Bananacoinquote:
quote:Op donderdag 18 april 2019 10:43 schreef metallicelmo het volgende:
[..]
Bananacoin
The first environmentall friendly plantation in Laos which has released a utility token based on Ethereum, pegged to the export price of 1 kg of bananas
lol, hoe dan
Gast de halve wereld werkt op deze manier.quote:Op donderdag 18 april 2019 10:49 schreef metallicelmo het volgende:
Hoe kun je nou een coin uitbrengen en zeggen dat de prijs daarvan is gelinkt aan iets anders?
Is toch niet zo gek?quote:Op donderdag 18 april 2019 10:49 schreef metallicelmo het volgende:
Hoe kun je nou een coin uitbrengen en zeggen dat de prijs daarvan is gelinkt aan iets anders? Dat is iets wat ik nog niet goed begrijp, stablecoins precies hetzelfde verhaal toch. Als ik nou het paperclip token uitbreng en zeg dat de prijs van het token wordt bepaald door het aantal paperclips die ik bezit. Iemand een goede uitleg hiervoor?
Dus heel veel van deze coins kopen en dan een soort van bananen holocaust realiseren? Politieke partij tegen de bananen? Anders gaat die prijs nooit omhoog...quote:Op donderdag 18 april 2019 10:43 schreef metallicelmo het volgende:
[..]
Bananacoin
The first environmentall friendly plantation in Laos which has released a utility token based on Ethereum, pegged to the export price of 1 kg of bananas
lol, hoe dan
Tja dat is altijd zo toch?quote:Op donderdag 18 april 2019 10:52 schreef Kyran het volgende:
Edit: @KapBak dus dan is zo'n BananaCoin alleen interessant als de prijs per kg zou gaan stijgen. Er moet dus een schaarste komen aan ecologische bananen als ik er iets aan wil verdienen. Tricky.
1 doge = 1 dogequote:Op donderdag 18 april 2019 10:56 schreef KapBak het volgende:
Laat ik anders zeggen, noem mij een asset dat als investering geen schaarste nodig heeft
Nee, dat snap ik natuurlijk, maar bij bananen?quote:Op donderdag 18 april 2019 10:56 schreef KapBak het volgende:
Laat ik anders zeggen, noem mij een asset dat als investering geen schaarste nodig heeft
Ik begin alvast met bananen inslaan, bananaholocaust in 18 months guuuuys heard it here first! FOK! PRIMEUR.quote:Bananacoin is using the proven TGE crowdfunding model, allowing
backers to invest in expansion of production and become holders of
Bananacoin tokens (BCO), which can be exchanged after project launch
for goods or funds and are expected to more than double in value in 18
months’ time.
Edit2: https://www.chimpion.io/quote:Because the token is backed by the market value
of 1 kilogram of bananas, participants can be certain of the success of the
project, as the demand for bananas is constant. Furthermore, Lady Finger
bananas are considered to be among the best banana varieties, and the
environmentally friendly technologies used in our project ensure that the
good will remain an attractive investment and that its price will grow
constantly.
Ah oke, als je het zegt dan zal het wel zo zijnquote:and are expected to more than double in value in 18
months’ time.
Gratis geld, kan niet misgaan, dit dat.quote:Op donderdag 18 april 2019 11:18 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Ah oke, als je het zegt dan zal het wel zo zijn. Keihard inslaan die bananacoins
![]()
Lambo configurator al gestartquote:Op donderdag 18 april 2019 18:46 schreef Blik het volgende:
Vecgain gaat goed vandaag, 7% in de plus nu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |