niks mis meequote:Op maandag 15 april 2019 21:30 schreef marsan het volgende:
[..]
Niet eerst nog met pek en veren een rondje door de stad? Schandpaal?
Er staan nog 2 torens prima overeind, als daar ineens een gewicht van 10.000 liter bluswater tegenaan komt zijn die ook weg, Oh, en de manschappen die aan het blussen zijn + al het publiek in een grote stad wil je ook liever niet dood gooien.quote:Op maandag 15 april 2019 21:32 schreef Cattivo het volgende:
Geen blusvliegtuig omdat anders het dan kon instorten. Nee nu staat het prachtig overeind.
Drama king...quote:Op maandag 15 april 2019 21:33 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Blijf maar weg.
Die stad is verloren.
En het enige aantrekkelijke wat er nog stond is nu bijna afgefikt.
Je lijkt je als enige eraan te ergeren.quote:Op maandag 15 april 2019 21:33 schreef Embraer89 het volgende:
[..]
Ja, dat wisten na de eerste post al, hoef je niet 3 topics lang mee te vervuilen.
Haha. Nooit te vroeg, dit soort grappen.quote:
Wel meerdere redenen hoor, aanwakkeren vuur, veiligheid vliegtuig en omgeving en dat het vliegtuig zo hoog moet vliegen qua veiligheid dat het water geen nut meer heeftquote:Op maandag 15 april 2019 21:32 schreef Cattivo het volgende:
Geen blusvliegtuig omdat anders het dan kon instorten. Nee nu staat het prachtig overeind.
De katholieke wereld misschien. Protestanten hebben niets met dat soort dingen.quote:Op maandag 15 april 2019 21:28 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Er lagen ook wat relieken in waarvan het verlies de christelijke wereld in rouw zullen dompelen. De doornenkroon die Jezus volgens overlevering opkreeg bijvoorbeeld.
Mwa, ik ben de enige die het uitspreekt. Maar laten we weer ontopic gaanquote:Op maandag 15 april 2019 21:34 schreef Faux. het volgende:
[..]
Je lijkt je als enige eraan te ergeren.
Eerlijk gezegd is het vooral een symbool. Reims is voor de Franse geschiedenis belangrijker. Andere kathedralen hebben meer naam gemaakt.quote:Op maandag 15 april 2019 21:29 schreef Oostwoud het volgende:
[..]
Het is niet zo vreemd om verwantschap te voelen met deze gebeurtenis. Het is een stukje Europese geschiedenis.. Bovendien heeft Frankrijk om meerdere redenen een grote invloed uitgeoefend op de Nederlandse geschiedenis en Frankrijk is een centraal bestuurd land vanuit Parijs.
Disney grappig...quote:Op maandag 15 april 2019 21:35 schreef Falco het volgende:
[..]
Haha. Nooit te vroeg, dit soort grappen.
Het is in het vorige topic uitgelegd: zo'n brand is te warm om dichtbij te kunnen komen, het water zou verdampt zijn als het bij het vuur aankomt. Tevens zouden de rotorbladen van een helicopter het vuur juist kunnen aanwakkeren. Daarnaast is er idd het probleem van instortingsgevaar in het geval dat ene helicopter wel dichtbij genoeg zou kunnen komen.quote:Op maandag 15 april 2019 21:32 schreef Cattivo het volgende:
Mwa, valt minder aan te branden en ook minder historisch.quote:Op maandag 15 april 2019 21:36 schreef klaasweetalles het volgende:
De eifeltoren in de fik
Dat zou pas sensatie zijn
[ afbeelding ]
Ik voel een complot...quote:Op maandag 15 april 2019 21:34 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Waar is Marinus van der Lubbe junior?
Daar was een tijdje geleden ook een fik in die topquote:Op maandag 15 april 2019 21:36 schreef klaasweetalles het volgende:
De eifeltoren in de fik
Dat zou pas sensatie zijn
[ afbeelding ]
Is denk toch wel 1 van de grootste trekpleisters in de wereldquote:Op maandag 15 april 2019 21:36 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Mwa, valt minder aan te branden en ook minder historisch.
Ze beginnen van bovenaf en dan langzaam aan naar beneden.quote:Op maandag 15 april 2019 21:37 schreef NaturalScience het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben benieuwd hoe ze die steigers gaan afbouwen......
DE FIK ER I....quote:Op maandag 15 april 2019 21:37 schreef NaturalScience het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben benieuwd hoe ze die steigers gaan afbouwen......
Dit is 1 van de meest iconische gebouwen ter wereld. Wel een wrede speling van het lot dat het vlak voor Pasen gebeurt.quote:Op maandag 15 april 2019 21:23 schreef Faux. het volgende:
[..]
Toen ik voor het eerst in Parijs was, was dit het belangrijkste symbool voor mij. Van de Klokkenluider van de Notre Dame tot de moderne verhalen, zoveel geschiedenis, zoveel cultuur. Het doet ongelooflijk veel pijl.
Dat is de Dam in Parijs.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |