Had wel iets hogere pumpje verwacht. Nu nog naar 4.2k en ik had het helemaal goedquote:
@crypto_kyran_nlquote:Op donderdag 11 april 2019 13:01 schreef Kyran het volgende:
[..]
Had wel iets hogere pumpje verwacht. Nu nog naar 4.2k en ik had het helemaal goed
Learning! TA master straks 10BTC per maand fee, online seminars, Lambos, redheads, ALLLEEES.
Redheads?quote:Op donderdag 11 april 2019 13:01 schreef Kyran het volgende:
[..]
Had wel iets hogere pumpje verwacht. Nu nog naar 4.2k en ik had het helemaal goed
Learning! TA master straks 10BTC per maand fee, online seminars, Lambos, redheads, ALLLEEES.
Die vladivlostokpolstok airdrop toch? Dumpt straks weer driedubbel zo hard terugquote:
Teveel fantasten hier johquote:Op donderdag 11 april 2019 20:46 schreef Kyran het volgende:
https://www.weforum.org/w(...)-part-1-introduction
.. maar ja wat weten ze nou daar bij World Economic Forum .... wie gebruikt er nou blockchain voor supply chain management als ze ook gewonen databases kunnen gebruiken.
Those space catstwitter:DanDarkPill twitterde op donderdag 11-04-2019 om 15:25:03If you are hodlonaut tag yourself here. reageer retweet
Zeer trieste zaak ook vooral. Craig Wright die een anonieme twitteraar aanklaagt omdat hij zegt dat Craig Wright een fraud is.quote:Op donderdag 11 april 2019 23:40 schreef Piva het volgende:
Those space catstwitter:DanDarkPill twitterde op donderdag 11-04-2019 om 15:25:03If you are hodlonaut tag yourself here. reageer retweet
![]()
![]()
![]()
![]()
Als je een crimineel crimineel noemt kun je tegenmaatregelen verwachten.quote:Op vrijdag 12 april 2019 07:11 schreef dimmak het volgende:
[..]
Zeer trieste zaak ook vooral. Craig Wright die een anonieme twitteraar aanklaagt omdat hij zegt dat Craig Wright een fraud is.
quote:Op vrijdag 12 april 2019 07:11 schreef dimmak het volgende:
[..]
Zeer trieste zaak ook vooral. Craig Wright die een anonieme twitteraar aanklaagt omdat hij zegt dat Craig Wright een fraud is.
twitter:cz_binance twitterde op vrijdag 12-04-2019 om 06:45:46Craig Wright is not Satoshi.Anymore of this sh!t, we delist! https://t.co/hrnt3fDACq reageer retweet
idem op 140quote:Op vrijdag 12 april 2019 14:26 schreef Kyran het volgende:
Iemand nog geluisterd en VET ingekocht op 125? Toch 8% alweer.
Niet te lang vasthouden. Zelf sell order op 140 staan.
Ik koop doorlopend VET. Volg al jouw 'probabilities' niet specifiek op, je zult vast een keer gelijk hebben maar dat had Paul de Octopus ook.quote:Op vrijdag 12 april 2019 14:26 schreef Kyran het volgende:
Iemand nog geluisterd en VET ingekocht op 125? Toch 8% alweer.
Niet te lang vasthouden. Zelf sell order op 140 staan.
Haha mooi manquote:Op vrijdag 12 april 2019 12:10 schreef metallicelmo het volgende:
Omdat het vrijdag is, voor de mensen die nieuw zijn in crypto.
Niet geloven in de gave van Paul de octopusquote:Op zaterdag 13 april 2019 10:03 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik koop doorlopend VET. Volg al jouw 'probabilities' niet specifiek op, je zult vast een keer gelijk hebben maar dat had Paul de Octopus ook.
God hebbe zijn ziel, moge hij rusten in vredequote:Op zaterdag 13 april 2019 10:04 schreef poebz het volgende:
[..]
Niet geloven in de gave van Paul de octopus
Geloof meer in Paul dan in TAquote:Op zaterdag 13 april 2019 10:04 schreef poebz het volgende:
[..]
Niet geloven in de gave van Paul de octopus
Dat doen alle mensen die het niet snappen.quote:Op zaterdag 13 april 2019 10:25 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Geloof meer in Paul dan in TA
Edit: oh nee, hij is dood
ben je dronkenquote:Op zaterdag 13 april 2019 14:39 schreef leolinedance het volgende:
We zitten weer onder de 4.5k. Mijn glazen bol zegt dat we wel eens rap onder de 4k zouden kunnen duiken
Volgens mij is er iets mis met je ogen. Hoewel de alts van mij met alle liefde mogen crashen, heb veel te vroeg verkocht. Verrekkes saai die stabiliteit.quote:Op zaterdag 13 april 2019 14:39 schreef leolinedance het volgende:
We zitten weer onder de 4.5k. Mijn glazen bol zegt dat we wel eens rap onder de 4k zouden kunnen duiken
inkakken is bijpakkenquote:Op zaterdag 13 april 2019 14:27 schreef KapBak het volgende:
Zolang we boven de 5k blijven vind ik het allemaal mooi.
En zo niet, dan niet he
Op Binance en CMC gebeurt er niet gek veel,quote:Op zaterdag 13 april 2019 19:54 schreef Lospedrosa het volgende:
Volume is weer enorm in Bitcoin. We staan in de vooravond van een grote uitbraak.
Ja wacht maar..stilte voor de storm.quote:Op zaterdag 13 april 2019 22:08 schreef t-8one het volgende:
[..]
Op Binance en CMC gebeurt er niet gek veel,
Mensen zijn ziekelijk voorspelbaar, en dat is de factor die bepaalt of TA werkt, Op normale markten werkt het echter een stuk beter. Ik ga ook niet zwaar diep op de materie in ofzo, maar ik baseer wel al m´n trades op de grafieken en buy/sell walls, en lees weinig tot geen nieuws.quote:Op zaterdag 13 april 2019 22:42 schreef Kyran het volgende:
Volume in weekend is altijd brak dus uitbraak omhoog of omlaag stelt weinig voor en wordt gecorrigeerd.
Ik blijf er bij dat het uiteindelijk terug moet gaan naar minstens 4.6k, maar zelfs 4.2k.
En over TA ... mja ik geloof er nog niet helemaal in, maar ben er wel serieus mee bezig en het lijkt soms toch echt goed te werken. Je moet het alleen niet zien als een zekerheidje, want dat is het gewoon niet. Helemaal niet omdat BTC nog zo bepalend is.
Dat is het ook. TA is geen magie ofzo, het is puur gebaseerd op de voorspelbaarheid van mensen. Er is genoeg bewijs dat de grafieken zich herhalen, omdat alle grafieken menselijk handelen weergeven.quote:Op zaterdag 13 april 2019 22:56 schreef illusions het volgende:
[..]
Mensen zijn ziekelijk voorspelbaar, en dat is de factor die bepaalt of TA werkt, Op normale markten werkt het echter een stuk beter. Ik ga ook niet zwaar diep op de materie in ofzo, maar ik baseer wel al m´n trades op de grafieken en buy/sell walls, en lees weinig tot geen nieuws.
Daarbij komt, hoe meer mensen TA gebruiken, hoe meer invloed het heeft als er naar gehandeld wordt. Net een soort pump- en dumpgroep eigenlijk.quote:Op zaterdag 13 april 2019 22:56 schreef illusions het volgende:
[..]
Mensen zijn ziekelijk voorspelbaar, en dat is de factor die bepaalt of TA werkt, Op normale markten werkt het echter een stuk beter. Ik ga ook niet zwaar diep op de materie in ofzo, maar ik baseer wel al m´n trades op de grafieken en buy/sell walls, en lees weinig tot geen nieuws.
Nou ja, een groot deel gebruikt het natuurlijk niet. Maar je hebt wel gelijk, daarom is het totaal onbetrouwbaar. Maar ja als je er een paar % extra gelijk mee hebt is dat al meegenomen natuurlijk.quote:Op zaterdag 13 april 2019 23:09 schreef Piva het volgende:
Als het echt zou werken werkt het toch juist niet?
Want als ik weet dat jullie x doen front run ik jullie tot in oblivion.
Daarnaast is een groot deel van de menselijke psyche helemaal niet aanwezig. Het zijn allemaal bots, algo's en auto orders die elkaar bezig houden.
Dan hou je op zijn hoogst lange termijn cycles over en die zijn uiteindelijk ook nog verdomd lastig te timen. (Het beste is gewoon altijd exposure te hebben in de market).
Daarom is het ook geen totaaloplossing, maar het grootste deel van elke markt is wel menselijk handelen, en bots zijn ook geprogrammeerd door mensen dus in zekere zin kun je dat er ook onder scharen.quote:Op zaterdag 13 april 2019 23:09 schreef Piva het volgende:
Als het echt zou werken werkt het toch juist niet?
Want als ik weet dat jullie x doen front run ik jullie tot in oblivion.
Daarnaast is een groot deel van de menselijke psyche helemaal niet aanwezig. Het zijn allemaal bots, algo's en auto orders die elkaar bezig houden.
Dan hou je op zijn hoogst lange termijn cycles over en die zijn uiteindelijk ook nog verdomd lastig te timen. (Het beste is gewoon altijd exposure te hebben in de market).
Dit ja, exact dit.quote:Op zaterdag 13 april 2019 22:58 schreef Kyran het volgende:
[..]
Dat is het ook. TA is geen magie ofzo, het is puur gebaseerd op de voorspelbaarheid van mensen. Er is genoeg bewijs dat de grafieken zich herhalen, omdat alle grafieken menselijk handelen weergeven.
Had alles al verkocht.quote:Op zondag 14 april 2019 18:55 schreef Rossdale het volgende:
Die chico crypto is wel zo'n ongelofelijke knurftKunnen we die hier aub niet posten?
Haha slechte trades gehad?quote:Op zondag 14 april 2019 22:41 schreef metallicelmo het volgende:
Al dat getrade gaat je denk ik minder opleveren dan gewoon wat Bitcoin te kopen en dat 2 jaar vast te houden en niets te doen
Ja klopt, maar ik bedoel meer nu inkopen en dan wachten.. En niet tijdens een hype op 20k inkopen uiteraardquote:Op zondag 14 april 2019 22:43 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Haha slechte trades gehad?![]()
FYI Bitcoin is afgelopen jaar ongeveer 3 keer zo weinig waard.
Hoe weet je dan wat BTC in 2 jaar gaat doen?quote:Op zondag 14 april 2019 22:47 schreef metallicelmo het volgende:
[..]
Ja klopt, maar ik bedoel meer nu inkopen en dan wachten.. En niet tijdens een hype op 20k inkopen uiteraard
TA, fractals, menselijk gedrag, geschiedenis herhaalt zich etc etcquote:Op zondag 14 april 2019 22:51 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hoe weet je dan wat BTC in 2 jaar gaat doen?
Is daarom een tulpenbol nu nog onbetaalbaar?quote:Op zondag 14 april 2019 23:00 schreef Kyran het volgende:
[..]
TA, fractals, menselijk gedrag, geschiedenis herhaalt zich etc etc
Oh goshhquote:Op zondag 14 april 2019 23:01 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Is daarom een tulpenbol nu nog onbetaalbaar?
twitter:Bitfinexed twitterde op donderdag 11-04-2019 om 17:01:00The books are wiped. You can also pump up the price by $900 with just... 70 Bitcoins.The entire liquidity of Coinbase basically completely vanished. That's why they froze trading. Incredible. https://t.co/AxsrhxhtzB reageer retweet
Dat denk ik dus ook, gewoon wachten op de volgende echte bullrun en dan ergens uitstappen en dan er ook uit blijven, net zo lang totdat de boel weer instort. En dan weer herhalen. Kan alleen wel jaren duren dus je moet er wel geduld voor hebben ben ik bangquote:Op zondag 14 april 2019 23:00 schreef Kyran het volgende:
[..]
TA, fractals, menselijk gedrag, geschiedenis herhaalt zich etc etc
Not sure if stupid ..... or really stupid.quote:Op zondag 14 april 2019 23:01 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Is daarom een tulpenbol nu nog onbetaalbaar?
Als we zelfde cycle krijgen waarschijnlijk pas eind 2020, begin 2021 weer echt een bull run in de vorm van eind 2017. Echter zal het vanaf nu wel een stijgende lijn moeten laten zien. Heel langzaam.quote:Op zondag 14 april 2019 23:07 schreef metallicelmo het volgende:
[..]
Dat denk ik dus ook, gewoon wachten op de volgende echte bullrun en dan ergens uitstappen en dan er ook uit blijven, net zo lang totdat de boel weer instort. En dan weer herhalen. Kan alleen wel jaren duren dus je moet er wel geduld voor hebben ben ik bang
Ah ja, lekker duidelijk pik.quote:Op maandag 15 april 2019 00:41 schreef ZetaOS het volgende:
Het gerucht gaat dat aankomende week weer een enorme aankoop kan gemaakt worden op Bitcoin.
Let wel wandelgang gerucht!
quote:Op maandag 15 april 2019 00:41 schreef ZetaOS het volgende:
Het gerucht gaat dat aankomende week weer een enorme aankoop kan gemaakt worden op Bitcoin.
Toch niet weer een Bakkt gerucht he?quote:Op maandag 15 april 2019 00:41 schreef ZetaOS het volgende:
quote:Op maandag 15 april 2019 11:08 schreef TimKuik het volgende:
[..]Het gerucht gaat dat aankomende week weer een enorme verkoop kan gemaakt worden op Bitcoin.
Ja vet dom je moet gewoon de bodem kopen en op de top verkopen dat weet iedereenquote:Op zondag 14 april 2019 22:43 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
quote:Op maandag 15 april 2019 01:06 schreef Kyran het volgende:
[..]
Not sure if stupid ..... or really stupid.
Hij heeft het over 2 jaar. Bitcoin is vandaag 4,4x zoveel waard als op 15 april 2017quote:Op zondag 14 april 2019 22:43 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nog ff wachtenquote:De kans dat bitcoin slaagt is groter dan 50% en over zeven tot tien jaar kan de waarde $1 miljoen dollar per bitcoin (BTC) zijn.
Het is zoiets als Zilliqa maar dan met interoperability en spos consensus.quote:Elrond’s approach to consensus is made by combining random validators selection, eligibility through stake and rating, with an optimal dimension for the consensus group. We call this Secure Proof of Stake (SPoS).
Wellicht interessant voor iemand die uberhaupt nog aan ico doetquote:Compared to Zilliqa, Elrond pushes the limits of sharding by using not only transaction sharding but also state sharding. Elrond completely eliminates the PoW mechanism and uses SPoS for consensus. Both architectures are building their own smart contract engine, but Elrond aims for EVM compliance to to achieve interoperability between blockchains.
Koekoekquote:Op maandag 15 april 2019 16:38 schreef EggsTC het volgende:
En de war is on; CZ DELIST BCH SV omdat craig white.
https://support.binance.com/hc/en-us/articles/360026666152
quote:
quote:
Welk woord? Hij spreekt zoveel onzin uit dat het lastig te volgen is.quote:
Na dit nieuws keldert BSV 9% en stijgt BCH 13%quote:Op maandag 15 april 2019 16:38 schreef EggsTC het volgende:
En de war is on; CZ DELIST BCH SV omdat craig white.
https://support.binance.com/hc/en-us/articles/360026666152
twitter:ErikVoorhees twitterde op maandag 15-04-2019 om 19:27:58We stand with @binance and CZ's sentiments. We’ve decided to delist Bitcoin SV #BSV from @ShapeShift_io within 48 hrs. reageer retweet
Boy, that escalated quickly...twitter:krakenfx twitterde op maandag 15-04-2019 om 18:33:44Should Kraken delist Bitcoin SV (BSV)? #delistbsv reageer retweet
quote:Op maandag 15 april 2019 20:12 schreef Piva het volgende:
twitter:ErikVoorhees twitterde op maandag 15-04-2019 om 19:27:58We stand with @:binance and CZ's sentiments. We’ve decided to delist Bitcoin SV #BSV from @:ShapeShift_io within 48 hrs. reageer retweet
Boy, that escalated quickly...twitter:krakenfx twitterde op maandag 15-04-2019 om 18:33:44Should Kraken delist Bitcoin SV (BSV)? #delistbsv reageer retweet
quote:Op maandag 15 april 2019 20:12 schreef Piva het volgende:
twitter:ErikVoorhees twitterde op maandag 15-04-2019 om 19:27:58We stand with @:binance and CZ's sentiments. We’ve decided to delist Bitcoin SV #BSV from @:ShapeShift_io within 48 hrs. reageer retweet
Altijd grappig dat de hele crypto wereld grapjes over Bitconnect maakt en ondertussen iedereen er in zatquote:Op maandag 15 april 2019 18:06 schreef Roces18 het volgende:
hoe staat het met jullie bitconnect?
wassaa wassaaaaaaaappp
Ja, en russen konden in plaats van dollars Russische roebel minen.quote:
Ik had verwacht dat Bitcoin Gold ook een setje zou krijgenquote:Op dinsdag 16 april 2019 01:08 schreef metallicelmo het volgende:
Dat BSV delisten zorgt toch wel voor een Bcash pumpje zo te zien
Een setje wat?quote:Op dinsdag 16 april 2019 01:44 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Ik had verwacht dat Bitcoin Gold ook een setje zou krijgen
nieuwe borstimplantatenquote:
Mooi he, ben benieuwd of dat uitkomt. Model voorspelt dus $55.000,- na de halvering van Bitcoin in 2020quote:Op dinsdag 16 april 2019 12:43 schreef NeeOfTochJA het volgende:
https://medium.com/@:100t(...)carcity-91fa0fc03e25
moon soon
Dat is zeer bullish ja, maarja het blijft indicator. Ik vind price-action vele malen sterkere methode dan indicatoren. Want eigenlijk wat je met price action doet, zie je later terug in de indicatoren. Je bent een stap voor dus. Die RSI indicator, is eigenlijk een verleden van priceaction. Je bent nét dat stapje voor wat je nodig hebt met priceactionquote:Op dinsdag 16 april 2019 13:06 schreef metallicelmo het volgende:
Ik kijk vooral hier naar, er zit een golden cross aan te komen voor Bitcoin en dat is lang geleden. Normaal gesproken is dat een positief signaal en ik verwacht eigenlijk wel een pumpje. Maarja glazen bol hé
[ afbeelding ]
Ik blijf voorstander van een los topic over TA. Interessantquote:Op dinsdag 16 april 2019 13:10 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Dat is zeer bullish ja, maarja het blijft indicator. Ik vind price-action vele malen sterkere methode dan indicatoren. Want eigenlijk wat je met price action doet, zie je later terug in de indicatoren. Je bent een stap voor dus. Die RSI indicator, is eigenlijk een verleden van priceaction. Je bent nét dat stapje voor wat je nodig hebt met priceaction
Ik lees bijna wekelijks wel ergens dat er weer een golden cross aankomt, mja het zal allemaal welquote:Op dinsdag 16 april 2019 13:06 schreef metallicelmo het volgende:
Ik kijk vooral hier naar, er zit een golden cross aan te komen voor Bitcoin en dat is lang geleden. Normaal gesproken is dat een positief signaal en ik verwacht eigenlijk wel een pumpje. Maarja glazen bol hé
[ afbeelding ]
Mensen praten elkaar na. En praten elkaar bovendien moed in.quote:Op dinsdag 16 april 2019 13:28 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik lees bijna wekelijks wel ergens dat er weer een golden cross aankomt, mja het zal allemaal wel
24 april gaan we moon zeg ikquote:Op dinsdag 16 april 2019 15:02 schreef Dimachaerus het volgende:
Wanneer gaan we nou es fakking hard m00n
Geen gezeik iedereen rijk
Nieuwe ATH eind 2020 pas weer denk ik.quote:Op dinsdag 16 april 2019 15:02 schreef Dimachaerus het volgende:
Gooi jezelf wegquote:
Gebaseerd op?quote:Op dinsdag 16 april 2019 15:19 schreef Kyran het volgende:
[..]
Nieuwe ATH eind 2020 pas weer denk ik.
Rond de BTC block halvering 2020quote:Op dinsdag 16 april 2019 15:02 schreef Dimachaerus het volgende:
Bij 95K voor 1 BTC ga ik verkopen.quote:Op dinsdag 16 april 2019 16:09 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Bij 100K voor 1 BTC ga ik verkopen.
TA, 4 year cycle van BTC. Paar dagen geleden een filmpje gepost waar ik het wel mee eens ben.quote:
Thanks ik zet het vast in de agendaquote:Op dinsdag 16 april 2019 17:53 schreef Kyran het volgende:
[..]
TA, 4 year cycle van BTC. Paar dagen geleden een filmpje gepost waar ik het wel mee eens ben.
Doe nog maar 18 maanden bear markettwitter:CalvinAyre twitterde op dinsdag 16-04-2019 om 14:58:01Adam Back back got his letter from Craig today so he will also have a chance to tell his story under oath in a UK court. He must really be happy about this given how loud he has been in the last week on his opinions. :-) https://t.co/ygDnfkZW7I reageer retweet
als DOGE op $1 staat koop ik je kasteel en FOK! opquote:Op dinsdag 16 april 2019 16:23 schreef Rossdale het volgende:
VET en OCE op $1 en dan verpats ik alles en koop ik een kasteel en een mustang voor elke dag van de week
Door Faketoshi?quote:Op dinsdag 16 april 2019 18:31 schreef Piva het volgende:
Doe nog maar 18 maanden bear markettwitter:CalvinAyre twitterde op dinsdag 16-04-2019 om 14:58:01Adam Back back got his letter from Craig today so he will also have a chance to tell his story under oath in a UK court. He must really be happy about this given how loud he has been in the last week on his opinions. :-) https://t.co/ygDnfkZW7I reageer retweet
![]()
Golden cross op zichzelf zegt niet super veel:quote:
Nou. Misschien.quote:Op dinsdag 16 april 2019 20:08 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Golden cross op zichzelf zegt niet super veel:
https://twitter.com/OddStats/status/1108119335271170048
Denk dat het feit dat iemand een aantal uur geleden 11.000 Goud futures op de markt gedumpt heeft (1.5 miljard USD) wel meetelt:
https://www.zerohedge.com(...)-15-billion-notional
WE GAAN ALLEMAAL DEAUDquote:Op dinsdag 16 april 2019 20:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jaja.!!!
Daar gaan we. FASTEN YOUR SEATBELTS
maar hoeveel Golden nogwatte geeft je klok aanquote:Op dinsdag 16 april 2019 22:54 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik heb thuis ook zo'n klok, geeft toch nog 2x per dag de juiste tijd aan
Niets, om 12 uur komt er een koekoekswhale uit.quote:Op dinsdag 16 april 2019 23:44 schreef Oscar. het volgende:
[..]
maar hoeveel Golden nogwatte geeft je klok aan
als ie stil staatquote:Op dinsdag 16 april 2019 23:47 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Niets, om 12 uur komt er een koekoekswhale uit.
maar hij kan doorschieten, dus het kan een ton of meer waard worden volgens het model.quote:Op dinsdag 16 april 2019 12:51 schreef metallicelmo het volgende:
[..]
Mooi he, ben benieuwd of dat uitkomt. Model voorspelt dus $55.000,- na de halvering van Bitcoin in 2020
Als dit nou niet uitkomt hé... Kunnen we dan afspreken dat we 'modellen' of 'berekeningen' nooit, maar dan ook nooit meer serieus nemen?quote:Op dinsdag 16 april 2019 12:51 schreef metallicelmo het volgende:
[..]
Mooi he, ben benieuwd of dat uitkomt. Model voorspelt dus $55.000,- na de halvering van Bitcoin in 2020
quote:Op woensdag 17 april 2019 09:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als dit nou niet uitkomt hé... Kunnen we dan afspreken dat we 'modellen' of 'berekeningen' nooit, maar dan ook nooit meer serieus nemen?
Zeker bij dit model was de prijs voor dec 2017 geschat op $3500. Dus dat was 5x voor op dat moment. Als het weer x5 zou gaan zitten we al best dichtbij een flippening met goud.quote:Op woensdag 17 april 2019 08:02 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
maar hij kan doorschieten, dus het kan een ton of meer waard worden volgens het model.
Het model zat maar een factor 5 mis, dan moet het wel een goed model zijnquote:Op woensdag 17 april 2019 11:05 schreef Piva het volgende:
[..]
Zeker bij dit model was de prijs voor dec 2017 geschat op $3500. Dus dat was 5x voor op dat moment. Als het weer x5 zou gaan zitten we al best dichtbij een flippening met goud.![]()
Het model is meer een waarde indicator dan een prijs indicator. Prijs en waarde kunnen heel erg veel verschillen ja.quote:Op woensdag 17 april 2019 12:17 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Het model zat maar een factor 5 mis, dan moet het wel een goed model zijn
M-m-maar waar blijft de ETH flippening dan?quote:Op woensdag 17 april 2019 11:05 schreef Piva het volgende:
[..]
Zeker bij dit model was de prijs voor dec 2017 geschat op $3500. Dus dat was 5x voor op dat moment. Als het weer x5 zou gaan zitten we al best dichtbij een flippening met goud.![]()
twitter:officialmcafee twitterde op woensdag 17-04-2019 om 19:58:35I protected the identity of Satoshi. It's time, though, that this be put to bed. Imposters claim to be him, we are spending time and energy in search of him - It's a waste. Every day I will narrow down the identity of Satoshi until he reveals himself, or I reveal him. reageer retweet
Niet. Blokken zijn leeg, gigantisch overschot aan Vtho.quote:
VET kennende gaat het keihard onderuit en krijgen we 1 of 2 korte spikes omhoog als er echt wat nieuws komt.quote:
Bananacoinquote:
quote:Op donderdag 18 april 2019 10:43 schreef metallicelmo het volgende:
[..]
Bananacoin
The first environmentall friendly plantation in Laos which has released a utility token based on Ethereum, pegged to the export price of 1 kg of bananas
lol, hoe dan
Gast de halve wereld werkt op deze manier.quote:Op donderdag 18 april 2019 10:49 schreef metallicelmo het volgende:
Hoe kun je nou een coin uitbrengen en zeggen dat de prijs daarvan is gelinkt aan iets anders?
Is toch niet zo gek?quote:Op donderdag 18 april 2019 10:49 schreef metallicelmo het volgende:
Hoe kun je nou een coin uitbrengen en zeggen dat de prijs daarvan is gelinkt aan iets anders? Dat is iets wat ik nog niet goed begrijp, stablecoins precies hetzelfde verhaal toch. Als ik nou het paperclip token uitbreng en zeg dat de prijs van het token wordt bepaald door het aantal paperclips die ik bezit. Iemand een goede uitleg hiervoor?
Dus heel veel van deze coins kopen en dan een soort van bananen holocaust realiseren? Politieke partij tegen de bananen? Anders gaat die prijs nooit omhoog...quote:Op donderdag 18 april 2019 10:43 schreef metallicelmo het volgende:
[..]
Bananacoin
The first environmentall friendly plantation in Laos which has released a utility token based on Ethereum, pegged to the export price of 1 kg of bananas
lol, hoe dan
Tja dat is altijd zo toch?quote:Op donderdag 18 april 2019 10:52 schreef Kyran het volgende:
Edit: @KapBak dus dan is zo'n BananaCoin alleen interessant als de prijs per kg zou gaan stijgen. Er moet dus een schaarste komen aan ecologische bananen als ik er iets aan wil verdienen. Tricky.
1 doge = 1 dogequote:Op donderdag 18 april 2019 10:56 schreef KapBak het volgende:
Laat ik anders zeggen, noem mij een asset dat als investering geen schaarste nodig heeft
Nee, dat snap ik natuurlijk, maar bij bananen?quote:Op donderdag 18 april 2019 10:56 schreef KapBak het volgende:
Laat ik anders zeggen, noem mij een asset dat als investering geen schaarste nodig heeft
Ik begin alvast met bananen inslaan, bananaholocaust in 18 months guuuuys heard it here first! FOK! PRIMEUR.quote:Bananacoin is using the proven TGE crowdfunding model, allowing
backers to invest in expansion of production and become holders of
Bananacoin tokens (BCO), which can be exchanged after project launch
for goods or funds and are expected to more than double in value in 18
months’ time.
Edit2: https://www.chimpion.io/quote:Because the token is backed by the market value
of 1 kilogram of bananas, participants can be certain of the success of the
project, as the demand for bananas is constant. Furthermore, Lady Finger
bananas are considered to be among the best banana varieties, and the
environmentally friendly technologies used in our project ensure that the
good will remain an attractive investment and that its price will grow
constantly.
Ah oke, als je het zegt dan zal het wel zo zijnquote:and are expected to more than double in value in 18
months’ time.
Gratis geld, kan niet misgaan, dit dat.quote:Op donderdag 18 april 2019 11:18 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Ah oke, als je het zegt dan zal het wel zo zijn. Keihard inslaan die bananacoins
![]()
Lambo configurator al gestartquote:Op donderdag 18 april 2019 18:46 schreef Blik het volgende:
Vecgain gaat goed vandaag, 7% in de plus nu
Het is je bekend dat het nog een aantal uur duurt? BMW komt nog aan het woord bijvoorbeeldquote:Op donderdag 18 april 2019 21:43 schreef Kyran het volgende:
Weinig nieuws bij VeChain om eerlijk te zijn. Behalve een toolbox geen echte nieuwe dingen, had iets meer verwacht. Verder zijn ze lekker bezig.
Ja, tuurlijk, maar meestal krijg je toch wel wat mooie info bij de opening. Kan natuurlijk alsnog, maar verwacht er weinig meer van. Hoeft ook niet, want ze zijn gewoon lekker bezig.quote:Op donderdag 18 april 2019 21:57 schreef Blik het volgende:
[..]
Het is je bekend dat het nog een aantal uur duurt? BMW komt nog aan het woord bijvoorbeeld
Denk dat ETH veel last gaat krijgen van CZ en zijn vriendjes. Ik weet dat jij nog steeds veel verwacht van ETH, maar heb er echt geen vertrouwen meer in dat ETH nog richting een ATH gaat ooit. Zijn al projecten die aan het migreren zijn richting Binance Chain en dat gaan er alleen maar meer worden.quote:Op donderdag 18 april 2019 22:05 schreef KapBak het volgende:
https://www.coindesk.com/(...)se-public-blockchain
Lekker gaan. Geen vage partnership met een Big 4 local office maar gewoon open source software vrijgeven
Huh? Waarom dat dan?quote:Op donderdag 18 april 2019 22:12 schreef Kyran het volgende:
Denk dat ETH veel last gaat krijgen van CZ en zijn vriendjes.
Ook al gevallen voor de China hustlequote:Op donderdag 18 april 2019 22:30 schreef Dimachaerus het volgende:
Lekker hoor. Deloitte die ook ff aangeeft volgas te gaan voor vechain adoptie.
Vtho Corleonequote:
twitter:JamesSpediacci twitterde op donderdag 18-04-2019 om 22:59:201/ Binance is doing everything they can to recreate the ICO mania of 2017 to pump and dump shitcoins again. Repackaging ICOs to IEOs, migrating tokens to a new chain, hiring liquidity providers to pump IEO listings, and making everything regulation free by being in Malta. reageer retweet
Binance zit niet meer in Malta.quote:Op vrijdag 19 april 2019 11:47 schreef Piva het volgende:
twitter:JamesSpediacci twitterde op donderdag 18-04-2019 om 22:59:201/ Binance is doing everything they can to recreate the ICO mania of 2017 to pump and dump shitcoins again. Repackaging ICOs to IEOs, migrating tokens to a new chain, hiring liquidity providers to pump IEO listings, and making everything regulation free by being in Malta. reageer retweet
Je beseft dat elke token die echt iets aan Ethereum heeft niet kan verplaatsen?quote:Op vrijdag 19 april 2019 12:02 schreef Kyran het volgende:
Wel eens met die gast.
CZ: Hi, shitcoin X, please move to Binance Chain
Shitcoin X: Hell no
CZ: Fine, you will be delisted
Shitcoin X: Wait! We will move, we will move! Binance Chain is the best
CZ: Party time! Pump and dump with insider information! No regulations for the win!
Daarom zeg ik ook shitcoin.quote:Op vrijdag 19 april 2019 12:06 schreef KapBak het volgende:
[..]
Je beseft dat elke token die echt iets aan Ethereum heeft niet kan verplaatsen?
Binance chain heeft geen virtual machine.
Bonus? Dat is gewoon het einddoel van 99% van de coinsquote:Op donderdag 18 april 2019 22:12 schreef Kyran het volgende:
[..]
Makkelijk listing krijgen op grootste exchange is gewoon een te dikke bonus die niemand gaat laten liggen.
Goed puntquote:Op vrijdag 19 april 2019 12:10 schreef Kyran het volgende:
[..]
Daarom zeg ik ook shitcoin.
ECHTE projecten zullen echt wel bij ETH blijven, omdat ze uberhaupt niet naar Binance Chain kunnen zoals je zegt. Echter loopt het hele crypto gebeuren nou niet echt op "serieuze projecten" helaas.
Binance heeft een monopoly en die zijn ze kei en keihard aan het benutten op dit moment. Kijk naar de Red Pulse nu bijvoorbeeld. Ze geven aan naar Binance Chain te gaan en BOEM 50% in een paar minuten en dit gaat met veel meer shitcoins gebeuren.
Jij denkt misschien dat ik ETH aanval, maar dat is het echt niet. Binance Chain is niks vergeleken met Ethereum. Alleen zullen de shitcoins op ETH echt wel naar Binance Chain gaan om te voorkomen dat ze gedelist worden. Ene kant is dit fijn en ruimt het lekker op bij ETH andere kant raakt ETH zo wel "klanten" kwijt en zal dus minder gebruikt worden en dat zullen we terugzien in de prijs.
Dat ligt er niet aan dat ETH kut is, maar puur door manipulatie vanuit CZ en vrienden.
True en nu kan CZ gewoon dreigen met "je komt naar Binance Chain of delist" ..... Wat doe je dan? Juist, je gaat met hangende pootjes over naar Binance Chain.quote:Op vrijdag 19 april 2019 12:11 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Bonus? Dat is gewoon het einddoel van 99% van de coins![]()
[ afbeelding ]
Dat is natuurlijk een aanname van mij, klopt. Ik zie CZ daar wel voor aan.quote:Op vrijdag 19 april 2019 12:12 schreef KapBak het volgende:
[..]
Goed punt
Maar ja, ik weet niet of dat delisten echt zo agressief aangepakt gaat worden als je nu denkt... Binance schiet zichzelf op een zeker moment ook in de voet dan (niet meer de meeste pairs). En Coinbase etc voegen agressiever steeds meer coins toe waardoor Binance hun positie verzwakt.
Ja die CZ zie ik dat ook nog wel doen, de vraag is wanneer het niet meer in zijn belang is dat te doen. Stel Augur, Chainlink, Maker en 0x weigeren en worden gedelist dan is dat een verlies voor zijn exchange en winst voor andere exchanges. Binance heeft assets net zo hard nodig als andersom.quote:Op vrijdag 19 april 2019 12:15 schreef Kyran het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk een aanname van mij, klopt. Ik zie CZ daar wel voor aan.
Ik vind dat Binance veel goede dingen doet hoor, maar ben bang dat (zoals altijd) het uit de hand gaat lopen. Power corrupts etc.
Mja ondertussen staat BNB bijna op een nieuwe ATH wat best ziek is als je ziet wat voor schade er is bij andere projectenquote:
Oh dat was wel te voorzien toch? Shitcoins komen en gaan, maar zolang hun mensen kunnen blijven vinden die graag hun geld of bitcoin willen vergokken blijven hun dikke winsten maken.quote:
Overstappen op een china hustlequote:Op vrijdag 19 april 2019 12:59 schreef fathank het volgende:
Lol ga dan gewoon over naar Vechain vanaf ETH. Net zoals Deloitte.
In nederland niet dusquote:Op vrijdag 19 april 2019 15:31 schreef EggsTC het volgende:
Ja het is ook niet zo gek dat buy bitcoin een grotere searchterm is.
Niet echt, ik denk dat de zoekterm "bitcoin kopen" meer hits heeft dan "buy bitcoin"quote:
Dat denk ik ook, maar ik vind het nog opmerkelijk dat vechain vaker gezocht is dan buy bitcoin. Ook in NL.quote:Op vrijdag 19 april 2019 15:45 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Niet echt, ik denk dat de zoekterm "bitcoin kopen" meer hits heeft dan "buy bitcoin"
Mijn seal is nog 10 usd waard ofzo, dat zullen wel de kosten zijn van het drukken van de tokens ofzo.quote:Op vrijdag 19 april 2019 15:49 schreef Rossdale het volgende:
Zo kan ik het ook trouwens:
https://trends.google.com(...)eo=NL&q=vechain,seal
SEAL vele malen meer hits dan Vechain!
Dat is natuurlijk bij de meeste van die landen net zo goed. Nederland heeft zelfs nog een hogere Engels sprekende percentage in vergelijking met de meeste van die landen.quote:Op vrijdag 19 april 2019 15:45 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Niet echt, ik denk dat de zoekterm "bitcoin kopen" meer hits heeft dan "buy bitcoin"
Dat is toch het monopoly-probleem, waar de IT Sector al jaren mee zit: Microsoft, Google: Doe wat wij bepalen en anders verlies je je business aan ander makke schapen.quote:Op vrijdag 19 april 2019 12:13 schreef Kyran het volgende:
[..]
True en nu kan CZ gewoon dreigen met "je komt naar Binance Chain of delist" ..... Wat doe je dan? Juist, je gaat met hangende pootjes over naar Binance Chain.
Of je moet een serieus project zijn ....
Het blijft gewoon een teken dat crypto nog LANG niet volwassen is.
Coin A komt met dikke dev update > 2%
Shitcoin B komt met nieuws over move naar Binance Chain > 50%
Zoals "Internet" een Buzzword was in de 90s, is dat nu Bitcoin: De technologie er achter interesseert +95% geen drol: "Als het maar werkt" en net zoals Internet gaat Crypto deze fase door in de komende jarenquote:Op vrijdag 19 april 2019 21:52 schreef Lospedrosa het volgende:
Over een jaar of 10-15 gaan mensen vanzelf wel het nut van crypto inzien.
Bwaah ben ik het niet mee eens en zelf ontkracht je het deels ook al verderop in je post.quote:Op vrijdag 19 april 2019 22:37 schreef edcetera het volgende:
Zoals "Internet" een Buzzword was in de 90s, is dat nu Bitcoin:
Deze comment aged wellquote:Op vrijdag 19 april 2019 12:27 schreef Kyran het volgende:
Voor zijn eigen zaken doet hij het gewoon goed ja, niks tegen in te brengen
Oke, welke exchange is over 1 jaar de grootste? En welke over 5?quote:Op vrijdag 19 april 2019 12:58 schreef Piva het volgende:
Het is vrij makkelijk om in te schatten welke exchanges het goed gaan doen.
Sinds wanneer moet je de grootste zijn om winst te maken?quote:Op zaterdag 20 april 2019 09:49 schreef KapBak het volgende:
[..]
Oke, welke exchange is over 1 jaar de grootste? En welke over 5?
Bijna alle coins zijn mijlen verwijderd van ATH en BNB tikt het gewoon even aan, casually. Kan moeilijk zeggen dat CZ het slecht doet.quote:
Bitcoin gaat een rol spelen zoals de US$ nu (wij betalen in 'Euros, Americanen in Dollars, Chinesen in Yan. Transfer naar een "crypto" wereld is al gaande: Dash in Venezuela:quote:Op zaterdag 20 april 2019 00:36 schreef Piva het volgende:
[..]
Bwaah ben ik het niet mee eens en zelf ontkracht je het deels ook al verderop in je post.
Een groot deel van de bitcoin is geschat op monetaire waarde, niet op de technologie ansich. Natuurlijk gaat het hand in hand.
Internet was en is een geniale uitvinding maar op zichzelf is het niets tot weinig waard. Alle bedrijven eromheen die er gebruik van maken en waarde aan toevoegen profiteren er van.
Bitcoin gaat op zichzelf een hele grote waarde hebben monetair gezien. En over het algemeen! interesseert het mensen echt wel of dat hun geld minder waard wordt of niet.
Dit is onzin toch?quote:Op zaterdag 20 april 2019 16:12 schreef edcetera het volgende:
[..]
We krijgen nieuwe betalingsmogelijkheden en dat we nu sinds kort "binnen 5 seconden" een betaling van ABN naar RABO kunnen maken is absoluut te danken aan crypto!
quote:
Dat beloven ze, niet getest trouwens,wil het best proberen, maar heb Ierse rekening: Zelf uitcashen via Bl3p van hun NL account naar IE account WAS al MAAR een paar uur.quote:Dit is onzin toch?
EEN lettertje niet getypted, daarover zeikenquote:
Hierover zijn we het andermaal volledig met elkaar eensquote:Op zaterdag 20 april 2019 12:07 schreef Kyran het volgende:
[..]
Bijna alle coins zijn mijlen verwijderd van ATH en BNB tikt het gewoon even aan, casually. Kan moeilijk zeggen dat CZ het slecht doet.
Of het goed is voor crypto in het algemeen is een tweede.
Definieer "het goed doen" danquote:Op zaterdag 20 april 2019 11:07 schreef Piva het volgende:
[..]
Sinds wanneer moet je de grootste zijn om winst te maken?
Een investering doet het goed als het onder aan de streep veel over blijft. Of het nu de grootste speler is of een kleine speler met zieke margins.quote:
Kunnen vast wel iets vinden om even te ruziënquote:Op maandag 22 april 2019 13:16 schreef KapBak het volgende:
[..]
Hierover zijn we het andermaal volledig met elkaar eens
En ik maar hopen op fitte met een moderator om er beetje stoer uit te zien en wat street credits op te bouwen (vastgelegd op een blockchain uiteraard).
quote:Op maandag 22 april 2019 18:55 schreef NeeOfTochJA het volgende:
wat is er zo bijzonder aan BAT? betalen om geen reclame te krijgen, dat is toch niet revolutionair?
Dat wordt al sinds 2013 geroepen.quote:
Zijn ze achter de schermen dingen aan het testen? Bullshit? Geen idee ... Ameritrade is een grote toch?twitter:cryptopolis_x twitterde op maandag 22-04-2019 om 17:42:50BREAKING: BTC is now being traded on the Nasdaq! I bought one BTC through my TDAmeritrade account! According to the chart it started trading April 10, 2019!! Other digital assets are soon to follow!! 🚀🚀🚀 https://t.co/1VgE1Whoa4 reageer retweet
De alts blijven wegzakken met het omhoog gaan van btc inderdaad.quote:Op maandag 22 april 2019 21:18 schreef Kyran het volgende:
Veel alts zijn echt bijna gratis weer, mooi inkoopmomentjeWel gevaarlijk met bi-polair BTC ....
Paper bitcoins.quote:Op dinsdag 23 april 2019 00:44 schreef Kyran het volgende:
InteressantZijn ze achter de schermen dingen aan het testen? Bullshit? Geen idee ... Ameritrade is een grote toch?twitter:cryptopolis_x twitterde op maandag 22-04-2019 om 17:42:50BREAKING: BTC is now being traded on the Nasdaq! I bought one BTC through my TDAmeritrade account! According to the chart it started trading April 10, 2019!! Other digital assets are soon to follow!! 🚀🚀🚀 https://t.co/1VgE1Whoa4 reageer retweet
Ah oke, als je het zo ziet klopt het wel jaquote:Op maandag 22 april 2019 15:43 schreef Piva het volgende:
[..]
Een investering doet het goed als het onder aan de streep veel over blijft. Of het nu de grootste speler is of een kleine speler met zieke margins.
Ik begrijp dat winst maken en en profit margins in crypto niet bestaan
Daar ging mijn koffie...twitter:LucidInvestment twitterde op maandag 22-04-2019 om 21:05:44OK. I have not changed my mind that the final bottom for Bitcoin will be $1,000 or lower with almost certainty(99%). I only have 80% confidence that $3180 was THE bottom (the question asked) because we could hit a series of lower lows that than run up before heading lower. reageer retweet
quote:Op dinsdag 23 april 2019 10:25 schreef Piva het volgende:
Daar ging mijn koffie...twitter:LucidInvestment twitterde op maandag 22-04-2019 om 21:05:44OK. I have not changed my mind that the final bottom for Bitcoin will be $1,000 or lower with almost certainty(99%). I only have 80% confidence that $3180 was THE bottom (the question asked) because we could hit a series of lower lows that than run up before heading lower. reageer retweet
Dat gaat wel lekker inderdaad.quote:Op dinsdag 23 april 2019 15:12 schreef NatteBever het volgende:
SNTR gaat ook als een speer....
[ afbeelding ]
Ben benieuwd of het nog richting de 6000 gaat komende dagen, volgens mij intussen de hoogste stand sinds eind november.quote:
is gewoon een aanloop aan het doen voor de volgende moon shotquote:Op dinsdag 23 april 2019 15:12 schreef NatteBever het volgende:
SNTR gaat ook als een speer....
[ afbeelding ]
De meeste alts traden op BTC. Dus als BTC stijgt dan stijgt de altcoin ook direct in fiat waarde. Stel 1 SHIT is 0.01 BTC waard, en BTC stijgt in fiat waarde met 5%; dan is die 0.01 notering ook ineens 5% meer waard. Uiteraard reageren bots en traders daar direct weer op waardoor SHIT meteen weer zakt of verder stijgt... maar in eerste instantie profiteert die direct altcoin mee van de BTC stijging. En bij een daling van BTC natuurlijk hetzelfde effect maar dan naar beneden.quote:Op dinsdag 23 april 2019 16:39 schreef Kyran het volgende:
Hebben we nog steeds mensen die willen beweren dat er geen verband is tussen wat BTC doet en wat de alts doen?
Die mensen geloven zeker ook in een platte aarde en dat de maanlanding nep was
In grote lijnen klopt het, maar kijk gewoon even naar wat cijfers op Binance bijvoorbeeld. BTC stijgt met nog geen 5% en een groot deel van de als storten 10% of meer naar beneden. In USD waarde valt de schade inderdaad wel mee per alt.Verschil is denk ik dat ik in satoshi waarde kijk een niet USD. Dat boeit mij niet zoveel.quote:Op dinsdag 23 april 2019 16:58 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
De meeste alts traden op BTC. Dus als BTC stijgt dan stijgt de altcoin ook direct in fiat waarde. Stel 1 SHIT is 0.01 BTC waard, en BTC stijgt in fiat waarde met 5%; dan is die 0.01 notering ook ineens 5% meer waard. Uiteraard reageren bots en traders daar direct weer op waardoor SHIT meteen weer zakt of verder stijgt... maar in eerste instantie profiteert die direct altcoin mee van de BTC stijging. En bij een daling van BTC natuurlijk hetzelfde effect maar dan naar beneden.
Je hoeft alleen maar CMC te openen en de grafieken onder elkaar te bekijken. Dan weet je al genoeg.quote:Op dinsdag 23 april 2019 16:39 schreef Kyran het volgende:
Hebben we nog steeds mensen die willen beweren dat er geen verband is tussen wat BTC doet en wat de alts doen?
Die mensen geloven zeker ook in een platte aarde en dat de maanlanding nep was
Morgen 09:17quote:Op dinsdag 23 april 2019 18:18 schreef Lospedrosa het volgende:
Ok zijn we er ondertussen uit hoe crypto werkt?
When Moonen?
Zeg je nu gewoon: het kan stijgen, dalen of iets daar tussenin?quote:Op dinsdag 23 april 2019 19:03 schreef Kyran het volgende:
Stap 1: BTC naar 5800/5900, met als gevolg dat veel mensen gaan shorten, want het kan toch niet omhoog blijven gaan en de groyte boze 6000 resistance is in zicht..
Stap 2: BTC door 6000 resistance knallen, met als gevolg dat alle shorts rekt gaan en veel mensen long gaan, want "we zijn door de grote 6000 resistance, op naar 8000".
Stap 3: Terug naar 4900/5000 en alle longs keihard rekt.
Stap 4: BTC sideways, met als gevolgd alt season![]()
Heard it here first .....![]()
dit vraagt om een bijbelquote:Op dinsdag 23 april 2019 19:03 schreef Kyran het volgende:
Stap 1: BTC naar 5800/5900, met als gevolg dat veel mensen gaan shorten, want het kan toch niet omhoog blijven gaan en de groyte boze 6000 resistance is in zicht..
Stap 2: BTC door 6000 resistance knallen, met als gevolg dat alle shorts rekt gaan en veel mensen long gaan, want "we zijn door de grote 6000 resistance, op naar 8000".
Dit dus.quote:Op dinsdag 23 april 2019 19:03 schreef Kyran het volgende:
quote:Op zaterdag 13 april 2019 22:42 schreef Kyran het volgende:
Volume in weekend is altijd brak dus uitbraak omhoog of omlaag stelt weinig voor en wordt gecorrigeerd.
Ik blijf er bij dat het uiteindelijk terug moet gaan naar minstens 4.6k, maar zelfs 4.2k.
Lezen kreng. Weet dat het lastig is voor je, maar probeer het gewoon nog een keer.quote:Op dinsdag 23 april 2019 19:07 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zeg je nu gewoon: het kan stijgen, dalen of iets daar tussenin?
Dit bovegenoemde baseer ik niet eens op TA, maar probeer vooral te denken vanuit market maker perspectief. Al sinds ik in crypto zit doet BTC ongeveer wat niemand verwacht.quote:Op dinsdag 23 april 2019 19:23 schreef Piva het volgende:
[..]
Dit dus.
En als zekerheidje
[..]
[ afbeelding ]
vraagt nog steeds om een bijbelquote:Op dinsdag 23 april 2019 19:45 schreef Kyran het volgende:
[..]
Lezen kreng. Weet dat het lastig is voor je, maar probeer het gewoon nog een keer.
Dat verwacht ik idd ookquote:Op dinsdag 23 april 2019 19:03 schreef Kyran het volgende:
TA wel ja, maar wat ik zeg is gewoon gevoel en wat ik denk dat er aan de hand is. Geen kansberekening ofzo. Kan er totaal naast zitten of kan het perfect goed hebben. Niks met wiskunde te makenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |