Gaat dat niet op basis van rugnummers? 1 t/m 24.quote:Op zondag 14 april 2019 11:27 schreef TheArt het volgende:
Heeft iemand de volledige volgorde van de volgwagens? Ik kan het zelf gaan uitrekenen, maar daar gaat me teveel tijd in zitten.
Nee, want CCC rijdt als eerste team en Sagan heeft 1.quote:Op zondag 14 april 2019 11:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gaat dat niet op basis van rugnummers? 1 t/m 24.
Ah ja, geen idee danquote:Op zondag 14 april 2019 11:30 schreef franklop het volgende:
[..]
Nee, want CCC rijdt als eerste team en Sagan heeft 1.
Neen. Gaat op basis van de renners die aan de start staan en hun positie op de UCI World Ranking. Zo staat Van Avermaet het kortst gerangschikt en heeft CCC daarom volgwagen nummer 1.quote:Op zondag 14 april 2019 11:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gaat dat niet op basis van rugnummers? 1 t/m 24.
Ah duidelijkquote:Op zondag 14 april 2019 11:31 schreef TheArt het volgende:
[..]
Neen. Gaat op basis van de renners die aan de start staan en hun positie op de UCI World Ranking. Zo staat Van Avermaet het kortst gerangschikt en heeft CCC daarom volgwagen nummer 1.
Dat is niet zo Bon.quote:Op zondag 14 april 2019 11:41 schreef Mansjester het volgende:
Godverdomme. Wilde zo noten halen bij C'est Bon. Zijn ze dicht
Een neutrale kijkerquote:Op zondag 14 april 2019 11:41 schreef Mansjester het volgende:
Godverdomme. Wilde zo noten halen bij C'est Bon. Zijn ze dicht
1 CCCquote:Op zondag 14 april 2019 11:27 schreef TheArt het volgende:
Heeft iemand de volledige volgorde van de volgwagens? Ik kan het zelf gaan uitrekenen, maar daar gaat me teveel tijd in zitten.
Had me dat werk even bespaard, maar toch dankquote:Op zondag 14 april 2019 11:45 schreef Kopiko het volgende:
[..]
1 CCC
2 AG2R
3 UAE
4 Bora
5 D-QS
6 Bahrain
7 Trek
8 Jumbo
9 Mitchelton
10 SKY
11 G-FDJ
12 Wanty
13 Lotto-S
14 Arkea-S
15 Katusha
16 Cofidis
17 Sunweb
18 Dimension D
19 Astana
20 Total-DE
21 Vital C
22 Movistar
23 Roompot
24 Education F
25 Delko M
Met afstand de leukste podcastquote:
Zal voortaan iets sneller reageren!quote:Op zondag 14 april 2019 11:47 schreef TheArt het volgende:
[..]
Had me dat werk even bespaard, maar toch dank
De afgelopen weken niet veel geluisterd om heel eerlijk te zijn, maar inderdaad de leukste en meest spontane.quote:Op zondag 14 april 2019 11:48 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Met afstand de leukste podcast. Wilde die honing pecanoten (volgens mij was dat de HYPE) vandaag halen. Helaas
Hij leest niet mee hoor.quote:Op zondag 14 april 2019 11:52 schreef wimderon het volgende:
Vallee was in de laatste kilometer ontsnapt en viel sowieso al ferm stil, Karel.
Lars bidt met je meequote:Op zondag 14 april 2019 11:58 schreef franklop het volgende:
een ferme regenbui zou nu toch fantastisch zijn. Maar ja
die zal dan ook moeten hopen dat de koers met 57 km ingekort wordt.quote:
Dat is vandaag ebkel een voordeelquote:Op zondag 14 april 2019 11:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Mes Pildaursen is nog steeds smerig dik.
https://www.telegraaf.nl/(...)m-groter-dan-gedachtquote:Op zondag 14 april 2019 12:00 schreef franklop het volgende:
[..]
die zal dan ook moeten hopen dat de koers met 57 km ingekort wordt.
Wie heb je opgeschreven voor de eindzege vandaag?quote:
Als je naar papa kijkt zit het in de genen.quote:Op zondag 14 april 2019 11:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Mes Pildaursen is nog steeds smerig dik.
Gatverdammequote:Op zondag 14 april 2019 12:08 schreef Mansjester het volgende:
Ik had beetje honger dus besloot ik een speklap te bakken voor op brood. Misschien is 12 uur iets te vroeg daarvoor,ben nu misselijk
Royal Gala geloof ikquote:
Wat een smerig varken ben jij zegquote:Op zondag 14 april 2019 12:08 schreef Mansjester het volgende:
Ik had beetje honger dus besloot ik een speklap te bakken voor op brood. Misschien is 12 uur iets te vroeg daarvoor,ben nu misselijk
met of zonder knoflooksaus?quote:Op zondag 14 april 2019 12:08 schreef Mansjester het volgende:
Ik ben broodmagerquote:Op zondag 14 april 2019 12:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wat een smerig varken ben jij zeg
Ranzig.quote:Op zondag 14 april 2019 12:08 schreef Mansjester het volgende:
Mads Wurtz Schmidt rijdt lek. Daar werd ook meer van verwacht.quote:Op zondag 14 april 2019 12:13 schreef Mani89 het volgende:
Dieljee en Pedersen hebben de hype ook niet kunnen waar maken dit seizoen.
De Brabantse Pijl is eigenlijk altijd wel leuk, de laatste wedstrijd voor de gecontroleerde aids begint.quote:Op zondag 14 april 2019 12:14 schreef Slobeend het volgende:
Ik heb nu al zin in de Brabantse Pijl, voor het eerst in m'n leven.
Pat heeft altijd gelijk.quote:
Ja dat bedoelde ik ook Stijn.quote:Op zondag 14 april 2019 12:15 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Pat heeft altijd gelijk.
Lefevere «99 procent van de renners die bij ons weggaan, presteert daarna niet meer. Mijn sterkte is dat ik op het juiste moment afscheid kan nemen. Dat doet meer pijn dan iedereen denkt, maar je moet sentiment loskoppelen van zakendoen.
Dat denk je vooraf, maar uiteindelijk schakel je toch altijd in.quote:Op zondag 14 april 2019 12:16 schreef Mani89 het volgende:
Ik ga LBL misschien niet eens kijken dit jaar, troosteloos bergje aids.
Alsof je wat anders te doen hebtquote:Op zondag 14 april 2019 12:16 schreef Mani89 het volgende:
Dat weet ik, jij bent heel goed, je bent fantastisch, maar ik wilde de onwetende van context voorzien.quote:
laatste uurtje inschakelenquote:Op zondag 14 april 2019 12:16 schreef Mani89 het volgende:
Omdat ik geen leven heb en werkelijk niks anders te doen heb ja.quote:Op zondag 14 april 2019 12:16 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat denk je vooraf, maar uiteindelijk schakel je toch altijd in.
Euro Tour!quote:Op zondag 14 april 2019 12:17 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Omdat ik geen leven heb en werkelijk niks anders te doen heb ja.
Daar had ik niet om gevraagd, maar ik wil je toch hartelijk danken.quote:Op zondag 14 april 2019 12:17 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dat weet ik, jij bent heel goed, je bent fantastisch, maar ik wilde de onwetende van context voorzien.
Sinds die koers niet meer op zondag wordt verreden is het toch wel in aanzien gedaald.quote:Op zondag 14 april 2019 12:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
De Brabantse Pijl is eigenlijk altijd wel leuk, de laatste wedstrijd voor de gecontroleerde aids begint.
Dat is op zondag meestal niet meer zo leuk, ik geniet altijd het meest van de kneuzenpotjes op vrijdag en zaterdag.quote:
Tja, dit jaar wel gewoon met Wellens, Alaphilippe en Van der Poel. Niet gek.quote:Op zondag 14 april 2019 12:17 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Sinds die koers niet meer op zondag wordt verreden is het toch wel in aanzien gedaald.
Het niveau van de qualifiers was in de eerste twee tours wat matig, maar dat gaat bij de volgende events wel sterk omhoog.quote:Op zondag 14 april 2019 12:18 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat is op zondag meestal niet meer zo leuk, ik geniet altijd het meest van de kneuzenpotjes op vrijdag en zaterdag.
En Sonny, Sonny doet ook mee. En Michael Matthews, die doet ook mee.quote:Op zondag 14 april 2019 12:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Tja, dit jaar wel gewoon met Wellens, Alaphilippe en Van der Poel. Niet gek.
De Cadby trein koerst op het ravijn af?quote:Op zondag 14 april 2019 12:18 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Het niveau van de qualifiers was in de eerste twee tours wat matig, maar dat gaat bij de volgende events wel sterk omhoog.
De bordkeuze vanmiddag is wel prachtig. Rond 14:15 kan je genieten van Murschell v Hudson op de streamquote:Op zondag 14 april 2019 12:19 schreef Mani89 het volgende:
[..]
En Sonny, Sonny doet ook mee. En Michael Matthews, die doet ook mee.
Ja, dat wordt erg leuk.quote:Op zondag 14 april 2019 12:20 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
De bordkeuze vanmiddag is wel prachtig. Rond 14:15 kan je genieten van Murschell v Hudson op de stream.
Ik ben geen opportunist. Een of twee weken wat mindere resultaten en jullie staan vooraan met hooivorken en tomaten. Zo ben ik niet. Ik blijf rustig kijken, want uiteindelijk overwint talent 8 op de 10 keer.quote:Op zondag 14 april 2019 12:20 schreef Slobeend het volgende:
[..]
De Cadby trein koerst op het ravijn af?
quote:Op zondag 14 april 2019 12:20 schreef Slobeend het volgende:
[..]
De Cadby trein koerst op het ravijn af?
quote:Op vrijdag 12 april 2019 16:17 schreef El-Stinho het volgende:
RRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
Dielon > Sonny. Sonny is klaar.quote:Op zondag 14 april 2019 12:19 schreef Mani89 het volgende:
[..]
En Sonny, Sonny doet ook mee. En Michael Matthews, die doet ook mee.
Het was maar bait.quote:Op zondag 14 april 2019 12:21 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik ben geen opportunist. Een of twee weken wat mindere resultaten en jullie staan vooraan met hooivorken en tomaten. Zo ben ik niet. Ik blijf rustig kijken, want uiteindelijk overwint talent 8 op de 10 keer.
Deze koers is gemaakt voor Sonny.quote:
quote:Op zondag 14 april 2019 12:24 schreef showtimer het volgende:
[ afbeelding ]
Jozee heeft Stinho issues.
Beetje schraal van Eurosport dat ze Jozee geen gratis abo gunnen.quote:Op zondag 14 april 2019 12:24 schreef showtimer het volgende:
[ afbeelding ]
Jozee heeft Stinho issues.
Ze gunnen jou toch ook geen gratis abo?quote:Op zondag 14 april 2019 12:26 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Beetje schraal van Eurosport dat ze Jozee geen gratis abo gunnen.
Jou toch ook niet?quote:Op zondag 14 april 2019 12:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ze gunnen jou toch ook geen gratis abo?
Sinds wanneer staat Jozee boven ons gewone stervelingen?quote:Op zondag 14 april 2019 12:26 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Beetje schraal van Eurosport dat ze Jozee geen gratis abo gunnen.
Stijn is de enige die een gratis abbonement verdient. Zou hij die accepteren?quote:
Een meltdown. Niet zo eloquent als zijn gebruikelijke meltdowns, maar een meltdown nontheless.quote:
Hij schijnt geen opportunist te zijn.quote:Op zondag 14 april 2019 12:28 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Stijn is de enige die een gratis abbonement verdient. Zou hij die accepteren?
Terwijl hij de allereerste aanvaller van de dag was. Kijken we hier naar de nieuwe Van Poppel?quote:Op zondag 14 april 2019 12:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Potverdorie jongens, de zoon van Jan Boven is gelost bij de junioren.
Ja laten we een crowdfunding doen.quote:Op zondag 14 april 2019 12:28 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee.quote:Op zondag 14 april 2019 12:28 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Waarom vraag je dit?quote:Op zondag 14 april 2019 12:30 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Heb je ook zo genoten van de slotetappe gisteren?
Misschien een van de meest heroïsche etappes die ik de laatste jaren heb gezien.quote:Op zondag 14 april 2019 12:30 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Heb je ook zo genoten van de slotetappe gisteren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |