Daar heeft Litpho ook nog mooie herinneringen aan.quote:Op maandag 15 april 2019 21:51 schreef MissMSX het volgende:
Ben wel in de Sagrada familia geweest. Telt dat ook?
Hoe lang heb je in de rij gestaan?quote:
Oh?quote:Op maandag 15 april 2019 21:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar heeft Litpho ook nog mooie herinneringen aan.
Heb er ook niet zoveel mee. Paar mooie musea maar verder trekt het me echt niet.quote:Op maandag 15 april 2019 21:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Stinkstad. Maar er zijn nog wel wat dingen die ik nog moet zien.
Woohoo... nog een sleeping beauty tweelingzusquote:
Niet teruglezen hoor.quote:Op maandag 15 april 2019 21:54 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Woohoo... nog een sleeping beauty tweelingzus
Klinkt als dingen die je prima kunt overslaanquote:Op maandag 15 april 2019 21:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
[..]
Hotel des Invalides, het vampiermuseum, begraafplaats van Montmartre.
Nooit gewetenquote:Op maandag 15 april 2019 21:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Met mij
Jezus dat is ook alweer tien jaar geleden.
En nog een keer de tijd nemen op Pere Lachaise.quote:Op maandag 15 april 2019 21:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Klinkt als dingen die je prima kunt overslaan
Wasdah?quote:Op maandag 15 april 2019 21:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En nog een keer de tijd nemen op Pere Lachaise.
Grote begraafplaats met mooie graven, er liggen ook veel beroemdheden. Zoals Oscar Wilde en Jim Morrison.quote:
Ik ook niet. Notre Dame vind ik wel prachtig.quote:Op maandag 15 april 2019 21:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik ben wel in Parijs geweest
Vond er eigenlijk niks aan.
Ah. Lijkt me ook iets om niet speciaal voor om te reizenquote:Op maandag 15 april 2019 21:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Grote begraafplaats met mooie graven, er liggen ook veel beroemdheden. Zoals Oscar Wilde en Jim Morrison.
Vondquote:Op maandag 15 april 2019 21:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook niet. Notre Dame vind ik wel prachtig.
Ik vind heel mooiquote:Op maandag 15 april 2019 22:00 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ah. Lijkt me ook iets om niet speciaal voor om te reizen
CL bezoekt wel vaker begraafplaatsenquote:Op maandag 15 april 2019 22:00 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ah. Lijkt me ook iets om niet speciaal voor om te reizen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |