Isax.quote:Op vrijdag 12 april 2019 18:03 schreef isax het volgende:
[..]
Nee dat komt denk ik meer door de invloed van -knip- zoals jij.
Klein gokje.
Nogal hypocriet hè.quote:Op vrijdag 12 april 2019 18:05 schreef isax het volgende:
[..]
Bedankt dat je mij er op aan spreekt, ik liet mij even gaan.
Inderdaad.quote:
Stokenquote:Op vrijdag 12 april 2019 18:13 schreef Caland het volgende:
GGMM komt weer eens in actie daar waar onlogisch het nalaat
Ik lachtequote:
Rekeltjes.quote:Op vrijdag 12 april 2019 18:21 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Hallo Yvonne. Wat een boefjes zijn ze ook
De rolverdeling van baas en hulpje is ook bij de 2 heren welbekend hoorquote:
Dan is het goed. Dan kan ik weer rustig verder sukkelen.quote:Op vrijdag 12 april 2019 18:22 schreef Caland het volgende:
[..]
De rolverdeling van baas en hulpje is ook bij de 2 heren welbekend hoor
quote:Op vrijdag 12 april 2019 18:24 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dan is het goed. Dan kan ik weer rustig verder sukkelen.
Dag VBL
Iedereen bang voor een ban maat. Ze is ook mede verantwoordelijk voor de onterechte bans van JC en DP laatst.quote:Op vrijdag 12 april 2019 18:22 schreef KingRoland het volgende:
Yvonne is aanwezig en het is weer stil.
Mooi. Doeiquote:Op vrijdag 12 april 2019 18:24 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dag VBL
DP bannen is altijd terecht.quote:Op vrijdag 12 april 2019 18:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Iedereen bang voor een ban maat. Ze is ook mede verantwoordelijk voor de onterechte bans van JC en DP laatst.
DOEI YVONNE.quote:Op vrijdag 12 april 2019 18:24 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dag VBL
Shoarma bij je kapsalonquote:Op vrijdag 12 april 2019 18:51 schreef maxi-mus het volgende:
https://www.dumpert.nl/me(...)ngt_de_kapsalon.html
@:onlogisch
Je zou maar een paar dagen zonder fok moeten inderdaad.quote:Op vrijdag 12 april 2019 18:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Iedereen bang voor een ban maat. Ze is ook mede verantwoordelijk voor de onterechte bans van JC en DP laatst.
Neppe linkse elite die doet alsof ie van kapsalon houdtquote:
ik wil jou niet missenquote:Op vrijdag 12 april 2019 18:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je zou maar een paar dagen zonder fok moeten inderdaad.
ik heb nog nooit een berenklauw gegetenquote:Op vrijdag 12 april 2019 19:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kwam net een plaatje tegen van een kapsalon frikandel speciaal.
Zeg het ze saindquote:Op vrijdag 12 april 2019 18:58 schreef Saind het volgende:
[..]
Neppe linkse elite die doet alsof ie van kapsalon houdt
100 euro dat ie nooit een kapsalon op heeft
Joh.quote:Op vrijdag 12 april 2019 19:03 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik heb nog nooit een berenklauw gegeten
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 12 april 2019 19:03 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik heb nog nooit een berenklauw gegeten
Gewoon döner en kaas en knoflooksaus en beetje sambalquote:Op vrijdag 12 april 2019 19:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kwam net een plaatje tegen van een kapsalon frikandel speciaal.
naja tegenwoordig normaal eet ik als het om ongezonde dingen gaat meer Aziatisch voedsel(noodles, hotpot, kimchi, sushi), maar een kroketje / patatje oorlog is wel een tijdje geleden hoor.quote:
Ha die Roland.quote:Op vrijdag 12 april 2019 19:10 schreef KingRoland het volgende:
[..]
naja tegenwoordig normaal eet ik als het om ongezonde dingen gaat meer Aziatisch voedsel(noodles, hotpot, kimchi, sushi), maar een kroketje / patatje oorlog is wel een tijdje geleden hoor.
Weet ik dat.quote:Op vrijdag 12 april 2019 19:13 schreef KingRoland het volgende:
[..]
wat geeft jouw vrouw voor eten als de kleine naar school gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |