Nou, bedankt. Ten minste iemand die het begrijpt. Maar de grote vraag voor mij is: waarom kunnen veel mannen dit niet? Of lees je op dit subforum gewoon de uitzonderingen. Maar dan nog zijn het bijna altijd de mannen die wanhopig op zoek zijn en bijna nooit de vrouwen.quote:Op vrijdag 12 april 2019 18:49 schreef Groepfunder het volgende: @:geeninspiratie1235: Ik vind deze post van jouw erg mooi. Ik vind het volkomen begrijpelijk dat jij iemand wilt waarvan je niet onzeker wordt. Je lijkt naar harmonie te willen: gelijkwaardigheid. Het is heel goed mogelijk om, als je negatieve ervaringen hebt, een korte of langere tijd niet meer op zoek te willen gaan. Dat hebben wel meer mensen, om verschillende redenen. Als ik weer 'ns een paar afwijzingen heb ontvangen op een datingsite, dan ben ik er ook even helemaal klaar mee. Dan zoek ik even niet. Doe weer wat ik zelf leuk vind. En sommigen krijgen dan toch weer voldoende zin/hoop om het opnieuw te proberen. En anderen niet. En dat is okay.
Omdat een vrouw de eerste de beste bar in kan gaan en zeggen dat ze haar benen wilt spreiden en dan komt er vast wle een sukkel.quote:Op maandag 15 april 2019 23:10 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
[..]
Nou, bedankt. Ten minste iemand die het begrijpt. Maar de grote vraag voor mij is: waarom kunnen veel mannen dit niet? Of lees je op dit subforum gewoon de uitzonderingen. Maar dan nog zijn het bijna altijd de mannen die wanhopig op zoek zijn en bijna nooit de vrouwen.
Omdat een man de eerste de beste datingsite op kan gaan en over zichzelf vertellen en wat hij zegt waarschijnlijk wel interessant wordt gevonden.quote:Op donderdag 18 april 2019 11:26 schreef dagobertE6 het volgende:
Omdat een vrouw de eerste de beste bar in kan gaan en zeggen dat ze haar benen wilt spreiden en dan komt er vast wle een sukkel.
Laat ene man dit andersom es doen.
Is dit een serieuze vraag?
Je hebt er toch niets aan als iemand die niet met je wil daten het interessant vindt wat er in je dating profiel staat?quote:Op donderdag 18 april 2019 14:26 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
[..]
Omdat een man de eerste de beste datingsite op kan gaan en over zichzelf vertellen en wat hij zegt waarschijnlijk wel interessant wordt gevonden.
Maar ja, dat interesseert jullie dan weer niet als er niet direct ook een date en sex aan vastzit.
Je bedoelt waarom er weinig mannen zijn die zich kwetsbaar opstellen en niet standaard heel dominant zijn?quote:Op maandag 15 april 2019 23:10 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
[..]
Nou, bedankt. Ten minste iemand die het begrijpt. Maar de grote vraag voor mij is: waarom kunnen veel mannen dit niet? Of lees je op dit subforum gewoon de uitzonderingen. Maar dan nog zijn het bijna altijd de mannen die wanhopig op zoek zijn en bijna nooit de vrouwen.
En ik heb hem gelinkt aan deel 1quote:
En de vraag is ook nog maar of zulke mannen door vrouwen wel worden gewaardeerd.quote:Op donderdag 18 april 2019 15:30 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Je bedoelt waarom er weinig mannen zijn die zich kwetsbaar opstellen en niet standaard heel dominant zijn?
Vaak zijn dit ook mensen die niet vanalles roepen op een forum als dit. Die je niet automatisch aanspreken (hier of op Tinder).
Die moet je zelf ook een beetje zoeken.
Denk trouwens dat er genoeg vrouwen zijn die "wanhopig" zijn, maar die hoor je er minder over.
Vast niet door iedereen, maar ga er vanuit dat die er zeker zijn.quote:Op donderdag 18 april 2019 18:29 schreef DesertGlory het volgende:
[..]
En de vraag is ook nog maar of zulke mannen door vrouwen wel worden gewaardeerd.
Ik bedoel, ik ben zelf niet het prototype macho man, dominant en durf me best kwetsbaar op te stellen. Volgens mij ook geen pussy ofzo, maar ik ben dan opeens weer ''lief'' of ''een knuffelbeer''. Weet je, zo is het ook niet gauw goed ( terwijl ik niet eens dik ben ofzo )
Dat is wel iets wat ik lastig vind. Ik merk vaak dat vrouwen die ook al langer vrijgezel zijn (rond of boven de 30) vaak een stuk gehaaider, kattiger zijn. Alsof ze voor zichzelf een soort schild naar de buitenwereld hebben gebouwd. Ik vind veel vrouwen i.i.g. erg onbenaderbaar zodra ze ouder worden, snel oordelend ook heb ik het gevoel. Dat is het voornaamste dat ik lastig vind aan daten op deze leeftijd, je wordt als man erg snel in een hokje geplaatst onder het motto ''er zal wel iets mis mee zijn''
Niet meteen daten. Maar misschien na langere tijd ermee gechat te hebben of zo.quote:Op donderdag 18 april 2019 15:12 schreef SugeLucky het volgende:
Je hebt er toch niets aan als iemand die niet met je wil daten het interessant vindt wat er in je dating profiel staat?
Ja dat ook inderdaad dat ze vaak zich dominant opstellen maar ook dat mannen wanhopiger op zoek zijn naar dates met vrouwen als andersom. Waarom hoor je vrouwen er minder over denk je?quote:Op donderdag 18 april 2019 15:30 schreef TaMieke het volgende:
Je bedoelt waarom er weinig mannen zijn die zich kwetsbaar opstellen en niet standaard heel dominant zijn?
Vaak zijn dit ook mensen die niet vanalles roepen op een forum als dit. Die je niet automatisch aanspreken (hier of op Tinder).
Die moet je zelf ook een beetje zoeken.
Denk trouwens dat er genoeg vrouwen zijn die "wanhopig" zijn, maar die hoor je er minder over.
Wat versta jij onder je kwetsbaar opstellen?quote:Op donderdag 18 april 2019 18:29 schreef DesertGlory het volgende:
En de vraag is ook nog maar of zulke mannen door vrouwen wel worden gewaardeerd.
Ik bedoel, ik ben zelf niet het prototype macho man, dominant en durf me best kwetsbaar op te stellen. Volgens mij ook geen pussy ofzo, maar ik ben dan opeens weer ''lief'' of ''een knuffelbeer''. Weet je, zo is het ook niet gauw goed ( terwijl ik niet eens dik ben ofzo )
Dat is wel iets wat ik lastig vind. Ik merk vaak dat vrouwen die ook al langer vrijgezel zijn (rond of boven de 30) vaak een stuk gehaaider, kattiger zijn. Alsof ze voor zichzelf een soort schild naar de buitenwereld hebben gebouwd. Ik vind veel vrouwen i.i.g. erg onbenaderbaar zodra ze ouder worden, snel oordelend ook heb ik het gevoel. Dat is het voornaamste dat ik lastig vind aan daten op deze leeftijd, je wordt als man erg snel in een hokje geplaatst onder het motto ''er zal wel iets mis mee zijn''
Moet ik alles wetenschappelijk gaan onderbouwen nu ofzo?quote:Op donderdag 18 april 2019 22:18 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
[..]
Niet meteen daten. Maar misschien na langere tijd ermee gechat te hebben of zo.
Overigens is dat ook een probleem: als je een beetje fantasie hebt verzin je gewoon zelf die date en dan is je probleem van teleurgesteld zijn omdat je geen date hebt ook opgelost. Maar ja, de meeste mensen moeten alles altijd per se echt meemaken. Zonde.
[..]
Ja dat ook inderdaad dat ze vaak zich dominant opstellen maar ook dat mannen wanhopiger op zoek zijn naar dates met vrouwen als andersom. Waarom hoor je vrouwen er minder over denk je?
[..]
Wat versta jij onder je kwetsbaar opstellen?
Wat versta jij onder snel gehaaid, kattig enz? Waar blijkt zoiets concreet uit?
Niet iedereen is een complete mafklapper die de grip op de realiteit kwijt is.quote:Op donderdag 18 april 2019 22:18 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
Overigens is dat ook een probleem: als je een beetje fantasie hebt verzin je gewoon zelf die date en dan is je probleem van teleurgesteld zijn omdat je geen date hebt ook opgelost. Maar ja, de meeste mensen moeten alles altijd per se echt meemaken. Zonde.
Klopt ook wel. Herken mij ook wel wat in het beeld van DesertGlory. Ben zelf ook zo'n tussentype. Heb alleen wel het idee dat ik daardoor wel mezelf ben en dat het daardoor allemaal minder uitmaakt of ik knuffelig of een flirt ben. Het is de intentie die het hem maakt. Niemand zit te wachten op een schoothondje van wie het gedrag gespeeld is. Dat is nep, en dat heeft men (m/v of alles wat er tegenwoordig tussen zit) toch wel door.quote:Op donderdag 18 april 2019 19:23 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Vast niet door iedereen, maar ga er vanuit dat die er zeker zijn.
Net zoals dat er niet met elke vrijgezelle man boven de 30 iets mis is.
Er moet altijd wel een middenweg zijn tussen die knuffelbeer en een flirt zeg maar. Het moet niet te saai en serieus worden.
Het is gewoon lastig uitleggen, gaat veel om gevoel. Gok dat dat bij iedereen wel is.
Nee, maar misschien versta jij onder je kwetsbaar opstellen wel dat je 1x zegt dat je haar mist en zij verstaat eronder over je problemen praten. Misschien vind je een vrouw al kattig en gehaaid als ze meer dan niks van jou verwacht of pas als ze jou afzeikt en dominant doet. Dat maakt best wel veel uit.quote:Op donderdag 18 april 2019 22:27 schreef DesertGlory het volgende:
Moet ik alles wetenschappelijk gaan onderbouwen nu ofzo?
Dat is dan jammer voor ze, aangezien hun grip op de realiteit voor veel geklaag zorgt van "vrouwen zijn zo kieskeurig en willen alleen assertieve perfecte knappe mannen" of "waarom kunnen vrouwen direct al 100 mannen vinden voor sex en ik na maanden nog steeds geen vrouwen?" blablabla terwijl ik zelf gewoon blij ben dat ik single en maagd ben. En dat kan je dan wel gaan ontkennen maar daar heb ik geen boodschap aan want het idee dat een ander beter weet wat ik wil dan ikzelf is uberhaupt bespottelijk.quote:Op donderdag 18 april 2019 22:28 schreef SugeLucky het volgende:
Niet iedereen is een complete mafklapper die de grip op de realiteit kwijt is.
Wat doe je eigenlijk in date topics?quote:Op vrijdag 19 april 2019 22:23 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
[..]
Nee, maar misschien versta jij onder je kwetsbaar opstellen wel dat je 1x zegt dat je haar mist en zij verstaat eronder over je problemen praten. Misschien vind je een vrouw al kattig en gehaaid als ze meer dan niks van jou verwacht of pas als ze jou afzeikt en dominant doet. Dat maakt best wel veel uit.
[..]
Dat is dan jammer voor ze, aangezien hun grip op de realiteit voor veel geklaag zorgt van "vrouwen zijn zo kieskeurig en willen alleen assertieve perfecte knappe mannen" of "waarom kunnen vrouwen direct al 100 mannen vinden voor sex en ik na maanden nog steeds geen vrouwen?" blablabla terwijl ik zelf gewoon blij ben dat ik single en maagd ben. En dat kan je dan wel gaan ontkennen maar daar heb ik geen boodschap aan want het idee dat een ander beter weet wat ik wil dan ikzelf is uberhaupt bespottelijk.
De ongelukkigen inzicht geven.quote:Op zaterdag 20 april 2019 00:01 schreef SugeLucky het volgende:
Wat doe je eigenlijk in date topics?
Je date niet eens.
Leg eens uit? Waarom is volgens jou het aanbod aan normale single mannen voor single vrouwen juist klein?quote:Op zaterdag 20 april 2019 00:06 schreef Jaume_I het volgende:
Het is enerzijds natuurlijk kut, want het aanbod is kleiner en (voor mij iig) is elk weekend uitgaan of hele dagen op terrassen hangen ook verleden tijd. De studentenvereniging-tijd was achteraf echt goud, maar dat besefte ik toen nog niet dus die boot ( boten ) heb ik voorbij laten varen.
Maar een positieve noot is wel : voor single vrouwen is het aanbod aan (normale) single mannen al helemaal klein.
Dus als jij gewoon een normale, verzorgde en enigszins aantrekkelijke / goed geklede vent bent die zijn boeltje goed op orde heeft, gaat dat vanzelf wel rond binnen die vrouwen groepjes.
Had zelf toevallig een paar minuten geleden opeens een melding van Linkedin dat een chick uit mijn dorp waar ik ben opgegroeid opeens op mijn profiel had zitten loerenDat zit dan kennelijk ergens met een groepje bij elkaar en dan ga je dus over de tong. En dat soort kleine dingetjes, merk ik wel dat steeds vaker voorkomt. Of leuke single chicks van de middelbare die je dan na 6 jaar geen contact opeens toevoegen op fb ofzo, als ze weten dat je single bent, komt er wel steeds meer initiatief. Dat is op zich wel een posittief ding.
Omdat ik denk dat met single mannen op een bepaalde leeftijd ten opzichte van vrouwen gezien vaker iets ''mis'' is.quote:Op zaterdag 20 april 2019 00:09 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
[..]I
De ongelukkigen inzicht geven.
[..]
Leg eens uit? Waarom is volgens jou het aanbod aan normale single mannen voor single vrouwen juist klein?
Hmm dat is mooi voor jou. Bedankt voor de verduidelijking. Ja, dat zijn idd de meest basale "problemen". Met iemand die zijn haar niet kamt zou ik niet meteen zeggen dat iets mis is, in tegendeel. Pizza eten ligt eraan. Ik heb er alle begrip voor dat eten klaarmaken klote is en veel tijd in beslag neemt. Als hij zich niet verantwoordelijk voelt voor zijn eigen gezondheid of niet gelooft in wat voor tegenstrijdigs de voedingswetenschap tot nu toe heeft ontdekt is dat tot daar aan toe. Maar vaak hangt het samen met een disdain voor "gezond" leven . "Die zeikende vrouwen met hun domme chia smoothies en salades". Als het samen gaat met sexisme vind ik het wel een afknapper ja.quote:Op zaterdag 20 april 2019 00:13 schreef Jaume_I het volgende:
Omdat ik denk dat met single mannen op een bepaalde leeftijd ten opzichte van vrouwen gezien vaker iets ''mis'' is.
Als ik ook om mij heen kijk, zijn de meeste mannen van rond de 30 die nog single zijn, van die typische figuren die niet goed voor zichzelf kunnen zorgen, er slonzig bijlopen, elke avond pizza eten, hun haar niet kammen (en dat zijn dan nog de meest basale problemen).
Als jij dan een vent ben die wél voor zichzelf zorgt en het boeltje goed op orde heeft, dan val je in positieve zin op.
Wat dat betreft heb ik nu ook zélf voor het eerst sinds jaren het idee dat ik nog kritisch kan zijn ook.
Ik denk dat de man en vrouw uiteindelijk hetzelfde willen: iets serieus met "de ware".quote:Op donderdag 18 april 2019 18:29 schreef DesertGlory het volgende:
[..]
Tuurlijk word dat wel gewaardeerd. Punt is meer denk ik en dat zie ik wel vaker bij mannen wie het maar niet lukt een vrouw te strikken is dat ze zichzelf in een bepaalde rol willen plaatsen.quote:Op donderdag 18 april 2019 18:29 schreef DesertGlory het volgende:
[..]
Ja, dit klopt helemaal. En ook dat mannen vaak gefocust zijn op dat ze kunnen manipuleren dat een vrouw hen leuk vindt. Ze willen dus een vrouw die hen niet accepteert zoals ze echt zijn. Dan is de vraag: waarom willen ze deze vrouw, en zoeken ze ipv dat niet gericht naar een vrouw die juist op zoek is naar een man als hoe zij echt zijn? Vaak hebben deze mannen het ook over vrouwen in meervoud. Ze daten dan lukraak maar wat vrouwen waar ze indruk op willen maken. Ik vraag me nog steeds af of dit dezelfde mannen zijn als mannen die lukraak op iedere baan solliciteren, waarvan ze de eisen in de vacature niet lezen omdat iedere werkgever hetzelfde wil, dus ze hebben overal een standaard presentatie van zichzelf als de perfecte zelfverzekerde werknemer. Gewoon werknemer in het algemeen, voor wie maakt geen verschil immers. En die dan gefrustreerd raken omdat werkgevers te kieskeurig zijn.quote:Op zaterdag 20 april 2019 01:18 schreef M1stral het volgende:
Tuurlijk word dat wel gewaardeerd. Punt is meer denk ik en dat zie ik wel vaker bij mannen wie het maar niet lukt een vrouw te strikken is dat ze zichzelf in een bepaalde rol willen plaatsen.
Als ik maar genoeg alpha ben, vind ze me vast wel tof. Of als ik maar lief ben is er vast wel een vrouw die me ziet staan. Probleem is echter dat je daarmee verwerpt wie je zelf bent. En dan kan je prima gaan roepen dat vrouwen voorbij de 30 gehaaid, katterig en weet ik veel wat zijn, om maar niet te spreken over het opwerpen van een bitchshield...
Maar juist hetgeen proberen te zijn wat je niet bent is iets waar een ieder met mensenkennis zo doorheen prikt.
Je roept dat het nooit goed is maar dat betwijfel ik. Authenticiteit is wat iemand maakt tot wie hij is, blijf dicht bij jezelf. Dan blijkt dat je helemaal niet in een soort rol hoeft te kruipen om aantrekkelijk gevonden te worden.
Omdat 20 mensen op het viva forum het zo zien?quote:Op maandag 22 april 2019 09:50 schreef Autoscooter het volgende:
Ik kwam dit tegen op het damesforum:
https://www.viva.nl/sex-e(...)-van-de-datingmarkt/
Is het echt zo dat 30+ mannen als probleemgevallen worden gezien? Schrok er nogal van eigenlijkIk bedoel, ik ben zelf over een maand 30, single, maar had er eigenlijk nooit bij stilgestaan dat er dan opeens zo tegen me aangekeken kan worden.
Make that the cat wisequote:Op maandag 22 april 2019 19:02 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik heb nog ruim een jaar te gaan
Viva forum, dat zegt genoeg toch.quote:Op maandag 22 april 2019 09:50 schreef Autoscooter het volgende:
Is het echt zo dat 30+ mannen als probleemgevallen worden gezien? Schrok er nogal van eigenlijkIk bedoel, ik ben zelf over een maand 30, single, maar had er eigenlijk nooit bij stilgestaan dat er dan opeens zo tegen me aangekeken kan worden.
Reinste kul natuurlijk, je kan door omstandigheden op die leeftijd gewoon single zijn. Dat hoeft niet te betekenen dat je een probleemgeval bent of niet in staat bent een relatie te onderhouden.quote:Op maandag 22 april 2019 09:50 schreef Autoscooter het volgende:
Dit is echt totale onzin.quote:Op maandag 22 april 2019 09:50 schreef Autoscooter het volgende:
Welke vrouwen bedoel je? Vrouwen van begin 30? Of 5-10 jaar jonger? Worden vrouwen ook als aantrekkelijker gezien door mannen omdat ze een vaste baan, vrienden, woning enz hebben?quote:Op maandag 22 april 2019 21:22 schreef black-soldier het volgende:
Dit is echt totale onzin.
Mannen van begin 30 zijn juist heel aantrekkelijk aangezien mannen op die leeftijd vaak een vaste baan hebben, wellicht een eigen woning, vrienden die ze al jarenlang kennen etc. Voor vrouwen zijn mannen van begin 30 juist interessant.
Ja, die van eind 20 begin 30. Want dat is de leeftijd dat mannen als vrouwen willen settelen (en kinderwensen het grootst is).quote:Op maandag 22 april 2019 21:45 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
[..]
Welke vrouwen bedoel je? Vrouwen van begin 30? Worden vrouwen ook als aantrekkelijker gezien door mannen omdat ze een vaste baan, vrienden, woning enz hebben?
Wat ben ik blij dat ik niet in al die extreme en negatieve dingen geloof zeg, wat een aannames weer alsof gasten onder de 30 "niet voorbij de gleuf" kijken en dat soort onzin.quote:Op maandag 22 april 2019 22:12 schreef Seven. het volgende:
De maatschappij giet je met de paplepel in dat je voor je dertigste moet settelen in een hetero-relatie, en dat moet dan voor altijd duren. Na je dertigste is het ineens niet meer OK om te genieten van single zijn en 'blijf je over'.
Dit is natuurlijk vette onzin. Na je dertigste wordt daten anders en dat eigenlijk alleen in positieve zin. Vrouwen laten het drama los en lopen niet meer te zeiken als Disneyprinsesjes. De heren worden ineens veel beter te pruimen want ze zijn niet meer voornamelijk bezig met scoren. Na de dertig hebben ze ineens meer interesse in wat er schuilgaat achter die gleuf, om het maar even plat te zeggen.
Aan beide kanten weet men veel beter wat wel en wat niet past. De hele datingscene voor je écht volwassen bent, is naar mijn idee voor 80% gebaseerd op hoop. Hopen op 'die ene', hopen op seks. Als je volwassen bent, gaat daten ineens over andere dingen. Vind ik mezelf leuk naast deze persoon? Haalt hij of zij het beste in mij naar boven? Kan ik zelfs om zijn irritante eigenschappen lachen? Vind ik hem leuk om wie hij is, of vind ik hem leuk om wie ik hoop dat hij zou kunnen zijn?
Vrouwen hebben in ieder geval na hun dertigste weinig zin meer in dat soort spelletjes. Alleen seks? Prima, je bent nummer zoveel (en daar ook geen doekjes meer om winden) en het is geen big deal als het daarbij blijft. Als het wel een big deal is, dan zorg ik wel dat ik niet naast je wakker wordt.
Wil niet zeggen dat je relaties van voor die tijd per definitie slecht zijn, maar de kansen op een mooie en gelukkige relatie, zijn wel wat groter omdat men niet meer zo geneigd is om op hoop van zegen een relatie in te stappen. Als het niet OK voelt, dan is het OK om single te blijven.
Geluk in de liefde valt en staat met je zelfbeeld, helaas. En dat is, alleen al wegens de maatschappelijke druk om je voor een deadline te settelen, vaak al wat lager bij langdurige singles.quote:Op maandag 22 april 2019 21:52 schreef black-soldier het volgende:
[..]
Ja, die van eind 20 begin 30. Want dat is de leeftijd dat mannen als vrouwen willen settelen (en kinderwensen het grootst is).
Of een man dat soort karakteristieken aantrekkelijk vindt ligt per man. Maar persoonlijk vind ik dat juist aantrekkelijk. Een vrouw die haar eigen shit op orde heeft, werkt, studeert, met vriendinnen op stap gaat, helemaal mooi.
Maar sommige mannen (best veel) vinden dat bedreigend en voelen zich niet het mannetje als de vrouw carrière wil maken en ambitie heeft. Dat zijn vaak de lager opgeleide mannen die tevens onzeker zijn.
Ik zat er al op te wachten. Het is geen verwijt. Meer een droge vaststelling.quote:Op maandag 22 april 2019 22:17 schreef ludovico het volgende:
[..]
Wat ben ik blij dat ik niet in al die extreme en negatieve dingen geloof zeg, wat een aannames weer alsof gasten onder de 30 "niet voorbij de gleuf" kijken en dat soort onzin.
Het is iets wat jij wilt geloven, geen feit ofzo. Dit is echt niet iets wat ik herken in mijn omgeving, ja mannen die weinig seks hebben worden wat geshamed (ook veel door vrouwen, zie ook Fok) maar verder?quote:Op maandag 22 april 2019 22:25 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik zat er al op te wachten. Het is geen verwijt. Meer een droge vaststelling.
Het is ook de norm. Als man vergaar je blijkbaar meer status als je veel vrouwen scoort. Dat wil niet zeggen dat ze daar constant mee bezig zijn, maar het is een grote drijfveer tijdens daten en uitgaan. Later, als ze eenmaal volwassen zijn, wordt dat veel milder. En dan zijn de dates inhoudelijk ineens veel interessanter.
Dat betekent dat mannen onder de 30 minder interesse tonen naar jouw idee, de bewoording "gleuf" daarbij maakt het negatief beladen.quote:Op maandag 22 april 2019 22:25 schreef Seven. het volgende:
En lees even aandachtig wat er staat. Er staat toch echt dat mannen na hun dertigste MEER interesse tonen.
Ik denk niet dat de vrouw(en) in kwestie per se interessanter worden, maar meer dat je al wat ervaring opgedaan hebt en zodoende beter weet wat je wel en niet zoekt. Je word selectiever in aan wie je je aandacht besteed. Dat kan overkomen als hetzelfde wat jij stelt in je post, maar dat is voor meer vormen van interpretatie vatbaar.quote:Op maandag 22 april 2019 22:25 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik zat er al op te wachten. Het is geen verwijt. Meer een droge vaststelling.
Het is ook de norm. Als man vergaar je blijkbaar meer status als je veel vrouwen scoort. Dat wil niet zeggen dat ze daar constant mee bezig zijn, maar het is een grote drijfveer tijdens daten en uitgaan. Later, als ze eenmaal volwassen zijn, wordt dat veel milder. En dan zijn de dates inhoudelijk ineens veel interessanter.
En lees even aandachtig wat er staat. Er staat toch echt dat mannen na hun dertigste MEER interesse tonen.
Klopt. Maar we zitten op fok,ik ga niet elk woordje nauwlettend afwegen.quote:Op maandag 22 april 2019 22:31 schreef ludovico het volgende:
[..]
Dat betekent dat mannen onder de 30 minder interesse tonen naar jouw idee, de bewoording "gleuf" daarbij maakt het negatief beladen.
Onze maatschappij is totaal gericht op status. Alles draait om geld verdienen, goede cijfers halen, de mooiste zijn, de sterkste zijn, de beste zijn, de meeste vrouwen scoren. MBO wordt op neergekeken, op harde werkers als lassers, verpleging en vuilnismannen wordt neergekeken. Je moet dure kleren hebben en een mooie auto, je moet de juiste partner vinden en daar voor altijd bij blijven, je moet parttime werken als er kinderen zijn maar als man moet je fulltime door blijven gaan, je moet vooruitgang boeken, je starterswoning mag wel een rijtje zijn maar daarna moet je wel een 2 onder 1 kapper of vrijstaand.quote:Op maandag 22 april 2019 22:30 schreef ludovico het volgende:
[..]
Het is iets wat jij wilt geloven, geen feit ofzo. Dit is echt niet iets wat ik herken in mijn omgeving, ja mannen die weinig seks hebben worden wat geshamed (ook veel door vrouwen, zie ook Fok) maar verder?
Geen idee waarom jij hierin gelooft hoor maar welk "bewijs" zie jij in de maatschappij dat het allemaal zo statusgericht werkt? En wat zegt het over vrouwen dat ze zelf voor deze mannen kiezen, al zou het al waar zijn?
Hoe selectiever hoe beter. Op datingsites/date plekken dan. Uiteindelijk doen mannen zichzelf en vrouwen daarmee een plezier.quote:Op maandag 22 april 2019 22:33 schreef M1stral het volgende:
Ik denk niet dat de vrouw(en) in kwestie per se interessanter worden, maar meer dat je al wat ervaring opgedaan hebt en zodoende beter weet wat je wel en niet zoekt. Je word selectiever in aan wie je je aandacht besteed. Dat kan overkomen als hetzelfde wat jij stelt in je post, maar dat is voor meer vormen van interpretatie vatbaar.
Wat zegt het dan over vrouwen dat ze daar dan voor vallen?quote:Op maandag 22 april 2019 22:41 schreef Seven. het volgende:
[..]
Klopt. Maar we zitten op fok,ik ga niet elk woordje nauwlettend afwegen.
[..]
Onze maatschappij is totaal gericht op status. Alles draait om geld verdienen, goede cijfers halen, de mooiste zijn, de sterkste zijn, de beste zijn, de meeste vrouwen scoren. MBO wordt op neergekeken, op harde werkers als lassers, verpleging en vuilnismannen wordt neergekeken. Je moet dure kleren hebben en een mooie auto, je moet de juiste partner vinden en daar voor altijd bij blijven, je moet parttime werken als er kinderen zijn maar als man moet je fulltime door blijven gaan, je moet vooruitgang boeken, je starterswoning mag wel een rijtje zijn maar daarna moet je wel een 2 onder 1 kapper of vrijstaand.
De verwachtingen van de maatschappij zijn best hooggespannen. Je daarvan losmaken is echt moeilijk.
Dat ze een man zoeken die niet terugdeinst als het erop aan komtquote:Op maandag 22 april 2019 22:44 schreef ludovico het volgende:
[..]
Wat zegt het dan over vrouwen dat ze daar dan voor vallen?
Ik denk dat beide factoren hand in hand gaan. Mannen weten ook beter wat ze willen, net als de vrouwen. En daarnaast speelt ego en onzekerheid een veel kleinere rol aan beide kanten, waardoor ineens voedingsbodem voor leukere dates ontstaat.quote:Op maandag 22 april 2019 22:33 schreef M1stral het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de vrouw(en) in kwestie per se interessanter worden, maar meer dat je al wat ervaring opgedaan hebt en zodoende beter weet wat je wel en niet zoekt. Je word selectiever in aan wie je je aandacht besteed. Dat kan overkomen als hetzelfde wat jij stelt in je post, maar dat is voor meer vormen van interpretatie vatbaar.
Ik denk dat mensen die het helemaal gemaakt hebben in dat opzicht, zeker niet per definitie gelukkiger zijn. En de feminist in mij zegt dat je als vrouw goed gek bent als je dit puberale prinsessendroompje najaagt, want de kans op zo'n leventje is gewoon klein.quote:Op maandag 22 april 2019 22:44 schreef ludovico het volgende:
[..]
Wat zegt het dan over vrouwen dat ze daar dan voor vallen?
Die eigenschappen zijn niet gebonden aan mooie kleren, een groot huis met evenwijdig grote hypotheek, een dikbetaalde baan en sportauto voor de deur.quote:Op maandag 22 april 2019 22:45 schreef Cryptocoryne het volgende:
[..]
Dat ze een man zoeken die niet terugdeinst als het erop aan komt
Welk prinsessendroompje?quote:Op maandag 22 april 2019 22:53 schreef Seven. het volgende:
als je dit puberale prinsessendroompje najaagt, want de kans op zo'n leventje is gewoon klein.
Zoek iemand die je beste maatje is en waar je fijn mee kunt seksen. Meer dan dat moet het niet zijn. Je vrienden beoordeel je ook niet op de inhoud van hun baan, maar op de raakvlakken.
Als status je drijfveer is in het leven, dan heb je veel te verliezen.quote:Op maandag 22 april 2019 22:56 schreef M1stral het volgende:
[..]
Die eigenschappen zijn niet gebonden aan mooie kleren, een groot huis met evenwijdig grote hypotheek, een dikbetaalde baan en sportauto voor de deur.
Je verantwoordelijkheden nemen is gewoon een persoonlijke eigenschap. Vaak zie je juist dat de mensen die alles zo picture perfect hebben, inhoudelijk juist als een kaartenhuis in elkaar storten. Bijna alszijnde compensatie.
Ik realiseer me dat dit weliswaar generaliserend is overigens.
Pff,quote:Op maandag 22 april 2019 23:03 schreef Seven. het volgende:
[..]
Rijke knappe vent en de lifestyle die daarbij hoort.
Inderdaad, vaak spelen er andere motieven om bij elkaar te zijn.quote:Op maandag 22 april 2019 23:02 schreef Seven. het volgende:
[..]
Als status je drijfveer is in het leven, dan heb je veel te verliezen.
Van die statuskoppels heb ik zelden het idee dat ze er beiden inzitten vanwege het liefde van je leven-verhaal.
Nahh, ik vind persoonlijk van niet. En dat hoeft ook niet, ik doe niet eens aan make-up dus dan is het hebben van een porno kutje niet echt een prioriteit.quote:
Wat? Nooit van gehoord. Interactie? Daadwerkelijke personen? Twee termen die ik niet ken man.quote:Op maandag 22 april 2019 23:11 schreef M1stral het volgende:
daadwerkelijke personen waarmee ze interactie hebben,
Dat is ook veel gezonder en fijner. Maar toch zijn onvolwassen vrouwen daar (bewust en onbewust) ook mee bezig als een stel geiten. En zo zijn jonge mannen ook bezig met dingen die uiteindelijk geen garantie op geluk geven.quote:Op maandag 22 april 2019 23:08 schreef ludovico het volgende:
[..]
Pff,
Keb wel weer genoeg onzin gehoord, ik focus me liever gewoon op de "Zoek iemand die je beste maatje is en waar je fijn mee kunt seksen." lijkt mij een veel gezondere gedachte.
Willekeurig quoten zonder verder de context van de boodschap te lezen is dan ook niet het meest verstandige dat je kunt doen.quote:Op maandag 22 april 2019 23:13 schreef ludovico het volgende:
[..]
Wat? Nooit van gehoord. Interactie? Daadwerkelijke personen? Twee termen die ik niet ken man.
Zoals? Niet achter vrouwen aan jagen en in gesprek geraken met het andere geslacht? Leren vrouwen versieren? Of wat bedoel je?quote:Op maandag 22 april 2019 23:14 schreef Seven. het volgende:
[..]
Dat is ook veel gezonder en fijner. Maar toch zijn onvolwassen vrouwen daar (bewust en onbewust) ook mee bezig als een stel geiten. En zo zijn jonge mannen ook bezig met dingen die uiteindelijk geen garantie op geluk geven.
Okay, ik ga wel even serieus op je in: niet alles wat ik type is 100% serieus.quote:Op maandag 22 april 2019 23:17 schreef M1stral het volgende:
[..]
Willekeurig quoten zonder verder de context van de boodschap te lezen is dan ook niet het meest verstandige dat je kunt doen.
Ik heb soms het idee dat jij nogal selectief leest en reageert. Net als dat verhaal over die prinsessendroom, waar Seven nog geen pagina terug over gepost had en dan gewoon de vraag stellen, welke droom? Alsof het er nooit gestaan heeft.
Ja helemaal mee eens.quote:Op maandag 22 april 2019 22:20 schreef Seven. het volgende:
[..]
Geluk in de liefde valt en staat met je zelfbeeld, helaas. En dat is, alleen al wegens de maatschappelijke druk om je voor een deadline te settelen, vaak al wat lager bij langdurige singles.
Beetje kort door de bocht want iedereen is wel ergens onzeker over. Ikzelf als onzeker persoon knapte toen ik nog wel dates had lang geleden erg af op de mannen zonder onzekerheden en problemen whatsoever die zogenaamd alles voor elkaar hadden en altijd in control waren. Vermoeiend.quote:Op dinsdag 23 april 2019 00:30 schreef black-soldier het volgende:
Ja helemaal mee eens.
Een man (of vrouw) die niet zelfverzekerd is en niet tevreden is met zichzelf (door wat voor reden dan ook), wordt ook niet interessant en aantrekkelijk gevonden door andere potentiële partners.
Wat vond je er zo vermoeiend aan?quote:Op dinsdag 23 april 2019 00:51 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
Ik denk dat de belangrijkste druk van familie komt. Daarvan kan het de meesten nog iets schelen wat die vinden.
[..]
Beetje kort door de bocht want iedereen is wel ergens onzeker over. Ikzelf als onzeker persoon knapte toen ik nog wel dates had lang geleden erg af op de mannen zonder onzekerheden en problemen whatsoever die zogenaamd alles voor elkaar hadden en altijd in control waren. Vermoeiend.
Ik vind dit juist héél erg meevallen.quote:Op maandag 22 april 2019 22:12 schreef Seven. het volgende:
De maatschappij giet je met de paplepel in dat je voor je dertigste moet settelen in een hetero-relatie, en dat moet dan voor altijd duren. Na je dertigste is het ineens niet meer OK om te genieten van single zijn en 'blijf je over'.
Dit is natuurlijk vette onzin. Na je dertigste wordt daten anders en dat eigenlijk alleen in positieve zin. Vrouwen laten het drama los en lopen niet meer te zeiken als Disneyprinsesjes. De heren worden ineens veel beter te pruimen want ze zijn niet meer voornamelijk bezig met scoren. Na de dertig hebben ze ineens meer interesse in wat er schuilgaat achter die gleuf, om het maar even plat te zeggen.
Aan beide kanten weet men veel beter wat wel en wat niet past. De hele datingscene voor je écht volwassen bent, is naar mijn idee voor 80% gebaseerd op hoop. Hopen op 'die ene', hopen op seks. Als je volwassen bent, gaat daten ineens over andere dingen. Vind ik mezelf leuk naast deze persoon? Haalt hij of zij het beste in mij naar boven? Kan ik zelfs om zijn irritante eigenschappen lachen? Vind ik hem leuk om wie hij is, of vind ik hem leuk om wie ik hoop dat hij zou kunnen zijn?
Vrouwen hebben in ieder geval na hun dertigste weinig zin meer in dat soort spelletjes. Alleen seks? Prima, je bent nummer zoveel (en daar ook geen doekjes meer om winden) en het is geen big deal als het daarbij blijft. Als het wel een big deal is, dan zorg ik wel dat ik niet naast je wakker wordt.
Wil niet zeggen dat je relaties van voor die tijd per definitie slecht zijn, maar de kansen op een mooie en gelukkige relatie, zijn wel wat groter omdat men niet meer zo geneigd is om op hoop van zegen een relatie in te stappen. Als het niet OK voelt, dan is het OK om single te blijven.
Je bent inderdaad een probleemgeval als je steeds maar smoezen zoekt om niks te hoeven doen en met 4 klonen in je eigen topic postquote:Op maandag 22 april 2019 09:50 schreef Autoscooter het volgende:
Kunnen ze hun 30e verjaardag samen vieren.quote:Op dinsdag 23 april 2019 10:30 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Je bent inderdaad een probleemgeval als je steeds maar smoezen zoekt om niks te hoeven doen en met 4 klonen in je eigen topic post
Hij lijkt inderdaad steeds weer uitgesteld te wordenquote:Op dinsdag 23 april 2019 11:16 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Kunnen ze hun 30e verjaardag samen vieren.
Al hebben ze die verjaardag wel vaak.
Open er eenquote:Op dinsdag 23 april 2019 12:32 schreef Sicstus het volgende:
Is er ook een topic voor daten na je 40e?
Hun hele persoonlijkheid. Nooit wat niet perfects van zichzelf prijsgeven, maar wel vaak details willen weten van wat er met mij mis is.quote:
Lekker manquote:Op dinsdag 23 april 2019 20:28 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
[..]
Hun hele persoonlijkheid. Nooit wat niet perfects van zichzelf prijsgeven, maar wel vaak details willen weten van wat er met mij mis is.
Ik heb dat allemaal niet (ben overigens niet begin 30) en ik word zo moe van dat clichelijstje over wat je allemaal bereikt 'moet' hebben, voor een bepaalde leeftijd, volgens 'het boekje', Vreselijk ouderwets en bekrompen gedachtegoed. Ik wil bovendien helemaal geen relatie met een vrouw die dat belangrijk vind. Als je daar als vrouw niet doorheen kan prikken, dan ben je niet de juiste voor mij.quote:Op maandag 22 april 2019 21:22 schreef black-soldier het volgende:
[..]
Mannen van begin 30 zijn juist heel aantrekkelijk aangezien mannen op die leeftijd vaak een vaste baan hebben, wellicht een eigen woning, vrienden die ze al jarenlang kennen etc.
Praat voor jezelf a.u.b.quote:Op dinsdag 23 april 2019 00:30 schreef black-soldier het volgende:
[..]
Een man (of vrouw) die niet zelfverzekerd is en niet tevreden is met zichzelf (door wat voor reden dan ook), wordt ook niet interessant en aantrekkelijk gevonden door andere potentiële partners.
Ik hoor wel steeds vaker dat vrouwen soms liever een beetje onzeker iemand hebben omdat die zich eerder kwetsbaar opstelt tegen hen en ze door hun eigen onzekerheid ook vinden dat een zo iemand ook beter bij hen past.quote:Op zondag 28 april 2019 03:05 schreef Volvo340GLSuperDeluxe5Bak het volgende:
[..]
Praat voor jezelf a.u.b.
Leuk en aardig, maar wat als jij nou een vrouw zou zijn en je zou graag met iemand willen settelen en kinderen willen krijgen?quote:Op zondag 28 april 2019 02:58 schreef Volvo340GLSuperDeluxe5Bak het volgende:
[..]
Ik heb dat allemaal niet (ben overigens niet begin 30) en ik word zo moe van dat clichelijstje over wat je allemaal bereikt 'moet' hebben, voor een bepaalde leeftijd, volgens 'het boekje', Vreselijk ouderwets en bekrompen gedachtegoed. Ik wil bovendien helemaal geen relatie met een vrouw die dat belangrijk vind. Als je daar als vrouw niet doorheen kan prikken, dan ben je niet de juiste voor mij.
Ik hoor het ook, maar ik merk het tegenovergestelde.quote:Op zondag 28 april 2019 09:51 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Ik hoor wel steeds vaker dat vrouwen soms liever een beetje onzeker iemand hebben omdat die zich eerder kwetsbaar opstelt tegen hen en ze door hun eigen onzekerheid ook vinden dat een zo iemand ook beter bij hen past.
Maar of dat klopt zou ik niet weten. Ik hoor het wel vaker iig.
Amen!quote:Op zondag 28 april 2019 18:34 schreef Seven. het volgende:
Wat zijn jullie allemaal nog bezig met analyseren van wat die mytische vrouwmenschen toch willen.
Als het past, dan past het. Past het niet, dan past het niet.
Dit is wel echt waar.quote:Op zondag 28 april 2019 18:06 schreef black-soldier het volgende:
[..]
Ik hoor het ook, maar ik merk het tegenovergestelde.
Vrouwen (niet allemaal) zitten meer te wachten op mannen die een leuke en open uitstraling hebben en die ook zelfverzekerd is. Vrouwen zeggen wel dat ze 'een onzekere man eerder leuk vinden etc', maar tijdens dates merk ik daar bar weinig van. Ze hebben toch liever een man die de leiding neemt en de touwtjes in handen heeft. Geldt niet voor alle vrouwen, maar bij de meeste dates die ik heb gehad is dat wel zo. Als jij als man niet de leiding neemt, niet een open uitstraling hebt, dan is ze er ook redelijk snel klaar mee. Maar geldt niet voor alle vrouwen op deze aardkloot. Er zijn zat vrouwen die een onzekere man wel op een bepaalde manier aantrekkelijk vinden. Maar ik kan met redelijke zekerheid zeggen dat vrouwen daar over het algemeen helemaal niet op zitten te wachten.
Als je drank nodig hebt om losser te worden, dan ben je op dat moment niet je echte ik. Is maar een tijdelijk iets.quote:Op zondag 28 april 2019 20:20 schreef LlucMajor het volgende:
[..]
Dit is wel echt waar.
Ik heb zelf helaas nog wel een beetje dat ik nuchter nog wel een beetje te verlegen/onzeker kan zijn. Met een paar biertjes (ga nooit heel ver met alcohol, maar stuk of 6-7) ben ik al véél losser.
Merkte het gisteren bijvoorbeeld met koningsdag. Nuchter voelde ik me nog een beetje ongemakkelijk in de stad, tussen die enorme mensenmassa. Maar rond een uur of half 4, toen ik er al lekker wat biertjes in had zitten, voelde ik me helemaal vrij. Gewoon lekker een open uitstraling, los gaan op muziek. En ik merkte ook metéén dat ik veel meer sjans had van vrouwen. Die zien dan toch aan je dat je minder verlegen / zelfverzekerder en enthousiaster/losser over komt (dat pikken die chicks echt zo op), en dan ben je als man ook véél benaderbaarder.
Ja wat dacht jij dan, tuurlijk zijn het die mythische vrouwen, je ziet ze overal lopen maar er is nooit contact.quote:Op zondag 28 april 2019 18:34 schreef Seven. het volgende:
Wat zijn jullie allemaal nog bezig met analyseren van wat die mytische vrouwmenschen toch willen.
Als het past, dan past het. Past het niet, dan past het niet.
Je had het over 'een vaste baan hebben, wellicht een eigen woning, vrienden die ze al jarenlang kennen'.quote:Op zondag 28 april 2019 10:22 schreef black-soldier het volgende:
[..]
Dit is geen oud gedachtengoed. Dit is common sense. Andersom gebeurt het (vaak) ook. Een man wil ook een vrouw die haar eigen broek kan ophouden. Wat heeft een man aan een vrouw die financieel en emotioneel afhankelijk is van hem? Helemaal niets. Behalve als hij desperate is, net als een aantal hier op FOK!
Ik probeer daarmee aan te geven dat dergelijke punten een (normaal) stabiel leven vertegenwoordigt. En klopt, ondernemerschap schaar ik er ook onder.quote:Op zondag 28 april 2019 22:58 schreef Volvo340GLSuperDeluxe5Bak het volgende:
[..]
Je had het over 'een vaste baan hebben, wellicht een eigen woning, vrienden die ze al jarenlang kennen'.
Ofwel je hecht veel waarde aan een vaste baan van je partner of je bent vergeten dat je ook op andere manieren van een inkomen of vermogen voorzien kan zijn (tijdelijk werk, ondernemerschap, erfenis, uitkering).
Ik ben het met je eens dat het wel fijn is als een partner (enigszins) in de kosten van levensonderhoud kan bijdragen. Ik zou echter geen leuke studente zonder of met weinig inkomen afwijzen.
Vrouwen beginnen daar wel overheen te stappen, en veel keus hebben ze ook niet meer. Er zijn nu eenmaal meer hoger opgeleide vrouwen dan hoger opgeleide mannen vandaag de dag, en dat gat zal alleen maar groter worden zolang het onderwijs nog zo over gefeminiseerd is.quote:Op zondag 28 april 2019 23:11 schreef black-soldier het volgende:
[..]
Ik probeer daarmee aan te geven dat dergelijke punten een (normaal) stabiel leven vertegenwoordigt. En klopt, ondernemerschap schaar ik er ook onder.
Maar dat is het perspectief van de man. Mannen daten vaker 'omlaag'. Een universitair opgeleide man date vaker een lager opgeleide vrouw (hbo bijvoorbeeld), terwijl een hoog opgeleide vrouw minder snel een laagopgeleide man date (bijvoorbeeld een vrouw met universitaire studie date minder snel een mannelijke hbo'er of mbo'er). Datzelfde geldt ook voor succesvolle ondernemers.
Wat bedoel je daar precies mee? Ik heb diverse mannelijke leraren gehad op de middelbare school en daarna. Misschien ben ik een uitzondering of zo, maar dan zijn alle ex mede leerlingen dat ook.quote:[b]Op dinsdag 30 april 2019 06:51 schreef Seven. het volgende:[/b
Vrouwen beginnen daar wel overheen te stappen, en veel keus hebben ze ook niet meer. Er zijn nu eenmaal meer hoger opgeleide vrouwen dan hoger opgeleide mannen vandaag de dag, en dat gat zal alleen maar groter worden zolang het onderwijs nog zo over gefeminiseerd is.
Hahah on point:)quote:Op dinsdag 30 april 2019 08:32 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
[..]
Wat bedoel je daar precies mee? Ik heb diverse mannelijke leraren gehad op de middelbare school en daarna. Misschien ben ik een uitzondering of zo, maar dan zijn alle ex mede leerlingen dat ook.
Daarnaast worden vrouwen ook gestimuleerd om mannenberoepen te doen, met dus alleen mannen als collega's. Waarom is "feminisering" dan een excuus voor weinig deelname bij mannen maar niet bij vrouwen.
Mijn ervaring is dat het daten met 20'-ers een stuk interessanter en leuker is.quote:Op donderdag 18 april 2019 14:26 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
[..]
Omdat een man de eerste de beste datingsite op kan gaan en over zichzelf vertellen en wat hij zegt waarschijnlijk wel interessant wordt gevonden.
Maar ja, dat interesseert jullie dan weer niet als er niet direct ook een date en sex aan vastzit.
Jongens hebben inmiddels een achterstand in het onderwijs doordat het onderwijs gerund wordt door vrouwen. Het onderwijssysteem tegenwoordig sluit veel beter aan bij meisjes, en het resultaat daarvan is dat vandaag de dag meer vrouwen afstuderen dan mannen.quote:Op dinsdag 30 april 2019 08:32 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
[..]
Wat bedoel je daar precies mee? Ik heb diverse mannelijke leraren gehad op de middelbare school en daarna. Misschien ben ik een uitzondering of zo, maar dan zijn alle ex mede leerlingen dat ook.
Daarnaast worden vrouwen ook gestimuleerd om mannenberoepen te doen, met dus alleen mannen als collega's. Waarom is "feminisering" dan een excuus voor weinig deelname bij mannen maar niet bij vrouwen.
Intelligence is sexy <3quote:Op zondag 28 april 2019 20:48 schreef SugeLucky het volgende:
Ik date op de een of andere manier alleen maar hoogopgeleide vrouwen.
Zelf ben ik niet hoogopgeleid maar ben wel intelligent en heb een interessante baan.
Alle vrouwen die ik gedate heb vallen op zelfverzekerdheid onder andere.
quote:Op dinsdag 30 april 2019 15:44 schreef Seven. het volgende:
[..]
Jongens hebben inmiddels een achterstand in het onderwijs doordat het onderwijs gerund wordt door vrouwen. Het onderwijssysteem tegenwoordig sluit veel beter aan bij meisjes, en het resultaat daarvan is dat vandaag de dag meer vrouwen afstuderen dan mannen.
Dat ging wel heel makkelijkquote:Op dinsdag 30 april 2019 18:22 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Ben ik met je eens. Laten we daten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |