Vast wel, als Vettel er vlak achter zit en niet voorbij komt trekken ze hem naar binnenquote:
Deze is veel beterquote:
Tuurlijk niet. Ferrari moet de wereld laten zien hoe goed Vettel wel niet is tov de gehypte Leclerc.quote:
Dat weet je als je bij zo’n team als nummer twee aan de slag gaat... persoonlijk vind ik het dodelijk voor de sport maar wie ben ik.quote:Op zondag 14 april 2019 09:23 schreef Gezicht het volgende:
Tering Leclerc wordt gepiepeld door Ferrari
Hij had gewoon een solide P4 kunnen hebben als ze niet zo liepen te hoeren met de strategie om Vettel te trekken bij Ferrari.quote:Op zondag 14 april 2019 09:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Uiteraard eerst nog een beetje vernederen
Zet ze in een kartquote:Op zondag 14 april 2019 09:24 schreef Mani89 het volgende:
Hoe kunnen we onze geliefde Formule 1 weer spannend maken?
Kan niet.quote:Op zondag 14 april 2019 09:24 schreef Mani89 het volgende:
Hoe kunnen we onze geliefde Formule 1 weer spannend maken?
Die zit achter het stuur in de SC.quote:
Met bananen en schilden enzoquote:
Leclerc opofferen om Bottas op te houden, zoals ze vorig jaar een paar keer met Raikkonen deden.quote:
Exact dit. Maar natuurlijk wel Vettel gemaximaliseerd, dus dat is duidelijk belangrijker dan punten voor het team.quote:Op zondag 14 april 2019 09:25 schreef CrashO het volgende:
[..]
Hij had gewoon een solide P4 kunnen hebben als ze niet zo liepen te hoeren met de strategie om Vettel te trekken bij Ferrari.
Ferrari
Komt het daardoor dat ze niet fatsoenlijk met een camera om kunnen gaan?quote:
Zag 'm netquote:Op zondag 14 april 2019 09:27 schreef PzKpfw het volgende:
Is die Ricciardio, op de start na, überhaupt al in beeld geweest?
Ja nieuwe motor. Uit voorzorg en ze gaan kijken of de oude motor nog gebruikt kan wordenquote:Op zondag 14 april 2019 09:27 schreef Refragmental het volgende:
Maar had Kvyat nou een nieuwe motor voor de race? Of was Olav weer een olavje aan het doen?
Vind het een ik race hoor.quote:Op zondag 14 april 2019 09:28 schreef Caland het volgende:
Deze race kan alleen nog slagen als Rob Kamphues straks live een hartverzakking krijgt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |