abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_186272203
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2019 13:50 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Neee... neeeeeee neeeee je begrijpt het verkeerd. Dat bedoel ik zeker niet. Het gaat erom dat er geëtter is omdat het over Jessie gaat en DAN moet er geveegd worden. Als er over anderen iets staat, is er geen vuiltje aan de lucht en dat wordt super irritant.
Nogmaals, jij leest overduidelijk terug.
Lees eerst even alles, en kom dan terug.
  woensdag 17 april 2019 @ 13:53:07 #102
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_186272222
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2019 13:50 schreef Punkman het volgende:

[..]

Jeetje, het was al klaar.
Ja, maar ik lees het net en ik zie ook dat je mij verkeerd gelezen hebt. Kan gebeuren.
Er is niets gezegd over schuimpjes specifiek hier. Dat wil ik even gezegd hebben.
Dan wil ik dan wel zien waar dat staat. Dan had er cossers gestaan.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  woensdag 17 april 2019 @ 13:53:19 #103
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_186272230
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2019 13:52 schreef Punkman het volgende:

[..]

Nogmaals, jij leest overduidelijk terug.
Lees eerst even alles, en kom dan terug.
Okay.
pi_186272240
Staat hier te lezen, het woord schuimpjes had ze daar niet moeten gebruiken en haar excuus daarvoor.

quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2019 13:00 schreef Chea49 het volgende:

[..]

In deze heb je wel gelijk. Had dat woord dáár niet moeten gebruiken inderdaad. Mijn excuses daarvoor maar we mogen nooit commentaar op Jessie leveren of de aanval wordt ingezet en dan laat ik me weer verleiden soms. Gewoon elkaars mening over de bewoners respecteren is vaak zoek bij steeds dezelfde users i.p.v. dat het een gewone discussie zou moeten zijn. Maar ik laat het los nu. ;)
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2019 13:51 schreef DeKenau het volgende:

[..]

Nee Punk ,Als ik op de reactie ''Beetje triest "" een reactie terug krijg ""je kunt uitdelen dan kun je ook in casseren '' Terwijl ik me ook nog niet eens van geen kwaad bewust ben. Dat heeft niks met buiten te maken ik vind dat heel persoonlijk en daar zie ik geen excuus van
pi_186272252
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2019 13:53 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Okay.
Ja sorry, maar jij zat aan het teruglezen, en het was al beantwoord. _O- _O-
pi_186272337
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2019 13:53 schreef Punkman het volgende:
Staat hier te lezen, het woord schuimpjes had ze daar niet moeten gebruiken en haar excuus daarvoor.
[..]

[..]

quote:
[..]

[..]

Ik heb het niet over het woord schuimpje , ik heb het over haar aanval naar mij
pi_186272339
quote:

[..]

Nee Punk ,Als ik op de reactie ''Beetje triest "" een reactie terug krijg ""je kunt uitdelen dan kun je ook in casseren '' Terwijl ik me ook nog niet eens van geen kwaad bewust ben. Dat heeft niks met buiten te maken ik vind dat heel persoonlijk en daar zie ik geen excuus van
Ik zoek me rot, maar kan hem even niet vinden.
  woensdag 17 april 2019 @ 14:00:16 #108
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_186272363
quote:
[..]

[..]

En ik ben het er niet mee eens. Schuimpjes zijn van buiten en binnen.
Als er gesproken wordt over het negeren van schuimpjes, dan bedoel je mensen die schuimpjes zijn en ook cossen en niet andersom.
Excuses zijn gemaakt, maar theoretisch is er niets aan de hand. Je moet snotverdorie hier elk woordje op een weegschaal leggen, zelfs als het niets om het lijf heeft, maar omdat er een gelijkgestemde groep is die daar een mening over heeft en eist dat erop gehandeld wordt.
  woensdag 17 april 2019 @ 14:02:24 #109
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_186272389
quote:

[..]

Jij dacht mij ook te piepelen eergisteren ofzo, terwijl er helemaal niets aan de hand was.Called your bluf en je ging laf hier roepen dat je geen dm's wilde, terwijl het 2 dm's waren. 1, om je te laten weten dat ik gereageerd had en een vraag had omdat ik het niet snapte (want in de cos reageerde je niet). De 2e was de link om het je gemakkelijk te maken. Niets meer dan goede bedoelingen. En dan zeggen dat je er klaar mee bent etc. Ik heb het verder laten rusten, maar wil het toch nog even melden. Heb sowieso een hekel aan mensen die als een duvel uit een doosje opspringen en geen verantwoordelijkheid willen nemen. :'(
Daar heb ik ook geen excuus voor gekregen. Het spreekwoord klopt sowieso en dat schort hier nogal aan.

[ Bericht 13% gewijzigd door ThunderBitch op 17-04-2019 14:10:40 ]
  woensdag 17 april 2019 @ 14:03:44 #110
433476 Cargamelk
Failure to communicate
pi_186272405
Punkkkkkkkk !! is het al tijd voor een borrel ?
Duhh !
pi_186272431
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2019 14:00 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Als er gesproken wordt over het negeren van schuimpjes, dan bedoel je mensen die schuimpjes zijn en ook cossen en niet andersom.
Excuses zijn gemaakt, maar theoretisch is er niets aan de hand. Je moet snotverdorie hier elk woordje op een weegschaal leggen, zelfs als het niets om het lijf heeft, maar omdat er een gelijkgestemde groep is die daar een mening over heeft en eist dat erop gehandeld wordt.
Of je kan heel moeilijk gaan doen en je mede-users schuimpjes noemen.
Nee, dat schiet op, en draagt bij aan een discussie, als je ze toch al wegzet als schuimpjes.

Je mede usesrs die Fok! en UTO mede mogelijk maken zet je niet weg als schuimpjes.
Is dat nu zo moeilijk?

Beetje respect naar elkaar, hoe kan je ooit een discussie voeren op een discussie forum als je een gedeelte al wegzet als schuimpjes en minderwaardig?

Dat werkt toch niet.

Kom op, zo werkt het toch niet?
pi_186272444
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2019 14:03 schreef Cargamelk het volgende:
Punkkkkkkkk !! is het al tijd voor een borrel ?
Mijn god, wat heb je in de aanbieding.
Veel alcohol en in een vat graag.
50 liter op zijn minst.
  woensdag 17 april 2019 @ 14:09:13 #113
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_186272503
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2019 14:05 schreef Punkman het volgende:

[..]

Of je kan heel moeilijk gaan doen en je mede-users schuimpjes noemen.
Nee, dat schiet op, en draagt bij aan een discussie, als je ze toch al wegzet als schuimpjes.

Je mede usesrs die Fok! en UTO mede mogelijk maken zet je niet weg als schuimpjes.
Is dat nu zo moeilijk?

Beetje respect naar elkaar, hoe kan je ooit een discussie voeren op een discussie forum als je een gedeelte al wegzet als schuimpjes en minderwaardig?

Dat werkt toch niet.

Kom op, zo werkt het toch niet?
Ik zie het probleem niet. Je bent een schuimpje of je bent het niet. Wat is een schuimpje eigenlijk, het is een naam voor soppers. Hebben wij niet uitgevonden hoor. Dat bestond al eeuwen en het wordt vaker genoemd, maar als het in het kader van Jessie genoemd wordt, dan schaamt men zich, of is boos, en dan zijn de rapen gaar. Ga jij maar eens kijken hoe vaak er over schuimpjes gesproken wordt. Het is de gevoeligheid van de mensen zelf. Zullen we ze voortaan schatjes noemen. Vind ik ook best. Voor mij is het gewoon een woord. Je mag ervan maken wat je wilt.
Ik doe niet moeilijk, ik zeg zoals ik het zie.
pi_186272566
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2019 14:00 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Ik ben er al klaar mee Thunder, ben de wijste in deze.
  woensdag 17 april 2019 @ 14:13:03 #115
433476 Cargamelk
Failure to communicate
pi_186272572
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2019 14:06 schreef Punkman het volgende:

[..]

50 liter op zijn minst.
Heb nog wel wat Barcardie maar schultenbrau is beter met deze hitte met een dikke schuimlaag erop.
Duhh !
  woensdag 17 april 2019 @ 14:13:39 #116
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_186272587
Zo, nog even een tip voor Aggie? Vraag wat er bedoeld wordt, dan kan er een uitleg worden gegeven. Het zijn slechts woorden. Er kan altijd iets verkeerd geinterpreteerd worden, dus als het in jouw ogen raar is, vraag het even.
Heb ik naar jou ook gedaan. Ben wel van een koude kermis thuisgekomen, maar dat is all in the game. Vervelend, maar ik moet het ermee doen.
pi_186272598
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2019 14:09 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Ik zie het probleem niet. Je bent een schuimpje of je bent het niet. Wat is een schuimpje eigenlijk, het is een naam voor soppers. Hebben wij niet uitgevonden hoor. Dat bestond al eeuwen en het wordt vaker genoemd, maar als het in het kader van Jessie genoemd wordt, dan schaamt men zich, of is boos, en dan zijn de rapen gaar. Ga jij maar eens kijken hoe vaak er over schuimpjes gesproken wordt. Het is de gevoeligheid van de mensen zelf. Zullen we ze voortaan schatjes noemen. Vind ik ook best. Voor mij is het gewoon een woord. Je mag ervan maken wat je wilt.
Sopper, schuimpje, loser, die woorden gebruiken wij hier gewoon niet voor medeusers.
Leuker kan ik het niet maken, ook niet moeilijker.

Ik schat je hoog in, dus ik neem aan dat je wel snapt als je zulke termen naar mnede users gebruikt je de hele discussie doodslaat.

Jij laat je toch ook niet wegzetten als sopper,schuimpje of loser?
Doe dat dan ook niet bij een ander.

Jee, alsof het wiskunde is dit, doe nu niet zo moeilijk.
  woensdag 17 april 2019 @ 14:14:23 #118
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_186272618
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2019 14:12 schreef Chea49 het volgende:

[..]

Ik ben er al klaar mee Thunder, ben de wijste in deze.
^O^
pi_186272644
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2019 14:02 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Jij dacht mij ook te piepelen eergisteren ofzo, terwijl er helemaal niets aan de hand was.Called your bluf en je ging laf hier roepen dat je geen dm's wilde, terwijl het 2 dm's waren. 1, om je te laten weten dat ik gereageerd had en een vraag had omdat ik het niet snapte (want in de cos reageerde je niet). De 2e was de link om het je gemakkelijk te maken. Niets meer dan goede bedoelingen. En dan zeggen dat je er klaar mee bent etc. Ik heb het verder laten rusten, maar wil het toch nog even melden. Heb sowieso een hekel aan mensen die als een duvel uit een doosje opspringen en geen verantwoordelijkheid willen nemen. :'(
Daar heb ik ook geen excuus voor gekregen. Het spreekwoord klopt sowieso en dat schort hier nogal aan.
Binnen komen stormen en dan maar wat roepen en dan meteen weer wegwezen is iets waar je niets tegen kunt doen en daar bied ik dan ook geen excuses voor aan. :N
Storm in een glas water. :Y
  woensdag 17 april 2019 @ 14:16:23 #120
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_186272666
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2019 14:13 schreef Punkman het volgende:

[..]

Sopper, schuimpje, loser, die woorden gebruiken wij hier gewoon niet voor medeusers.
Leuker kan ik het niet maken, ook niet moeilijker.

Ik schat je hoog in, dus ik neem aan dat je wel snapt als je zulke termen naar mnede users gebruikt je de hele discussie doodslaat.

Jij laat je toch ook niet wegzetten als sopper,schuimpje of loser?
Doe dat dan ook niet bij een ander.

Jee, alsof het wiskunde is dit, doe nu niet zo moeilijk.
Dan zeg ik voortaan schatjes, als het aan het woord ligt, kan daar niets op tegen zijn.
Ik heb het woord ook niet verzonnen. En je mag mij anytime schuimpje noemen of sopper. No problem. Zal zeggen of het klopt of niet.
Het gaat weer over Jessie en zijn gevolg. Ben er klaar mee.
pi_186272674
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2019 14:15 schreef Chea49 het volgende:

[..]

Binnen komen stormen en dan maar wat roepen en dan meteen weer wegwezen is iets waar je niets tegen kunt doen en daar bied ik dan ook geen excuses voor aan. :N
Storm in een glas water. :Y
We houden er dan ook me op, geen excuses meer, is al gedaan.
Geen gezeur meer, is ook al gedaan.
Geen antwoorden meer, ook al gedaan.

Het is klaar nu.
  † In Memoriam † woensdag 17 april 2019 @ 14:17:50 #122
137949 Disana
pi_186272692
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2019 14:13 schreef Punkman het volgende:

[..]

Ik schat je hoog in,

Je bent al de tweede mod die openlijk een voorkeur uitspreekt (de andere die van Chea). Ik vind dit niet verstandig.
pi_186272694
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2019 14:16 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Dan zeg ik voortaan schatjes, als het aan het woord ligt, kan daar niets op tegen zijn.
Ik heb het woord ook niet verzonnen. En je mag mij anytime schuimpje noemen of sopper. No problem. Zal zeggen of het klopt of niet.
Het gaat weer over Jessie en zijn gevolg. Ben er klaar mee.
Tja, Jessie woont daar, natuurlijk gaat het ook over hem.
  woensdag 17 april 2019 @ 14:18:57 #124
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_186272711
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2019 14:17 schreef Punkman het volgende:

[..]

Tja, Jessie woont daar, natuurlijk gaat het ook over hem.
Ja, en over zoveel anderen, waar geen gezeik over is. Getting the point?
  woensdag 17 april 2019 @ 14:21:06 #125
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_186272748
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2019 14:17 schreef Disana het volgende:

[..]

Je bent al de tweede mod die openlijk een voorkeur uitspreekt (de andere die van Chea). Ik vind dit niet verstandig.
Wat nou weer? Of had je het voor mij opgenomen als er had gestaan dat ik een trut werd gevonden ofzo?
Het gaat dus om wat anders. Het ging gewoon langs mij heen, maar jij maakt er nu een punt van. Heel jammer.
  woensdag 17 april 2019 @ 14:22:03 #126
478258 Amphorapotje
I will be following the moon !
pi_186272759
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2019 14:06 schreef Punkman het volgende:

[..]

50 liter op zijn minst.
Gisteren was er een leuke bar, drank was gratis en er is best nog wat over. Tast toe ! B:)B
Don't be quick to jump to conclusions....................
it's a total eclipse of the heart. https://www.youtube.com/watch?v=lcOxhH8N3Bo
  woensdag 17 april 2019 @ 14:23:30 #127
482727 BloesBloes
well, well, well ...
pi_186272790
Alweer ? :D "Oooooh, Dotje kom nou terug, kom nou terug"" Dot moet lekker haar eigen boontjes doppen, niet het tere zieltje uithangen, maar gewoon lachen om sommige schreeuwerds en desnoods terugslaan. Dot deelt uit en, jazeker wel en dan moet je ook bereids zijn om te ontvangen. De andere kant is precies hetzelfde. Daar komt één van de leiders het topic binnen en binnen 5 minuten lopen de meelopers achter de leider aan en is het hommeles. En als er dan iemand nog wat zegt vooral quasi verontwaardigd doen. En de mods hier zien niet zo veel eigenlijk of het moet er wel heel dik bovenop liggen. Mijn waarheid i.p.v. maar om de hete brei te blijven heendraaien.
  woensdag 17 april 2019 @ 14:23:57 #128
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_186272801
quote:
14s.gif Op woensdag 17 april 2019 14:22 schreef Amphorapotje het volgende:

[..]

Gisteren was er een leuke bar, drank was gratis en er is best nog wat over. Tast toe ! B:)B
Moet wel met een mooie schuimkraag zijn, een mooie witte snor op de lippen, krijg je ervan. Jammer dat carnaval voorbij is.
pi_186272815
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2019 14:17 schreef Disana het volgende:

[..]

Ik was al klaar met deze discussie eigenlijk, maar voorkeur?
Ik zeg dat ik haar hoger inschat dan wat ze tot nu schrijft.
geen voorkeur of niets

Maar "jouw" voorkeur steld toch ook dat als mijn antwoord nog niet goed genoeg is dat ik daar niks aan kan doen.

Die voorkeur waarvan jij mij beticht zie ik in een ellenlange discussie niet terug.

Van alles wat ik geschreven heb naar haar is geen sprake van een meten met twee maten, en thunderbitch is zeker niet blij met mij.

Ik vind deze opmerking zeer flauw, en die kan je absoluut niet staven met al mijn antwoorden.

Dus nogmaals, waar doel je precies op?
pi_186272868
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2019 14:23 schreef BloesBloes het volgende:
Alweer ? :D "Oooooh, Dotje kom nou terug, kom nou terug"" Dot moet lekker haar eigen boontjes doppen, niet het tere zieltje uithangen, maar gewoon lachen om sommige schreeuwerds en desnoods terugslaan. Dot deelt uit en, jazeker wel en dan moet je ook bereids zijn om te ontvangen. De andere kant is precies hetzelfde. Daar komt één van de leiders het topic binnen en binnen 5 minuten lopen de meelopers achter de leider aan en is het hommeles. En als er dan iemand nog wat zegt vooral quasi verontwaardigd doen. En de mods hier zien niet zo veel eigenlijk of het moet er wel heel dik bovenop liggen. Mijn waarheid i.p.v. maar om de hete brei te blijven heendraaien.
Ja, jij kan er ook nog wel bij.
De mods zien niet zoveel of het moet er wel heel dik bovenop liggen.

Nou, kom op dan maar, wat is er nog meer.
  woensdag 17 april 2019 @ 14:29:06 #131
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_186272881
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2019 14:23 schreef BloesBloes het volgende:
Nou, je zal Dot wezen die keer op keer belaagd wordt door een posse. Ik vind nog dat ze het lang volgehouden heeft. De grote lijnen waar het om gaat een bepaald syndroom dat hardnekkig is. Ik snap dat ze even rust neemt om weer te kunnen posten. Ik bewonder haar zeer.
  † In Memoriam † woensdag 17 april 2019 @ 14:31:29 #132
137949 Disana
pi_186272915
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2019 14:24 schreef Punkman het volgende:

[..]

geen voorkeur of niets

Maar "jouw" voorkeur steld toch ook dat als mijn antwoord nog niet goed genoeg is dat ik daar niks aan kan doen.

Die voorkeur waarvan jij mij beticht zie ik in een ellenlange discussie niet terug.

Van alles wat ik geschreven heb naar haar is geen sprake van een meten met twee maten, en thunderbitch is zeker niet blij met mij.

Ik vind deze opmerking zeer flauw, en die kan je absoluut niet staven met al mijn antwoorden.

Misschien vergis ik me, maar ik had je opmerking opgevat als 'jij bent voor mij een prima user'. Dat in tegenstelling tot de andere posters hier. Maar of ik me nu vergis of niet, het lijkt me niet verstandig er users uit te pikken. Als ik me vergis: excuus.
  woensdag 17 april 2019 @ 14:31:55 #133
482727 BloesBloes
well, well, well ...
pi_186272919
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2019 14:28 schreef Punkman het volgende:

[..]

Ja, jij kan er ook nog wel bij.
De mods zien niet zoveel of het moet er wel heel dik bovenop liggen.

Nou, kom op dan maar, wat is er nog meer.
""Jij kan er ook nog wel bij"" Wat is dat voor discutabele opmerking. "if you can't stand the heat, get out of the kitchen. Er staat toch wat er is, of zijn dat soort teksten te moeilijk voor je?
  woensdag 17 april 2019 @ 14:32:04 #134
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_186272921
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2019 14:24 schreef Punkman het volgende:

[..]

geen voorkeur of niets

Ik sta nog steeds achter wat ik schrijf, als men maar het juiste eruit haalt. Dat Jessie-gezeik.
Verder geen probleem. Ik heb over jou geen mening. Ik accepteer wat je schrijft en waar ik het niet mee eens ben, zal ik je netjes laten weten.
Dat was het.
  woensdag 17 april 2019 @ 14:33:48 #135
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_186272959
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2019 14:31 schreef Disana het volgende:

[..]

Misschien vergis ik me, maar ik had je opmerking opgevat als 'jij bent voor mij een prima user'. Dat in tegenstelling tot de andere posters hier. Maar of ik me nu vergis of niet, het lijkt me niet verstandig er users uit te pikken. Als ik me vergis: excuus.
Weer dat verongelijkte. Dit soort dingen heb ik vaker zien staan en ik trek me er niet vanaan, want ik ken mijn eigenwaarde. Een ander hoeft het er niet mee eens te zijn.
pi_186272995
quote:

[..]

Waar zeg ik dat?
En een user eruit pikken?
Hoe kan ik om iemand zijn/haar vraag reageren zonder hem/haar eruit te pikken?
  woensdag 17 april 2019 @ 14:36:19 #137
482727 BloesBloes
well, well, well ...
pi_186273000
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2019 14:29 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Nou, je zal Dot wezen die keer op keer belaagd wordt door een posse. Ik vind nog dat ze het lang volgehouden heeft. De grote lijnen waar het om gaat een bepaald syndroom dat hardnekkig is. Ik snap dat ze even rust neemt om weer te kunnen posten. Ik bewonder haar zeer.
Doe niet zo achterlijk (van Shel geleerd) Er zijn tijden geweest dat je zelf dagelijks worstelde met dit soort kudde-gedrag en anders ik wel en ik kan met niet herinneren dat ik je ooit heb zien wegrennen. }:|
  † In Memoriam † woensdag 17 april 2019 @ 14:38:54 #138
137949 Disana
pi_186273041
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2019 14:35 schreef Punkman het volgende:

[..]

Waar zeg ik dat?
En een user eruit pikken?
Hoe kan ik om iemand zijn/haar vraag reageren zonder hem/haar eruit te pikken?
Je schat haar hoog in. Tegen de andere deelnemers aan deze discussie zeg je dat niet.

Maar laat het verder maar liggen.
  woensdag 17 april 2019 @ 14:38:55 #139
482727 BloesBloes
well, well, well ...
pi_186273042
quote:

[..]

Je bedoelt bijvoorbeeld iets als "jij kan er ook nog wel bij"
pi_186273062
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2019 14:31 schreef BloesBloes het volgende:

[..]

""Jij kan er ook nog wel bij"" Wat is dat voor discutabele opmerking. "if you can't stand the heat, get out of the kitchen. Er staat toch wat er is, of zijn dat soort teksten te moeilijk voor je?
Sorry bloes, drukke tijden even, maar dit: "Er staat toch wat er is, of zijn dat soort teksten te moeilijk voor je?"

Daar heb ik toch al antwoord op gegeven over dit hele gebeuren.

Mijn opmerking sloeg meer op "En de mods hier zien niet zo veel eigenlijk of het moet er wel heel dik bovenop liggen."

Als je het dan toch over een discutabele tekst hebt dan is dit er wel 1.
Don't pee on my leg and tell my it's raining.
pi_186273079
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2019 14:38 schreef BloesBloes het volgende:

[..]

Je bedoelt bijvoorbeeld iets als "jij kan er ook nog wel bij"
Was trouwens ja bedoeld ipv jij, maar maakt ook niet zoveel uit.

Edit: ja, kan er ook nog wel bij, dat was de bedoeling.
  woensdag 17 april 2019 @ 14:42:26 #142
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_186273098
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2019 14:36 schreef BloesBloes het volgende:

[..]

Doe niet zo achterlijk (van Shel geleerd) Er zijn tijden geweest dat je zelf dagelijks worstelde met dit soort kudde-gedrag en anders ik wel en ik kan met niet herinneren dat ik je ooit heb zien wegrennen. }:|
Nee wegrennen doen ik nooit, men gaat mij niet in de rug schieten.
Ik weet wat Dot moest doorstaan. Ik ben er niet altijd. Maar je kent mij heel goed, ik jou ook, dat scheelt. Kan wat hebben.
Ik moet helaas weg, maar lees het wel verder.
pi_186273178
quote:
1s.gif Op woensdag 17 april 2019 13:24 schreef mootie het volgende:

[..]

Maar dat geldt toch evengoed andersom, het zijn altijd dezelfde users die de aanval inzetten op Jessie.
En pesters, kom op. Soms moet je even incasseren. Ik heb veel ergere dingen naar mjjn hoofd gekregen.
Ik vind dit zo'n vreemde zin. De aanval inzetten op Jessie? Wat is dat? :?
pi_186273193
Dot was er gewoon vanmorgen zie hier UTO / [COS-UTO2#3200] Merel sopt op Jessie

Dus vanwaar deze heisa?
Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.
  woensdag 17 april 2019 @ 14:49:09 #145
482727 BloesBloes
well, well, well ...
pi_186273205
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2019 14:40 schreef Punkman het volgende:

[..]

Sorry bloes, drukke tijden even, maar dit: "Er staat toch wat er is, of zijn dat soort teksten te moeilijk voor je?"

Daar heb ik toch al antwoord op gegeven over dit hele gebeuren.

Mijn opmerking sloeg meer op "En de mods hier zien niet zo veel eigenlijk of het moet er wel heel dik bovenop liggen."

Als je het dan toch over een discutabele tekst hebt dan is dit er wel 1.
Don't pee on my leg and tell my it's raining.
Als ik het nog duidelijker wil maken betekent dat dat ik namen moet noemen en dat doe ik niet en het feit dat er nimmer iets gedaan wordt om dit gedrag te ontnoedigen/stoppen doet mij de conclusie trekken dat jullie het dus gewoon niet zien.
pi_186273268
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2019 14:49 schreef BloesBloes het volgende:

[..]

Als ik het nog duidelijker wil maken betekent dat dat ik namen moet noemen en dat doe ik niet en het feit dat er nimmer iets gedaan wordt om dit gedrag te ontnoedigen/stoppen doet mij de conclusie trekken dat jullie het dus gewoon niet zien.
En daar is dus een aanname van jouw kant dat wij niks zien en niks doen.
Prima, even goede vrienden.
Maar of je dan de alle posten in de feedback hier gelezen hebt waarin wij dergelijk gedrag afkeuren vraag ik mij af.
Als je alleen al voor vandaag terug leest dan kan je het vinden.
pi_186273281
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2019 14:48 schreef PoezeligDing het volgende:

Dus vanwaar deze heisa?
_O- _O-
pi_186273354
Met elk woordje wat iemand typt analyseren komen we niet veel verder jongens. Zo kun je bij alles wel een betekenis vinden die je niet aanstaat en die de ander niet misschien niet eens zo bedoeld heeft.

Het heeft weinig zin door te gaan op iets wat en allang over is, en allang besproken is. Zijn er nu nog specifieke vragen, brand los, maar heen en weer verwijten komen we weinig verder mee denk ik.
  woensdag 17 april 2019 @ 15:00:14 #149
482727 BloesBloes
well, well, well ...
pi_186273370
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2019 14:54 schreef Punkman het volgende:

[..]

En daar is dus een aanname van jouw kant dat wij niks zien en niks doen.
Prima, even goede vrienden.
Maar of je dan de alle posten in de feedback hier gelezen hebt waarin wij dergelijk gedrag afkeuren vraag ik mij af.
Als je alleen al voor vandaag terug leest dan kan je het vinden.
Je kan schrijven wat je wil en hoogst afkeurende teksten neerplempen, net zo goed als ik kan schrijven dat ik ga jongleren met 3 vrachtwagens, maar dat wil nog NIET zeggen dat er ook wat gebeurt. En dat je niks eraan doet is geen aanname hoor het gebeurt al ik weet niet hoe lang en ik heb het nooit zien stoppen, dus of je doet niks, of het maakt maar zeer weinig indruk.
  woensdag 17 april 2019 @ 15:00:22 #150
433476 Cargamelk
Failure to communicate
pi_186273372
https://forum.fok.nl/rde/faq/policy

Wat kan en mag je van de moderators en (forum)admins verwachten ?
Je mag verwachten dat we proberen je zoveel mogelijk te helpen bij problemen met de site en dat we ons best doen de boel over het geheel genomen leuk te houden.

Wat moet je NIET van ons verwachten ?
Je moet vooral niet verwachten dat wij scheidsrechtertje gaan spelen bij onderlinge conflicten. Daar hebben we de zin niet in, noch de tijd voor. Dop je eigen boontjes, gedraag je fatsoenlijk en negeer de mensen waar je niet goed mee op kan schieten. FOK! heeft een heleboel gebruikers en er zullen altijd mensen zijn waarmee je botst. Ga dat gewoon uit de weg.
Wat we ook niet doen is op verzoek posts verwijderen, usernames verwijderen of wijzigen (om welke reden dan ook !), topics sluiten of users bannen.
Duhh !
pi_186273375
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2019 14:48 schreef PoezeligDing het volgende:

Dus vanwaar deze heisa?
Niet gewoon, ze was er even.
  woensdag 17 april 2019 @ 15:01:44 #152
482727 BloesBloes
well, well, well ...
pi_186273393
quote:
1s.gif Op woensdag 17 april 2019 14:59 schreef Soulraven het volgende:
Met elk woordje wat iemand typt analyseren komen we niet veel verder jongens. Zo kun je bij alles wel een betekenis vinden die je niet aanstaat en die de ander niet misschien niet eens zo bedoeld heeft.

Het heeft weinig zin door te gaan op iets wat en allang over is, en allang besproken is. Zijn er nu nog specifieke vragen, brand los, maar heen en weer verwijten komen we weinig verder mee denk ik.
-edit-

[ Bericht 2% gewijzigd door NanKing op 17-04-2019 15:02:38 (argumenten niet persoonlijk worden) ]
  † In Memoriam † woensdag 17 april 2019 @ 15:02:30 #153
137949 Disana
pi_186273404
quote:

Als je het over mijn post heb, kun je dat rustig zeggen. Met al dat wollige gedoe komen we ook niet verder.
pi_186273420
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2019 15:00 schreef BloesBloes het volgende:

[..]

Je kan schrijven wat je wil en hoogst afkeurende teksten neerplempen, net zo goed als ik kan schrijven dat ik ga jongleren met 3 vrachtwagens, maar dat wil nog NIET zeggen dat er ook wat gebeurt. En dat je niks eraan doet is geen aanname hoor het gebeurt al ik weet niet hoe lang en ik heb het nooit zien stoppen, dus of je doet niks, of het maakt maar zeer weinig indruk.
@yvonne
@NanKing

Makkelijker kan ik het niet maken, moeilijker wel. ;)
  woensdag 17 april 2019 @ 15:03:37 #155
482727 BloesBloes
well, well, well ...
pi_186273423
Die kwam te dichtbij dus maar gewist! Lachwekkend!
pi_186273481
Feedbacktopic. Geen topic waar we speculeren waarom iemand er wel is, waarom iemand er niet is, wat we van anderen vinden, sneren uitdelen en meer.
Heb je iets te vragen, iets te zeggen (tegen de mods) dan doe je het hier. Heb je problemen met andere users hier en kom je er niet uit dan dm je met die persoon, kom je er dan nog uit dan vraag je een mod te bemiddelen, kom je er dan nog niet uit dan vraag je een FA te bemiddelen, kom je er dan nog niet uit dan weet ik t ook niet meer.

Dit gedrag wat hier vertoont wordt in t FB topic is voor niemand leuk, niet voor jezelf, niet voor je medeusers, niet voor de mods niet voor t forum.
Suggestief hier suggestief daar, niemand die echt echt zegt wat ze vinden en de 'ja nee jullie begrijpen t niet' vliegen je weer om de oren.

Ga gewoon SCen, COSSEN weet ik veel wat. Niet elk dingetje hoeft een rel te worden in FB, niet elk woordje hoeft op een goudschaaltje gelegd te worden en niet iedereen hoeft vriendjes te zijn met elkaar.

Ergo, Klaar nu jongens.
ijs_beer fan!
pi_186273531
Koffie?
pi_186273538
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2019 15:08 schreef NanKing het volgende:
Feedbacktopic. Geen topic waar we speculeren waarom iemand er wel is, waarom iemand er niet is, wat we van anderen vinden, sneren uitdelen en meer.
Heb je iets te vragen, iets te zeggen (tegen de mods) dan doe je het hier. Heb je problemen met andere users hier en kom je er niet uit dan dm je met die persoon, kom je er dan nog uit dan vraag je een mod te bemiddelen, kom je er dan nog niet uit dan vraag je een FA te bemiddelen, kom je er dan nog niet uit dan weet ik t ook niet meer.

Dit gedrag wat hier vertoont wordt in t FB topic is voor niemand leuk, niet voor jezelf, niet voor je medeusers, niet voor de mods niet voor t forum.
Suggestief hier suggestief daar, niemand die echt echt zegt wat ze vinden en de 'ja nee jullie begrijpen t niet' vliegen je weer om de oren.

Ga gewoon SCen, COSSEN weet ik veel wat. Niet elk dingetje hoeft een rel te worden in FB, niet elk woordje hoeft op een goudschaaltje gelegd te worden en niet iedereen hoeft vriendjes te zijn met elkaar.

Ergo, Klaar nu jongens.
Ik word er niet goed van dat er in de Cos iets gepost wordt, met de uitnodiging om dit verder in FB te bespreken. Maar dat blijkt toch weer niet de plek.
Afgelopen week werd naar de SC verwezen, die werd gesloten, weer geopend, de discussie werd door een mod gesloten.....Mocht blijkbaar toch weer niet. Vervolgens komt er een FA, die stelt allerlei vragen ter verduidelijking van wat er speelt. De FA leest vervolgens niet alle reacties en trekt daardoor aparte conclusies.

Kortom: ik snap er geen ene jota meer van. :N
pi_186273573
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2019 15:13 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

Ik word er niet goed van dat er in de Cos iets gepost wordt, met de uitnodiging om dit verder in FB te bespreken. Maar dat blijkt toch weer niet de plek.
Afgelopen week werd naar de SC verwezen, die werd gesloten, weer geopend, de discussie werd door een mod gesloten.....Mocht blijkbaar toch weer niet. Vervolgens komt er een FA, die stelt allerlei vragen ter verduidelijking van wat er speelt. De FA leest vervolgens niet alle reacties en trekt daardoor aparte conclusies.

Dat was van de week, niet nu. Ik reageer op de situatie die er nu ligt.
En ipv een FA mag je gewoon NanKing gebruiken want ik was dat :).

Ik had me vandaag voorgenomen om nog een keer naar je dm te kijken want ik denk echt dat ik iets over t hoofd heb gezien of dat ik je punt niet begrepen heb. Kan gebeuren he, we zijn allemaal mensen. Niet direct zo'n stelling innemen dat het niet helpt of niks is of weeeer over van de week beginnen. Want het gaat om nu om vandaag en niet over 1886
ijs_beer fan!
pi_186273586
quote:
2s.gif Op woensdag 17 april 2019 15:16 schreef NanKing het volgende:

[..]

Dat was van de week, niet nu. Ik reageer op de situatie die er nu ligt.
En ipv een FA mag je gewoon NanKing gebruiken want ik was dat :).

Ik had me vandaag voorgenomen om nog een keer naar je dm te kijken want ik denk echt dat ik iets over t hoofd heb gezien of dat ik je punt niet begrepen heb. Kan gebeuren he, we zijn allemaal mensen. Niet direct zo'n stelling innemen dat het niet helpt of niks is of weeeer over van de week beginnen. Want het gaat om nu om vandaag en niet over 1886
Ik haal van de week aan als voorbeeld om aan te geven, dat het mij inmiddels niet meer duidelijk is, wat waar wel of niet besproken mag worden.
pi_186273608
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2019 15:13 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

Als je vandaag bedoeld, dat is toch ruimschoots behandeld in de FB?
Zelfs nog met de vraag als ik wat gemist heb zeg het dan.
Maar het was klaar.

Of bedoel je vandaag niet?

Edit: ging niet om vandaag dus.
pi_186273636
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2019 15:18 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

Ik haal van de week aan als voorbeeld om aan te geven, dat het mij inmiddels niet meer duidelijk is, wat waar wel of niet besproken mag worden.
Dat was van de week en niet nu. Zoals gezegd, ik duik zo nog even in de DMs en kijk waar en wat ik verkeerd opgevat heb ok?
ijs_beer fan!
  woensdag 17 april 2019 @ 15:23:20 #163
433476 Cargamelk
Failure to communicate
pi_186273675
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2019 15:20 schreef NanKing het volgende:

[..]

Dat was van de week en niet nu. Zoals gezegd, ik duik zo nog even in de DMs en kijk waar en wat ik verkeerd opgevat heb ok?
Vandaag gaat het over dat er bepaalde users schuimpjes worden genoemd.
Duhh !
pi_186273695
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2019 15:23 schreef Cargamelk het volgende:

[..]

Nee, het begon over het wegblijven van Dotteke. O-)
pi_186273699
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2019 15:23 schreef Cargamelk het volgende:

[..]

En dat lijkt mij wel genoeg besproken nu. Het wordt alleen maar weer een herhaling van zetten en dingen. Het is hier een FB topic, niet een bitch op elkaar en vertel de ander wat hij of zij wel niet mag zeggen topic.
ijs_beer fan!
pi_186273741
quote:

Ik vind mede users wegzetten als schuimpjes, en zichzelf op de borst slaan "Omdat wij wel een eigen mening hebben" nogal kwalijk. Zelfs in deze discussie komt Jessie weer naar boven. Dat is gewoon lachwekkend.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  woensdag 17 april 2019 @ 15:29:07 #167
433476 Cargamelk
Failure to communicate
pi_186273763
Morgen zal het over een mod gaan die wat aardig zei over een user of misschien niet wat aardig zegt.
Duhh !
pi_186273769
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2019 15:27 schreef Soury het volgende:

[..]

Ik vind mede users wegzetten als schuimpjes, en zichzelf op de borst slaan "Omdat wij wel een eigen mening hebben" nogal kwalijk. Zelfs in deze discussie komt Jessie weer naar boven. Dat is gewoon lachwekkend.
En dat is punt is door Punkman al besproken, en daar valt dus weinig verder over te discussiëren.
pi_186273781
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2019 15:27 schreef Soury het volgende:

[..]

Het is herhaling op herhaling.
Als je de FB van vandaag terugleest dan lees je dat wij mods dat niet waarderen, en dat daar zelfs excuus voor aangeboden is.
pi_186273818
Lees mijn post boven nog eens mensen ^^.
ijs_beer fan!
pi_186273838
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2019 15:30 schreef Punkman het volgende:

[..]

Het is herhaling op herhaling.
Als je de FB van vandaag terugleest dan lees je dat wij mods dat niet waarderen, en dat daar zelfs excuus voor aangeboden is.
Weet ik maar Soulraven bagatelliseert het even in die post. Dat is jammer. Wel positief dat er niet van alles weggehaald is en verder prima
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_186273897

Ramses Shaffy - Wij Zullen Doorgaan

We zullen doorgaan
Met de stootkracht
Van de milde kracht
Om door te gaan
In een sprakeloze nacht
We zullen doorgaan
We zullen doorgaan
Tot we samen zijn

We zullen doorgaan
Met de wankelende zekerheid
Om door te gaan
In een mateloze tijd
We zullen doorgaan
We zullen doorgaan
Tot we samen zijn

We zullen doorgaan
Met het zweet op ons gezicht
Om alleen door te gaan
In een loopgraaf zonder licht
We zullen doorgaan
We zullen doorgaan
Tot we samen zijn

We zullen doorgaan
Telkens als we stil staan
Om weer door te gaan
Naakt in de orkaan
We zullen doorgaan
We zullen doorgaan
Tot we samen zijn

We zullen doorgaan
Als niemand meer verwacht
Dat we weer doorgaan
In een sprakeloze nacht
We zullen doorgaan
We zullen doorgaan
Tot we samen zijn

Writers: RAMSES SHAFFY

[ Bericht 50% gewijzigd door #ANONIEM op 17-04-2019 15:42:47 ]
pi_186274123
verkeerde topic 8)7
  woensdag 17 april 2019 @ 15:52:02 #174
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_186274139
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2019 15:51 schreef Ranah het volgende:
verkeerde topic 8)7
Ohw je zag het al. Lamaar :D
►►►https://www.twitch.tv/tonjatekenshow ◄◄◄◄
pi_186274146
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2019 15:52 schreef tonja het volgende:

[..]

Je moet een deurtje verderop zijn ;)
o|O ik EI :@
  woensdag 17 april 2019 @ 20:23:29 #176
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_186279405
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2019 14:47 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

Ik vind dit zo'n vreemde zin. De aanval inzetten op Jessie? Wat is dat? :?
Ben even aan het bijlezen.
Deze is vast een slip of the tongue, want hoe kun je een aanval doen op Jessie of op wie dan ook in die rls genaamd Utopia? Het gaat steeds ergere vormen aannemen. Dat het niet gezien wordt, snap ik niet. Maar goed, dat wilde ik nog even zeggen.

[ Bericht 1% gewijzigd door ThunderBitch op 17-04-2019 21:22:35 ]
  woensdag 17 april 2019 @ 20:24:55 #177
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_186279430
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2019 15:34 schreef Soury het volgende:

[..]

Weet ik maar Soulraven bagatelliseert het even in die post. Dat is jammer. Wel positief dat er niet van alles weggehaald is en verder prima
Niet weghalen is top, dan weet iedereen waar we het over hebben. Wordt het geen puzzle of doolhof. Gewoon boter bij de vis.
  woensdag 17 april 2019 @ 20:29:15 #178
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_186279555
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2019 15:29 schreef Cargamelk het volgende:
Morgen zal het over een mod gaan die wat aardig zei over een user of misschien niet wat aardig zegt.
Hij zeek mij niet af, dat was het enige. Ik ben niet dom, ik heb een goed verstandelijk vermogen en kan wel een discussie voeren, dus ik snap het wel. Dat is alles wat ik eruit haal. Als ik simpel zou zijn zou ik het zien als een voorkeur. Dat is het absoluut niet en zo zie ik het in geen geval.

[ Bericht 0% gewijzigd door ThunderBitch op 17-04-2019 21:21:52 ]
pi_186287411
Nou heb ik die discussie hier weer s gevolgd. Gaat deze laatste episode nu echt over het gebruk van het woord "schuimpjes'?

Ik vind alles en iedereen die ook meer iets met Uto te maken heeft schuimpjes.

- de bewoners zijn schuimpjes
- de kijkers zijn schuimpjes
- de mensen die er over tikken hier of elders zijn al helemaal schuimpjes (incluis mijzelf)
- oh, ja. En de mensen die de moeite nemen om naar die neppe vijver op de hei te gaan maar tenminste nog wat live-input leveren zijn ook schuimpjes.
- enz.

Wie de f*ck maakt uit of ik iemand of iets een schuimpje mag of kan noemen?

Tikte t al eerder: why so serious? Djies, er staat geen kutwijf of klootzak. Of zijn er mensen die na 15 jaar RLS commenten zo murw zijn dat zelfs het woord schuimpje de lange tenen doet krullen?

Doesnormaal met mekaar en neem die meuk niet zo serieus. Er zijn wel ergere dingen in het leven, me dunkt.

Kusje :*
Soms is niet mogen leuker
12-08-2017 https://www.dagenteller.n(...)72-97e3-8415bdcfeee2
  donderdag 18 april 2019 @ 11:55:41 #180
405328 Jacquelinehasselbaink
Hayley is een prinses
pi_186291624
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2019 03:37 schreef Nietmag het volgende:
Nou heb ik die discussie hier weer s gevolgd. Gaat deze laatste episode nu echt over het gebruk van het woord "schuimpjes'?

- de mensen die er over tikken hier of elders zijn al helemaal schuimpjes (incluis mijzelf)
- oh, ja. En de mensen die de moeite nemen om naar die neppe vijver op de hei te gaan maar tenminste nog wat live-input leveren zijn ook schuimpjes.
- enz.

Tikte t al eerder: why so serious? Djies, er staat geen kutwijf of klootzak. Of zijn er mensen die na 15 jaar RLS commenten zo murw zijn dat zelfs het woord schuimpje de lange tenen doet krullen?

Doesnormaal met mekaar en neem die meuk niet zo serieus. Er zijn wel ergere dingen in het leven, me dunkt.

juist ophef over niets we zijn ook schuimpjes.
we gluren de streams continu..
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander
pi_186291666
Ophef over het woord schuimpjes de bezoekers daar die werden in U1 al zo genoemd waarom je daar nu druk over maken _O- _O-
Twinning = boring
pi_186291737
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2019 03:37 schreef Nietmag het volgende:

- enz.

Precies, als je niet op schuimpjes 'neerkijkt' heb je er zelf ook geen moeite mee om zo genoemd te worden. Voor schuimpjes lees ik 'het volk', 'fans', 'geinteresseerden" etc. Schuimpjes zijn vaak actiever dan de Utopianen zelf dus wat dat betreft kan je het nog als een compliment beschouwen ^O^
  donderdag 18 april 2019 @ 12:24:11 #183
442280 Prisha
Moonshine!
pi_186292075
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2019 11:58 schreef Inca het volgende:
Ophef over het woord schuimpjes de bezoekers daar die werden in U1 al zo genoemd waarom je daar nu druk over maken _O- _O-
Ik zit ook met verbazing te lezen :D _O-
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_186292121
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2019 11:58 schreef Inca het volgende:
Het ging er om dat users op Fok schuimpjes genoemd werden.
En het woord schuimpjes heeft nu niet bepaald een positieve lading op FoK :)
----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------
pi_186292161
quote:
99s.gif Op donderdag 18 april 2019 12:28 schreef Zeyina het volgende:

[..]

Het ging er om dat users op Fok schuimpjes genoemd werden.
En het woord schuimpjes heeft nu niet bepaald een positieve lading op FoK :)
_O- _O- echt? Lig dubbel hier
Twinning = boring
pi_186292206
Het schuimpjesverhaal leek me gister al klaar eigenlijk :P:
Feedback graag hier :)
ijs_beer fan!
pi_186292227
De feedback nu graag maar weer voor daadwerkelijke feedback/vragen aan moderatie houden, bedankt.
pi_186292945
Off Utopia, maar waar kan ik de Q&A vinden die bovenaan het forum als 'aangekondigde topics' stonden? Ben benieuwd naar de definitieve vragen en antwoorden van de sterrenkok.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-04-2019 13:35:48 ]
pi_186293055
quote:
1s.gif Op donderdag 18 april 2019 13:35 schreef Crabapple het volgende:
Off Utopia, maar waar kan ik de Q&A vinden die bovenaan het forum als 'aangekondigde topics' stonden? Ben benieuwd naar de definitieve vragen en antwoorden van de sterrenkok.
Ga ik even voor je achteraan.
pi_186293066
quote:
1s.gif Op donderdag 18 april 2019 13:35 schreef Crabapple het volgende:
CUL?
pi_186293163
quote:
1s.gif Op donderdag 18 april 2019 13:44 schreef Soulraven het volgende:

[..]

Ga ik even voor je achteraan.
CUL / Q&A met sterrenchef Syrco Bakker
pi_186293280
quote:
Dank je Soul :*
pi_186299878
Graag alleen feedback in de fb, offtopic mag in de sc
pi_186303847
quote:
1s.gif Op donderdag 18 april 2019 14:04 schreef Crabapple het volgende:

[..]

Dank je Soul :*
Graag gedaan.
pi_186304026
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 april 2019 00:25 schreef mootie het volgende:

[..]

Graag gedaan.
Jij ook bedankt voor de hint naar cul, maar Soul gaf het complete antwoord ;)
  zaterdag 4 mei 2019 @ 15:05:35 #196
335993 PoezeligDing
Pozeldiwong
pi_186606997
Ik vraag mij af waarom er bij de laatste 3 COSsen een sluisteken voor de TT staat, heeft dit een reden of is dit een foutje wat elke keer gekopieerd wordt?
Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.
pi_186607122
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 15:05 schreef PoezeligDing het volgende:
Ik vraag mij af waarom er bij de laatste 3 COSsen een sluisteken voor de TT staat, heeft dit een reden of is dit een foutje wat elke keer gekopieerd wordt?
Lijkt mij een foutje.
pi_186611551
Bestaat er de mogelijkheid om over een half uurtje de COS om 20.00 uur een paar minuten dicht te doen i.v.m. de Dodenherdenking?
  Moderator zaterdag 4 mei 2019 @ 19:36:18 #199
388664 crew  Dotteke
pi_186611581
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 19:35 schreef Yaksa het volgende:
Bestaat er de mogelijkheid om over een half uurtje de COS om 20.00 uur een paar minuten dicht te doen i.v.m. de Dodenherdenking?
Gaat al jaren lang dicht.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_186611685
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 19:35 schreef Yaksa het volgende:
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 19:36 schreef Dotteke het volgende:

[..]

Gaat al jaren lang dicht.
Klopt om 8 uur gaat alles een paar minuten dicht.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')