Klopt. Ik denk dat het onverwacht dichtbij blijkt te zijn voor veel mensen. Ook als ze hem niet bezocht hebben en er dus een persoonlijke herinnering bij hebben is het een icoon dat ze al heel erg lang kennen en regelmatig terugkomt.quote:Op maandag 15 april 2019 21:29 schreef Embraer89 het volgende:
[..]
Jawel, maar na 2 posts weet iedereen het wel.
Heeft wel een hoog ''komt wel erg dichtbij'' gehalte zo.
Waarschijnlijk moet het ergste nog komen als de brand gedoofd is en ze de schade kunnen onderzoeken.quote:
Not (the case) Re(wimo).quote:
Ja, mijn gedachten zijn in het speciaal bij alle katholieken in Parijs.quote:Op maandag 15 april 2019 21:37 schreef Ericr het volgende:
[..]
Dit is 1 van de meest iconische gebouwen ter wereld. Wel een wrede speling van het lot dat het vlak voor Pasen gebeurt.
Of in Europa anno 2019.quote:Op maandag 15 april 2019 21:37 schreef Ericr het volgende:
Wel een wrede speling van het lot dat het vlak voor Pasen gebeurt.
jij werkt op mijn zenuwenquote:Op maandag 15 april 2019 21:39 schreef Faux. het volgende:
[..]
Ja, mijn gedachten zijn in het speciaal bij alle katholieken in Parijs.
Paasvuren zijn meestal 1e paasdag...quote:Op maandag 15 april 2019 21:37 schreef Ericr het volgende:
[..]
Dit is 1 van de meest iconische gebouwen ter wereld. Wel een wrede speling van het lot dat het vlak voor Pasen gebeurt.
*in het bijzonder?quote:Op maandag 15 april 2019 21:39 schreef Faux. het volgende:
[..]
Ja, mijn gedachten zijn in het speciaal bij alle katholieken in Parijs.
Alle belangrijke kunst is gered.twitter:KoliaDelesalle twitterde op maandag 15-04-2019 om 21:03:15Une bonne nouvelle : toutes les ½uvres d’art ont été sauvées. Le trésor de la cathédrale est intact, la couronne d’épines, les saints sacrements. #NOTRE_DAME reageer retweet
Dit was alvast de opwarmronde.quote:Op maandag 15 april 2019 21:40 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Paasvuren zijn meestal 1e paasdag...
Damnquote:
Kan letterlijk niet minder neuks gevenquote:
Die bedoel ik jaquote:
Neequote:Op maandag 15 april 2019 21:41 schreef klaasweetalles het volgende:
de mona lisa hangt die in de notre dame?
Nee, in het Louvre.quote:Op maandag 15 april 2019 21:41 schreef klaasweetalles het volgende:
Ja. Naast de Nachtwacht.quote:Op maandag 15 april 2019 21:41 schreef klaasweetalles het volgende:
Nee die hangt in het museumquote:Op maandag 15 april 2019 21:41 schreef klaasweetalles het volgende:
Nee tegenwoordig ligt die in de Sagrada Familiaquote:Op maandag 15 april 2019 21:41 schreef klaasweetalles het volgende:
waarom nietquote:
Cool, als er maar geen doden zijnquote:Op maandag 15 april 2019 21:39 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat is een franse voetbalclub die in de kelder van de Franse 2e divisie speelt.
De Febo achter het station.quote:Op maandag 15 april 2019 21:42 schreef xFriendx het volgende:
Hebben we iets vergelijkbaars in culture waarde in NL wat we net zo erg zouden vinden? Paleis op de Dam? De Dom van Utrecht?
Binnenhof?quote:Op maandag 15 april 2019 21:42 schreef xFriendx het volgende:
Hebben we iets vergelijkbaars in culture waarde in NL wat we net zo erg zouden vinden? Paleis op de Dam? De Dom van Utrecht?
Een keer werd gevraagd of ik er ging studeren, een keer heb ik zelf gezegd dat k er ging wonen, verspreid over 4 topics. Schrikbarende cijfers.quote:Op maandag 15 april 2019 21:41 schreef Tem het volgende:
Heeft Faux. al gezegd dat hij daar binnenkort in de buurt gaat wonen?
De tweede kamer.quote:Op maandag 15 april 2019 21:42 schreef xFriendx het volgende:
Rotterd... oh wacht.quote:Op maandag 15 april 2019 21:42 schreef xFriendx het volgende:
Geen culturele dingen hier dus nopequote:Op maandag 15 april 2019 21:42 schreef xFriendx het volgende:
Binnenstad van Zoetermeer.quote:Op maandag 15 april 2019 21:42 schreef xFriendx het volgende:
Ik denk niet dat wij iets van vergelijkbare culturele waarde hebben, zeker niet internationaal gezien.quote:Op maandag 15 april 2019 21:42 schreef xFriendx het volgende:
Rijksmuseum.quote:Op maandag 15 april 2019 21:42 schreef xFriendx het volgende:
Pakjesboot 12.quote:Op maandag 15 april 2019 21:42 schreef xFriendx het volgende:
Nee, daar zou ik graag meer over horen.quote:Op maandag 15 april 2019 21:41 schreef Tem het volgende:
Heeft Faux. al gezegd dat hij daar binnenkort in de buurt gaat wonen?
Rijksmuseumquote:Op maandag 15 april 2019 21:42 schreef xFriendx het volgende:
twitter:RTLnieuws twitterde op maandag 15-04-2019 om 21:43:05'Beroemde relikwieën Jezus uit Notre-Dame gered' https://t.co/acDY2WjzPj https://t.co/K4iSxyh5n3 reageer retweet
Neem maar even een timeout van een minuutquote:Op maandag 15 april 2019 21:43 schreef Faux. het volgende:
[..]
Een keer werd gevraagd of ik er ging studeren, een keer heb ik zelf gezegd dat k er ging wonen, verspreid over 4 topics. Schrikbarende cijfers.
De Sint-Servaasbasiliek in Maastricht.quote:Op maandag 15 april 2019 21:42 schreef xFriendx het volgende:
Wat een ziener die Barney.quote:Op maandag 15 april 2019 21:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
'De hele wereld gaat naar de klote man'.
-Raymond van Barneveld, 2018.
Ponypark Slagharenquote:Op maandag 15 april 2019 21:42 schreef xFriendx het volgende:
Rayaquote:Op maandag 15 april 2019 21:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
'De hele wereld gaat naar de klote man'.
-Raymond van Barneveld, 2018.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |