Zeer trieste zaak ook vooral. Craig Wright die een anonieme twitteraar aanklaagt omdat hij zegt dat Craig Wright een fraud is.quote:Op donderdag 11 april 2019 23:40 schreef Piva het volgende:
Those space catstwitter:DanDarkPill twitterde op donderdag 11-04-2019 om 15:25:03If you are hodlonaut tag yourself here. reageer retweet
![]()
![]()
![]()
![]()
Als je een crimineel crimineel noemt kun je tegenmaatregelen verwachten.quote:Op vrijdag 12 april 2019 07:11 schreef dimmak het volgende:
[..]
Zeer trieste zaak ook vooral. Craig Wright die een anonieme twitteraar aanklaagt omdat hij zegt dat Craig Wright een fraud is.
quote:Op vrijdag 12 april 2019 07:11 schreef dimmak het volgende:
[..]
Zeer trieste zaak ook vooral. Craig Wright die een anonieme twitteraar aanklaagt omdat hij zegt dat Craig Wright een fraud is.
twitter:cz_binance twitterde op vrijdag 12-04-2019 om 06:45:46Craig Wright is not Satoshi.Anymore of this sh!t, we delist! https://t.co/hrnt3fDACq reageer retweet
idem op 140quote:Op vrijdag 12 april 2019 14:26 schreef Kyran het volgende:
Iemand nog geluisterd en VET ingekocht op 125? Toch 8% alweer.
Niet te lang vasthouden. Zelf sell order op 140 staan.
Ik koop doorlopend VET. Volg al jouw 'probabilities' niet specifiek op, je zult vast een keer gelijk hebben maar dat had Paul de Octopus ook.quote:Op vrijdag 12 april 2019 14:26 schreef Kyran het volgende:
Iemand nog geluisterd en VET ingekocht op 125? Toch 8% alweer.
Niet te lang vasthouden. Zelf sell order op 140 staan.
Haha mooi manquote:Op vrijdag 12 april 2019 12:10 schreef metallicelmo het volgende:
Omdat het vrijdag is, voor de mensen die nieuw zijn in crypto.
Niet geloven in de gave van Paul de octopusquote:Op zaterdag 13 april 2019 10:03 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik koop doorlopend VET. Volg al jouw 'probabilities' niet specifiek op, je zult vast een keer gelijk hebben maar dat had Paul de Octopus ook.
God hebbe zijn ziel, moge hij rusten in vredequote:Op zaterdag 13 april 2019 10:04 schreef poebz het volgende:
[..]
Niet geloven in de gave van Paul de octopus
Geloof meer in Paul dan in TAquote:Op zaterdag 13 april 2019 10:04 schreef poebz het volgende:
[..]
Niet geloven in de gave van Paul de octopus
Dat doen alle mensen die het niet snappen.quote:Op zaterdag 13 april 2019 10:25 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Geloof meer in Paul dan in TA
Edit: oh nee, hij is dood
ben je dronkenquote:Op zaterdag 13 april 2019 14:39 schreef leolinedance het volgende:
We zitten weer onder de 4.5k. Mijn glazen bol zegt dat we wel eens rap onder de 4k zouden kunnen duiken
Volgens mij is er iets mis met je ogen. Hoewel de alts van mij met alle liefde mogen crashen, heb veel te vroeg verkocht. Verrekkes saai die stabiliteit.quote:Op zaterdag 13 april 2019 14:39 schreef leolinedance het volgende:
We zitten weer onder de 4.5k. Mijn glazen bol zegt dat we wel eens rap onder de 4k zouden kunnen duiken
inkakken is bijpakkenquote:Op zaterdag 13 april 2019 14:27 schreef KapBak het volgende:
Zolang we boven de 5k blijven vind ik het allemaal mooi.
En zo niet, dan niet he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |