Mag ik dan een TR zetten als ik te kakken wordt gezet in een verkapte sneer?quote:Op zaterdag 18 mei 2019 11:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Een TT hoort over Utopia te gaan. Niet over streamers. Ook niet verpakt in semi-grappige tekstjes .
ja.. kloptquote:Op zaterdag 18 mei 2019 11:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Een TT hoort over Utopia te gaan. Niet over streamers. Ook niet verpakt in semi-grappige tekstjes .
Tuurlijk mag dat.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 11:24 schreef danaqui het volgende:
[..]
Mag ik dan een TR zetten als ik te kakken wordt gezet in een verkapte sneer?
Waar. Inclusief mods dusquote:Op zaterdag 18 mei 2019 11:51 schreef Lavenderr het volgende:
Het is heel simpel. Er is een policy en als iedereen zich daar nu eens zou houden zou dat al een stuk schelen in de ergernissen.
Maar wie heeft de policy gelezen. 90% weet niet van het bestaan af.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 12:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja. De policy is voor iedereen die hier post.
Is wel vaker gepost, maar op zich wel een goeie.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 12:52 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar wie heeft de policy gelezen. 90% weet niet van het bestaan af.
Er wordt regelmatig naar verwezen, dus we kunnen er van uit gaan dat men het leest. Net zoals je iets nieuws koopt en voor gebruik de gebruiksaanwijzing leest.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 12:52 schreef mootie het volgende:
[..]
Ergernissen kun je ook creëren door het beleid te strak aan banden te leggen........Muggenziften kun je het ook wel noemen.......quote:Op zaterdag 18 mei 2019 11:51 schreef Lavenderr het volgende:
Het is heel simpel. Er is een policy en als iedereen zich daar nu eens zou houden zou dat al een stuk schelen in de ergernissen.
aanname sowieso en dan nog...mensen lappen dingen aan hun laarsquote:Op zaterdag 18 mei 2019 12:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Er wordt regelmatig naar verwezen, dus we kunnen er van uit gaan dat men het leest. Net zoals je iets nieuws koopt en voor gebruik de gebruiksaanwijzing leest.
Ik zou jou toch niet uit hoeven leggen dat we het niet over bans kunnen en mogen hebben.quote:
Dat is dan voor eigen rekening, bij aanmelden ga je er namelijk mee akkoord.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 12:52 schreef mootie het volgende:
[..]
Iedereen heeft de mogelijkheid de policy te lezen. Doen mensen dat niet, dan is hun eigen fout. De regels staan duidelijk aangegeven.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 13:25 schreef Charmian het volgende:
[..]
aanname sowieso en dan nog...mensen lappen dingen aan hun laars
Heb je een linkje voor me?quote:Op zaterdag 18 mei 2019 11:28 schreef danaqui het volgende:
[..]
Paar keer gedaan al en er wordt geen flikker meegedaan
Noted.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 13:32 schreef utopia2.0 het volgende:
Deze discussie op dit moment is ontstaan door een TT.....Onvoorstelbaar......Vond het in deze niet echt nodig is mijn bescheiden mening....
Je kunt het een naam geven ik zie het toch anders...........Vrijheid van meningsuiting...quote:Op zaterdag 18 mei 2019 13:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
Noted.
Er is ook geen discussie
Dit is feedback, geen discussieback
Mag, maar niet hier. Dit topic is voor Feedback.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 13:35 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Je kunt het een naam geven ik zie het toch anders...........Vrijheid van meningsuiting...
Zou het een optie kunnen zijn dat de mods de users beter gaan aanvoelen?...........Is dit feedback? Zo niet verwijder het maar.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 13:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
Mag, maar niet hier. Dit topic is voor Feedback.
Bedankt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |