Pak je dan de staalborstel erbij om hard te wassenquote:Op vrijdag 12 april 2019 07:02 schreef Mickytjuh het volgende:
Moet eigenlijk best wel hard mijn haren wassen
Niet echt eigenlijk.quote:
Komt omdat we elkaar zo missenquote:Op vrijdag 12 april 2019 07:08 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Niet echt eigenlijk.
Wellang genoeg maar weer niet uitgerust wakker
Gelukkig maarquote:
Ik heb geen auto, wel een motor maar die staat bij mijn ouders in de garage gestalt.quote:Op vrijdag 12 april 2019 07:04 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat jij een auto hadDacht echt dat jij overal met de fiets ging
Meerdere mensen jaquote:Op vrijdag 12 april 2019 07:03 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]Heeft iemand dat ooit tegen je gezegd irl ?
Waarom bij je ouders ?quote:Op vrijdag 12 april 2019 07:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb geen auto, wel een motor maar die staat bij mijn ouders in de garage gestalt.
Nee haha zo ben ik niet. Kan makkelijk tegen kritiek.quote:Op vrijdag 12 april 2019 07:20 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Toen had jij ze ontslagen ? Of nadat je ze had ontslagen
Dat is een goede kwaliteitquote:Op vrijdag 12 april 2019 07:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee haha zo ben ik niet. Kan makkelijk tegen kritiek.
Jij hebt ook tijd zat om te relativeren zo zonder baan.quote:Op vrijdag 12 april 2019 07:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee haha zo ben ik niet. Kan makkelijk tegen kritiek.
Pffffquote:Op vrijdag 12 april 2019 07:27 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]sorry. Dacht dat dud0r die reactie plaatste
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |