abonnement Unibet Coolblue
pi_186221117
Ik snap Renault wel, en heel professioneel is het vanuit het oogpunt van neutrale verslaggeving ook niet. Echter heb ik het liever wat politiek incorrect om naar te kijken.
pi_186221956
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2019 21:34 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Nou het sfeertje bij Zigno over Renault is zoals op fora. Ik vind dat onnodig. Net als die opmerking bij het uitvallen van Hulkenberg. Dat is gewoon kinderachtig. Weer een bewijs hoe kneuterig de Nederlandse verslaggeving bij F1 is.
Mwah, renault doet het gewoon slecht en dat moet ook gewoon benoemd kunnen worden.
Natuurlijk doen die werknemers daar ook hun best en is het niet fijn als dit gebeurd, maar bij renault lopen ze ook te zeiken op teams als Haas en TR over de samenwerking ipv dat ze de daad bij het woord voegen en het gat naar de top 3 dichten
pi_186222159
quote:
1s.gif Op zondag 14 april 2019 21:23 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Ik denk alle partijen. Jij als je denkt dat Renault pissed is vanwege één opmerking, Plooij en Mol die standaard van het negatieve uitgaan bij Renault (elk probleem bij RB lag 'altijd' aan Renault) en hardop verwoorden en natuurlijk Renault die hiermee haar van een typische kant laten zien en de pers een kant op willen dwingen
Er gaan natuurlijk ook structureel dingen mis. Dat kan, maar dan moet jij niet boos worden als journalisten dat benoemen.

En Abiteboul is ook goed in het wijzen naar anderen. Vaak lag het volgens Abiteboul ook aan Red Bull. Red Bull had een andere brandstofleverancier dat zorgde voor extra werk bij de ontwikkeling en zo heb ik hem in de loop der tijd nog meer dingen horen noemen.

Nu ze geen rekening hoefde te houden met Red Bull zou het allemaal beter gaan. Als die beweringen niet kloppen, dan kun je commentaar verwachten.

Ik denk dat journalisten er ook wat anders instaan als die vent niet de hele tijd met smoesjes aankomst.

quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2019 21:34 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Nou het sfeertje bij Zigno over Renault is zoals op fora. Ik vind dat onnodig. Net als die opmerking bij het uitvallen van Hulkenberg. Dat is gewoon kinderachtig. Weer een bewijs hoe kneuterig de Nederlandse verslaggeving bij F1 is.
Misschien kinderachtig, maar wel een kinderachtige reactie op een minstens zo kinderachtige actie van Renault.
pi_186222179
F1 is 20 rijders die tegen elkaar racen en aan het eind wint Mercedes.
Check it out
  zondag 14 april 2019 @ 22:20:08 #55
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_186222207
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2019 22:19 schreef hjansen82 het volgende:
F1 is 20 rijders die tegen elkaar racen en aan het eind wint Mercedes.
Als je pas een jaar of vijf kijkt wel ja. Die stuiver wisselt nogal.
And so is the past
  zondag 14 april 2019 @ 22:22:40 #56
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_186222261
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2019 21:34 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Nou het sfeertje bij Zigno over Renault is zoals op fora. Ik vind dat onnodig. Net als die opmerking bij het uitvallen van Hulkenberg. Dat is gewoon kinderachtig. Weer een bewijs hoe kneuterig de Nederlandse verslaggeving bij F1 is.
Ik ben er van overtuigd dat het anders zou zijn als die kneus aan het roer bij Renault is wat minder hoog van de toren blaast. Al jaren overschat hij de ontwikkeling, het vermogen en de betrouwbaarheid van zijn product. Iets minder praatjes zouden hem beter staan. Eerst maar eens wat laten zien.
pi_186222333
quote:
2s.gif Op zondag 14 april 2019 22:22 schreef ShaoliN het volgende:

[..]

Ik ben er van overtuigd dat het anders zou zijn als die kneus aan het roer bij Renault is wat minder hoog van de toren blaast. Al jaren overschat hij de ontwikkeling, het vermogen en de betrouwbaarheid van zijn product. Iets minder praatjes zouden hem beter staan. Eerst maar eens wat laten zien.
Dit inderdaad.
pi_186222387
DRS = Dramatic Race Sebastian
Check it out
pi_186222453
quote:
14s.gif Op zondag 14 april 2019 22:20 schreef nogeenoudebekende het volgende:

[..]

Als je pas een jaar of vijf kijkt wel ja. Die stuiver wisselt nogal.
Volgens mij heeft Hamilton er van de laatste 15 er 10 gewonnen
  zondag 14 april 2019 @ 22:46:57 #60
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_186222802
Renault doet kinderachtig naar Olav en consorten toe.. dus doen Olav en consorten kinderachtig terug.

Ik vind het allemaal wat triest van beide kanten
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  Redactie Frontpage / Sport zondag 14 april 2019 @ 22:49:35 #61
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_186222857
Ik hoop dat Renault de betrouwbaarheid vindt en dat ze daarna kunnen werken aan de snelheid
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_186222996
De Chinezen vinden F1 races te veel op elkaar lijken.
Check it out
  zondag 14 april 2019 @ 22:56:40 #63
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_186223012
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2019 14:53 schreef Gruj0 het volgende:


Denk je dat een nieuw kampioen in de vorm van Bottas of Leclerc zoveel verandering brengt? Nee, de twee teamtoppers blijven domineren en de rest bungelt er maar wat achter.
Een Leclerc, Bottas of Verstappen?
Ja
Nieuw, vers, beter en andere relaties. Nieuwe spanningen

[ Bericht 8% gewijzigd door ondeugend op 14-04-2019 23:03:25 ]
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  zondag 14 april 2019 @ 23:02:32 #64
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_186223133
Ik vind die per ongeluk spinns van Max wel extra entertainend zolang ze buiten de race plaatsvinden.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_186223141
Weet niet of al gepost maar HEFTIG begin, dit!

Calm down, please!
  zondag 14 april 2019 @ 23:09:50 #66
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_186223256
Mercedes playlist

And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_186223743
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2019 20:28 schreef MakkieR het volgende:

[..]

Veel beter dan dit resultaat was ook niet mogelijk. Mercedes was veel te snel en Vettel was uiteindelijk niet meer bij te houden. Een maximaal resultaat, daar moest ik Max wel gelijk in geven, er zat dit weekend stomweg niet meer in.
Klopt.

Dat is wat iedereen voor de race eigenlijk al zei.
Zonder fouten van anderen zou het P5 worden. Ferrari screwed up en dus werd het P4.
Hoger dan verwacht, toch blijf ik er bij dat Max niet meer dan degelijk gereden heeft. Gewoon in orde. Was er, geen fouten.
pi_186223780
quote:
1s.gif Op zondag 14 april 2019 20:32 schreef Fer het volgende:
Ik zat nog eens naar Vettel te kijken bij de start. Begint mij op te vallen, dat hij telkens in drukke situaties op 1 andere auto kan focussen en dan de rest over hoofd lijkt te zien. Nu ook weer, volledig gefocust op Bottas en ondertussen glipt rechts Leclerc ernaast.

Bottas hield hem op, logischer zou dan zijn om gelijk naar rechts het gat dicht te gooien.
Whut?
Juist als hij maar op 1 auto focust duikt hij gewoon naar binnen want daar was alle ruimte?

Die logica snap ik niet.
Ook de logica van Vettel overigens niet hoor, enige kan zijn dat rechts langs gaan hem in baan Leclerc en eventuele anderen zou brengen en dat risico wil hij vermijden?
pi_186223827
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2019 21:34 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Nou het sfeertje bij Ziggo over Renault is zoals op fora. Ik vind dat onnodig. Net als die opmerking bij het uitvallen van Hulkenberg. Dat is gewoon kinderachtig. Weer een bewijs hoe kneuterig de Nederlandse verslaggeving bij F1 is.
We kennen Nederlanders, Ziggo en dan met name Kamphuis inmiddels wel toch?
Alles moet met een gigantische oranje bril op gedaan worden. Overdreven opgehemeld, tegenstanders gebashed.
Honda bv ook opgehemeld voor nog niets.

Nederlanders zijn zo nationalistisch als de pest. Worden zo onrealistisch als het maar kan.
  zondag 14 april 2019 @ 23:43:28 #70
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_186223856
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2019 23:40 schreef bianconeri het volgende:

[..]

We kennen Nederlanders, Ziggo en dan met name Kamphuis inmiddels wel toch?
Alles moet met een gigantische oranje bril op gedaan worden. Overdreven opgehemeld, tegenstanders gebashed.
Honda bv ook opgehemeld voor nog niets.

Nederlanders zijn zo nationalistisch als de pest. Worden zo onrealistisch als het maar kan.
Er is niks mis met een oranje bril. Dat oikofobische gelul moet eens een keer afgelopen zijn. Ook Nederlanders mogen trots zijn op de prestaties van hun landgenoten. Zoals ieder ander land.
And so is the past
pi_186223870
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2019 20:52 schreef opreis het volgende:

[..]

Je snapt niet Ferrari een auto heeft die zn 2 a 3 tienden per rondje sneller is dan die van Max. Het feit dat Max een undercut kan uitvoeren op Leclerc en bijna op Vettel laat zien dat Leclerc dus harder had moeten rijden in die snellere auto of zuiniger op zn banden had moeten zijn om er zo een eenstopper van te maken zoals Ricciardo dat ook kon in zn Renault.
Wat wil je met dit onsamenhangende bericht zeggen?

Ferrari is sneller idd, leuk?
De undercut komt van het team, niet Max. Dat Leclerc zo slecht ging was een tactische blunder van Ferrari. Niets kwaliteit van Max of slechtheid van Leclerc.

Degelijke race, hij was er gewoon. Deed zijn ding en profiteerde van een blunder.
pi_186223888
quote:
4s.gif Op zondag 14 april 2019 23:43 schreef nogeenoudebekende het volgende:

[..]

Er is niks mis met een oranje bril. Dat oikofobische gelul moet eens een keer afgelopen zijn. Ook Nederlanders mogen trots zijn op de prestaties van hun landgenoten. Zoals ieder ander land.
Dat mag, tuurlijk.
Maar er zit een verschil tussen trots zijn op wat iemand bereikt heeft en een oranje bril en niet realistisch meer kijken.

En zeker van echte F1 fans (of voetbal of wat ook), praatprogramma's en andere dingen verwacht ik mensen die van de sport genieten en onpartijdig daarvan genieten.
  zondag 14 april 2019 @ 23:51:02 #73
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_186223947
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2019 23:46 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Dat mag, tuurlijk.
Maar er zit een verschil tussen trots zijn op wat iemand bereikt heeft en een oranje bril en niet realistisch meer kijken.

En zeker van echte F1 fans (of voetbal of wat ook), praatprogramma's en andere dingen verwacht ik mensen die van de sport genieten en onpartijdig daarvan genieten.
Wat wil je nou horen? Dat Lewis momenteel de beste coureur in de beste auto is? Dat is geen mening maar een feit.

Wat Nederlanders niet begrijpen is dat individuen boven zichzelf kunnen stijgen indien ze voldoende steun krijgen. Wij zijn heer en meester in vrijwel alle sporten om sporters net niet dat mentale zetje te geven wat het verschil maakt. En waarom? Uit angst om op de bek te gaan. Nou dan ga je een paar keer op je bek, uiteindelijk win je.
And so is the past
pi_186223993
quote:
10s.gif Op zondag 14 april 2019 23:09 schreef ondeugend het volgende:
Mercedes playlist

[ afbeelding ]
Je vergeet de jank liedjes over de team radio :

Beartooth - I Have A Problem
Brad Paisley- Mud On The Tires
Chief Keef & RiFF RAFF – Cuz My Gear
Marillion - This strange engine
Tilak Basnet - Break Fail
Check it out
  maandag 15 april 2019 @ 00:02:00 #75
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_186224078
quote:
7s.gif Op zondag 14 april 2019 23:51 schreef nogeenoudebekende het volgende:

[..]

Wat wil je nou horen? Dat Lewis momenteel de beste coureur in de beste auto is? Dat is geen mening maar een feit.

Wat Nederlanders niet begrijpen is dat individuen boven zichzelf kunnen stijgen indien ze voldoende steun krijgen. Wij zijn heer en meester in vrijwel alle sporten om sporters net niet dat mentale zetje te geven wat het verschil maakt. En waarom? Uit angst om op de bek te gaan. Nou dan ga je een paar keer op je bek, uiteindelijk win je.
Van fans kan ik dat nog tolereren (soms), maar sportcommentaar moet gewoon neutraal, nuttig en on point zijn. Net zoals ik in een filmreview ook niet hoef te horen dat de reviewer een stijve krijgt van scarlett johansson.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
  Redactie Frontpage maandag 15 april 2019 @ 00:10:26 #76
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_186224171
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2019 23:02 schreef Googolplexian het volgende:
Weet niet of al gepost maar HEFTIG begin, dit!

Mercedes heeft 3 1-2's bij de eerste 3 races, Hamilton 'I don't feel like we're the dominant team'.

:')
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_186224187
quote:
9s.gif Op maandag 15 april 2019 00:10 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Mercedes heeft 3 1-2's bij de eerste 3 races, Hamilton 'I don't feel like we're the dominant team'.

:')
En dat is de reden waarom hij zo irritant is.
Check it out
  maandag 15 april 2019 @ 00:12:19 #78
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_186224192
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2019 00:02 schreef twiFight het volgende:

[..]

Van fans kan ik dat nog tolereren (soms), maar sportcommentaar moet gewoon neutraal, nuttig en on point zijn. Net zoals ik in een filmreview ook niet hoef te horen dat de reviewer een stijve krijgt van scarlett johansson.
Want Sky is niet pro-Lewis, bijvoorbeeld. Wat jij wil is gewoon onrealistisch tenzij je in een land woont wat geen rijder of team levert. En precies het probleem wat ik aanstip.

Ik snap dus niet waarom zoveel mensen 'tegen' een landgenoot zijn, buiten trollen om.
And so is the past
pi_186224591
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2019 23:40 schreef bianconeri het volgende:

[..]

We kennen Nederlanders, Ziggo en dan met name Kamphuis inmiddels wel toch?
Alles moet met een gigantische oranje bril op gedaan worden. Overdreven opgehemeld, tegenstanders gebashed.
Honda bv ook opgehemeld voor nog niets.

Nederlanders zijn zo nationalistisch als de pest. Worden zo onrealistisch als het maar kan.
Het staat je vrij om te zappen naar de Duitsers.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-04-2019 00:42:04 ]
pi_186225738
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2019 23:44 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Wat wil je met dit onsamenhangende bericht zeggen?

Ferrari is sneller idd, leuk?
De undercut komt van het team, niet Max. Dat Leclerc zo slecht ging was een tactische blunder van Ferrari. Niets kwaliteit van Max of slechtheid van Leclerc.

Degelijke race, hij was er gewoon. Deed zijn ding en profiteerde van een blunder.
Weet je, laat ook maar. Het was al lang duidelijk dat je te ver in italie zn reet zit om ook nog maar iets anders te zien.
  maandag 15 april 2019 @ 07:37:25 #81
21467 franske19
Hit the deck!
pi_186226009
quote:
4s.gif Op zondag 14 april 2019 23:43 schreef nogeenoudebekende het volgende:

[..]

Er is niks mis met een oranje bril. Dat oikofobische gelul moet eens een keer afgelopen zijn. Ook Nederlanders mogen trots zijn op de prestaties van hun landgenoten. Zoals ieder ander land.
Hij is een bekende VBL trol. Lekker negeren.
"The wolves will come again," said Jojen solemnly. - George R.R. Martin
pi_186226085
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2019 06:52 schreef opreis het volgende:

[..]

Weet je, laat ook maar. Het was al lang duidelijk dat je te ver in italie zn reet zit om ook nog maar iets anders te zien.
Hij heeft gewoon gelijk.
pi_186226240
Volgens mij werd Vandoorne nog minder vernederd dan Gasly atm..

En volgens vele ging Gasly het Max wel even moeilijk maken.. vorige race was zijn pace even goed in schone lucht (zeiden die kenners)..

Man, hij kon op soft de pace van Max op de mediums niet eens bijhouden :')

Max is gewoon gigantisch vooruit gegaan sinds de laatste keren dat Gasly de kans had tegen hem te racen, en juist dat talent zet hem nu op #3.
pi_186226251
Het moment van de gp voor mij.


Mercedes' magnificent 'double-stack'
pi_186226459
quote:
9s.gif Op maandag 15 april 2019 00:10 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Mercedes heeft 3 1-2's bij de eerste 3 races, Hamilton 'I don't feel like we're the dominant team'.

:')
En daar heeft hij gelijk in want de vorige race wonnen ze alleen maar door de motorproblemen van Ferrari.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  maandag 15 april 2019 @ 08:52:10 #86
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_186226502
quote:
1s.gif Op maandag 15 april 2019 08:12 schreef mikieu het volgende:
Volgens mij werd Vandoorne nog minder vernederd dan Gasly atm..

En volgens vele ging Gasly het Max wel even moeilijk maken.. vorige race was zijn pace even goed in schone lucht (zeiden die kenners)..

Man, hij kon op soft de pace van Max op de mediums niet eens bijhouden :')

Max is gewoon gigantisch vooruit gegaan sinds de laatste keren dat Gasly de kans had tegen hem te racen, en juist dat talent zet hem nu op #3.
Ik schaal Stoffel dan ook een stukje hoger in dan Gasly. Ik denk dat Stoffel het Max zo nu en dan best lastig zou maken. Natuurlijk is Max de betere, maar Stoffel zou er veel dichterbij zitten.
  maandag 15 april 2019 @ 09:12:46 #87
131800 Tarado
capô de fusca
pi_186226694
quote:
1s.gif Op maandag 15 april 2019 08:52 schreef tja77 het volgende:

[..]

Ik schaal Stoffel dan ook een stukje hoger in dan Gasly. Ik denk dat Stoffel het Max zo nu en dan best lastig zou maken. Natuurlijk is Max de betere, maar Stoffel zou er veel dichterbij zitten.
blijft speculatie, dat de auto Gasly niet ligt is duidelijk, ik denk dat we alleen met zekerheid kunnen stellen dat Ricciardo het beter zou doen met deze auto dan hij
pi_186226831
Max is 4de geworden dankzij en een falende strategie van Ferrari en zelf een solide race rijden.

Dat daar discussie over was. 8)7

Of ik begrijp het verkeerd. :@
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  maandag 15 april 2019 @ 09:27:17 #89
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_186226881
quote:
3s.gif Op maandag 15 april 2019 09:23 schreef vosss het volgende:
Max is 4de geworden dankzij en een falende strategie van Ferrari en zelf een solide race rijden.

Dat daar discussie over was. 8)7

Of ik begrijp het verkeerd. :@
Discussie is blijkbaar of hij degelijk of goed gereden heeft :s) . Maar ja,Ferrari was te snel om ze beide te pakken dus ik heb geen idee wat het verschil tussen goed en degelijk dan is, meer zat er iig niet in. Enige referentiekader is dan nog zijn teamgenoot in dezelfde auto, maar ja, rijdt Gasly nu als een natte krant of is Verstappen gewoon echt bloedsnel.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_186226965
Degelijk en goed. De ene kans die hij bij Vettel had geprobeerd en het netjes weten te houden. Dan kan max zeggen wat ie wil dat ie niks veranderd aan zn rijstijl, maar 2 jaar geleden hadden ze er allebei afgelegen.

Als ie niet degelijk en goed had gereden dan was Leclerc hem nog voorbij gegaan.

Die P4 kwam bovenal door alweer een falende strategie van Ferrari. En als iemand faalt of fouten maakt dan moet je er wel zijn. En dat was Max. Dus gewoon keurig. Maar zonder de fouten van Ferrari was hij gewoon op P5 gefinisht. Dat zou iedereen toch wel moeten doorzien lijkt me.

Vooralsnog kan hij prima aanhaken/bijblijven en de kansen die zich voordoen gewoon pakken.

Als hij tot de zomerstop bij kan blijven en als de 2de helft net zo goed gaat als vorig jaar dan doet ie gewoon mee om de titel. Maargoed, dat is koffie dik kijken. We zien wel. :)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_186227123
quote:
7s.gif Op maandag 15 april 2019 09:34 schreef vosss het volgende:
Degelijk en goed. De ene kans die hij bij Vettel had geprobeerd en het netjes weten te houden. Dan kan max zeggen wat ie wil dat ie niks veranderd aan zn rijstijl, maar 2 jaar geleden hadden ze er allebei afgelegen.

Als ie niet degelijk en goed had gereden dan was Leclerc hem nog voorbij gegaan.

Die P4 kwam bovenal door alweer een falende strategie van Ferrari. En als iemand faalt of fouten maakt dan moet je er wel zijn. En dat was Max. Dus gewoon keurig. Maar zonder de fouten van Ferrari was hij gewoon op P5 gefinisht. Dat zou iedereen toch wel moeten doorzien lijkt me.

Vooralsnog kan hij prima aanhaken/bijblijven en de kansen die zich voordoen gewoon pakken.

Als hij tot de zomerstop bij kan blijven en als de 2de helft net zo goed gaat als vorig jaar dan doet ie gewoon mee om de titel. Maargoed, dat is koffie dik kijken. We zien wel. :)
Door er gewoon bij te blijven en punten af te snoepen wanneer een ander faalt, staat hij gewoon 3e in het kampioenschap. Met een auto die 5e had moeten staan. In dat op zicht heeft hij zich sterk verbeterd t.o.v. vorig jaar.
pi_186227134
Meedoen om de titel. :') :D
Na 3 races al meer dan een racewin achter...

Al doet Max het lekker, dit zijn meer punten dan hij had 'moeten' hebben met deze auto ja, boven het niveau van de RBR.

De titel is echter alweer voor Mercedes, laten we alsjeblieft niemand voor de gek houden.
Jack does it in real time...
pi_186227195
Ik vind 3 races te vroeg om dat te concluderen. Het kan nog alle kanten op. Ook de kant van Ferrari.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_186227633
quote:
9s.gif Op maandag 15 april 2019 09:43 schreef DeeBee het volgende:
Meedoen om de titel. :') :D
Na 3 races al meer dan een racewin achter...

Al doet Max het lekker, dit zijn meer punten dan hij had 'moeten' hebben met deze auto ja, boven het niveau van de RBR.

De titel is echter alweer voor Mercedes, laten we alsjeblieft niemand voor de gek houden.
Dit meen je niet.. toch ? :D
Als Hammie of Vettel 1 race uitvalt en Verstappen staat op het podium (welke plek dan ook) dan stijgt hij gelijk naar P2.

Als je kijkt naar betrouwbaarheid en strategie, heeft vooral Ferrari te vrezen op uitval of lagere finishes dit seizoen.
  maandag 15 april 2019 @ 11:00:03 #95
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_186228327
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2019 00:02 schreef twiFight het volgende:

[..]

Van fans kan ik dat nog tolereren (soms), maar sportcommentaar moet gewoon neutraal, nuttig en on point zijn. Net zoals ik in een filmreview ook niet hoef te horen dat de reviewer een stijve krijgt van scarlett johansson.
Zet je toch een robot neer.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_186228477
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2019 10:17 schreef Meike26 het volgende:

[..]

Dit meen je niet.. toch ? :D
Als Hammie of Vettel 1 race uitvalt en Verstappen staat op het podium (welke plek dan ook) dan stijgt hij gelijk naar P2.

Als je kijkt naar betrouwbaarheid en strategie, heeft vooral Ferrari te vrezen op uitval of lagere finishes dit seizoen.
Wiskunde niet je sterkste punt?
Ham 68
Bot 62
Max 39

Ham staat inmiddels al een race win voor dus zelfs die kom je niet met 1 uitval beurt van Ham en een race win niet voorbij.
Bottas staat er 23 punten voor. Dus die zou je bij een uitval beurt van beurt van Bottas EN een race winst van Max voorbij kunnen.
Dus dat op het podium staan, welke plek dan ook klopt niet, en het geld ook alleen voor Bottas.

EDIT:Hoe langer ik er naar kijk hoe merkwaardiger ik het vind hoe je op die conclusie bent gekomen

Kijkende naar een mogelijke wereldtitel voor Max. Opzich zou het nog wel kunnen, maar het probleem voor Max is dat Ferrari Mercedes nog geen punten heeft gekost. Die lopen nu dus keihard uit. Als Vettel en Leclerc ook afwisselend eerste zouden worden dan blijft de top wat dichter bij elkaar maar er is nu al een behoorlijk gat, ten eerste moet Red Bull dan het gat in snelheid overbruggen om uberhaupt een race te kunnen winnen, en dan moeten ze dus ook nog vaker gaan winnen dan Mercedes om dat gat weer in te lopen.

[ Bericht 2% gewijzigd door opreis op 15-04-2019 11:14:21 ]
pi_186228594
Wat opreis zegt. Zelfs als scoort Ferrari 1-2's, dan duurt het nu alsnog al 4 races minimaal om HAM in te halen als hij podiums blijft scoren.

Als je al uitvalbeurten in je scenario's gaat gebruiken (na 3 races :')), dan bevestig je al hoe groot het probleem is... Laat staan dat Max nog geen ronde aan de leiding heeft gereden, dus Red Bull nemen we helemaal niet serieus in de titelstrijd.

Zelfs al wordt je de snelste, Merc is op z'n slechts het derde team, dus die harken gegarandeerd 10 punten per race binnen, dus het is al snel veel lastiger dan men denkt om achterstand in te halen (helemaal met het 2% uitvalpercentage ofzo van Merc...).
Jack does it in real time...
  maandag 15 april 2019 @ 11:18:27 #98
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_186228595
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2019 11:09 schreef opreis het volgende:

[..]

Wiskunde niet je sterkste punt?
Ham 68
Bot 62
Max 39

Ham staat inmiddels al een race win voor dus zelfs die kom je niet met 1 uitval beurt van Ham en een race win niet voorbij.
Bottas staat er 23 punten voor. Dus die zou je bij een uitval beurt van beurt van Bottas EN een race winst van Max voorbij kunnen.
Dus dat op het podium staan, welke plek dan ook klopt niet, en het geld ook alleen voor Bottas.

EDIT:Hoe langer ik er naar kijk hoe merkwaardiger ik het vind hoe je op die conclusie bent gekomen

Kijkende naar een mogelijke wereldtitel voor Max. Opzich zou het nog wel kunnen, maar het probleem voor Max is dat Ferrari Mercedes nog geen punten heeft gekost. Die lopen nu dus keihard uit. Als Vettel en Leclerc ook afwisselend eerste zouden worden dan blijft de top wat dichter bij elkaar maar er is nu al een behoorlijk gat, ten eerste moet Red Bull dan het gat in snelheid overbruggen om uberhaupt een race te kunnen winnen, en dan moeten ze dus ook nog vaker gaan winnen dan Mercedes om dat gat weer in te lopen.
Uiteindelijk heeft Max alleen een kansje als Ferrari en Mercedes zoveel mogelijk met beide coureurs mee gaan doen in de strijd.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
  maandag 15 april 2019 @ 11:21:31 #99
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_186228645
quote:
7s.gif Op maandag 15 april 2019 00:12 schreef nogeenoudebekende het volgende:

[..]

Want Sky is niet pro-Lewis, bijvoorbeeld. Wat jij wil is gewoon onrealistisch tenzij je in een land woont wat geen rijder of team levert. En precies het probleem wat ik aanstip.

Ik snap dus niet waarom zoveel mensen 'tegen' een landgenoot zijn, buiten trollen om.
Grappig dat je het woord "tegen" bezigt.
Ik reageerde op deze tekst:
"Maar er zit een verschil tussen trots zijn op wat iemand bereikt heeft en een oranje bril en niet realistisch meer kijken.

En zeker van echte F1 fans (of voetbal of wat ook), praatprogramma's en andere dingen verwacht ik mensen die van de sport genieten en onpartijdig daarvan genieten."

Dus wanneer je wél realistisch kijkt ben je opeens 'tegen' max? Hou op, zeg.
Ik waardeer, zelfs zonder oranje bril, wat max presteert en ik bewonder hem niet om de dingen die hij beter had kunnen doen. Lijkt mij vrij gezond.

Wat Doornbos doet is prima. Wat Coronel doet is beschamend.
En ik zie niet in hoe Coronels gedrag max een extra zetje gaat geven.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_186228694
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2019 11:09 schreef opreis het volgende:

[..]

Wiskunde niet je sterkste punt?
Ham 68
Bot 62
Max 39

Ham staat inmiddels al een race win voor dus zelfs die kom je niet met 1 uitval beurt van Ham en een race win niet voorbij.
Bottas staat er 23 punten voor. Dus die zou je bij een uitval beurt van beurt van Bottas EN een race winst van Max voorbij kunnen.
Dus dat op het podium staan, welke plek dan ook klopt niet, en het geld ook alleen voor Bottas.

EDIT:Hoe langer ik er naar kijk hoe merkwaardiger ik het vind hoe je op die conclusie bent gekomen

Kijkende naar een mogelijke wereldtitel voor Max. Opzich zou het nog wel kunnen, maar het probleem voor Max is dat Ferrari Mercedes nog geen punten heeft gekost. Die lopen nu dus keihard uit. Als Vettel en Leclerc ook afwisselend eerste zouden worden dan blijft de top wat dichter bij elkaar maar er is nu al een behoorlijk gat, ten eerste moet Red Bull dan het gat in snelheid overbruggen om uberhaupt een race te kunnen winnen, en dan moeten ze dus ook nog vaker gaan winnen dan Mercedes om dat gat weer in te lopen.
Oké, fair point. Mijn misser, ik dacht dat het dichter bij elkaar zat. Nog steeds geen man overboord.

Maar dan nog, dan zit hij er wel weer gelijk bij. Vettel was in zijn hoogtijdagen bij/met RBR ook de man die 2e deel van het seizoen het meeste inliep en 1e plek veroverde.

Het seizoen is amper begonnen, ik vind het begin wel tof zo met 5 mogelijke kampioenen, als dit zo blijft tot Singapore, hebben we een top jaar en hebben we een kampioen die het verdient eind van het jaar (mits teringactie op de baan) ^O^

Het minst hoop ik op Hamilton, die heeft er nu wel genoeg gehad.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')