Pak je dan de staalborstel erbij om hard te wassenquote:Op vrijdag 12 april 2019 07:02 schreef Mickytjuh het volgende:
Moet eigenlijk best wel hard mijn haren wassen
Niet echt eigenlijk.quote:
Komt omdat we elkaar zo missenquote:Op vrijdag 12 april 2019 07:08 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Niet echt eigenlijk.
Wellang genoeg maar weer niet uitgerust wakker
Gelukkig maarquote:
Ik heb geen auto, wel een motor maar die staat bij mijn ouders in de garage gestalt.quote:Op vrijdag 12 april 2019 07:04 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat jij een auto hadDacht echt dat jij overal met de fiets ging
Meerdere mensen jaquote:Op vrijdag 12 april 2019 07:03 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]Heeft iemand dat ooit tegen je gezegd irl ?
Waarom bij je ouders ?quote:Op vrijdag 12 april 2019 07:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb geen auto, wel een motor maar die staat bij mijn ouders in de garage gestalt.
Nee haha zo ben ik niet. Kan makkelijk tegen kritiek.quote:Op vrijdag 12 april 2019 07:20 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Toen had jij ze ontslagen ? Of nadat je ze had ontslagen
Dat is een goede kwaliteitquote:Op vrijdag 12 april 2019 07:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee haha zo ben ik niet. Kan makkelijk tegen kritiek.
Jij hebt ook tijd zat om te relativeren zo zonder baan.quote:Op vrijdag 12 april 2019 07:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee haha zo ben ik niet. Kan makkelijk tegen kritiek.
Pffffquote:Op vrijdag 12 april 2019 07:27 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]sorry. Dacht dat dud0r die reactie plaatste
Scoreslijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 12-04-2019 07:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |