Deze is al 10 jaar geleden van haar.quote:Op maandag 15 april 2019 21:29 schreef MCH het volgende:
[..]
Zijn toch smerige wijven met een prachtig figuur maar een verneukt lichaam
Godverdomme..mag niet lachen...quote:Op maandag 15 april 2019 21:07 schreef MCH het volgende:
[..]
Ben jij aan het rentenieren of aan het lotussen?
Aan een kettingquote:
Licht opgewonden nu.quote:
Vooral die ene he, samen met die andere en dat die andere dan dat ene deedquote:
Hoezo dan wel en nu niet?quote:Op maandag 15 april 2019 21:44 schreef Samzz het volgende:
Jezus. Als ik in Parijs zou wonen zou ik echt hard janken denk ik.
Omdat ik er nu niet bovenop sta met m'n bakkes.quote:
Kunnen jullie in Sluis de rookpluim zien?quote:Op maandag 15 april 2019 21:44 schreef Samzz het volgende:
Jezus. Als ik in Parijs zou wonen zou ik echt hard janken denk ik.
Het is donker, lieve jongen.quote:Op maandag 15 april 2019 21:46 schreef MCH het volgende:
[..]
Kunnen jullie in Sluis de rookpluim zien?
Ik welquote:Op maandag 15 april 2019 21:47 schreef MissMSX het volgende:
Ik ben nooit in de notre dame geweest. Komt wel erg dichtbij zo
Ik ben wel in Parijs geweestquote:
Stinkstad. Maar er zijn nog wel wat dingen die ik nog moet zien.quote:Op maandag 15 april 2019 21:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik ben wel in Parijs geweest
Vond er eigenlijk niks aan.
Neequote:Op maandag 15 april 2019 21:51 schreef MissMSX het volgende:
Ben wel in de Sagrada familia geweest. Telt dat ook?
Ik ook!quote:Op maandag 15 april 2019 21:51 schreef MissMSX het volgende:
Zoals?quote:Op maandag 15 april 2019 21:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Stinkstad. Maar er zijn nog wel wat dingen die ik nog moet zien.
Daar heeft Litpho ook nog mooie herinneringen aan.quote:Op maandag 15 april 2019 21:51 schreef MissMSX het volgende:
Hoe lang heb je in de rij gestaan?quote:
Oh?quote:Op maandag 15 april 2019 21:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar heeft Litpho ook nog mooie herinneringen aan.
Heb er ook niet zoveel mee. Paar mooie musea maar verder trekt het me echt niet.quote:Op maandag 15 april 2019 21:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Stinkstad. Maar er zijn nog wel wat dingen die ik nog moet zien.
Woohoo... nog een sleeping beauty tweelingzusquote:
Niet teruglezen hoor.quote:Op maandag 15 april 2019 21:54 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Woohoo... nog een sleeping beauty tweelingzus
Klinkt als dingen die je prima kunt overslaanquote:Op maandag 15 april 2019 21:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
[..]
Hotel des Invalides, het vampiermuseum, begraafplaats van Montmartre.
Nooit gewetenquote:Op maandag 15 april 2019 21:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Met mij
Jezus dat is ook alweer tien jaar geleden.
En nog een keer de tijd nemen op Pere Lachaise.quote:Op maandag 15 april 2019 21:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Klinkt als dingen die je prima kunt overslaan
Wasdah?quote:Op maandag 15 april 2019 21:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En nog een keer de tijd nemen op Pere Lachaise.
Grote begraafplaats met mooie graven, er liggen ook veel beroemdheden. Zoals Oscar Wilde en Jim Morrison.quote:
Ik ook niet. Notre Dame vind ik wel prachtig.quote:Op maandag 15 april 2019 21:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik ben wel in Parijs geweest
Vond er eigenlijk niks aan.
Ah. Lijkt me ook iets om niet speciaal voor om te reizenquote:Op maandag 15 april 2019 21:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Grote begraafplaats met mooie graven, er liggen ook veel beroemdheden. Zoals Oscar Wilde en Jim Morrison.
Vondquote:Op maandag 15 april 2019 21:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook niet. Notre Dame vind ik wel prachtig.
Ik vind heel mooiquote:Op maandag 15 april 2019 22:00 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ah. Lijkt me ook iets om niet speciaal voor om te reizen
CL bezoekt wel vaker begraafplaatsenquote:Op maandag 15 april 2019 22:00 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ah. Lijkt me ook iets om niet speciaal voor om te reizen
Gister nog, twee zelfsquote:Op maandag 15 april 2019 22:02 schreef DrMarten het volgende:
[..]
CL bezoekt wel vaker begraafplaatsen
Dan is het helemaal meer 'leuk voor erbij'quote:Op maandag 15 april 2019 22:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind heel mooiben er al twee keer geweest.
Ik ookquote:Op maandag 15 april 2019 22:02 schreef DrMarten het volgende:
[..]
CL bezoekt wel vaker begraafplaatsen
Vol met Chinezenquote:Op maandag 15 april 2019 22:02 schreef CherryLips het volgende:
Je hebt er ook de catacomben, die zijn wel ranzig, maar daar ben ik al twee keer geweest en schijnt er nu heel druk te zijn.
/hipster
Paar uur in de rij staan is daar de standaardquote:Op maandag 15 april 2019 22:02 schreef CherryLips het volgende:
Je hebt er ook de catacomben, die zijn wel ranzig, maar daar ben ik al twee keer geweest en schijnt er nu heel druk te zijn.
/hipster
quote:Op maandag 15 april 2019 22:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die heb je overal tegenwoordig.
quote:Op maandag 15 april 2019 22:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die heb je overal tegenwoordig.
Heb je in ieder geval iets om op te leunen tijdens het wachten.quote:Op maandag 15 april 2019 22:06 schreef MCH het volgende:
[..]
Paar uur in de rij staan is daar de standaard
Een klein Chineesje?quote:Op maandag 15 april 2019 22:07 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Heb je in ieder geval iets om op te leunen tijdens het wachten.
Een standaard.quote:
Serieus. De eerste keer dat ik er was, hadden we die catacomben voor onszelf.quote:Op maandag 15 april 2019 22:06 schreef MCH het volgende:
[..]
Paar uur in de rij staan is daar de standaard
Namaken tochquote:Op maandag 15 april 2019 22:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
Een van mijn favoriete kunstenaars is een Fransman en gaat eind dit jaar hopelijk 100 worden. Wil nog altijd een print van Pierre Soulages maar ze zijn zelfs nu al niet te betalen voor mij
Eens ergens gelezen. Zal ook wel op Atlas Obscura staan. Eerst Edinburgh dan Parijs?quote:
Ja ik kan me voorstellen dat je van de geur van zwervers en oude urine houdtquote:Op maandag 15 april 2019 21:53 schreef MCH het volgende:
Ik hou van de geur van de Parijse metro
Ook die van Londen, Berlijn en Barcelona. Ze ruiken allemaal anders.
Ja is goedquote:Op maandag 15 april 2019 22:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Eens ergens gelezen. Zal ook wel op Atlas Obscura staan. Eerst Edinburgh dan Parijs?
Wehequote:Op maandag 15 april 2019 22:11 schreef Halimede het volgende:
[..]
Ja ik kan me voorstellen dat je van de geur van zwervers en oude urine houdt
Wat een vooroordelen weer. Ik ben een beetje ov autist.quote:Op maandag 15 april 2019 22:11 schreef Halimede het volgende:
[..]
Ja ik kan me voorstellen dat je van de geur van zwervers en oude urine houdt
Jesus CL stop toch met roken.quote:Op maandag 15 april 2019 22:12 schreef CherryLips het volgende:
Ah Parijse metro, met die travo met kort rokje en enorme plateauzolen die een sigaret wilde aansteken en bijna dr pruik in de hens zette. Mooie tijden.
Ze hapt nog meer dan ik bij een aycequote:Op maandag 15 april 2019 22:16 schreef CherryLips het volgende:
Meid, je hapt nog erger dan ik altijd doe.
Jezus. Struikelwoord.quote:Op maandag 15 april 2019 22:17 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Is dat een synoniem voor deaprhroaten?
Watquote:Op maandag 15 april 2019 22:17 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Is dat een synoniem voor deapthroaten?
Ik deepthroat regelmatig een sushirol ja.quote:Op maandag 15 april 2019 22:17 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nu zin in sushi.quote:Op maandag 15 april 2019 22:21 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik deepthroat regelmatig een sushirol ja.
quote:Op maandag 15 april 2019 22:16 schreef CherryLips het volgende:
Meid, je hapt nog erger dan ik altijd doe.
quote:
Joh, krijg allemaal zelf een burnout waarbij je partner (waar je jarenlang door het vuur bent gegaan wegens zijn PTSS en zijn alcoholverslaving en alle therapie die daarbij hoort):quote:Op maandag 15 april 2019 22:17 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |