twitter:Mototaal twitterde op zaterdag 13-04-2019 om 14:43:36 Helaas, that's it. @WorldSBK Race1 afgelast door race direction. Balen, balen, balen. Hopen dat het morgen beter is. https://t.co/YvMm50eURk reageer retweet
Maak maar wat mooie fotootjes danquote:Op zaterdag 13 april 2019 15:02 schreef ChipsZak. het volgende:
Er is wel een pitwalk! Sta vooraan in de rij, .
Gedaan toch, . Miljoen selfies en handtekeningen erbij, allessss.quote:
quote:Op zaterdag 13 april 2019 15:50 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Gedaan toch, . Miljoen selfies en handtekeningen erbij, allessss.
Race 2 zal denk ik ook wel in Assen zijn, neem niet aan dat ze ff tussendoor naar Aragon vliegen... Lang leve autocorrect op Rea's telefoontwitter:jonathanrea twitterde op zaterdag 13-04-2019 om 16:52:08 New race schedule 🏍#AssenWorldSBK🇳🇱🏁 Assen🗓 Sunday 14April 📋 Race 1⌚ 11.00 (10.00 UK)📺 Live Eurosport UK 2⛅️6*C🏍 21 Laps #AssenWorldSBK🇳🇱 🏁 Aragon🗓 Sunday 14 April 📋 Race 2⌚ 14.00 (13.00 UK)📺 Live Eurosport UK 2⛅️ 9*C🏍 21 laps reageer retweet
Nice! En ze hadden toch niks beters te doenquote:Op zaterdag 13 april 2019 15:50 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Gedaan toch, . Miljoen selfies en handtekeningen erbij, allessss.
Wilde ik nog doen (huidige OP is door mij in elk geval), maar nog niet specifiek meer aan toegekomen. Doe het binnenkort (of iemand anders?)quote:Op zaterdag 13 april 2019 16:17 schreef Mickytjuh het volgende:
Misschien even de OP aanpassen!
WT kunnen mensen trouwens zeiken joh.
De wedstrijd is volledig terecht afgelast voor vandaag.. En mensen gaan vloeken en klagen.
Doe normaal. Je gaat naar een sport kijken wat bij bepaalde weersomstandigheden gewoonweg niet doorgaat.....
Ga je gang.. Ik opende slechts omdat ik wist dat je mobiel zat en mogelijk dat dat wat lastiger zou kunnen gaan..quote:Op zaterdag 13 april 2019 17:53 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Wilde ik nog doen (huidige OP is door mij in elk geval), maar nog niet specifiek meer aan toegekomen. Doe het binnenkort (of iemand anders?)
twitter:Eurosport_NL twitterde op zaterdag 13-04-2019 om 18:24:25 🏍️ | Het nieuwe schema voor de #WorldSBK Dutch Round op het @ttcircuitassen. Zondag 14 april: 11:00 ▶️ WorldSBK - Race 1 12:15 ▶️ WorldSSP – Race 14:00 ▶️ WorldSBK - Race 2 ▶️ Live te zien op Eurosport 2 ◀️ https://t.co/2TwgGOmkbP reageer retweet
wel mee meegenomen, inderdaad .quote:
Oh nee, dat is helemaal prima, hoor . Als je de OP wil aanpassen, vind ik ook best, hoor .quote:Op zaterdag 13 april 2019 18:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Ga je gang.. Ik opende slechts omdat ik wist dat je mobiel zat en mogelijk dat dat wat lastiger zou kunnen gaan..
Yes, thanks! Ik zie wel een typefoutje van mezelf onder de coureurs,quote:
Die IMG-700 moet uiteraard =700 zijn, . Dan verschijnt de andere helft van de coureurs ook, . En zou wellicht de spatie tussen 'Kalender 2019' en 'tickets hier nog te verkrijgen' weg kunnen, ? En daarmee dus de kalender een spatie omhoog (één witregel dus).quote:[IMG-700]http://i63.tinypic.com/30tggbc.png[/IMG]
Bedankt @borisz voor de aanpassingen uit mijn vorige post, . Mijn laatste verzoek is bovenstaand, .quote:Op zaterdag 13 april 2019 20:55 schreef ChipsZak. het volgende:
Oh, en Wayne Tessels moet uit de Superstock 1000. Er is geen Nederlander in de Superstock, .
Nee hoor, ik ben niet niet gegaan omdat ik het te koud vind, maar omdat ik geen zin heb om bij elkaar toch wel een uur of 4-5 onderweg te zijn op een dag met onder meer ook F1 én Parijs-Roubaix.quote:
Bijna goed, ware het niet dat ik gewoon op Eurosport (2) zit te kijken.quote:Op zondag 14 april 2019 11:11 schreef PzKpfw het volgende:
Tuurlijk zenden ze het nergens uit. Een wielrennerkoers die pas net is begonnen is natuurlijk veel interessanter
Die zender heb ik niet.quote:Op zondag 14 april 2019 11:11 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Bijna goed, ware het niet dat ik gewoon op Eurosport (2) zit te kijken.
Ik heb geen ES2 op tv, maar de player biedt uiteraard uitkomst.quote:Op zondag 14 april 2019 11:11 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Bijna goed, ware het niet dat ik gewoon op Eurosport (2) zit te kijken.
Ja, maar dat jij een bepaalde zender niet hebt kun je moeilijk in de schoenen van die zender schuiven hequote:
Dat spreekt voor zich.quote:Op zondag 14 april 2019 11:12 schreef franklop het volgende:
[..]
Ik heb geen ES2 op tv, maar de player biedt uiteraard uitkomst.
Die zender heeft gewoon gefaald met zijn programmering.quote:Op zondag 14 april 2019 11:13 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, maar dat jij een bepaalde zender niet hebt kun je moeilijk in de schoenen van die zender schuiven he
effectief had deze race nu niet gereden horen te worden hequote:Op zondag 14 april 2019 11:14 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Die zender heeft gewoon gefaald met zijn programmering.
De superpolerace zou nu toch bezig moeten zijn?quote:Op zondag 14 april 2019 11:15 schreef franklop het volgende:
[..]
effectief had deze race nu niet gereden horen te worden he
Ow ja die heb je wel natuurlijk. Had het uiteraard over dat dit de zaterdagrace isquote:Op zondag 14 april 2019 11:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
De superpolerace zou nu toch bezig moeten zijn?
Dan nog, en sportevenement in Nederland met een Nederlandse kanshebber hoort gewoon prioriteit te hebben. Die koers is over drie kwartier ook nog wel gaande.quote:Op zondag 14 april 2019 11:15 schreef franklop het volgende:
[..]
effectief had deze race nu niet gereden horen te worden he
Kan ook vanwege de rechten zijn he, dat ze daardoor verplicht zijn het wielrennen volledig op het eerste kanaal uit te zenden.quote:Op zondag 14 april 2019 11:16 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Dan nog, en sportevenement in Nederland met een Nederlandse kanshebber hoort gewoon prioriteit te hebben. Die koers is over drie kwartier ook nog wel gaande.
Zowaar de eerste race van het seizoen met de potentie voor enige spanningquote:
Al zit Bautista nog niet direct in de problemenquote:Op zondag 14 april 2019 11:17 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zowaar de eerste race van het seizoen met de potentie voor enige spanning
Het is ook maar een klein beetje potentie.quote:Op zondag 14 april 2019 11:18 schreef franklop het volgende:
[..]
Al zit Bautista nog niet direct in de problemen
Die was zijn licentie och kwijt na zijn zat-en-toch-rijden incident?quote:
Ik dacht dat hij toen gewoon per direct ontslagen was. En dit jaar reed hij dan WK Supersport, tot hij een paar uur voor de race in Aragon vorige week ineens liet weten niet meer te rijden en het hele Supersport-gebeuren ook te laten voor wat het is. Iets met een gestolen motor, of toch niet gestolen motor, en financiële problemen. En gedoe.quote:Op zondag 14 april 2019 11:21 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Die was zijn licentie och kwijt na zijn zat-en-toch-rijden incident?
Blijkbaar alleen uit het team gezet. Hij vervangt de geblesseerde Mercado hier.quote:Op zondag 14 april 2019 11:21 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Die was zijn licentie och kwijt na zijn zat-en-toch-rijden incident?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |