Zit je nou te trollen?quote:
Jawel, maar na 2 posts weet iedereen het wel.quote:Op maandag 15 april 2019 21:29 schreef Oostwoud het volgende:
[..]
Het is niet zo vreemd om verwantschap te voelen met deze gebeurtenis. Het is een stukje Europese geschiedenis.. Bovendien heeft Frankrijk om meerdere redenen een grote invloed uitgeoefend op de Nederlandse geschiedenis en Frankrijk is een centraal bestuurd land vanuit Parijs.
Was hij nou maar gaan staken vandaag, zoals het hoort in Frankrijk..quote:Op maandag 15 april 2019 21:29 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
De wetenschap dat je door gepruts (als dat de oorzaak is) verantwoordelijk bent voor het afbranden van een eeuwenoud wereldberoemd monument lijkt me opzich al kut genoeg.
Dank je wel. Erg veel hout!quote:Op maandag 15 april 2019 21:26 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Lijkt me dat die binnenkant allemaal hout is. Zie hier de binnenkant vanaf 2:50:
Als je het maar laatquote:
Niet eerst nog met pek en veren een rondje door de stad? Schandpaal?quote:Op maandag 15 april 2019 21:27 schreef klaasweetalles het volgende:
De veroorzakers moeten gestraft worden zoals de ze dat in 11e eeuw zouden doen
brandstapel of gestenigd worden met de stenen van de Notre dame
Het zou me niks verbazen als meerdere dingen fout zijn gegaan.quote:Op maandag 15 april 2019 21:29 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
De wetenschap dat je door gepruts (als dat de oorzaak is) verantwoordelijk bent voor het afbranden van een eeuwenoud wereldberoemd monument lijkt me opzich al kut genoeg.
Staat slecht naast die 12.quote:Op maandag 15 april 2019 21:29 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Zit je nou te trollen?
Deze posting mag naast mijn reeds opgebouwde collectie notes toegevoegd worden.
Welneequote:Op maandag 15 april 2019 21:23 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik denk dat deze brand alle kijkcijfers in de wereld gaat verbreken
Dat is het dus voor hen ook. Waar maak jij je druk om?quote:Op maandag 15 april 2019 21:29 schreef Embraer89 het volgende:
[..]
Jawel, maar na 2 posts weet iedereen het wel.
Heeft wel een hoog ''komt wel erg dichtbij'' gehalte zo.
Waarom zou dat niet mogen dan? Ik verhuis binnenkort daar twee straten verderop. T komt ook wel redelijk dichtbij ofniet.quote:Op maandag 15 april 2019 21:29 schreef Embraer89 het volgende:
[..]
Jawel, maar na 2 posts weet iedereen het wel.
Heeft wel een hoog ''komt wel erg dichtbij'' gehalte zo.
Telegraafquote:
Ja, dat wisten na de eerste post al, hoef je niet 3 topics lang mee te vervuilen.quote:Op maandag 15 april 2019 21:32 schreef Faux. het volgende:
[..]
Waarom zou dat niet mogen dan? Ik verhuis binnenkort daar twee straten verderop. T komt ook wel redelijk dichtbij ofniet.
Die twee torens hebben kleine brandjes. Het middengedeelte fikt nog steeds. Maar ik denk dat het ergste nu wel weer over is.quote:Op maandag 15 april 2019 21:32 schreef La_Moustache het volgende:
Hoever is hij inmiddels uitgebrand? Ik volg het even niet meer zo.
Blijf maar weg.quote:Op maandag 15 april 2019 21:32 schreef Faux. het volgende:
[..]
Waarom zou dat niet mogen dan? Ik verhuis binnenkort daar twee straten verderop. T komt ook wel redelijk dichtbij ofniet.
Waar is Marinus van der Lubbe junior?quote:Op maandag 15 april 2019 21:33 schreef Dagoduck het volgende:
"It's like a dutch oven inside there"
HEBBEN WIJ HET WEER GEDAAN!
Niet dan?quote:Op maandag 15 april 2019 21:32 schreef Cattivo het volgende:
Geen blusvliegtuig omdat anders het dan kon instorten. Nee nu staat het prachtig overeind.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |