Lars bidt met je meequote:Op zondag 14 april 2019 11:58 schreef franklop het volgende:
een ferme regenbui zou nu toch fantastisch zijn. Maar ja
die zal dan ook moeten hopen dat de koers met 57 km ingekort wordt.quote:
Dat is vandaag ebkel een voordeelquote:Op zondag 14 april 2019 11:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Mes Pildaursen is nog steeds smerig dik.
https://www.telegraaf.nl/(...)m-groter-dan-gedachtquote:Op zondag 14 april 2019 12:00 schreef franklop het volgende:
[..]
die zal dan ook moeten hopen dat de koers met 57 km ingekort wordt.
Wie heb je opgeschreven voor de eindzege vandaag?quote:
Als je naar papa kijkt zit het in de genen.quote:Op zondag 14 april 2019 11:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Mes Pildaursen is nog steeds smerig dik.
Gatverdammequote:Op zondag 14 april 2019 12:08 schreef Mansjester het volgende:
Ik had beetje honger dus besloot ik een speklap te bakken voor op brood. Misschien is 12 uur iets te vroeg daarvoor,ben nu misselijk
Royal Gala geloof ikquote:
Wat een smerig varken ben jij zegquote:Op zondag 14 april 2019 12:08 schreef Mansjester het volgende:
Ik had beetje honger dus besloot ik een speklap te bakken voor op brood. Misschien is 12 uur iets te vroeg daarvoor,ben nu misselijk
met of zonder knoflooksaus?quote:Op zondag 14 april 2019 12:08 schreef Mansjester het volgende:
Ik ben broodmagerquote:Op zondag 14 april 2019 12:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wat een smerig varken ben jij zeg
Ranzig.quote:Op zondag 14 april 2019 12:08 schreef Mansjester het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |