Doe je ook aan snowballing?quote:Op donderdag 11 april 2019 21:40 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Altijd gewoon lekker bij mij
braddie trekt naar eigen zeggen weinig af en dat is het voorbeeld van succesquote:Op donderdag 11 april 2019 21:43 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dus als ik minder ga aftrekken word ik succesvoller?
Hou deze bagger lekker op die kneuzendiscord van jequote:Op donderdag 11 april 2019 21:43 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
braddie trekt naar eigen zeggen weinig af en dat is het voorbeeld van succes
Zonde, is toch lekker manquote:Op donderdag 11 april 2019 21:43 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
CFF nog wel jaquote:Op donderdag 11 april 2019 21:43 schreef de_boswachter het volgende:
Cumfiesta en College Fuck Fest vroeger veel fapjes op gezet. Early zero's, je weet zelf. Bestaan die kanalen nog?
Dat is het voorbeeld van een laag libidoquote:Op donderdag 11 april 2019 21:43 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 11 april 2019 21:44 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Hou deze bagger lekker op die kneuzendiscord van je
Laat mij eens met rust johquote:
Yep hetzelfde gaat op voor "mannen" die veel en graag gamen.quote:Op donderdag 11 april 2019 21:43 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dus als ik minder ga aftrekken word ik succesvoller?
Aw lief weet je dat ze een bijna een half uur over doen om van de ene kant van de kooi naar de andere te komenquote:
Helaas heb ik geen foto van mijn slang meer.quote:
Hoe zit dat bij vrouwenquote:Op donderdag 11 april 2019 21:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Yep hetzelfde gaat op voor "mannen" die veel en graag gamen.
Godverdomme dan heb ik wel echt the worst of both worlds man de kankertjes heequote:Op donderdag 11 april 2019 21:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Yep hetzelfde gaat op voor "mannen" die veel en graag gamen.
Dus die 7 jaar hebben geen effect gehad ahahaquote:
koningspython?quote:Op donderdag 11 april 2019 21:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Helaas heb ik geen foto van mijn slang meer.
Was een lieverd, ze ligt begraven bij mijn oude huis.
Hahahahaquote:Op donderdag 11 april 2019 21:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dus die 7 jaar hebben geen effect gehad ahaha
Als je maar geniet, wat heb je aan succesvol zijn danquote:Op donderdag 11 april 2019 21:46 schreef Zosk het volgende:
[..]
Godverdomme dan heb ik wel echt the worst of both worlds man de kankertjes hee
Eindelijk. Kun je me nu dus mooi met rust latenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |