Het is je bekend dat het nog een aantal uur duurt? BMW komt nog aan het woord bijvoorbeeldquote:Op donderdag 18 april 2019 21:43 schreef Kyran het volgende:
Weinig nieuws bij VeChain om eerlijk te zijn. Behalve een toolbox geen echte nieuwe dingen, had iets meer verwacht. Verder zijn ze lekker bezig.
Ja, tuurlijk, maar meestal krijg je toch wel wat mooie info bij de opening. Kan natuurlijk alsnog, maar verwacht er weinig meer van. Hoeft ook niet, want ze zijn gewoon lekker bezig.quote:Op donderdag 18 april 2019 21:57 schreef Blik het volgende:
[..]
Het is je bekend dat het nog een aantal uur duurt? BMW komt nog aan het woord bijvoorbeeld
Denk dat ETH veel last gaat krijgen van CZ en zijn vriendjes. Ik weet dat jij nog steeds veel verwacht van ETH, maar heb er echt geen vertrouwen meer in dat ETH nog richting een ATH gaat ooit. Zijn al projecten die aan het migreren zijn richting Binance Chain en dat gaan er alleen maar meer worden.quote:Op donderdag 18 april 2019 22:05 schreef KapBak het volgende:
https://www.coindesk.com/(...)se-public-blockchain
Lekker gaan. Geen vage partnership met een Big 4 local office maar gewoon open source software vrijgeven
Huh? Waarom dat dan?quote:Op donderdag 18 april 2019 22:12 schreef Kyran het volgende:
Denk dat ETH veel last gaat krijgen van CZ en zijn vriendjes.
Ook al gevallen voor de China hustlequote:Op donderdag 18 april 2019 22:30 schreef Dimachaerus het volgende:
Lekker hoor. Deloitte die ook ff aangeeft volgas te gaan voor vechain adoptie.
Vtho Corleonequote:
twitter:JamesSpediacci twitterde op donderdag 18-04-2019 om 22:59:201/ Binance is doing everything they can to recreate the ICO mania of 2017 to pump and dump shitcoins again. Repackaging ICOs to IEOs, migrating tokens to a new chain, hiring liquidity providers to pump IEO listings, and making everything regulation free by being in Malta. reageer retweet
Binance zit niet meer in Malta.quote:Op vrijdag 19 april 2019 11:47 schreef Piva het volgende:
twitter:JamesSpediacci twitterde op donderdag 18-04-2019 om 22:59:201/ Binance is doing everything they can to recreate the ICO mania of 2017 to pump and dump shitcoins again. Repackaging ICOs to IEOs, migrating tokens to a new chain, hiring liquidity providers to pump IEO listings, and making everything regulation free by being in Malta. reageer retweet
Je beseft dat elke token die echt iets aan Ethereum heeft niet kan verplaatsen?quote:Op vrijdag 19 april 2019 12:02 schreef Kyran het volgende:
Wel eens met die gast.
CZ: Hi, shitcoin X, please move to Binance Chain
Shitcoin X: Hell no
CZ: Fine, you will be delisted
Shitcoin X: Wait! We will move, we will move! Binance Chain is the best
CZ: Party time! Pump and dump with insider information! No regulations for the win!
Daarom zeg ik ook shitcoin.quote:Op vrijdag 19 april 2019 12:06 schreef KapBak het volgende:
[..]
Je beseft dat elke token die echt iets aan Ethereum heeft niet kan verplaatsen?
Binance chain heeft geen virtual machine.
Bonus? Dat is gewoon het einddoel van 99% van de coinsquote:Op donderdag 18 april 2019 22:12 schreef Kyran het volgende:
[..]
Makkelijk listing krijgen op grootste exchange is gewoon een te dikke bonus die niemand gaat laten liggen.
Goed puntquote:Op vrijdag 19 april 2019 12:10 schreef Kyran het volgende:
[..]
Daarom zeg ik ook shitcoin.
ECHTE projecten zullen echt wel bij ETH blijven, omdat ze uberhaupt niet naar Binance Chain kunnen zoals je zegt. Echter loopt het hele crypto gebeuren nou niet echt op "serieuze projecten" helaas.
Binance heeft een monopoly en die zijn ze kei en keihard aan het benutten op dit moment. Kijk naar de Red Pulse nu bijvoorbeeld. Ze geven aan naar Binance Chain te gaan en BOEM 50% in een paar minuten en dit gaat met veel meer shitcoins gebeuren.
Jij denkt misschien dat ik ETH aanval, maar dat is het echt niet. Binance Chain is niks vergeleken met Ethereum. Alleen zullen de shitcoins op ETH echt wel naar Binance Chain gaan om te voorkomen dat ze gedelist worden. Ene kant is dit fijn en ruimt het lekker op bij ETH andere kant raakt ETH zo wel "klanten" kwijt en zal dus minder gebruikt worden en dat zullen we terugzien in de prijs.
Dat ligt er niet aan dat ETH kut is, maar puur door manipulatie vanuit CZ en vrienden.
True en nu kan CZ gewoon dreigen met "je komt naar Binance Chain of delist" ..... Wat doe je dan? Juist, je gaat met hangende pootjes over naar Binance Chain.quote:Op vrijdag 19 april 2019 12:11 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Bonus? Dat is gewoon het einddoel van 99% van de coins![]()
[ afbeelding ]
Dat is natuurlijk een aanname van mij, klopt. Ik zie CZ daar wel voor aan.quote:Op vrijdag 19 april 2019 12:12 schreef KapBak het volgende:
[..]
Goed punt
Maar ja, ik weet niet of dat delisten echt zo agressief aangepakt gaat worden als je nu denkt... Binance schiet zichzelf op een zeker moment ook in de voet dan (niet meer de meeste pairs). En Coinbase etc voegen agressiever steeds meer coins toe waardoor Binance hun positie verzwakt.
Ja die CZ zie ik dat ook nog wel doen, de vraag is wanneer het niet meer in zijn belang is dat te doen. Stel Augur, Chainlink, Maker en 0x weigeren en worden gedelist dan is dat een verlies voor zijn exchange en winst voor andere exchanges. Binance heeft assets net zo hard nodig als andersom.quote:Op vrijdag 19 april 2019 12:15 schreef Kyran het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk een aanname van mij, klopt. Ik zie CZ daar wel voor aan.
Ik vind dat Binance veel goede dingen doet hoor, maar ben bang dat (zoals altijd) het uit de hand gaat lopen. Power corrupts etc.
Mja ondertussen staat BNB bijna op een nieuwe ATH wat best ziek is als je ziet wat voor schade er is bij andere projectenquote:
Oh dat was wel te voorzien toch? Shitcoins komen en gaan, maar zolang hun mensen kunnen blijven vinden die graag hun geld of bitcoin willen vergokken blijven hun dikke winsten maken.quote:
Overstappen op een china hustlequote:Op vrijdag 19 april 2019 12:59 schreef fathank het volgende:
Lol ga dan gewoon over naar Vechain vanaf ETH. Net zoals Deloitte.
In nederland niet dusquote:Op vrijdag 19 april 2019 15:31 schreef EggsTC het volgende:
Ja het is ook niet zo gek dat buy bitcoin een grotere searchterm is.
Niet echt, ik denk dat de zoekterm "bitcoin kopen" meer hits heeft dan "buy bitcoin"quote:
Dat denk ik ook, maar ik vind het nog opmerkelijk dat vechain vaker gezocht is dan buy bitcoin. Ook in NL.quote:Op vrijdag 19 april 2019 15:45 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Niet echt, ik denk dat de zoekterm "bitcoin kopen" meer hits heeft dan "buy bitcoin"
Mijn seal is nog 10 usd waard ofzo, dat zullen wel de kosten zijn van het drukken van de tokens ofzo.quote:Op vrijdag 19 april 2019 15:49 schreef Rossdale het volgende:
Zo kan ik het ook trouwens:
https://trends.google.com(...)eo=NL&q=vechain,seal
SEAL vele malen meer hits dan Vechain!
Dat is natuurlijk bij de meeste van die landen net zo goed. Nederland heeft zelfs nog een hogere Engels sprekende percentage in vergelijking met de meeste van die landen.quote:Op vrijdag 19 april 2019 15:45 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Niet echt, ik denk dat de zoekterm "bitcoin kopen" meer hits heeft dan "buy bitcoin"
Dat is toch het monopoly-probleem, waar de IT Sector al jaren mee zit: Microsoft, Google: Doe wat wij bepalen en anders verlies je je business aan ander makke schapen.quote:Op vrijdag 19 april 2019 12:13 schreef Kyran het volgende:
[..]
True en nu kan CZ gewoon dreigen met "je komt naar Binance Chain of delist" ..... Wat doe je dan? Juist, je gaat met hangende pootjes over naar Binance Chain.
Of je moet een serieus project zijn ....
Het blijft gewoon een teken dat crypto nog LANG niet volwassen is.
Coin A komt met dikke dev update > 2%
Shitcoin B komt met nieuws over move naar Binance Chain > 50%
Zoals "Internet" een Buzzword was in de 90s, is dat nu Bitcoin: De technologie er achter interesseert +95% geen drol: "Als het maar werkt" en net zoals Internet gaat Crypto deze fase door in de komende jarenquote:Op vrijdag 19 april 2019 21:52 schreef Lospedrosa het volgende:
Over een jaar of 10-15 gaan mensen vanzelf wel het nut van crypto inzien.
Bwaah ben ik het niet mee eens en zelf ontkracht je het deels ook al verderop in je post.quote:Op vrijdag 19 april 2019 22:37 schreef edcetera het volgende:
Zoals "Internet" een Buzzword was in de 90s, is dat nu Bitcoin:
Deze comment aged wellquote:Op vrijdag 19 april 2019 12:27 schreef Kyran het volgende:
Voor zijn eigen zaken doet hij het gewoon goed ja, niks tegen in te brengen
Oke, welke exchange is over 1 jaar de grootste? En welke over 5?quote:Op vrijdag 19 april 2019 12:58 schreef Piva het volgende:
Het is vrij makkelijk om in te schatten welke exchanges het goed gaan doen.
Sinds wanneer moet je de grootste zijn om winst te maken?quote:Op zaterdag 20 april 2019 09:49 schreef KapBak het volgende:
[..]
Oke, welke exchange is over 1 jaar de grootste? En welke over 5?
Bijna alle coins zijn mijlen verwijderd van ATH en BNB tikt het gewoon even aan, casually. Kan moeilijk zeggen dat CZ het slecht doet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |