Dit is mijn queuequote:Op donderdag 11 april 2019 21:37 schreef Der_Mann het volgende:
ik cum gewoon altijd in mijn onderbroek want mijn moeder doet toch de was
Van die krokante onderbroekenquote:Op donderdag 11 april 2019 21:37 schreef Der_Mann het volgende:
ik cum gewoon altijd in mijn onderbroek want mijn moeder doet toch de was
Ik denk zelf dat het omgekeerde waar is. Hoe minder je het doet, hoe minder je gaat geilen.quote:Op donderdag 11 april 2019 21:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is het ook maar voor sommige mannen is het noodzakelijk zodat ze niet op het buurmeisje of hun zusjes gaan geilen.
Hier is absoluut niks mis mee. Leuk toch, beetje op reptielenbeurzen een beetje spinnen beethouden.quote:Op donderdag 11 april 2019 21:36 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Beter dan spinnen cute vinden
Als je beetje genoeg fruit eet, niks.quote:Op donderdag 11 april 2019 21:38 schreef Le_Professeur het volgende:
Wat is er nou smerig aan je eigen zaad
Ik vertrouw die mensen niet, spinnen zijn griezelig en goorquote:Op donderdag 11 april 2019 21:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hier is absoluut niks mis mee. Leuk toch, beetje op reptielenbeurzen een beetje spinnen beethouden.
Altijd gewoon lekker bij mijquote:Op donderdag 11 april 2019 21:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als je beetje genoeg fruit eet, niks.
Idd, helemaal erg als ze dagelijks liggen te rukkenquote:Op donderdag 11 april 2019 21:40 schreef UitStraling het volgende:
Hoe meer mannen masturberen hoe onsuccesvoller ze in het leven zijn, dat is wel een wetmatigheid.
Wat vind je veelquote:Op donderdag 11 april 2019 21:40 schreef UitStraling het volgende:
Hoe meer mannen masturberen hoe onsuccesvoller ze in het leven zijn, dat is wel een wetmatigheid.
dan stop jij zeker alleen met aan je pik trekken om te slapenquote:Op donderdag 11 april 2019 21:40 schreef UitStraling het volgende:
er is toch ook geen frietkauwgom debielquote:Op donderdag 11 april 2019 21:42 schreef UitStraling het volgende:
Bovendien als sperma echt zo lekker zou zijn dan was er wel kauwgom van.
Haha jouw zaad is zeker bitterquote:Op donderdag 11 april 2019 21:42 schreef UitStraling het volgende:
Bovendien als sperma echt zo lekker zou zijn dan was er wel kauwgom van.
En slangen?quote:Op donderdag 11 april 2019 21:39 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik vertrouw die mensen niet, spinnen zijn griezelig en goor
Dus als ik minder ga aftrekken word ik succesvoller?quote:Op donderdag 11 april 2019 21:40 schreef UitStraling het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |