Dankjewel lieverd, ik hoop dat jij ook snel volgt. Je wacht al zo veel langer dan ikquote:Op donderdag 2 mei 2019 12:54 schreef MaJo het volgende:
B.ertha wat een prachtige strepen!![]()
![]()
En wat fijn dat het een keer snel gaat in dit traject!
gefeliciteerd lieverd, het is je zo gegund
Liefquote:Op donderdag 2 mei 2019 13:54 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Dankjewel lieverd, ik hoop dat jij ook snel volgt. Je wacht al zo veel langer dan ik
Nouja, ik hoop dat iedereen in dit topic snel volgt!!
Oh dat is jammer dat er maar 3 bevruchtingen zijn. Hopelijk alle 3 ziektevrij. Ik ga duimen! Wanneer krijg je het te horen?quote:Op vrijdag 3 mei 2019 15:26 schreef Cygne het volgende:
Vandaag de uitslag gekregen. Ik was verrast dat alle 7 eicellen rijp waren en geschikt voor icsi. Wel de volgende dag maar drie bevruchtingen. Maar weer alledrie geschikt voor biopt en invriezen.
Waarschijnlijk na de gentest nog wel. Misschien blijft er 1 over, dat hoop ik althans.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 17:41 schreef Barreltje het volgende:
Goed nieuws cygne!
Vallen er nou nog embryo's af?
Wanneer heb je je echo('s) Gogo? Bij mij werd destijds de 1e cyclus met clomid helemaal gevolgd met echo's om de x-aantal-dagen met op een gegeven moment conceptieadviesquote:Op vrijdag 3 mei 2019 20:11 schreef Gogo83 het volgende:
Fijn dat er drie goede embryo's zijn!! Succes met afwachten! Duurt best lang toch?
Ik ben eindelijk ongesteld. In dit geval is dat eenwaard! Vandaag bloed laten prikken en morgen met letrozol beginnen. We mogen deze eerste maand even geen onbeschermde seks hebben tot aan de echo, best tegenstrijdig. Maar goed, ook geen zin in een vijfling, dus we houden ons er maar aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |