Hoe zit dat bij vrouwenquote:Op donderdag 11 april 2019 21:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Yep hetzelfde gaat op voor "mannen" die veel en graag gamen.
Godverdomme dan heb ik wel echt the worst of both worlds man de kankertjes heequote:Op donderdag 11 april 2019 21:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Yep hetzelfde gaat op voor "mannen" die veel en graag gamen.
Dus die 7 jaar hebben geen effect gehad ahahaquote:
koningspython?quote:Op donderdag 11 april 2019 21:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Helaas heb ik geen foto van mijn slang meer.
Was een lieverd, ze ligt begraven bij mijn oude huis.
Hahahahaquote:Op donderdag 11 april 2019 21:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dus die 7 jaar hebben geen effect gehad ahaha
Als je maar geniet, wat heb je aan succesvol zijn danquote:Op donderdag 11 april 2019 21:46 schreef Zosk het volgende:
[..]
Godverdomme dan heb ik wel echt the worst of both worlds man de kankertjes hee
Eindelijk. Kun je me nu dus mooi met rust latenquote:
Tegelijkertijd? Heftigquote:Op donderdag 11 april 2019 21:47 schreef Der_Mann het volgende:
heb opeens zin gekregen om te masturberen en te gamen, tot de volgende keer
Oke is goedquote:Op donderdag 11 april 2019 21:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Eindelijk. Kun je me nu dus mooi met rust laten
Tot het volgende fijne bezoek maar weerquote:Op donderdag 11 april 2019 21:47 schreef Der_Mann het volgende:
Joe dikkiequote:Op donderdag 11 april 2019 21:47 schreef Der_Mann het volgende:
Interessante vraag wel, hetzelfde wel maar dan in veel minder mate denk ik, ik bedoel als je aan het masturberen bent en aan het gamen bent kost dat je tijd en energie die je anders in sociale rijkdom had kunnen steken.quote:
Ik geniet intens van het leven op dit momentquote:Op donderdag 11 april 2019 21:47 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Als je maar geniet, wat heb je aan succesvol zijn dan
Dit is niet iemand met rust latenquote:
Ik sta niet bekend om het goed luisterenquote:Op donderdag 11 april 2019 21:49 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dit is niet iemand met rust laten
Hoezo sociale rijkdomquote:Op donderdag 11 april 2019 21:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Interessante vraag wel, hetzelfde wel maar dan in veel minder mate denk ik, ik bedoel als je aan het masturberen bent en aan het gamen bent kost dat je tijd en energie die je anders in sociale rijkdom had kunnen steken.
Ughquote:Op donderdag 11 april 2019 21:49 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik sta niet bekend om het goed luisteren
Wat een beul.quote:
Dat betwijfel ikquote:Op donderdag 11 april 2019 21:50 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ugh
Ik ga toch slapen dus ik red mezelf wel
Waarom zit je allemaal zielige dieren te kijken?quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |