er is toch ook geen frietkauwgom debielquote:Op donderdag 11 april 2019 21:42 schreef UitStraling het volgende:
Bovendien als sperma echt zo lekker zou zijn dan was er wel kauwgom van.
Haha jouw zaad is zeker bitterquote:Op donderdag 11 april 2019 21:42 schreef UitStraling het volgende:
Bovendien als sperma echt zo lekker zou zijn dan was er wel kauwgom van.
En slangen?quote:Op donderdag 11 april 2019 21:39 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik vertrouw die mensen niet, spinnen zijn griezelig en goor
Dus als ik minder ga aftrekken word ik succesvoller?quote:Op donderdag 11 april 2019 21:40 schreef UitStraling het volgende:
Hoe meer mannen masturberen hoe onsuccesvoller ze in het leven zijn, dat is wel een wetmatigheid.
Doe je ook aan snowballing?quote:Op donderdag 11 april 2019 21:40 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Altijd gewoon lekker bij mij
braddie trekt naar eigen zeggen weinig af en dat is het voorbeeld van succesquote:Op donderdag 11 april 2019 21:43 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dus als ik minder ga aftrekken word ik succesvoller?
Hou deze bagger lekker op die kneuzendiscord van jequote:Op donderdag 11 april 2019 21:43 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
braddie trekt naar eigen zeggen weinig af en dat is het voorbeeld van succes
Zonde, is toch lekker manquote:Op donderdag 11 april 2019 21:43 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
CFF nog wel jaquote:Op donderdag 11 april 2019 21:43 schreef de_boswachter het volgende:
Cumfiesta en College Fuck Fest vroeger veel fapjes op gezet. Early zero's, je weet zelf. Bestaan die kanalen nog?
Dat is het voorbeeld van een laag libidoquote:Op donderdag 11 april 2019 21:43 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 11 april 2019 21:44 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Hou deze bagger lekker op die kneuzendiscord van je
Laat mij eens met rust johquote:
Yep hetzelfde gaat op voor "mannen" die veel en graag gamen.quote:Op donderdag 11 april 2019 21:43 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dus als ik minder ga aftrekken word ik succesvoller?
Aw lief weet je dat ze een bijna een half uur over doen om van de ene kant van de kooi naar de andere te komenquote:
Helaas heb ik geen foto van mijn slang meer.quote:
Hoe zit dat bij vrouwenquote:Op donderdag 11 april 2019 21:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Yep hetzelfde gaat op voor "mannen" die veel en graag gamen.
Godverdomme dan heb ik wel echt the worst of both worlds man de kankertjes heequote:Op donderdag 11 april 2019 21:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Yep hetzelfde gaat op voor "mannen" die veel en graag gamen.
Dus die 7 jaar hebben geen effect gehad ahahaquote:
koningspython?quote:Op donderdag 11 april 2019 21:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Helaas heb ik geen foto van mijn slang meer.
Was een lieverd, ze ligt begraven bij mijn oude huis.
Hahahahaquote:Op donderdag 11 april 2019 21:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dus die 7 jaar hebben geen effect gehad ahaha
Als je maar geniet, wat heb je aan succesvol zijn danquote:Op donderdag 11 april 2019 21:46 schreef Zosk het volgende:
[..]
Godverdomme dan heb ik wel echt the worst of both worlds man de kankertjes hee
Eindelijk. Kun je me nu dus mooi met rust latenquote:
Tegelijkertijd? Heftigquote:Op donderdag 11 april 2019 21:47 schreef Der_Mann het volgende:
heb opeens zin gekregen om te masturberen en te gamen, tot de volgende keer
Oke is goedquote:Op donderdag 11 april 2019 21:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Eindelijk. Kun je me nu dus mooi met rust laten
Tot het volgende fijne bezoek maar weerquote:Op donderdag 11 april 2019 21:47 schreef Der_Mann het volgende:
Joe dikkiequote:Op donderdag 11 april 2019 21:47 schreef Der_Mann het volgende:
Interessante vraag wel, hetzelfde wel maar dan in veel minder mate denk ik, ik bedoel als je aan het masturberen bent en aan het gamen bent kost dat je tijd en energie die je anders in sociale rijkdom had kunnen steken.quote:
Ik geniet intens van het leven op dit momentquote:Op donderdag 11 april 2019 21:47 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Als je maar geniet, wat heb je aan succesvol zijn dan
Dit is niet iemand met rust latenquote:
Ik sta niet bekend om het goed luisterenquote:Op donderdag 11 april 2019 21:49 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dit is niet iemand met rust laten
Hoezo sociale rijkdomquote:Op donderdag 11 april 2019 21:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Interessante vraag wel, hetzelfde wel maar dan in veel minder mate denk ik, ik bedoel als je aan het masturberen bent en aan het gamen bent kost dat je tijd en energie die je anders in sociale rijkdom had kunnen steken.
Ughquote:Op donderdag 11 april 2019 21:49 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik sta niet bekend om het goed luisteren
Wat een beul.quote:
Dat betwijfel ikquote:Op donderdag 11 april 2019 21:50 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ugh
Ik ga toch slapen dus ik red mezelf wel
Waarom zit je allemaal zielige dieren te kijken?quote:
quote:
Enige gouden uurtjes die ik creeer is op de potquote:Op donderdag 11 april 2019 21:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lachen, praten, binden met mensen, dat soort gedoe, gouden uurtjes creëren.
weet niet, verkeerde deel van het internetquote:Op donderdag 11 april 2019 21:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom zit je allemaal zielige dieren te kijken?
[..]
[ afbeelding ]
Dat kan ik ook tijdens het masturberen en gamen dus zie geen probleemquote:Op donderdag 11 april 2019 21:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lachen, praten, binden met mensen, dat soort gedoe, gouden uurtjes creëren.
Leuk karakter? Trouw?quote:Op donderdag 11 april 2019 21:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom zit je allemaal zielige dieren te kijken?
[..]
[ afbeelding ]
Primaquote:Op donderdag 11 april 2019 21:50 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik
Zowel dat eerste als het laatste
Heb liever dat mensen ontbinden tijdens dat ik masturbeer hahaquote:Op donderdag 11 april 2019 21:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat kan ik ook tijdens het masturberen en gamen dus zie geen probleem
;squote:Op donderdag 11 april 2019 21:52 schreef Zosk het volgende:
[..]
Heb liever dat mensen ontbinden tijdens dat ik masturbeer haha
Ooit gelukkig geworden van masturberen dan?quote:Op donderdag 11 april 2019 21:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat kan ik ook tijdens het masturberen en gamen dus zie geen probleem
Ik dagelijksquote:Op donderdag 11 april 2019 21:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ooit gelukkig geworden van masturberen dan?
Necrofilie is verbodenquote:Op donderdag 11 april 2019 21:52 schreef Zosk het volgende:
[..]
Geregeldquote:Op donderdag 11 april 2019 21:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ooit gelukkig geworden van masturberen dan?
Dan kan je toch gewoon hier blijven of watquote:Op donderdag 11 april 2019 21:53 schreef Le_Professeur het volgende:
Ik ga de tweede helft in bed kijken
Kan, als een dierbare net overleden en begraven is maar je jezelf uit verdriet toch maar aftrekt.quote:Op donderdag 11 april 2019 21:52 schreef Zosk het volgende:
[..]
Kan, maar zie al dat jij ook wat anders gaat doenquote:Op donderdag 11 april 2019 21:53 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dan kan je toch gewoon hier blijven of wat
Mooie draai heb je eraan weten te gevenquote:Op donderdag 11 april 2019 21:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kan, als een dierbare net overleden en begraven is maar je jezelf uit verdriet toch maar aftrekt.
Ik heb de tv ook aangezet maar moet zo nog wel ff leren, hoofdstuk is bijna klaarquote:Op donderdag 11 april 2019 21:54 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Kan, maar zie al dat jij ook wat anders gaat doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |