Vast wel, als Vettel er vlak achter zit en niet voorbij komt trekken ze hem naar binnenquote:
Deze is veel beterquote:
Tuurlijk niet. Ferrari moet de wereld laten zien hoe goed Vettel wel niet is tov de gehypte Leclerc.quote:
Dat weet je als je bij zo’n team als nummer twee aan de slag gaat... persoonlijk vind ik het dodelijk voor de sport maar wie ben ik.quote:Op zondag 14 april 2019 09:23 schreef Gezicht het volgende:
Tering Leclerc wordt gepiepeld door Ferrari
Hij had gewoon een solide P4 kunnen hebben als ze niet zo liepen te hoeren met de strategie om Vettel te trekken bij Ferrari.quote:Op zondag 14 april 2019 09:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Uiteraard eerst nog een beetje vernederen
Zet ze in een kartquote:Op zondag 14 april 2019 09:24 schreef Mani89 het volgende:
Hoe kunnen we onze geliefde Formule 1 weer spannend maken?
Kan niet.quote:Op zondag 14 april 2019 09:24 schreef Mani89 het volgende:
Die zit achter het stuur in de SC.quote:
Met bananen en schilden enzoquote:
Leclerc opofferen om Bottas op te houden, zoals ze vorig jaar een paar keer met Raikkonen deden.quote:
Exact dit. Maar natuurlijk wel Vettel gemaximaliseerd, dus dat is duidelijk belangrijker dan punten voor het team.quote:Op zondag 14 april 2019 09:25 schreef CrashO het volgende:
[..]
Hij had gewoon een solide P4 kunnen hebben als ze niet zo liepen te hoeren met de strategie om Vettel te trekken bij Ferrari.
Ferrari
Komt het daardoor dat ze niet fatsoenlijk met een camera om kunnen gaan?quote:
Zag 'm netquote:Op zondag 14 april 2019 09:27 schreef PzKpfw het volgende:
Is die Ricciardio, op de start na, überhaupt al in beeld geweest?
Ja nieuwe motor. Uit voorzorg en ze gaan kijken of de oude motor nog gebruikt kan wordenquote:Op zondag 14 april 2019 09:27 schreef Refragmental het volgende:
Maar had Kvyat nou een nieuwe motor voor de race? Of was Olav weer een olavje aan het doen?
Vind het een ik race hoor.quote:Op zondag 14 april 2019 09:28 schreef Caland het volgende:
Deze race kan alleen nog slagen als Rob Kamphues straks live een hartverzakking krijgt.
Of Amber volblaft op live tvquote:Op zondag 14 april 2019 09:28 schreef Caland het volgende:
Deze race kan alleen nog slagen als Rob Kamphues straks live een hartverzakking krijgt.
Of dat van Gameren geelectrocueerd word door zijn koptelefoon.quote:Op zondag 14 april 2019 09:28 schreef Caland het volgende:
Terug naar de basisschoolquote:Op zondag 14 april 2019 09:29 schreef Justevo het volgende:
[..]
Hij wint ruim een seconde in een ronde nu.
Nu wel ja.... godzijdank. Uiteindelijk pakt het nog goed uit. Maar eh, wat ben ik blij dat ik Kimi er al vanaf het begin in heb zitten. Tot nu toe haalt die lekker veel puntjes binnen.quote:Op zondag 14 april 2019 09:26 schreef Zorro het volgende:
Norris beter dan Kvyat, McLaren beter dan TR, topwissels gedaan in de maanger
Elektro-meuk eruit, boord radio's afschaffen om maar iets te noemen.quote:Op zondag 14 april 2019 09:24 schreef Mani89 het volgende:
Iets zegt me dat wij precies gelijk staanquote:Op zondag 14 april 2019 09:29 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Nu wel ja.... godzijdank. Uiteindelijk pakt het nog goed uit. Maar eh, wat ben ik blij dat ik Kimi er al vanaf het begin in heb zitten. Tot nu toe haalt die lekker veel puntjes binnen.
Hoeveel punten extra krijg je dit jaar voor "steady"?quote:
Hij heeft ook weinig mogelijkheden he, Fer en Mer zijn gewoon veel sneller qua vermogen, daar kun je weinig eer aan behalen.quote:Op zondag 14 april 2019 09:30 schreef Montelly het volgende:
Max is nu wel reëel geworden, P4/P5 is waar je hoort.
Daar lijkt het wel op helaasquote:Op zondag 14 april 2019 09:30 schreef Montelly het volgende:
Max is nu wel reëel geworden, P4/P5 is waar je hoort.
Als we dan Amber ook te zien krijgen, is het de pijn van Kamphues zijn balzak aanblikken waardquote:Op zondag 14 april 2019 09:31 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Jij wilt de zak van Kamphues zien?
Vorige jaar was hetzelfde, men profiteerde van de safety car.quote:Op zondag 14 april 2019 09:32 schreef VacaLoca het volgende:
Feit blijft helaas dat Max ook hier geen vuist kan maken, waar ze dat vorig jaar wel konden. Wel meer punten gelukkig.
Het scheelde toch nog maar 10pk, of zat RBR weer eens uit de nek te kletsen?quote:Op zondag 14 april 2019 09:31 schreef raptorix het volgende:
[..]
Hij heeft ook weinig mogelijkheden he, Fer en Mer zijn gewoon veel sneller qua vermogen, daar kun je weinig eer aan behalen.
0.9, en dan afronden naar beneden.quote:Op zondag 14 april 2019 09:31 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Hoeveel punten extra krijg je dit jaar voor "steady"?
Had beter kunnen blijven pittenquote:
Konden ze op dit moment vorig jaar ook niet. Kijk eens waar het fabrieksteam Renault nu rijdt.quote:Op zondag 14 april 2019 09:32 schreef VacaLoca het volgende:
Feit blijft helaas dat Max ook hier geen vuist kan maken, waar ze dat vorig jaar wel konden. Wel meer punten gelukkig.
Had beter gewoon Supercars op Ziggo live kunnen kijken ipv opnemen en na de F1 kijkenquote:Op zondag 14 april 2019 09:34 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Had beter kunnen blijven pitten
Benieuwd op welke illegale shit ferrari dit jaar bijna betrapt wordt. Om vervolgens opeens de volgende races pks te missen.quote:Op zondag 14 april 2019 09:33 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Het scheelde toch nog maar 10pk, of zat RBR weer eens uit de nek te kletsen?
Vorig jaar mazzel met SC gehad.quote:Op zondag 14 april 2019 09:32 schreef VacaLoca het volgende:
Ja we moeten helaas van gelukjes hebben, op eigen kracht gaat hem niet worden in 2019.quote:Op zondag 14 april 2019 09:32 schreef Mothzor het volgende:
[..]
Daar lijkt het wel op helaas
Profiteren van pech en strategie missers bij Merc/Ferrari.
Maar hij staat nog steeds netjes derde in de stand
Of zo'n paal die op een willekeurig moment uit de grond schiet.quote:Op zondag 14 april 2019 09:35 schreef Embraer89 het volgende:
Ze moeten op die rechte stukken gewoon wat chicanes bouwen met strobalen ofzo, beetje spanning.
Dat zei Wolff, niet RBR.quote:Op zondag 14 april 2019 09:33 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Maar dit is toch een vreselijk spannende race vol met actie en spektakel?quote:Op zondag 14 april 2019 09:34 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Had beter gewoon Supercars op Ziggo live kunnen kijken ipv opnemen en na de F1 kijken
Jij trapt ook echt overal in, of niet?quote:Op zondag 14 april 2019 09:35 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Benieuwd op welke illegale shit ferrari dit jaar bijna betrapt wordt. Om vervolgens opeens de volgende races pks te missen.
quote:Op zondag 14 april 2019 09:36 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Of zo'n paal die op een willekeurig moment uit de grond schiet.
Eigenlijk waren de Supercars gisteren niet veel beter, maar daar wordt tenminste nog wat gebeukt. Plus Australische accenten.quote:Op zondag 14 april 2019 09:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar dit is toch een vreselijk spannende race vol met actie en spektakel?
Ferrari propaganda heeft tenminste bij iemand gewerkt.quote:Op zondag 14 april 2019 09:37 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Leclerc hype... gast is teveel in beeld voor een niemandsland rijder
quote:Op zondag 14 april 2019 09:37 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Leclerc hype... gast is teveel in beeld voor een niemandsland rijder
RBR was ook lyrisch over de motor, het chassis is gewoon nog niet helemaal gelukt.quote:
Misschien Webber dan maar commentaar laten geven.quote:Op zondag 14 april 2019 09:37 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Eigenlijk waren de Supercars gisteren niet veel beter, maar daar wordt tenminste nog wat gebeukt. Plus Australische accenten.
Bij de moderne vijfkamp onder anderen, maar in reguliere paardenraces werkt dat zo niet he.quote:Op zondag 14 april 2019 09:37 schreef raptorix het volgende:
Ik ben groot voorstander van wat ze met paarden doen, voor de race loten wie welke wagen heeft.
Ik dacht dat ze dat met WK deden, met de Palio in ieder geval welquote:Op zondag 14 april 2019 09:38 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Bij de moderne vijfkamp onder anderen, maar in reguliere paardenraces werkt dat zo niet he.
kijken we dezelfde ? begin leuk , dubbele pits leuk , optocht ?quote:
Op de mediums zijn ze net zo snel als de Ferrari, alleen op de harde banden niet, dus waarschijnlijk heb je gelijk.quote:Op zondag 14 april 2019 09:38 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
RBR was ook lyrisch over de motor, het chassis is gewoon nog niet helemaal gelukt.
Ik welquote:Op zondag 14 april 2019 09:39 schreef Razor21 het volgende:
Ik bedenk met net dat ik Jack helemaal niet heb gehoord tijdens deze race
Goede UI trouwensquote:Op zondag 14 april 2019 09:39 schreef Joene het volgende:
[..]
kijken we dezelfde ? begin leuk , dubbele pits leuk , optocht ?
Omdat er ook werkelijk waar geen kut gebeurt.quote:Op zondag 14 april 2019 09:39 schreef Razor21 het volgende:
Haha, heerlijkquote:Op zondag 14 april 2019 09:40 schreef RamboDirk het volgende:
Hoogtepunt van deze wedstrijd was toch wel het overstuur moment van Kimi. Goed dat ze dat herhaalde.
Die vertelde dat de Hulk zich nog niet had gemeld.quote:Op zondag 14 april 2019 09:39 schreef Razor21 het volgende:
Je kan toch zien dat ze wel iets dichterbij zitten als vorig jaar? Niet veel maar iets. En vorig jaar hadden ze al wat Renault gerelateerde problemen gehad. So far, battle between Renault-Honda : 5-1 als je motor van Kvyat meetelt, en die is niet eens echt geploft ze zagen allen wat raars in de data. Renault heeft in 3 races 5x motor problemen. Goede zet geweest tot nu toe.quote:Op zondag 14 april 2019 09:33 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Niet dat hij met hem had mogen praten, maar tochquote:Op zondag 14 april 2019 09:41 schreef maan_man het volgende:
[..]
Die vertelde dat de Hulk zich nog niet had gemeld.
Met de finale (beste vier) bij het springen op de Wereldruiterspelen deden ze het wel, volgens mij dat ze alle vier één keer op elkaars paard redenquote:Op zondag 14 april 2019 09:39 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze dat met WK deden, met de Palio in ieder geval wel
Dit en voor hetzelfde aantal punten.quote:Op zondag 14 april 2019 09:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij is gewoon geklasseerd, niet zeiken
jij herkent hetquote:
Goed voorspeldquote:Op zondag 14 april 2019 09:40 schreef Sphinxxx het volgende:
Gasly even laten pitten voor snelste ronde..
Ze lezen mee..quote:Op zondag 14 april 2019 09:40 schreef Sphinxxx het volgende:
Gasly even laten pitten voor snelste ronde..
Hahaquote:Op zondag 14 april 2019 09:42 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Gasly voor de snelste ronde, die was nog langzamer met een zachtere band tijdens de kwali
Het was de goeie keuze om van motor te wisselen, maar dat betekent niet dat je het volgende seizoen ook weer het beste chassis hebt.quote:Op zondag 14 april 2019 09:41 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Je kan toch zien dat ze wel iets dichterbij zitten als vorig jaar? Niet veel maar iets. En vorig jaar hadden ze al wat Renault gerelateerde problemen gehad. So far, battle between Renault-Honda : 5-1 als je motor van Kvyat meetelt, en die is niet eens echt geploft ze zagen allen wat raars in de data. Renault heeft in 3 races 5x motor problemen. Goede zet geweest tot nu toe.
kijkquote:
quote:Op zondag 14 april 2019 09:42 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Gasly voor de snelste ronde, die was nog langzamer met een zachtere band tijdens de kwali
Wielrennen is geen sportquote:Op zondag 14 april 2019 09:44 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Wat een sport is dit toch![]()
.
Gelukkig is er vandaag ook wielrennen.
Voor al die Friese formule 1 coureurs!quote:Op zondag 14 april 2019 09:44 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Staat daar nou echt iemand met een Friese vlag?
Dat is wellicht nóg saaier. Op de voet gevolgd door de 10km schaatsen.quote:Op zondag 14 april 2019 09:44 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Wat een sport is dit toch![]()
.
Gelukkig is er vandaag ook wielrennen.
Degene die er telkens naar schakelde juist.quote:Op zondag 14 april 2019 09:46 schreef heywoodu het volgende:
Degene die de camera op het rechte stuk bedient mag ook wel gelijk ontslagen worden.
Gelukkig is er nog veel meer.quote:
Dat zou nog een milde straf zijn.quote:Op zondag 14 april 2019 09:46 schreef heywoodu het volgende:
Degene die de camera op het rechte stuk bedient mag ook wel gelijk ontslagen worden.
Die ook, maar die gast hield de camera bij elkaar nog geen seconde stabiel.quote:Op zondag 14 april 2019 09:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Degene die er telkens naar schakelde juist.
Gehequote:Op zondag 14 april 2019 09:46 schreef pmponer het volgende:
Weer een dubbel voor de Underdogs van Mercedes!
Dat zal Schumacher toch altijd blijven.quote:
Voor dat underdoggedoe mogen ze wel straf krijgenquote:Op zondag 14 april 2019 09:46 schreef pmponer het volgende:
Weer een dubbel voor de Underdogs van Mercedes!
Denk dat we het daar allemaal wel over eens kunnen zijn jaquote:Op zondag 14 april 2019 09:47 schreef hjansen82 het volgende:
[..]
Curling is spannender dan deze F1 GP.
De Engelsen vinden dat zij er nu recht op hebben. Who won the war anyway?quote:Op zondag 14 april 2019 09:47 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Dat zal Schumacher toch altijd blijven.
quote:Op zondag 14 april 2019 09:47 schreef Donnie-Brasco het volgende:
2 weken gewacht op deze kut race. Jezus.
Terecht ook wel, de enige die echt wat heeft gepresteerd deze race.quote:
Niet eens. Kimiquote:Op zondag 14 april 2019 09:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Terecht ook wel, de enige die echt wat heeft gepresteerd deze race.
Wel jammer want dat is een en al spektakel.quote:Op zondag 14 april 2019 09:48 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Gek genoeg kan motorracen me echt 0,0 boeien
Over een kwartiertje.quote:
Nou Hamilton die goed start is ook een prestatie.quote:Op zondag 14 april 2019 09:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan kijk vanmiddag maar eens, als of je met F1 auto's een rally gaat rijden. Het zal in ieder geval spectaculairder zijn dan deze zaad race.quote:Op zondag 14 april 2019 09:46 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Dat is wellicht nóg saaier. Op de voet gevolgd door de 10km schaatsen.
Want? RBR ging in de aanval.quote:Op zondag 14 april 2019 09:51 schreef Tarado het volgende:
wat een saaie shit race en een bedankje van Red Bull aan Ferrari is op z'n plaats, scheelt toch een plekje
Vergeet Ferrari niet en het verneuken van de race voor driver #2quote:Op zondag 14 april 2019 09:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Totdat er iemand komt die steeds in een ander team stapt en daar dan ook WK wordt is en blijft dat Fangio.quote:Op zondag 14 april 2019 09:47 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Dat zal Schumacher toch altijd blijven.
Misschien dat ik het laatste kwartier even inschakel. Er is ook voetbal.quote:Op zondag 14 april 2019 09:51 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Dan kijk vanmiddag maar eens, als of je met F1 auto's een rally gaat rijden. Het zal in ieder geval spectaculairder zijn dan deze zaad race.
Dat is wel superieur vakwerk geweest inderdaadquote:Op zondag 14 april 2019 09:51 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Vergeet Ferrari niet en het verneuken van de race voor driver #2
De vierde plek weggeven daar moesten ze echt enorm hun best voor doen.
Zonder brand Lauda. Die vind ik beter dan Schumacher.quote:Op zondag 14 april 2019 09:51 schreef Zorro het volgende:
[..]
Totdat er iemand komt die steeds in een ander team stapt en daar dan ook WK wordt is en blijft dat Fangio.
En zonder dodelijk ongeluk was het Jim Clark geworden.
Hahaquote:Op zondag 14 april 2019 09:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is wel superieur vakwerk geweest inderdaad
Ben een beetje klaar met al die smoesjes van RB dat ze er aan komen. Elke keer wel wat.quote:Op zondag 14 april 2019 09:50 schreef pmponer het volgende:
Maar RB gaat nog ontwikkelen, ze komen er aan echt hoor!
Hoe dan?quote:Op zondag 14 april 2019 09:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Max z'n P4 is alleen maar aan hun incompetentie te danken
Mwah, vrouwen in de F1 heb ik nooit zo goed gevondenquote:Op zondag 14 april 2019 09:52 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Zonder brand Laura. Die vind ik beter dan Schumacher.
Updates komen eraan hoorquote:Op zondag 14 april 2019 09:53 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Ben een beetje klaar met al die smoesjes van RB dat ze er aan komen. Elke keer wel wat.
Had het inmiddels gezien.quote:Op zondag 14 april 2019 09:53 schreef Zorro het volgende:
[..]
Mwah, vrouwen in de F1 heb ik nooit zo goed gevonden
Ga je kut scheren.quote:Op zondag 14 april 2019 09:53 schreef miss_dynastie het volgende:
Scheer die lelijke snor af i.p.v. eraan te gaan zitten plukken, kneus...
quote:
Hij was in de leer bij Olav.quote:Op zondag 14 april 2019 09:55 schreef LTVDK het volgende:
Vettel die zijn spannendste moment van heel de race omschrijft alsof het een strijd om leven en dood was
eerst Vettel voor Leclerc laten wat uiteindelijk niet het juiste effect had en erna Leclerc te lang buiten houden op banden die veel langzamer waren zodat het later onmogelijk was om ook maar dichtbij de Red Bull te komen en dat met een in de basis snellere auto, dan heb je gewoon een plek weggegevenquote:
Enige leuke moment van de race voor hem.quote:Op zondag 14 april 2019 09:55 schreef LTVDK het volgende:
Vettel die zijn spannendste moment van heel de race omschrijft alsof het een strijd om leven en dood was
Hoe deed de Honda het vorig jaar?quote:Op zondag 14 april 2019 09:53 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Ben een beetje klaar met al die smoesjes van RB dat ze er aan komen. Elke keer wel wat.
Maximaal was Vettel inhalenquote:Op zondag 14 april 2019 09:56 schreef Monolith het volgende:
Had gehoopt op iets meer racepace bij RB, maar toch weer maximaal gescoord in mijn ogen.
Op mediums gelijkwaardig aan de Ferrari, op de harde banden helaas niet.quote:Op zondag 14 april 2019 09:56 schreef Monolith het volgende:
Had gehoopt op iets meer racepace bij RB, maar toch weer maximaal gescoord in mijn ogen.
Het was uberhaupt het spannendste moment van heel de race. Als Verstappen als winnaar uit dat gevecht was gekomen dan had heel ziggo de broek al op de knieen.quote:Op zondag 14 april 2019 09:55 schreef LTVDK het volgende:
Voor iedereenquote:Op zondag 14 april 2019 09:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Enige leuke moment van de race voor hem.
Meer dan maximaal. Als Ferrari Vettel niet voortrekt dan was het 5 geweest.quote:Op zondag 14 april 2019 09:56 schreef Monolith het volgende:
Ja geloof dat dat ook zo'n beetje het enige spannende moment in heel de race is geweest ...quote:Op zondag 14 april 2019 09:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Enige leuke moment van de race voor hem.
Dat heeft RB ook wel afgedwongen met hun strategie. De hele bedoeling daarvan was Ferrari onder druk zetten.quote:Op zondag 14 april 2019 09:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
eerst Vettel voor Leclerc laten wat uiteindelijk niet het juiste effect had en erna Leclerc te lang buiten houden op banden die veel langzamer waren zodat het later onmogelijk was om ook maar dichtbij de Red Bull te komen en dat met een in de basis snellere auto, dan heb je gewoon een plek weggegeven
Maar Vettel en Lecrerc zaten zo dicht op elkaar dat eentje was achter Verstappen geëindigd. Wel zou het zo zijn dat er een veel dichter bij Verstappen zou zitten en op de baan had kunnen inhalen.quote:Op zondag 14 april 2019 09:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
eerst Vettel voor Leclerc laten wat uiteindelijk niet het juiste effect had en erna Leclerc te lang buiten houden op banden die veel langzamer waren zodat het later onmogelijk was om ook maar dichtbij de Red Bull te komen en dat met een in de basis snellere auto, dan heb je gewoon een plek weggegeven
eerste rijder doen ze niet aanquote:Op zondag 14 april 2019 09:57 schreef mikieu het volgende:
Zo’n gasly heb je zo ook helemaal niks aan. Gelukkig verprutst Ferrari het weer eens op strategie.
Dit bedoel ik inderdaad.quote:Op zondag 14 april 2019 09:58 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Dat heeft RB ook wel afgedwongen met hun strategie. De hele bedoeling daarvan was Ferrari onder druk zetten.
En tja dit soort saaie races zitten altijd in een seizoen helaas.
Waag ik te betwijfelen.quote:Op zondag 14 april 2019 09:58 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Maar Vettel en Lecrerc zaten zo dicht op elkaar dat eentje was achter Verstappen geëindigd. Wel zou het zo zijn dat er een veel dichter bij Verstappen zou zitten en op de baan had kunnen inhalen.
Clash Kvyat en Mclaren was ook wel leuk.quote:Op zondag 14 april 2019 09:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja geloof dat dat ook zo'n beetje het enige spannende moment in heel de race is geweest ...
Mja gewoon stuurfoutje met koude banden en een nogal overtrokken penalty ervoor.quote:Op zondag 14 april 2019 09:59 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Clash Kvyat en Mclaren was ook wel leuk.
Ja, maar ik denk niet dat hij die plek had kunnen houden.quote:
dus hebben ze toch een plek weggegeven door 1 rijder onnodig op te offerenquote:Op zondag 14 april 2019 09:58 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Maar Vettel en Lecrerc zaten zo dicht op elkaar dat eentje was achter Verstappen geëindigd. Wel zou het zo zijn dat er een veel dichter bij Verstappen zou zitten en op de baan had kunnen inhalen.
Ja dat sloeg nergens op.quote:Op zondag 14 april 2019 09:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja gewoon stuurfoutje met koude banden en een nogal overtrokken penalty ervoor.
Gezien de race ook wel logisch die teamorders.quote:Op zondag 14 april 2019 10:00 schreef pmponer het volgende:
Het begint al bij teamorders van RB dat Gasly Max niet mag inhalen bij de start.
Vanaf dat moment werd het minder.
Echt hč. Goed dat hij druk bleef houden op Vettel.quote:Op zondag 14 april 2019 10:00 schreef ondeugend het volgende:
Zo.... wat werd Karel vandaag genaaid zeg.
Was er echt een teamorder?quote:Op zondag 14 april 2019 10:00 schreef pmponer het volgende:
Het begint al bij teamorders van RB dat Gasly Max niet mag inhalen bij de start.
@iemand Is dit een true story?quote:Op zondag 14 april 2019 10:00 schreef pmponer het volgende:
Falende strategie van Ferrari. De enige reden dat max een P4 wist te pakken.quote:Op zondag 14 april 2019 10:02 schreef PzKpfw het volgende:
LeClerk ook weer op z'n plek gezet.
Ferrari vorige race nog absoluut de snelste wagen en nu...
Ja Marko zij dat in de drivers parade in een interview met skyquote:
quote:Op zondag 14 april 2019 06:18 schreef pmponer het volgende:
goedemorgen, nog 40 minuten voor ziggo genot
om de tijd op te vullen
Hmm, Gasly mag Max niet inhalen.
Er werd in het interview aan Helmut gevraagd:
"Is it possible that Pierre will jump Max (ivm compound)"
Zegt Marco
"I think we have a solution for that"
ben jij echt opgebaard? gr grquote:Op zondag 14 april 2019 10:03 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
@:iemand Is dit een true story?
En zelfs dan logisch, maar ik heb dit niet meegekregen
Het is ook niet dat Bastiaan veel sneller was dan Karel de Klerk.quote:Op zondag 14 april 2019 10:00 schreef ondeugend het volgende:
Maar daarmee heeft Leclerc niet de 20 seconden verloren die hij uiteindelijk achter Vettel zat. Hij heefft Bottas nog even opgehouden en dus een paar rondjes te lang doorgereden, maar de racepace was er ook niet echt.quote:Op zondag 14 april 2019 09:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Mensen die niet weten dat Charles in het Nederlands Sjarel isquote:Op zondag 14 april 2019 10:00 schreef ondeugend het volgende:
En dat verbaast me. Lijkt wel of ze de motor voor betrouwbaarheid weer hebben teruggeschroefd zoals ze ook in Australië gedaan hadden vanwege de koelingsproblemen.quote:Op zondag 14 april 2019 10:02 schreef PzKpfw het volgende:
Leclerc ook weer op z'n plek gezet.
Ferrari vorige race nog absoluut de snelste wagen en nu...
verder niets tegen die teamorder want het leek er toen ook echt op dat Vettel de snellere was maar dat bleek meer in de DRS te zitten dan werkelijke racepace maar hem zolang op versleten banden buiten houden kost je gewoon nog een plekquote:Op zondag 14 april 2019 10:04 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Maar daarmee heeft Leclerc niet de 20 seconden verloren die hij uiteindelijk achter Vettel zat. Hij heefft Bottas nog even opgehouden en dus een paar rondjes te lang doorgereden, maar de racepace was er ook niet echt.
bracht nog wel wat actie en spanning....quote:Op zondag 14 april 2019 10:06 schreef twiFight het volgende:
Wat een poepregie zeg. Ik snap dat ze niet hun vaste team willen uitvliegen naar de andere kant van de wereld, maar doe volgend jaar maar toch wel.
Vanaf de zomer beukt leclerc uit frustratie de wagen hard in die van vettel.quote:Op zondag 14 april 2019 10:05 schreef ShaoliN het volgende:
Ferrari faalt gewoon weer in alles. Leclerc wordt nu al Salty. Onbegrijpelijk dat ze alles zo opVettel zetten, nu al. Gasly is nu iig nuttig voor RBR
Vettel was met drs niet sneller. Eerste stops laten ze Levlerk te lang buiten, kost hem 12 sec. 2e stops laten ze hem te lang buiten kost hem 16 sec. Hij was dus sneller dan de snor.quote:Op zondag 14 april 2019 10:04 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Maar daarmee heeft Leclerc niet de 20 seconden verloren die hij uiteindelijk achter Vettel zat. Hij heefft Bottas nog even opgehouden en dus een paar rondjes te lang doorgereden, maar de racepace was er ook niet echt.
Contracten en interne afspraken.quote:Op zondag 14 april 2019 10:05 schreef ShaoliN het volgende:
Ferrari faalt gewoon weer in alles. Leclerc wordt nu al Salty. Onbegrijpelijk dat ze alles zo opVettel zetten, nu al. Gasly is nu iig nuttig voor RBR
Je praat weer poep!quote:Op zondag 14 april 2019 10:04 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Wel met doorrijden op langzamere banden.quote:Op zondag 14 april 2019 10:04 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
ik weet het wel zeker dat ze het ding teruggeschroefd hebben. In de basis zou Ferrari op dit circuit sneller moeten zijn dan de Mercquote:Op zondag 14 april 2019 10:05 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
En dat verbaast me. Lijkt wel of ze de motor voor betrouwbaarheid weer hebben teruggeschroefd zoals ze ook in Australië gedaan hadden vanwege de koelingsproblemen.
Denk dat het lokale camerateam iets teveel van de laaghangende smog hebben ingeademdquote:Op zondag 14 april 2019 10:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
verder niets tegen die teamorder want het leek er toen ook echt op dat Vettel de snellere was maar dat bleek meer in de DRS te zitten dan werkelijke racepace maar hem zolang op versleten banden buiten houden kost je gewoon nog een plek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |