Dat is een goed teken?quote:Op vrijdag 12 april 2019 21:11 schreef Californium het volgende:
Baas had maar 20 relatief kleine opmerkingen over mijn introductie
Jaquote:
quote:Op vrijdag 12 april 2019 21:14 schreef Californium het volgende:
[..]
JaHij wil dingen aangevuld hebben, maar hij was redelijk tevreden
Dus als ik mijn discussie / conclusie klaar heb ga ik dat aanpassen
. Even harddddd doorbijten de komende paar weken en dan klaaaaaaaaaar
![]()
En geen reviewquote:
Alleen maar goed, stress ga je kapot van.quote:Op vrijdag 12 april 2019 21:16 schreef Californium het volgende:
Hij heeft al zo goed als groen licht gegeven voor alles
Ik ben een waardeloze PhD student want ik heb de aflopen jaren de longen uit mijn lijf gewerkt maar ik heb nooit echt veel stress gehad en nu nogsteeds niet
Je bent gewoon een vrouw met stalen zenuwen.quote:Op vrijdag 12 april 2019 21:16 schreef Californium het volgende:
Ik ben een waardeloze PhD student want ik heb de aflopen jaren de longen uit mijn lijf gewerkt maar ik heb nooit echt veel stress gehad en nu nogsteeds niet
Goed toch. Een beetje stress af en toe is okay, maar regelmatig veel stress is killing.quote:Op vrijdag 12 april 2019 21:16 schreef Californium het volgende:
Klopt wel ja...quote:Op vrijdag 12 april 2019 21:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Alleen maar goed, stress ga je kapot van.
Ik zie het meer als: mijn priveleven is een redelijk struikelblok geweest waardoor werk ook te weinig boeit om stress van te hebbenquote:Op vrijdag 12 april 2019 21:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je bent gewoon een vrouw met stalen zenuwen.
Helemaal mee eensquote:Op vrijdag 12 april 2019 21:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Goed toch. Een beetje stress af en toe is okay, maar regelmatig veel stress is killing.
Die issues zetten het werk wel in perspectief ja.quote:Op vrijdag 12 april 2019 21:21 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik zie het meer als: mijn priveleven is een redelijk struikelblok geweest waardoor werk ook te weinig boeit om stress van te hebben
En dat is best primaquote:Op vrijdag 12 april 2019 21:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die issues zetten het werk wel in perspectief ja.
Gaaf maar geloof er geen zak van.quote:Op vrijdag 12 april 2019 21:16 schreef Californium het volgende:
Gelukkig weet jij alles.quote:Op vrijdag 12 april 2019 21:56 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Gaaf maar geloof er geen zak van.
Het groene licht of de geen stress?quote:Op vrijdag 12 april 2019 21:56 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Gaaf maar geloof er geen zak van.
Is weer eens wat anders dan die van jezelfquote:Op vrijdag 12 april 2019 22:24 schreef Lokasenna het volgende:
Bij mijn moeder op de zolderkamer vannacht. Ook wel weer eens gezellig.
Naais! Ben soort van jaloers dat je eerdere (privé-) stress kan omzetten in rust nu!quote:
Het is een uitdaging en afwachten hoelang het duurtquote:Op vrijdag 12 april 2019 22:43 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Naais! Ben soort van jaloers dat je eerdere (privé-) stress kan omzetten in rust nu!
Ah okay, tot morgen dan maar.quote:Op vrijdag 12 april 2019 22:49 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hey broeder, de tent is dicht vandaag. Tot morgen!
Ik ben pas net begonnenquote:Op vrijdag 12 april 2019 22:49 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hey broeder, de tent is dicht vandaag. Tot morgen!
herkenbaarquote:Op vrijdag 12 april 2019 23:04 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb een lijstje gemaakt met dingen die ik wil doen wanneer ik weer tijd heb. Maar er komt vast wat tussen
Wat staat er op? Of moet ik dan gewoon even terug lezen?quote:Op vrijdag 12 april 2019 23:04 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb een lijstje gemaakt met dingen die ik wil doen wanneer ik weer tijd heb. Maar er komt vast wat tussen
Bioscoop, schoonmaken, naar zonnebril en nieuwe tafel kijken, beestjes aandacht geven, bezig zijn op het balkon, even de natuur in, van die dingen.quote:Op vrijdag 12 april 2019 23:10 schreef Allures het volgende:
[..]
Wat staat er op? Of moet ik dan gewoon even terug lezen?
Schoonmaken is zonde!! Die kost juist tijd zeg maarquote:Op vrijdag 12 april 2019 23:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bioscoop, schoonmaken, naar zonnebril en nieuwe tafel kijken, beestjes aandacht geven, bezig zijn op het balkon, even de natuur in, van die dingen.
Ik snap. Kun je mensen voor inhuren.quote:Op vrijdag 12 april 2019 23:13 schreef Allures het volgende:
[..]
Schoonmaken is zonde!! Die kost juist tijd zeg maar
Als iemand snapt wat ik bedoel
Volgens Marie Kondo is het een goede gelegenheid om je huis te bedanken.quote:Op vrijdag 12 april 2019 23:13 schreef Allures het volgende:
[..]
Schoonmaken is zonde!! Die kost juist tijd zeg maar
Als iemand snapt wat ik bedoel
Ik vind het raar om een schoonmaker te hebben rondlopen terwijl ik gewoon thuis ben.quote:Op vrijdag 12 april 2019 23:22 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik snap. Kun je mensen voor inhuren.
Ik ben in het blauw.quote:Op vrijdag 12 april 2019 23:12 schreef Allures het volgende:
[..]
Ja! Moet jij niet bij het legioen in het zwart het druk lopen hebben nu!
Nee maar de wekker staat om 8 uur dus er is nog veel mogelijkquote:Op vrijdag 12 april 2019 23:39 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Ik ben in het blauw.
Heb je nog een taart gebakken btw?
Nog een matras?quote:Op vrijdag 12 april 2019 23:38 schreef Lotusss het volgende:
Ik heb een lijstje van dingen die ik wil kopen als ik weer geld heb (aka m'n belasting teruggave).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |