Dat is een goed teken?quote:Op vrijdag 12 april 2019 21:11 schreef Californium het volgende:
Baas had maar 20 relatief kleine opmerkingen over mijn introductie
Jaquote:
quote:Op vrijdag 12 april 2019 21:14 schreef Californium het volgende:
[..]
JaHij wil dingen aangevuld hebben, maar hij was redelijk tevreden
Dus als ik mijn discussie / conclusie klaar heb ga ik dat aanpassen
. Even harddddd doorbijten de komende paar weken en dan klaaaaaaaaaar
![]()
En geen reviewquote:
Alleen maar goed, stress ga je kapot van.quote:Op vrijdag 12 april 2019 21:16 schreef Californium het volgende:
Hij heeft al zo goed als groen licht gegeven voor alles
Ik ben een waardeloze PhD student want ik heb de aflopen jaren de longen uit mijn lijf gewerkt maar ik heb nooit echt veel stress gehad en nu nogsteeds niet
Je bent gewoon een vrouw met stalen zenuwen.quote:Op vrijdag 12 april 2019 21:16 schreef Californium het volgende:
Ik ben een waardeloze PhD student want ik heb de aflopen jaren de longen uit mijn lijf gewerkt maar ik heb nooit echt veel stress gehad en nu nogsteeds niet
Goed toch. Een beetje stress af en toe is okay, maar regelmatig veel stress is killing.quote:Op vrijdag 12 april 2019 21:16 schreef Californium het volgende:
Klopt wel ja...quote:Op vrijdag 12 april 2019 21:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Alleen maar goed, stress ga je kapot van.
Ik zie het meer als: mijn priveleven is een redelijk struikelblok geweest waardoor werk ook te weinig boeit om stress van te hebbenquote:Op vrijdag 12 april 2019 21:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je bent gewoon een vrouw met stalen zenuwen.
Helemaal mee eensquote:Op vrijdag 12 april 2019 21:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Goed toch. Een beetje stress af en toe is okay, maar regelmatig veel stress is killing.
Die issues zetten het werk wel in perspectief ja.quote:Op vrijdag 12 april 2019 21:21 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik zie het meer als: mijn priveleven is een redelijk struikelblok geweest waardoor werk ook te weinig boeit om stress van te hebben
En dat is best primaquote:Op vrijdag 12 april 2019 21:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die issues zetten het werk wel in perspectief ja.
Gaaf maar geloof er geen zak van.quote:Op vrijdag 12 april 2019 21:16 schreef Californium het volgende:
Gelukkig weet jij alles.quote:Op vrijdag 12 april 2019 21:56 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Gaaf maar geloof er geen zak van.
Het groene licht of de geen stress?quote:Op vrijdag 12 april 2019 21:56 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Gaaf maar geloof er geen zak van.
Is weer eens wat anders dan die van jezelfquote:Op vrijdag 12 april 2019 22:24 schreef Lokasenna het volgende:
Bij mijn moeder op de zolderkamer vannacht. Ook wel weer eens gezellig.
Naais! Ben soort van jaloers dat je eerdere (privé-) stress kan omzetten in rust nu!quote:
Het is een uitdaging en afwachten hoelang het duurtquote:Op vrijdag 12 april 2019 22:43 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Naais! Ben soort van jaloers dat je eerdere (privé-) stress kan omzetten in rust nu!
Ah okay, tot morgen dan maar.quote:Op vrijdag 12 april 2019 22:49 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hey broeder, de tent is dicht vandaag. Tot morgen!
Ik ben pas net begonnenquote:Op vrijdag 12 april 2019 22:49 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hey broeder, de tent is dicht vandaag. Tot morgen!
herkenbaarquote:Op vrijdag 12 april 2019 23:04 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb een lijstje gemaakt met dingen die ik wil doen wanneer ik weer tijd heb. Maar er komt vast wat tussen
Wat staat er op? Of moet ik dan gewoon even terug lezen?quote:Op vrijdag 12 april 2019 23:04 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb een lijstje gemaakt met dingen die ik wil doen wanneer ik weer tijd heb. Maar er komt vast wat tussen
Bioscoop, schoonmaken, naar zonnebril en nieuwe tafel kijken, beestjes aandacht geven, bezig zijn op het balkon, even de natuur in, van die dingen.quote:Op vrijdag 12 april 2019 23:10 schreef Allures het volgende:
[..]
Wat staat er op? Of moet ik dan gewoon even terug lezen?
Schoonmaken is zonde!! Die kost juist tijd zeg maarquote:Op vrijdag 12 april 2019 23:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bioscoop, schoonmaken, naar zonnebril en nieuwe tafel kijken, beestjes aandacht geven, bezig zijn op het balkon, even de natuur in, van die dingen.
Ik snap. Kun je mensen voor inhuren.quote:Op vrijdag 12 april 2019 23:13 schreef Allures het volgende:
[..]
Schoonmaken is zonde!! Die kost juist tijd zeg maar
Als iemand snapt wat ik bedoel
Volgens Marie Kondo is het een goede gelegenheid om je huis te bedanken.quote:Op vrijdag 12 april 2019 23:13 schreef Allures het volgende:
[..]
Schoonmaken is zonde!! Die kost juist tijd zeg maar
Als iemand snapt wat ik bedoel
Ik vind het raar om een schoonmaker te hebben rondlopen terwijl ik gewoon thuis ben.quote:Op vrijdag 12 april 2019 23:22 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik snap. Kun je mensen voor inhuren.
Ik ben in het blauw.quote:Op vrijdag 12 april 2019 23:12 schreef Allures het volgende:
[..]
Ja! Moet jij niet bij het legioen in het zwart het druk lopen hebben nu!
Nee maar de wekker staat om 8 uur dus er is nog veel mogelijkquote:Op vrijdag 12 april 2019 23:39 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Ik ben in het blauw.
Heb je nog een taart gebakken btw?
Nog een matras?quote:Op vrijdag 12 april 2019 23:38 schreef Lotusss het volgende:
Ik heb een lijstje van dingen die ik wil kopen als ik weer geld heb (aka m'n belasting teruggave).
Wat voor een gaat het worden?quote:Op vrijdag 12 april 2019 23:40 schreef Allures het volgende:
[..]
Nee maar de wekker staat om 8 uur dus er is nog veel mogelijk
Ik ben bijzonder goed in dat sort zaken uitstellen.quote:Op vrijdag 12 april 2019 23:42 schreef CherryLips het volgende:
O ja dat wil ik ook nog doen, matras omdraaien
Zelfs al zat ik zonder werk dan kon ik het nog uitstellen.quote:Op vrijdag 12 april 2019 23:43 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Ik ben bijzonder goed in dat sort zaken uitstellen.
Ik loop inmiddels een jaar of 5 achter met dat klusjequote:Op vrijdag 12 april 2019 23:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zelfs al zat ik zonder werk dan kon ik het nog uitstellen.
Hoevaak moet dat gebeuren dan?quote:Op vrijdag 12 april 2019 23:45 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Ik loop inmiddels een jaar of 5 achter met dat klusje
Elke 10 jaar is goed genoeg.quote:Op vrijdag 12 april 2019 23:55 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Om de maand is volgens mij gangbaar.
Jij kan dat.quote:Op vrijdag 12 april 2019 23:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zelfs al zat ik zonder werk dan kon ik het nog uitstellen.
quote:Op vrijdag 12 april 2019 23:55 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Volgend jaar nieuwe poging.quote:Op vrijdag 12 april 2019 23:57 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Dan wordt het voor mij ook wel eens tijd.
Naah. Kunnen makkelijk 20 jaar mee. Of 30. Of 50.quote:Op zaterdag 13 april 2019 00:00 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Heb je er nog een week plezier van voordat er een nieuwe gekocht kan worden.
Dan bestaat dat ding helemaal uit huidschilfers.quote:Op zaterdag 13 april 2019 00:00 schreef Q. het volgende:
[..]
Naah. Kunnen makkelijk 20 jaar mee. Of 30. Of 50.
Jezus wat. Ik heb het volgens mij 1 keer gedaan sinds ik hier woon (zes jaar) en de plafonnière hangt nog steeds scheef.quote:Op vrijdag 12 april 2019 23:55 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Ook nietquote:
O shit. Ik moet na het weekend ook een schakelaar vervangen. Heb kortsluiting veroorzaakt bij een plafonnière in de douche, schakelaar kapotquote:Op zaterdag 13 april 2019 00:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jezus wat. Ik heb het volgens mij 1 keer gedaan sinds ik hier woon (zes jaar) en de plafonnière hangt nog steeds scheef.
Ja dat is wat de gemeenschappelijke kennis van Q en mij me aangepraat heeft.quote:Op zaterdag 13 april 2019 00:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jezus wat. Ik heb het volgens mij 1 keer gedaan sinds ik hier woon (zes jaar) en de plafonnière hangt nog steeds scheef.
Geld als water hebbenquote:Op zaterdag 13 april 2019 00:03 schreef CherryLips het volgende:
Gewoon drie keer per jaar nieuwe matras kopen.
Staat 1 liter dan gelijk aan 1 euro of hoe zit dat?quote:
Even een auto cash betalen, watertoren mee.quote:Op zaterdag 13 april 2019 00:09 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Staat 1 liter dan gelijk aan 1 euro of hoe zit dat?
Er zijn mensen die hun dekbed niet eens zo vaak verschonen.quote:Op zaterdag 13 april 2019 00:06 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Ja dat is wat de gemeenschappelijke kennis van Q en mij me aangepraat heeft.
Waaat? Moet dat ook al?quote:Op zaterdag 13 april 2019 00:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er zijn mensen die hun dekbed niet eens zo vaak verschonen.
Messa had weer een wachtrij, dus ik hield het voor gezien voor vanavondquote:Op zaterdag 13 april 2019 00:15 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Zoveel ingedroogd zaad heb ik zelfs niet eens in mijn lakens...
Loop!quote:Op zaterdag 13 april 2019 00:26 schreef Faxie het volgende:
[..]
Messa had weer een wachtrij, dus ik hield het voor gezien voor vanavond
Ach, kan ik even fatsoenlijk slapen enzo
Ach heb m'n dosis psych al wel gehad vandaag. Ben ook niet bijzonder fan van Loop ofzo.quote:
Goedemorgen dan maarquote:Op zaterdag 13 april 2019 06:57 schreef AirwiN het volgende:
Bah, klaarwakker zijn in het weekend op dit tijdstip.
Gelukkig is er koffie.
quote:Op zaterdag 13 april 2019 08:54 schreef MissMSX het volgende:
https://www.ad.nl/den-haa(...)n-sneer-na~ab6c291e/
Sjaak
Goedemorgenquote:Op zaterdag 13 april 2019 10:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
Goeiemorgen. Ik had even een paar uur extra slaap nodig vandaag
Dat wordt een dutje doen vanmiddag.quote:Op zaterdag 13 april 2019 10:28 schreef Kopjechino het volgende:
Goedemorgen
Ik ook, maar ipv daarvan lag ik om 3 uur te slapen en was ik 8 uur al wakker
Vond zelf de Dolemieten vorig jaar leuk. Goede hutten, goed eten en niet heel erg druk. Voor de rest niet heel veel ervaring met wandeltochten in de Alpen.quote:Op zaterdag 13 april 2019 10:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:ElDinosaur
Heb je nog tips voor huttentochten van 4-5 dagen rond de Alpen?
Arme jijquote:
Ga vandaag maar eens wat verder kijken voor het eind van de zomer. Heb je daar een specifieke route gedaan?quote:Op zaterdag 13 april 2019 10:30 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Vond zelf de Dolemieten vorig jaar leuk. Goede hutten, goed eten en niet heel erg druk. Voor de rest niet heel veel ervaring met wandeltochten in de Alpen.
Ga je nog wat ondernemen vandaag?quote:
Mijn broer gaat zijn zwijnenstal van een kamer verbouwen, dus ik help die knul wel even meequote:
Wat lief van je.quote:Op zaterdag 13 april 2019 10:43 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Mijn broer gaat zijn zwijnenstal van een kamer verbouwen, dus ik help die knul wel even mee
Hij is er ook altijd voor mij. I owe him this.quote:
Hoezo zou dat makkelijker wordenquote:Op zaterdag 13 april 2019 10:58 schreef ElDinosaur het volgende:
Denk dat ik maar een pens moet laten groeien zodat kleding kopen makkelijker wordt
quote:Op zaterdag 13 april 2019 10:45 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Hij is er ook altijd voor mij. I owe him this.
Als je brede schouders hebt, dan moet je dus een maat groter kopen en dan heb je zo'n lap stof om je pens hangenquote:
Sistaaaaquote:Op zaterdag 13 april 2019 10:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
Vandaag vriendin op bezoek, bel haar net even om te vragen hoe laat ze er ongeveer is, zegt ze: kunnen we het vandaag even alleen over jou hebben?
Ik: natuurlijk, mn favoriete onderwerp![]()
Ah okay.. Vandaar dat ik dit probleem niet kenquote:Op zaterdag 13 april 2019 11:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als je brede schouders hebt, dan moet je dus een maat groter kopen en dan heb je zo'n lap stof om je pens hangen
Ook broekenquote:Op zaterdag 13 april 2019 11:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als je brede schouders hebt, dan moet je dus een maat groter kopen en dan heb je zo'n lap stof om je pens hangen
Ik ook niet hoorquote:Op zaterdag 13 april 2019 11:01 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ah okay.. Vandaar dat ik dit probleem niet ken
Kleermakerquote:Op zaterdag 13 april 2019 11:02 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ook broekenzit het redelijk bij je benen kan je een vuist tussen buik en broek doen
Geen dikke FOK!pener om die ruimte op te vullen.quote:Op zaterdag 13 april 2019 11:02 schreef ElDinosaur het volgende:
Ook broekenzit het redelijk bij je benen kan je een vuist tussen buik en broek doen
Loop je continu met dat kopje ter hoogte van je navelquote:Op zaterdag 13 april 2019 11:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geen dikke FOK!pener om die ruimte op te vullen.
Krijg je dit ideequote:Op zaterdag 13 april 2019 11:07 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Loop je continu met dat kopje ter hoogte van je navel
Sommige mensen moeten daar een T-shirt voor kopen.quote:Op zaterdag 13 april 2019 11:07 schreef ElDinosaur het volgende:
Loop je continu met dat kopje ter hoogte van je navel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
Nog kutscheetjes gelaten tijdens pilates?quote:Op zaterdag 13 april 2019 11:04 schreef Allures het volgende:
Vandaag voor het eerst weer een beetje gesport
Wel alleen pilates terwijl ik normaal pilates + een andere les doe maar het is een begin
Wel frustrerend dat we steeds onze ribben laag moesten houden en ik echt niet weet hoe ik mijn ribben iets moet laten doen
quote:Op zaterdag 13 april 2019 11:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Sommige mensen moeten daar een T-shirt voor kopen.
TR gezetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hopelijk een note van Samzz. Zo fijn als die mij vermanend toespreekt.quote:
Klopt wel wat je zegt, is mij ook al 333x overkomenquote:Op zaterdag 13 april 2019 11:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hopelijk een note van Samzz. Zo fijn als die mij vermanend toespreekt.
nee gewoon kei hard een gewone tijdens de zonnegroetquote:Op zaterdag 13 april 2019 11:11 schreef MCH het volgende:
[..]
Nog kutscheetjes gelaten tijdens pilates?
Ransaapquote:Op zaterdag 13 april 2019 11:13 schreef Allures het volgende:
[..]
nee gewoon kei hard een gewone tijdens de zonnegroet
Fijn he, als iets gewoon gelijk goed isquote:Op zaterdag 13 april 2019 11:22 schreef Allures het volgende:
Ik moest over de markt naar de sportschool en daar liep ik toch tegen een leuk jurkje aan!
Mee genomen zonder te passen en het is perfect
Ik ga hem ook namaken denk ik
Die je een tijd terug liet zien?quote:Op zaterdag 13 april 2019 12:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Fijn he, als iets gewoon gelijk goed is![]()
Ik heb een maxirok besteld en n paar enkellaarsjes, hoop dat die ook passen. Of niet, want dan krijg ik mn geld terug en dat is ook goed
Nee, ik heb dit gisteren bij elkaar geklikt.quote:
quote:
Chinees, dat haal ik dus echt nooit héquote:Op zaterdag 13 april 2019 12:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]![]()
Ik heb nog een berg Chinees over van gisteren die ik zo ga eten. Eerst maar eens naar de supermarkt aangezien mijn koelkast akelig leeg is.
quote:Op zaterdag 13 april 2019 12:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zal even zwaaien als je hier langs komt.
Want?quote:
Ik ook praktisch nooit; vooral omdat ik er bijna 3 dagen van kan etenquote:Op zaterdag 13 april 2019 12:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Chinees, dat haal ik dus echt nooit hé
Thnx!quote:
Rijsttafeltje gehaald?quote:Op zaterdag 13 april 2019 12:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ook praktisch nooit; vooral omdat ik er bijna 3 dagen van kan eten
in de trein zittenquote:
Dus komende week kun je gewoon leven op overgebleven taart en borrelnootjesquote:Op zaterdag 13 april 2019 12:20 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Thnx!![]()
Mijn koelkast zit tjokvol. Met een deel v/d taart voor mijn zus, appeltaart en chocolade taart van de Hema. En borrelsnacks, bier, frisdrank.
Tis weer als altijd: ik haal teveel in huis voor de visite. Moet nog wel avondeten halen voor vanavond. Ga met collega's naar een theaterstuk waarin een collega in meespeelt. Soort afscheidsfeestje want diegene gaat vanaf maandag met pensioen.
Zal toch gauw een kilootje of 3 zijnquote:Op zaterdag 13 april 2019 12:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Yep
Had eigenlijk even moeten wegen hoeveel kilo eten ik meegekregen had.
Ohhhh... ACH muziekje erbij, lekker rustig 1e klas. Vind het vooral lang maar nooit echt vervelend!quote:Op zaterdag 13 april 2019 12:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
in de trein zitten
wat ga je in nijmegen doen?
lucky hostiquote:Op zaterdag 13 april 2019 12:24 schreef Californium het volgende:
[..]
Ohhhh... ACH muziekje erbij, lekker rustig 1e klas. Vind het vooral lang maar nooit echt vervelend!
Ik ga met Hosti chillen
Want?quote:
hij mag met jou chillenquote:
Chillenquote:Op zaterdag 13 april 2019 12:24 schreef Californium het volgende:
[..]
Ohhhh... ACH muziekje erbij, lekker rustig 1e klas. Vind het vooral lang maar nooit echt vervelend!
Ik ga met Hosti chillen
Ik mag met Hosti chillenquote:
ja, maar hij met jouquote:
Daar zal het wel op neer komen. De tantes zijn met weight watchers bezig dus die zullen wss na 1 gebakje al genoeg hebben gehad. Ach ja.. Meer voor mezelfquote:Op zaterdag 13 april 2019 12:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dus komende week kun je gewoon leven op overgebleven taart en borrelnootjes![]()
En leuk afscheidsfeestje! Beter dan een borrel met speech op de werkplek
die laarsjes klinken leuk? Linkje of plaatje?quote:Op zaterdag 13 april 2019 12:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, ik heb dit gisteren bij elkaar geklikt.![]()
Is ook niks bijzonders, gewoon zwarte laarsjes met een strik achterop en een lange zwarte rok.
Krijg ik vast weer te horen dat ik niet in de biblebelt woon.
Doe wel een diep decolleté ofzo ter compensatie
Oh hoiquote:Op zaterdag 13 april 2019 12:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
Doe wel een diep decolleté ofzo ter compensatie
Nee, zelf wat in elkaar geflanst. Maar het gebied rondom de Dreizinnen is heel mooi.quote:Op zaterdag 13 april 2019 10:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ga vandaag maar eens wat verder kijken voor het eind van de zomer. Heb je daar een specifieke route gedaan?
April doet wat ie wil.quote:Op zaterdag 13 april 2019 13:25 schreef Lokasenna het volgende:
Mijn wandeling werd ineens een sneeuwwandeling.Dit weer in april
Hier hagelde het even. Net toen ik spullen wilde gaan inslaan voor op de pizza.quote:Op zaterdag 13 april 2019 13:25 schreef Lokasenna het volgende:
Mijn wandeling werd ineens een sneeuwwandeling.Dit weer in april
Degenen met wie ik wil gaan hebben een voorkeur voor Oostenrijk en Italië, zelfs zou ik wel voor Scandinavië of Schotland gekozen hebben.quote:Op zaterdag 13 april 2019 13:17 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Nee, zelf wat in elkaar geflanst. Maar het gebied rondom de Dreizinnen is heel mooi.
Mocht je echt wat gaafs willen doen zou ik het Kungsleden gebied aanraden mid-eind augustus![]()
Heb vandaag ook al net iets teveel geld uitgegeven; was mijn brakke wifi moe dus een nieuwe router gekocht.quote:
Dolemieten is dan wel een mooi gebied.quote:Op zaterdag 13 april 2019 13:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Degenen met wie ik wil gaan hebben een voorkeur voor Oostenrijk en Italië, zelfs zou ik wel voor Scandinavië of Schotland gekozen hebben.
[..]
Heb vandaag ook al net iets teveel geld uitgegeven; was mijn brakke wifi moe dus een nieuwe router gekocht.
Als ik een week ga lopen zal ik vast ook weer leuke spullen daarvoor willen kopen
Heb je alvast een kooplijst; dan kan ik daar mijn vakantiegeld aan uitgeven.quote:Op zaterdag 13 april 2019 13:31 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Dolemieten is dan wel een mooi gebied.
Sowieso moet je spullen kopen als je een week de bergen in gaat.
Schoenen, rugzak, softshell jas, softshell broek, hardshell jas, wandelstokken, base layer shirtje.quote:Op zaterdag 13 april 2019 13:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je alvast een kooplijst; dan kan ik daar mijn vakantiegeld aan uitgeven.
Het wordt weer warmer komende week. Hopelijk houdt dat aanquote:Op zaterdag 13 april 2019 13:36 schreef Joosie200 het volgende:
En nu weer stralende zon. Doe mij maar vorig weekend. Continu zon en een stuk warmer.
Ga me er eens wat in verdiepen. Schoenen heb ik al in huis. Rugzak wil ik wel nog even wat geld aan uitgeven; voor dagtochten heb ik eigenlijk niets en met 40-50L lopen lijkt me beetje overdreven.quote:Op zaterdag 13 april 2019 13:37 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Schoenen, rugzak, softshell jas, softshell broek, hardshell jas, wandelstokken, base layer shirtje.
Dikkie was een poes toch?quote:Op zaterdag 13 april 2019 13:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
Kat loopt al de hele dag te janken, en af en toe me aan te vallen.
Ik snap gewoon niet wat ze wil. Eten en drinken heeft ze, ze heeft geslapen, ze wil niet spelen, kattenbak is verschoond
Denk dat ze Loka gewoon mist.
40 liter zit je al snel aan als je wat reservekleding, toiletspullen, slaapzakliner, waterfles en wat eten meeneemt. Klein donsjasje kan ook geen kwaad aangezien het in de avonden best koud kan zijn als je nog ff buiten wil zitten.quote:Op zaterdag 13 april 2019 13:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ga me er eens wat in verdiepen. Schoenen heb ik al in huis. Rugzak wil ik wel nog even wat geld aan uitgeven; voor dagtochten heb ik eigenlijk niets en met 40-50L lopen lijkt me beetje overdreven.
Jas en broek zal ik ook nog wel wat geld aan uitgeven aangezien ik vast wat nieuws wil en mijn winterspullen niet helemaal geschikt zijn.
Mja daar heb je het dusquote:Op zaterdag 13 april 2019 13:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kat is soortsnaam.
Maar het is een ze, ja.
Lief.quote:Op zaterdag 13 april 2019 13:55 schreef Lokasenna het volgende:
Arme Dikkie. De kat van mijn moeder ligt nu naast mijn computer op het bureau.
Snel de dekens bij elkaar binden, heb je er geen last meer van.quote:Op zaterdag 13 april 2019 14:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lief.
Ze is nu weer even stil gelukkig, onder de dekens gekropen.
quote:Op zaterdag 13 april 2019 14:04 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Snel de dekens bij elkaar binden, heb je er geen last meer van.
Dan heb ik geen plezier meer van haar aanwezigheid.quote:Op zaterdag 13 april 2019 14:04 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Snel de dekens bij elkaar binden, heb je er geen last meer van.
Maar ook geen irritatie.quote:Op zaterdag 13 april 2019 14:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan heb ik geen plezier meer van haar aanwezigheid.
Veel Duitsers op bezoek al?quote:Op zaterdag 13 april 2019 15:35 schreef Samzz het volgende:
Goedemiddag.
Vaag weer. Volop zon, dikke hagelbui en nu weer volop zon. Anywho. Terras bijna klaar.
Ken ook niet-millenials die dit hebben hoor.quote:Op zaterdag 13 april 2019 15:57 schreef Lospedrosa het volgende:
Dagje alleen met de kinderen. We gingen lunchen in een grandcafe.
De griet achter ons sprak op luide toon met haar ouders. Ze had het zooo zwaar daarom wou ze parttime werken. Portverdomme moest ze 3 dagen achter elkaar werken. De hele dag moest ze met mensen praten, ze trok dat niet. S'avonds was ze helemaal kapot. En er waren dagen dat ze helemaal geen ontspannende dingen kon doen. Daar kon ze absoluut.niet tegen. Verschrikkelijk.
Millenials![]()
Wat vreselijk! DAT DAT KAN IN DIT LAND!!!111!!!!!quote:Op zaterdag 13 april 2019 15:57 schreef Lospedrosa het volgende:
De griet achter ons sprak op luide toon met haar ouders. Ze had het zooo zwaar daarom wou ze parttime werken. Portverdomme moest ze 3 dagen achter elkaar werken. De hele dag moest ze met mensen praten, ze trok dat niet. S'avonds was ze helemaal kapot. En er waren dagen dat ze helemaal geen ontspannende dingen kon doen. Daar kon ze absoluut.niet tegen. Verschrikkelijk.
Millenials![]()
Ja vlg mij was zijn ook in de dertig maar wel kinderloos.quote:Op zaterdag 13 april 2019 16:01 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ken ook niet-millenials die dit hebben hoor.
Mensen willen vaak niet meer hard werken. Ze vinden het te zwaar. Ik ben opgevoed met een 'niet zeuren' mentaliteit. Vanaf mijn dertiende al bijbaantjes gehad naast school en studie. En in de zomer als mensen op vakantie waren, was ik aan het werkquote:Op zaterdag 13 april 2019 16:20 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja vlg mij was zijn ook in de dertig maar wel kinderloos.
Weet niet zo goed wat ik.ervan moet vinden.
Mijn generatie zijn harde werkers, mijn vrienden en ik werken allemaal 44-48 uur per week.
Maar misschien zijn wij wel gek en is er nu een generatie die wel het leven wil leven zoals een rijke tata die bedoeld heeft.
Huiliesquote:Op zaterdag 13 april 2019 16:28 schreef Lospedrosa het volgende:
Nou mooi dat er nog gewone niet jankers zijn.
Kort pittig doenquote:Op zaterdag 13 april 2019 16:29 schreef Samzz het volgende:
Ik twijfel of ik een pony laat knippen of niet. Snot.
Meid, wat erg dat je dit moest aanhoren!quote:Op zaterdag 13 april 2019 15:57 schreef Lospedrosa het volgende:
Millenials![]()
WAAAATquote:Op zaterdag 13 april 2019 16:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ben nu bij een vent die blijkbaar deel is geweest van Ghost. Henrik Palm.
Hmmmm neh.quote:Op zaterdag 13 april 2019 16:29 schreef Samzz het volgende:
Ik twijfel of ik een pony laat knippen of niet. Snot.
Moet nog wat chino's hebben, eens kijkenquote:Op zaterdag 13 april 2019 16:28 schreef Lospedrosa het volgende:
Ff kleding besteld, mooie merkkleding voor goeie prijzen. Hier: https://bergmansoutlet.com
Kopjechino's?quote:Op zaterdag 13 april 2019 16:40 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Moet nog wat chino's hebben, eens kijken
Ah het oude mannen, prostaatklachten middagje.quote:Op zaterdag 13 april 2019 16:40 schreef Faxie het volgende:
[..]
Jahaa
Speelt op Roadburn. 't Is wel iets anders hoor. Meer psych dacht ik. Soundcheck nu.
Laat weten hoe het was. Speelde hij daar gitaar ofzo?quote:Op zaterdag 13 april 2019 16:40 schreef Faxie het volgende:
[..]
Jahaa
Speelt op Roadburn. 't Is wel iets anders hoor. Meer psych dacht ik. Soundcheck nu.
Die uiteraard ookquote:
Uhm?quote:Op zaterdag 13 april 2019 16:41 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ah het oude mannen, prostaatklachten middagje.
Denk het jaquote:Op zaterdag 13 april 2019 16:41 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Laat weten hoe het was. Speelde hij daar gitaar ofzo?
Ben je z'n groupie?quote:Op zaterdag 13 april 2019 16:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ben nu bij een vent die blijkbaar deel is geweest van Ghost. Henrik Palm.
Nee, wel een paaskoek van de lidlquote:Op zaterdag 13 april 2019 17:39 schreef MCH het volgende:
Heeft iemand al de tompoucepaaseitjes van Hema gehad?
Vorig jaar maar was er niet kapot van.quote:Op zaterdag 13 april 2019 17:39 schreef MCH het volgende:
Heeft iemand al de tompoucepaaseitjes van Hema gehad?
Nee, niet de mooie blonde lokken eraf doen hoor!quote:
Dat was ik ook niet van planquote:Op zaterdag 13 april 2019 17:52 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nee, niet de mooie blonde lokken eraf doen hoor!
Ahh ok, pff. Ik schrok alquote:Op zaterdag 13 april 2019 17:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat was ik ook niet van plan. Denk erover een pony te laten knippen.
Ze is meer van de paarden ja.quote:Op zaterdag 13 april 2019 17:56 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ahh ok, pff. Ik schrok al
Hmm lastig voor te stellen jij met een pony.
Voor mij niet, heb wel vaker een pony gehad.quote:Op zaterdag 13 april 2019 17:56 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ahh ok, pff. Ik schrok al
Hmm lastig voor te stellen jij met een pony.
Zijn de spelfouten inmiddels wel over?quote:Op zaterdag 13 april 2019 17:53 schreef CherryLips het volgende:
Ging naar de Hema voor nieuwe mascara en kwam buiten met een nieuwe mascara, paaseitjes, dekbedovertrek en handdoek en vaatdoek.
Waarom ben ik zo'n wijf.
Misschien wel chronisch ziek of mentale klachten. Weet jij veelquote:Op zaterdag 13 april 2019 15:57 schreef Lospedrosa het volgende:
Millenials![]()
Ik heb niet meer gewerkt sinds gisteravond. Kom nou.quote:Op zaterdag 13 april 2019 17:57 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Zijn de spelfouten inmiddels wel over?
Ik zag gister iets voorbij komen dat ik dacht, nee die moet nu naar bed
Hoop dat je er niet van wakker ligt vannacht.quote:Op zaterdag 13 april 2019 17:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Voor mij niet, heb wel vaker een pony gehad.
Al heb ik nu een paard. Hue hue. I'll let myself out.
quote:
Woordspeel grapjes, is it dad joke time? Is it??? Is it???quote:Op zaterdag 13 april 2019 17:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Voor mij niet, heb wel vaker een pony gehad.
Al heb ik nu een paard. Hue hue. I'll let myself out.
Ik ben een superlui wijf dat eigenlijk amper bijbaantjes had. En juist door uitspraken zoals die van jou nu heb ik het idee dat ik nu niet mag klagen. zit al een tijdje niet goed in m'n vel en als ik dan tegen iemand zeg "joh nog even en ik heb een burn-out" en krijg als antwoord "Haha nee jij krijgt geen burn-out". Echt heel leuk om als aansteller te worden bestempeld. Bedankt.quote:Op zaterdag 13 april 2019 16:23 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Mensen willen vaak niet meer hard werken. Ze vinden het te zwaar. Ik ben opgevoed met een 'niet zeuren' mentaliteit. Vanaf mijn dertiende al bijbaantjes gehad naast school en studie. En in de zomer als mensen op vakantie waren, was ik aan het werk
Je moet ook wel kunnen genieten van het leven, maar bij mensen die zeuren dat ze hard werken terwijl ze halve dagen maken heb ik zoiets van![]()
![]()
quote:Op zaterdag 13 april 2019 18:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben een superlui wijf dat eigenlijk amper bijbaantjes had. En juist door uitspraken zoals die van jou nu heb ik het idee dat ik nu niet mag klagen. zit al een tijdje niet goed in m'n vel en als ik dan tegen iemand zeg "joh nog even en ik heb een burn-out" en krijg als antwoord "Haha nee jij krijgt geen burn-out". Echt heel leuk om als aansteller te worden bestempeld. Bedankt.
Dikkequote:Op zaterdag 13 april 2019 18:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben een superlui wijf dat eigenlijk amper bijbaantjes had. En juist door uitspraken zoals die van jou nu heb ik het idee dat ik nu niet mag klagen. zit al een tijdje niet goed in m'n vel en als ik dan tegen iemand zeg "joh nog even en ik heb een burn-out" en krijg als antwoord "Haha nee jij krijgt geen burn-out". Echt heel leuk om als aansteller te worden bestempeld. Bedankt.
Ligt er ook aan in welke situatie. Toen ik vier jaar terug helemaal mentaal kapot was, was ik ook niet in staat veel te doen (moest wel naar stage, anders geen diploma. Maar dit was echt geen goede tijd voor mij).quote:Op zaterdag 13 april 2019 18:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik hoop dat alles goedkomt voor je, echtquote:Op zaterdag 13 april 2019 18:06 schreef CherryLips het volgende:
Maar ja, misschien even rustig aan doen. "Ja maar je hebt nooit gewerkt dus wat weet jij nou."
Tnx.
Dank jequote:Op zaterdag 13 april 2019 18:08 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik hoop dat alles goedkomt voor je, echt
Snap ik helemaal. Weet niet wat je situatie is precies, maar ik weet hoe het is om je kut te voelen en geen licht aan het eind van die tunnel te zien. Maar die komt welquote:Op zaterdag 13 april 2019 18:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dank jeIk hoop het ook. Het begint irritant te worden.
Ja. Ah, klote.quote:Op zaterdag 13 april 2019 18:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat, dat ik niet goed in m'n vel zit? Geen idee.
Beter neem je nu gas terug. Als je doorgaat zit je er straks echt in en dan kost het maandenquote:Op zaterdag 13 april 2019 18:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Doe rustig aan en wees lief voor jezelf. Nee zeggen tegen anderen werkt heel bevrijdendquote:Op zaterdag 13 april 2019 18:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dinsdag is m'n laatste grote deadline, kijk er al helemaal naar uitquote:Op zaterdag 13 april 2019 18:13 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Beter neem je nu gas terug. Als je doorgaat zit je er straks echt in en dan kost het maanden
Mooi zo. Dan even periode wat rustiger aan doen? Dan kun je daarna grote projecten weer volop aan.quote:Op zaterdag 13 april 2019 18:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dinsdag is m'n laatste grote deadline, kijk er al helemaal naar uit
En daarna even rust?quote:Op zaterdag 13 april 2019 18:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dinsdag is m'n laatste grote deadline, kijk er al helemaal naar uit
Dat is wel het plan. Maar dan komt er misschien weer wat moois aan.quote:Op zaterdag 13 april 2019 18:26 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Mooi zo. Dan even periode wat rustiger aan doen? Dan kun je daarna grote projecten weer volop aan.
Is ie er alquote:Op zaterdag 13 april 2019 18:32 schreef Belsezar het volgende:
WTF, er is een nieuwe Twilight Zone op tv?!?!
![]()
![]()
Al 3 afleveringenquote:
Een legendarische serie die in een nieuw jasje is gestokenquote:
Ken het niet hahaquote:Op zaterdag 13 april 2019 18:38 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Een legendarische serie die in een nieuw jasje is gestoken
https://en.wikipedia.org/wiki/The_Twilight_Zone_(2019_TV_series)quote:
Ja wel echt een nadeel van zzp.quote:Op zaterdag 13 april 2019 18:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat is wel het plan. Maar dan komt er misschien weer wat moois aan.
Of ik raak in de stress omdat het te rustig is.
Het is gewoon nooit goed. Ik weet ook niet meer hoe het is om niks te doen. Of nou ja, om m'n dag nuttig te besteden. Want dan hang ik alleen voor de tv.
Ja goed voor jezelf zorgen. Je hebt maar 1 zelfquote:Op zaterdag 13 april 2019 18:43 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja wel echt een nadeel van zzp.
Hulp zoeken om meer rust te vinden is ook een optie he.
Komt goed schatjequote:Op zaterdag 13 april 2019 18:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is gewoon nooit goed. Ik weet ook niet meer hoe het is om niks te doen. Of nou ja, om m'n dag nuttig te besteden. Want dan hang ik alleen voor de tv.
Het is goed dat je aanvoelt dat er wat moet veranderen. Echter moet je dat wel doen misschien is daar wel een burnout voor nodig.quote:Op zaterdag 13 april 2019 18:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ga nog maar een keertje naar de huisartsquote:Op zaterdag 13 april 2019 18:43 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja wel echt een nadeel van zzp.
Hulp zoeken om meer rust te vinden is ook een optie he.
Eerst meer bewegenquote:Op zaterdag 13 april 2019 18:55 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Het is goed dat je aanvoelt dat er wat moet veranderen. Echter moet je dat wel doen misschien is daar wel een burnout voor nodig.
Iig zou ik stoppen met thuiswerken en zo de balans tussen thuis en werk te hervinden.
quote:Op zaterdag 13 april 2019 19:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ga nog maar een keertje naar de huisarts
Er is een tijdje terug een online magazine opgezet over burnout door een zzp-ende journaliste www.stressedout.nl, waar meer zelfstandigen contributies leveren en er ook een apart kopje voor werk en carrière is. De oprichtster schreef ook een boek over het onderwerp, dat heet Niets. Misschien heb je er iets aanquote:Op zaterdag 13 april 2019 19:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ga nog maar een keertje naar de huisarts
Jaaa, kan daar niet zo veel meequote:Op zaterdag 13 april 2019 19:39 schreef Scary_Mary het volgende:
Voor @:Samzz to bangs or not to bangs huehue
Herkenbaar ja, maar het geeft wellicht een iets beter idee zonder er de deur mee uit te willenquote:Op zaterdag 13 april 2019 20:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jaaa, kan daar niet zo veel mee. Die ene waar ze zelf een pony maakt is wel leuk, maar mijn haar is dubbel zo lang
.
Ah ja idd. Maar ik weet hoe ik eruit zie met een pony, heb t vaker gehadquote:Op zaterdag 13 april 2019 20:37 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Herkenbaar ja, maar het geeft wellicht een iets beter idee zonder er de deur mee uit te willen
Oh dat scheelt jaquote:Op zaterdag 13 april 2019 20:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ah ja idd. Maar ik weet hoe ik eruit zie met een pony, heb t vaker gehad. Zowel schuin als recht.
Als ervaringsdeskundige zeg ik: ga sporten.quote:Op zaterdag 13 april 2019 19:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Eerst meer bewegenof überhaupt bewegen. Maar het is nog een vicieuze cirkel.
Ik haat dat getwijfelquote:
Ja is echt nodig. Merk zelf ook dat zwemmen echt lekker is.quote:Op zaterdag 13 april 2019 20:42 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Als ervaringsdeskundige zeg ik: ga sporten.
Zwemmen werkt bij mij (vaak) ook om mijn hoofd weer even helder te krijgen. Moeten er niet teveel mensen in de weg zwemmen. Heb er de laatste tijd alleen niet meer zoveel tijd voor vanwege reizen. Je hebt ook nog een vakantie naarquote:Op zaterdag 13 april 2019 20:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja is echt nodig. Merk zelf ook dat zwemmen echt lekker is.
Gaat wel goedkomenquote:
Ja Londen, aan de ene kant heb ik er zin in en aan de andere kant zit ik er enorm tegenop te hikkenquote:Op zaterdag 13 april 2019 20:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zwemmen werkt bij mij (vaak) ook om mijn hoofd weer even helder te krijgen. Moeten er niet teveel mensen in de weg zwemmen. Heb er de laatste tijd alleen niet meer zoveel tijd voor vanwege reizen. Je hebt ook nog een vakantie naarLondon
om naar uit te kijken.
[..]
Gaat wel goedkomen
Wat heb je op het programma staan daar?quote:Op zaterdag 13 april 2019 21:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja Londen, aan de ene kant heb ik er zin in en aan de andere kant zit ik er enorm tegenop te hikken
quote:
Dat is hardstikke logisch, hoort bij de fase waar je nu in zit. Maar ga dingen radicaal anders doen want anders flikker je net als ik en vele anderen toch echt om en dan ben je een jaar verder voordat je terug kan kijken en beseffen dat je veel te ver bent gegaan op te veel vlakken.quote:Op zaterdag 13 april 2019 21:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja Londen, aan de ene kant heb ik er zin in en aan de andere kant zit ik er enorm tegenop te hikken
Snap de link niet helemaal met een thriller/actie film...quote:Op zaterdag 13 april 2019 21:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
CUL / Q&A met sterrenchef Syrco Bakker
Ok, thanks!quote:
Ik zat er al aan te denken om weer te gaan zwemmen of iets van tai chi te gaan doen en een cursus mindfulness te volgen. Heb weleens zo'n filmpje op YouTube gedaan maar daarbij dommelde ik in slaap. Maar dat zal lang niet alles oplossen. En ik heb altijd grootse plannen, maar de uitvoer valt altijd een beetje tegen.quote:Op zaterdag 13 april 2019 21:09 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Dat is hardstikke logisch, hoort bij de fase waar je nu in zit. Maar ga dingen radicaal anders doen want anders flikker je net als ik en vele anderen toch echt om en dan ben je een jaar verder voordat je terug kan kijken en beseffen dat je veel te ver bent gegaan op te veel vlakken.
Is het allemaal echt niet waard.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |