Welkom weer hoor in de parel van Gelderlandquote:Op dinsdag 16 april 2019 10:39 schreef Greys het volgende:
Zaterdag naar m'n ouders.
Keek even op de weer-app.
26 graden daar.![]()
Zenuwachtig voor de voorjaarsschoonmaak?quote:Op dinsdag 16 april 2019 12:37 schreef GeorgeM het volgende:
AJAAAAAAAAX JgdegiknhfdssJodelahitieeeeeseessss
Sorry, dat moest er ff uit![]()
Heb nu al knopen in m’n maag
funny hoorquote:Op dinsdag 16 april 2019 12:40 schreef Dave het volgende:
[..]
Zenuwachtig voor de voorjaarsschoonmaak?
Ok, ja, sorry (award + 1).quote:Op dinsdag 16 april 2019 12:42 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
funny hoor
In plaats van dat je meeleeft ofzo![]()
schoonmaken ben ik mee gestopt![]()
Als ze verliezen liggen ze eruit, toch?quote:Op dinsdag 16 april 2019 12:37 schreef GeorgeM het volgende:
Wat is Ajax?quote:Op dinsdag 16 april 2019 12:37 schreef GeorgeM het volgende:
De zoon van Telamon, dacht ik.quote:
En allesreiniger.quote:Op dinsdag 16 april 2019 13:00 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
De zoon van Telamon, dacht ik.
Dus @GeorgeM is nu al zenuwachtig voor iets dat de zoon van Telamon gaat doen met allesreiniger.quote:
Het zouden ook nog brandblussers kunnen zijnquote:Op dinsdag 16 april 2019 12:40 schreef Dave het volgende:
[..]
Zenuwachtig voor de voorjaarsschoonmaak?
Ik zat van de week een filmpje te kijken van de winnaar van dit jaar en dacht nog, dat dit programma er nog niet in Nederland isquote:Op dinsdag 16 april 2019 12:51 schreef Dave het volgende:
Aangezien Michael Rice de UK-versie won, gaat Dennie Christian proberen de Nederlandse inzending voor 2020 te vinden.
https://www.nu.nl/media/5846082/dennie-christian-brainpower-en-jamai-in-jury-all-together-now.html
Mot je een note hebben?quote:Op dinsdag 16 april 2019 12:56 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Als ze verliezen liggen ze eruit, toch?
En dan hebben ze lekker vrij voor pasen, wat meer tijd met hun familie de komende tijd en zo.![]()
Ik gun ze dat wel.
Greys moet weer van 2 walletjes eten hoor.quote:Op dinsdag 16 april 2019 13:19 schreef Greys het volgende:
Ik ben team010 maar toch voor AJAX vanavond. Maar ook voor Ronaldo. Godver. Nou ja ik ben wel voor iedereen dan![]()
![]()
Ja, ik heb het hele jaar ook voor Emmen zitten jompelen hoor. Doe jij nou maar effe voor Ajax. Oké, thx bye.quote:Op dinsdag 16 april 2019 13:06 schreef Knutknuttsson het volgende:
Ajax![]()
Zelfs in Europa hoop ik dat ze er uitvliegen. Zo kleinzielig ben ik nou ook weer wel.
Het liefst de twee walletjes van CR zeker.quote:Op dinsdag 16 april 2019 13:21 schreef Dave het volgende:
[..]
Greys moet weer van 2 walletjes eten hoor.
quote:Op dinsdag 16 april 2019 13:06 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dus @:GeorgeM is nu al zenuwachtig voor iets dat de zoon van Telamon gaat doen met allesreiniger.
Ben nu toch wel benieuwd![]()
al weet ik niet zeker of ik het nog wel wil weten.![]()
Jaap Stam. Mja. Valt weinig over te zeggen verder. Middenmoot hé.quote:
quote:Op dinsdag 16 april 2019 13:06 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dus @:GeorgeM is nu al zenuwachtig voor iets dat de zoon van Telamon gaat doen met allesreiniger.
Je steun wordt gewaardeerdquote:Op dinsdag 16 april 2019 13:22 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ja, ik heb het hele jaar ook voor Emmen zitten jompelen hoor. Doe jij nou maar effe voor Ajax. Oké, thx bye.
Wat mij betreft doen ze dat ook ja. Zo goed is Scherpen nog helemaal niet.quote:Op dinsdag 16 april 2019 13:33 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Je steun wordt gewaardeerd![]()
Maar sinds Emmen-Ajax kan ik echt geen enkele sympathie meer voor ze opbrengen. En niet vanwege de uitslag. Ze moet’n gewoon met de poot’n van onze keeper afblie’ben.
De zoon van Telamon met allesreiniger en brandblussers in Canada.quote:Op dinsdag 16 april 2019 13:06 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, terwijl Greys knabbelt aan de walletjes van Ronaldo.quote:Op dinsdag 16 april 2019 13:37 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
De zoon van Telamon met allesreiniger en brandblussers in Canada.
Wat gebeurt daar.
quote:Op dinsdag 16 april 2019 13:50 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, terwijl Greys knabbelt aan de walletjes van Ronaldo.
Whatever the F that means.
Jompelen?quote:Op dinsdag 16 april 2019 13:22 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ja, ik heb het hele jaar ook voor Emmen zitten jompelen hoor. Doe jij nou maar effe voor Ajax. Oké, thx bye.
Jompelen =quote:
Nee. Dinsdag.quote:
Ja jeeeeemahgggggquote:Op dinsdag 16 april 2019 13:21 schreef Dave het volgende:
[..]
Greys moet weer van 2 walletjes eten hoor.
quote:Op dinsdag 16 april 2019 13:50 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, terwijl Greys knabbelt aan de walletjes van Ronaldo.
Whatever the F that means.
Ik had het gewoon keurig goed gespeld hoorquote:
Bestaan die?quote:
Ik wil wel, maar kom dan nooit meer op tijd thuisquote:Op dinsdag 16 april 2019 11:09 schreef Greys het volgende:
Nog even onder de aandacht:
Schreeuw met ons in een supergezellig knus kroegje Duncan naar de finale! Groot scherm! Toffe kroegeigenaar die zelf het esf ook leuk vindt! Sfeer! Spanning! Lol!
ESF / [MEET] 2e halve finale op groot scherm!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |