abonnement Unibet Coolblue
pi_186211931
Welkom in het Als zwanger worden/blijven niet zo makkelijk gaat- topic.
Wanneer je net begint met proberen zwanger te worden zonder medische poespas ben je van harte welkom in het "wachten op het 2e streepje" - topic.

Handige Linkjes
Freya
IVF
PCOS

Vitamine info (van Isla)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
------------------------------------------------------------------

Wie posten er mee en hoe zit het ook al weer?

Ronderotonde
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
MaJo
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Barreltje
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gaddle
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kirb
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
B.ertha
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cygne
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
AN.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ereshkigal
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-------------------------------------------------------------

Belangrijke data

In het vorige topic uitgezwaaid:
pi_186211946
Als er wijzigingen in de OP moeten, dan graag een dm.

En hebben we mensen kunnen uitzwaaien? Ik lees niet alles meer mee.
pi_186212022
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2019 13:25 schreef B.ertha het volgende:
Ik vond het echt heel heftig. Ondanks dat ik probeerde goed te ademen, ging ik toch helemaal tintelen. En ik kon bijna niet praten of horen wat er gezegd werd. Pure stress want toen het klaar was, begon ik te trillen en huilen. Gelukkig viel het mee hoe lang het duurde.
Na de punctie ging het heel snel beter, maar toen werd ik toch ineens een beetje onpasselijk en moest ik aan de monitor. Met nog wat extra paracetamol ging dat uiteindelijk ook over.

Ze hebben 17 eicellen gevonden :o dus toch nog best een groeispurt! Helaas zijn ze daardoor ook bang voor hyperstimulatie dus ik moet heel rustig aan doen de komende week. En het zaad was ook goed. Dinsdag uitslag O+
Het is niet gek dat de punctie zwaar was met wel 17 eicellen *O* Wat een opbrengst joh, hopelijk blijven er ook mooie embryo's over om terug te plaatsen en in te vriezen.
Nu rustig aan doen! Neem echt de tijd om bij te komen. Mijn tweede punctie was ook een stuk zwaarder (met 15 eicellen) en toen ben ik uiteindelijk anderhalve week thuisgebleven, ook omdat je meer risico op overstimulatie loopt inderdaad.
pi_186212074
Luna, hopelijk was het feestje gezellig? Een tip van mij: vooral wél dat soort dingen blijven doen. Afleiding is in deze weken ook goud waard, de tijd kruipt voorbij als je moet wachten.

Wat tof zeg, dat je al een terugplaatsing van een embryo had. Bijzonder om te bedenken dat ik voor datzelfde resultaat een volledige ICSI-poging met stimulatie van follikelgroei, meerdere echo's en een zware punctie nodig had. Hopelijk is het definitieve resultaat (een zwangerschap) ook hetzelfde voor jou *O*
pi_186212286
Bedankt allemaal O+ ik ga sowieso deze week thuisblijven. Even overleggen met de baas of ik thuiswerk of me ziek meld.

Bobby, hoe is het nu met jou dan?
pi_186212873
Lief dat je er naar vraagt Bertha! Het gaat goed, inmiddels al zo'n 30 weken zwanger. Iemand van de zwangerschapscursus zei dat ze haar buik inmiddels flink zat was en wel klaar was met zwanger zijn. Hoewel ik het ook best zwaar en onhandig begin te vinden, sta ik daar heel anders in. Ik besef me al te goed hoe bijzonder het is dat ik dit mag meemaken en probeer er zoveel mogelijk van te genieten. Ook omdat ik weet dat de kans best groot is dat dit de enige keer is dat ik zwanger zal zijn - het was echt een wonder O+

Hopelijk hoeven jullie ook niet lang meer te wachten :*
pi_186213189
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2019 15:48 schreef BobbyMcGee het volgende:
Lief dat je er naar vraagt Bertha! Het gaat goed, inmiddels al zo'n 30 weken zwanger. Iemand van de zwangerschapscursus zei dat ze haar buik inmiddels flink zat was en wel klaar was met zwanger zijn. Hoewel ik het ook best zwaar en onhandig begin te vinden, sta ik daar heel anders in. Ik besef me al te goed hoe bijzonder het is dat ik dit mag meemaken en probeer er zoveel mogelijk van te genieten. Ook omdat ik weet dat de kans best groot is dat dit de enige keer is dat ik zwanger zal zijn - het was echt een wonder O+

Hopelijk hoeven jullie ook niet lang meer te wachten :*
Ik kan me jouw gevoel heel goed voorstellen! Maar ja, als je er niet zo lang op hebt moeten wachten, klaag je natuurlijk eerder.
pi_186218752
B.ertha :* Fijn dat het er zo veel waren hopelijk zijn ze allemaal te gebruiken of iig veel ervan.
pi_186220911
Jeetje Bertha, wat veel! Kan me voorstellen dat je daar flink last van gehad hebt! Ik duim voor goede bevruchtingen!!
pi_186221119
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2019 15:15 schreef BobbyMcGee het volgende:
Luna, hopelijk was het feestje gezellig? Een tip van mij: vooral wél dat soort dingen blijven doen. Afleiding is in deze weken ook goud waard, de tijd kruipt voorbij als je moet wachten.

Wat tof zeg, dat je al een terugplaatsing van een embryo had. Bijzonder om te bedenken dat ik voor datzelfde resultaat een volledige ICSI-poging met stimulatie van follikelgroei, meerdere echo's en een zware punctie nodig had. Hopelijk is het definitieve resultaat (een zwangerschap) ook hetzelfde voor jou *O*
Ja, het was erg gezellig! Om half 12 knapte ik alleen volledig af en zijn we lekker naar huis gegaan. Ook niet zo gek, want de hele week weinig geslapen door de spanning. Afgelopen nacht een nachtje van bijna 11 uur gemaakt. Had ik blijkbaar even nodig!

Ja wat super he dat het zo ook kan? In het ziekenhuis zeggen ze dat je er vanuit moet gaan dat je van de 6 behandelingen ongeveer 3 terugplaatsingen hebt. Dus de kans op een teleurstelling is best groot. En dan heb je wel zo'n vervelende punctie gehad. Maar de grote plus van weinig hormonen gebruiken (in totaal 9 spuiten) is me best veel waard.

Hebben jullie ook ervaring met pregnyl eruit testen? Ik spuit donderdag mijn laatste 1500 eenheden. Wanneer zou ik daarmee kunnen beginnen?
pi_186226480
Ik heb er nog nooit van gehoord Luna, sowieso niet dat je meermaals pregnyl zou moeten spuiten.
Fijn dat je feestje gezellig was en niet gek dat je instortte joh ;)

Ik heb net mijn baas gebeld. Soms een eigenwijze lompe man maar ook zo'n lieverd als het op deze zaken aankomt O+ Ik heb gezegd dat ik deze hele week wil thuiswerken. Had mijn verhaal al klaar dat dat qua agenda kan en dat ik mijn belangrijke afspraak van donderdag wel telefonisch doe. Dat is namelijk ter voorbereiding van een bijeenkomst volgende week
Hij gaf me min of meer een vrijbrief om me gewoon echt ziek te melden. De afspraak van donderdag en de bijeenkomst kunnen altijd verzet worden (er komen 30 mensen voor mij :o) en als ik het mentaal ook niet meer aankon moest ik maar lekker uit de wind en in de zon gaan zitten :)
pi_186226552
Volgens mij zijn er twee opties na een tp:
1. 3 keer per dag utrogestan gebruiken
2. Een aantal keer pregnyl spuiten na de tp

Ik weet eerlijkgezegd niet wanneer welke optie gebruikt wordt. Ik moest bij alle vier mijn PGD/ICSI pogingen utrogestan gebruiken.
pi_186229657
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2019 21:37 schreef Luna-87 het volgende:

[..]

Hebben jullie ook ervaring met pregnyl eruit testen? Ik spuit donderdag mijn laatste 1500 eenheden. Wanneer zou ik daarmee kunnen beginnen?
Ja, ik. Paar dagen na de laatste pregnyl mee begonnen. Liep eerst af en daarna weer op.

Bewust voor pregnyl gekozen omdat utrogestan me zo tegen stond. Volgens mij mag pregnyl niet bij dreigende overstimulatie.
pi_186231085
Ons cryo’tje is goed ontdooid en teruggeplaatst. Duimen voor deze kleine yeti ( :P ).
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_186231282
quote:
1s.gif Op maandag 15 april 2019 13:35 schreef Kirb het volgende:
Ons cryo’tje is goed ontdooid en teruggeplaatst. Duimen voor deze kleine yeti ( :P ).
PUPO *O* *O* ik duim voor jullie!
pi_186231521
quote:
1s.gif Op maandag 15 april 2019 13:35 schreef Kirb het volgende:
Ons cryo’tje is goed ontdooid en teruggeplaatst. Duimen voor deze kleine yeti ( :P ).
*O* Ik ga mega hard duimen *O*
  maandag 15 april 2019 @ 16:02:00 #17
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_186233066
kirb Pupo!!!

wooeeii! Go Yeti!!
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_186233075
O+ *O*
pi_186235620
*duimen aan!
  maandag 15 april 2019 @ 18:39:39 #20
208890 June.
Seriously?
pi_186235673
Lekker broeden @Kirb !

quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2019 21:37 schreef Luna-87 het volgende:

[..]

Hebben jullie ook ervaring met pregnyl eruit testen? Ik spuit donderdag mijn laatste 1500 eenheden. Wanneer zou ik daarmee kunnen beginnen?
Ik heb ovitrelle gespoten en heb het daarmee wel getest, wilde toch eens een keer een positieve test zien haha. Bij mij was het na zo'n 7 dagen nagenoeg niet meer zichtbaar. En daarna kwam langzaam weer een streepje, hopelijk geldt dat ook voor jou O+
Shine bright like a diamond.
pi_186245909
@Kirb Wat spannend! Ik ga voor jullie duimen!
@june Haha, ik heb na mijn pregnyl injectie voor de punctie ook al even getest. Inderdaad ook om eens twee streepjes te zien!

Bij mij is het zo dat ik vanzelfsprekend voor de punctie pregnyl heb moeten spuiten (5000eenheden). Maar ook op de dag van de terugplaatsing, gisteren en komende donderdag. Mijn testdatum ligt precies één week en een dag na de laatste spuit. Ik spuit nu 1500 eenheden. Omdat ik telkens (hopelijk was één keer natuurlijk genoeg) een verse terugplaatsing krijg kiezen ze voor pregnyl. Als ik alle vieze verhalen zo hoor over die bolletjes, ben ik daar denk ik ook maar blij mee!

Mijn plan is nu om vanaf zaterdag of zondag met goedkope testen te testen tot ze wit zijn en dan met goede predictors door te testen om te zien of ze weer op gaan lopen. Ik had verwacht dat deze twee weken makkelijker zouden zijn.. alle ingrepen gehad, bijna alle spuiten gehad, maar ik ben er best veel mee bezig. Bij alles wat je in je lijf voelt denk ik, zou het?

Gelukkig heb ik op mijn werk fijne afleiding voor dit weekend ook best wel wat leuke plannen!
pi_186246238
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2019 08:09 schreef Luna-87 het volgende:
@:Kirb Wat spannend! Ik ga voor jullie duimen!
@:June Haha, ik heb na mijn pregnyl injectie voor de punctie ook al even getest. Inderdaad ook om eens twee streepjes te zien!

Bij mij is het zo dat ik vanzelfsprekend voor de punctie pregnyl heb moeten spuiten (5000eenheden). Maar ook op de dag van de terugplaatsing, gisteren en komende donderdag. Mijn testdatum ligt precies één week en een dag na de laatste spuit. Ik spuit nu 1500 eenheden. Omdat ik telkens (hopelijk was één keer natuurlijk genoeg) een verse terugplaatsing krijg kiezen ze voor pregnyl. Als ik alle vieze verhalen zo hoor over die bolletjes, ben ik daar denk ik ook maar blij mee!
Dat snap ik heel goed, ik zag er ook gigantisch tegenop met al die verhalen hier. Maar ik moet zeggen, ik merk er nog helemaal niks van :D
quote:
Mijn plan is nu om vanaf zaterdag of zondag met goedkope testen te testen tot ze wit zijn en dan met goede predictors door te testen om te zien of ze weer op gaan lopen. Ik had verwacht dat deze twee weken makkelijker zouden zijn.. alle ingrepen gehad, bijna alle spuiten gehad, maar ik ben er best veel mee bezig. Bij alles wat je in je lijf voelt denk ik, zou het?

Gelukkig heb ik op mijn werk fijne afleiding voor dit weekend ook best wel wat leuke plannen!
Volgens mij zijn goedkope testen net zo goed als "goede predictors" en veel goedkoper. Daar heb ik best veel over gelezen. Dan zou ik gewoon pas een dure gebruiken ter bevestiging, als ik jou was :)

Fijn dat je veel afleiding hebt!
pi_186247133
Er zijn bevruchtingen *O* *O* *O* *O* *O* *O* O+ Onze eitjes en zaadjes kunnen het wél gewoon!

Morgen om 09.15 melden voor bloedprikken enzo, dan kijken ze of ik nog risico loop op hyperstimulatie en of ik een terugplaatsing mag ondergaan. TP is om 10.15. Wat heerlijk O+

Ik ben wel echt blij dat ze nu al belde. Ik zou tussen 1 en 4 gebeld worden en nu hoef ik ineens niet te wachten
pi_186248271
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2019 10:05 schreef B.ertha het volgende:
Er zijn bevruchtingen *O* *O* *O* *O* *O* *O* O+ Onze eitjes en zaadjes kunnen het wél gewoon!

Morgen om 09.15 melden voor bloedprikken enzo, dan kijken ze of ik nog risico loop op hyperstimulatie en of ik een terugplaatsing mag ondergaan. TP is om 10.15. Wat heerlijk O+

Ik ben wel echt blij dat ze nu al belde. Ik zou tussen 1 en 4 gebeld worden en nu hoef ik ineens niet te wachten
Wat fijn zeg! *O*
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_186263045
Wat een fijn nieuws hier allemaal... Komt er weer een positieve flow hier doorheen waaien O+

*hormoonmonstermodusaan*
Morgen moet ik terug voor de 2e follikel controle, afgelopen maandag zaten er helaas 4 follikels van ruim 10 (of nog iets groter weet 't niet precies meer)
Kans is dus groot dat deze ronde niks gaat worden.
Tegelijkertijd werd er nu gesproken om toch iui te overwegen omdat we na 9 keer stimuleren en een hsg onderzoek nog steeds geen zwangerschap is...
Voelt weer een stap verder en weet even niet meer wat ik nu precies wil... Man gaf aan iui niet te willen we hebben het goed met z'n 4e. Maar voelt zo definitief om 't boek dicht te slaan zonder alles geprobeerd te hebben... En dat een jaar vol ellende van hormonen spuiten onderzoeken en ziekenhuis bezoeken voor niks zijn geweest.. :( op zulke momenten helpt 't ook niet dat je je volspuit met hormonen want ik voel me boos, verdrietig en wil heel onredelijk en chagrijnig doen tegen manlief... Terwijl ik zijn reactie ook wel snap... Bah...
Hopelijk morgen nog een goede echo met een kans... Zo niet... Dan zien we wel weer verder
*hormoonmonstermodusuit*
And then I find you here
Through your eyes
Everything's clear
And I'm home
pi_186263317
Toch even delen :D
Ik kreeg een paar dagen terug van mijn vriend een plantje met paashaas, gewoon voor de leuk.

Nu kwam mijn moeder langs en die vroeg "omdat jij ook zo moet liggen?" waarmee ze bedoelde dat ik moet relaxen, maar ik dacht dat ze de punctiehouding bedoelde _O- Dus nu zie ik de hele tijd dat konijn in die stoel liggen _O-



[ Bericht 4% gewijzigd door B.ertha op 16-04-2019 23:09:06 ]
pi_186263470
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2019 22:58 schreef B.ertha het volgende:
Toch even delen :D
Ik kreeg een paar dagen twig van mijn vriend een plantje met paashaas, gewoon voor de leuk.

Nu kwam mijn moeder langs en die vroeg "omdat jij ook zo moet liggen?" waarmee ze bedoelde dat ik moet relaxen, maar ik dacht dat ze de punctiehouding bedoelde _O- Dus nu zie ik de hele tijd dat konijn in die stoel liggen _O-

[ [url= https://i.imgur.com/WO7JhcG_d.jpg]afbeelding[/url] ]
_O-
Moest het plaatje even door Google halen maar jij maakt m'n avond weer goed haha
And then I find you here
Through your eyes
Everything's clear
And I'm home
pi_186263584
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2019 22:54 schreef Ereshkigal het volgende:
Wat een fijn nieuws hier allemaal... Komt er weer een positieve flow hier doorheen waaien O+

*hormoonmonstermodusaan*
Morgen moet ik terug voor de 2e follikel controle, afgelopen maandag zaten er helaas 4 follikels van ruim 10 (of nog iets groter weet 't niet precies meer)
Kans is dus groot dat deze ronde niks gaat worden.
Tegelijkertijd werd er nu gesproken om toch iui te overwegen omdat we na 9 keer stimuleren en een hsg onderzoek nog steeds geen zwangerschap is...
Voelt weer een stap verder en weet even niet meer wat ik nu precies wil... Man gaf aan iui niet te willen we hebben het goed met z'n 4e. Maar voelt zo definitief om 't boek dicht te slaan zonder alles geprobeerd te hebben... En dat een jaar vol ellende van hormonen spuiten onderzoeken en ziekenhuis bezoeken voor niks zijn geweest.. :( op zulke momenten helpt 't ook niet dat je je volspuit met hormonen want ik voel me boos, verdrietig en wil heel onredelijk en chagrijnig doen tegen manlief... Terwijl ik zijn reactie ook wel snap... Bah...
Hopelijk morgen nog een goede echo met een kans... Zo niet... Dan zien we wel weer verder
*hormoonmonstermodusuit*
Shit Eresh, kan me jouw gevoelens helemaal voorstellen. En precies wat je zegt, stop een vrouw volledig vol hormonen en geef haar dan keer op keer tegenslag, dat is toch niet eerlijk? Dikke knuffel voor jou :*
pi_186268669
Nou het waren er 5 paaseieren :(
Dus einde deze ronde

Straks weer aan de provera blegh
En weer door!
And then I find you here
Through your eyes
Everything's clear
And I'm home
pi_186269485
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2019 10:00 schreef Ereshkigal het volgende:
Nou het waren er 5 paaseieren :(
Dus einde deze ronde

Straks weer aan de provera blegh
En weer door!
Ahh k*t!
pi_186269498
9 bevruchtingen, 7 mooie embryo's zitten al in de vriezer en 1 van A-kwaliteit zit al in mijn buik O+
pi_186269531
quote:
1s.gif Op woensdag 17 april 2019 11:04 schreef B.ertha het volgende:
9 bevruchtingen, 7 mooie embryo's zitten al in de vriezer en 1 van A-kwaliteit zit al in mijn buik O+
Wow wat een mooie score! O+
En pupo! *O*
pi_186269619
quote:
1s.gif Op woensdag 17 april 2019 11:04 schreef B.ertha het volgende:
9 bevruchtingen, 7 mooie embryo's zitten al in de vriezer en 1 van A-kwaliteit zit al in mijn buik O+
Wow wat een aantallen!
PUPO!! *O*
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_186269632
Eresh wat balen zeg :{. Wat zijn de beweegredenen van je man om niet aan IUI te beginnen? Toch te veel ingrijpen?
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_186270188
Wow! B.ertha, wat veel! Maar hopelijk heb je ze niet nodig en is dit gewoon een mooie plakker. Pupo! *O*
Morgen ben ik vast weer mezelf.
  woensdag 17 april 2019 @ 12:23:25 #36
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_186270822
Bertha nu ook pupo!!

3 pupo's *O*

Dit wordt een uitzwaaitopic! w/
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_186270894
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2019 11:13 schreef Kirb het volgende:
Eresh wat balen zeg :{. Wat zijn de beweegredenen van je man om niet aan IUI te beginnen? Toch te veel ingrijpen?
Gisteren zei hij dan wordt het zo gedoe... Te klinisch...
Mijn eerste reactie was dan doe er ook maar eens iets voor :X
Maar was gisteren even zo boos dat ik er niks over gezegd heb denk dat we dat gesprek nog welaan gaan hoor @B.ertha super dat is goed nieuws!!! Duim voor jullie!!!!
And then I find you here
Through your eyes
Everything's clear
And I'm home
pi_186271058
Zo onwerkelijk, maar zo fijn om nu eens aan deze kant te zitten O+

Eresh, wat bedoel je met "dan doe er ook maar eens iets voor"?
pi_186271447
Bertha wat een mooi nieuws! Hopelijk mogen alle brusjes voorlopig lekker in de vriezer blijven O+ Broed ze!

Eresh, wat een lastige opmerking om te plaatsen en verwerken. Zeker als je vol zit met hormonen!
Ik snap jouw gedachte heel goed. Jij hebt constant alle onderzoeken, ligt wijdbeens voor Jan en alleman, moet hormonen spuiten en je leven daarop aanpassen. Het 'enige' dat je man hoeft te doen is even sjorren en zaad inleveren. Vanuit vrouwperspectief kan ik me hier ook maar moeilijk inleven. Maar het wordt wel iets klinischer ja. Ik hoop dat jullie er met een goed gesprek samen uit komen.
(Wij krijgen nog wel eens de opmerking van mensen dat wij het 'vast flink gezellig hebben gehad' toen M werd verwekt rond kerst en oud en nieuw. Jaaa, dat was echt mega gezellig in het behandelkamertje, met een eendebek en pipetje :') romantisch joh, zelfs de radio stond aan. Ach, hoe hij verwekt is maakt mij echt geen donder uit, wij lachen er om. Hij is er O+)
pi_186271686
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2019 12:28 schreef Ereshkigal het volgende:

[..]

Gisteren zei hij dan wordt het zo gedoe... Te klinisch...
Mijn eerste reactie was dan doe er ook maar eens iets voor :X
Maar was gisteren even zo boos dat ik er niks over gezegd heb denk dat we dat gesprek nog welaan gaan hoor @:b.ertha super dat is goed nieuws!!! Duim voor jullie!!!!
Ik snap je eerste gedachte heel goed. Hopelijk komen jullie eruit :*
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
  woensdag 17 april 2019 @ 13:41:47 #41
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_186272027
Eresh.. jouw gedachte is zo enorm herkenbaar!
Succes met het gesprek
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_186272935
Het is niet de 1e x dat we iui zouden doen ons frotje is na de 2e iui poging gekomen.
Onze hobbel niet maar dat op commando seksen vind ik toch ook niet echt geweldig }:|


Volgens de berekening in 't ziekenhuis zouden we juist meer kans hebben op de normale manier Scheelde behoorlijk wat.
Natuurlijk is dat maar een kans berekening maar manlief houdt zich daar nog aanvast.
En tis natuurlijk ook gek... Dankzij de hormonen prima ei zaadkwaliteit is perfect en toch is het na 9x nog niet gelukt

Ik zie deze gestopte poging als even rust. Kunnen we nadenken wat we willen en hoe. Weet zeker dat we er uit komen maar viel gisteren erg rauw op m'n dak.
And then I find you here
Through your eyes
Everything's clear
And I'm home
  woensdag 17 april 2019 @ 18:04:01 #43
208890 June.
Seriously?
pi_186276320
Wat een ontwikkelingen ineens! Hopelijk met mooi resultaat, het zwangeren topic mag zeker aangevuld worden. En bij voorkeur vanuit dit topic :*
Shine bright like a diamond.
pi_186276586
Wat een hoop pupo's dames, ik hoop dat er snel weer een strepenregen mag komen :*

En voor de dames die aan het wachten zijn, of even tussen behandelingen in zitten, een pauze hebben of in welke situatie dan ook zitten, ik denk nog regelmatig aan jullie :*
pi_186292112
Hey Bertha ik vroeg me nog even af, zijn jouw embryo's nou op dag 3 ingevroren? Je had zondag de punctie toch?
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_186296635
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2019 12:27 schreef Kirb het volgende:
Hey Bertha ik vroeg me nog even af, zijn jouw embryo's nou op dag 3 ingevroren? Je had zondag de punctie toch?
Ja, dat komt doordat wij meedoen aan het onderzoek naar dag 3 of 5 terugplaatsing. Wij zijn ingeloot op dag 3.
Alhoewel ik ook dacht dat de embryo's sowieso pas op dag 5 ingevroren zouden worden en alleen de verse TP variabel zou zijn.
pi_186307201
quote:
1s.gif Op woensdag 17 april 2019 11:04 schreef B.ertha het volgende:
9 bevruchtingen, 7 mooie embryo's zitten al in de vriezer en 1 van A-kwaliteit zit al in mijn buik O+
Ben heel blij voor je!

Dikke knuffel voor Eresh. Dit topic gaat met ups en downs op en neer.

Ik weet niet altijd hoe te reageren.

Ik moet zelf terug naar de gynaecoloog voor een 2e keer net nadat ik ongesteld ben geweest en mijn slijmvlies nog niet in aanbouw is. En ben doorverwezen naar de endometriose specialist.
pi_186313757
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2019 10:46 schreef NewBalance het volgende:

[..]

Ben heel blij voor je!

Dikke knuffel voor Eresh. Dit topic gaat met ups en downs op en neer.

Ik weet niet altijd hoe te reageren.

Ik moet zelf terug naar de gynaecoloog voor een 2e keer net nadat ik ongesteld ben geweest en mijn slijmvlies nog niet in aanbouw is. En ben doorverwezen naar de endometriose specialist.
Hopelijk komt er iets uit bij de specialist!
pi_186324544
Kirb en Luna, wanneer mogen jullie testen?

@Barreltje, wanneer verwacht je jouw TP?
@Cygne, hoe gaat het met stimuleren?
  zaterdag 20 april 2019 @ 11:04:39 #50
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_186325134
Wij verwachten de tp rond 8 mei.. maar hebben er eigenlijk vrij weinig vertrouwen in dat ie goed ontdooit.. (resultaten uit het verleden.... -O- )

Verder hadden we afgelopen week de intake in Leiderdorp.. bij mevrouw Cox. ^O^ aangegeven dat we over 3 maanden weer een poging wilden doen en nu in de voorbereiding ervan zitten.. ze heeft ons wat vitaminen doorgegeven (waaronder vit D. ) En verwezen naar twee websites:

Slimmerzwanger.nl

Beterzwanger.nl

Die eerste gaat erover dat je je leefstijl aan kan passen om de kwaliteit van ei en sperma te verbeteren..met een heel programma en begeleiding etc..dus wij wilden enthousiast aan de slag.. is de inschrijving gesloten.. -O- wel een beetje een domper..

Bij de tweede staan ook wel wat evt tips..

Dus.. we gaan ermee aan de slag,maar ik had toch graag die persoonlijke begeleiding ook gehad.. (iets met een te hoog BMI van ons beiden...)
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_186326911
Sjonge wat een domper inderdaad. Kun je die begeleiding niet elders ook krijgen?

Ik duim toch nog even voor je laatste cryo. Want wie weet..
pi_186346529
Eresh, wat ongelofelijk balen.. dikke knuffel!

Bertha, hoe gaat het met jou? Kom je de dagen een beetje door? En fijn dat er ook nog zoveel ingevroren zijn zeg!

Wat balen Barreltje dat je nu niet aan dat programma hebt kunnen mee doen.. is er geen alternatief?

Hier gaat het wel.. het wachten duurt erg lang. Vrijdag mogen we officieel testen. Ben sinds gisteren aan het kijken of ik de pregnyl eruit kan testen. Zodat ik zeker weet dat vrijdag de echte uitslag komt. Ik merk wel dat ik niet goed in mijn vel zit. Moet overal om huilen, super last van mijn hooikoorts en krijg ineens overal huiduitslag.
pi_186352039
Dankje Luna, het gaat eigenlijk heel goed! Ik ben er veel minder mee bezig dan gedacht :) alhoewel mijn buik zo enorm opgeblazen is dat ik wel 4 maanden zwanger lijk :')

Alleen één ding begrijp ik niet, ik heb een brief gekregen van het ziekenhuis dat er 8 embryo's zijn ingevroren. Maar met 9 bevruchtingen en 1 TP en 1 gestopt met groeien, hoe kan dat? Is die ene dan toch nog doorgegroeid?


Hoe gaat dat eruit testen? Loopt het al terug?

[ Bericht 15% gewijzigd door B.ertha op 21-04-2019 20:38:04 ]
pi_186375265
quote:
1s.gif Op zondag 21 april 2019 20:31 schreef B.ertha het volgende:
Dankje Luna, het gaat eigenlijk heel goed! Ik ben er veel minder mee bezig dan gedacht :) alhoewel mijn buik zo enorm opgeblazen is dat ik wel 4 maanden zwanger lijk :')

Alleen één ding begrijp ik niet, ik heb een brief gekregen van het ziekenhuis dat er 8 embryo's zijn ingevroren. Maar met 9 bevruchtingen en 1 TP en 1 gestopt met groeien, hoe kan dat? Is die ene dan toch nog doorgegroeid?

Hoe gaat dat eruit testen? Loopt het al terug?
Misschien het ziekenhuis vandaag even bellen om het te vragen? Wat geweldig goed nieuws!
Lukt het wachten nog steeds?

Ik vind het testen best verwarrend.. nee het loopt niet echt terug. Gisteren was de test zelfs het duidelijkst van alle keren. Maar ik durf ook nog niet blij te zijn. Denk dat ik de volgende keer maar gewoon wacht tot de echte testdatum.. vind dit ook niet heel handig :@

Vrijdag 26-4 komt nu wel heel erg dichtbij! Ik voel van alles in mijn buik, maar had de laatste twee dagen wel echt de hoofdpijn die ik anders heb als ik ongesteld moet worden. Maw, ik weet het niet zo goed allemaal.
pi_186375449
Blijft lastig hè, die laatste paar dagen wachten.
Ik gooi er morgen een testje tegenaan (mag officieel donderdag geloof ik). Ik verwacht er niks van.
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_186376344
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2019 07:51 schreef Luna-87 het volgende:

[..]

Misschien het ziekenhuis vandaag even bellen om het te vragen? Wat geweldig goed nieuws!
Lukt het wachten nog steeds?

Ik vind het testen best verwarrend.. nee het loopt niet echt terug. Gisteren was de test zelfs het duidelijkst van alle keren. Maar ik durf ook nog niet blij te zijn. Denk dat ik de volgende keer maar gewoon wacht tot de echte testdatum.. vind dit ook niet heel handig :@

Vrijdag 26-4 komt nu wel heel erg dichtbij! Ik voel van alles in mijn buik, maar had de laatste twee dagen wel echt de hoofdpijn die ik anders heb als ik ongesteld moet worden. Maw, ik weet het niet zo goed allemaal.
Hmmm, lastig. Hopelijk wordt het snel duidelijk (en positief!).
pi_186383316
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 april 2019 08:23 schreef Kirb het volgende:
Blijft lastig hè, die laatste paar dagen wachten.
Ik gooi er morgen een testje tegenaan (mag officieel donderdag geloof ik). Ik verwacht er niks van.
Heb je al tekenen van aankomende menstruatie? Ik blijf toch nog even duimen hoor ^O^

Hoe werkt een cryo terugplaatsing eigenlijk qua protocol, medicijngebruik en doorlooptijd? Of verschilt dat heel erg per persoon? Ik ben eigenlijk wel benieuwd maar wil het nog niet aan het ziekenhuis vragen om deze ronde niet te jinxen :D :')
  dinsdag 23 april 2019 @ 20:19:08 #58
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_186385604
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2019 18:25 schreef B.ertha het volgende:

[..]

Heb je al tekenen van aankomende menstruatie? Ik blijf toch nog even duimen hoor ^O^

Hoe werkt een cryo terugplaatsing eigenlijk qua protocol, medicijngebruik en doorlooptijd? Of verschilt dat heel erg per persoon? Ik ben eigenlijk wel benieuwd maar wil het nog niet aan het ziekenhuis vragen om deze ronde niet te jinxen :D :')
Bij mij gaat het protocol zo:
Op dag 10 een echo om te kijken of er een folikel groeit.
Als je je ovulatie (gevonden) hebt stuur je een mail .
Het lab neemt contact met je op om een afspraak te maken voor de tp (afhankelijk van de invriesdatum 4 of 5 dagen na de ovulatie)
Je hebt een TP.

Bij mij gaat het zo:
Op dag 12/13/14 een beginecho..
Op dag 16 een echo op dag 18 een echo op dag 19 ovitrelle zetten om de ovulatie op gang te timen, 6 dagen later tp..
:+

Verder geen bollen of andere medicijnen
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_186385693
Ik krijg al een ienimini beetje spotting.

Bij mij gaat het zo:
Bij menstruatie bellen
FM dag 10
Dan evt opvolgecho’s
Ovitrelle
Dan 6 dagen later cryo TP

Ik duim voor jullie, bertha en Luna.
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_186386091
Redelijk vergelijkbaar dus.. Bedankt dames.

He shit Kirb. Ook al verwachte je het al vanaf het begin, het was toch je laatste voor deze ronde :{
  dinsdag 23 april 2019 @ 20:46:29 #61
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_186386187
Kirb, kan het geen innestelingsbloeding zijn?

*struisvogelpolitiek*
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_186386559
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2019 20:46 schreef Barreltje het volgende:
Kirb, kan het geen innestelingsbloeding zijn?

*struisvogelpolitiek*
Ik denk het niet, maar, wie weet. Testje morgen zal wel uitsluitsel geven.
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_186392925
Helaas, geen tweede streepje.

Dat was dan icsi 2. 4 terugplaatsingen en geen een gelukt. Hakt er wel even goed in dit. ;(
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_186392979
quote:
1s.gif Op woensdag 24 april 2019 09:23 schreef Kirb het volgende:
Helaas, geen tweede streepje.

Dat was dan icsi 2. 4 terugplaatsingen en geen een gelukt. Hakt er wel even goed in dit. ;(
Dat geloof ik. Wat verdrietig zeg. Sterkte meid :*
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 woensdag 24 april 2019 @ 10:01:58 #65
269689 crew  Viv
pi_186393630
K*tzooi Kirb. Dikke knuffel en sterkte :* :*
  woensdag 24 april 2019 @ 10:26:12 #67
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_186393861
Ohw Kirb...
-O-


Sterkte hier mee.. neem de tijd om dit te verwerken, huil, schreeuw, stomp,koop, reageer het lekker af.. :*

Daarna:
Ga een goed gesprek met de arts aan.. zijn er nog stappen die jullie kunnen nemen en/of willen nemen?
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_186394214
quote:
1s.gif Op woensdag 24 april 2019 09:23 schreef Kirb het volgende:
Helaas, geen tweede streepje.

Dat was dan icsi 2. 4 terugplaatsingen en geen een gelukt. Hakt er wel even goed in dit. ;(
Wat ontzettend kut Kirb :* Dikke knuffel :*
pi_186396118
Ach Kirb, wat verdrietig. :*

Eerste follikelmeting gehad. 4 van 12mm en 3 tussen de 9mm en de 11mm. De arts was niet zo tevreden want de vorige keren waren de follikels al veel groter en of die drie iets kleinere wel zouden bijtrekken.

Haha joe ik stimuleer pas 7 dagen, lijkt me keurig.
pi_186403555
Ooh Kirb, wat een domper. Dikke knuffel!
pi_186404345
Kirb wat ontzettend balen zeg. ;( :*
pi_186405903
Kirb nee he....
Wat een klote nieuws... En nu dan?

Cygne ik ben benieuwd wat deze ronde jullie gaat brengen


Hier alles rustig
Nog steeds bezig met proverakuur
Dus even afwachten en dan starten we weer... Inmiddels is manlief bijgedraaid en zei hij als jij 't wil doen we die iui...
And then I find you here
Through your eyes
Everything's clear
And I'm home
pi_186412585
Ik had vanmorgen een super positieve test! Officieel is mijn testdatum pas morgen, maar er is duidelijk oploop te zien en mijn laatste pregnyl spuit met 1500 eenheden is een week geleden.

Ik geloof dat ik zwanger ben.... 😊
pi_186412709
*O* *O* *O* *O* *O* *O*

Ik ontlurk, want als je zoiets post, moeten er instant jompels zijn, zeg ik

Gefeliciteerd!
pi_186412769
Wauw Luna, Wat tof! Gefeliciteerd! *O*
  donderdag 25 april 2019 @ 09:55:15 #76
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_186412859
Oh Kirb, wat een domper. Hopelijk vind je de positive mindset terug voor een volgende poging :*

Cygne gaat goed, dus! Hoe sta je er nu in, nu je er midden in zit?

En natuurlijk jompels voor Luna! *O* *O* *O* Streepjes hier zijn altijd zo bijzonder mooi O+ O+ O+
pi_186412951
Wauw Luna, gefeliciteerd!!! *O* *O* *O*
pi_186413071
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2019 09:55 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:

Cygne gaat goed, dus! Hoe sta je er nu in, nu je er midden in zit?

Nog steeds gelaten.

Luna, wat goed! O+ *O*
pi_186413795
Luna *O* Wat heerlijk! En spannend :D Gefeliciteerd!

Kirb ;( Wat rot, sterkte :*

Cygne :*
  donderdag 25 april 2019 @ 11:29:06 #80
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_186414267
Luna!!! Wat goed!!

*O* *G*
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_186420361
Luna!! *O* *O* *O*
Gefeliciteerd!!
And then I find you here
Through your eyes
Everything's clear
And I'm home
pi_186422783
Luna!!! Wat tof!! *O* *O*
pi_186423030
yay! Wat een fantastisch nieuws @luna *O* *O*
pi_186428417
Bedankt voor alle felicitaties! Morgen nog een keertje testen en dan het ziekenhuis bellen ter bevestiging en afspraak voor echo maken. Super spannend!
  vrijdag 26 april 2019 @ 05:59:13 #85
208890 June.
Seriously?
pi_186431157
@Kirb :* Knuffel. Hopelijk heb je straks weer de kracht om door te gaan.
Shine bright like a diamond.
  vrijdag 26 april 2019 @ 06:00:30 #86
208890 June.
Seriously?
pi_186431159
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2019 23:14 schreef Luna-87 het volgende:
Bedankt voor alle felicitaties! Morgen nog een keertje testen en dan het ziekenhuis bellen ter bevestiging en afspraak voor echo maken. Super spannend!
Gefelciteerd! O+ *O*
Was het dus toch goed nieuws die testen die niet verdween haha. Spannend hè?
Shine bright like a diamond.
pi_186431198
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2019 06:00 schreef June. het volgende:

[..]

Gefelciteerd! O+ *O*
Was het dus toch goed nieuws die testen die niet verdween haha. Spannend hè?
Dank je wel! Klopt. En vandaag zijn de testen net zo positief dus ik kan met een leuke boodschap naar het ziekenhuis bellen! 😍
pi_186437388
Gefeliciteerd Luna! *O* Wat enorm fijn dat je zo snel na het beginnen met IVF zwanger bent geraakt *O* (al heb je er sowieso lang genoeg op moeten wachten)
pi_186437403
quote:
1s.gif Op woensdag 24 april 2019 09:23 schreef Kirb het volgende:
Helaas, geen tweede streepje.

Dat was dan icsi 2. 4 terugplaatsingen en geen een gelukt. Hakt er wel even goed in dit. ;(
:{ Wat jammer Kirb.
pi_186443063
Ik geloof dat ik toch richting ongesteld aan het gaan ben :{
Typische kramp en sorry, tmi :') diarree die ik altijd voorafgaand heb.
  Moderator vrijdag 26 april 2019 @ 19:58:44 #91
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_186443292
Luna, wat een goed nieuws O+ Gefeliciteerd! *O*

:* voor kirb en B.ertha ;(
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_186468793
Ah nee Bertha :*

Ik heb pregnyl gezet. 6 follikels waren mooi doorgegroeid dus maandag punctie.
  Moderator zondag 28 april 2019 @ 04:17:55 #93
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_186471447
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 april 2019 23:13 schreef Cygne het volgende:
Ah nee Bertha :*

Ik heb pregnyl gezet. 6 follikels waren mooi doorgegroeid dus maandag punctie.
Wat spannend! Dit is de laatste poging toch? Ik ga voor je duimen :*
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_186471820
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 april 2019 23:13 schreef Cygne het volgende:
Ah nee Bertha :*

Ik heb pregnyl gezet. 6 follikels waren mooi doorgegroeid dus maandag punctie.
Wat spannend! Ik ga voor je duimen!
pi_186471822
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2019 19:47 schreef B.ertha het volgende:
Ik geloof dat ik toch richting ongesteld aan het gaan ben :{
Typische kramp en sorry, tmi :') diarree die ik altijd voorafgaand heb.
Dat had ik ook. En mijn typische hoofdpijn. Maar bleek toch niet zo te zijn. Hoe is het nu?
  zondag 28 april 2019 @ 08:31:03 #96
208890 June.
Seriously?
pi_186472023
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2019 19:47 schreef B.ertha het volgende:
Ik geloof dat ik toch richting ongesteld aan het gaan ben :{
Typische kramp en sorry, tmi :') diarree die ik altijd voorafgaand heb.
Hoe is het nu? Heb nog stiekeme hoop dat het niet doorzet. Knuffel :*
Shine bright like a diamond.
pi_186472164
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 april 2019 23:13 schreef Cygne het volgende:
Ah nee Bertha :*

Ik heb pregnyl gezet. 6 follikels waren mooi doorgegroeid dus maandag punctie.
Fijn zeg, succes!!
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2019 08:00 schreef Luna-87 het volgende:

[..]

Dat had ik ook. En mijn typische hoofdpijn. Maar bleek toch niet zo te zijn. Hoe is het nu?
Nog niks, maar de punctie was zondag dus vandaag of morgen kan ook zomaar nog..
pi_186472779
Luna van harte gefeliciteerd! Wat een mooi nieuws!

Bertha toch spannend, wanneer ga je testen?

Cygne ik duim :*

Bedankt voor jullie lieve berichtjes. We laten alles even voor wat t is en kijken over een tijdje wel verder wat we gaan doen.
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_186472878
Donderdag denk ik, wat het ziekenhuis aangaf. Morgen en dinsdag vind ik te vroeg (zul je zien dat ik een uur erna ongesteld word), woensdag zien mijn vriend en ik elkaar pas 's avonds.

Goed dat jullie even een time out nemen denk ik. Hopelijk brengt het jullie rust en nieuwe kracht om door te gaan!
pi_186492133
Gefeliciteerd Luna!

Cygne, succes vandaag!

Bertha, spannend, ik duim!!

Na heel lang twijfelen meld ik me hier, want een tweede komt bij ons niet vanzelf vanwege een cyclusstoornis.

Na 8 maanden zonder zwangerschap en met maar weinig menstruaties ben ik in maart naar de huisarts gegaan. Vanwege mijn leeftijd en lange cyclussen ben ik gelijk doorverwezen, in april zaten we voor het eerst in het ziekenhuis.

Bij man is gelukkig alles goed. Daar gingen we al een beetje vanuit want Teetje kwam wel zonder hulp. Die kans is er natuurlijk altijd, maar het leek ons onwaarschijnlijk met én een lange cyclus én een slechte zaadkwaliteit. Maar nu lukt het dus niet en ik vind dat enorm stom. Tegelijkertijd vind ik dat ik me niet aan moet stellen, want we zijn gezegend met een prachtige zoon.

Ik heb vorige week provera gekregen en nu wacht ik dus op mijn menstruatie. En ondanks dat ik wachten op een menstruatie wel gewend ben, vind ik het heel lang duren. Daarna met letrozol beginnen.

De arts gaf ook aan dat ze me adviseert om te gaan afvallen, maar daar heb ik heel veel moeite mee. Ik ben best een emotie-eter en ik merk dat het me best veel doet, dit allemaal. Ik weet wat ik moet doen en laten om gewicht te verliezen, maar het lukt nog niet echt. Daarnaast vind ik het heel stom dit allemaal, ik weet niet eens zeker of ik dit wel wil. Aan de andere kant: ons gezin voelt nog niet compleet en de kansen zijn wel heel klein dat het zonder hulp gaat lukken.

Nou ja, dat dus.
pi_186492280
Welkom Gogo. Ik kan me heel goed voorstellen dat je baalt dat nummer 2 niet 'gewoon' wil komen. We hebben hier allemaal het acceptatieproces door gemoeten dat het niet 'gewoon' lukt. Dus je mag het best enorm stom vinden ;) Maar tegelijkertijd ga je vanaf nu eindelijk een eerlijke kans krijgen!

Mag ik uit jouw verhaal opmaken dat je PCOS hebt? Want dat kan dan zomaar de oorzaak zijn van het overgewicht en het moeilijke afvallen. Misschien lukt het je nu wel, met medicatie. Is letrozol een pil of een injectie?

Veel succes!
pi_186492342
Nog geen rode vlag uit hier. Ik stond gisteren helemaal strak van de spanning, kon totaal niet slapen. Ik begin misschien een klein beetje te geloven dat het toch raak zou kunnen zijn, maar dat heb ik tegelijkertijd al zo vaak gedacht waarna ik gigantisch teleurgesteld werd, dat ik mezelf daarvoor probeer te behoeden.

Van mijn vriend mag ik niet eerder dan donderdag testen. En misschien is dat maar goed ook, want ik ben doodsbang voor de uitslag :X Als ie nou toch wit zou zijn, weet ik niet of ik het zou geloven en misschien word ik dan liever gewoon ongesteld zonder getest te hebben. Nog een witte test kan ik niet aan. Maar een positieve test vind ik ook eng :D :')
pi_186492714
Gogo welkom!
Bertha, niet om je valse hoop te geven maar bij Wolf had ik alle menstruatiesymptomen.
pi_186496165
Nooit meer!
De laatste punctie zit erop. Deze was wel gemeen want ze lagen er allemaal niet lekker voor en het prikken ging stug. Wel goed te doen nog.

7 follikels aangeprikt, 7 eicellen. Mooi uitgangspunt.
pi_186496425
Cygne fijn dat het erop zit. Ik hoop op een hele mooie uitkomst! Sterkte met afwachten. :*
  maandag 29 april 2019 @ 15:15:22 #106
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_186497148
Spannend nu cygne!
Wanneer weet je of er goede embryo's bij zitten?

Ik ga weer duimen! ^O^
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_186497225
quote:
1s.gif Op maandag 29 april 2019 14:16 schreef Cygne het volgende:
Nooit meer!
De laatste punctie zit erop. Deze was wel gemeen want ze lagen er allemaal niet lekker voor en het prikken ging stug. Wel goed te doen nog.

7 follikels aangeprikt, 7 eicellen. Mooi uitgangspunt.
Goede oogst! En wat fijn dat het erop zit en je dit nooit meer mee hoeft te maken! ^O^
Nu ga ik duimen dat er nog wel een mooi resultaat uit voortkomt O+
pi_186497326
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2019 15:15 schreef Barreltje het volgende:
Spannend nu cygne!
Wanneer weet je of er goede embryo's bij zitten?

Ik ga weer duimen! ^O^
Juni. -O-
Vrijdag horen we hoeveel gebiopteerde en ingevroren embryo's.
  maandag 29 april 2019 @ 16:09:53 #109
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_186497974
quote:
1s.gif Op maandag 29 april 2019 15:28 schreef Cygne het volgende:

[..]

Juni. -O-
Vrijdag horen we hoeveel gebiopteerde en ingevroren embryo's.
Huh? Ik ben geloof ik even kwijt hoe het process bij jullie ook al weer gaat.. :@
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_186498616
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2019 16:09 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Huh? Ik ben geloof ik even kwijt hoe het process bij jullie ook al weer gaat.. :@
De test die ze gebruiken duurt te lang om een verse terugplaatsing te kunnen doen. Vandaar dat de embryo's eerst de vriezer in moeten.
pi_186499264
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2019 09:36 schreef B.ertha het volgende:
Welkom Gogo. Ik kan me heel goed voorstellen dat je baalt dat nummer 2 niet 'gewoon' wil komen. We hebben hier allemaal het acceptatieproces door gemoeten dat het niet 'gewoon' lukt. Dus je mag het best enorm stom vinden ;) Maar tegelijkertijd ga je vanaf nu eindelijk een eerlijke kans krijgen!

Mag ik uit jouw verhaal opmaken dat je PCOS hebt? Want dat kan dan zomaar de oorzaak zijn van het overgewicht en het moeilijke afvallen. Misschien lukt het je nu wel, met medicatie. Is letrozol een pil of een injectie?

Veel succes!
Arts noemde het geen PCOS, mijn eicellen zagen er ook normaal uit, dus dat was wel heel fijn. Maar voor de behandeling maakt het niets uit, vriendin met PCOS heeft dezelfde medicijnen gebruikt. Letrozol is vergelijkbaar met Clomid, maar schijnt iets minder bijwerkingen te hebben.

@B.ertha heb je wat afleiding de komende dagen?

@Cygne, fijn dat het erop zit! Succes met afwachten!
  dinsdag 30 april 2019 @ 07:37:24 #112
208890 June.
Seriously?
pi_186510235
Fijn @Cygne, mooi uitgangspunt inderdaad!

@bertha, spannend! Ik had ook alle menstruatieklachten, dus dat zegt helemaal niks. Ik duim!
Shine bright like a diamond.
  dinsdag 30 april 2019 @ 08:01:36 #113
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_186510382
Bertha, ik duim ook voor je. Ik had ook wat bruin/oud bloedverlies en krampen :*

Cygne, mooi uitgangspunt. Succes met het wachten :*
pi_186515804
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2019 17:28 schreef Gogo83 het volgende:

[..]

Arts noemde het geen PCOS, mijn eicellen zagen er ook normaal uit, dus dat was wel heel fijn. Maar voor de behandeling maakt het niets uit, vriendin met PCOS heeft dezelfde medicijnen gebruikt. Letrozol is vergelijkbaar met Clomid, maar schijnt iets minder bijwerkingen te hebben.
Ik ben wel benieuwd waarom je lange cycli hebt, ik ken daarvoor alleen PCOS. Heeft de dokter je geen diagnose gegeven?
Hopelijk werkt het snel voor je in ieder geval!
quote:
@:B.ertha heb je wat afleiding de komende dagen?

Nee :')
pi_186524561
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 13:22 schreef B.ertha het volgende:

[..]

Ik ben wel benieuwd waarom je lange cycli hebt, ik ken daarvoor alleen PCOS. Heeft de dokter je geen diagnose gegeven?
Hopelijk werkt het snel voor je in ieder geval!
Waarschijnlijk ook omdat er nog geen bloeduitslagen zijn. Moet bloed laten prikken op cyclusdag 3, maar die nieuwe cyclus laat dus helaas weer eens op zich wachten..
  woensdag 1 mei 2019 @ 12:49:37 #116
37306 Ereshkigal
ereshkigal
pi_186538478
Hier vandaag ongesteld geworden.
Vrijdag terug voor controle en als alles rustig is gaan we beginnen aan ronde 10 en zeer waarschijnlijk 1e iui poging!
Manlief is ondertussen bekomen van de schrik en staat er nu wel weer achter.... *O*
And then I find you here
Through your eyes
Everything's clear
And I'm home
pi_186550910
Spannend Eresh en fijn dat je man er nu achter staat!
Je zegt waarschijnlijk iui, waar hangt het van af?
pi_186555645
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2019 22:09 schreef B.ertha het volgende:
Spannend Eresh en fijn dat je man er nu achter staat!
Je zegt waarschijnlijk iui, waar hangt het van af?
Vorige keer zei de fertiliteit verpleegkundige (waar ik altijd kom) dat we 't ook nog een ronde zonder iui konden proberen en dat we dit zelf mochten beslissen..
Maar eerst moeten we kijken of er geen cystes zijn ontstaan door die hoeveelheid paaseieren die ik had... Anders langer wachten..
And then I find you here
Through your eyes
Everything's clear
And I'm home
pi_186558319
Oh jongens, kijk nou O+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Shit man, wat was ik nerveus! Ik stond echt stijf van de spanning :')
Mijn vriend en ik moesten allebei huilen. Wat een opluchting O+
  donderdag 2 mei 2019 @ 09:07:46 #120
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_186558348
Jaaaa Bertha *O* Wat geweldig fijn, gefeliciteerd :*
  donderdag 2 mei 2019 @ 09:10:29 #121
149959 SQ
snelle trees
pi_186558388
Zo dan jonge, wat een knaller!! Gefeliciteerd!
disclaimer
pi_186558412
Knallend!! Gefeliciteerd!
Met een meidenkwartet
  donderdag 2 mei 2019 @ 09:13:10 #123
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_186558423
*O* *O* *O*
Gefeliciteerd!
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 donderdag 2 mei 2019 @ 09:16:57 #124
269689 crew  Viv
  donderdag 2 mei 2019 @ 09:21:59 #125
319308 Tink89
To live is to dance
pi_186558554
Wow, dat zijn echt serieuze strepen! Heel erg van harte gefeliciteerd Bertha! O+ *O*

[ Bericht 11% gewijzigd door Tink89 op 02-05-2019 09:31:28 ]
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  donderdag 2 mei 2019 @ 09:23:32 #126
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_186558570
*O* *O* *O* *O* zo he die knallen van m'n scherm! Gefeliciteerd!!!!
pi_186558592
Jaaa Bertha! Dat is wel een héle positieve test! Gefeliciteerd! *O* O+
  donderdag 2 mei 2019 @ 09:29:13 #128
149959 SQ
snelle trees
pi_186558630
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2019 09:21 schreef Tink89 het volgende:
Wow, dat zijn echt serieuze strepen! Heel erg van harte gefeliciteerd Bertha! O+ *O*

Is er een grotere kans op een tweeling bij jullie?
Als je uitgaat van cyclus is ze vandaag 4 dagen over tijd he, dan is het normaal dat de strepen wat harder knallen dan op 9dpo waarop de meesten tegenwoordig testen ;)
Ik zou iig niet meteen naar tweelingen gaan hinten.
disclaimer
  donderdag 2 mei 2019 @ 09:31:15 #129
319308 Tink89
To live is to dance
pi_186558648
quote:
1s.gif Op donderdag 2 mei 2019 09:29 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Als je uitgaat van cyclus is ze vandaag 4 dagen over tijd he, dan is het normaal dat de strepen wat harder knallen dan op 9dpo waarop de meesten tegenwoordig testen ;)
Ik zou iig niet meteen naar tweelingen gaan hinten.
Het was geen hint, maar een oprechte vraag. Maar ik zal hem effe weghalen O-)
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_186558726
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2019 09:31 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Het was geen hint, maar een oprechte vraag. Maar ik zal hem effe weghalen O-)
Twee-eiige zitten in de familie maar aangezien er maar één embryo is teruggeplaatst, is dat niet van toepassing ;)
pi_186558760
BAM *O* *O* *O*

Gefeliciteerd! Wat een knalstrepen!
pi_186559025
Gefeliciteerd Bertha! Strepen in dit topic zijn dubbele *O* *O* waard!
pi_186559029
Wat een knalstrepen!!! Gefeliciteerd! *O*
pi_186559055
Wat een mooie duidelijke strepen Bertha! O+ Gefeliciteerd! *O*
pi_186559125
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2019 09:36 schreef B.ertha het volgende:
Welkom Gogo. Ik kan me heel goed voorstellen dat je baalt dat nummer 2 niet 'gewoon' wil komen. We hebben hier allemaal het acceptatieproces door gemoeten dat het niet 'gewoon' lukt. Dus je mag het best enorm stom vinden ;) Maar tegelijkertijd ga je vanaf nu eindelijk een eerlijke kans krijgen!

Mag ik uit jouw verhaal opmaken dat je PCOS hebt? Want dat kan dan zomaar de oorzaak zijn van het overgewicht en het moeilijke afvallen. Misschien lukt het je nu wel, met medicatie. Is letrozol een pil of een injectie?

Veel succes!
Letrozol is een pil. Het is vergelijkbaar met Clomid
pi_186559142
Oohhh geweldig! Gefeliciteerd *O*
pi_186559175
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2019 09:05 schreef B.ertha het volgende:
Oh jongens, kijk nou O+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Shit man, wat was ik nerveus! Ik stond echt stijf van de spanning :')
Mijn vriend en ik moesten allebei huilen. Wat een opluchting O+
Dank je B.ertha
Dit had ik echt even nodig. Ik ben er gewoon emo van. Geweldig meid. *O* *O*
pi_186559345
B.ertha *O* *O* *O*

Wat een prachtige knaltest!!! Gefeliciteerd samen!!!
And then I find you here
Through your eyes
Everything's clear
And I'm home
pi_186559402
Jaaa *O* gefeliciteerd *O*
  donderdag 2 mei 2019 @ 10:23:38 #140
56471 pinquit
oh my lama!
pi_186559502
Bertha O+
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  donderdag 2 mei 2019 @ 10:27:19 #141
426379 elamanilo
elämänilo
pi_186559568
Wow! Wat een prachtige strepen! Gefeliciteerd Bertha!
  donderdag 2 mei 2019 @ 10:27:35 #142
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_186559569
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2019 09:05 schreef B.ertha het volgende:
Oh jongens, kijk nou O+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Shit man, wat was ik nerveus! Ik stond echt stijf van de spanning :')
Mijn vriend en ik moesten allebei huilen. Wat een opluchting O+
Zo dan! Dat zijn serieuze strepen! *O*
Ik dacht vanmorgen nog aan je, maar durfde er niet eens naar te vragen. :@
Gefeliciteerd! *O*
***
pi_186559609
Bertha jaaa eindelijk jouw langverwachte strepen. Gefeliciteerd!
  donderdag 2 mei 2019 @ 10:32:35 #144
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_186559643
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2019 10:27 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Zo dan! Dat zijn serieuze strepen! *O*
Ik dacht vanmorgen nog aan je, maar durfde er niet eens naar te vragen. :@
Gefeliciteerd! *O*
Uitzwaai-topic!! :W :W :W :W

dit ja! ik durfde vanmorgen ook niet te gaan F5-en :)

Gefeliciteerd!!!

[ Bericht 17% gewijzigd door Barreltje op 02-05-2019 11:29:02 ]
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_186559950
Ja B.ertha *O* Gefeliciteerd! Wat een prachtige knalstrepen!!
  donderdag 2 mei 2019 @ 11:02:17 #146
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_186560217
Gefeliciteerd! *O* *O*
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
  donderdag 2 mei 2019 @ 11:18:49 #147
208890 June.
Seriously?
pi_186560497
Wat mooi Bertha O+ *O* O+
Shine bright like a diamond.
pi_186560802
Bertha gefeliciteerd!! O+

Toch een streepjesregen O+ en wat heerlijk bij de eerste ivf raak!
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_186561528
Ja Bertha *O* Dat is een goede knaller *O* Gefeliciteerd! :*
pi_186562012
Oh wow Bertha! O+
pi_186562077
Jaaaa Bertha!! Wat is dat tweede streepje duidelijk zeg... zo tof! Gefeliciteerd!!
pi_186562192
Prachtige streepjes voor Bertha! Gefeliciteerd! *O*
Morgen ben ik vast weer mezelf.
  Moderator donderdag 2 mei 2019 @ 12:54:33 #153
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_186562328
B.ertha wat een prachtige strepen! O+ :'( O+ En wat fijn dat het een keer snel gaat in dit traject! *O* gefeliciteerd lieverd, het is je zo gegund :*
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_186563512
Dankjulliewel allemaal O+ Zo fijn om eens aan deze kant te staan *O* O+
Ik ben heel blij maar het landt ook nog niet echt. Ik kan er gewoon na al die tijd niet goed bij dat het gewoon mogelijk is O+ En ik heb toch ook wel het besef dat het nog mis kan gaan, ook al probeer ik daar niet aan te denken. Hoe dan ook komt werken er niet echt van vandaag :+

Ik heb ook al reactie van het ziekenhuis. 22 mei is de eerste echo.
pi_186563522
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2019 12:54 schreef MaJo het volgende:
B.ertha wat een prachtige strepen! O+ :'( O+ En wat fijn dat het een keer snel gaat in dit traject! *O* gefeliciteerd lieverd, het is je zo gegund :*
Dankjewel lieverd, ik hoop dat jij ook snel volgt. Je wacht al zo veel langer dan ik ;(
Nouja, ik hoop dat iedereen in dit topic snel volgt!! *O*
pi_186565310
*O* wauw Bertha, wat een prachtige strepen! Van harte gefeliciteerd *O* En nu lekker broeden O+
pi_186568545
Gefeliciteerd Bertha! Wat een super nieuws! Geniet er van!
pi_186568885
Bertha O+ *O*
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
  donderdag 2 mei 2019 @ 19:49:24 #159
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_186571173
Wow, mooie streep!!! *O*
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  donderdag 2 mei 2019 @ 20:02:36 #160
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_186571544
Gefeliciteerd Bertha! *O*
pi_186572296
Bertha, gefeliciteerd. *O*
  donderdag 2 mei 2019 @ 21:24:09 #162
171422 LadyBlack
paint it black
pi_186574121
Oooooohhhh B.!!! Je hebt streepjes!!! *O* *O* *O*

Wat geweldig! O+ :*

Dit mag je gewoon even keihard gaan vieren he, niet teveel denken aan wat er nog kan gebeuren. Dit is gewoon supergoed gegaan! *O*
  Moderator vrijdag 3 mei 2019 @ 05:06:42 #163
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_186578963
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2019 13:54 schreef B.ertha het volgende:

[..]

Dankjewel lieverd, ik hoop dat jij ook snel volgt. Je wacht al zo veel langer dan ik ;(
Nouja, ik hoop dat iedereen in dit topic snel volgt!! *O*
Lief :* Maar het gaat hier nu om jou, mijn tijd volgt hopelijk nog :)
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_186586204
Vandaag de uitslag gekregen. Ik was verrast dat alle 7 eicellen rijp waren en geschikt voor icsi. Wel de volgende dag maar drie bevruchtingen. Maar weer alledrie geschikt voor biopt en invriezen.
pi_186588389
Dat is toch goed nieuws Cygne! Nu begint het lange wachten.. En mijn duimen :)
  vrijdag 3 mei 2019 @ 17:41:12 #166
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_186588778
Goed nieuws cygne!
Vallen er nou nog embryo's af?
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  vrijdag 3 mei 2019 @ 18:01:49 #167
208890 June.
Seriously?
pi_186589140
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 15:26 schreef Cygne het volgende:
Vandaag de uitslag gekregen. Ik was verrast dat alle 7 eicellen rijp waren en geschikt voor icsi. Wel de volgende dag maar drie bevruchtingen. Maar weer alledrie geschikt voor biopt en invriezen.
Oh dat is jammer dat er maar 3 bevruchtingen zijn. Hopelijk alle 3 ziektevrij. Ik ga duimen! Wanneer krijg je het te horen?
Shine bright like a diamond.
pi_186589232
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 17:41 schreef Barreltje het volgende:
Goed nieuws cygne!
Vallen er nou nog embryo's af?
Waarschijnlijk na de gentest nog wel. Misschien blijft er 1 over, dat hoop ik althans.
pi_186591507
Fijn dat er drie goede embryo's zijn!! Succes met afwachten! Duurt best lang toch?

Ik ben eindelijk ongesteld. In dit geval is dat een *G* waard! Vandaag bloed laten prikken en morgen met letrozol beginnen. We mogen deze eerste maand even geen onbeschermde seks hebben tot aan de echo, best tegenstrijdig. Maar goed, ook geen zin in een vijfling, dus we houden ons er maar aan.
  vrijdag 3 mei 2019 @ 21:02:02 #170
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_186592756
Ik duim voor je Cygne :*

quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 20:11 schreef Gogo83 het volgende:
Fijn dat er drie goede embryo's zijn!! Succes met afwachten! Duurt best lang toch?

Ik ben eindelijk ongesteld. In dit geval is dat een *G* waard! Vandaag bloed laten prikken en morgen met letrozol beginnen. We mogen deze eerste maand even geen onbeschermde seks hebben tot aan de echo, best tegenstrijdig. Maar goed, ook geen zin in een vijfling, dus we houden ons er maar aan.
Wanneer heb je je echo('s) Gogo? Bij mij werd destijds de 1e cyclus met clomid helemaal gevolgd met echo's om de x-aantal-dagen met op een gegeven moment conceptieadvies :+. Na ovulatie ook nog een keer bloedbeeld bepalen etc.
Maar inderdaad, je wilt geen vijfling bij een eventuele overstimulatie. Zo leken er bij mij bij de 1e ronde in eerste instantie 2 eitjes goed te ontwikkelen, maar 1 stopte bij 8mm en de andere groeide goed door. Succes in ieder geval :*.
pi_186592855
Bij mij (met clomid) werd er ook elke cyclus gevolgd totdat de juiste dosering gevonden was. Dat betekende 3x afbreken ivm te veel follikels en dus coitusverbod, de vierde keer zat er netjes één dus vanaf toen mochten we het een halfjaar zelf thuis doen :)
  vrijdag 3 mei 2019 @ 21:32:20 #172
37306 Ereshkigal
ereshkigal
pi_186593544
Spannend gogo83
Cygne voor jou hebben we vanmorgen al een vreugde dansje gedaan... Ik hoop dat deze maand voorbij vliegt en jullie snel meer weten...

Hier was alles vanmorgen goed! Er was nog 1 restje te zien van de vorige follikels dus we kunnen door! Ook kunnen we deze ronde meteen met iui starten dus ben erg benieuwd
And then I find you here
Through your eyes
Everything's clear
And I'm home
  zaterdag 4 mei 2019 @ 10:38:54 #173
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_186602206
Zo. Ons avontuur zit er ook weer op.. vandaag geen tp want de embryo heeft de nacht niet overleefd -O-

Niet echt een verrassing voor ons en het is wel goed zo..
Komende week 2e gesprek bij MCK.. daar gaan we met nieuwe moed en hoop mee verder..
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_186602706
Bertha, gefeliciteerd!

Barreltje wat rot!

Ik meld me hier ook maar eens aan..
Vorige maand zijn mijn man en ik doorverwezen naar het ziekenhuis. Daar heeft het eerste gesprek en testjes ook al plaatsgevonden. Het zaad van mijn man is i.i.g. goed.
Eergisteren heb ik de uitslag van mijn progesteron ontvangen ( via de medische app wat cijfers), en als ik dat vergelijk met resultaten op internet lijkt dat niet goed. Helaas duurt het nog minstens ander halve week voordat we een gesprek hebben waarbij ze het toelichten.
pi_186602816
Barrel, wat vervelend.

Mango, dat vind ik altijd zo'n nadeel. Dat je die uitslagen al ziet voordat een arts ze kan toelichten.
pi_186602863
Hè nee Barrel. -O-
Wel fijn dat jullie volgende week wel weer actie hebben bij het MCK.

Mango, sterkte met afwachten.
pi_186602865
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 10:38 schreef Barreltje het volgende:
Zo. Ons avontuur zit er ook weer op.. vandaag geen tp want de embryo heeft de nacht niet overleefd -O-

Niet echt een verrassing voor ons en het is wel goed zo..
Komende week 2e gesprek bij MCK.. daar gaan we met nieuwe moed en hoop mee verder..
:* :*
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_186603939
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2019 09:05 schreef B.ertha het volgende:
Oh jongens, kijk nou O+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Shit man, wat was ik nerveus! Ik stond echt stijf van de spanning :')
Mijn vriend en ik moesten allebei huilen. Wat een opluchting O+
*O* Gefeliciteerd!! *O*

Knuffel voor Barreltje. :*
pi_186604788
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 10:38 schreef Barreltje het volgende:
Zo. Ons avontuur zit er ook weer op.. vandaag geen tp want de embryo heeft de nacht niet overleefd -O-

Niet echt een verrassing voor ons en het is wel goed zo..
Komende week 2e gesprek bij MCK.. daar gaan we met nieuwe moed en hoop mee verder..
Shit Barrel -O- Gelukkig inderdaad dat de volgende stappen niet ver weg zijn.

Welkom Mango
pi_186614013
quote:
17s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 21:02 schreef douche-eendje het volgende:
Ik duim voor je Cygne :*
[..]

Wanneer heb je je echo('s) Gogo? Bij mij werd destijds de 1e cyclus met clomid helemaal gevolgd met echo's om de x-aantal-dagen met op een gegeven moment conceptieadvies :+. Na ovulatie ook nog een keer bloedbeeld bepalen etc.
Maar inderdaad, je wilt geen vijfling bij een eventuele overstimulatie. Zo leken er bij mij bij de 1e ronde in eerste instantie 2 eitjes goed te ontwikkelen, maar 1 stopte bij 8mm en de andere groeide goed door. Succes in ieder geval :*.
Bij mij is het afhankelijk van de eerste echo, die heb ik volgende week maandag (dag 12). Afhankelijk van wat ze zien krijg je dan meer echo's of niet. Blijf het apart vinden dat het per ziekenhuis zo verschilt.

Eerste pil letrozol zit erin trouwens. Ik las ergens online dat iemand ze 's avonds in nam, omdat de voornaamste bijwerkingen vermoeidheid en hoofdpijn zijn. En dan kan je tenminste naar bed als je daar last van krijgt. Maar tot nu toe geen last gelukkig. Of ja, wel hoofdpijn, maar dat had ik al.

Eresh: fijn dat jullie weer verder kunnen!

Barrel: wat enorm balen. :(

Welkom Mango!
pi_186637663
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 21:17 schreef Gogo83 het volgende:

[..]

Bij mij is het afhankelijk van de eerste echo, die heb ik volgende week maandag (dag 12). Afhankelijk van wat ze zien krijg je dan meer echo's of niet. Blijf het apart vinden dat het per ziekenhuis zo verschilt.

Eerste pil letrozol zit erin trouwens. Ik las ergens online dat iemand ze 's avonds in nam, omdat de voornaamste bijwerkingen vermoeidheid en hoofdpijn zijn. En dan kan je tenminste naar bed als je daar last van krijgt. Maar tot nu toe geen last gelukkig. Of ja, wel hoofdpijn, maar dat had ik al.

Eresh: fijn dat jullie weer verder kunnen!

Barrel: wat enorm balen. :(

Welkom Mango!
Dat ik inderdaad ook. s avonds de pillen genomen.
pi_186666556
Barreltje wanneer heb jij je afspraak?
  dinsdag 7 mei 2019 @ 11:07:09 #183
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_186667349
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2019 10:23 schreef B.ertha het volgende:
Barreltje wanneer heb jij je afspraak?
Deze week :)

maar daarna gaan we 3 maanden op pause hoor.. mijn partner is een tijdje in het buitenland.. dus dan kan er niks gebeuren.. we nemen die tijd wel om met behulp van lifestyle verandering ( sporten, letten op eten, geen alcohol meer, meer/ andere vitamins) te gaan zorgen dat de kwaliteit van de sperma en eitjes kan verbeteren.. dus we gaan pas ergens in September / Oktober verder.. het is even niet anders.. en op een gegeven moment gaan prioriteiten toch een beetje verschuiven :@
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_186668816
Ik ben benieuwd :)

En alleen maar goed lijkt me, dat jullie de focus weten te verleggen. Toch?
  vrijdag 10 mei 2019 @ 10:18:37 #185
37306 Ereshkigal
ereshkigal
pi_186739765
Ik ben even in shock...
Dag 10 van de nieuwe cyclus en zojuist echo gehad...blijkt er gewoon al een follikel te zitten van ruim 18
Dus moest thuis meteen ovitrelle spuiten en dan morgen iui!!!

Hoe grillig is een pcos beeld dan toch hé... Vorige cyclus overstimulatie keer daar voor ruim 25 dagen voor een follikel en nu dag 10...nou hoop op een geslaagde iui... Medewerkers aan de balie vragen niet eens meer mijn naam en verschillende gynaecologen begroeten me alsof ik er wekelijks kom... Wordt tijd dat ik weg ben haha
And then I find you here
Through your eyes
Everything's clear
And I'm home
pi_186740472
Wauw Eresh, wat goed O+
Bizar he, als ze je naam gaan kennen. Hopelijk kun je inderdaad snel weg ;)
  vrijdag 10 mei 2019 @ 12:14:39 #187
37306 Ereshkigal
ereshkigal
pi_186741833
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2019 11:03 schreef B.ertha het volgende:
Wauw Eresh, wat goed O+
Bizar he, als ze je naam gaan kennen. Hopelijk kun je inderdaad snel weg ;)
Naja mocht het zo zijn dat ik weer zwanger raak blijf ik onder controle in het ziekenhuis dus kom er dan nog een maand of 9 ;)
Daarna is het echt klaar en kom ik er nooit meer terug haha
And then I find you here
Through your eyes
Everything's clear
And I'm home
pi_186742448
Wat fijn Erash!

Hier ondertussen nog geen menstruatie (ook niet zwanger) waardoor ik nu opeens een langere cyclus heb (nu al op 37 dagen). Dit is voor het eerst sinds dat ik gestopt ben met de pil ( altijd rond 28 tot 31). Flink balen dus, want dit ben ik niet gewend en ik wil graag beginnen met de eerste controles. De gynaecoloog was bij mijn echo wel verbaasd met mijn regelmatige cyclus omdat datgene wat ze zag juist overeen zou komen met onregelmatigheid. Nou dat blijkt dus welweer haha. Wel al een week pijn, acne maar verder helemaal niks!
pi_186742942
Wat irritant zeg Mango! Hopelijk komt je menstruatie er snel aan!

Eresh wat fijn!! Succes morgen!

Ik heb woensdag de laatste letrozol van deze ronde genomen. Het viel me alles mee. Ik heb eigenlijk nauwelijks last van bijwerkingen, af en toe een vlaag van vermoeidheid, maar omdat ik ze 's avonds nam had ik daar ook niet echt last van, ik hoefde niets meer behalve op de bank hangen. Komende maandag de echo, best wel spannend! Hopelijk doet het iets.
pi_186743505
Fijn Gogo, want dat kan heel anders zijn! ik duim voor je echo ^O^

Mango, balen is dat he! Ik heb ondanks PCOS ook redelijk regelmatige cycli (31-35 dagen), maar elke keer dat ik graag door wilde, duurde het super lang. Een soort trollen van mijn lijf, denk ik :')
pi_186746441
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2019 14:06 schreef B.ertha het volgende:

Hoe gaat het nu met jou? Voelt het al een beetje werkelijkheid?
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
pi_186749151
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 mei 2019 16:38 schreef Wolken het volgende:

[..]

Hoe gaat het nu met jou? Voelt het al een beetje werkelijkheid?
Nee, totaal niet. Ook niet omdat ik nauwelijks iets voel is het makkelijk om het soms te 'vergeten'. We hebben het wel net verteld aan mijn schoonfamilie. Zondag de mijne O+
pi_186761966
Ik hoop dat je ook kwaaltjes loos blijft b. ertha
Ik ben beide keren tot 7 weken kwaaltjesloos geweest. En toen begon de ellende :'(

Iui alweer gebeurt
Dus kunnen weer op de wachtbank
And then I find you here
Through your eyes
Everything's clear
And I'm home
pi_186779694
Moederdag, en daarom vandaag een virtuele knuffel voor alle dames die in hun hart al lang mama zijn, maar nog geen kindje hebben mogen verwelkomen. :*
pi_186780028
Kom

ik verwacht
een kindje
dat maar niet
wil bestaan

ik hou het in mijn armen
ik eet het als ontbijt
ik droom het in mijn leven
ik geef het alle tijd

ik verwacht
een kindje
dat maar niet
mag bestaan

ik spuit het in mijn aders
ik koester het in mij
ik slik het uit een potje
ik adem het dichtbij

in mijn hart
daar zit een kindje
maar het moet juist
in mijn buik


Merel Morre

:* Voor alle meiden hier

[ Bericht 43% gewijzigd door Jentin op 12-05-2019 09:38:39 ]
  zondag 12 mei 2019 @ 09:36:33 #196
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_186780075
Lieverds :*. Van mij ook een knuffel.
  Moderator zondag 12 mei 2019 @ 13:19:13 #197
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_186782994
Bedankt lieverds :* ik heb zelf eigenlijk niks met Moederdag maar ik merk dat ik vandaag alle berichtjes hierover op Facebook irritant vind :@
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  zondag 12 mei 2019 @ 16:02:30 #198
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_186785665
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2019 13:19 schreef MaJo het volgende:
Bedankt lieverds :* ik heb zelf eigenlijk niks met Moederdag maar ik merk dat ik vandaag alle berichtjes hierover op Facebook irritant vind :@
Snap ik volkomen. En ik moet toegeven, ik heb er ook een gedeeld; maar met een andere lading. 'Vandaag sta ik stil bij dat niets vanzelfsprekend is' ; is de afsluiting ervan. Omdat ik het jullie ook zo ontzettend erg gun en ik weet dat het niet vanzelfsprekend is.
  zondag 12 mei 2019 @ 16:26:27 #199
226677 revpolen
Skysong Fireworks Liuyang
pi_186786351
Ok maar eens aanmelden in dit topic reeks..
Mijn/ons verhaal afgelopen jaren.. en geloof me dit is nog het korte verhaal...

Ik 34 jaar mijn vrouw 33 jaar,
Jarenlang rond gelopen met het idee prima leven kinderen passen hier nog niet in.. eerst alles in orde hebben en de wereld zien.
Uiteindelijk op mijn 28e huis gekocht na over de wereld te hebben gezworven een bedrijf wat goed loopt. En toen begon het proberen... en het proberen..

Uiteindelijk met iui begonnen met 0 resultaat.. ( niet eens miskraam of iets..) toen uiteindelijk eind 2017 begonnen met ivf en ook besloten het aan de buitenwereld bekend te maken. ( en ja vond dit eerst eng.. zelfs onze ouders wisten niks van de pogingen en iui)
2 terugplaatsingen geprobeerd maar helaas. Tot plots feb 2018, Ik kreeg een telefoontje.. ze voelde zich niet goed of ik direct naar huis wou komen..

Daar aangekomen trof ik der aan op de wc, lijk wit en vol met pijn. Eerst de huisartsen post gebeld maar deze vond het niet nodig om iets te ondernemen... toen kwaad opgehangen en 112 gebeld. Deze kwamen gelukkig gelijk. Ze is naar ziekenhuis A overgebracht waarna de onderzoeken begonnen...
1dag later besloten te opereren omdat ze er niet achter konden komen wat er was, is ze de dag erna overgeplaatst naar een academisch ziekenhuis (B) bij de operatie bleek dat de endometriose had, fase4! Een cyste had der baarmoeder kapot getrokken en ook stuk van der darmen.. mij is die avond verteld dat ze niet konden beloven dat der baarmoeder er in kom blijven.. aan mij de taak om dit aan der te moeten vertellen.. dit is mijn verschrikkelijkste avond ooit geweest. Ik lag naast der, kon niet huilen want ik moest haar niet te veel zorgen laten maken... smorgens met een dokter erbij het verteld aan der.. beide er enorm kapot van Gelukkig bleek de herstel beter dan voorspelt! En werd ze terug gebracht naar ziekenhuis A. Na 2 weken mocht ze weer naar huis!
Wel mocht eerste 9 maanden geen terug plaatsing of zwangerschap plaats vinden om alles “rust” te geven. Er volgde 9 maanden met veel ziekenhuis bezoeken en doktoren zien..

Besloten werd de tijd te gebruiken om de endometriose te laten verwijderen. In ziekenhuis C is een speciale kliniek gekomen hiervoor met een buitenlandse arts die hier in gespecificeerd is..
het zou een voor de man standaard operatie worden...

December 2018 was de oproep voor de verwijdering van endometriose, ook het stukje wat tegen der darm aanzat zou worden verwijderd. de operatie van 7 uur verliep goed en na 4 dagen mocht ze weer naar huis. Thuis aangekomen gingen het 2 dagen goed. Toch voelde ze zich op vrijdag ochtend niet zo goed dus ff gebeld naar ziekenhuis C of we langs mochten komen..
daar aangekomen bleek het totaal niet goed te zijn! De darm was gaan scheuren en ze moest per direct geopereerd worden! Echter opereerde ziekenhuis C niet in het weekend dus moest ze per ambulance naar ziekenhuis D worden vervoerd. Uiteindelijk na weer een operatie van 4 uur werd ze wakker met een stoma..
na enkele dagen daarna voelde zich weer goed, wel waren de ontstekingswaarde behoorlijk hoog maar ze had er geen last van. Dus werd ze per ambulance weer naar ziekenhuis C gebracht. en ze zou zelfs misschien met kerst paar uurtjes naar huis mogen! Toen was het 1e kerstdag, Daar ik een horeca zaak heb was ik aan het werk. Ik kreeg een telefoontje... ik moest met spoed komen! Ze had die dag ernstige bloedingen gekregen intern en er moest weer met spoed worden geopereerd! Dus weer met de ambulance naar ziekenhuis D... hier is ze weer met spoed geopereerd. Besloten is der nu te houden hierzo omdat ze nu 100% zeker willen zijn dat het goed gaat.. ik kom inmiddels aan op de ic waar ze ligt.. daar lag ze aan de donor bloed. ( Dank aan de mensen die het doneren.. heb der zelf nooit over nagedacht maar die avond wel! ) vanaf dat moment ging gelukkig alles goed! Op 31-12 mocht ze eind vd middag naar huis! Ook werd de afspraak gemaakt om de stoma te verwijderen, dit zou maart gebeuren bij ziekenhuis E. Gelukkig is alles goed gegaan. Ook de stoma verwijderen ging goed! Het stoma gat. ( Jezus wat een krater was dat!! ) is inmiddels 10 weken later en ook het stoma gat is zo goed als dicht! De laatste x dat we de dokter bezochten gevraagd of we op vakantie mochten, hier waren we beide enorm aan toe! Gelukkig mocht dit! En nu liggen we op warm strand te niksen.. Ook mogen we het ivf traject weer in. We moeten waarschijnlijk wel vanaf voor af aan weer beginnen, maar dat horen we eind deze maand. Nu zou ze haar periode hebben in de weken dat we hier zijn, momenteel is dit nog niet.. ze is altijd dag 28, momenteel zitten we op dag 30 maar de test die we hier gehaald hebben zeggen niks.. ik blijf hoop houden..
Het zou ons beide nu wel eens gewenst zijn als het normaal zou gaan..
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"
pi_186788608
quote:
1s.gif Op zondag 12 mei 2019 09:33 schreef Jentin het volgende:
Kom

ik verwacht
een kindje
dat maar niet
wil bestaan

ik hou het in mijn armen
ik eet het als ontbijt
ik droom het in mijn leven
ik geef het alle tijd

ik verwacht
een kindje
dat maar niet
mag bestaan

ik spuit het in mijn aders
ik koester het in mij
ik slik het uit een potje
ik adem het dichtbij

in mijn hart
daar zit een kindje
maar het moet juist
in mijn buik


Merel Morre

:* Voor alle meiden hier
Wat een prachtig gedicht O+
pi_186788679
Jeetje revpolen, wat een verhaal! Wat heftig! Welkom, en hopelijk gaat het snel goed genoeg om verder te gaan met jullie grote wens.
  zondag 12 mei 2019 @ 19:36:30 #202
226677 revpolen
Skysong Fireworks Liuyang
pi_186791346
Helaas toch weer begonnen bij der... nieuwe ronde nieuwe kansen!
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"
pi_186794393
quote:
1s.gif Op zondag 12 mei 2019 09:33 schreef Jentin het volgende:
Kom

ik verwacht
een kindje
dat maar niet
wil bestaan

ik hou het in mijn armen
ik eet het als ontbijt
ik droom het in mijn leven
ik geef het alle tijd

ik verwacht
een kindje
dat maar niet
mag bestaan

ik spuit het in mijn aders
ik koester het in mij
ik slik het uit een potje
ik adem het dichtbij

in mijn hart
daar zit een kindje
maar het moet juist
in mijn buik


Merel Morre

:* Voor alle meiden hier
O+

Ik heb ook aan jullie gedacht :*
  zondag 12 mei 2019 @ 21:33:25 #204
37306 Ereshkigal
ereshkigal
pi_186795111
Revpolen wat een verhaal jeetje...
Ik hoop dat jullie snel eens goed nieuws krijgen... Veel succes met het traject weer
And then I find you here
Through your eyes
Everything's clear
And I'm home
  Moderator zondag 12 mei 2019 @ 22:16:04 #205
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_186796740
quote:
17s.gif Op zondag 12 mei 2019 16:02 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Snap ik volkomen. En ik moet toegeven, ik heb er ook een gedeeld; maar met een andere lading. 'Vandaag sta ik stil bij dat niets vanzelfsprekend is' ; is de afsluiting ervan. Omdat ik het jullie ook zo ontzettend erg gun en ik weet dat het niet vanzelfsprekend is.
Ik vind het juist heel lief dat dat soort dingen gepost worden :* het ging mij meer om de andere berichten van mensen die dan posten hoe blij ze zijn moeder te zijn. En ik snap die berichten heel goed maar vandaag vond ik het dus even stom :( :@ het helpt ook niet mee dat ik ongesteld ben, de sluizen staan werkelijk open :X #eindegeklaag

Net terug van een prachtige vakantie waar we enorm van genoten hebben O+ *; morgen ga ik contact opnemen met het ziekenhuis om weer voor een terugplaatsing te gaan :s)

Revpolen wat een heftig verhaal :o durven jullie het nog wel aan met zoveel pech?
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  maandag 13 mei 2019 @ 11:05:06 #206
226677 revpolen
Skysong Fireworks Liuyang
pi_186803594
Niks doen is momenteel geen optie nog. Gisteren zat ze de hele tijd te huilen. Op fb ziet ze allemaal Moederdag berichten en tot overmaat van ramp kwam der een jonge dame met een pasgeboren kind naast der liggen op het strand.
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"
  maandag 13 mei 2019 @ 11:14:57 #207
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_186803757
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2019 22:16 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ik vind het juist heel lief dat dat soort dingen gepost worden :* het ging mij meer om de andere berichten van mensen die dan posten hoe blij ze zijn moeder te zijn. En ik snap die berichten heel goed maar vandaag vond ik het dus even stom :( :@ het helpt ook niet mee dat ik ongesteld ben, de sluizen staan werkelijk open :X #eindegeklaag

Net terug van een prachtige vakantie waar we enorm van genoten hebben O+ *; morgen ga ik contact opnemen met het ziekenhuis om weer voor een terugplaatsing te gaan :s)

Revpolen wat een heftig verhaal :o durven jullie het nog wel aan met zoveel pech?
Och ja, de vanzelfsprekendheid, vreselijk :X . Echt, ik heb gisteren (en nu weer, hormonen ;) ) zitten huilen van geluk. Dat gun ik jullie ook zo ontzettend :*

Fijn dat jullie een heerlijke vakantie hebben gehad en heel veel succes met de volgende terugplaatsing. Ik duim voor jullie :*

[ Bericht 2% gewijzigd door douche-eendje op 13-05-2019 11:28:08 ]
pi_186804384
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2019 22:16 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ik vind het juist heel lief dat dat soort dingen gepost worden :* het ging mij meer om de andere berichten van mensen die dan posten hoe blij ze zijn moeder te zijn. En ik snap die berichten heel goed maar vandaag vond ik het dus even stom :( :@ het helpt ook niet mee dat ik ongesteld ben, de sluizen staan werkelijk open :X #eindegeklaag

Net terug van een prachtige vakantie waar we enorm van genoten hebben O+ *; morgen ga ik contact opnemen met het ziekenhuis om weer voor een terugplaatsing te gaan :s)

Revpolen wat een heftig verhaal :o durven jullie het nog wel aan met zoveel pech?
Fijn dat jullie zo genoten hebben O+ En wat rot dat je nu dan meteen ongesteld bent :{ Ik duim alvast voor je nieuwe terugplaatsing!
pi_186811118
Majo, stom is dat, ongesteld zijn op toch al zo'n beladen dag! Wel fijn dat jullie zo'n fijne vakantie hadden!

Revpolen: wat een heftig verhaal! Succes met jullie traject!

Ik had vandaag de eerste echo. Er was links één mooie follikel van 16 mm te zien. Overmorgen weer een echo, dan wordt ook bepaald wanneer ik moet bloed prikken.
  Moderator maandag 13 mei 2019 @ 19:21:19 #210
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_186813246
Bedankt allemaal lieve meiden :* vandaag is de chagrijn al weer een stuk minder ;)

Ziekenhuis nog niet gebeld, ben nog een beetje van de leg door de jetlag :')

Even vraagje voor de anderen die ook cryo’s hebben gehad: hoe zit dat ook alweer? Alleen oestradiol slikken toch? En is dat vanaf de eerste dag van de menstruatie plus ook de pil? Dat zou betekenen dat ik weer een maandje mag wachten -O- en ja, ik heb al meerdere cryo TP’s gehad maar ben het oprecht alweer vergeten :@
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  maandag 13 mei 2019 @ 19:24:31 #211
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_186813309
Majo.. Ik kan je niet helpen met je vraag.. hier is het gewoon een echo op dag 10 om te zien of er een folikel groeit en dan zodra er een ovulatie is bellen wanneer de tp is.. verder niks slikken of doen..


Succes! Ik hoop dat het nog gaat lukken deze maand! ^O^
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  Moderator maandag 13 mei 2019 @ 20:23:48 #212
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_186814800
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2019 19:24 schreef Barreltje het volgende:
Majo.. Ik kan je niet helpen met je vraag.. hier is het gewoon een echo op dag 10 om te zien of er een folikel groeit en dan zodra er een ovulatie is bellen wanneer de tp is.. verder niks slikken of doen..

Succes! Ik hoop dat het nog gaat lukken deze maand! ^O^
Bij mij is het nooit in eigen cyclus omdat deze zo wisselen. Aan de andere kant ben ik het laatste jaar best stabiel met een cyclus van gemiddeld 34 dagen. Zal toch eens vragen of dat inmiddels een optie is :)
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_186816156
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2019 19:21 schreef MaJo het volgende:
Bedankt allemaal lieve meiden :* vandaag is de chagrijn al weer een stuk minder ;)

Ziekenhuis nog niet gebeld, ben nog een beetje van de leg door de jetlag :')

Even vraagje voor de anderen die ook cryo’s hebben gehad: hoe zit dat ook alweer? Alleen oestradiol slikken toch? En is dat vanaf de eerste dag van de menstruatie plus ook de pil? Dat zou betekenen dat ik weer een maandje mag wachten -O- en ja, ik heb al meerdere cryo TP’s gehad maar ben het oprecht alweer vergeten :@
Ik heb het boekje nog hier liggen!
Ik app je zo even.
  Moderator dinsdag 14 mei 2019 @ 14:02:20 #214
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_186829804
Net het ziekenhuis gebeld, ben inderdaad te laat voor deze ronde. Heb nu volgende week een belafspraak met de arts omdat het alweer een half jaar geleden is dat we voor het laatst iets gedaan is. Ik vermoed dat dit een beetje een onzin afspraak is :@
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_186861735
Majo, moet je nu dan eerst een ronde wachten, dan een ronde de pil en dan pas terugplaatsing? :{
  Moderator woensdag 15 mei 2019 @ 20:35:30 #216
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_186864936
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2019 18:39 schreef B.ertha het volgende:
Majo, moet je nu dan eerst een ronde wachten, dan een ronde de pil en dan pas terugplaatsing? :{
Ik geloof dat ik bij de volgende menstruatie gelijk mag beginnen met oestrogeen, ik hoef dan dus niet meer aan de pil. De pil is geloof ik alleen bij een punctie, al weet ik dat niet meer zeker :@
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_186872719
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2019 20:35 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ik geloof dat ik bij de volgende menstruatie gelijk mag beginnen met oestrogeen, ik hoef dan dus niet meer aan de pil. De pil is geloof ik alleen bij een punctie, al weet ik dat niet meer zeker :@
Ik moest wel aan de pil, eerste menstruatie na de punctie maar dat is zodat we gelijk door kunnen als er een embryo geschikt voor terugplaatsing is.
  Moderator donderdag 16 mei 2019 @ 09:29:46 #218
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_186875721
quote:
1s.gif Op donderdag 16 mei 2019 00:18 schreef Cygne het volgende:

[..]

Ik moest wel aan de pil, eerste menstruatie na de punctie maar dat is zodat we gelijk door kunnen als er een embryo geschikt voor terugplaatsing is.
Ik hoor het maandag hoe het ook alweer zit, inmiddels zoveel verschillende dingen gedaan dat ik het echt niet meer weet :@
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  donderdag 16 mei 2019 @ 10:21:25 #219
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_186876401
Ik ga geloof ik ook de pil aan vragen.. anders gaat het met mijn schema (2 weken werken, 3 weken vrij) en cyclus pas in 2020 lukken vrees ik.. Ik moet mn cyclus even een keer 3 dagen langer zien te maken.. dan past het wel ..

De arts zei dat de pil wellicht een optie is.. maar ik heb al q0 jaar geen pil meer geslikt.. gaat ie hele systeem daar dan niet meteen helemaal van aan de haal, 1 maand (+ 3 dagen) de pil doorslikken?
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_186884887
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2019 09:29 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ik hoor het maandag hoe het ook alweer zit, inmiddels zoveel verschillende dingen gedaan dat ik het echt niet meer weet :@
Volgens mij is het bij ons een pgd dingetje. Normaal hoeft dat niet geloof ik.
pi_186888628
Wij hebben vandaag weer een echo gehad en alles is goed! Twee keer een knipperend hartje gezien en we mogen nu door van het ziekenhuis naar de verloskundige! Nu 7.5 weken zwanger.

Ik ga door naar het zwanger topic maar zal hier zeker nog meelezen en met jullie mee leven! Heel veel succes lieve meiden! Ik hoop jullie snel te zien!
pi_186888658
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2019 20:29 schreef Luna-87 het volgende:
Wij hebben vandaag weer een echo gehad en alles is goed! Twee keer een knipperend hartje gezien en we mogen nu door van het ziekenhuis naar de verloskundige! Nu 7.5 weken zwanger.

Ik ga door naar het zwanger topic maar zal hier zeker nog meelezen en met jullie mee leven! Heel veel succes lieve meiden! Ik hoop jullie snel te zien!
O+
pi_187000001
Zojuist hebben wij een mooi knipperend hartje gezien O+ :'(
Ik ga door naar het volgende topic maar hoop jullie daar heel snel terug te zien :*
  Moderator dinsdag 21 mei 2019 @ 11:18:54 #224
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_187000529
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2019 20:29 schreef Luna-87 het volgende:
Wij hebben vandaag weer een echo gehad en alles is goed! Twee keer een knipperend hartje gezien en we mogen nu door van het ziekenhuis naar de verloskundige! Nu 7.5 weken zwanger.

Ik ga door naar het zwanger topic maar zal hier zeker nog meelezen en met jullie mee leven! Heel veel succes lieve meiden! Ik hoop jullie snel te zien!
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2019 10:43 schreef B.ertha het volgende:
Zojuist hebben wij een mooi knipperend hartje gezien O+ :'(
Ik ga door naar het volgende topic maar hoop jullie daar heel snel terug te zien :*
Wat bijzonder meiden O+ Schuif maar lekker door en hopelijk volgen wij allemaal snel :s)
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  Moderator dinsdag 21 mei 2019 @ 11:20:41 #225
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_187000555
Ik heb met de arts gesproken en wij kunnen ook bijna weer beginnen: vrijdag uitgangsecho om te kijken of het allemaal er nog goed uit ziet van binnen ( :') ) Dan aan de provera (menstruatie opwekken) en zodra ik ongesteld ben aan de Progynova en dan na 10 dagen echo om te kijken of het bms dik genoeg is. Dus dat gaat allemaal aardig voorspoedig. Als alles goed gaat over een week of 3/4 terugplaatsing *O* En ik hoef gelukkig niet aan de pil!
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  dinsdag 21 mei 2019 @ 11:46:40 #226
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_187000921
Ah fijn Majo O+
pi_187005262
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2019 11:20 schreef MaJo het volgende:
Ik heb met de arts gesproken en wij kunnen ook bijna weer beginnen: vrijdag uitgangsecho om te kijken of het allemaal er nog goed uit ziet van binnen ( :') ) Dan aan de provera (menstruatie opwekken) en zodra ik ongesteld ben aan de Progynova en dan na 10 dagen echo om te kijken of het bms dik genoeg is. Dus dat gaat allemaal aardig voorspoedig. Als alles goed gaat over een week of 3/4 terugplaatsing *O* En ik hoef gelukkig niet aan de pil!
Fijn!!
pi_187005499
Veel plezier in het andere topic!! Het is jullie gegund.
pi_187008479
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2019 10:43 schreef B.ertha het volgende:
Zojuist hebben wij een mooi knipperend hartje gezien O+ :'(
Ik ga door naar het volgende topic maar hoop jullie daar heel snel terug te zien :*
O+

MaJo, ik ga weer duimen. :*

Ik had een econsult ingeschoten naar het pgd-behandelteam. Of de uitslag van mijn embryo's er al is. Antwoord: 'Ja, maar dat hoor je op het telefonisch consult met de arts op 7 juni.'

Met veel moeite het consult kunnen vervroegen naar volgende week woensdag maar ik vind het zo moeilijk dat die uitslag er is maar dat ik het niet 'mag' weten. Snap dat het protocol is maar :'(
  dinsdag 21 mei 2019 @ 19:20:48 #230
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_187008795
Nou, ik snap helemaal niet dat dat protocol is en ik snap wel dat je ervan baalt! Je wacht al zo lang verdorie.
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_187008897
Wat fijn nieuws!

Cygne voor jou erg vervelend dat je er op moet wachten terwijl het bekend is, gelukkig heb je de afspraak kunnen vervroegen.

Hier is van het weekend mijn ongesteldheid begonnen dus we kunnen eindelijk beginnen! Volgende week dinsdag mag ik weer langskomen.
pi_187009760
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2019 19:20 schreef Lemijn het volgende:
Nou, ik snap helemaal niet dat dat protocol is en ik snap wel dat je ervan baalt! Je wacht al zo lang verdorie.
Mwah ik snap wel dat alleen mijn arts het mag vertellen maar dit voelt zo bot. Het staat gewoon in het systeem en ik mag het niet weten.
  dinsdag 21 mei 2019 @ 20:02:00 #233
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_187009856
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 mei 2019 19:57 schreef Cygne het volgende:

[..]

Mwah ik snap wel dat alleen mijn arts het mag vertellen maar dit voelt zo bot. Het staat gewoon in het systeem en ik mag het niet weten.
En je arts werkt pas volgende week woensdag weer? Is er dan geen andere arts die het simpele feit kan vertellen hoeveel van je embryo's gezond zijn?
Ik snap heus wel dat de telefoniste je niet de uitslag mag geven. Maar Ik snap dan nog steeds niet waarom je zo lang moet wachten.
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_187009950
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2019 20:02 schreef Lemijn het volgende:

[..]

En je arts werkt pas volgende week woensdag weer? Is er dan geen andere arts die het simpele feit kan vertellen hoeveel van je embryo's gezond zijn?
Ik snap heus wel dat de telefoniste je niet de uitslag mag geven. Maar Ik snap dan nog steeds niet waarom je zo lang moet wachten.
Ik denk dat als pgd-secretariaat dit aan mijn arts had doorgegeven ze gisteren nog gebeld had. Maar dat doen ze dus niet.

Bij Wolf hoorde ik de uitslag gewoon van een laborant. _O- Ze doen die test ook gewoon 4 dagen na de punctie maar de belafspraak wordt pas 6! weken later gepland. Vorige poging is de test op 29/1 gedaan. Ik hoorde dat alles aangedaan was op 6/3. Dat voelt echt heel lullig.
  dinsdag 21 mei 2019 @ 20:07:28 #235
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_187009988
Nou, respect voor je geduld. En ik duim heel hard voor minimaal 1 gezond embryo.
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
  dinsdag 21 mei 2019 @ 20:17:33 #236
56471 pinquit
oh my lama!
pi_187010210
Wat een belachelijk protocol inderdaad :{ :* sterkte met wachten cygne
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_187011262
Ik sluit me aan bij alles wat Lemijn zegt. :* :*
Morgen ben ik vast weer mezelf.
  dinsdag 21 mei 2019 @ 21:01:15 #238
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_187011531
Bwuh cygne.. ik vind het ook stom hoor! Het zijn toch verdomme jouw gegevens?


Succes met wachten nog en ik ga duimen voor woensdag!
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  vrijdag 24 mei 2019 @ 13:50:22 #239
37306 Ereshkigal
ereshkigal
pi_187063537
Mijn duimen draaien ook Cygne... Maar dat weet je wel :*

Majo jij ook weer veel succes komende ronde... Ik hoop ook echt oprecht dat we je hier snel uit kunnen zwaaien..

B. Ertha een kloppend hartje... Wat een wonder he... Hopelijk kun je nu gaan genieten van dit wondertje!! Hopelijk tot snel in een ander topic !!

Morgen nod, vandaag spierwitte test
Sinds woensdag af en aan hoofdpijn wat ik altijd heb vlak voor ik ongesteld wordt. Poging 1 iui niet gelukt dus. Nu kunnen we poging 2 iui nog net tussen de vakantie plannen en als dat niets wordt stoppen we weer even (ook gewoon omdat we lekker willen genieten van de vakantie en we ook weg gaan dus niet planbaar) ben toe aan een break geloof ik ben er weer even helemaal klaar mee
And then I find you here
Through your eyes
Everything's clear
And I'm home
  Moderator vrijdag 24 mei 2019 @ 22:48:23 #240
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_187072256
Bedankt lieve meiden O+ Hoe is het met de rest? Stil hier de laatste tijd! Stilte voor de storm? O-)

Eresh balen dat de eerste iui niet succesvol was, hopelijk is het snel raak!

Cygne mijn duimen gaan heel hard aan voor jou, zo spannend!! Ik vind het echt schandalig hoe dat gegaan is :(
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_187087043
Cygne: wat idioot dat je zo enorm lang moet wachten terwijl de uitslag er zo snel zou kunnen zijn.

Eresh, jammer van de eerste iui!

Ik zit op het wachtbankje en hoewel ik wachten wel gewend ben met die lange cyclussen, voelt het nu toch anders. Woensdag bloedgeprikt en gisteren belafspraak gehad met de arts. Heb in ieder geval een eisprong gehad, dus dat is mooi. We mogen nu een half jaar met de letrozol proberen, tenzij mijn cyclus toch weer langer dan 35 dagen wordt. Maar in principe zou ik hiermee gewoon rond dag 14/15 een eisprong moeten hebben en dan twee weken later een menstruatie.

Dat zou dus ook betekenen dat ik eind deze week ongesteld moet worden, of niet. Maar daar durf ik niet op te hopen. Ik vind het wachten nu echt lastig. Het half jaar hiervoor voelde als bevestiging van iets dat ik altijd al wist, en hoewel het bij vlagen lastig was, was ik maar op weinig momenten echt vreselijk ongeduldig. Nu gaan de dagen me veel te langzaam en denk ik van alles te voelen. Maar dat alles is ook zo multi-interpretabel als de pest, dus tja, ik kan er niks mee. Hopelijk houd ik het vol om te wachten met testen tot zaterdag, dat zou twee dagen na m'n NOD zijn. We'll see of ik dat red.
  maandag 27 mei 2019 @ 21:24:27 #242
37306 Ereshkigal
ereshkigal
pi_187122175
Gogo83, die wachtweken zijn ook hels... Ik hoop dat deze dagen voorbij vliegen voor je met positief resultaat :*
And then I find you here
Through your eyes
Everything's clear
And I'm home
pi_187149162
Jaaaaaa! Ik heb een gezond embryo. O+
  woensdag 29 mei 2019 @ 11:21:03 #244
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_187149176
O+ !
Wanneer krijg je ‘m terug?
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_187149249
*O* Cygne.
pi_187149263
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2019 11:21 schreef Lemijn het volgende:
O+ !
Wanneer krijg je ‘m terug?
Ik mag meteen stoppen met de pil en dan ergens komende maand in kunstmatige cyclus tp, mits goede dooi natuurlijk.
pi_187149636
Yeah woehoehoe Cygne *O* *O* *O*
And then I find you here
Through your eyes
Everything's clear
And I'm home
  Moderator woensdag 29 mei 2019 @ 12:01:56 #248
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_187149964
Cygne! O+ *O* O+ Dit gaat hem gewoon worden hoor *;
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_187150473
quote:
1s.gif Op woensdag 29 mei 2019 11:20 schreef Cygne het volgende:
Jaaaaaa! Ik heb een gezond embryo. O+
Wat een goed nieuws!!
pi_187150637
quote:
1s.gif Op woensdag 29 mei 2019 11:20 schreef Cygne het volgende:
Jaaaaaa! Ik heb een gezond embryo. O+
O+ O+ O+
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_187150711
Oh wauw O+
pi_187151036
quote:
1s.gif Op woensdag 29 mei 2019 11:27 schreef Cygne het volgende:

[..]

Ik mag meteen stoppen met de pil en dan ergens komende maand in kunstmatige cyclus tp, mits goede dooi natuurlijk.
Spannend! :*
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_187154579
quote:
1s.gif Op woensdag 29 mei 2019 11:20 schreef Cygne het volgende:
Jaaaaaa! Ik heb een gezond embryo. O+
Wat geweldig! O+
En wat fijn dat er zo snel actie komt! *O*
pi_187156506
Go Cygne, Wolf 2.0 ^O^
pi_187156542
Dank, iedereen! O+

Ik hoop zó op een plakker.
  woensdag 29 mei 2019 @ 19:28:12 #256
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_187156709
Hoe spannend weer cygne!
Is er kans op meerdere gezonde embryo's eigenlijk?
En op hoeveel dagen na ovulatie heb jij de tp dan?

Ik duim mee! ^O^
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_187156863
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2019 19:28 schreef Barreltje het volgende:
Hoe spannend weer cygne!
Is er kans op meerdere gezonde embryo's eigenlijk?
En op hoeveel dagen na ovulatie heb jij de tp dan?

Ik duim mee! ^O^
Dat kan wel ja. Maar bij een translocatie is 75-90% van de embryo's aangetast. Dus met 3 embryo's 1 gezonde is heel prima.

We gaan terugplaatsing in kunstmatige cyclus doen, dus dan is ovulatie niet van toepassing, denk ik.
  woensdag 29 mei 2019 @ 19:44:04 #258
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_187156989
quote:
1s.gif Op woensdag 29 mei 2019 19:36 schreef Cygne het volgende:

[..]

Dat kan wel ja. Maar bij een translocatie is 75-90% van de embryo's aangetast. Dus met 3 embryo's 1 gezonde is heel prima.

We gaan terugplaatsing in kunstmatige cyclus doen, dus dan is ovulatie niet van toepassing, denk ik.
Ah op die manier.. Ik was me niet bewust dat de kansen zo minimaal waren.. dan is het dubbel zo goed nieuws!

Wat betekend het dat het een tp is in kunstmatige cyclus?
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  woensdag 29 mei 2019 @ 20:17:52 #259
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_187157624
Wat fijn Cygne! Ik duim voor goede ontdooiing en een plakker.
pi_187158186
quote:
1s.gif Op woensdag 29 mei 2019 11:20 schreef Cygne het volgende:
Jaaaaaa! Ik heb een gezond embryo. O+
*O* Joepie! Wat fijn! Ik duim voor een plakker *O*
pi_187162413
Wat een goed nieuws!!! *O*
pi_187162884
Wauw cygne O+ !!!
Schudden voor gebruik
pi_187171046
Oh jongens, ik ben zo opgelucht. Ik was al zo erg uitgegaan van slecht nieuws.

Gisteren progynova en utrogestan opgehaald in Utrecht en er een middagje museum aan vast geplakt. Thuis helemaal ingestort van alle spanning en vermoeidheid.

De arts vroeg me nog hoe we verder wilden als dit embryo niet plakt. Want zij stond open voor een vierde poging. Maar nee, wat ons betreft is het dan klaar.
pi_187172727
quote:
1s.gif Op donderdag 30 mei 2019 18:06 schreef Cygne het volgende:
Oh jongens, ik ben zo opgelucht. Ik was al zo erg uitgegaan van slecht nieuws.

Gisteren progynova en utrogestan opgehaald in Utrecht en er een middagje museum aan vast geplakt. Thuis helemaal ingestort van alle spanning en vermoeidheid.

De arts vroeg me nog hoe we verder wilden als dit embryo niet plakt. Want zij stond open voor een vierde poging. Maar nee, wat ons betreft is het dan klaar.
Dit gaat hem gewoon worden Cygne! Ik duim weer mee voor je.
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
pi_187189265
Ook ik ga voor je duimen!

Ik had de hoop eind deze week ongesteld of zwanger te zijn, maar ik ben geen van beiden. Misschien een beetje naïef om te denken dat mijn cyclus nu gelijk in orde zou zijn, maar dat was wel een beetje de indruk die ik van de gyn kreeg. Ik moest contact opnemen als mijn cyclus langer dan 35 dagen zou duren en dat is nog niet zo, maar ik baal wel.

Wat zijn de ervaringen hier met anderen die clomid/letrozol gebruik(t)en? Hoe lang duurde jullie cyclus gemiddeld met die medicijnen?
  Moderator zaterdag 1 juni 2019 @ 23:49:39 #266
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_187211779
Gogo niet naïef maar het kan zijn dat je niet de juiste dosering hebt gekregen. Het klinkt meer als dat je gynaecoloog je niet compleet voorlicht.

Ik wilde het eigenlijk geheim houden maar kan wel wat positieve gedachten gebruiken: ik ben PUPO *O* in natuurlijke cyclus dus geen kutbollen en andere zooi deze keer :s) vanmiddag de terugplaatsing gehad van een blastocyste. Zetten jullie de duimen aan?
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  zondag 2 juni 2019 @ 00:10:11 #267
208890 June.
Seriously?
pi_187212120
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2019 23:49 schreef MaJo het volgende:
Gogo niet naïef maar het kan zijn dat je niet de juiste dosering hebt gekregen. Het klinkt meer als dat je gynaecoloog je niet compleet voorlicht.

Ik wilde het eigenlijk geheim houden maar kan wel wat positieve gedachten gebruiken: ik ben PUPO *O* in natuurlijke cyclus dus geen kutbollen en andere zooi deze keer :s) vanmiddag de terugplaatsing gehad van een blastocyste. Zetten jullie de duimen aan?
Zeker *O* ^O^
Hopen op net zo mooi resultaat als eerder, maar nu eindelijk wél eens een plakker O+
Shine bright like a diamond.
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 zondag 2 juni 2019 @ 01:00:42 #268
269689 crew  Viv
pi_187213067
Duimen draaien voor Majo!
Schudden voor gebruik
pi_187213695
Ja Majo *O* Ik stuur zoveel positieve vibes, regenbogen, unicorns, glitters en hartjes jouw kant op O+ O+ O+ Duimen staan aan ^O^

En ook nog even jompelen voor de gezonde embryo van Cygne *O*

Meiden wat spannend :*
pi_187214212
MaJo, ik ga me 2 weken lang suf zitten te duimen O+ ^O^
  zondag 2 juni 2019 @ 06:01:51 #272
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_187214522
Oeh!! Majo!! Spannend weer!
^O^ ^O^
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  zondag 2 juni 2019 @ 06:18:04 #273
469536 DorothyGale
High hopes
pi_187214536
Oh Majo, wat lees ik nu! Pupo *O* Mijn duimen draaien ^O^
  zondag 2 juni 2019 @ 07:09:10 #274
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_187214587
Ik sluit me aan bij de duimers! *O* ^O^ *O* .
Succes met wachten :* .
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
  zondag 2 juni 2019 @ 07:46:01 #275
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_187214658
*O* Ik doe mee met de good vibes!!! *O*
***
pi_187215374
Cygne, wat fijn! *O*

Majo, ik duim ook mee! Op naar een mooie plakker *O* :* .
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_187215385
Yay Majo, wat goed O+ *O* *O*. Ik ga zo ontzettend voor je duimen ^O^ O+
  zondag 2 juni 2019 @ 09:16:42 #278
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_187215399
Cygne *O*

Majo *O*. Ik ga voor je duimen :*
pi_187215670
* duimen aan voor Majo!
  zondag 2 juni 2019 @ 10:09:50 #280
319308 Tink89
To live is to dance
pi_187216075
Ik duim ook mee!
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_187216076
Ik duim lekker mee *O* *O*
  Moderator zondag 2 juni 2019 @ 10:57:14 #282
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_187216764
Bedankt allemaal O+ :* ik heb er zelf best een goed gevoel over dus laten we hopen dat dit klopt :)
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_187218774
Ik ga duimen MaJo!! Hopelijk is dit 'm!!

Ik ben inmiddels ongesteld trouwens, cyclus van 31 dagen. Da's toch best te overzien (al dacht ik daar twee dagen geleden anders over, toen duurde het me vééél te lang).
pi_187219538
Cygne en majo

*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
S. 2014
J. 2016
pi_187220167
Wat fijn majo! Ik duim ook mee!
pi_187220535
Duimen draaien Majo! *O*
pi_187223765
Majo en cygne, wat zou dat geweldig zijn als jullie samen zwanger zijn. Ik doe mee met de positive vibes *O* *O* *O*
pi_187224046
Majo *O* ik ga zo mega, mega hard voor je duimen *O*
pi_187224072
Spannend MaJo! :* Ik duim voor je!
Cygne, wat tof dat er een goede embryo was! Hopelijk redt deze het :* *duim
pi_187224672
Spannend! Ik duim heel hard mee!
pi_187227482
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2019 17:45 schreef Arja het volgende:
Majo en cygne, wat zou dat geweldig zijn als jullie samen zwanger zijn. Ik doe mee met de positive vibes *O* *O* *O*
O+
  zondag 2 juni 2019 @ 22:14:01 #292
37306 Ereshkigal
ereshkigal
pi_187228893
Majo *O* *O* *O* *O*

Spannend!!
And then I find you here
Through your eyes
Everything's clear
And I'm home
pi_187234189
Majo pupo!! Ik duim mee voor je O+
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_187246836
En @Gogo83 Mooie cyclus zo, toch? Jammer dat het niet raak is natuurlijk. Nu weer door met de pillen?
pi_187279003
quote:
1s.gif Op maandag 3 juni 2019 22:07 schreef Mrs.Peel het volgende:
En @:Gogo83 Mooie cyclus zo, toch? Jammer dat het niet raak is natuurlijk. Nu weer door met de pillen?
Yep, gisteren weer begonnen!
pi_187294197
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2019 23:49 schreef MaJo het volgende:
Gogo niet naïef maar het kan zijn dat je niet de juiste dosering hebt gekregen. Het klinkt meer als dat je gynaecoloog je niet compleet voorlicht.

Ik wilde het eigenlijk geheim houden maar kan wel wat positieve gedachten gebruiken: ik ben PUPO *O* in natuurlijke cyclus dus geen kutbollen en andere zooi deze keer :s) vanmiddag de terugplaatsing gehad van een blastocyste. Zetten jullie de duimen aan?
JA! :D
pi_187295420
Hier morgen weer iui
Mocht het nu niet lukken stoppen we er even mee
Even rust tijdens de vakantie
We gaan het zien
And then I find you here
Through your eyes
Everything's clear
And I'm home
pi_187303491
Ik zal ook weer eens iets van me laten horen :)
Wij hebben gisteren de evaluatie van ICSI poging 2 gehad. Lang verhaal kort komt erop neer dat ze niet weten waarom het nog niet gelukt is na 5 terugplaatsingen. Ze willen eventueel vervolgen met een hysteroscopie en daarbij scratching. Ze verwachten niet iets te vinden maar willen wel alles gedaan hebben.
Verder hebben wij een gesprek gepland bij vivaneo Düsseldorf op 1 augustus, ook gewoon voor ons eigen gevoel er straks alles aan gedaan te hebben. Ben benieuwd wat zij eventueel kunnen "bieden", en dan besluiten we denk ik waar we verder gaan met poging 3.

Voor nu gaan we lekker op vakantie morgen, bijtanken en even afstand van alles. Ik duim ontzettend voor de dames die er nu midden in zitten! Zet 'm op! O+
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
  Moderator vrijdag 7 juni 2019 @ 12:11:43 #299
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_187303881
Heel veel succes Eresh!

Vervelend Kirb dat niet duidelijk is waarom het niet lukt. Ik hoop dat je daar toch eens meer duidelijkheid over krijgt :* Waar gaat de reis heen? Veel plezier!

Ik ben erg verdrietig, ben vandaag ongesteld geworden :'( In de auto brak ik echt in huilen uit, als een baby. Dat doe ik niet vaak dus het was ook wel even goed denk ik. Maar goed, weer niet raak dus -O-
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 vrijdag 7 juni 2019 @ 12:14:32 #300
269689 crew  Viv
  vrijdag 7 juni 2019 @ 12:26:16 #301
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_187304035
Bwuh Majo! Wat stom!
Had je veel eerder dan je berichtje al je tp gehad ?

En huilen als een baby is enorm herkenbaar hoor.. Ik voelde me vooral altijd zo enorm machteloos..


Kan iemand een nieuw deel openen ? Ik zit mobiel en dan lukt de OP updaten niet zo goed.. -O-
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')