Zijn die steigers van hout? Of van metaal?quote:Op maandag 15 april 2019 20:57 schreef MissionPhailed het volgende:
Het ingestorte (houten) dak zal op de grond nog wel stevig branden idd. Zometeen waarschijnlijk nog nieuwe 'brandstof' in de vorm van steigers.
Wat denk je zelf.quote:Op maandag 15 april 2019 20:58 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Zijn die steigers van hout? Of van metaal?
Niet het beste account. Maar is meestal wel standaardprotocol.quote:
Ik zou gokken op hout. Het hangt er allemaal maar verkoold bij in het midden.quote:Op maandag 15 april 2019 20:58 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Doe maar niet, er zit geen dak meer op!quote:
Nu alleen nog metaal denk ikquote:Op maandag 15 april 2019 20:58 schreef spijkerbroek het volgende:
Tamelijk lastig om iets te blussen dat hoger is dan een metertje of 20/30 meter, laat staan de 70 meter van nu vergane glorie. Het blussen dat gebeurd is meer iets voor de bühne.quote:
Hoeft niet meteen te betekenen dat het een aanslag of bewuste brandstichting is natuurlijk. De magnitude van deze ramp is wel zo groot dat het een groot onderzoek rechtvaardigt.quote:
Gokje, een bouwvakker die z'n accuboor op aliexpress had gekocht...quote:Op maandag 15 april 2019 20:52 schreef MissionPhailed het volgende:
Pakweg 800 jaar oud, de industriële revolutie en een stel vernietigende wereldoorlogen 'meegemaakt' en in 2019 goeddeels veranderd in brandhout door 'n renovatiefoutje ...
Ik denk dat dit een onbegonnen zaak was voor de brandweer.quote:Op maandag 15 april 2019 20:58 schreef rembrandtvanrijn het volgende:
Zo te zien zijn ze de kerk gecontroleerd aan het uit laten branden. Verschrikkelijk.
Komt omdat ie in de fik staat.quote:Op maandag 15 april 2019 20:58 schreef beantherio het volgende:
Er komt nu ook rook uit een van de torens..
Ja, ik weet het niet. Daarom vraag ik het.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |