hersteld.
Dat weet ik. Het daklood werd vervangen.quote:Op dinsdag 16 april 2019 20:33 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Er is/was ook metaal, zoals lood. Het was niet 100% hout.
Sinds wanneer moeten we Nederlandse (of buitenlandse for that matter) letterlijk nemen?quote:Op dinsdag 16 april 2019 20:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat weet ik. Het daklood werd vervangen.
Maar ik reageer op de exacte bewoordingen in het artikel
Uit prive collectiequote:Op dinsdag 16 april 2019 20:30 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Een van de schitterendste kerken van NL inderdaad.
Kom op zeg? Laswerkzaamheden ad houtstructuur.. Dat staat er. En er wordt ook niets uitgelegd/toegelicht. Hoe moet ik het anders lezen dan letterlijk?quote:Op dinsdag 16 april 2019 20:39 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Sinds wanneer moeten we Nederlandse (of buitenlandse for that matter) letterlijk nemen?
Het is het AD. Zó moet je het anders lezen dan letterlijk.quote:Op dinsdag 16 april 2019 20:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Kom op zeg? Laswerkzaamheden ad houtstructuur.. Dat staat er. En er wordt ook niets uitgelegd/toegelicht. Hoe moet ik het anders lezen dan letterlijk?
Ja ken hem in Amsterdam moet ook een mooie zijn ...quote:Op dinsdag 16 april 2019 20:35 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
De Sint-Willibrord in Utrecht (uit diezelfde periode) is ook het bezoeken waard, heeft een soortgelijk neogotisch interieur.
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Heb ook een zwakje voor de Sint-Laurens in Alkmaar vanwege het zestiende-eeuwse orgel en de plafondschilderingen van Van Oostsanen (omstreeks 1520), echt uniek!quote:Op dinsdag 16 april 2019 20:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
Grote of Onze Lieve Vrouwekerk in Breda verslaat de andere Nederlandse kerken die hier gepost zijn met gemak
Er is al 750 miljoen euro gedoneerd, las ik eerder vandaag. Kom je al een eind mee.quote:Op dinsdag 16 april 2019 20:47 schreef quirina het volgende:
En wie gaat dat allemaal betalen?
Ze hadden al geen geld voor goed onderhoud hoorde ik net op het nieuws.
Schitterend... dankquote:Op dinsdag 16 april 2019 20:41 schreef RAVW het volgende:
[..]
Uit prive collectie
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En natuurlijk @ me inside
[ afbeelding ]
Er is pas 750 miljoen + gedoneerd ja...quote:Op dinsdag 16 april 2019 20:47 schreef quirina het volgende:
En wie gaat dat allemaal betalen?
Ze hadden al geen geld voor goed onderhoud hoorde ik net op het nieuws.
Prachtig!quote:Op dinsdag 16 april 2019 20:48 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Heb ook een zwakje voor de Sint-Laurens in Alkmaar vanwege het zestiende-eeuwse orgel en de plafondschilderingen van Van Oostsanen (omstreeks 1520), echt uniek! [ afbeelding ]
Volgens mij hebben ze genoeg geld voor al het achterstallige onderhoud.quote:Op dinsdag 16 april 2019 20:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Er is pas 750 miljoen + gedoneerd ja...
Maar misschien moet jij wel verplicht meebetalen...
ben wel benieuwd hoe veel ze denken nodig te hebben voor het hele gebouwd weer in oorde te krijgenquote:Op dinsdag 16 april 2019 20:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Er is pas 750 miljoen + gedoneerd ja...
Maar misschien moet jij wel verplicht meebetalen...
Die heb ik gezien bij de van rossemsquote:Op dinsdag 16 april 2019 20:48 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Heb ook een zwakje voor de Sint-Laurens in Alkmaar vanwege het zestiende-eeuwse orgel en de plafondschilderingen van Van Oostsanen (omstreeks 1520), echt uniek! [ afbeelding ]
twitter:
dit zal wel eens fot van het jaar kunnen gaan worden , weet niet meer hoe die prijs heet maar deze is wel heel mooi en veel emotie zal die bij veel mensen oproepen ... mooie timing van de fotograaf ookquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |