Jij stond ook alleen maar in de wegquote:Op dinsdag 9 april 2019 22:06 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Jazeker. Ik scoorde de winnende in 2e potje ouwe pik.
GGMM krijgt vanuit alle hoeken klappen te verwerken.quote:Op dinsdag 9 april 2019 22:09 schreef Vollenhoven het volgende:
Voor iemand die alles verliest vindt GGMM zichzelf wel goed
Niet zo jaloers omdat je niet kan spelenquote:Op dinsdag 9 april 2019 22:11 schreef VeX- het volgende:
Waarom wordt dit CL topic verneukt met onzin? Maak anders een haxball topic ofzo. Ga je daar lekker kut wezen.
Boh boh stukje -kijk-mij-eens-mod-willen-worden-act-quote:Op dinsdag 9 april 2019 22:11 schreef VeX- het volgende:
Waarom wordt dit CL topic verneukt met onzin? Maak anders een haxball topic ofzo. Ga je daar lekker kut wezen.
Madquote:Op dinsdag 9 april 2019 22:11 schreef VeX- het volgende:
Op naar het FB topic!quote:Op dinsdag 9 april 2019 22:11 schreef VeX- het volgende:
quote:Op dinsdag 9 april 2019 22:11 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Boh boh stukje -kijk-mij-eens-mod-willen-worden-act-
quote:
Die is er al.quote:Op dinsdag 9 april 2019 22:11 schreef VeX- het volgende:
Genotsmodquote:Op dinsdag 9 april 2019 22:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die is er al.
En ik zeg net ontopic, dus je gehuil rekt het offtopic enkel.
Misschien kan je dat voortaan in het daarvoor bestemde topic doen.
Modquote:Op dinsdag 9 april 2019 22:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die is er al.
Straal leiderschap uit zo is dat Hansquote:Op dinsdag 9 april 2019 22:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die is er al.
Zeg het hem.quote:Op dinsdag 9 april 2019 22:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die is er al.
quote:Op dinsdag 9 april 2019 22:13 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Vex- kan beter uitloggen na deze oorwassing.
windows shutdown tonequote:Op dinsdag 9 april 2019 22:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die is er al.
Oh.quote:Op dinsdag 9 april 2019 22:15 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ook met Kane kansloos over 2 potten tegen City Hans
Nounouquote:
Als het een overtreding was, was het er eentje van Kanequote:Op dinsdag 9 april 2019 22:15 schreef Max23 het volgende:
Mantingh moet niet zeiken, daar kon die verdediger niets aan doen
johquote:Op dinsdag 9 april 2019 22:22 schreef MC-Morgan het volgende:
Zonder Hax valt dit topic snel stil zeg.
PICOGODquote:Op dinsdag 9 april 2019 22:23 schreef PicoMMP het volgende:
Allebei matige teams eigenlijk. Ajax naar de finale
Snap ik, achterin de rij alsjeblieftquote:Op dinsdag 9 april 2019 22:24 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik zou je best x willen keelneuken ouwe dibbes
De Kev die kan wel ballen he sky, mooi ventje, niks mis mee.quote:Op dinsdag 9 april 2019 22:25 schreef skysherrif het volgende:
Je zou maar een club hebben die de bruyne, sane en jesus laten warmlopen in de kwartfinale CL
kan hoorquote:Op dinsdag 9 april 2019 22:25 schreef skysherrif het volgende:
Je zou maar een club hebben die de bruyne, sane en jesus laten warmlopen in de kwartfinale CL
Ja maar weet je wat ik nou zo leuk vind poepz0r aan die rooiequote:Op dinsdag 9 april 2019 22:25 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
De Kev die kan wel ballen he sky, mooi ventje, niks mis mee.
Vertel ouwe reusquote:Op dinsdag 9 april 2019 22:26 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja maar weet je wat ik nou zo leuk vindt poepz0r aan die rooie
Dankje voor je input Caland. Dit nemen wij mee in de aankomende bestuursvergadering van de KNVB.quote:Op dinsdag 9 april 2019 22:27 schreef Caland het volgende:
Sinds wanneer zijn verslaggevers het eigenlijk zo boeiend gaan vinden hoe landgenoten Europese wedstrijden fluiten? Of gebeurde dat bij Dick Jol en Van den Ende ook wel?
Ik word er namelijk nogal onpasselijk van
Weet niet.quote:
Ja die gekke Chinees is goed met dat balletje he. Is toch knap ouwe reus? Hij ziet maar 10% met die gekke oogjes he, niks mis mee.quote:Op dinsdag 9 april 2019 22:28 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Weet niet.
Waarom geeft alli gvd die bal niet aan son, je moet elke keer dat je kan de bal aan son geven.
quote:Op dinsdag 9 april 2019 22:28 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ja die gekke Chinees is goed met dat balletje he. Is toch knap ouwe reus? Hij ziet maar 10% met die gekke oogjes he, niks mis mee.
Gijpgodquote:Op dinsdag 9 april 2019 22:28 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ja die gekke Chinees is goed met dat balletje he. Is toch knap ouwe reus? Hij ziet maar 10% met die gekke oogjes he, niks mis mee.
Ik vraag me af wat voor persoon achter deze posts schuilt.quote:Op dinsdag 9 april 2019 22:28 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Of a bitchquote:
Atleet he. Zoals CR7 god dat ook is. Keek net even wat foto's, meteen klaargekomen weer boh bohquote:Op dinsdag 9 april 2019 22:39 schreef skysherrif het volgende:
Vgm is er niemand die Son niet adoreert.
City is nog lang niet uitgeschakeld hoor.quote:Op dinsdag 9 april 2019 22:39 schreef TLC het volgende:
Mooi dat die oliesjeiks zoveel geld in clubs als City en PSG stoppen maar er niks mee terugkrijgen
Ik vind het eigenlijk helemaal niet zo’n kutwedstrijdquote:Op dinsdag 9 april 2019 22:37 schreef Tagliano het volgende:
Overigens ben ik best bereid 78 minuten naar een kutwedstrijd te kijken voor zo'n pass van Eriksen
Ah dat stoppen ze niet in Barca enz Hans?quote:Op dinsdag 9 april 2019 22:39 schreef TLC het volgende:
Mooi dat die oliesjeiks zoveel geld in clubs als City en PSG stoppen maar er niks mee terugkrijgen
Maar jij bent Feyenoord gewend.quote:Op dinsdag 9 april 2019 22:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk helemaal niet zo’n kutwedstrijd
Daarom investeert de gemeente ook in Twente. (lol)quote:Op dinsdag 9 april 2019 22:42 schreef Vollenhoven het volgende:
Juist slim dat al die geldmagnaten geïnvesteerd hebben in voetbalclubs. Je kan het geld ook investeren in vastgoed maar met een voetbalclub loop je sneller binnen.
Gemeente of een commercieel bedrijf, groot verschil. Fc Den Bosch die eigenaar beschikt gewoon over 2,5 miljard euro GENOTquote:Op dinsdag 9 april 2019 22:43 schreef Coco. het volgende:
[..]
Daarom investeert de gemeente ook in Twente. (lol)
quote:Op dinsdag 9 april 2019 22:38 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Jij hebt je school niet eens afgemaakt.
De Ligt welquote:Op dinsdag 9 april 2019 22:44 schreef bombmannl het volgende:
Ik vind Onana en De Ligt beter dan Ederson en Otamendi...
Ederson is toch geen geweldige keeper, donderstraal eens op joh.quote:Op dinsdag 9 april 2019 22:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
Onana beter dan Ederson hahahahahahaa
quote:Op dinsdag 9 april 2019 22:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
Onana beter dan Ederson hahahahahahaa
Ze hebben het stadion gekocht voor 17 miljoen, Fc Twente betaalt nu 2,5 miljoen aan huur per jaar.quote:Op dinsdag 9 april 2019 22:43 schreef Coco. het volgende:
[..]
Daarom investeert de gemeente ook in Twente. (lol)
Als speler zou ik gewoon blijven zitten. Wat een gek.quote:Op dinsdag 9 april 2019 22:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
88'
De Bruyne en Sane erin
Ja beetje laat he Pep
Sowquote:Op dinsdag 9 april 2019 22:49 schreef Vollenhoven het volgende:
GGMM vond dat hij ook kan meedoen vanwege zijn skills in Haxball
Juichenquote:
twitter:registability twitterde op dinsdag 09-04-2019 om 23:46:52He was superb. Excellent match official. https://t.co/uRa4LSUO9C reageer retweet
Present.quote:Op woensdag 17 april 2019 13:28 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Veronica zendt vanavond City-Spurs uit.
quote:Op woensdag 17 april 2019 20:09 schreef wimderon het volgende:
Pepe houdt lekker eigenwijs Sané op de bank én stelt de matige Gundogan wederom op.
Hitler knikt dat het goed isquote:Op woensdag 17 april 2019 20:37 schreef Adames het volgende:
[..]
Die Meister
Die Besten
Les grandes équipes
The champions
Wel knap voor een Keniaanquote:Op woensdag 17 april 2019 20:39 schreef Poepz0r het volgende:
Wanyama draaisnelheid van een vrachtwagen genot
Ben wel klaar met die Tokkie.quote:Op woensdag 17 april 2019 20:41 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
https://www.dartfreakz.nl(...)-kleinkind-op-komst/
JAAAAAAAAAAA
Himmler was een goed ventjequote:Op woensdag 17 april 2019 20:44 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Hymne. Dat klinkt guvvendomme als Himmler, Fredsje.
Verwacht een simpele 3-0 voor Cityquote:Op woensdag 17 april 2019 20:45 schreef Van_Poppel het volgende:
Nu maar hopen op een knotsgekke wedstrijd met veel rode kaarten.
Is mij om het even. Al die Engelse aids geven miljoenen uit dus whatever.quote:Op woensdag 17 april 2019 20:50 schreef VeX- het volgende:
City eruit is genot. Zo niet, ben je een NSBer. Dat zijn de feiten.
Ik heb een teringhekel aan City, Juve en Liverpoolquote:Op woensdag 17 april 2019 20:50 schreef VeX- het volgende:
Wat kan jou dat nou schelen, jij bent voor PSV.quote:Op woensdag 17 april 2019 20:51 schreef Poepz0r het volgende:
https://www.ad.nl/europee(...)y-of-spurs~a87606c9/
EERST UIT GENOT
Dan maar NSBer.quote:Op woensdag 17 april 2019 20:50 schreef VeX- het volgende:
Moet jij een enorme klap op je appel hebben. Gek van die gozert.quote:Op woensdag 17 april 2019 20:52 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Wat kan jou dat nou schelen, jij bent voor PSV.
Moeten hunnie weten.quote:Op woensdag 17 april 2019 20:52 schreef Poepz0r het volgende:
Wisten jullie trouwens dat ALLE clubs die nu nog over zijn in de CL spelers/ex-spelers van Ajax in hun gelederen hebben?
Wist je trouwens dat alle users hier een verleden met je moeder hebben?quote:Op woensdag 17 april 2019 20:52 schreef Poepz0r het volgende:
Wisten jullie trouwens dat ALLE clubs die nu nog over zijn in de CL spelers/ex-spelers van Ajax in hun gelederen hebben?
Kiek noar jezulf, hoertje van Assn'n.quote:Op woensdag 17 april 2019 20:52 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Moet jij een enorme klap op je appel hebben. Gek van die gozert.
Lekker een urn neuken genot.quote:Op woensdag 17 april 2019 20:53 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wist je trouwens dat alle users hier een verleden met je moeder hebben?
Barca er nog uit dan. Als we het over sjeiks hebben.quote:Op woensdag 17 april 2019 20:53 schreef VeX- het volgende:
Toch heerlijk man, die oliesjeiks compleet over de zeik. En Guardiola exposed blijft ook genieten.
City CL eruit en Premier League verliezen en mijn voetbaljaar kan niet echt stuk.
Ik haat beide ploegen, maar heb liever dat Liverpool de titel misloopt (en de CL)quote:Op woensdag 17 april 2019 20:53 schreef VeX- het volgende:
Toch heerlijk man, die oliesjeiks compleet over de zeik. En Guardiola exposed blijft ook genieten.
City CL eruit en Premier League verliezen en mijn voetbaljaar kan niet echt stuk.
Ben ik zeker niet op tegen.quote:Op woensdag 17 april 2019 20:54 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Barca er nog uit dan. Als we het over sjeiks hebben.
Dan kan je geen enkel voetbal meer kijkenquote:Op woensdag 17 april 2019 20:53 schreef VeX- het volgende:
Wat heb je tegen Liverpool? Vanwege clubvoorkeur kan dat alleen zijn dan.quote:Op woensdag 17 april 2019 20:54 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik haat beide ploegen, maar heb liever dat Liverpool de titel misloopt (en de CL)
Kut club, kut hype, gewoon kutquote:Op woensdag 17 april 2019 20:56 schreef VeX- het volgende:
[..]
Wat heb je tegen Liverpool? Vanwege clubvoorkeur kan dat alleen zijn dan.
echt hequote:Op woensdag 17 april 2019 20:58 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Sterke argumenten broertje. Je zou zo politicus kunnen worden.
Prima commentatorretje ouwe pik helemaal niets mis mee uit de grond van mijn hart maar serieus prima gozer.quote:
Simon Zijlemansgodquote:Op woensdag 17 april 2019 20:59 schreef Nober het volgende:
[..]
Prima commentatorretje ouwe pik helemaal niets mis mee uit de grond van mijn hart maar serieus prima gozer.
Die liet gisteren al van zich horen DE LIGTGODquote:Op woensdag 17 april 2019 21:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zoon van God gaat dit beslissen
Son teringscheleeeeeeequote:Op woensdag 17 april 2019 21:01 schreef maxi-mus het volgende:
Tottenham winst en Son geel zou ik een acceptabele uitkomst vinden.
Tottenham door, Son geel, Alderweireld rood (1 wed schorsing).quote:Op woensdag 17 april 2019 21:01 schreef maxi-mus het volgende:
Tottenham winst en Son geel zou ik een acceptabele uitkomst vinden.
Beter dan schijtlollig doen in de studioquote:Op woensdag 17 april 2019 21:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nu lekker snoepreisjes maken en even commentaar geven. Lekker man.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |