abonnement Unibet Coolblue
pi_186228814
Weet ik ook wel, maar het punt is dat Mercedes nu gewoon bulletproof lijkt en je de hulp van Ferrari (en evt Gasly...lol) nodig gaat hebben om hard in te lopen op Bottas en Hamilton.
Alleen lijkt er geen sleet op te zitten bij Mercedes.
Ze hebben al jaren de beste auto's
Strategisch maken ze weinig blunders
Coureurs lijken dit jaar ook van hoog caliber (Hamilton was al snel, Bottas lijkt nu ook dichter er op te zitten)
Betrouwbaarheid is ook weer geweldig.
Ga er maar gewoon van uit dat het Hamilton 1, Bottas 2 wordt, en als Ferrari weer implodeert zo als de afgelopen jaren de derde plek voor Max een mooi resultaat zal zijn.
  maandag 15 april 2019 @ 11:35:18 #102
131800 Tarado
capô de fusca
pi_186228876
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2019 11:31 schreef opreis het volgende:
Weet ik ook wel, maar het punt is dat Mercedes nu gewoon bulletproof lijkt en je de hulp van Ferrari (en evt Gasly...lol) nodig gaat hebben om hard in te lopen op Bottas en Hamilton.
Alleen lijkt er geen sleet op te zitten bij Mercedes.
Ze hebben al jaren de beste auto's
Strategisch maken ze weinig blunders
Coureurs lijken dit jaar ook van hoog caliber (Hamilton was al snel, Bottas lijkt nu ook dichter er op te zitten)
Betrouwbaarheid is ook weer geweldig.
Ga er maar gewoon van uit dat het Hamilton 1, Bottas 2 wordt, en als Ferrari weer implodeert zo als de afgelopen jaren de derde plek voor Max een mooi resultaat zal zijn.
ik vrees dat dit een aardige voorspelling is, het zou al heel wat zijn als Red Bull het aantal racewins van vorig jaar kan evenaren laat staan verbeteren
pi_186228919
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2019 11:31 schreef opreis het volgende:
Weet ik ook wel, maar het punt is dat Mercedes nu gewoon bulletproof lijkt en je de hulp van Ferrari (en evt Gasly...lol) nodig gaat hebben om hard in te lopen op Bottas en Hamilton.
Alleen lijkt er geen sleet op te zitten bij Mercedes.
Ze hebben al jaren de beste auto's
Strategisch maken ze weinig blunders
Coureurs lijken dit jaar ook van hoog caliber (Hamilton was al snel, Bottas lijkt nu ook dichter er op te zitten)
Betrouwbaarheid is ook weer geweldig.
Ga er maar gewoon van uit dat het Hamilton 1, Bottas 2 wordt, en als Ferrari weer implodeert zo als de afgelopen jaren de derde plek voor Max een mooi resultaat zal zijn.
Ja snap ik, die zorg heb ik ook wel gedeeltelijk. Maar ik ga niet begin van het seizoen doemdenken als er nog 18 races te rijden zijn.

En daarnaast is het Formule1B kampioenschap ook wel weer leuk om te volgen. Jammer dat Haas en Racing Punt tot op dit moment niet veel snelheid en consistentie laten zien.
  maandag 15 april 2019 @ 11:41:14 #104
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_186229006
Ondanks de dominantie heb ik de laatste 2 seizoenen mij toch prima vermaakt hoor. Ik kijk F1 dan ook niet om de scorebordjournalistiek aan het einde van het seizoen.

Het Mercedesteam loopt gewoon heel goed, zoals opreis al oppert. Als zij geen fouten maken is het aan de andere teams om te zorgen dat ze het beter doen. En die laten het gewoon liggen.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
  maandag 15 april 2019 @ 11:43:37 #105
131800 Tarado
capô de fusca
pi_186229053
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2019 11:41 schreef twiFight het volgende:
Ondanks de dominantie heb ik de laatste 2 seizoenen mij toch prima vermaakt hoor. Ik kijk F1 dan ook niet om de scorebordjournalistiek aan het einde van het seizoen.

Het Mercedesteam loopt gewoon heel goed, zoals opreis al oppert. Als zij geen fouten maken is het aan de andere teams om te zorgen dat ze het beter doen. En die laten het gewoon liggen.
dat is wel zo maar ik zou het toch wel leuk vinden als er met deze hybrid motoren er een keer een andere kampioen is
  Moderator / Redactie Sport maandag 15 april 2019 @ 11:46:29 #106
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_186229117
In 2005 deed de FIA er alles aan om dominantie te verbreken. Dat lukte geweldig.

In 2019 is Mercedes veel dominanter dan Ferrari toen, en de FIA helpt ze door hun zwakke plek universeel te maken.

Ik vind het echt belachelijk dat dat team al zo lang zo extreem dominant is. Heeft deels te maken met het falende Ferrari, maar ze zijn nog steeds het te kloppen team.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_186229258
Als je F1 ooit een "level playing field" wil maken, dan produceer je 20x dezelfde auto, zet je ze allemaal op dezelfde afstelling en laat je vlak voor de start lootjes trekken :P
  maandag 15 april 2019 @ 11:53:35 #108
131800 Tarado
capô de fusca
pi_186229270
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2019 11:46 schreef Nattekat het volgende:
In 2005 deed de FIA er alles aan om dominantie te verbreken. Dat lukte geweldig.

In 2019 is Mercedes veel dominanter dan Ferrari toen, en de FIA helpt ze door hun zwakke plek universeel te maken.

Ik vind het echt belachelijk dat dat team al zo lang zo extreem dominant is. Heeft deels te maken met het falende Ferrari, maar ze zijn nog steeds het te kloppen team.
het lullige is dat die veranderde aero regels Red Bull heeft terug geworpen en dus eigenlijk in het voordeel zijn van Mercedes
  maandag 15 april 2019 @ 11:54:10 #109
131800 Tarado
capô de fusca
pi_186229280
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2019 11:53 schreef MaGNeT het volgende:
Als je F1 ooit een "level playing field" wil maken, dan produceer je 20x dezelfde auto, zet je ze allemaal op dezelfde afstelling en laat je vlak voor de start lootjes trekken :P
dat heet formule W
pi_186229329
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2019 11:54 schreef Tarado het volgende:

[..]

dat heet formule W
Geen last van wratjes >:)
  maandag 15 april 2019 @ 11:56:27 #111
61946 Googolplexian
Think Harder!
pi_186229333
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2019 11:46 schreef Nattekat het volgende:
In 2005 deed de FIA er alles aan om dominantie te verbreken. Dat lukte geweldig.

In 2019 is Mercedes veel dominanter dan Ferrari toen, en de FIA helpt ze door hun zwakke plek universeel te maken.

Ik vind het echt belachelijk dat dat team al zo lang zo extreem dominant is. Heeft deels te maken met het falende Ferrari, maar ze zijn nog steeds het te kloppen team.
Vandaar dat er om de zoveel jaar een nieuwe formule komt (vandaar ook de naam Formule).

Er zijn altijd periodes geweest van dominante motoren. Waar de winst kwam uit een loop-hole in de regels, welke gaandeweg gedicht werden, was het een periode van wisselende kampioenen.
De winst van je best doen om de regels naar je eigen hand te zetten is historisch gezien een meer-jaren-payoff in de F1. Het is aan de andere teams om in die jaren de winnende formule in te halen en dat is toch ons kijkgenot? :)

Binnenkort een andere formule.
Calm down, please!
  maandag 15 april 2019 @ 12:07:17 #112
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_186229500
Het hele constructeursdeel geeft ook een extra dimensie. Vraag is niet alleen welke coureur top gaat zijn, maar ook welk team. Ook dat spel is interessant. Waarbij het uiteraard wel leuk is al de verschillen niet te groot zijn en er af en toe een wisseling van de wacht is. Maar de geschiedenis leert dat dit moment altijd komt.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
  Moderator / Redactie Sport maandag 15 april 2019 @ 12:08:15 #113
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_186229518
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2019 11:53 schreef Tarado het volgende:

[..]

het lullige is dat die veranderde aero regels Red Bull heeft terug geworpen en dus eigenlijk in het voordeel zijn van Mercedes
Het was het sterkste punt van Red Bull en de zwakste van Mercedes.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Moderator / Redactie Sport maandag 15 april 2019 @ 12:08:50 #114
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_186229524
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2019 11:56 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

Vandaar dat er om de zoveel jaar een nieuwe formule komt (vandaar ook de naam Formule).

Er zijn altijd periodes geweest van dominante motoren. Waar de winst kwam uit een loop-hole in de regels, welke gaandeweg gedicht werden, was het een periode van wisselende kampioenen.
De winst van je best doen om de regels naar je eigen hand te zetten is historisch gezien een meer-jaren-payoff in de F1. Het is aan de andere teams om in die jaren de winnende formule in te halen en dat is toch ons kijkgenot? :)

Binnenkort een andere formule.
Nog nooit zo erg als nu. Ferrari 2000-2004 is er helemaal niets bij.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  maandag 15 april 2019 @ 12:43:28 #115
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_186230106
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2019 12:08 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Het was het sterkste punt van Red Bull en de zwakste van Mercedes.
Hebben ze hun huiswerk dus niet goed genoeg gemaakt.

Als het dan toch eerlijker moet begin dan eens de Ferrari-subsidie van 100 miljoen euro weg te strepen.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_186230127
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2019 11:53 schreef Tarado het volgende:

[..]

het lullige is dat die veranderde aero regels Red Bull heeft terug geworpen en dus eigenlijk in het voordeel zijn van Mercedes
Een herhaling van 2017 lijkt het wel, uiteindelijk komt het goed maar dan is het gat al te groot.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
  maandag 15 april 2019 @ 12:48:21 #117
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_186230166
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2019 11:53 schreef MaGNeT het volgende:
Als je F1 ooit een "level playing field" wil maken, dan produceer je 20x dezelfde auto, zet je ze allemaal op dezelfde afstelling en laat je vlak voor de start lootjes trekken :P
Het zou voor de liefhebbers van de techniek niet eens veel uitmaken.
Door de wintunnels lijken de auto's op een afstand al als 2 druppels water op elkaar en de verschillen die er zijn bestaan uit minieme vleugeltjes die onzichtbare vortexen produceren, en nog onzichtbaardere aanpassingen in de software.
Een auto met 6 wielen, of met een ventilator die de lucht onder de bodem wegzuigt hoef je niet meer te verwachten.
Wie dit leest is gek
  maandag 15 april 2019 @ 12:58:29 #119
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_186230349
quote:
Tjonge jonge, die Marko laat zich ook voor het karretje spannen tegenwoordig.
En van de Telegraaf kun je niet eens wat anders verwachten dan onzinclickbait.
Wie dit leest is gek
pi_186230549
quote:
7s.gif Op zondag 14 april 2019 23:51 schreef nogeenoudebekende het volgende:

[..]

Wat wil je nou horen? Dat Lewis momenteel de beste coureur in de beste auto is? Dat is geen mening maar een feit.
Niets? Ik gaf gewoon mijn zicht na afloop en dan krijg je van die oranje gekleurde tegen reacties.

quote:
Wat Nederlanders niet begrijpen is dat individuen boven zichzelf kunnen stijgen indien ze voldoende steun krijgen. Wij zijn heer en meester in vrijwel alle sporten om sporters net niet dat mentale zetje te geven wat het verschil maakt. En waarom? Uit angst om op de bek te gaan. Nou dan ga je een paar keer op je bek, uiteindelijk win je.
Waar kom jij vandaan joh?
Nederlanders zijn juist goed in arrogantie en de sporters over de paard te tillen. Zie Max.
pi_186230595
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2019 06:52 schreef opreis het volgende:

[..]

Weet je, laat ook maar. Het was al lang duidelijk dat je te ver in italie zn reet zit om ook nog maar iets anders te zien.
Dus ik mag niet realistisch zijn?
Jij zit te ver in NLs reet bedoel je.

quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2019 07:37 schreef franske19 het volgende:

[..]

Hij is een bekende VBL trol. Lekker negeren.
Dus iemand die realistisch is en geen gekleurde bril heeft is een trol? Sure hahaha
pi_186230668
quote:
7s.gif Op maandag 15 april 2019 00:12 schreef nogeenoudebekende het volgende:

[..]

Want Sky is niet pro-Lewis, bijvoorbeeld. Wat jij wil is gewoon onrealistisch tenzij je in een land woont wat geen rijder of team levert. En precies het probleem wat ik aanstip.

Ik snap dus niet waarom zoveel mensen 'tegen' een landgenoot zijn, buiten trollen om.
Niemand is tegen een landgenoot, Max in dit geval.
Het probleem wat ik en anderen aanstippen is het vreselijke onrealistische wat allemaal gezegd wordt en dat alle tegenstanders (bv Renault of Vettel) compleet met alles de grond in getrapt moeten worden (vaak onterecht zie bv quali China).

Ook al is het een landgenoot dan mag je best realistisch naar Max kijken.
Dan ben je nog niet tegen hem.
Ik ben F1 fan, niet Nederland fan.
Daarom kijk ik niet naar F1.
Net zo lief is er niets Nederlands, gaat mij om F1.
pi_186230872
quote:
3s.gif Op maandag 15 april 2019 09:23 schreef vosss het volgende:
Max is 4de geworden dankzij en een falende strategie van Ferrari en zelf een solide race rijden.

Dat daar discussie over was. 8)7

Of ik begrijp het verkeerd. :@
Nee hoor klopt.

quote:
7s.gif Op maandag 15 april 2019 09:34 schreef vosss het volgende:
Degelijk en goed. De ene kans die hij bij Vettel had geprobeerd en het netjes weten te houden. Dan kan max zeggen wat ie wil dat ie niks veranderd aan zn rijstijl, maar 2 jaar geleden hadden ze er allebei afgelegen.

Als ie niet degelijk en goed had gereden dan was Leclerc hem nog voorbij gegaan.

Die P4 kwam bovenal door alweer een falende strategie van Ferrari. En als iemand faalt of fouten maakt dan moet je er wel zijn. En dat was Max. Dus gewoon keurig. Maar zonder de fouten van Ferrari was hij gewoon op P5 gefinisht. Dat zou iedereen toch wel moeten doorzien lijkt me.

Vooralsnog kan hij prima aanhaken/bijblijven en de kansen die zich voordoen gewoon pakken.

Als hij tot de zomerstop bij kan blijven en als de 2de helft net zo goed gaat als vorig jaar dan doet ie gewoon mee om de titel. Maargoed, dat is koffie dik kijken. We zien wel. :)
Ja en nee.

Helemaal mee eens dat Max een stuk volwassener is. Sinds vorig seizoen is hij echt veel beter geworden.

Deze race vond ik gewoon degelijk.
Zoals je zegt P4 was puur door een blunder van Ferrari. Max heeft niets hoeven doen.
Natuurlijk hij moest op zijn normale plek rijden en er niet afvliegen. Maar ja thats it.
Zijn pace was normaal, alles ging gewoon normaal.
Niets bijzonders. Wat voor Max iets goeds is.
pi_186230873
Dit wordt erg vermoeiend, lol.
Jack does it in real time...
pi_186231262
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2019 23:35 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Klopt.

Dat is wat iedereen voor de race eigenlijk al zei.
Zonder fouten van anderen zou het P5 worden. Ferrari screwed up en dus werd het P4.
Hoger dan verwacht, toch blijf ik er bij dat Max niet meer dan degelijk gereden heeft. Gewoon in orde. Was er, geen fouten.
Als je een race rijdt zonder fouten, is het in mijn ogen ook een puike wedstrijd. Hij had in ieder geval geprobeerd een inhaalactie te maken. Weer als enige in de top 6 die een echte inhaalactie deed. Vettel was immers een teamorder, Hamilton bij de start beter weggereden is ook geen inhaal actie. de rest heb ik nauwelijks mooie acties zien maken van de top 6.
pi_186231297
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2019 13:14 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Niemand is tegen een landgenoot, Max in dit geval.
Het probleem wat ik en anderen aanstippen is het vreselijke onrealistische wat allemaal gezegd wordt en dat alle tegenstanders (bv Renault of Vettel) compleet met alles de grond in getrapt moeten worden (vaak onterecht zie bv quali China).

Ook al is het een landgenoot dan mag je best realistisch naar Max kijken.
Dan ben je nog niet tegen hem.
Ik ben F1 fan, niet Nederland fan.
Daarom kijk ik niet naar F1.
Net zo lief is er niets Nederlands, gaat mij om F1.
Niet Nederlander fan zijn, dat kan alleen maar in Nederland _O-
pi_186231340
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2019 13:47 schreef MakkieR het volgende:

[..]

Als je een race rijdt zonder fouten, is het in mijn ogen ook een puike wedstrijd. Hij had in ieder geval geprobeerd een inhaalactie te maken. Weer als enige in de top 6 die een echte inhaalactie deed. Vettel was immers een teamorder, Hamilton bij de start beter weggereden is ook geen inhaal actie. de rest heb ik nauwelijks mooie acties zien maken van de top 6.
Bottas heeft Leclerc nog ingehaald geloof ik.
pi_186231378
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2019 13:51 schreef opreis het volgende:

[..]

Bottas heeft Leclerc nog ingehaald geloof ik.
Er kan mij een zijn ontgaan, maar ik zeg dan ook nauwelijks, om mijzelf in te dekken :P
pi_186231918
quote:
Kvyat haalt verhaal bij stewards na zware straf: "Zij waren het wél met mij eens"
https://www.gpblog.com/nl(...)l-met-mij-eens-.html

Dus die mafketels (stewards) verkloten iemands race en er zitten geen consequenties aan?
Stewards zouden ook gestraft moeten kunnen worden voor het niet consequent straffen. Had eigenlijk allang moeten gebeuren.
  maandag 15 april 2019 @ 15:08:44 #130
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_186232361
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2019 14:33 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

https://www.gpblog.com/nl(...)l-met-mij-eens-.html

Dus die mafketels (stewards) verkloten iemands race en er zitten geen consequenties aan?
Stewards zouden ook gestraft moeten kunnen worden voor het niet consequent straffen. Had eigenlijk allang moeten gebeuren.
Ik snapte sowieso al niet dat Kvyat een straf kreeg.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  maandag 15 april 2019 @ 15:10:43 #131
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_186232390
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2019 11:46 schreef Nattekat het volgende:
In 2005 deed de FIA er alles aan om dominantie te verbreken. Dat lukte geweldig.

In 2019 is Mercedes veel dominanter dan Ferrari toen, en de FIA helpt ze door hun zwakke plek universeel te maken.

Ik vind het echt belachelijk dat dat team al zo lang zo extreem dominant is. Heeft deels te maken met het falende Ferrari, maar ze zijn nog steeds het te kloppen team.
Pardon? In 2004 had Ferrari 2,2 keer zoveel punten als de opvolger in het kampioenschap!
In 2018 Mercedes maar 1,14.
Dus 14% verschil versus 120% verschil.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_186232550
quote:
1s.gif Op maandag 15 april 2019 11:18 schreef DeeBee het volgende:
Wat opreis zegt. Zelfs als scoort Ferrari 1-2's, dan duurt het nu alsnog al 4 races minimaal om HAM in te halen als hij podiums blijft scoren.

Als je al uitvalbeurten in je scenario's gaat gebruiken (na 3 races :')), dan bevestig je al hoe groot het probleem is... Laat staan dat Max nog geen ronde aan de leiding heeft gereden, dus Red Bull nemen we helemaal niet serieus in de titelstrijd.

Zelfs al wordt je de snelste, Merc is op z'n slechts het derde team, dus die harken gegarandeerd 10 punten per race binnen, dus het is al snel veel lastiger dan men denkt om achterstand in te halen (helemaal met het 2% uitvalpercentage ofzo van Merc...).
Ricgod heeft al wel een paar ronden aan de leiding gereden! Hup renault!


:')
  Moderator / Redactie Sport maandag 15 april 2019 @ 15:30:47 #133
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_186232628
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2019 15:10 schreef twiFight het volgende:

[..]

Pardon? In 2004 had Ferrari 2,2 keer zoveel punten als de opvolger in het kampioenschap!
In 2018 Mercedes maar 1,14.
Dus 14% verschil versus 120% verschil.
1+2 nu is 43 punten. Toen 18.
3+4 nu is 27 punten. Toen 10.
Geen eerlijke vergelijking.

En ik heb het over de complete periode. De cijfers tonen aan dat Mercedes veel dominanter is.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Redactie Frontpage maandag 15 april 2019 @ 15:38:14 #134
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_186232723
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2019 14:33 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

https://www.gpblog.com/nl(...)l-met-mij-eens-.html

Dus die mafketels (stewards) verkloten iemands race en er zitten geen consequenties aan?
Stewards zouden ook gestraft moeten kunnen worden voor het niet consequent straffen. Had eigenlijk allang moeten gebeuren.
Heel die straf sloeg sowieso nergens op, was gewoon een race-incident in de openingsronden die er eigenlijk elke race wel zijn.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  maandag 15 april 2019 @ 15:43:57 #135
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_186232798
Tsja, wat is dominant. Ik vind Mercedes al twee jaar niet per se dominant. Wel duidelijk de betere. Maar als je naar 2017 en 2018 zijn beide jaren de twee hoogstgeklasseerde coureurs gewoon van verschillende teams. In 2018 was Bottas zelfs 5e. Nu is dat juist wel weer een scorebordargument, maar toch. Andere teams hadden kansen genoeg.

In de jaren ervoor stonden de twee Mercedesrijders allebei torenhoog bovenaan en Mercedes ook met 60%+ punten voor. Dat is dominantie.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
  maandag 15 april 2019 @ 15:46:16 #136
72703 Lionheaad
Nothing beats a Lion
pi_186232834
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2019 14:33 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

https://www.gpblog.com/nl(...)l-met-mij-eens-.html

Dus die mafketels (stewards) verkloten iemands race en er zitten geen consequenties aan?
Stewards zouden ook gestraft moeten kunnen worden voor het niet consequent straffen. Had eigenlijk allang moeten gebeuren.
Blijkbaar doen ze toch niets aan de straf, gezien er geen melding wordt gemaakt dat de punten op zijn "strafblad" geschrapt worden. Als ze het met hem eens zouden zijn, zouden die punten niet gegeven hoeven worden.
wordt aan gewerkt....ben net terug
  maandag 15 april 2019 @ 16:02:16 #137
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_186233069
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2019 15:43 schreef twiFight het volgende:
Tsja, wat is dominant. Ik vind Mercedes al twee jaar niet per se dominant. Wel duidelijk de betere. Maar als je naar 2017 en 2018 zijn beide jaren de twee hoogstgeklasseerde coureurs gewoon van verschillende teams. In 2018 was Bottas zelfs 5e. Nu is dat juist wel weer een scorebordargument, maar toch. Andere teams hadden kansen genoeg.

In de jaren ervoor stonden de twee Mercedesrijders allebei torenhoog bovenaan en Mercedes ook met 60%+ punten voor. Dat is dominantie.
deze waren vroeger pas dominant
  Moderator / Redactie Sport maandag 15 april 2019 @ 16:23:20 #138
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_186234989
quote:
Het is inderdaad gewoon triest. En dan geloven mensen er nog in dat Merc niet favoriet is, of dat Hamilton die kampioenschappen voor de porten van de hel moest wegslepen. :') Het meest dominante team allertijden en met de huidige regelgeving is er geen enkele mogelijkheid om die dominantie te bedreigen...

Daarbij sandbagt Mercedes die races ook nog eens gigantisch...toen HAM de motor vorig jaar of het jaar ervoor een keer helemaal open gooide toen hij achteraan startte (in Japan dacht ik?) reed hij de rest gewoon voorbij op de rechte stukken zonder DRS. :D :')

Ferrari leek dominanter omdat Schumi altijd de hele race doortrapte en zo nog wel eens wat mannen lapte, maar we kijken ondertussen naar een soort WWE. En de altijd walgelijke Toto Wolff maar de underdog acteren...

[ Bericht 11% gewijzigd door DeeBee op 15-04-2019 18:08:30 ]
Jack does it in real time...
pi_186235944
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2019 15:46 schreef Lionheaad het volgende:

[..]

Blijkbaar doen ze toch niets aan de straf, gezien er geen melding wordt gemaakt dat de punten op zijn "strafblad" geschrapt worden. Als ze het met hem eens zouden zijn, zouden die punten niet gegeven hoeven worden.
Nou lekker dan, wist niet van die strafpunten. Gaat lekker daar bij de FIA. :r
pi_186236358
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2019 18:55 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Nou lekker dan, wist niet van die strafpunten. Gaat lekker daar bij de FIA. :r
Lees nou eens wat er werkelijk in dat nieuwsberichtje staat. Kvyat heeft met de stewards gesproken en Kvyat zegt dat ze het gedeeltelijk wel met elkaar eens zijn geworden. Je straatje schoonvegen noemen we dat.
"Who are you?"
"The Anti-Christ. You get me in a vendetta kind of mood. You tell the angels in heaven you never seen evil so singularly personified as you did in the face of the man who killed you. My name is Vincent Cocotti."
pi_186236473
quote:
1s.gif Op maandag 15 april 2019 19:14 schreef DonVincenzo het volgende:

[..]

Lees nou eens wat er werkelijk in dat nieuwsberichtje staat. Kvyat heeft met de stewards gesproken en Kvyat zegt dat ze het gedeeltelijk wel met elkaar eens zijn geworden. Je straatje schoonvegen noemen we dat.
Je begrijp dat de stewards deze bewering van Kvyat zo kunnen weerleggen? Als Franz Tost al niets zegt en het opneemt voor Kvyat, praat hij zeker geen bullshit.

Sommige mensen doen echt alsof Kvyat er elke start op uit is om minstens twee bolides te rammen.
  maandag 15 april 2019 @ 19:23:47 #144
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_186236610
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2019 15:25 schreef blessed19 het volgende:

[..]

Ricgod heeft al wel een paar ronden aan de leiding gereden! Hup renault!


:')
Max heeft twee ronden aan de leiding gereden in Australië. :P
pi_186236807
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2019 19:18 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Je begrijp dat de stewards deze bewering van Kvyat zo kunnen weerleggen? Als Franz Tost al niets zegt en het opneemt voor Kvyat, praat hij zeker geen bullshit.

Sommige mensen doen echt alsof Kvyat er elke start op uit is om minstens twee bolides te rammen.
Natuurlijk neemt Tost het op voor z'n rijder. Dat doet elke teambaas. Dat zegt heel weinig.

En nee, natuurlijk gaan de stewards niet achteraf via de media een discussie aan. Ze hebben hun beslissing genomen en daarmee is het klaar. Als ze moeten reageren op alles dat de coureurs in interviews zeggen, is het einde zoek.
"Who are you?"
"The Anti-Christ. You get me in a vendetta kind of mood. You tell the angels in heaven you never seen evil so singularly personified as you did in the face of the man who killed you. My name is Vincent Cocotti."
  maandag 15 april 2019 @ 20:28:22 #146
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_186238411

Stroll :') :') :')

You’re pushing the radio button not the energy :|W
pi_186239026
quote:
1s.gif Op maandag 15 april 2019 20:28 schreef Tinos85 het volgende:

Stroll :') :') :')

You’re pushing the radio button not the energy :|W
Strollolol.

Jammer dat ze het geluid nog steeds niet synchroon hebben lopen met de beelden. Zoals bij Verstappen want de boardradio was bijna tien seconden later en vooral bij Räikkönen met Sainz want zo lijkt het alsof Räikkönen zich enorm aanstelt
  maandag 15 april 2019 @ 21:11:01 #148
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_186239628
quote:
1s.gif Op maandag 15 april 2019 08:48 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

En daar heeft hij gelijk in want de vorige race wonnen ze alleen maar door de motorproblemen van Ferrari.
In het slechtste geval voor Merc zijn ze ongeveer even snel. Maar de Merc is betrouwbaarder, team is beter in de afstelling tijdens het weekend. Ze hebben geen klotende Duitse snor achter het stuur en geen bavianen op de tactische afdeling. Het algehele plaatje maakt ze dominant vind ik.
pi_186241251
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2019 13:49 schreef MakkieR het volgende:

Niet Nederlander fan zijn, dat kan alleen maar in Nederland _O-
Sorry hoor dat sommige mensen niet kijken naar nationaliteit.
Ga jij maar F1 kijken puur omdat er een Nederlander rijdt.
Typisch de nep fans.

Waarom zou ik ''Nederlander fan'' moeten zijn omdat we toevallig in Nederland zouden zijn?
Wat is dat voor onzin. Dat is juist typisch Nederlands. Dat arrogante nationalistische ipv gewoon van de sport te houden.

quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2019 13:47 schreef MakkieR het volgende:

[..]

Als je een race rijdt zonder fouten, is het in mijn ogen ook een puike wedstrijd. Hij had in ieder geval geprobeerd een inhaalactie te maken. Weer als enige in de top 6 die een echte inhaalactie deed. Vettel was immers een teamorder, Hamilton bij de start beter weggereden is ook geen inhaal actie. de rest heb ik nauwelijks mooie acties zien maken van de top 6.
Ja hoor wat is dat voor onzin. Max had ook even de betere bandjes en viel ook direct weg.
Niemand in de top 6 heeft een mooie actie gemaakt. Daar was de wedstrijd niet naar, helaas.
  maandag 15 april 2019 @ 22:45:52 #150
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_186242429
'kijk mij, ik ben een echte fan want ik kijk voor de sport, niet voor de persoon die achter het stuur zit'

Kun je net zo goed zelfrijdende auto's gaan kijken.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')