abonnement bol.com Unibet Coolblue
  Leukste jonkie 2022 woensdag 11 september 2019 @ 10:28:50 #151
213457 engine
pi_188891612
quote:
Drank
1, 2, 3, 4 Dennis
_O-
En dat kamernummer, heerlijk :D
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
  Heeft over alles een mening 2022 woensdag 11 september 2019 @ 10:35:35 #152
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_188891699
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 10:27 schreef Fogel het volgende:
Toffe snack wederom *G*
Wat is de bedoeling van die zigzaglijn bij de kerk?
Dat is een kunstproject. Die beeldt de schaduw uit van die punten (maar op een ander tijdstip dan toen ik er stond).
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Moderator woensdag 11 september 2019 @ 10:39:28 #153
45833 crew  Fogel
pi_188891741
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 10:35 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Dat is een kunstproject. Die beeldt de schaduw uit van die punten (maar op een ander tijdstip dan toen ik er stond).
Kunstig...
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, UK, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
  Heeft over alles een mening 2022 woensdag 11 september 2019 @ 11:30:35 #154
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_188892439
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 10:39 schreef Fogel het volgende:

[..]

Kunstig...


"SCHADUWLIJN" (1993)

quote:
De kunstenares houdt in een witte lijn uit Carrara-stenen de schaduw vast, die de zuidgevel van het monument St Aegidien werpt bij een bepaalde stand van de zon. Een symbool voor de nabijheid van dood en leven, van licht en schaduw, op deze bijzondere herinneringsplek.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Heeft over alles een mening 2022 dinsdag 24 september 2019 @ 21:00:02 #155
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_189104804
Fles' Travelsnacks, part 98

Bestemming
Köln, Duitsland

Datum / data
Zaterdag 21 september 2019

Gezelschap
Cat-astrophe *O*

Vervoer
Treinen in allerlei soorten en maten, en een boot.

Aanraders
Boottochtje op de Rijn met de Köln-Düsseldorfer.

Afraders
Nederlandse Abellio-conducteur die nog wat scholing nodig heeft. Ons NRW-ticket was WEL geldig helemaal tot Arnhem. Voor Jan-met-de-korte-Lul twee losse kaartjes Emmerich - Arnhem moeten kopen (hij was blijkbaar ook nog niet op de hoogte van het bestaan van station Emmerich-Elten). Vanavond inmiddels ruim anderhalf uur bezig geweest om alles in orde te maken om te proberen een restitutie te regelen. Dat was een tikkie jammer. Maar okee.

Voedsel
Jägerschnitzel mit Bratkartoffeln und Speck :9

Drank
Bier en Apfelschorle B:)B

Toiletten
Ja bovenin, achter de gelagkamer.

Foto's!

Vroegggg opgestaan. Trein naar Nijmegen en Venlo, daar Cat opgepikt en via Mönchengladbach waren we rond half één in Köln. Toen was het inmiddels wel tijd voor een happie :Y)


Gelukkig konden we nog net in het zonnetje eten op het terras bij Gaffel. Toen het eten op was, was de zon wel weg achter de Dom.


Dom nog even in geweest, normaal loop je er hoogstens langs, maar was goed om er nu een keertje in te kunnen. Er liepen honderden mensen, en ook wel wat beveiligingspersoneel, vaak vermomd als monnik. Maar was mooi om te zien. Sober vooral.


Een vervoermiddel waar we niet aan te gekomen zijn was de fietsriksja. Helaas, volgende keer beter.


Pal naast de dom was een echte mooie grote bezwembare fontein, maar ik mocht niet van Cat -O- O-)


Vlakbij in de buurt was nog het Deutsch-Römisches Museum, waar we wel een mannetje binnen zagen zitten, maar toch geen ingang van konden vinden :') Dus nou ja dan niet. Gelukkig stond er buiten ook nog wat tentoongesteld, hebben we dat maar bezichtigd :s)


Toen door naar de waterkant, waar we ruim op tijd waren voor een tochtje met deze boot.


Verder vooral wat foto's van de Rijn en de stad vanaf de Rijn :s)














Tot slot: de bekende slotjes waar de Hohenzollernbrücke (die grote spoorbrug) mee vol hangt, kun je gewoon even verderop bij een souvenirwinkeltje kopen *;


Op de terugweg toch nog even het bordje van het nieuwe station Emmerich-Elten gescoord *O*


En bij thuiskomst de souvenirtjes-oogst *O*


Het was een geslaagde dag :Y
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Moderator dinsdag 24 september 2019 @ 21:04:53 #156
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_189104881
Zo'n ¤0 biljet had ik ook nog voor je gescoord. Van het Landschaft.

Van een souvenir verwachten dat het orgineel is, is best naïef natuurlijk :;
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_189104934
quote:
Vroegggg opgestaan. Trein naar Nijmegen en Venlo, daar Cat opgepikt en via Mönchengladbach waren we rond half één in Köln.
Nu voel ik me vies :@

Was geslaagd dagje *O*
En dan vergeet je nog te melden dat je eigenhandig een sprintende handdoek shirtsleggende Duitse dame hebt verslagen bij het zoeken naar het perfecte zitplaatsje op de O+ boot O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_189104951
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 september 2019 21:04 schreef derLudolf het volgende:
Zo'n ¤0 biljet had ik ook nog voor je gescoord. Van het Landschaft.

Van een souvenir verwachten dat het orgineel is, is best naïef natuurlijk :;
Dat zegt hij toch ook niet :')
Voor mij was het origineel, geen idee dat dit concept bestond. :D
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  dinsdag 24 september 2019 @ 21:10:52 #159
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_189105000
Saampjes met Cat slotje gezet? O-)

En Legofles is al tijden niet meer op vakantie geweest :(

En toffe snack weer!
  dinsdag 24 september 2019 @ 21:10:55 #160
63722 z80
I fink you freaky
pi_189105002
En geen foto van cat?
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  Moderator dinsdag 24 september 2019 @ 21:11:34 #161
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_189105018
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 september 2019 21:08 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Dat zegt hij toch ook niet :')
Voor mij was het origineel, geen idee dat dit concept bestond. :D
Je leest het verkeerd volgens mij, ik had gedacht dat ik iets origineels had gekocht
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_189105037
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 21:10 schreef z80 het volgende:
En geen foto van cat?
Cat is geen fan van haar gezicht op internet. :N

Op de vierde foto zie je een stukje van me. Subtiel gedaan, dat, door die Fles :+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  dinsdag 24 september 2019 @ 21:27:16 #163
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_189105284
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 september 2019 21:12 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Cat is geen fan van haar gezicht op internet. :N

Op de vierde foto zie je een stukje van me. Subtiel gedaan, dat, door die Fles :+
* Zilverberk scrollt gauw terug. :o
  Heeft over alles een mening 2022 dinsdag 24 september 2019 @ 21:30:41 #164
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_189105329
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 september 2019 21:04 schreef derLudolf het volgende:
Zo'n ¤0 biljet had ik ook nog voor je gescoord. Van het Landschaft.

Van een souvenir verwachten dat het orgineel is, is best naïef natuurlijk :;
Ach, ik heb er niet zo veel mee :) Maar als ik ze ergens zie liggen waar ik zelf ben, dan nem ik ze wel ff mee ja. Heb er nu drie :D
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Heeft over alles een mening 2022 dinsdag 24 september 2019 @ 21:31:34 #165
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_189105343
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 21:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
Saampjes met Cat slotje gezet? O-)
:D nee.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Heeft over alles een mening 2022 dinsdag 24 september 2019 @ 21:32:42 #166
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_189105363
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 september 2019 21:11 schreef derLudolf het volgende:
Je leest het verkeerd volgens mij, ik had gedacht dat ik iets origineels had gekocht
Ach, al is het niet origineel. Souvenirtjes zijn per definitie niet origineel denk ik. Als je er maar lol in hebt ^O^
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Meest relativerende user 2022 dinsdag 24 september 2019 @ 21:33:03 #167
357044 Budapestenaar
pi_189105369
Apfelschorle _O_

Schnitzels _O_

Waardige travelsnack! ^O^
  Heeft over alles een mening 2022 dinsdag 24 september 2019 @ 21:34:08 #168
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_189105383
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 september 2019 21:07 schreef Cat-astrophe het volgende:
En dan vergeet je nog te melden dat je eigenhandig een sprintende handdoek shirtsleggende Duitse dame hebt verslagen bij het zoeken naar het perfecte zitplaatsje op de O+ boot O+
Ja joh kansloos wijf :D _O- :') Maar goed dat schouwspel was ook snel weer over :+
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  dinsdag 24 september 2019 @ 21:35:00 #169
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_189105396
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 september 2019 21:32 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Ach, al is het niet origineel. Souvenirtjes zijn per definitie niet origineel denk ik. Als je er maar lol in hebt ^O^
Buiten de souvenirwinkels is er best wat leuks en orgineels te vinden. Ik koop de laatste tijd wel eens een kledingstuk, zodat ik bij het dragen van dat ding terugdenk aan de reis. beter dan prullaria, wat alleen maar extra zooi in huis geeft hier
  Heeft over alles een mening 2022 dinsdag 24 september 2019 @ 21:39:53 #170
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_189105466
Ik ben wel ernstig van de prullaria eigenlijk. Vooral die stenen miniatuurtjes doen het goed. Af en toe een sneeuwbol :X

Ik heb ook wel originele souvenirtjes hoor. Een grote stenen bierpul uit Konstanz bijvoorbeeld, of een hondensleetje met 5 hondjes, helemaal uit rendiergewei geslepen, uit Groenland O+
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  dinsdag 24 september 2019 @ 21:40:55 #171
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_189105476
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 september 2019 21:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ben wel ernstig van de prullaria eigenlijk. Vooral die stenen miniatuurtjes doen het goed. Af en toe een sneeuwbol :X

Ik heb ook wel originele souvenirtjes hoor. Een grote stenen bierpul uit Konstanz bijvoorbeeld, of een hondensleetje met 5 hondjes, helemaal uit rendiergewei geslepen, uit Groenland O+
Ik heb al teveel zooi. :@ Ik heb ernstige hamsterneigingen.
pi_189105695
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 21:35 schreef Zilverberk het volgende:

[..]

Buiten de souvenirwinkels is er best wat leuks en orgineels te vinden. Ik koop de laatste tijd wel eens een kledingstuk, zodat ik bij het dragen van dat ding terugdenk aan de reis. beter dan prullaria, wat alleen maar extra zooi in huis geeft hier
Fles en ik hebben onze gezamenlijke liefde voor pins ontdekt. Allebei dezelfde gekocht *O*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  dinsdag 24 september 2019 @ 22:03:35 #173
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_189105930
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 21:35 schreef Zilverberk het volgende:

[..]

Buiten de souvenirwinkels is er best wat leuks en orgineels te vinden. Ik koop de laatste tijd wel eens een kledingstuk, zodat ik bij het dragen van dat ding terugdenk aan de reis. beter dan prullaria, wat alleen maar extra zooi in huis geeft hier
Ik koop van ieder land (of VS-staat) waar ik ben geweest een vlaggetje (van zeg maar A4/A3 formaat).
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  Heeft over alles een mening 2022 woensdag 25 september 2019 @ 22:46:41 #174
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_189122314
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 september 2019 21:51 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Fles en ik hebben onze gezamenlijke liefde voor pins ontdekt. Allebei dezelfde gekocht *O*
Nou precies, laten we de positieve dingen houden *O*
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Moderator donderdag 26 september 2019 @ 11:28:56 #175
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_189126490
Goeie snack _O_ En eindelijk dus het uitje met Cat gehad O-)

Ik ben ook van de prullaria, gelukkig houdt mijn man me tegen _O- Ik koop wel overal een magneetje en soms nog iets kleins.

En schnitzel O+
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  Heeft over alles een mening 2022 zaterdag 26 oktober 2019 @ 12:56:06 #176
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_189628354
Fles' Travelsnacks, part 99

Bestemming
Malta

Datum / data
11 t/m 21 oktober 2019

Beweegreden
Eindelijk zomervakantie *O*

Vervoer
Van alles, alleen geen tram of metro eigenlijk.

Aanraders
Parasailen en flyboarden zijn erg gaaf. Hoewel je met een jeep safari ook heel veel van het (ei)land ziet.

Afraders
Allang weer vergeten allemaal :+

Voedsel
Prima, wel een beetje aan de prijzige kant allemaal. In een straal van 5 km rondom het resort is niets te beleven dus je bent een beetje daarop aangewezen. Om de dag pizza is goed te betalen.

Drank
Cisk, lokaal biertje. Niks mis mee.

Foto's!

Aangekomen op het vliegveld, transfer naar het hotel. Dit soort borden zie je best veel langs de weg. Just so you KNOW.


Als vroegboeker word je natuurlijk in de schraalste kamers van het resort gestopt, had ik kunnen weten :') Dus country view (een kamer aan de andere kant met evenveel zee was ¤ 15 per nacht duurder, iets in de nieuwe vleugel links was er niet meer). Naja, dit is dus mijn uitzicht. Niks mis mee eigenlijk :)


First things first: Het bad in *O*


Vrij kort daarna ging de zon helaas al onder. Wel mooi tegen een kasteeltje in de verte.


Zaterdag eigenlijk helemaal niets gedaan behalve gezwommen en kaartjes naar huis gestuurd. Zondag de Red Tower bezocht. Bovenop nog een paar kanonnen met mock-up kanonskogels van gips of zo.




Uitzicht vanaf de toren op mijn resort. In de verte een stukje van het eiland Comino.


Eén van de drie zwembaden bij het resort. Hier kun je ook zien hoe hutjemutje de bedden naast elkaar geprakt waren. Er tussendoor lopen kan gewoon niet. En een tafeltje voor je spullen zat er ook niet aan. Dus meestal had ik 2 bedden in gebruik.


Maandag de cruise met de Hornblower naar Comino en Gozo. Hier eerst de visjes naast de boot in de haven bij Bugibba.


Hier ligt de boot aan de kust van Comino.


Het water tussen Comino en het nog kleinere eiland Cominotto staat bekend als The Blue Lagoon en is een populair recreatiegebied.


De Hornblower had zijn eigen recreatievoorzieningen aan boord, waaronder een 10 meter lange glijbaan.


Na anderhalf uur op Comino werden de mensen die dat wilden naar Gozo overgevaren, voor een rondrit over het eiland met een minibusje. Dat was erg gaaf. Als eerste kwamen we de Xewkija Dome tegen. Hier zijn we op de terugweg nog even in geweest.


In de "hoofdstad" Victoria hebben we even een uurtje rond kunnen lopen, waarbij ik o.a. dit kerkje bij het marktplein bezocht heb.


Wat meer naar het westen kwamen we een kalksteenblokkengroeve tegen.


Helemaal in het westen heb je dan Dwejra Bay, waar we een klein boottochtje vanaf de Inland Sea door de grotten en naar de open zee gemaakt hebben. Dat was ook best gaaf.










Uiteindelijk kwamen we weer aan bij de haven van Mgarr, waar de Hornblower klaar lag voor de terugreis naar Bugibba. Maar er lag ook een ferry klaar voor de overtocht naar Cirkewwa, en behalve dat die overtocht veel sneller was, is Cirkewwa ook veel dichter bij mijn resort dan Bugibba, dus de keus was gauw gemaakt.


Dinsdag ging ik met de bus naar Valletta, waar een bezienswaardige slotgracht is. Alleen de lift erheen is kennelijk onderweg ergens blijven steken :X




Daarna het Archeologisch museum bezocht, erg interessant ^O^




Zoeen toilet heb ik thuis ook trouwens.


Vanuit het centrum ging ik op weg naar de ferry naar Sliema. Dat was een behoorlijke afdaling. Hier kun je ongeveer zien hoe steil de straatjes daar zijn. Heel Malta is eigenlijk totaal niet ingericht op gemotoriseerd vervoer. Maar ja :')


Het kennelijk niet meer in gebruik zijnde zwembad. Aan de overkant Fort Manoel.


De ferry naar Sliema.


Valletta gezien vanaf het water.


Aangekomen aan de overkant, in Sliema. Nog een historische bus die nu voor toeristische rondritten gebruikt wordt.


Lunch bij de brewpub :Y)


Na zoveel sightseeing was het woensdag even tijd voor een rustdagje. Dat begon nog wel met een mooie zonsopkomst.


In de middag wilde ik even gaan kajakken op zee, maar dat bleek zo snel zo'n slecht plan te zijn dat er niet eens foto's van zijn. Short story short: ik kan helemaal niet kajakken :D Dus maar weer de zwemmerij in :s)


Donderdag begon de Adventure-helft van de vakantie: ik nam de bus naar mellieha om te gaan parasailen. Super tof *O*






Vrijdag gevolgd door een Jeep safari (die werd uitgevoerd met een Land Rover, maar okee. Als het geen Unimog is, is het voor mij eigenlijk al snel één pot nat :P )


De Jeep safari leidde mij onder andere langs Popeye Village, waar ooit de gelijknamige film is opgenomen. Je kunt er ook in en doorheen lopen en zo.


Daarna door naar Golden Bay, waar ik nog een ouderwetse telefooncel vond. Met een telefoon erin, die het nog deed ook :o




Na de koffie aldaar gingen we door naar Mdina, de voormalige hoofdstad van Malta (tot 1530). Daar was een leuk pleintje.


En een toeristenmeisje dat mij naar de ingang van de Mdina Experience bracht. Ook leuk.


Na Mdina en de lunch in Naxxar reden we door naar het bewierookte vissersplaatsje Marsaxlokk, wereldberoemd om zijn veelkleurige bootjes. Nou, het zal wel.


Dit was het zuidelijkste punt van de Jeep safari en eigenlijk van de hele vakantie wel. We eden langs de westkust weer richting het noorden, waarbij we eerst de Blue Grotto aandeden.




Vervolgens reden we naar de Dingli cliffs, de hoogste kliffen op Malta (253 meter boven zeeniveau) waar weinig te zien was afgezien van deze inheemse prikkelperen. Toch maar even eentje geproefd, best lekker!




Ik was nog net op tijd terug op het resort om nog even wat te zwemmen. In de avond nog even deze twee doorkijkjes op de kiek gezet.




Zaterdag kwam de kers op de taart, het flyboarden *O* Is niet moeilijk, je kunt het in een kwartiertje leren. En het is Heel Erg Gaaf. En ik ga het zeker nog wel een keertje doen :Y








Rest van de zaterdag en de hele zondag niks meer gedaan, alleen nog in het zwembad gelegen en twee keer op een massagetafel, dat was ook wel fijn. En toen weer naar huis dus, om te genieten van de rest van de week die ik ook nog vrij had O+
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_189628533
Puik verslag weer!
Grappig dat ik op zo’n klein eiland een totaal andere vakantie had.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Leukste jonkie 2022 zaterdag 26 oktober 2019 @ 13:22:47 #178
213457 engine
pi_189628610
Dat flyboarden lijkt me wel heel gaaf om een keer te proberen. Mag ik vragen wat het ongeveer koste?

Leuk verslag weer :s)
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_189628628
^O^ leuk verslag weer..
  Heeft over alles een mening 2022 zaterdag 26 oktober 2019 @ 13:25:57 #180
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_189628634
quote:
2s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 13:22 schreef engine het volgende:
Dat flyboarden lijkt me wel heel gaaf om een keer te proberen. Mag ik vragen wat het ongeveer koste?
Flyboarden is niet goedkoop. Teaser flight van 20 minuten is ¤ 80. Waarvan je dus een kwartier kwijt bent aan het leren. Full flight is een half uur, ¤ 120. Gopro op je kop erbij: ¤ 20. Drone die in het rond vliegt en je hele vlucht filmt: ¤40. Dan mag je de micro SD kaartjes wel houden (beide 16 GB). DSLR-foto's en een filmpje vanaf de kant krijg je er gratis bij trouwens, nadat je een review op TripAdvisor geschreven hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')