Deze discussie is nu door een A, 2 of 3 FA's gevoerd, er zijn talloze mods aan cq door versleten. Dan kun je denken dat het een discussie is waar niemand het met elkaar eens gaat worden.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 13:37 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Zou het een optie kunnen zijn dat de mods de users beter gaan aanvoelen?...........Is dit feedback? Zo niet verwijder het maar.
Hier wil ik éch nog een antwoord op, met linkje.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 11:28 schreef danaqui het volgende:
[..]
Paar keer gedaan al en er wordt geen flikker meegedaan
Om dit even in het kopje opmerkingen te plaatsen, wat mij verbaast is dat er bij vijf moderatoren alsnog een admin nodig is in dit topic om het één en ander kracht bij te zetten......Ik snap natuurlijk dat het nodig is in bepaalde situaties, dat schets ik ook nog wel in....quote:Op zaterdag 18 mei 2019 13:40 schreef yvonne het volgende:
[..]
Deze discussie is nu door een A, 2 of 3 FA's gevoerd, er zijn talloze mods aan cq door versleten. Dan kun je denken dat het een discussie is waar niemand het met elkaar eens gaat worden.
En daar kun je best mee leven.
Titututut, zo kun je alles wel rechtbreien jongeman. Maar zo zijn we niet getrouwdquote:Op zaterdag 18 mei 2019 13:46 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Om dit even in het kopje opmerkingen te plaatsen, wat mij verbaast is dat er bij vijf moderatoren alsnog een admin nodig is in dit topic om het één en ander kracht bij te zetten......Ik snap natuurlijk dat het nodig is in bepaalde situaties, dat schets ik ook nog wel in....
Rest my case.
Het positieve in deze posting is dat je mij jongeman noemt.......quote:Op zaterdag 18 mei 2019 13:48 schreef yvonne het volgende:
[..]
Titututut, zo kun je alles wel rechtbreien jongeman. Maar zo zijn we niet getrouwd
Nou, mooi tochquote:Op zaterdag 18 mei 2019 13:49 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Het positieve in deze posting is dat je mij jongeman noemt.......
Zelfde gewenst en ik zal een schuin oogje in de gaten houden of er niet gesjoemeld gaat worden met de puntenverdeling.......quote:Op zaterdag 18 mei 2019 13:57 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nou, mooi toch
Fijn weekend, en vanavond ESF kijken hè.
quote:Op zaterdag 18 mei 2019 13:32 schreef yvonne het volgende:
.Het staat notabene bij het invoerveld!
Let op: Met het plaatsen van een bericht verklaar je akkoord te gaan met onze algemene voorwaarden van 28-10-2016, privacy policy van 25-05-2018 en Policy
Iedere post die je zet staat het dus.
Het zou ergens onder het tekst invoer vak moeten staan. Bij mij staat het er vlak onder maar dat kan misschien afhankelijk van je browser net even anders zijn.quote:
Ohh. Inderdaad. Was me niet opgevallenquote:Op zaterdag 18 mei 2019 14:09 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Onder preview en invoeren.
Je hebt em er net niet op denk ik.
De kleine lettertjes...wie leest die nouquote:Op zaterdag 18 mei 2019 14:10 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ohh. Inderdaad. Was me niet opgevallen
Ik hier niet blijkbaarquote:Op zaterdag 18 mei 2019 14:12 schreef Charmian het volgende:
[..]
De kleine lettertjes...wie leest die nou
Tja, dat je ze niet leest betekend niet dat ze er niet zijn natuurlijk.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 14:12 schreef Charmian het volgende:
[..]
De kleine lettertjes...wie leest die nou
Slimquote:Op zaterdag 18 mei 2019 14:13 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Tja, dat je ze niet leest betekend niet dat ze er niet zijn natuurlijk.
Ik maak een grapje natuurlijk. Ik zit zelf meestal op telefoon dus het is me niet zo opgevallen dat het op de computer misschien iets minder opvalt.quote:
Mijn aanmelding was in 2002, toen heb ik ze gelezen en ben er akkoord mee gegaanquote:Op zaterdag 18 mei 2019 13:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat is dan voor eigen rekening, bij aanmelden ga je er namelijk mee akkoord.
Je bevestigd dat je ze gelezen hebt en akkoord gaat.
Dus iedereen is wel degelijk op de hoogte van het bestaan. Dat men ze liever negeert is voor eigen rekening.
quote:Op zaterdag 18 mei 2019 17:28 schreef mazaru het volgende:
[..]
Mijn aanmelding was in 2002, toen heb ik ze gelezen en ben er akkoord mee gegaan
Volgens mij is er recent nog een popup scherm geweest waarbij je akkoord moest gaan met de nieuwe regels?quote:Op zaterdag 18 mei 2019 17:28 schreef mazaru het volgende:
[..]
Mijn aanmelding was in 2002, toen heb ik ze gelezen en ben er akkoord mee gegaan
Klopt.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 18:52 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Volgens mij is er recent nog een popup scherm geweest waarbij je akkoord moest gaan met de nieuwe regels?
Oh ja! Die was ik alweer vergetenquote:Op zaterdag 18 mei 2019 18:52 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Volgens mij is er recent nog een popup scherm geweest waarbij je akkoord moest gaan met de nieuwe regels?
Veel beter idd.quote:Op woensdag 22 mei 2019 21:16 schreef Zeyina het volgende:
Is dit wat voor in de OP i.p.v. die enorm grote foto van Ikbar
Niet je van het, maar iets normaler formaat
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |